Kirjoittaja Aihe: Harry Potter julisteet  (Luettu 22139 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa gamma

• kosminen ihme
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Velho
  • A Elbereth palan-díriel
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Harry Potter julisteet
« Vastaus #50 : Lokakuu 15, 2012, 11:00:28 »
Sokoksella käydessä osui silmään "Harry Potter, keräilijän kappaleet, Suuri elokuvajulistekirja". Kirjassa on 40 A3-kokoisen julisteen kokoelma ja ne on poimittu kaikista Potter-elokuvista. (Joskin kahta viimeistä painotetaan aika paljon...) Julisteet pystyy halutessaan irroittamaan ja laittamaan seinälle, mutta miinuspuolena on, että julisteet ovat kaksipuoleisia. Hienon näköisiä nuo joka tapauksessa ovat. Google näyttää tietävän, että kirjaa myydään hintaan 16e - 20e.
Usko niitä, jotka etsivät totuutta, epäile niitä, jotka sanovat löytäneensä sen. -André Gide

Moni nolla luulee olevansa se ellipsi jota maa kiertää. -Stanislaw Jerzy Lec

KelmiTyttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Lokakuu 18, 2012, 20:09:08 »
Mulla on 4 julistetta ja sit uus 40 julisteen kirja. Jakaikilla on tunne arvoa ja paljon! Ne julisteet ostin Lontoosta Madame Tusourin vahakapinetistä (en oo varma kirjotinko oikein... :D). Ekas on Harry, Ron, Hermione, Voldemort, Kalkaros, Bellatrix ja Draco Malfoy ja siin lukee good vs evil. Tokas on melkein kaikkien hahmojen kasvokuvat ja niiden nimet. Kolmannessa on Tylypahkan linna palamassa ja siin lukee Harry Potter and the Deathly Hallows, nii ja se linna heijastuu vedestä! Neljäs on sellanen 3Djuliste jonka sain kaupan päälle Harrod'silta ku ostin kaikkee potter-krääsää... siin on Harry ja Voldemort sillei et oikeest kuvakulmast näyttää et ne on sama tyyppi jol on kaks päätä... ja toisest kulmast näyttää silt et siin on va Harry ja kolmannest et siin on pelkkä Voldemort. a sit mul on se juliste kirja, jonka ostin (tai äiti osti...) tänää! Ostin sen Suomalaisesta kirjakaupasta ja siellä makso 14.95. Ei mitenkää paha... ainoo miinus tosiaan on toi et ne on kaks puolisii... mut ei se haittaa! Ne on kyl UPEITA!!!!!!!!! Sulle goldensnich toi mun kuoleman varjelusten juliste taitaa olla sama ku sulla!

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #52 : Lokakuu 19, 2012, 12:03:52 »
Mitäs kaikkea mulla onkaan.... Hmm.. Julistekirjan ostin vasta toissapäivänä. Ihan mahtava :) Sitten mulla on seinällä epämääräinen läjä Kalkarosta sisältäviä julisteita. Yksi on juuri tuo Good vs. Evil. Sitten on PP-julisteita pari. Toisessa pelkkä Snapu ja toisessa hänen lisäksi Bellatrix, Draco ja Fenrir. Sitten on VK:n promojulkka, Kalkaroksen VK-juliste, pari Deathly Hallows -julkkaa, julistelehdestä otettuja julkkia ja sellainen, missä on monen hahmon pikkukuvat. Olikohan siinä kaikki? Ja sitten mulla on aidon kokoinen pahvi-Kalkaros.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa finest

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ChestnutBat20178
« Vastaus #53 : Marraskuu 12, 2012, 18:13:52 »
Ostin äsken kirpparilta Harry Potter-julisteen kehyksiineen neljällä eurolla, ja juliste on tällainen: http://www.allposters.co.uk/-sp/Journey-to-Hogwarts-Posters_i1776607_.htm

Kiinnostaakin, että tietääkö joku julisteen alkuperästä. Esimerkiks missä sitä on edes myyty, koska mulle on aivan uusi kuva :o.
“Bone of the father, unwillingly given. Flesh of the servant, willingly sacrificed. Blood of the enemy, forcibly taken. The Dark Lord shall rise again.”

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #54 : Marraskuu 12, 2012, 19:34:15 »
Ostin äsken kirpparilta Harry Potter-julisteen kehyksiineen neljällä eurolla, ja juliste on tällainen: http://www.allposters.co.uk/-sp/Journey-to-Hogwarts-Posters_i1776607_.htm

Kiinnostaakin, että tietääkö joku julisteen alkuperästä. Esimerkiks missä sitä on edes myyty, koska mulle on aivan uusi kuva :o.

Näitä julisteita on joskus 2000 luvun alkupuolella ollut suomessa myynnissä. Siskollani oli tuollainen juliste silloin Viisasten Kiven elokuvan ilmestymisen aikoihin. Noita saman tekiän kuvia on yksissä Harry Potter palapeleissä (minulla on sellanen: http://snakesnape.deviantart.com/gallery/33464325#/d523g8j ) Saman tyylisiä kuvia on ainakin Harry Potter lautapelissä (jonka virallista nimeä en nyt muita, taitaa olla joku Tylypahkan arvoitus, tai vastaava) ja ainakin Harry Potter ja Viisasten Kivi pelikorteissa on noita kuvia, myös tuo mikä tuossa sinun julisteessakin on.

Poissa Nymphae

• Taikajuomien valmistuksen ja yrttitiedon opiskelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HollyShadow146
« Vastaus #55 : Marraskuu 12, 2012, 20:05:40 »
Omistan tällä hetkellä ainoastaan kolme Harry Potter -julistetta, yhden PP:stä (Harry ja Dumbledore matkalla luolaan) ja kaksi KV:n toisesta osasta (taistelussa rähjääntyneet Harry, Ron ja Hermione taustanaan Tylypahka ja sen oppilaat sekä Harry ja Voldemort kasvotusten). Pidän erityisesti PP:n julisteesta sen lukuisten eri sinisen (lempivärini) sävyjen vuoksi, vaikka sen tunnelma onkin melko synkkä.

//Muoks.
Sokoksella käydessä osui silmään "Harry Potter, keräilijän kappaleet, Suuri elokuvajulistekirja". Kirjassa on 40 A3-kokoisen julisteen kokoelma ja ne on poimittu kaikista Potter-elokuvista. Google näyttää tietävän, että kirjaa myydään hintaan 16e - 20e.

Tilasin Harry Potter, Suuri elokuvajulistekirjan Adlibrikselta hintaan 12,40e. Myös ystävälleni on tulossa samainen opus pukinkonttiin. :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2012, 23:22:23 kirjoittanut Nymphae »
"Malfoy is not having hallucinations", snarled Snape. "If your head was in Hogsmeade, so was the rest of you."  -AZ        ♥ 6.-13.6.2011
"Which leaves you and me, Ron!" said Tonks brightly, knocking over a mug-tree as she waved at him.  -DH

Poissa finest

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutBat20178
« Vastaus #56 : Marraskuu 12, 2012, 20:45:15 »

Näitä julisteita on joskus 2000 luvun alkupuolella ollut suomessa myynnissä. Siskollani oli tuollainen juliste silloin Viisasten Kiven elokuvan ilmestymisen aikoihin. Noita saman tekiän kuvia on yksissä Harry Potter palapeleissä (minulla on sellanen: http://snakesnape.deviantart.com/gallery/33464325#/d523g8j ) Saman tyylisiä kuvia on ainakin Harry Potter lautapelissä (jonka virallista nimeä en nyt muita, taitaa olla joku Tylypahkan arvoitus, tai vastaava) ja ainakin Harry Potter ja Viisasten Kivi pelikorteissa on noita kuvia, myös tuo mikä tuossa sinun julisteessakin on.

Kiitoksia! Interesting :)
“Bone of the father, unwillingly given. Flesh of the servant, willingly sacrificed. Blood of the enemy, forcibly taken. The Dark Lord shall rise again.”

Poissa Hippisopuli

• Vuotislainen
  • Pottermore: SkySilver40
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #57 : Tammikuu 04, 2013, 17:07:32 »
Seinällä on iso leffajuliste KV osa 2:sta ja PP:n leffajuliste (: Haluaisin sen julistekirjan :3

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #58 : Tammikuu 04, 2013, 17:52:22 »
Kateuden vihreys ; _ ; Mulla ei oo oikeastaan yhtään noita julisteita... Mistä te niitä hankitte? Ajattelin hommata ton julistekirjan jos
a)se tulee alennukseen b)saan rahaa c)joku ostaa sen minulle. Onhan minulla yksi Draco -juliste ja ihan hienokin, mutta lisää potteria haluaisin huoneeseeni.
Mistä oot Snive saanu pahvi -Kalkaroksen :DD?
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #59 : Tammikuu 05, 2013, 19:02:20 »
Juu, u

On noita julisteita kertynyt,pari kaverilta saatua(kuten iiso Anttilassa näytillä ollut pvp-juliste, jonka kaveri sai mummonsa kauta), julistekirjan kaikki kuvat seinällä, kymmenkunta lehdistä talteen otettuja tai siskolta futisjulisteisiin vaihdettuja, pari lehtijuttua ja kun minulla oli vuonna2011 deathly hallows part1 seinäkalenteri, silppusin sen vuonna 2012.... Yhteensä noita kuvia/julisteita on n.50 kpl. ne täyttävät puoli seinää kollaasina, jonka tekeminen kesti pari tuntia. Ylpeä siitä olenkin!
Tunnearvoa etnkin kaverilta saaduilla ja synttärilahjaksi tulleella julistekirjalla, koska ne on annettu juuri minulle. 

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #60 : Tammikuu 05, 2013, 20:50:37 »
Kateuden vihreys ; _ ; Mulla ei oo oikeastaan yhtään noita julisteita... Mistä te niitä hankitte? Ajattelin hommata ton julistekirjan jos
a)se tulee alennukseen b)saan rahaa c)joku ostaa sen minulle. Onhan minulla yksi Draco -juliste ja ihan hienokin, mutta lisää potteria haluaisin huoneeseeni.
Kannattaa käydä kirpparilla katselemassa. Veljeni osti minulle kirpparilta kahdella eurolla tosi ison Potter kangasjulisteen, jossa on Harry, Ron katkenneen taikasauvansa kanssa ja Hermione ja alapuolella lukee Harry Potter and the Camber of secret. Lisäksi jos on ystäviä, jotka ei pidä Pottereista, mutta tilaa esimerkiksi demiä tai suosikkia, niiltä varmasti saa julisteita. Nettikauppoja on monia, esimerkkinä allposters. Kannattaa nähdä vähän vaivaa - vaivannäkö palkitaan yleensä :)
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #61 : Tammikuu 05, 2013, 21:02:42 »
Kannattaa käydä kirpparilla katselemassa. Veljeni osti minulle kirpparilta kahdella eurolla tosi ison Potter kangasjulisteen, jossa on Harry, Ron katkenneen taikasauvansa kanssa ja Hermione ja alapuolella lukee Harry Potter and the Camber of secret. Lisäksi jos on ystäviä, jotka ei pidä Pottereista, mutta tilaa esimerkiksi demiä tai suosikkia, niiltä varmasti saa julisteita. Nettikauppoja on monia, esimerkkinä allposters. Kannattaa nähdä vähän vaivaa - vaivannäkö palkitaan yleensä :)
Siispä vaivaa näkemään c: ja kirppareita tonkimaan.
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #62 : Tammikuu 25, 2013, 00:35:40 »
Minulla ei ole mitään Potter julisteita. Joskus kun Viisasten kivi oli uusi leffa, minulla oli siitä juliste seinälläni. En tiedä mitä sille on mahtanut tapahtua vuosien aikana.
Olisi kiva pistää joku Potter juliste seinälle, mutta en halua leffa julistetta. Joku piirretty kuva olisi hieno. Pitäisi varmaan joskus yrittää metsästää vaikka jostain netistä sellaista. Jos en olisi näin laiska niin voisi piirtää itse....
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
« Vastaus #63 : Maaliskuu 30, 2013, 08:01:51 »
Mun huoneen seinällä on:
-Jättijättijuliste Bellatrixista
-erinäisiä lehtileikkeitä
-KV-juliste
-Dobby juliste
-lisäksi minulla on suuri elokuvajulistekirja:))

Poissa Lumipöllö

• Äänetön stalkkeri
  • Vuotislainen
« Vastaus #64 : Maaliskuu 30, 2013, 09:38:39 »
Koululaisen mukana on tullu ainaki viis julistetta, mutta kaikki on hukkuneet. Kaks on seinällä, molemmissa aiheena KV. Harry Likusteritiellä ja Tylypahkassa. PP-juliste on jossain hukassa, niin myös FK ja joku mistä en muista mitään... Itse en siis oikeasti tykkää *mikä yllätys* noista leffajulisteista, mutta kun Potterholistilta tunnutaan odottavan julisteita -_-
 No, pidän niitä seinällä ja kaverit, jotka tulee yökylään, ei saa nukuttua kun Pelottava hra Potter tuijottaa seinältä kasvot veressä... O__O Mhh, iha sama. En jaksa ottaa niitä alas. Puolet seinää on Potter-piirustuksia, puolet julisteita.
Ujonlainen keijukainen, asioistaan vaitonainen
Kaukaa kyyneleensä kiertää.
Yksinäinen, päältä jäinen, rakkaudessa kerjäläinen
Kengät kuljettaa ja hiertää.

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #65 : Maaliskuu 30, 2013, 16:53:08 »
Pakko kertoa Puoliverinen Prinnsi-jättijulisteestani, jolla on tunnearvoa; se on saatu kaupan seinältä ehkä vuosi tai kaksi sitten *kiitokset ei-Potter-fanille, joka päätti kysyä kassalta, saanko ottaa sen.:) Ja muita julisteita löytyy paljon kaikista lehdistä saatuja. Tällä hetkellä oveni on täynnä Potter-julisteita (vaikka ei siihen paljoa mahdu PP-jättijulisteen takia.:))
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2013, 11:45:41 kirjoittanut Greenfinch »

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #66 : Maaliskuu 30, 2013, 18:40:16 »
Mitäs kaikkea mulla onkaan.... Hmm.. Julistekirjan ostin vasta toissapäivänä. Ihan mahtava :) Sitten mulla on seinällä epämääräinen läjä Kalkarosta sisältäviä julisteita. Yksi on juuri tuo Good vs. Evil. Sitten on PP-julisteita pari. Toisessa pelkkä Snapu ja toisessa hänen lisäksi Bellatrix, Draco ja Fenrir. Sitten on VK:n promojulkka, Kalkaroksen VK-juliste, pari Deathly Hallows -julkkaa, julistelehdestä otettuja julkkia ja sellainen, missä on monen hahmon pikkukuvat. Olikohan siinä kaikki? Ja sitten mulla on aidon kokoinen pahvi-Kalkaros.

Vau! Mistäs tuo aidon kokoinen pahvi-Kalkaros on peräisin? Elokuvateatteristako? :)

Minulla on julisteita aika vähänlaisesti.  Joskus omistin Puoliverisen Prinssin elokuvajulkan, mutta ihana paimensukuinen lapinkoiramme oli silloin pentu, ja onnistui jotenkin repimään julisteen ovesta. Ja silpomaan sen käyttökelvottomaksi. Sääli, sillä pidin siitä julisteesta.
Pikkuveljen Koululaisesta olen irroittaut sellaisen, jossa Harry seisoo Likusteritiellä ja Hedwig lentää. Kyseinen julkka on kuitenkin kaapissa, sillä en erityisemmin pitänyt siitä, sillä Hedwig on sillä tavalla "juuri liikahtanut" ja siksi epäselvä.
Kaveri luovutti auliisti Demin melko ison KV julisteen, jossa pääkolmikko ja taustalla muutakin väkeä Tylypahkan raunioissa.
Sitten on kaiketi Liekehtivän Pikarin julkka, jossa on Harryn, Ginnyn, Felurin, Chon, Viktor Krumin, Ronin ja Hermionen kuvat. Jotkut hieman isompia, jtkut pienempiä. Tämän löysin kirjaston saa ottaa -korista. Miten lie sinne päätynyt, mutta samapa tuo. Jokatapauksessa tykästyin siihen heti.
Julistekirjan myös omistan, ihana onkin! :) Valitettavasti suurin osa hamoista on mielestäni liian kuvakäsiteltyjä, eivätkä enää näytä oikeilta ihmisiltä, vaan piirros- tai oikeastaan animaatiohahmoilta. Lehtileikkeitä löytyy myös.
Pitäisin enemmän sellaisista ei-elokuvajulisteista, mutta niitä ei ole sattunut vastaan tulemaan. Täynynee pitää silmät auki kirppiksillä yms. löytöjen toivossa!

Ai niin, asiasta viidenteen, miulta löytyy myös tuollainen aiemmissa viesteissä esiin tullut palapeli, joss Harry on liemiluokassa ja Kalkaros hengittää hänen niskaansa.

//Greenfinch: Vau! Voi, kun minäkin olisin älynnyt kysyä jostain jättijulistetta silloin elokuvien ilmestymisten aikoihin. Nyt on vähän myöhäistä ;(
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2013, 18:43:28 kirjoittanut Polyjuicepotion »
Things never happen the same way twice.

Poissa Kelmitärr

• Vuotislainen
  • Ajaton Rakkaus
  • Pottermore: StarLumos31243
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #67 : Kesäkuu 20, 2013, 20:06:44 »
Mulla on 40 julistetta jotka kaikki on saatu uudesta elokuvajuliste kirjasta. En ole ehtinyt vielä laittaa seinälle yhtäkään.

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
« Vastaus #68 : Heinäkuu 30, 2013, 15:05:31 »
Mulla on se julistekirja, ne neljäkymmentä julistetta. Seinällä on tällähetkellä viisi, kuusi julistetta siitä.
Kolme Dumbledorea (o.o), se missä Hagrid ja Harry seisoo siel jossain ja kattoo Tylypahkaan, Weasleyn kaksoset ja Severus (tosin Severus- parka makaa tuolla lattialla koska se tippu seinältä enkä jaksanu laittaa takas.) Lempihahmot pääs siis seinälle, mutta kaks lempparihahmoo puuttuu koska en löydä niistä mistään julisteita.
Yhdessä vaiheessa mulla oli ne kaikki seinällä, mutta sitten alko ahdistamaan (en jaksanu katella Potterin ja Bellatrixin naamoja) ni otin pois o.o
Haluisin vielä muutaman julisteen tilata jostain, mutten jaksa.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #69 : Heinäkuu 31, 2013, 21:18:16 »
Mulla on yksi jostain lehdestä tullut juliste, joka on KV:sta, ja Harry päästää siinä Hedwigin lentoon. Tästä mulla on myös pienmpi juliste. Sitten on myös sellanen KV osa 2 juliste, jossa on Dream team on etualalla Tylypahkan taistelussa, ja takana hahmoja, joista just ja just erottaa esim. Weasleyt, Dean Thomasin, Lipetitin yms. Suuri julistekirja on suunnitelmissa hankkia, ja voihan olla, että Lontoostakin joku mukaan tarttuu : )

Poissa Clayrien tytär

• Poni, ei aasi <3
  • Vuotislainen
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
« Vastaus #70 : Elokuu 01, 2013, 07:41:46 »
Sokoksella käydessä osui silmään "Harry Potter, keräilijän kappaleet, Suuri elokuvajulistekirja". Kirjassa on 40 A3-kokoisen julisteen kokoelma ja ne on poimittu kaikista Potter-elokuvista. (Joskin kahta viimeistä painotetaan aika paljon...) Julisteet pystyy halutessaan irroittamaan ja laittamaan seinälle, mutta miinuspuolena on, että julisteet ovat kaksipuoleisia. Hienon näköisiä nuo joka tapauksessa ovat. Google näyttää tietävän, että kirjaa myydään hintaan 16e - 20e.

Minä pongasin Suomalaisesta tämän kympillä (okei, 10,50) ja ostin :D Ehdoton lempparini joka pääsi näistä myös seinälle ensimmäisenä, on juliste Dobbysta ja teksti "Dobby has come to warn you sir" <3

Lisäksi löytyy Draco Malfoysta isompi juliste. Inhosin sitä aluksi, kunnes kiinnyin Dracoon. Siitä minulla ei ole tietoa miten se päätyi tänne, löysin sen naulakon hattuhyllyltä :)

Onko teillä jotain tiettyjä julisteita joita keräätte? (esim. jonkun hahmon tai osan vuoksi)

Itselläni ei varsinaisesti, mutta rakastan hienoja tekstejä hyvin aseteltuna, kuten tuo Dobby juttu :3
Hot stuff Hufflepuff! We work hard and we play fair
Allright, we polite, loyal, huffling day and night
Hands up Hufflepuff! We don't sweat the small stuffs, no~~

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #71 : Elokuu 01, 2013, 08:27:29 »
^Joo, ja Akateemisessakin oli kympin : ) En tosin vielä ostanut.

Ja kaikkia Luna ja Dobby-juttuja ERITYISESTI  kerään, mutta eipä ole vielä yhtään : )

Poissa Tylypahkan luuta

• Varmasti oudoin
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PurpleSnitch12495
« Vastaus #72 : Elokuu 03, 2013, 20:22:54 »
Mullakin on se julistekirja, mut siinä taitaa olla jotain vikaa. En nimittäin saa julisteita irti, en sitten millään ja ne "julisteet" ovat vähän outoja, kun eivät edes sellaista ohutta julistepaperia, vaan vähän niin kuin pahvia(? Tai jotain sen tyyppistä?). Julisteet eivät siis esim. taitu rullalle (jos ne nyt saisi irti) vaan ovat kivikovia. Hienojahan ne on, mutta olen tyytynyt katsomaan niitä kirjasta, en seinältä. Harmittaa tietysti (ja varsinkin, kun muita julisteita en omista), onko jollain muulla vastaavaa ongelmaa? Eli saksilla ne varmaan lähtisi, aina kun yritän irrottaa käsin, niin tuntuu, että koko kirjan niteet lähtevät siinä samalla. :(

Itse en kerää kenenkään tietyn hahmon julisteita, mutta Weasleyistä olisin halunnut sellaisen ison yhteiskuvajulisteen siihen kirjaan ja enemmän Weasleyn kaksosia (kun oli vain se yksi juliste). Ja se Dobby- juliste oli jotenki aaw tai samalla vähän surullinen, ku tietää, että se kuolee.

Muoks. Kiitos, auttoi paljon! Olin yrittänyt irroittaa niitä vähän väärällä tavalla. :)  Ehdin jo säikähtää, että olen ostanut viallisen kappaleen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2013, 13:01:29 kirjoittanut Tylypahkan luuta »

Poissa Clayrien tytär

• Poni, ei aasi <3
  • Vuotislainen
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
« Vastaus #73 : Elokuu 03, 2013, 22:31:13 »
...onko jollain muulla vastaavaa ongelmaa? Eli saksilla ne varmaan lähtisi, aina kun yritän irrottaa käsin, niin tuntuu, että koko kirjan niteet lähtevät siinä samalla. :(

Itselläni vaikeuksia ensimmäisen kanssa, mutta loput lähtivät helposti. Vilkuilehan lähtisikö keskeltä irti :)
Hot stuff Hufflepuff! We work hard and we play fair
Allright, we polite, loyal, huffling day and night
Hands up Hufflepuff! We don't sweat the small stuffs, no~~

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #74 : Elokuu 12, 2013, 19:57:14 »
Siis ihanaa! Oon tota julistekirjaa kattellit jo pitkän aikaa, nyt tänään se vihdoin löytyi Suomalaisesta 4,95! Ää, se on IHANA!! Nyt ei kun vaan julisteita irrottelemaan : DD