Kirjoittaja Aihe: Mörkösi ja miten puolustautuisit sitä vastaan?  (Luettu 17657 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Mörkösi ja miten puolustautuisit sitä vastaan?
« Vastaus #25 : Tammikuu 17, 2010, 21:15:49 »
minulla mörköni olisi semmoinen ihmissusi, joka yrittää tappaa mahdollisimman paljon ihmisiä saadakseen ruokaa. ;_;
sellainen mikä lupinkin on. ( melkein )
tätä vastaan suojautuisin varmaankin niin että muuttaisin sen hamsteriksi, tai jotakin muuta vastaavaa.
voi jessus etten jaksa pitempiä viestejä kirjoittaa..
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Suklaasydän

• tinakuoret murtaa sulaen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #26 : Tammikuu 17, 2010, 22:27:54 »
Mulla on kolmme oikeesti kamalaa pelkoa:
1.Pikkusiskon (2w) kuolema. se olisi kamalinta mitä mullevois sattua.
2. Hämähäkit.isot sellaiset varsinkin.yäk yäk yäk mulle tulee paniikki jo kunajattelen niiden verkkoja, karvoja ja raajoja....
3.kuolleet, jonkinlaiset henget ja aveet. kammo kuvat kuolleesta miehestä jonka selästä törröttää puukko huoneeni edessä saa paniikin aikaan. (ja nyt alan kuulla ääniä.(x)

Ja naurettavuus , kahdessa ensimmäisessä(varsinkin 1) paniikki ja hysteria (oliko tuo edes sana?) valtaisiminut menisin lukkoon ja sekoaisin, seuraavana päivänä minut luultavasti löydettäisiin hullujen huoneelta. mutta nyt kumminkin:
1.apua en tiedä. siskoni varmaan nousisi ylös ja alkaisi leikkiä jotain sekoa ^^
2. hui. hämähäkin karvarmuuttuisivat pinkeiksi. tai sitten ei.
3. yyyyh. henki muuttuisi Jackiksi (the nightmare before christmas) ja alkaisi laulamaan öööö... hyi !joo Jonas brothersia!!

siinä se, ne , nuo. pelottavat hysteerisen pelottavat kamaluudet ja niiden "naurettavat" pinkit versionsa!(x
" A revolution without dancing is a revolution not worth having."
-V

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Tammikuu 28, 2010, 21:11:49 »
Tämä on muuten yllättävän vaikea kysymys! En nimittäin pelkää ötököitä, en korkeita paikkoja enkä mitään sellaista yleistä pelonaiheuttajaa. Minulla on muutama pelko: kuolleet eläimet, läheisten ihmisten menettäminen ja elämänhalun menettäminen.

Kuolleet eläimet aiheuttavat minulle pahan olon. Saan pahan olon rintaan vain näkemällä kuolleen pulun, puhumattakaan eläinrääkkäystapauksista, joita näytetään telkkarista... Yleensä alan itkeä ainakin sisäisesti, eli saan todella pahan olon. Pahinta olisi nähdä oma koira kärsivänä tai kuolleena. No, miten tämän mörön voisi taltuttaa? Pistämmällä eläimet pomppaamaan elävinä eteeni? Joo, no en todellakaan tiedä.

Läheisen ihmisen menettäminen. No, sehän kuuluu varmasti jokaisen pelkoihin. Olen nähnyt lukuisia kertoja painajaisia, joissa isäni, äitini, vaarini tai paras ystäväni kuolee. Näyn vastustaminen kävisi luultavasti samalla lailla, kun tuon ensmmäisenkin.

Elämänhalun menettäminen on ihan pahin painajaiseni. Tulen helposti surulliseksi ja ehkä vähän masentuneeksi, ja pelkoni on, että menetän joskus elämänhaluni/masennun vakavasti. Haluan nimittäin oikeasti elää onnellista ja iloista elämää. En usko, että tästä pelosta voisi tulla mörköä. Miten se ilmestyisi jonain olentona? Yleensäkin ihmisen pelko ei ole pakolla jokin aineellinen asia, vaan hirveä tunne tai joku muisto. Mörköjuttu ei siis ole järin toimiva, sanoisinko. Pahimpia pelkoja on hyvin vaikea saada ruumiiseen!  
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Rasta

• Ennustaja-akka
  • Vuotislainen
  • Got a smile on my face, but I'm recking the place
« Vastaus #28 : Tammikuu 29, 2010, 15:59:40 »
Hmm... Olen usein miettinyt tätä. Ekaksi ajattelin että pahin pelkoni olisi joku hullu joka raiskaisi sisaruksiani ja kiduttaisi perhettäni. En tiedä voisiko mikään saada minua nauramaan sen jälkeen enää tosin...

Sitten luin tulppaanipenkin viestin ja kauhistuin ajatusta eläinrääkkäyksestä ja varsinkin ajatusta omata koirastani kuolleena tai kärsivänä. Jo pelkkä ajatus toi kyynelet silmiin.

Pelkään myös pellejä.Olen aina pelännytkin, mutta nykyään se on enemmänkin fobia. Ennen kuin siitä tuli kuitenkin fobia pelkoani ruokki monet asiat muunmuuassa Stephen Kingin kirja It eli Se ja palatakseni hiukan tuohon eläinrääkkäys aiheeseen, kirjassa oli kohta missä yksi poika koulutti erään toisen pojan koiran luulemaan häntä isännäkseen ja hän sitoi sen puuhun ettei se voi juosta pois ja antoi sille jauhelihaa rotanmyrkyllä ja katsoi kun se kuoli. En voinut lakata itkemästä kun luin tämän kohdan ja luultavasti mörköni muuttuisi täksi näyksi paitsi että oma koirani olisi tilalla enkä voisi auttaa.
Tai ehkä koiran tilalla olisi perheen jäseneni ja mörkö pakottaisi tämän syömään rotanmyrrkyä.

Mutta miten tilanteen voi muuttaa hauskaksi? En usko että nauraisin ainakaan mutta ehkä ajattelisin että koirani olisi rotanmyrkylle immuuni ja purisi köyden poikki. Sitten kasvaisi jättimäiseksi ja hyökkäisi pojan (tai kuka hänelle myrkkyä syöttikään) kimppuun ja tilanteesta tulisi jotenkin piirrosmainen, jos joku tajuaa.^^
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2010, 21:41:19 kirjoittanut Rasta »
Myy, miten sinä pääsit sisään?? -Muumipeikko
Ovesta, tollo! -Pikku Myy
Ovesta??! -Muumipeikko

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #29 : Helmikuu 13, 2010, 19:29:02 »
Ensimmäisenä tulee mieleen ampiaiset ja varmaan mörkö muutuis ampiaiseks. Kesälläkin juoksen aina ampiaisia pakoon ihan kamalasti ja sit kaikilta menee hermo muhun:D
Sit toiseks tulee mieleen et joku läheinen kuolee (niin kuin monel muullakin). Se olis kauheeta.

suklaavaahto

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Huhtikuu 11, 2010, 12:35:04 »
Minulla mörkö varmaankin muuttuisi joksikin ötökäksi, esim. paarmat, ampiaiset, hämähäkit...
Eilen huomasin tosi ison hämähäkin huoneessani, ikkunan sisällä ja aloin kirkua hirveästi ja huusin isäni paikalle. Isä sanoi ettei sitä voi tappaa kun se on siellä ikkunan sisällä ja se ei sieltä pääse pois. Oikeesti hirveää tietää, että huoneessani on hämähäkki ja sitä ei voi tappaa ja miten se pääsi sinne sisälle!

No, kuitenkin naurettavus loitsuni varmaankin muuttaisi sen ötökän pinkiksi ja sen perä olisi jonkinlainen ilmapallo ja se liitelisi pois. Okei se oli aika huono, mutten parempaa keksi.

Poissa Mustarastas

• Äänensä menettänyt laululintu
  • Vuotislainen
  • It's damn hard to be pretty...
    • To Meet You...
  • Pottermore: AvisAuror17435
« Vastaus #31 : Huhtikuu 13, 2010, 19:13:01 »
Enpä tiedä.... Jos mörkö muuttuisi sadaksi kasvottomaksi ihmiseksi. Jos joku on nähnyt Grimmin veljekset -elokuvan niin siinähän sillä yhdellä tytöllä katosi silmät ja suu umpeutui ja nenäkin lähti. Se oli kauheaa.
Siis huoneellinen kasvottomia ihmisiä huutamassa ilman suuta.
Tai sitten tietenkin kaikki rakkaat kuolleina...

Tuota ensimmäistä vastaan puolustautuisin varmaan... En edes tiedä...  APUAA! ...jouduin paniikkiin...
Äh, niille ihmisille tulis kasvot ja ne alkais tyyliin tanssia, jotain tosi hassua....
Ne rakkaat hymyilis ja sanois yllätys ja ois niinku mun synttärit...
tai jotain...
Minulla on unelma...

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #32 : Huhtikuu 13, 2010, 20:10:26 »
Jaa-a.. En mie kyllä kauhiasti pelkää mitään erityistä. Kai pelkään eniten itse pelkoa siteeratakseni Lupinin sanoja. En itse asiassa tietäisi miksi se muuttuisi, se riippuu miltä tuntuu sillä hetkellä. Ja koska ei tiedä miksi se muuttuu, ei voi tietää miksi sen muuttaisi. Joten sitten pitäisi vaan keksiä äkkiä tilanteeseen sopiva ratkaisu.
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Toukokuu 03, 2010, 16:08:01 »
No nyt olen pohtinut nyt tätä asiaa ennen kuin raapustin tänne...........en nyt ole pelkäämässä mitään, koska miksi ajatella pelkoa kun voi eläää tässä iloisessa elämässä! Ja nyt tämä ei liity kuin aika moni on ruvennut luettelemaan pelkoa: mitä pelkää mutta onhan se ratkaisu löytynyt....

Aiheeseen aiheeseen =
aajattelen vain nyt että mikä voisi näyttäytyä mörkönä mutta voisin sanoa näion yleisesti yksinäisyys....
Olisinkohan se minä, tämä kuulostaa hullun tyhmältä mutta itse asiassa pelkään itseäni koska en aina usko itseeni yms. olen niin huono selittämään!
Mutta 'naurettavus' toimisi ehkä niin että näkisin aivan melkein samanlaisen itseni nauramassa ja olemassa hauska ja vielä isommissa vaatteissa kuten räbbäri-tyylissä, en pidä semmosia vaatteita!

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #34 : Toukokuu 03, 2010, 18:30:09 »
Mörkö muuttuisi ehdottomasti minut nähdeesään kärsiväksi ystäväkseni, joka huutaisi kivusta ja vääntelehtisi... huutaisi joko nimeäni apuapyytävästi tai vaihtoehtoisesti huutaisi kärsimnyksen olevan minun syy... hän vuotaisi verta ja silmissä pelkkä kärsimys (vähä dramaattisen kuulosta :D)
Varmaan itkisin tai yritäisin rynnätä auttamaan, mutta menisikö köäteni silloin hänestä läpi, vai mitä tapahtuisi???
Jos saisin itseni kootua, muutaisin mörön...? ööö... kerron myöhemmin jos keksin...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Toukokuu 03, 2010, 18:58:06 »
Mörköni olisi varmaan kiusaaja tai läheinen ihminen kuolleena.Kiusaaja,koska minua on kiusattu hyvin rankasti yläasteella ja nyt lukiossakin ja saa koko ajan pelätä mitä ilkeää ne nyt keksii.Läheinen ihmien kuolleena - mörköä ei varmaan tarvitse perustella.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #36 : Elokuu 06, 2010, 10:35:34 »
Luultavasti minun mörköni olisi sellanen mustaa sumua erittävä viikatemiehen tapanen, joka kuiskailisi kaikkea kammottavaa. Sitten se näyttäisi kuvia kuolleista ihmisistä, näiden kuolemaa jne. Tossa tilanteessa varmaan en osaisi ajatella mitään muutakun että "voi kamala, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen!". Tosin jos oikein pinnistäisin, ajattelisin tosi hassua asiaa ja taikoisin mokomalle hauskimmat vaatteet ja laittasin tanssimaan hassusti ja taustalle pyörimään sitaatteja Hevosmiesten Killasta. Se auttaisi nauramaan =D 

EDIT// Ja joo, sen mörön kasvot muuttuisivat luisesta kallosta verisiksi perheenjäsenteni päiksi jotka syyttäisivät minua kärsimyksestään. Ja lopuksi se nauraisi kammottavasti, samalla kun päässäni soivat perheenjäsenteni huudot.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2010, 22:30:43 kirjoittanut Surkimus »
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Oonakka

• Vuotislainen
  • Onni ei tule etsien vaan eläen
  • Pottermore: AurorGoblet187
« Vastaus #37 : Elokuu 06, 2010, 11:20:20 »
Mun tapauksessa morkö muuuttuisi Muumien Möröksi (:`D). Pienenä näin montä painajaista siitä, ja kuinka se jäädyttäisi kaikki muut paitsi itseni. Toisena siitä varmaan tulisi iso ampiainen tai oma rakas koirani kuolleena. Möröltä puolustautuisin kuvittelemalla sille käsilaukun, silmälasit ym. Ampiaisen kuvittelisin ilman piikkiä ja oman kuolleen koirani... itkisin enkä tekisi mitään puolustautuakseni.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Elokuu 09, 2010, 09:37:45 »
Jos näkisin itseni kuolleena puolustautuisin sitä vastaan langettamalla Pimeyden piirron ruumiini ylle.

Sepä vasta olisikin ratkiriemukasta.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #39 : Elokuu 09, 2010, 23:10:53 »
Ensimmäiseksi kun miettii pelkoja tulee mieleen hämähäkit. Kyse on fobiasta eli pelkään niitä aika järjettömästi. Ronin tapaan mörköni saattaisi olla valtava hämähäkki. Sen vähemmän pelottavaksi muuttaminen olisikin sitten vaikeampi juttu... Jalkojen pois otto tuskin toimisi. Ehkä laittaisin hämähäkin sotkeutumaan omaan verkkoonsa. Jonkinlainen värin muutos voisi myös olla mukava. Pinkki verkkoonsa sotkeutunut hämähäkki voisi olla aika huvittava näky. ;)

Toisena sitten tuli mieleen suurempi pelko. Pelko poikaystäväni menettämisestä, sillä hän on minulle todella tärkeä. Saattaisin siis nähdä hänet kuolleena. Toisaalta myös muiden rakkaiden ihmisten menettäminen on pelottavaa. Kenties siis näkisin Mollyn tapaan perheeni kuolleena. Tämän huvittavaksi muuttaminen onkin vielä vaikeampaa, kuin edellisen. Paras ratkaisu minkä tuohon keksin on, että kuolleena esittäytyvä hyppäisi ylös nauraen ja huutaisi aprillia... Todennäköisemmin olisin vain shokissa ja heiluttelisin sauvaani änkyttäen naurrettavusta kyyneleet silmissä.

En osaa sanoa kumpi noista on se ns. syvempi pelko. Hämähäkit se voisi olla, koska kyse on fobiasta ja fobiat tulee syvältä alitajunnasta (tai jostain). Tuota jälkimmäistä tuskin tarvitsee selitää. Lähimmäisten menetys on jo ajatuksena liian karmaiseva...
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #40 : Elokuu 31, 2010, 16:36:08 »
Hmm... Minulle mörköni hahmo luultavasti selviäisi vasta sitten kun moinen eteeni pomppaisi jostain kolosta. Voin kuitenkin nyt tässä arvailla mikä se voisi olla.

Ensimmäisenä mieleen tulee jonkinlainen ihme peto joka koostuu veitsistä. Kasa jotain todella vaarallista ja agressiivista. Ja kun muutenkin luulen että jähmettyisin tuollaisen vastaan tullessa paikoilleen, niin en tiedä selviäisinkö... Luultavasti jos jostain syystä selviäisin tilanteesta tämän mörön tullessa vastaan, naurretavus-loitusuni muuttaisi hahmon joksikin erittäin pehmeäksi ja vaarattomaksi, vaikkapa kengurupalloksi.

Toinen vaihtoehto olisi se, mitä aika usein joidenkin kauhutarinoiden jälkeen pelkään, eli peilit. Ihan pelkkä peili ei riitä, siitä pitäisi näkyä takanani joku hahmo, jota ei oikeasti ole siellä. Tämä olisi aika paha juttu, sillä mörkö voisi naamioitua viattomaksi peiliksi seinälle ja säikyttää minut hengiltä kuvillaan... Tältä möröltä luultavasti selviytyisin vain karkuun juoksemalla tajuamatta sen edes olevan mörkö. Mutta jos yhtään tilanteessa tulisin järkevä, peili muuttuisi Iseeviot-peiliksi. Se nyt ei mikään kaikista naurettavin asia ole, mutta sinne voisi sitten kuvitella jotain hauskaa <3

Sitten on vielä yksi vaihtoehto, se mitä luultavasti pelkäisin eniten, mutta mörkö menisi sekaisin jo siinä kun miettisi miten tämän toteuttaa. Nimittäin kuolema. En nyt kauheasti mitään kuolemaan liittyviä asioita pelkää, mutta sitä asiaa itsessään. Ehkä mörköparka selvittäisi asian vain muuttumalla joksikin kuolleeksi tai sitten kahdeksi hahmoksi (voiko mörkö kahdentua?) joista toinen tappaisi toisen. En oikein tästäkään osaa sanoa miten mörön karkoittaisin, mutta... voisin kompastuttaa hahmot johonkin ^^

Viimeisin on varmasti todennäköisin vaihtoehto möröstäni, mutta kaikesta huolimatta tämä on todella vaikea kysymys minulle, joka en pelkää kauheasti mitään yhtä, selkeää ja konkreettista asiaa. Ja luultavasti sitten mörön kohdatessani minulle tulee täytenä yllätyksenä ja samalla myös itsestäänselvyytenä se, mikä tämä mörön hahmo nyt olikaan. Mutta... toivottavasti ei kovin usein mörkö tule vastaan.
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Valkyrie

• Musta suola
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Syyskuu 04, 2010, 22:30:14 »
Hmmmm, mielenkiintoinen aihe. Täytyypäs oikein miettiä.
Se olisin ehkä minä itse, vanhana ja yksinäisenä, muistelemassa miten heitin kaiken hukkaan. Muistelisin, miten ihanaa kotona oli, ja kuinka en voi saada sitä mitään takaisin. En olisi luonut mitään sosiaalisia suhteita ja eristäytynyt vaan itsekseni elämänhaluni menettäneenä Bathilda Bagshotina (basiliskikäsittelyn jälkeen). Hui kamalaa, menee vilunväreet selkää pitkin.

Toinen vaihtoehto olisi jotenkin konkretisoituna (ken tietäis miten) tieto, jota en voi saada. Esimerkiksi pyramidit, Nazcan piirrokset sun muut, etten koskaan saisi tietää niiden alkuperää. Tai Graalin arvoitusta. Jotenkin vielä uskon että joskus, vaikka sitten kuoleman jälkeen jos on jonkinlainen olotila, on mahdollista saada tietää nuo. Mutta jos tietäisin, etten tule koskaan tietämään, tai jotain siihen suuntaan. Huh, voi kun kaiken osaisi selittää mitä päässä pyörii :)

Mutta että miten reagoisin? Panikoisin, alkaisin itkeä hysteerisesti ja kuolisin säikähdykseen, todennäköisesti :D

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #42 : Syyskuu 13, 2010, 12:34:00 »
Tähän minun on erittäin vaikea vastata. Totta puhuen, en pelkää yhtään mitään. En näe syytä pelätä. Totta toki on sekin, että joskus mielikuvitus laukkaa, mutta en katso sitä peloksi vaan jännitykseksi, joka purkautuu pelon tavoin.
Mutta jos kohtaisin mörön, uskoisin, että se ottaisi muodokseen jonkun minulle rakkaan henkilön, jolle sattuisi jotakin, jonka joudun näkemään tai sitten että tämä henkilö kuolisi. En osaa nopeasti sanoa, kuinka tässä puolustautuisin. Monelle iskee shokki ja paniikki, kun joutuisi tälläistä todistamaan. Alkaisin itkeä, itkun kanssa on vaikea saada edes sanoja sanotuksi. Mutta miten muuttaa mörkö joksikin hauskaksi? Miten saa edes kuoleman muutettua hauskaksi? Vaikea kysymys. Luulen, että minun tulisi vain toimia mahdollisimman nopeasti ja ottaa järki käteen. Tiedän, että kyseinen henkilö, jonka muodon mörkö ottaa, ei ole oikeasti paikalla. Minä muuttaisin mörön varmaankin kuolemaisillaan olevasta henkilöstä hauskaa vitsiä kertovaksi henkilöksi. Kuolemaa kohdatessa on hyvin vaikea olla normaalisti, siksi toivonkin, etten näe ikinä mörköä. Ja että minun ei tarvitse kohdata montaa kuolemaa elämäni aikana.
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #43 : Huhtikuu 29, 2011, 15:32:54 »
Näkisin varmaan oman koirani sanomassa että se ei halua enää olla mun koira ja että kaikki on mun syytä jne. Ja sit se koira katois. Se olisi ihan kauheeta. Näin sellaista painajaista kerran ja se ajatus kummittelee vieläkin päässäni.

Ja sitten kuvittelisin koiran tulevan takaisin ja huutavan "Aprillia!!!"

-Tassu
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa sarvipyrstö

• Viikatemiehen serkku
  • Vuotislainen
  • Harvat käsittävät käärmeiden kauneutta <3
« Vastaus #44 : Toukokuu 03, 2011, 18:02:41 »
mörköni olisi varmaan sellainen harmaakasvoinen äijä, jolla on resuiset vaatteet ja tyhjät silmät, niinkun zombie. varmaan sen naurrettavuusmuoto olisi jotain että se sulaisi ja muuttuisi kinuskiponiksi :D
Mitä turhia syömään, nälkä tulee joka tapauksessa.

Poissa Ariel

• Huispaajan ensilento
  • Vuotislainen
« Vastaus #45 : Toukokuu 05, 2011, 09:44:51 »
Mua kiinnostais tietää miksi mörkö muuttuis mun edessä, koska mä en tiedä mitä pelkään eniten :o Pelkään pimeetä ainakin ihan hirveesti, mut miten mörkö ottais pimeyden muodon? En mä pelkäisi jos mun edessä olis joku pimeä aukko, vaan pelkään jos oon yksin esim. pimeessä talossa sisällä. Voisin puolustautua varmaan ihan Valois-loitsulla, en mä tiedä tepsisikö se pimeyden muodossa olevaan mörköön?
all I want to do is wear glitter and dance in my underwear

Horatius Kuhnusarvio

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Toukokuu 06, 2011, 15:28:48 »
Ellei se sitten ole ankeuttaja. Mutta loitsuja käyttäisin, jos on mahdollista niin (Expecto Patronum)

Poissa Kissanminttu

• Yli-Blondi
  • Vuotislainen
  • ಠ_ಠ
    • Tumblr
« Vastaus #47 : Toukokuu 17, 2011, 20:49:42 »
Jumalattoman iso hämähäkki... Tai sitten joku rakkaistani kuolleena.... :(

Ja juoksisin jumalattoman nopeasti ulos ja kiljuisin, enkä suostuisi tulemaan takaisin...
...Maan pimeys hangen alla
puistoja puistattaa.
Jäätakki on vaahteralla,
kastanja aivastaa...

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Toukokuu 22, 2011, 20:04:43 »
Jos mörkö muuntaituisi pelokseni, se varmaan muuttuisi minuksi. Pelkään itseäni yli kaiken>< Pelkään montaa asiaa mutta ne pelot on aina aiheuttanut minä. Esim. Jos seison pimeässä, minun on pakko kuvitella että natsi-zombi hyökkää kimppuuni. Eli itse pelottelen itseäni. Toisena esimerkkinä pelkään että joskus pahoinpitelen jonkun. Luonteeni on kiivas ja omistan erittäin tulisen temperamentin.
Joten joskus kun suutun, pelkään että en hallitse itseäni>< saan asian takia paniikkeja ja jotain ihme raivokohtauksia. Joten, torjuisin minä-mörön muuttamalla sen klovniksiXD Zombi klovni.. pelottavaa.. taas mä teen sitä. Noh, oon kuullu oudompiakin pelkojaXD Toinen pelkoni on rappuset. Suuret kierre portaat. Pakokauhu valtaa ruumiini koska tunnen jonkun seuraavan minua. Jos joku seuraa (esim. kaveri) minua portaissa, on pakko juosta pakoon tai piiloutua. Ei hajuakaan miten mörkö muuttuisi portaiksi tai miten sen voisi voittaa :DD Nolo pelko.. onneks en oo pelänny ikinä esiintymistä tai julistamistamista itseäni narriksiXD

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #49 : Kesäkuu 29, 2011, 23:56:04 »

Pelkona olen minä itse.
En voi olla huoneessa missä on veitsi pöydällä lojumassa. Pelkään että otan sen ja teen itselleni jotain. Pystyn näkemään että teen sillä itselleni jotain. Mielikuvitukseni on aika villi. Aina ennen nukkumaan menoa jostain syystä minun on aivan pakko kuvitella kattoon hirtetty pikkutyttö joka alkaa puhua. Pelotan itseäni. Pelkään että mokaan jossain vaikka juhlissa tai pelkään että heittäydyn katolta tai jotain muuta sellaista.

Muuttaisin mörkö-minäni nauravaksi hipiksi joka on ainessa:D

Olen myös aina pelännyt hieman pimeää. Hypin joka ilta ympäri vuoden trampoliinilla ja syksyisin ja talvisin osaa olla pimeää. En salli että pihavalo laitetaan päälle, haluan hyppiä rauhassa ja katsella tähtiä. Mutta silti pelkään että sieltä metsästä rynnii jokin tappajakarhu tai jotain D: kun tramppa sijaitsee metsänreunassa. Sitten pelkään että trampoliinin kankaan alla on jotain ja sitten hyppään sen päälle. Kuten vaikka jos koiramme on alla ja sitten murran sen selän tai jotain muuta kamalaa>< Olisi aika pelottavaa jos ykskaks jalkasi osuvat johonkin kovaan, ja sitten et uskalla edes katsoa mitä siellä ala on.. Hirveää.. Hirveää.

Ja sitten pelkoihini kuuluu sellaiset jumalattoman isot käärmeet O.O En vihaa niitä, mutta ne ovat pelottavia. Käärmeet pääsevät jokapaikkaan, koska niillä ei ole raajoja esteinä. Ne tappavat joko myrkyllä tai kuristamalla. Niitä ei voi paeta, hiljaisia tappajia. Olen nähnyt monta kertaa unta käärmeistä mm. että olen ollut pyöreässä huoneessa, ja sitten ykskaks sinne on alkanut seiniä pitkin luikertelemaan kalkarokäärmeitä sillä ne ovat erittäin myrkyllisiä ja agressiivisia. Uneni jälkeen yleensä löydän itseni lattialta tai sitten unenpöpperössä hyppään ylös sängystä enkä uskalla nukahtaa ennenkuin koko huone on tutkittu ja todistettu käärmeettömäksi.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2011, 14:50:43 kirjoittanut Husky »