Kirjoittaja Aihe: Mitä evääksi leffaan?  (Luettu 25643 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

blame it on me

• Ankeuttaja
Vs: Mitä evääksi leffaan?
« Vastaus #100 : Heinäkuu 31, 2007, 21:49:33 »
Lainaus
En ikinä vois syödä niin paljoo leffan aikana.
Pyh, terveysintoilia...

Itse otin viimeksi mukaan: CocaCola Zeron, Popcorn pussi, Soul Cream And Onion sipsejä ja suklaa smartiseja. Mitä te mua katotte kuin halpaa makkaraa?!?
Hei mulla oli nälkä ja se oli FK!

Muoto

• Ankeuttaja
« Vastaus #101 : Elokuu 06, 2007, 15:03:23 »
Mä ostan aina limsan (Coca Colaa tai Mountain Dewiä) ja popparia siitä teatterista. Joskus olen ottanut myös karkkia mukaan, laitoin ne jo kotona semmoiseen läpinäkyvään muovipussin ettei rapisi hirveesti. Vaikka ne limsat ja popparit on siinä teatterissa kalliimpia, ei se haittaa, koska en käy kattomassa leffoja teatterissa hirveen usein. Poppareita alan syömään kun itse elokuva on alkanut pyöriä. Limsaa alan juomaan vasta puolenvälin jälkeen, ettei tarttee lähtee käymään vessassa kesken leffan.

Poissa Wemia

• Hupsu.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ?
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #102 : Elokuu 06, 2007, 22:24:35 »
Minäkin ilmottaudun rätisevien karkkipussien, popkornia mässyttävien tyyppien ja juotavaansa äänekkäästi ryystävien vihakerhoon.  Mikä sen raivostuttavampaa kun keskellä leffan parasta kohtaa jokin päättää aukaista limukkapullon ja TSSSSSH.

Nykyään olen vähän en tiedä, tyhmä, nimittäin pakkaan karkit jo kotona rasiaan ettei sitten pussi rapise, limonaadista en edes tykkää, ja harvoin tulee popkorniakaan taikka sipsiä syötyä, terveisin neiti nirppanokka ruuan suhteen.

Suosittelen lämpimästi että älkää mässyttäkö ja ryystäkö, syökää nätisti niin eiköhän se sitten olisi ihan sama että minkälaisessa pussissa ja minkälaisia, kovia vai pehmeitä, sitkeitä vai rouheita naposteltavaa sitä mukaan ottaa :) Hedelmiä olisi kiva ottaa, mutta pitäisikö sitä alkaa nyt teatterissa omenaa kuorimaan? Mutta hedelmien huonopuoli on se että ne on aina niin vetiäsiä, esimerkkinä luumu. Rusina on myös nam, mansikoita! Vadelmia! Ainakin kesällä :)

Juhlatuulella ostan sitten itse teatterin kiskasta herkut, yleensä en koska ne tuppaa vähän kalliimpaa olemaan ja ei se raha niin puussa taida minulla kasvaa, valitettavasti.
Oisinpa luolassa rosvoklaanin, oisinpa rohkea intiaani!

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #103 : Syyskuu 10, 2007, 19:13:06 »
Annettakoon nyt vielä yksi ääni puolueelle "vihaan elokuvissa mässyttäjiä" - yksi pääsyistä, miksi en juuri koskaan käy elokuvissa on jatkuva rapina ja muu ääntely. Popcornista inhoan sen hajuakin. Ja sitten vielä limsan jäljiltä jää tahmaiset lattiat, johon tallautuneet sipsit takertuvat ja karkkipussit lojuvat ympäri teatteria. Miksi ihmeessä elokuviin pitää tulla syömään? Ja määrät vain kasvavat; popcornia pitää olla koko sangollinen, niin ettei ole edes toivoa nauttia elokuvan jälkipuoliskosta hiljaisuudessa
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Lethié

• Ankeuttaja
« Vastaus #104 : Syyskuu 11, 2007, 20:36:43 »
Minä otan leffaan yleensä pelkästään jonkun karkkipussin. Juomaa otan aika harvoin, joskus popcornien kanssa olen ottanut.

Mutta tavallisesti mutustan leffassa karkkia :)

Witchy

• Ankeuttaja
« Vastaus #105 : Syyskuu 12, 2007, 17:13:20 »
mulla ei oo mitään erityistä mitä otan mukaan elokuviin... Mulle käy oikeastaan mikä tahansa maukas syötävä koska en osaa katsoa elokuvaa ilman että pureskelen jotain!! jos unohdan ottaa evästä tai huomaan että mulla ei oo rahaa kun haluisin ostaa jotain naposteltavaa, niin syön kynsiäni :DD (varsinkin jännäreitä katsoessa)

Karkkipussi on ehkä suosikki mutta en koskaan muista avata sitä ennen elokuvan alkua... Kerran kun avasin pussin kovalla kiireellä karkit lensivät kaikkialle! kynnet olivat melkoisen lyhyet sen elokuvan jälkeen ... :P

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #106 : Syyskuu 12, 2007, 22:13:47 »
Minä otan jotain juotavaa, jano kesken hyvän leffan on kamalaa. Karkkia tai popcornia on yleensä. Muistan kyllä Liekehtivän pikarin Vuotisnäytöksen kun minulla oli juustoraastepussi ja viinirypäleitä :D Niitä sitten popsin ja porukka tuijotti hieman, no oudosti.
Osaan katsoa leffaa myös ilman naposteltavia, mutta juotavaa minulla on yleensä aina. Myös nenäliinat on ihan kätevä ottaa mukaan, jos on nuha tai herkkä itkemään leffoissa.

Jep, minäkin vihaan niitä jotka rapistavat karkkipussia ja sihisyttävät limppapulloa kesken leffan hiljaisten kohtauksien. Itse koitan kaivella karkkia kun leffassa on joku äänekäs kohtaus menossa niin pussin rapina ei kuulu laisinkaan muiden korviin.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Lonnukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #107 : Syyskuu 14, 2007, 18:10:54 »
Mitä otit mukaan?= Yleensä itse otan ison pussin karkkia, popcornia ja ehkä sipsejäkin.

Mitä aiot ottaa tulevaisuudessa?=Sitä samaa :D

Mitä suosittelisit evääksi?=Karkkia, sipsejä, limpparia, popcornia :D

Mistä ostit evääsi?=Karkkia ja limpparia ja poppareita yleensä :D

Vinkki: Kannattaa ostaa kaupasta eväät niin tulee halvemmaksi! Itse teen aina niin.

Nordamien

• Ankeuttaja
« Vastaus #108 : Syyskuu 17, 2007, 11:02:44 »
Popcornia ja limua, se on ollut se perussetti siitä lähtien kun hoksasin ne taivaalliset mausteet, mitkä löytyvät ainakin Finnkinon teattereista. Mausteita pitää olla ja paljon, se on ainakin ollut meikäläisen vakiotyyli, maustan niin prkleesti. Ainakin butter -ja nacho cheddar -mausteita tulee lätkittyä.

Jos ei noita ole mukana, niin sitten turvaudun johonkin chipsit, karkit ja limu -yhdistelmään.

Riippuu myös leffasta vähän mikä evästys on kyseessä, jos on joku oksettava leffa, niin ei tarvi välttämättä mitään..

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #109 : Syyskuu 17, 2007, 20:10:54 »
Meillä on aina vakkarieväät mukana: kaksi limua (toinen light-versio) ja isot popcornit ja useimmiten vielä jotain karkkia, joka useimmiten on Remix-pussi.

Minua kuitenkin kiehtoo hirveästi ajatus siitä, että ottaisin kokonaisen tuoreen leivän mukaan, joka olisi ostettu esim. Stockmannin leivososastolta. Kuulin kavereiltani, että he olivat kerran ottaneet sellaisen mukaan ja kuulemma oli aika maukas kokemus. Olisi jotenkin todella mukavaa repiä leivästä palasia ja murustella. Pitäisi kuitenkin ehkä keksiä parempi versio sille rapisevalle paperipussille, mikä Stockmannilta ostetuissa leivissä on, koska kuulemma kaverini olivat hieman hävenneet, kun pussi oli rapissut aika kovasti.
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Lady Èowyn

• Ankeuttaja
« Vastaus #110 : Syyskuu 27, 2007, 00:18:42 »
mä ostan yleensä leffateatterista popkornia. limut tai mehu on yleensä omasta takaa. välillä
tulee ostettua poppareiden sijaan karkki pussi kalpiksesta, ku leffa teatterin karssut on aika tyyriitä.

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
« Vastaus #111 : Lokakuu 18, 2007, 12:27:54 »
itse otan yleensä  karkki pussin.. ranskanpastilleja tai joitain muita mistä ei tule jano. jos nimittäin on jano ja juo, saattaa tulla vessa hätä o_O se on ilkeää.. inhottavaa välillä kun ihmisillä on popcorneja ja sipsipusseja mistä tulee melua.. mutta itse en ole koskaan liiemmin häiriintynyt :D
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa manta

• Kajahtanut potteristi
  • Vuotislainen
    • Tassujengi
« Vastaus #112 : Marraskuu 25, 2007, 22:57:41 »
Minulla on yleensä irtokarkkia ja jos jotain juomisia ostan, niin se on ihan tavallista vettä. Meidän luokkalainen kertoi, että joku oli ottanut maitoa ja näkkäriä. Noh, jokaisella on omat mieltymyksenä.

Itse ajattelin seuraavalla kerralla ottaa vihreitä viinirypäleitä. Ei tule jano, ja ne on terveellisempiä kuin karkit ja popparit, ja vielä hirmuisen hyviä! Toinen on kirsikkatomaatit.

Joskus olen ottanut keksiä (Fani-Paloja...), mutta en jaksanut syödä läheskään kaikkea. Jäipä himaankin sitten jotain.
Aivojen tilalla ilmapalloja.

Ewestar

• Ankeuttaja
« Vastaus #113 : Joulukuu 26, 2007, 20:17:28 »
Kaikkea sellaista mistä ei tule huono olo. Esim. sipsiä,popparia ym. ja juomaksi jääteetä litran tölkki.(Tai riippuu leffan pituudesta.)
Mutta missään nimessä en ottaisi esim. puuroa tai jotain keittoa. Enkä juotavaksi mitään lämmintä. tulee vain epämukava hiostava olo.

Gilbert

• Ankeuttaja
« Vastaus #114 : Joulukuu 27, 2007, 17:04:01 »
Haha, noista viinirypäleistä tuli mieleen se, kun kerran ostin niitä rasiallisen ja popsin niitä sitten siellä leffassa. Sen jälkeen sitten ilokseni huomasin että niissä on hometta. Nam ! ja hyvä minä.

Mandariinit tai viinirypäleet, niitä mieluiten syön. Yleensä en kyllä syö mitään: karkeista tulee huono olo ja  jano. Ja jos juo hulluna niin sitten täytyy ravata vessassa ja se on inhottavaa kesken elokuvan :D

henzzzu

• Ankeuttaja
« Vastaus #115 : Joulukuu 28, 2007, 05:35:32 »
Mitä otit mukaan?
Ehkä about yhden kerran olen käynyt täysin ruoatta ja juomatta leffassa, oli vähän autio olo ja silloin todella huomasi, kuinka paljon se todellisuudessa haittaa se ihme rapistelu ja suhahtelu. ^^ Noh, ei siinä mitään. Muuten yleensä on mennyt kassalta ostetut popparit ja limsa tai sitten ihan vain karkkipussi ja kaupan limsa.

Mitä aiot ottaa mukaan tulevaisuudessa?
Sitä samaa vanhaa, ehkä poppareita voisi ostaa useammin, kun siinä ei ole edes mitään rapisevaa pussia. Limsakin on hyödyllisempi siitä kassalta, kun se on sellaisessa kivassa pahvimukissa jo valmiiksi.

Mitä suosittelisit evääksi?
Jokainen mallatkoon mielensä mukaan, mutta siihen rapisteluhommaan auttaa esimerkiksi se, että tunkee karkit ennen leffaa vaikka muovirasiaan tai sellaiseen hedelmäpussiin, mitä saa revittyä kaupan kassoilta tai hedelmäaltaiden vierestä. ^^ Itse käytin tuota juttua, eikä häirinnyt niin paljon itseänikään.

Mistä ostit evääsi?
No leffateatterista joskus, yleensä lähikaupasta (Siwa, Sale) tai sitten kaupungista Anttilan ruokapuolelta, tms.

gnarl

• Ankeuttaja
« Vastaus #116 : Joulukuu 30, 2007, 22:32:59 »
Mä en tykkää syödä mitään kovin makeaa elokuvissa, korkeintaan otan mukaan jonkun pienen pussin karkkia ja juomaksi sitten vesipullon. Kaverin kanssa ollaan nykyään otettu kokonainen kurkku mukaan:D sitä sitten siellä järsitään.
Joskus minulla oli mukana vichyvesi pullo ja se oli ollut repussani koko päivän ja siellä sitten hölskynyt niin arvatkaa kuka järkevänä avasi pullon auki "kerralla" eikä silleen pikkuhiljaa. No pullosta sitten "räjähti" vedet ja ne sitten oli minun ja vieressäni istuvan tuntemattoman naisen päällä!:'D Kyllä hävetti istua koko loppuelokuvan ajan siinä märissä vaatteissa:D

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
« Vastaus #117 : Tammikuu 01, 2008, 18:46:58 »
Minä otan yleensä mukaan jonkun karkkipussin tai popcornia. Sekä tietysti juomista, yleensä limpparia. Voin myös mennä leffaan ilman mitään eväksiä, ei tuota ongelmaa. Juomista kuitenkin olisi kiva olla.
Kun oli Liekehtivän Pikarin Vuotisnäytös, niin minulla oli eväänä suklaasammakoita, irtokarkkia ja juustoraastetta. Juustoraaste oli joku hetken mielijohdeostos, mutta hyvää se silti oli. (Niin niin, minullahan ei ole juustoriippuvuutta..)
Se on rasittavaa, kun joku rapistelee hirveästi leffan aikana. Tietysti pientä rapinaa kuuluu, mutta sitäkin voi säädellä kyllä. Itse esimerkiksi pyrin raistelemaan karkkipussiani silloin, kun leffassa on jokin kovaääninen kohtaus meneillään, silloinhan pussin rapina ei kantaudu kuin korkeintaan vieruskaverin korviin.
Viinirypäleet voisivat olla hyvä eväsidea! Niistä tosin meinaa tulla kamala jano minulle. Itseasiassa jos oikein muistan, meillä kaverini kanssa oli rasiallinen rypäleitä Liekehtivän pikarin näytöksessä, mutta popsimme ne jo ennen leffaa.
Eräs kaverini kertoi, että hän oli kerran istunut elokuvissa sellaisen pikkupojan vieressä, jolla oli mukanaan jättisuuret popparit, sipsipussi ja semmoinen megakokoinen karkkipussi. Poika oli sitten mättänyt herkkuja suuhun melkein kaksin käsin ja kun ne loppuivat jo ennen kuin leffa, niin poika oli näyttänyt erittäinen eksyneeltä ja tutkinut popcornitöttöröään, jos sieltä vaikka sattuisi löytymään vielä jotain. Varmaan ollut kaverillani naurussa pitelemistä.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #118 : Tammikuu 03, 2008, 11:04:55 »
Se on rasittavaa, kun joku rapistelee hirveästi leffan aikana. Tietysti pientä rapinaa kuuluu, mutta sitäkin voi säädellä kyllä. Itse esimerkiksi pyrin raistelemaan karkkipussiani silloin, kun leffassa on jokin kovaääninen kohtaus meneillään, silloinhan pussin rapina ei kantaudu kuin korkeintaan vieruskaverin korviin.

Karkkipussin rapistelun välttää tehokkaasti, jos ostaa irtokarkit muovipussissa. Paperipussissa rapistelun voi välttää kohtalaisesti, kun ennen leffan alkua repii irti suurimman osan pussi yläosasta. Kättä silloin tarvitse uittaa pussissa ja rapina siis vähenee!
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #119 : Tammikuu 03, 2008, 16:52:38 »
Mitä otit mukaan?
Popcornia, irtokarkkeja ja limsaa (mieluiten Spraittia)

Mitä aiot ottaa tulevaisuudessa?
Popcornia, irtokarkkeja ja limsaa (mieluiten Fantaa)

Popcornia, irtokarkkeja ja limsaa (mieluiten Coca-Colaa)

Mistä ostit evääsi?
Popcornia, irtokarkkeja ja limsaa (mieluiten vadelma siideriä ilman alkoholia). Vitsi. Popcornia ostan elokuvissa, koska siellä se on parasta. Irtokarkkeja ostin viereisestä pelle irtokarkki kaupasta. Limsaa aina automaatista, joka kököttää Finnkinon jossakin nurkassa.

floora

• Ankeuttaja
« Vastaus #120 : Helmikuu 07, 2008, 22:02:36 »
Mitä otit mukaan?
Viimeks otin pähkinöitä ja Mountain Dewn. Joskus saatan ottaa karkkia tai popcornia.

Sitä mitä sillä hetkellä tekee mieli, kun oon menossa leffaan :>

Karkkia, popcornia, jotain limua jne...

Mistä ostit evääsi?
K-Supermarketista.

Mua ei kyllä haittaa sellanen pieni rapistelu leffassa. Jos joku nyt ihan hirveen kovaa
jotain karkkipussia rapistelee ni ehkä se sit alkaa vähän häiritsemää..

Poissa Tuulikeiju

• Vuotislainen
« Vastaus #121 : Helmikuu 09, 2008, 19:45:32 »
Mitä otit mukaan?
En oikeastaan ole ihan varma, koska olin viimeksi elokuvissa. Varmaan kesällä ulkomailla, ostin suklaapähkinöitä, montaa erilaista makua. Nam, että oli hyviä. Pitääkin lähteä kaupasta metsästämään taas joskus, jos täältäkin päin maailmaa löytyisi.
Limsasta en tykkää ja jos karkkilakko on pitänyt siihen asti, otan varmaan sipsejä tai popcorneja. Keksitkin on tosi hyviä.
Jos haluaa mennä terveellisellä linjalla vaikkapa hedelmä tai joku muu vastaava - viinirypäleet on hyviä. Kuitenkin, lämpimästi suosittelisin pillimehuja ja suklaapähkinäkeksejä. NAM. Vesikin toki käy monen kanssa, joskus parempaakin kuin edellä mainitut.
Mistä ostit evääsi?
Taisi olla paikallisesta kauppakeskuksesta viimeksi. Yleensä perus ruokakauppa, kun leffateattereissa on yleensä niin kallista.

Riippuu leffasta ja teatterin koosta, että kuinka paljon se rapina häiritsee. Jos on joku komedia, jossa muutenkin kaikki nauraa kuollakseen, ei sitä edes varmaan huomaa, mutta jos on liikuttava draama, niin kyllä se varmaan tuppaa ärsyttämään ihan syystäkin. Itse en niin usein leffassa käy, kun täällä päin ei ole oikein omaa leffateatteria - harmi sinänsä.
It's easier not to do things than left them undone.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #122 : Helmikuu 10, 2008, 18:18:40 »
Olen samaa mieltä Notturan kanssa: rapina ei ainakaan minua ole ikinä häirinnyt, ja taidan tuottaa sitä eniten aina :D

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #123 : Helmikuu 19, 2008, 22:06:25 »
Omat leffaevääni ovat tavattoman yksipuolisia ja epäterveellisiä. Usein tulee ostettua säkkikaupalla karkkia leffateatterin lähellä olevasta makuunista tai jostain karkkikaupasta. Noo, ehkä yksi iso pussillinen. Enkä sitä sitten kokonaan edes syö sen elokuvan aikana, onneksi, sillä saattaisi olla sekä hammaslääkäri, että tavallinen lääkäri kauhuissaan siitä määrästä sokeria kerralla. Poppareita en ota, sillä en niistä sen erityisemmin välitä. Juomaksi otan yleensä pullon limpparia tai mehua. Joskus myös vesipullo ajaa asian.

Olen kuitenkin alkanut miettiä, että eikö sinne leffateatteriin oikeasti voi ottaa mitään muuta, kuin karkkia evääksi? Kerran huomasin tätini silloinsen avomiehen (nykyisen aviomiehen) ottaneen pieniä omenoita suoraan puusta ja söi niitä. Ei niistä kuulunut mitenkään kovin erikoista rouskuntaa tai mitään ja varmasti oli terveellisempää.

Loppujen lopuksi tarve elokuvissa syömiseen on vain tapa. Eli periaatteessa on ihan sama, mitä syö, kunhan jotain naposteltavaa on. Ensi kerralla ajattelin karkkien lisäksi (ei niistä voi luopua :D, tosin määrää voi vähentää. Ja yleensä ostan itse paljon sellaisia kovia/kirpeitä karkkeja, joita joutuu imeskelemään, sillä ne ovat mielestäni parhaita!) ottaa mukaan viinirypäleitä tai jotain. Ainakin ne ovat hyviä ja ajavat hyvin asiansa naposteltavina. Tai miksei vaikka jotain kurkkua tai omenalohkoja?

Tuosta rapinasta. Minua se ei ole ikinä liiemmin häirinnyt. Tietysti, jos joku koko ajan rapisuttaa ihan korvan juuressa, niin ei se ole kivaa, mutta silloin tällöin rapina siellä täällä ei ainakaan minua haittaa yhtään. Rapisutanhan itsekin, niin miksi häiriintyä siitä, että myös muut sitä tekevät? Toisaalta minua ei myöskään ärsytä ne tyypit, jotka puhuvat kännykköihinsä julkisissa paikoissa. Tiedän, että  se häiritsee jotain tyyppejä ihan hirveästi. Mutta se ei liity kyllä mitenkään tähän :D

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #124 : Helmikuu 20, 2008, 14:32:45 »
Minä ainakin otan yleensä mukaan popcornia, irtokarkkia ja limsaa. Ostan popcornit leffateatterista ja muun tavallisesta ruokakaupasta. Aion ottaa tulevaisuudessa aika lailla samat, koska ne ovat niin hyviä.