Kirjoittaja Aihe: Mörkösi ja miten puolustautuisit sitä vastaan?  (Luettu 18334 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • seisoo sateessa & aina äänessä
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Mörkösi ja miten puolustautuisit sitä vastaan?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 09, 2011, 14:01:17 »
Minun paha sanoa mikä olisi mörköni. Pelkään nimittäin montaa erilaista asiaa .. :----)

Mörköni voisi muuttua ympärilleni Linnanmäen Kammokujaksi, siksi kohdaksi missä on se kammottava peili metsä. Se on karmea kohta ja pelkään sitä ylikaiken. Se on karmea ja pelkään jääväni sinne tai että eksyn ja joku nappaa minut. Sama koskee myös Linnanmäen Hujakurua, se on kammottava laite ja pelkään tippuvani veteen tai meneväni niiden vesiputouksien alle. Säälittävää, mutta olen tällainen.

Nelonen kokeesta on yksi karmeimpien painajaisieni ykkösistä. Se olisi ihan karmeaa ja jos saisin nelosen olisin varmaan  aivan murtunut. Kuutosen olen kerran saanut ja se ei tule toistumaan. Se oli ihan hirveää ja jos nelonen tipahtaisi eteeni. Repisin kokeen ja sanoisin, etten ole tehnyt koko koetta.

Minulla on vielä monta karmeaa pelkoa, mutta suurin niistä on pimeä, koska en näe mitään ja jos jotkut valot eivät esimerkiksi vessoissa toimi ja vessassa on peili niin olisin ihan kauhuissani, enkä kävisi vessassa. Pimeät paikat ovat ihan karmeita ja pelkään pimeää kuin Ron hämähäkkejä ja hämähäkit ovat myös yksi peloistani.
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Poissa Rat-Tail Jim

• Rock n Roll -sekopää
  • Vuotislainen
  • Feuer Frei
    • Feuer Frei
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Heinäkuu 24, 2011, 01:39:13 »
Tuota..... Vähän kyllä hävettää myöntää, mutta minun mörköni olisi pulu. Tai sitten pieni pikimusta usvapallo, sillä pelkään myös pimeää. Sen usvapallon voisi kivasti haihduttaa bensalla ja tulitikuilla(kuka rakastaa pientä murhapolttajaa.... tota joo) mutta mitäs sille pululle voisi tehdä? Todennäköisesti rupeaisin huutamaan tai itkemään jos se tulisi yhtään kohti, enkä kyllä keksi mitään hyvää tapaa puolustautua pululta. Paitsi nyt se huutaminen, mutta mörköpulu nyt ei varmaankaan pelkäisi huutoa. Huh, onneksi mörköjä ei ole olemassa. En IKINÄ haluaisi tavata pulua joka ei juokse karkuun kun alan huutaa.
Und der Haifisch, der hat tränen, und die laufen vom Gesicht, doch der Haifisch lebt im Wasser - so die Tränen sieht man nicht.

Poissa hoippukurimu

• Vuotislainen
« Vastaus #52 : Heinäkuu 24, 2011, 14:27:58 »
Kuolema on ehkä isoin pelko.

Toinen voisi olla entinen koulukiusaaja tai.. tai.. joku terävä hampainen jyrsijä.
"Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats have never forgotten this."

Poissa Draak

• Garmiva gargoili
  • Vuotislainen
  • And they fly by..
« Vastaus #53 : Heinäkuu 24, 2011, 17:48:25 »
Hmm. Se olisi varmaankin valtava kiitäjän ja koiperhosen risteytys, jolla olisi herhiläisen varustukset ja ääni.
Myös valtava pyörivä sirkkelinterä (herhiläisen äänellä, hei!) olisi toinen mahdollinen. Ja nenäverenvuoto, joka ei tyrehdy.

Inhoan sirkkeleitä. Ja painepesureita (vaikka eivät teriä/hyönteisiä sisälläkään). Ne ovat kamalia, en tiedä miksi, mutta kammoan niitä yli kaiken.
Nenäverenvuoto siksi, että olen saanut itse niin monta kertaa nenäverenvuodon - ja useimmiten niin, että herään ja kun nousen pystyyn, roiskahtaa. Se EI ole kivaa, ja aina kun herään keskellä yötä, pelkään että nokka alkaa vuotaa.
Dragonis -> Draak

Poissa Minea

• Kelvollinen leijona
  • Vuotislainen
  • Kolmas niistä Weasleyn kaksosista.
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #54 : Heinäkuu 25, 2011, 16:10:35 »
Itselläni on pari ylitsepääsemätöntö pelkoa.

Pelkään vettä, tai no lähinnä uimista. En koskaan halua uida järvissä enkä merissä, en lammissakaan. Kun muut menevät, mei tyydyn aina joko jäämään rannalle tai kahlaamaan niin että vettä on vain nilkkoihin asti. Ei tässä siis miteen ongelmaa tyyliin suihkujen ja hanojen kanssa ole, vaikkakin välttelen kyllä ihan uima-altaitakin. Elokuvat, joissa käsitellään paljon vettä, ahdistavat kamalasti (esimerkkinä Sanctum ja Poseidon), ja Thaimaassa tapahtunut maanjäristys ja siitä johtuneet valtavat hyökyaallot saivat minut itkemään ja tärisemään. Pelkään hukkumista, kuolisin miten tahansa muuten kuin hukkumalla. Uidessa joku voi kiskoa minut pinnan alle, tai saisin jonkun paniikki- tai sairaskohtauksen, ja pian huomaisin vain että miten veden pinta ja auringon paiste häviävät näkyvistä.
Osaan kyllä siis uida, tein sitä paljonkin pienenä, mutta se pelko tuli varmaan silloin kun seisoskelin peloissani hyppytornissa viiden metrin korkeudessa, ja yksi idiootti, tuntemamme jätkä tönäisi minut alas luullen sen olevan hauska vitsi. Kun iskeydyin veteen, minua sattui, ja upposin ties miten syvälle tajuten että hyppytornin alla on joku syvänne, jottei kukaan vahingossakaan osuisi pohjaan. Sitten iski paniikki kun en tuntenut pohjaa ja aloin räpiköimään ylös. Myös noiden aiemmin mainittujen elokuvien katsominen on vaikuttanut asiaan.

Varmaan mörkö muuttuisi siis ensin minuksi itsekseni, olisin pinnan alla hukkumassa. Alkujärkytyyksen jälkeen sauvani heilahtaisi ja mörköni ottaisi merenneidon muodon. Nauttisin vedessä olemisesta kauniilla pyrstölläni, uisin ja olisin kuin kotonani. Osaisin tavallaan myös hallita vettä, tietäisin miten toimia virtojen kanssa, ja oppisin tunnistamaan syvänteet.

Toinen pahimmista peloistani on halvaantuminen, joka on oikeastaan aina ollut fobianani vaikkei minulla mitään kokemuksia olekaan. En vain pystyisi elämään kaulasta alaspäin halvaantuneena, tekemättä mitään. Olemaan siinä vain ja katsomaan kun muut juoksevat, pyöräilevät, nauravat ja iloitsevat. Vaikka olen luonteeltani positiivinen, iloinen ja sosiaalinen, olen varma että ne piirteet häviäisivät kuin taikaiskusta jos joutuisin esimerkiksi onnettomuuteen ja halvaantuisin joutuen pyörätuoliin tai pidempään sairaalahoitoon kuullen, ettei toivoa olisi enää. Koko maailma romahtaisi.

Mörkö halvaantumisen muodossa... Luulen että käyttäisin samaa tekniikkaa kuin AIV-rehu, niin että nousisin tuolista kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan, ja huutaisin että aprillia vaan kaikille. Vaikea kuvitella että mitä muuta sellaisen mörön edessä tekisi. Ehkäpä saisin käteeni lapun lääkäriltä joka lupaa 100 prosenttisen parantumisen. Tai jottain. Hui kun menee kylmät väreet tällaisesta ajattelustakin. Yh.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2011, 00:32:47 kirjoittanut Minea »
Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow.
- TU ES FOLLE ? TU ES UNE SORCIERE OU QUOI?

Poissa Venom

• Fredin sureva tyttöystävä
  • Vuotislainen
  • Yes, i am blonde, and i am proud about it! :D
« Vastaus #55 : Heinäkuu 26, 2011, 23:57:33 »
Mulle mörkö olis ehdottomasti the Grudge kauhuelokuvan kauna :(( Se vaan on jotain niin järkyttävää ja kauheeta että... Siinä azkabanin vangissa kun mainittiin että siinä pimeydenvoimilta suojautumisen kokeessa piti olla mahdollisimman kauan aikaa mörön kanssa jossain laatikossa niin jos mä joutuisin kaunan kanssa sellaiseen niin varmaan pyörtyisin kauhusta heti kun näkisin sen.. Mä tiedän, että toi mun pelko on aika tyhmä kun se on vaan elokuvaa, mutta siitä on tullut mulle ihan kauhee pelko jonka takii mun on vaikee nukkuu yksin... :(
U know u love me, XO XO, Gossip Girl :D

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #56 : Elokuu 07, 2011, 10:26:45 »
No, varmaankin suurin pelkoni olisi, että joku läheiseni kuolee. En nyt keksi miten se muuttuisi hauskaksi...
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Greenback

• Kalamies Reino
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Syyskuu 01, 2011, 19:50:59 »
Ainakin sillä möröllä olisi vaikka miten monta vaihtoehtoa valittavissaan. Esim. YO-todistus, jossa lukee bilsan kohdalla improbatur, mutta se ei kyllä ehkä olisi mörkö vaan ihan oikea todistus. Saan bilsasta Iin 90% varmuudella.
Toinen vaihtoehto on joku liharuoka, joku tosi ällöttävä kanaläjä tai hyi läskisoosi tai mikä tahansa mis on verta ja lihaa (niinjoo, olen kasvissyöjä)
Kolmas vaihtoehto on parveke, esim semmonen mistä Aaro tippu salkkareissa. Pelkään aivan järjettömästi ikkunasta tai parvekkeelta putoamista... ;)

Mutta en kyllä keksi näistä mitään hauskaa millä puolustautuisin niitä vastaan.
Tänäänkin tuli viisi kiloa.

Poissa Etsku

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Potter FOREVER !
« Vastaus #58 : Syyskuu 05, 2011, 13:35:37 »
Tää on muuten aika vaikeeta, mä nimittäin pelkään aika monia asioita. Käärme saattaa olla mun pahin pelkoni. Tekisin luultavasti kuten Parvati; tekisin siitä heilunuken (tai mitä sitä ikinä kutsutaankaan).
Potter will always stay in my heart <3

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #59 : Syyskuu 30, 2011, 13:21:54 »
En eka meinannu keksiä, mitä pelkään kaikkein eniten. Eka ajttelin käärmettä, sitten ankeuttajaa (hui), pelleä yms. muta sitten mä muistin mun piikkikammon. Mä meen ihan paniikkiin, jos lähellä on amppari. Puolustaisin sitä vastaan varmaan muuttamalla sen piikin kumiksi, tai lyijyksi niin, että se putoaa sen painosta...
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #60 : Joulukuu 01, 2011, 16:24:30 »
Mörköni olisi varmaan oma mielikuvitukseni, sillä minulla on sangen vilkas mielikuvitus, mikä saattaa lähteä laukkaamaan ihan tavallisissakin tilanteissa, vaikka valoisalla tiellä, jos kuljen yksin, ja saatan alkaa kuvitella kaikenmaailman eläimiä ja murhaajia juoksemassa perässäni. En oikein tiedä, mitä naurettavuksella tekisin!
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa hanzu

• Vuotislainen
  • --My world is the world caller Vafil. Book 2014--
« Vastaus #61 : Joulukuu 08, 2011, 08:24:43 »
Pelkään niin monia asioita, että on hankala päättää mitä pelkään eniten. Yhtäkkiä pimeydestä syöksyvä paniikissa oleva lintu taitaa olla pelottavin. Joten sanon vihainen/panikoiva korppi. Muutaisin sen varmaan kanarianlinnuksi.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #62 : Joulukuu 11, 2011, 11:16:32 »
Pelkojahan on vaikka minkälaisia, mutta mikä olisi se mörkö?

Esimerkiksi pelkään semmoisia oiiiikein nätisti hymyileviä nukkeja ja pellejä, mutta kyllä enemmän pelkäisin esim. jättihämähäkkiä, jos semmoinen tulisi vastaan.. Ellei nukke tai pelle... en minä tiedä, mutta vaikka nousisi ylös ja tulisi lähemmäks ja.... HYR.. Mutta se nyt on melko epätodennäköistä...

Kyllä ne hämähäkit on varmaan ne kaikkein pelottavimmat.. hyihyihyihyi :< Ne jalat ja silmät ja hyyyyi, ihan kaikki :((

Voiko fobioita sanoa peloksi? No niitä kuitenkin löytyy..

1)  Veri. plöööh, pyörryn kun katson esimerkiksi teho-osastoa tai jotain sellaista.. Viime talvena luisteltiin sormen päältä ja verta tuli, JOTEN jalat ei enää kantaneet ja menin sinne pukkariin selälleen makaamaan lattialle, että en kaatuisi kun pyörrytti niin kauheasti.. Sitten kun koko liikkaryhmä alkoi vyörytä sisälle, niin oli niillä kyllä ihmettelemistä :oo

2) Neulat ja piikit. Rokotus ei satu paljon yhtään mutta aina kun se neula tulee siihen viereen niin on vaikea hengittää ja hyyi...

3) Ahtaat ja pimeät paikat. Painajaisia on nähty ikkunattomista, harmaista laatikoista joista ei pääse pois...

Mutta mörkö olisi kyllä varmaan semmoinen iiiiiiso hämähäkki. Se miten sen karkoittaisin onkin sitten toinen juttu. Menisin varmaan ihan paniikkiin enkä pystyisi tekemään yhtään mitään. Yrittäisin varmaan koota itseni ja ajatella, että se ei ole oikea tai jotain...   Sille varmaan ilmestyisi joku hyppykeppi ja se pääsisi siihen vaan kahdella jalalla ja sitten se alkaisi vispaamaan niitä muita ja silmät... en tiedä. En voi edes ajatella..  ANTEEKSI :oo

-annipsi-

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #63 : Maaliskuu 06, 2012, 12:43:29 »
Suurin pelkoni on kaikki kamalat manaajamaiset hahmot, ja kaikki ne säikäytysvideoiden pelottavat hahmot. Mun voisi olla aika vaikeaa suojautua siltä, sillä menisin luultavasti ihan paniikkiin tuossa tilanteessa. Jos jollain pienellä mahdollisuudella pystyisin sen muuttamaan hauskaksi, luultavasti se muuttuisi sellaiseksi tanssivaksi banaaniksi, ku Youtubessa on niitä videoita :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Merthur

• ensimmäinen tähtilierihattu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Merthur
« Vastaus #64 : Heinäkuu 28, 2012, 23:36:15 »
Ensimmäisenä tuli mieleen kaikkia sellaisia normaaleja pelkoja esim. korkeat paikat ja pimeä, mutta sitten kun aloin tarkemmin ajattelemaan, mitä mä oikeasti pelkäisin ihan hirveästi, niin tulin sellaiseen tulokseen, että minun mörköni muuttuisi aivan ehdottomasti jättiläismäiseksi ampiaiseksi. Yrittäisin sen ampiaisen muuttaa sitten naurettavuksella sellaiseksi, että sen tuntosarvet ois kukkapuskat ja sen piikkikin ois vaan sellanen kukkapuska. Pelkään nimittäin eniten juuri niitä tuntosarvia ja piikkiä, joten sitten minä voisin ihan rauhassa nauraakkin sille, kun ne vaaralliset ja pelottavat asiat häviäis siitä.
Usko, toivo ja rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #65 : Elokuu 18, 2012, 10:47:58 »
Noo... En oikeastaa tiedä mitä pelkään eniten... Ehkä, että bestikeni hyläisi minut... Hmm, ehkä kuvittelisen sen pieraisemaan.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Unituhka

• Vuotislainen
  • Pottermore: DreamAsh2093
« Vastaus #66 : Tammikuu 11, 2013, 11:12:42 »
Mörköni olisi varmasti joku mulle läheinen ihminen kuolleena.

Naurettavus!
Kuollut läheiseni pieraisisi kovaan ääneen, ja toteaisi: "Mun maha myllertää". Ois aika hauskaa.. :D

//Edit:
Luin tossa noita ylempiä ja tuli mieleen, että pelkään myös kuollakseni neuloja ja teräviä esineitä ja kovia ääniä. Jos mörkö muuttuisi joksikin pelottavan näköiseksi henkilöksi, joka yrittäisi pistää mua sillä, niin muuttaisin sen neulan varmaan vaahtokarkiksi (jotka on mun lempikarkkeja - mums!)
Jos se olis joku kova ääni - esim muuttuisi isoiksi kaiuttimiksi ja alkaisi päästää pelottavaa ja korvia särkevää ääntä tai pamahtelua, niin loitsulla saisin itelleni kaukosäätimen käteen, ja vaihtaisin tilalle lempibiisini.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2013, 11:17:42 kirjoittanut Kata »
Kata -> Unituhka

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #67 : Tammikuu 15, 2013, 21:24:41 »
Mörköni olisi varmaan kuolleet perheenjäsenet... Ja täytyy kyllä myöntää, että en varmaan osaisi siinä kohtaa puolustautua mörköä vastaan... Jos näkisin perheenjäseneni kuolleena, en pystyisi muuttamaan tillannetta mitenkää hauskaksi päässäni....
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #68 : Tammikuu 15, 2013, 22:13:11 »
Pelle.
Yksi sana ja niin monta väristystä selkäpiissä o.o hyhhyi... Pelkään pellejä kuollakseni. En ole ikinä elämässäni pelännyt mitään niin paljon kuin pellejä. En edes muita kauhuleffahahmoja, kuten kaunaa tai maksajaa, joista olen nähnyt kuvia ja videoklippejä... Enkä nukkeja, vaikka pelkään niitäkin suunnattomasti.
YouTubesta voi katsoa musiikkivideon Iron maidenin "fear of the dark" -biisiin, jossa esiintyy Pennywise the clown, tappajapelle leffasta nimeltä IT. Katsoin videon halloweenmaski mielessäni, menin nukkumaan enkä nukkunut sinä yönä juurikaan kiljumiseltani.
Offiksi meni, mutta mörköni ottaisi pellen muodon, ja jos kauhusta kankeana pystyisin taikasauvaa liikuttamaan, pelleasu valahtaisi pois ja alta paljastuisi varmaan Dumbbis gangsta-asussa blibgblibgiä kaulassa ja snapback päässä... Tai Dumbbis ja Kalkkis tanssimassa ja nauramassa discovalojen välkkeessä, kuten yhdessä gifissä :D ehkä sieltä pellepukukasan uumenista pomppaisi yksi kerrallaan jokainen Tylypahkan opettaja tanssien pokerina Gangnam Stylea aurinkolasit päässä? Näitä kyllä keksii...
Jos jollain pienellä mahdollisuudella pystyisin sen muuttamaan hauskaksi, luultavasti se muuttuisi sellaiseksi tanssivaksi banaaniksi, ku Youtubessa on niitä videoita :D
:'D yesss tai joku opettajani (tai Dumbbis tai Volde tai Kalkaros...) tanssimassa samalla tavalla laulaen "I'm a banana" (biisi löytyy youtubesta xD)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2013, 22:23:32 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa nominal

• Kuriositeetti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FireboltLumos114
« Vastaus #69 : Tammikuu 16, 2013, 00:32:15 »
Minulla tulisi lähes satavarmasti möröstä hämähäkki. Hyi kamala. Jos se olisi pienempi kuin kolmesenttinen, saattaisin pystyä toimimaan, mutta yhtään siitä isommasta varmaan tyyliin pyörtyisin tai vastaavaa.

En käsitä, miten siitä saisi vähemmän pelottavan. Kirjassahan hämähäkkikammoinen otti hämähäkiltä jalat pois. Siis apua, sittenhan se voisi mennä ihan mihin vain enkä edes näkisi! Ja jos sen liiskaisi, siitä jäisi läntti... Ei, vähän pelkään, että mikäli joutuisin mörön kanssa kosketuksiin, jonkun täytyisi pelastaa minut. En keksi mitään keinoa saada hämähäkistä epäpelottavaa saati sitten hauskaa.
Peitetty liekki on tulisin ~ Entä jos Voldemort olisikin valinnut toisin? ~ Taikalaiva Titanic

Poissa Tuulihaukka

• pikku punkkarihinttari
  • Vuotislainen
« Vastaus #70 : Maaliskuu 25, 2013, 16:54:18 »
Tämähän on vaikeaa... Nyt ei tuu edes mieleen mitä mää pelkään... En pelkää hämähäkkejä, en pimeää, murhaajaa, (tappakoot mut rauhassa)... Nyt tuli mieleen! Se voisi olla maailma ilman naurua, iloa. Eli näkisin varmaa jonkun Tylypahkan ilman iloa, synkkänä, surullisena. Ja naurretavus vois  muokata sen silleen, et siel Ron, Hermione ja Harry nauraa revetäksee pihalla. Ei tullu mitää novellia tästäkään, mutta ei kai se haittaa..?
Percy ei tajuaisi vitsiä, vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan Dobbyn pannumyssy päässään.

Poissa Diamond

• Vuotislainen
« Vastaus #71 : Kesäkuu 04, 2013, 22:34:07 »
Minun mörköni olisi luultavasti sama kuin Ronilla, eli suuri, karvainen hämähäkki. Hyi! Olisin luultavasti niin peloissani sen nähdessäni että juoksisin kirkuen karkuun, mutta jos siitä pitäisi saada vähemmän pelottava... no, ehkä muuttaisin sen karvattomaksi ja kirkkaanpinkiksi. Sitten se ei ehkä pelottaisi niin paljon...:)
Luna Lovekiva -> Diamond

Poissa HP

• Vuotislainen
« Vastaus #72 : Kesäkuu 21, 2013, 10:37:16 »
Minun mörköni olisi kun pikkuveljeäni kiduteteen:(

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #73 : Syyskuu 21, 2014, 22:55:16 »
Lipuntarkastaja! Laittaisin sen pieraisemaan.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #74 : Syyskuu 22, 2014, 18:27:22 »
Pitkät, kapoiset kierreportaat, laittaisin ne merensinisiksi ja suljetuiksi.
Tai ehkä sittenkin väri olisi joulunpunainen
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 31, 2014, 21:21:13 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".