Kirjoittaja Aihe: Itkittekö tai säikähditekö missään elokuvassa (spoilaa)  (Luettu 30175 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mosaiikkityttö

• Hobitti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • X reason to live
  • Pottermore: MoonRose22626
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Itkittekö tai säikähditekö missään elokuvassa (spoilaa)
« Vastaus #75 : Marraskuu 22, 2010, 21:18:57 »
Kuoleman Varjelukset osa 1- elokuvassa,
pelästyin kun Nagini hyökkäsi ja sen "naama" oli aivan lähellä kuvaruutua, se oli tosi iso se kuva.
No, itkin (tai meinasin itkeä, ei ollut itku kaukana), kun Harry ja Hermione olivat Harryn vanhempien haudalla ja sitten kun Dobby kuoli. Seuraavana päivänä koulussa katottiin Titanicia, enkä itkenyt. Oli kuluttanut kaikki kyyneleeni katsoasseni Potteria:D

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
« Vastaus #76 : Marraskuu 23, 2010, 13:57:15 »
PP:ssä säikähdin siinä kohassa ku Harry ottaa sitä vettä Dumbledorelle ja sit sielt tulee ne manaliukset (ja tos kyl arvaa et jotai tapahtuu ku tulee ihan hiljasta, mut silti säikähtää :D). Sitte KV:ssa säikähdin ku Nagini hyökkää uudestaan.

Itku tuli PP:ssä kun Dumblerode kuolee ja kaikki kohottaa sauvansa ilmaan :'(. KV:ssa meinas tulla itku kun Hermione loitsii vanhempansa ja samoin siinä kun Harry ja Hermione on Harryn vanhempien haudalla. Itku kunnolla tuli kun Dobby kuoli :'((!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2010, 23:25:49 kirjoittanut Fasciner »
Wait till my father hears about this!

Poissa Haidi

• Huispauskapteeni
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #77 : Marraskuu 23, 2010, 17:51:01 »
Säikähin DH:ssa siin kohtaa ku Harry ja Hermione oli sielä Godricinnotkossa ja se käärme hyppäs. Hyi yök! Mä ihan kiljasin siinä. En ois varmaan muuten mutku vihaan käärmeitä ja sitku semmone ruma käärmeenpää hyppää siihen nenän eteen... Siis jos vaan näänki käärmeen meinaan ruveta kiljuu.

Ja sit ku Bellatrix kidutti Hermionee. Katoin ekal kerral et se yritti katkasta Hermionen käden mut ku näin sen kohan mis näkyy se MADBLOOD-texti ni tajusin miten se oikeesti oli. Teki oikeesti mieli kiljuu sen Hermionen kaa!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2010, 18:03:19 kirjoittanut HB »
Elämä on, tässä ja nyt.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #78 : Marraskuu 24, 2010, 08:40:26 »
Minäkin säihkädin kun se käärme tuli, kaverikin säihkähti. Myös Hermionen kidutuskohtaus sai kylmät väreet. Kyyneleet tuli silmiin Dobbyn kuollessa.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Sape

• Vuotislainen
« Vastaus #79 : Marraskuu 26, 2010, 21:32:20 »
KV:ssa säikähin ihan hirveesti, kun Nagini hyökkäs sieltä alakerrasta.  Samasta elokuvasta, kun "Bathilda Bagshot" yht'äkkiä oli vaan Harryn ja Ronin vieressä. Ja PP:stä se manalius juttu. Hui :o

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #80 : Marraskuu 30, 2010, 19:20:10 »
Ah, nämä käyttökatkokset. Onneksi olen oppinut kopioimaan viestin ennen lähettämistä :D

En pysty muistaan ensimmäisistä elokuvista juuri mitään, varsinkaan ensimmäisiä katselukertoja, harmi sinänsä :D

Säikähtämisiä harvemmin on tullut (en säikähtänyt PP:n manaliuskohdassa enkä KV:n tässä ketjussa monastikin mainitussa Nagini-kohtauksessa), mutta kyyneleitä olen kyllä vuodattanut. Liekehtivässä pikarissa jotenkin luonnollisesti tuli itkettyä siinä vaiheessa, kun Harry oli saanut tuotua Cedricin ruumiin takaisin Tylypahkaan. Feeniksin kiltaa ensikerran katsoessani taisin tirauttaa parit kyyneleet, kun Sirius halasi Harry Kalmanhanaukiolla ja sanoi, että pian he ovat kuin oikea perhe. Puoliverisestä prinssistä parhaiten pystyn muistamaan lopusta Dumbledoren kuoleman, Dracon kauhistuneet kasvot sekä tylypahkalaisten nostaessa sauvat kohti taivasta. Poru tuli.

Kolme kertaa Kuoleman varjelukset nähneenä olen joka kerta herkistynyt, kun Hermione tekee obliviate-taiat sekä silloin kun Hedwig kuolee. Kolmannella katselukerralla en edes voinut enää katsoa viimeistä Dobby-kohtausta; avasin silmäni vasta kun päästiin viimeiseen kohtaukseen. Sinänsä jännä juttu, koska en ole itseasiassa ikinä kauheasti pitänyt Dobbysta, mutta sitten tämän kuolema on aiheuttanut suurimmat kyyneleet tähän mennessä kun elokuvista on kyse.

katt

• Ankeuttaja
« Vastaus #81 : Joulukuu 04, 2010, 14:59:43 »
Aiemmista elokuvista en muista paljoa, siitä on niin pitkä aika, kun olen katsonut niitä viimeksi. Eilinen KV kuitenkin on hyvin muistissa ;)

Säikähdin (yllätys yllätys) siinä kohdassa, kun Nagini yhtäkkiä loikkasi alakerrasta. Yleensä elokuvat eivät saa minua itkemään, mutta pakko myöntää, että silmäni kostuivat pienesti, kun Herm unhoitutti vanhempansa. Myös Dobbyn kuolema sai minut herkistymään, vaikka tiesinkin, että se on tulossa.

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
« Vastaus #82 : Joulukuu 05, 2010, 16:02:28 »
KV:ssä säihkähdin minäkin siinä kohtaa kun Nagini hyökkää alakerrasta. Muita kohtia ei sitten tainnut ollakaan. En yleensä itke juuri leffoissa, joten ei tässäkään tullut kyyneleitä vuodatettua. Se kohta kyllä missä Hermy jättää vanhempanasa oli liikuttava

Matthew

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Joulukuu 06, 2010, 12:27:50 »
Tässä taas yksi naginin hyökkäyksestä säikähtänyt.

Poissa kattimäli

• Keudalainen :)))))
  • Vuotislainen
  • oot_huono :DDDD
« Vastaus #84 : Joulukuu 09, 2010, 14:28:00 »
Voi kuulkaa ihmiset teiän on ihan pakko nähä se kohta kuoleman varjeluksis mis se Dobby kuoli! Se Harryn tuska oli niin liikuttava: siin tuli pariki tippaa silmää, voi että! :D Ja sit se kohta mis Harry ja Hermione tanssi, siin mä repesin, se oli iha yllätys mulle. Sit oli viel monia muitaki huippukohtii mut yhtenä voin sanoo siin ku Ginny pyys Harryy laittaa mekon vetskarin kii ja sit ne suuteli. AAAH, se oli ihanin kohta, voisin nähä sen vaik 100 kertaa uudestaa... kattimäli x)
Mind the cap between track and the platform

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #85 : Joulukuu 10, 2010, 22:05:06 »
Kun menin marraskuun lopussa katsomaan kolmen kaverini kanssa Kuoleman Varjelukset, niin kumma kyllä, en säikähtänyt Naginin hyökkäys-kohtaa, mutta kaverit taisivat hypähtää ja vieressämme istuvat 2 teinityttöä pomppas tuoleilta. Kun katsoin tänään PP:n, niin säikähdin, kun Manaliuksen käsi nousee vedestä, vaikka tiesin, että niin käy.

En ole itkenyt missään kohtaa, mutta surullista, kun Dobby, Sirius, Dumbledore, tai Cedric kuolee. Myös Amoksen reagointi poikansa kuolemaan liikutti. Ihmettelen sitä, että Sirius tulee kuvioihin Azkabanin Vangissa ja kuolee jo Feeniksin Killassa. Olisi ollut kiva nähdä Sirius viimeisessä taistossa.
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

rose

• Ankeuttaja
« Vastaus #86 : Joulukuu 15, 2010, 21:35:05 »
Kun Hermione muunsi vanhempiensa muistit, se itketti ihan hulluna. Kaunis kohtaus.. Varsinkin kun se tuli yllätyksenä, kirjassahan Hermione vain kertoo tehneensä tuon taian.
Naginin hyökkäys kyllä säikäytti..

Muuten en ihmeemmin itkeskellyt tai tullut surulliseksi elokuvan aikana, vaikka se olikin hyvä. Ehkä olen lukenut kirjat niin monta kertaa että itkut on itketty :D

Toista osaa kohtaan on suuret odotukset, kirjassakin kun itkettää eniten viimeisissä luvuissa, ja muutenkin jännitys tietty tiivistyy.

Poissa Epolia

• puhpallurankesyttäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #87 : Joulukuu 28, 2010, 17:42:16 »
Säikähdin kans ihan älyttömästi sitä Naginin hyökkäystä ja PP:ssä manaliuksen kättä :D PP:ssä myös meinas itku tulla ku kaikki nosti sauvat ylös Dumbledoren kuoltua. KV:ssä kylmiäväreitä aiheutti Hermionen kidutuskohtaus ja itkin vuolaasti kun Dobbyä haudattiin <3
"It matters not what someone is born, but what they grow to be" - J.K. Rowling

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • PUF!
« Vastaus #88 : Tammikuu 03, 2011, 12:22:00 »
Joo säikähdin KV:ssa kun se käärme tulee sieltä reijästä Bathilda Bangshotin talosta! huh huhu ja vähän hätkähdin PP:ssä kun tulee ne manaliukset ja yksi tarttuu Harryn käteen... (vaikka osasin oottaa jotain tollasta :DD)

itkin KV:ssa kun Dobby kuoli ja myös sen hautajaisissa :((( ja vähän tuli kyyneleet silmään kun Hedwig kuoli jaa ihan vähän tuli surullinen olo kun Hermione unhoitutti vanhempansa ja se musiikki <33

Harvoin kyllä olen säikähtäny pottereissa mutta veikkaan että itkeä vollotan kun tulee KV:n toka osa.....
Jaaa kun Hermionea kidutettiiin nousi kylmät väreet ja tuli surullinen olo mutta kun Ron tuli oli jotekin tosi herkkää ja söpöä se :))))) ja kirjassa itkin siin kohtaa koska se oli yks mun lemppareista
Ja vähän alkoi tulla kyyneleet kun Dumbledore kuoli. Voi olla että olisin itkeny viel enemmän jos olisi ollu "vanha" Dumbledoren näyttelijä siin....

Jaa kun olin kattomassa Deathly Hallowsia ekaa osaa tuolla Hesassa vuotiksen näytöksessö niin tunnelma oli ihana!! Kaikki naurettiin ,taputettii ja itkettiin samaan aikaan :DD Ja kun Dobby kuoli kaikkki niiskutti salissa ::) aika herttasta
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2011, 12:29:49 kirjoittanut verppa »
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #89 : Tammikuu 03, 2011, 14:01:32 »
Suurin osa täällä varmaan säikähti siinä käärme kohdassa ja siinä manaliuskohassakin:) Sama täälä, mutta kun tuo käärme tuli niin mä vaan katoin ihan muualle(kyl mä katoin sormien välistä;)), kun tiesin, et se tulee sieltä (osasin ennustaa:D) sit ku se tuli sieltä ni lyötii kaverin kaa päät yhtee ja seuraavana päivänä oli pieni kuhmu otsassa:D

En oo itkeny kauheesti nois elokuvissa, mut toi seiska oli kyl aika tuskaa. Itkin siinä, ku Hermionee kidutettii ja ku Dobby kuoli. Oli tosi kiva lähtee kotiin, ku meikit valu pitkin poskii:D Ja öö PV:ssa kun Hermione itkee ja Harry tulee lohduttaa sitä (sit hermione tähtää ne linnut Roniin päin.) Nii siinäki itkin vähän. Kun luin FK:ta, itkin siinä Siriuksen kuoleman kohdalla, mutta elokuvassa ei vaan millään pystyny itkee, koska se tuli niin äkkiä! :(

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #90 : Helmikuu 28, 2011, 17:02:47 »
Jep, täällä päässä vedettiin kaveriporukalla kunnon hätkähdykset Kuoleman Varjeluksissa Itseasiassa yksi kavereista raahattiin mukaan vaikkei ollut nähnyt PP'tä vielä kertaakaan eikä lukenut kirjoja x)) Nagini-kohtauksessa. Ja eräs toinen kaveri kun pelkää käärmeitä kuollakseen, oli kuulemma kolmannen mukaan laittanut silloin kädet silmille ja käskenyt sanoa kun on taas turvallista avata. (y)

Ja ainoa kohta missä olen itkenyt on Feeniksin kilta, Siriuksen kuolema. Meinasin kirjoittaa 'kulta'. ö__ö Hän kun oli heti Azkabanin vangissa lempihahmoni, ja on edelleen. Vittu Sanonkomitä kun menevät aina tappamaan lempihahmoni! >__<'
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #91 : Helmikuu 28, 2011, 17:16:56 »
KV ykkösen traileria katsoessani säikähdin pikku Nagini-parkaa. Varsinaisen leffan nähdessäni olin kyllä ihan pokkana. Säikähdin myös PP:n kohtaa jossa kuolonsyöjät hajottavat sillan. Itkenyt en ole vielä missään leffassa, paitsi melkein, siis melkein itkin AV:n kohdassa jossa Hiinokka melkein tapetaan. Ei saa tappaa Nokkista!>( Mutta älkääpäs tunteettomuudestani huolestuko, KV:n kakkososassa tulen varmaan vollottamaan kuin vesiputous :'D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2011, 21:17:23 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Ropsus

• Vuotislainen
  • Pottermore: SunCastle25757
« Vastaus #92 : Helmikuu 28, 2011, 23:08:44 »
KV:ssa säihkähdin Naginia (vaikka tiesin sen tulosta...) ja melkein itkin, ku Dobby-parka kuoli. Kakkosessa varmaan vollotan ihan kunnolla, varsinkin jos pääsen LeakyConiin sitä katsomaan keskellä yötä. PP:ssä en leffaa katsoessani säikkynyt kuolonsyöjien tuhotessa sitä siltaa, mutta kun oltiin kesällä Lontoossa käymässä ja käveltiin sen sillan yli, muistin juuri tuon kohatuksen ja olin ihan että apuva kohta ne kuolarit tulee ja pamauttaa tän sillan palasiks, mut ei siinä tietenkään niin käynyt... (haaveissa on hyvä (paha) elää :D)
Let's go poke it with a stick!

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #93 : Maaliskuu 08, 2011, 14:04:03 »
Itkin siinä uusimmassa leffassa kun Dobby sanoi "Dobby on vapaa kotitonttu" (vai miten se meni??). Siinä kun tiesin että kohta se kuolee. Säikähdin (kuten suunnilleen jokainen siellä vuotisnäytöksessä näytti säikähtävän) sitä kun Nagini hyökkäsi sieltä portaikosta.

-Tassu
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

SlytherinGirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #94 : Maaliskuu 27, 2011, 16:59:27 »
Mä muistan, ku katoin Harry Potter ja Kuoleman Varjelukset osa 1. niin kun Hermione alkoi kirkumaan, sain hirvittäviä kylmiä väreitä, ku olin silloin saanut traumoja Manaaja-tytön kiljumisesta. Sitten tietty samas elokuvas ku Nagini hyökkää keskelle näyttöä (esim. Kun Kalkaros on Malfoyden kartanossa ja Bathilda Basghotin talossa) :D

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #95 : Toukokuu 20, 2011, 19:26:02 »
Myönnetään, myönnetään, mäkin olin yksi niistä jotka hyppäs tuolilta ylös leffateatterissa Nagini-kohtauksessa. Toisella kerralla katsottuna ei niinkään enää hätkäyttänyt, kun tiesin mitä oli tulossa. Aiemmissa leffoissa ei ole ollut säikäyttäviä kohtauksia, kuin ei myöskään itkettäviä. Olihan Dobbyn kuolema surullinen ja joo, ehkä ihan koskettava, mutta suoraan sanoen en kyllä nähnyt siinä paljoakaan itkemisen aihetta. Katsoin toisen kerran KV:tä kavereiden kanssa ja yksi kavereista vollotti vieressä ihan estoitta :')
Muihin itkettäviin kohtauksiin en ole törmännyt, johtuneeko Harryn näyttelijän Danielin huvittavista ilmeistä jopa surullisissakin kohtauksissa :D
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Suklaasammakkoinen

• Ankeuttaja
« Vastaus #96 : Toukokuu 28, 2011, 19:11:42 »
No mä oon itkeny siinä kun Sirius kuoli ja itken aina kun katoon Feeniksin killan! Sirius on mun lempi tyyppi!! Itkin myös kun Dumbledore kuoli...

Mä oon säikähtäny myös manalius kohtauksessa ja kuoleman varjeluksen siinä kohassa jossa Bhatildan talo räjähtää ja se "Bhatilda" muuttuu käärmeeks! Hui!

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #97 : Toukokuu 28, 2011, 19:58:19 »
En ole itkenyt, mutta kylläkin säikähdellyt useampaan otteeseen. Enää en vanhemmista leffoista nimettävämmin säikähtele, sillä olen ne nin useaan otteeseen katsonut. Mutta etenkin kakkosen viemäreissä hiiviskely, kolmosen aikaraudalla leikintä ja viitosen jotkut posahtelu- ja räjähtelykohdat olivat aikas jänniä. :)

Seiskan ykkösosaa leffateatterissa katsoessani hätkähdin kivasti Naginin tullessa päin naamaa, mutta reaktiona oli vain järkyttävä repsahdus, josta kanssa katsojat eivät välttämättä nauttineet...

Sandione

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Toukokuu 29, 2011, 16:07:53 »
meikäläine rupes seuraa HP:ta vasta kun VK ja SK olivat jo vhs:llä.. en ollut siis lukenut kumpaakaan kirjaa aikaisemmin (vaikka koulussa ois pitäny kuulemma).. Senkin jälkeen oon ensin kattonut leffat ja sit lukenut kirjat. Näin siksi, että en pettyisi jos leffa ei vastaisi kirjaa ja että saisin kokonaisvaltaisemman jännitystäytteisemmän elokuvakokemuksen. Se, että olen lukenut kirjoja vasta jälkikäteen on antanut hienosti lisävalaistusta tapahtumiin eikä minua ole edes haitannut se, etteivät kirjat ja elokuvat täysin täsmää. Olen pohjimmiltani todella tunteikas ihminen, joten joka elokuvaan liittyy liikuttumista ja säikähtämisiä. Tämä vain johdantona seuraavaan (lisäilen leffakohtaisesti pikkuhiljaa):

Harry Potter ja Viisasten kivi: Hieman vaikea muistaa, kun ei oo hetkeen kattonu.. Lisään kun tulee mieleen.. ai niin ainakin hirvitti se kohtaus kun joutuvat kiellettyyn metsään ja Harry törmää Häneen-joka-jääköön nimeämättä imemässä yksisarvisen verta

Harry Potter ja Salaisuuksien kammio: Tietysti se käsi siellä borkinilla vähä pelästytti ja sit basiliski siellä kammiossaan..

Harry Potter ja Azkabanin vanki:

Harry Potter ja Liekehtivä pikari:

Harry Potter ja Feeniksin kilta:

Harry Potter ja Puoliverinen prinssi:

Harry Potter ja Kuoleman varjelukset 1: Itkettäviä/koskettavia kohtauksia riitti: hermionen loitsu vanhempiinsa, myös dursley'en lähtö kosketti. Mad-eyen ja vielä enemmän Hedwigin kohtalo tietysti. Tietysti Bellatrix kiduttamassa Hermionea oli myös karmeaa. Kaiken huippuna tietenki Dobbyn kuolema ja hautaus. Säikäyttävää: Naginin uudelleen hyökkäys Godrickin notkossa.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #99 : Toukokuu 31, 2011, 16:54:17 »
Säikähdin salaisuuksien kammiossa basiliskikohdassa, vaikka olin jo lukenut kirjan. Oli ihan kamala kohta. Ehkä juuri siinä basiliskissa on se syy että kun luen kirjoja hyppään aina salaisuuksien kammion yli!