Kirjoittaja Aihe: Madonna  (Luettu 3699 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Etelämanner

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #25 : Joulukuu 26, 2005, 20:44:04 »
en oikein tykkää. Madonnan ääni on ykstoikkoinen ja laulaa tylsästi. ´Tai no, Joskus ennen kuuntelinkin, mutta nykyään se ei enää kolahda. Huonoin kappale on gung up, sitä en kuuntele kirveelläkään. Mutta ei, ei sovi minulle.

VJV

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #26 : Joulukuu 28, 2005, 12:58:46 »
Itse olen rouvan huomannut vasta ihan äskettäin, toki olen musiikista pitänyt jo aikaisemmin mutta nyt se on saanut tilaa musiikki maussani enemmän. Hung up on hyvä, sen huomasin ja ihastuin. Levyjä en omista toivoin kyllä joululahjaksi mutta en saanut (niinkuin en Rammsteinin Rosenrottiakaan >:l). No, kai se on sitten ostettava ensi- tai tällä viikolla. Vielä kun löytyisi vähän vanhempaa Madonnan tuotantoa niin se olisi jes!

Eikös 'rautarouva' ole 47? Muistaakseni samanikäien kuin äitini, mutta *köh* paremmin säilynyt(ja nyt toivotaan ettei äitini koskaan saa tietää tästä..), hänhän näyttää reilut kymmenen vuotta nuoremmalta!

Poissa tuulilukko

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • My gift of silence
Madonna
« Vastaus #27 : Tammikuu 03, 2006, 12:22:10 »
Suhteeni Madonnaan on varsin monisäikeinen, hänellä on kappaleita joita suorastaan rakastan, mutta myös niitä joita vihaan ylitse muiden. Osa tietysti on kulunut vuosien saatossa ja kun niitä radioissa soitetaan ihan kyllästymiseen asti, mutta jotkut sellaiset vanhemmat, joita ei ole kuullut vuosikausiin herättävät kamalasti kauniita muistoja.

Uusi levy oli taas jälleen mukavan erilainen kuin vanhempansa, mutta olen pitänyt kuulemastani, tämän tahtiin voisi bilettää ihan milloin tahansa. Hung Up on myös yllättävän kuunneltava kappale, ja nimenomaan juuri sellainen biletysbiisi.

Hattuahan tuollaiselle naiselle pitää nostaa kun noin hyvässä kunnossa on ja jaksaa uudistua. Ei meidän samanikäisestä äidistä vaan olisi. :D
Breathe in, who knows how long this will last..

Dick Tracy

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #28 : Toukokuu 23, 2006, 19:30:19 »
Fanitan ja ruletan Madonnaa todella paljon. :D

Olen vähän niin kuin "aloittelija". :b

Minulla on 3 levyä ja uusia olen ostamassa. Tietokoneella on älyttömästi sen biisejä. :D

Aloin pitää Madonnasta American Lifen ilmestymisen myötä, mutta Confenssions on a dance floorin ilmestymisen myötä aloin fanittamaan. :)

Todellakin. Madonna on kokenut, tehnyt ja sanonut kaikkea. x)
Ollut niinkin suosittu ja kuuluisa ylitse 30 vuotta! Aikamoinen saavutus. Pysynyt niin hyvässä kunnossakin ja kauniin näköinenkin. =)

Lempiartistini ja yksi lempinäyttelijöistäni. :D

Lempibiisejä on tältä tädiltä useita. Esim. Sorry, La Isla Bonita, Papa Dont preach, Frozen, Ray of light.. Ym.

Pidän hänen musiikistaan, koska siinä on hyvä musiikki, sanoitus on kiva ja musavideot ovat jänniä. ;D Ja aina erilainen tyyli joka albumilla. <3

Madonna rules forever. <3

Poissa Saffy

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Madonna
« Vastaus #29 : Toukokuu 25, 2006, 09:36:21 »
Aargh, näistä Madonnan uusista hiteistä (Sorry, Hung Up ym) ei voi sanoa muuta kuin että hyi. Kamalaa purkkapoppia.

Mutta vanhempi tuotanto<3 Tykkään älyttömästi. Like A Prayer, Frozen, You'll See, Lucky Star, Holiday, Rain, Die Another Day. Ne on vaan niin ihania lauluja.

Minulla ei ole ainoatakaan CD:tä, enkä välttämättä aio koskaan ostaakaan, niin paljoa en sentään Madonnaa fanita. Miksi ostaa kun netissäkin voi kuunnella musiikkia, ja ihan laillisesti? (Pandora)

kassuvelho

• Ankeuttaja
Vs: Madonna
« Vastaus #30 : Maaliskuu 18, 2007, 08:21:47 »
Hai.

Arvostan Madonnaa ihmisenä suuresti, onhanhän jaskanut olla musiikkimaailman pinnalla noin parikymmentä vuotta. Toisaalta en ole kuullu että hän olisi mihinkään suuriin rikollisuuksiinkaan sorunut (huumeet yms.), tämäkin on hyvä piirre.

Minä pidän enemmän Madonnan uudemmasta tuotannosta, painottuen tähän "Confessions on the dancefloor" levyyn. Ostin hiljattain myös tuon "The Confessions tour" dvd:n, ja huomasin Madonnan olevan hyvä live-esiintyjäkin. Melkoinen show.
Lempparibiisejä: Hung up, Jump, Sorry, Music Inferno (conf. tour cd), Erotica(conf. tour cd)

--::Kassuvelho::--

Phoebe

• Ankeuttaja
Vs: Madonna
« Vastaus #31 : Elokuu 04, 2007, 13:54:58 »
Aloin kuuntelemaan Madonnan musiikkia kunnolla vasta American Lifen ilmestymisen jälkeen. Levyistä omistan vain American lifen ja Confessions on a dancefloorin. Molemmat on hyviä, Confessions on a dancefloor on kuitenkin parempi. Koneella mulla on jonkun verran jotain sekalaisia Madonnan kappaleita. Suosikkejani Madonnalta ovat Easy ride, Frozen, Like a virgin, Papa don't preach, Hung up (musavideo on aika kamala kuitenkin), Sorry ja Music. Nyt alkoi just soimaan Music. :D