Kirjoittaja Aihe: Itkittekö tai säikähditekö missään elokuvassa (spoilaa)  (Luettu 30174 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa magico

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: JinxFrog184
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Itkittekö tai säikähditekö missään elokuvassa (spoilaa)
« Vastaus #50 : Toukokuu 27, 2010, 09:26:07 »
Minä säikähdin siinä kohdassa kun Harry oli ottamassa vettä ja manaliuksen käsi tuli sieltä yhtäkkiä. Aina kun katson sitä elokuvaa tiedän että se kohta tulee se käsi sieltä ja silti aina säihkähdän. Itkemään aloin siinä kohti kun Dumbledore kuoli. Tai no en oikeastaan itkemään se vain oli sellaine herkkä hetki. KV:ssä itkin siinä kohdassa kun Dobby kuoli :(
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2011, 15:04:43 kirjoittanut magico »
Draco dormiens nunquam titillandus

brokendiamond

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Heinäkuu 30, 2010, 19:13:23 »
Säikähdin melkeinpä jokaisessa :D
Itkin Dumbledoren kuolemalle =(

sirrrex

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Elokuu 11, 2010, 00:15:25 »
Kun näin ekan kerran HP 3 -elokuvan olin ehkä 11-vuotias. Kävin leffateatterissa kattomassa sen kaverin ja sen äidin kanssa ja muistan, kun tuli se täydenkuun "paljastumis" kohta, kun lupin muuttu ihmissudeksi, niin muistan vaan ku säikähin iha hulluna, ku se alko ulvomaan...:D kaverin äiti vaan otti mua kädestä kiinni ja rauhotteli siinä haha paras leffa ehottomasti

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Facebook
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #53 : Elokuu 11, 2010, 07:35:55 »
Säikähdän jotain syystä joka kerta PP-elokuvassa, vaikka tiedän mitä tapahtuu

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #54 : Elokuu 13, 2010, 13:25:24 »
Itkin Viisasten Kivessä, Salaisuuksien Kammiossa, Feeniksin Killassa ja Puoliverisessä Prinssissä. Muissa en muistaakseni ole itkenyt tai säikähtänyt.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Mosaiikkityttö

• Hobitti
  • Vuotislainen
    • X reason to live
  • Pottermore: MoonRose22626
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #55 : Syyskuu 08, 2010, 17:05:05 »
No itkin Puoliverisen prinssin kohdassa kun Dumbledorenn ruumis oli maassa ja kaikki kohottivat taikasauvansa. Siis oikeasti itkin, en yleensä itke kun katson leffaaa ja muuten ylipäätään, mutta silloin vielä itkin, ja oltiin sitten ensi-illassa äidin kanssa ja se istu mun vieressä ja mä rupesin itkemään siinä kohtaa, oon kotona kattonu sen pari kertaa(ei voi kattoo usein ku pikkuveljet on liian nuorii) ja silloinkin itkin vaikka olin jo nähny sen.
 Säikähtäny en ole oikeen misää, kyl se vähän säikytti kun manalius tarttu Harryn käteen PP:ssä

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Syyskuu 08, 2010, 18:07:12 »
Muistan säikähtäneeni siinä Salaisuuksien kammion kunnian käsi -kohdassa ja kaikkein eniten PP:ssä manaliuksen tarttuessa Harrya kädestä. Se oli juuri sellainen pahaenteinen kohtaus, jossa tietää, että kohta tapahtuu jotain. En tavallaan pidä sellaisista, koska säikähdän aina :)

En ole varmaan itkenyt Pottereita katsoessani koskaan. Nyt muistan pari kohtaa, jolloin jouduin tosissani pidättelemään kyyneleitäni etten olisi vollottanut ääneen. Toinen on Siriuksen kuolema FK:ssa. Tunteeni olivat varmaan melko samanlaiset, kuin Harrylla samaisessa kohtauksessa: NOOOOOOOOOOU! Itkettää nytkin, kun vain ajattelen sitä. Toinen, missä olen itkenyt (tai yrittänyt olla itkemättä) on Cedricin kuolema Liekehtivässä pikarissa. Kun hän lentää kuolleena maahan. Kun Harryn ja Volden sauvat yhdistyvät ja haamu-Cedric ilmestyy (Take my body back, will you? Take my body back to my father). Kun Harry tulee porttiavaimella takaisin Tylypahkaan pitäen kiinni Cedricin ruumiista. Ja lopulta kun Dumbledore pitää puhetta loppujuhlassa mustien lippujen kera.

Dumbledoren kuolema ei minua elokuvassa pahemmin hetkauttanut, koska olin jo kerran itkenyt itseni uneen lukiessani sen ensimmäisen kerran :) Fiilikseni olivat leffan ensi-illassa (tai mikä lie esinäytös olikaan keskellä yötä) istuessani lähempänä Bad Girlin tunnelmia:
Sitä en kyllä tajua miten kaikki meinasivat itkeä siinä Dumbbiksen kuollessa, minä (ja vieressäni Sieppeli) nauroimme (yritimme kyllä hillitä itsemme, mutta kun olimme ennen leffaa keskustelleet juuri siitä millainen kyseinen kohtaus tulisi olemaan, ja nauraneet että varmaan kuvataan oikein superhidastettuna kun se putoaa, ja jotenkin se vain meni sitten niin..:''DD) kun muut olivat tippa linssissä.
Me emme kavereideni kanssa olleet keskustelleet tästä, mutta olin miettinyt sitä. Kun kohtaus oli juuri niin ylidramaattinen kuin olla ja voi niin eihän siinä voi muuta kuin nauraa. En tosin nauranut ääneen, sillä kunnioitin kiltisti muiden katselunautintoa. Si inä vaiheessa, kun taikasauvoja kohotettiin, tuli jokin liikutuksen tunne, mutta ei itkettänyt sillä tavalla, kuin noissa toisissa ja muutamissa muissa elokuvissa.
Wow! We're identical!

Lord

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Syyskuu 10, 2010, 16:47:59 »
En ole juurikaan itkenyt elokuvia katsellessa. Säikähdin kyllä Salaisuuksien kammio-elokuvassa siellä Borgin & Burkes kohtauksessa jossa se käsi tarttui harryn käsivarteen, ja sitten myös Puoliverisen prinssin manaliuskohtauksessa. Siinä se oikeastaan oli. Juuri muuta kun naurua ei ole sitten tullut, mutta koskaan ei tiedä mitä viimeinen elokuva tuo mukanaan.

Poissa Elovenatyttö

• Kultakutri
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #58 : Syyskuu 11, 2010, 16:26:02 »
En ole juurikaan itkenyt elokuvia katsellessa. Säikähdin kyllä Salaisuuksien kammio-elokuvassa siellä Borgin & Burkes kohtauksessa jossa se käsi tarttui harryn käsivarteen, ja sitten myös Puoliverisen prinssin manaliuskohtauksessa. Siinä se oikeastaan oli. Juuri muuta kun naurua ei ole sitten tullut, mutta koskaan ei tiedä mitä viimeinen elokuva tuo mukanaan.

Sama täällä :) Toi kauppakohtaus saa mut aina hätkähtämään, vaikka kuinka hokisin itselleni, että "nyt se on tulossa"..
Huomaan myös, että kun tulen vanhemmaksi, rupeen itkemään enemmän kirjoja/leffoja lukiessa/katsoessa (tulipas nyt tosi selkeesti). Ennen pystyin lukemaan tai kattomaan mitä vaan ihan normisti, nykyään alan vollottaa helpommin...
The girl who lives in dreams.

Aoi Usagi

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Lokakuu 07, 2010, 16:57:22 »
Säikähdän aina Puoliverisessä Prinssissä, kun Harry ja Ginny menevät yhdessä hävittämään sitä kirjaa, ja Ginny käskee Harryn laittaa silmät kiinni. Se kohta, kun se Ginny tulee takaisin näyttöön.. Kuten arvata saattaa, kyyneleet tulevat melkein aina silmiin, kun näen sen Dracon makaamassa verisenä WC:n lattialla. Paitsi onneksi Snape pelastaa päivän tulemalla hätiin! Myös Dumbledoren kuolema hirvittävä D: Vaikken silloin ollutkaan Harry Potter-fani, kun näin elokuvan teatterissa, mutta kyyneleet tulivat silmiin.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Lokakuu 07, 2010, 18:17:17 »

Sama täällä :) Toi kauppakohtaus saa mut aina hätkähtämään, vaikka kuinka hokisin itselleni, että "nyt se on tulossa"..
Huomaan myös, että kun tulen vanhemmaksi, rupeen itkemään enemmän kirjoja/leffoja lukiessa/katsoessa (tulipas nyt tosi selkeesti). Ennen pystyin lukemaan tai kattomaan mitä vaan ihan normisti, nykyään alan vollottaa helpommin...

Ja taas sama täällä. Itsekin olen silleen # nyt se tulee, nyt se tulee, nyt se tulee........ #, mutta aina sitä pelästyy! Nyt kun muistellaan niin en ole eläessäni itkenyt yhdellekään elokuvalle (3-4 vuotiaana kylläkin luonto-ohjelmalle jossa leijona tappoi jonkun muun eläimen.)

Poissa Ridiculous

• kirsikankivi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletHolly34
« Vastaus #61 : Marraskuu 16, 2010, 21:20:31 »
Elokuvia katsellessa toki itkettää :D 1-2 leffoissa ei nyt oikeastaan ole mitään, mutta sitten 3. leffassa, kun Sirius puhuu Harrylle, niin se on jotenkin koskettavaa. Siis sekä katsoessaan Tylypahkaa että ennen kuin lähtee Hiinokalla pois. 4.leffassa kun Amos Diggory itkee Cedricin tähden, se on jotenkin aina itkettäny. Sekä Georgen yyh-ilme Cedricin muistotilaisuudessa : <. 5.leffa ei juurikaan tuonut mitään itkemisiä, koska Siriuksen kuolema oli niin laimea. 6.leffassa Dumbbiksen kuolema itkettää ja sitten surettaa (ei itketä kuitenkaan), kun Draco tihrustaa itkua tarvehuoneessa ja vessassa.

En juurikaan muissa ole säikähtänyt paitsi 3.leffassa, kun Punurmio tarttuu Harryn olkapäästä kiinni ja sitten vajoaa transsiin sekä 6.leffassa, kun yksi manalius ottaa Harryn kädestä kiinni, kun Harry on ottamassa vettä.
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa Satuu

• Vuotislainen
  • Pottermore: lightelm13
« Vastaus #62 : Marraskuu 17, 2010, 23:10:12 »
Kuoleman varjeluksissa en sinäänsä säikähtänyt muttä jännittävin kohtaus edottomasti se kun Nagini on Bathildan talossa

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
« Vastaus #63 : Marraskuu 17, 2010, 23:35:54 »
Säikähdin aika paljon, kun nagini hyökkää harryn kimppuun Godrickin notkossa KV-elokuvassa

Ja Dobbyn kuolema sai minut melkein itkemään, se oli erittäin lähellä etten olisi alkanut itkeä, kyyneleet olivat jo silmissä

Ja vielä yksi: Elokuvassa Robotin elämää (tai joku sellane) aloin itkemään ihan kunnolla kun se robotti sitten loppujen lopuksi meni naimisiin ihmisen kanssa ja kuoli heti sen jälkeen
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Satuu

• Vuotislainen
  • Pottermore: lightelm13
« Vastaus #64 : Marraskuu 18, 2010, 16:20:16 »
Niin ja vielä se oli kamalaa kun hermioneta kidutettiin nous niska villat pystyyn

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Marraskuu 18, 2010, 16:31:57 »
Tuntuu aika kummalliselta että en ole juuri itkenyt katsoessani mitään ohjelmaa/elokuvaa sitten sen, kun näin pienenä leijonan tappavan seepran tai jotain. Nyt katsoessani HP7-ensimmäistä osaa huomasin silmien kostuvan edes hieman kohdissa jossa Harry ja Hermione ovat Harryn vanhempien haudalla ja Dobbyn kuolemassa. Kyseisessä elokuvassa myös hieman säikähdin Naginin hyökkäystä Godrickin Notkossa ja Bathilda Bagshotin kasvoja, tai oikeastaan ne kasvot olivat vain kammottavat. En muita elokuvia katsoessa ole edes tutnenut silmien kostuvan.

Myös muut potterien kuolemat ovat surettaneet minua mutta tämä ei kai liittynyt tähän, eihän?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 18, 2010, 16:39:41 kirjoittanut Betaé »

Poissa Lunttu

• ankeuttaja
  • Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #66 : Marraskuu 18, 2010, 16:38:52 »
KV:ssa säikähin siinä nagini kohdassa pariinkin otteeseen. En muista aiempien leffojen säikähdyksiä :D
Itkin myös PP:ssä kun Dumbledoren kuoleman jälkeen kaikki nostaa sauvansa ylös ja KV:ssa kun Dobby ja Hedwig kuoli.
What doesn`t kill you, makes you stronger.

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #67 : Marraskuu 18, 2010, 18:04:51 »
Mennään aikajärjetyksessä:
Liekehtivässä Pikarissa silmäkulmat kostuivat, kun Harry palaa Cedricin kuolleen ruumiin kanssa takaisin labyrintin luo.
Hiukan enemmän meinasin itekä, kun Feenkisin Killassa tuli se Siriuksen kuolema. Mutta petyin siinä mielessä kohtaukseen, olin odottanut paljon enemmän siltä.
Puoliverinen Prinssi... Pelästyin siinä, missä manaliuksen käsi otti Harryn kädestä kiinni... Hrr... Pelottava kohta. Ja muutama kyynel vierähti poskelleni, kun kaikki olivat kerääntyneet Dumbledoren kuolleen ruumiin ympärille... Surullista...
Kuoleman Varjeluksia en ole vielä nähnyt, ja ensimmäistä, ja varsinkin toista elokuvaa kohtaan minulla on korkeat odotukset.
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Qinn

• Vuotislainen
« Vastaus #68 : Marraskuu 20, 2010, 22:13:13 »
Säikähin kakkosessa kun Harry joutuu Iskunkiertokujalle ja sit siinä yhessä vaiheessa se laittaa sen käden siihen käsiluurangon alle ja sit se tarttuu siihen kiinni. Säikähdin myös pahanpäiväisesti 6'sessa kun ne yhet tyypit tarttu Harryn jalkaan siellä ihmeen "saarella" jossa Dumbledoorkin oli. Varmaan oon säikähtäny muissakin mut noi tuli nyt mieleen.
Älä vauhkoile Vauhkomieli!
-Tonks kiljui!

Poissa aholopai

• kappale kauheinta historiaa
  • Vuotislainen
« Vastaus #69 : Marraskuu 20, 2010, 22:18:40 »
Ihan ekan kerran kun näin Harry vs Voldemort kohtauksia niin saatoin säihkätää hieman, mutta en itkenyt edes liekehtivä pikari elokuvaa katsoessani ja samaten säikäytti Hermione vs Bellatrix kohtaus jossa jälkimmäinen kiduttaa tietoja siitä miten he olivat saaneet Rohkelikon miekan käsiinsä

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #70 : Marraskuu 20, 2010, 22:21:16 »
Lainaus
Säikähin kakkosessa kun Harry joutuu Iskunkiertokujalle ja sit siinä yhessä vaiheessa se laittaa sen käden siihen käsiluurangon alle ja sit se tarttuu siihen kiinni.

Joo minulla kanssa sama homma! :)
Muistan kun olin silloin viä nuori (eiku nuorempi!) ja pieni ja istuin sohvan käsinojalla katselemassa leffaa. Kun tää kohta tuli, tipuin lattialle :p
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa peconen

• Kermakalja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixNight91
« Vastaus #71 : Marraskuu 20, 2010, 22:41:07 »
Itkin vuolaasti KV:ssä kun Dobby kuoli. Se oli niin hirveän surullista.
''Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?''

- Albus Dumbledore

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
« Vastaus #72 : Marraskuu 20, 2010, 23:15:01 »
Säikähdin aika hemmetisti tuossa uusimmassa, kun Nagini hyökkää vielä tiputtuaan alempaan kerrokseen. Istuin jalka toisen päällä ja kummasti nousi se ylläoleva lähti ilmaan semmoiset 20 senttiä :D
Taivaalla jahtasin aurinkoa
Tavoite oli puhdasta hulluutta

- Stam1na - Eloonjäänyt

Poissa Pallosalama

• "Hei,Harry!"
  • Vuotislainen
  • Niinpä niin.Taas joku aivoton
« Vastaus #73 : Marraskuu 21, 2010, 13:38:41 »
Säikähdin KV:ssä kun Nagini hyökkää uudestaan

Sallukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #74 : Marraskuu 21, 2010, 14:38:51 »
Kerron nyt, missä kohdissa säikähdin/itkin Kuoleman varjelukset osa 1-elokuvassa.

Säikähdin siinä, kun Nagini hyökkäs uudestaan sieltä alhaalta Bathildan talossa. En sitten vissiin muussa kohdassa...

En oikeastaan varsiniasesti itkenyt missään kohdassa, mutta silmät kyllä kostuivat siinä, kun Herm unhoitutti vanhempiensa muistit ja siinä, kun Harry ja Herm kävivät Lilyn ja Jamesin haudalla. Eniten kuitenkin kyynelehdin kun Dobby kuoli, että oli siinä sitten itkunpidättelemistä...