Hmm. Pakko ensalkuun sanoa, että jos täällä joku haukkuu jotain sarjaa tai vastaavaa, ei toisten tarvitse heti ajatella "hyi enpäs katsokkaan tuota", vai? Koska jokaisella on oma mielipiteensä, toinen tykkää, toinen ei. Mutta niin, itse asiaan.
High School Musical
Jotenkin vaan ylitsepursuavaa kliseetä. Joku voi siitä tosissaan pitää, toinen stalkkaa tosi ihunaa Zac Efronia, kolmas taas vihaa. Minä voisin olla se kolmas.
Harry Potter -elokuvat
Kyllä, Potter -elokuvat on yliarvostettuja. Pidän kirjoista, ja omistan kaikki leffat mitä nyt dvd:lle on tullut, mutten liiemmin pidä niistä. Joskus ala-asteella pidin ja sanoin äidille että hei ostetaan ne kaikki. Äiti yhä sitten aikoo ostaa ne kaikki joten ostakoot, kyllä mulla on mielenkiintoa nähä millasia ne on. Eka leffa on kieltämättä eeppinen.. Mutta niin. Ne vaan on yliarvostettuja, tiedän monia jotka katsoo niitä siksi että ne on kuuluisia, kaveritki katsoo, siinä on tosi komee näyttelijäähh!!!!<3<3<3, tai jotain muuta vastaavaa. Kuinka moni niitä katsoo siksi että ne on oikeasti hyviä? Potterit elokuvana ei ole kovin kummoista laatua. Eihän niissä edes ole kovin erikoisia näyttelijöitä, tai no aikuisia kyllä on. Esimerkiksi Alan Rickmanista pidän kovasti, mutta on niitä parempiakin näyttelijöitä.
Twilight
Taas sitä ultimaalista näyttelijöiden ihkuttamista. "Iiikk, Edward Cullen on ihana!!" Pointti 1) Hänen nimensä on Robert, ei Edward. "Kaikki muutki kattoo näitä ja nää on nii hyviä kaikkien mielestä, joo munki mielestä, iikk!!" Pointti 2) Miksei omia mielipiteitä voida muodostaa? "En kyllä jaksa kirjoihin koskee, eikö oo aika hikkee lukee kirjoi?" Pointti 3) Ei, ei ole hikkeä lukea kirjoja. Noh, yleistän ehkä nyt liikaa. On monia, jotka eivät vain jaksa keskittyä lukemaan mitään vaan katsovat mielummin elokuvia. Mutta aika moni varmaan on silti huomannut, että moni kiljuva fanityttö jaksaa jankata niistä hyvännäköisistä näyttelijöistä. No, ehkä niitä pidetään hyvännäköisinä mutta entä taidot taas? Perushyviä, ei huonoja muttei kovin kummoisen mahtaviakaan. Itse sanoisin että esimerkiksi Sylvester Stallone, Jack Black tai Ben Stiller ovat oikeasti hyviä. Erityisesti pidän Stallonesta.
Jotain tällasta miun ajatusmaailmaan kuuluu... En pidä siitä, että leffoja ihkutetaan ultimaalisen paljon vaikka siinä kaikki olisi hyvin keskinkertaista. Jos siitä ei välitä niin mikäs siinä. Eniten vihaan silti sitä "Iiikk meen Edwardin kaa naimisiin!!"-höpötystä. Itse ajattelen mielummin näyttelijän taitoja kuin ulkonäköä. Mutta makunsa kullakin...