Kirjoittaja Aihe: Mörkösi ja miten puolustautuisit sitä vastaan?  (Luettu 17699 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: SparksWolf20852
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Mörkösi ja miten puolustautuisit sitä vastaan?
« Vastaus #75 : Syyskuu 22, 2014, 18:34:06 »
Minun mörköni olisi jotain ampiaisiin liittyvää, mutten kyllä tiedä, mitä tarkalleen. Olisiko se yksi ainao jättiläisampiainen? Vai olisiko se ampiaisarmeija, joka hyökkäisi minua päin? Vai ampiaispesä? Ehkä se olisi se minua kohti hyökkäävä ampiaisarmeija, koska se näistä ajatuksista eniten pelottaa.

Sitä en kyllä tiedä, miten sitä vastaan voisi puolustautua? Voiko muuten potter-mörkö oikeasti satuttaa, tietääkö joku? Siis jos mörkö muuttuis ampiaiseksi ni voisko se oikiasti sitte kans pistää, jos sitä ei sais hävitettyä?
Jos voi, ni en tiiä uskaltaisinko kohdata mörköä ollenkaan.

Ampiaispesän vois periaatteessa muuttaa vaikka diskopalloksi, mikä olis iloinen asia, muttei mikään pelottava kuitenkaan. Jättiampiainen? Ei mitään käsitystä... Tai miten muka sinua kohti hyökkäävän ampiaisarmeijan voisi muuttaa joksikin naurettavaksi? No joo, voishan niistä tehdä jotain maahan satavia kolikoita, mutta nekään eivät varsinaisesti ole huvittavia.
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa katjuska

• ainoa laatuaan
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #76 : Syyskuu 25, 2014, 21:32:17 »
minun mörköni on erittäin lähellä oleva iso, vihainen koira.pelään koiria ja jos joku koira tulee liian lähelle, juoksen karkuun.
puollustaisin itseäni möröltä varmaankin kuvittelemalla sille pälle pelle asun ja rullaluistimet
"In 900 years of time and space I’ve never met anyone who wasn’t important"- The Doctor

Poissa Dewitt

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #77 : Tammikuu 27, 2015, 20:49:23 »
Pelkään eniten tulevaisuutta, joten mörköni olisi ikkuna, joka näyttää kamalia asioita tulevaisuudesta (niin maailman, kuin omastani).

Sen voisi muuttaa näyttämään huvittavia asioita...

Poissa Away

• Maailman yksinvaltias
  • Vuotislainen
  • Polvistukaa, kuolevaiset!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #78 : Helmikuu 16, 2015, 21:20:28 »
No pimeys on kauheaa. Tai no ei pimeys niinkään vaan se tunne että pimeässä on joku. Mörkö muuttuisi varmaan joksikin hämäräksi möykyksi jolla olisi karmiva naama ja aseita ja kaikkea. Ja Itkevät Enkelit Doctor Whosta. Kar-mi-vaa.

Olisin varmaan että se hämärä möykky liukastuisi ja kellahtaisi selälleen ja Itkevä enkeli hajoaisi tomuksi... Juu.
Kneel before me

Poissa EJ the muggle

• Vuotislainen
  • Velhopaukkukarkkeja >:3
« Vastaus #79 : Lokakuu 12, 2015, 22:54:29 »
Meikäläisellä mörkö muuttuisi aikas suurella todennäköisyydellä ankeuttajaksi. No, eipä siinä mitää. Ankeuttaja vetämään moonwalkia, siitä saisi  hyvät naurut. x)

Ja vielä ihan muuten vaan pohdin tässä... Entä jos joku pelkää itse mörköä, näkeekö hän mörön siinä muodossa kuin se on yksin? Kysymyksiä, kysymyksiä kaikkialla.

Poissa neaemilia

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #80 : Joulukuu 20, 2015, 00:09:57 »
Mun mörkö muuttuis varmaa marionetiks (sätkynukeks). Mä en tiiä ne on vaa nii kammottavia..  tai ampiaisiks.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #81 : Joulukuu 20, 2015, 19:49:53 »
Mun mörköni olisi varmaan sellainen pelle, jolta valuu verta suupielestä ja se on sellane mielipuolinen ja... En mä osaa selittää, mut kyl te tiiätte. Ehkä.

Ja mä varmaan kuvittelisin sen tanssimaan joutsenlampea pinkissä tutussa... XD Tai sitten kunnon streetdance.
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #82 : Tammikuu 18, 2016, 18:31:27 »
Minulla on kaksi asiaa, joita pelkään syvällä sisimmässäni. Toinen on pettäminen. Että joku todella hyvä ystäväni pettäisi minut eikä tahtoisi enää jostain kumman syystä olla ystäväni, tai yhtäkkiä selviäisi, että hän ei olekaan koskaan ollutkaan ystäväni ja on aina vain esittänyt ja puhunut pahaa selän takana. Tämä pelko tulee vainoamaan minua seurustellessakin. :D Toinen pelkoni on, niin hassulta kuin se saattaa kuulostaakin, saada kokeesta nelonen. Kun sitä ajattelee, nämä kaksi pelkoa ovat vainonneet minua luultavasti koko elämäni ajan, joten mörkö muuttuisi jommaksi kummaksi niistä. Minulla ei ole aavistustakaan, kummaksi se muuttuisi. Ja mörkö voisi muuttua ihan hyvin nelosen kokeeksi, mutta en tiedä, miten se näyttäytyisi pettämisenä. Ehkä se muuttuisi hyväksi ystäväkseni, joka tunnustaa, ettei ole koskaan ystäväni ollutkaan.
Luultavasti tuo pettäminen kuuluisi myös minunkin listalleni. Alan pikku hiljaa päästä siitä pois, kun minulla sattuu olemaan taipumus hakeutua huonoon seuraan. Luultavasti mörköni olisi kaikki ne pettäjät kuolleina ja veri käsissäni. Vaikka olivatkin määräileviä selkään puukottajia ja tunteilla leikkijöitä, heissä oli myös hyviä puolia. Saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta pelkään myös itseäni... :D
Yleensä ajattelen asioita vähän liian pitkälle ja se johtaa siihen, että alan pelätä sitä Voldemort-puolta itsessäni. Aika deep, mutta totta! Siitä ne veriset kädet.
 Varmaan ne "ystävät" heräisivät eloon ja minulla ei olisi enää verta käsissä. Ehkä se mörkö sitten vaan katoaisi tai jotain...
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!