Kirjoittaja Aihe: Harry Potter julisteet  (Luettu 22978 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Herkkuoone

• onomatopoettinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Harry Potter julisteet
« Vastaus #25 : Maaliskuu 04, 2010, 17:17:17 »
Itselläni on kolme varsinaista julistetta.
1. HP6:sta, Kuva Harryn kasvoista, toisesta linssistä heijastuu Dumbledoren kuva. Julisteessa lukee: 'Taas kerran minun on pyydettävä sinulta aivan liikaa, Harry.'
2. Sekin HP6:sta. Dumbledore ja Harry ilmeisesti siellä luodolla.
3. HP4:sta. Harry kolmivelhoturnajaisten viimeisessä haasteessa (Labyrintti). Harry seisoo sellaisen usvan keskellä. Teksti: 'Difficult times lie ahead, Harry.'

Noiden lisäksi minulla on netistä tulostettuja kuvia joka leffasta, joita olen kehystänyt. Myös oma piirtämiä kuvia on!
1. Kuvan sain kaverilta, hän lahjoitti sen minulle avokätisesti. =)
2. Kuvan sain ostettuani jonkun lehden.
3. Kuva tuli kylkiäisinä Puoliverinen Prinssi kirjan mukana, kun äiti varasi kirjan ennakkoon..
"Vaikka sinulla onkin teelusikan tunneskaala, ei kaikilla ole." Hermione Granger

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #26 : Huhtikuu 11, 2010, 20:10:17 »
No Puoliverisestä on juliste elokuva-juliste siis ihan kansikuva mikä on DVD-kannessa. Ja sitten semmonen Feeniksen kilta elokuvasta potter seisoo usvassa ja osottaa sauvalla.
Niin sain sen HP6-julisteen nimipäivälahjaksi kuten DA'-mukin.
Hienoja julisteita! HP6-juliste on ovessa ja kaapin ovessa FK.

Salainen Agentti

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Huhtikuu 24, 2010, 12:24:07 »
Aah, mulla on yks seinä valittu Potter-aiheeksi. Siinä komeilee muutama itse piirtämäni Ginny ja Luna sekä viisi Harry Potter julistetta. Isoimassa on pelkkä Daniel ja se osoittaa taikasauvalla ja taustalla näkyy Tylypahka, sit mulla on kaks samalaista julistetta niissä on Emma, Rubert, Daniel ja Dumbbiksen näyttelijä, sitten yks Feeniksin Kilta juliste jossa on Emma ja Rubert ja sit on vielä HP6 juliste jossa on Harry ja Dumbbis kahdestaan ja siinä alareunassa lukee Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi 17.7.2009.
 Kaikilla on oma historiansa, ja mä saan mun kaverilta kaikki sen HP julisteet, koska se ei tykkää siitä ja se tilaa Koululaista niin että muutama ilmainen juliste lipsahtaa koriin.
 Mun huoneessa on muutenkin kaikkee Fantasia krääsää eniten ehkä kirjoja ja kyllä huoneesta näkyy, että siellä asuva neljätoista vuotias tyttö pitää Harry Potterista ja muutenkin Fantasiasta. Äiti vaan jaksaa valittaa että "Ota nyt herranjestas nuo rumat julisteet pois hienolta seinältä! Eihän tollasessa huoneessa kukaan halua asua!" Mutta kukapa nyt välittäää jotain äidin sanoista, en minä ainakaan :)

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #28 : Huhtikuu 27, 2010, 11:20:03 »
Seinilläni komeilevat tällä hetkellä (sormet esiin ja laskupää käyttöön...) KAKSI! Harry Potter-julistetta. Ja ovessani toiset mokomat.

Suurin Harry Potter-julkkani on sellainen "jumbokokoa" oleva kaupasta ostettu Salaisuuksien Kammion kansikuva. Sain sen synttärilahjaksi ystävältäni kun täytin kahdeksan vuotta ja seinällä se on siitä päivästä asti roikkunut hienoissa lasikehyksissä. Pariksi vuodeksi se tosin joutui väistymään jumboottisen Will Turnerin pärstän tieltä mutta muutama vuosi sitten pahimman Orlando-kauteni hiipuessa pistin nostalgisen Harry-pojan ystävineen jälleen seinälle. Tähän julisteeseen liittyy aika jänniä muistoja... Minsvo oli isosiskonsa kanssa kyläilemässä luonani ja keksimme (muistaakseni se oli Minsvon sisko joka keksi) tämän hauskan leikin: sokkopusukisa! Siinä piti yrittää pussata silmät kiinni julisteen Harrya tai Ronia... En muista kummasta sai enemmän pisteitä tai jotain. Leikki oli vaan aivan hulvaton, koska Ronilla oli juuri sopivan kauhistunut ilme.

Toinen tällä hetkellä seinällä oleva Harry Potter-julisteeni on erittäin muinainen kuva, jossa pikkuiset ekaluokkalaiset Harry, Ron ja Hermione seistä nököttävät harmaata taustaa vasten. Aika söpö kuva! Normaalia julistekokoa ja Koululaisesta peräisin. Kyseinen juliste oli monta vuotta meidän leikkimökin, eräänlaisen salamajan, seinällä komeilemassa mutta päätyi sitten seinälleni yläreunaan Beatles-julisteen viereen.

Kaikista paras Harry Potter-"julisteeni" eveeer oli Minsvon taideteos. Julisteesta, jossa Emma, Rupert ja Daniel möllöttivät iloisesti hymyillen Minsvo leikkeli Danin ja Rupertin päät irti ja sinitarrasi heidät peilini yläpuolelle. Naamojen yläpuolella killui puhekupla: "VAU MIKÄ NÄKY!!!" Sittemmin kuvakollaasi on väistynyt Queenin Sheer Heart Attackin kannen "epäonnistuneen" version tieltä...

Ennen seiniäni komistivat rillipään uljaat kasvot moninkertaisesti (ja iki-ihania Ruperteja ja Roneja hymyili sänkyni vieressä) ja joka nurkasta, sittemmin ne tekivät hieman tilaa THS:lle ja Pirates Of The Caribbeanille jotka tekivät tilaa bändijulisteille, ja nyt mulla on vain kaksi ne Harrya seinällä.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #29 : Huhtikuu 29, 2010, 15:10:32 »
Minulla on seinillä aivan älyttömästi julisteita, mutta vain pari on Pottereihin liittyviä. Lehdistä tulee niin vähän niitä, mutta jos jonkinlainen tulee niin sille tulee heti raivattua paikka seinältä. >) Julisteeni siis ovat lehdistä saatuja, en ostamalla osta julisteita koska seinätila ei riitä mihinkään isoihin julisteisiin. Tahtoisin kyllä jonkinlaisen jätti-Potter-julisteen, mutta sellaista on vaikea saada mistään.. :< Leffateatterista voisin käydä kysymässä heti Kuoleman varjelukset -leffan ilmestymisen jälkeen, että voisinko saada jonkin niistä leffajulisteista minulle.. >)
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Salainen Agentti

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Huhtikuu 30, 2010, 09:57:33 »
Isoja Harry Potter julisteita saa mm. http://www.allposters.fi/-st/Harry-Potter-elokuvat-posters_c11178_.htm

Yksi maksaa osapuolin 7,90 joten hintakin on ihan kohtuulinen. Allpostersissa on myös Emma Watsonista/Daniel Radcliffestä sekä Rubert Grintistä julisteita. Fantasiaa löytyy mm. Narniaa, Taru sormusten herraa ja kaikkea. Kannattaa käydä katsomassa!

Emil

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Toukokuu 22, 2010, 16:26:26 »

Mullakin on varmaan joskus ollu,mut oon joko ite hukannu tai sisko hukkas.. XD
Tollaset mainos julkut on hienoi, mut en oo kyl nähny niitä muualla, kun jossain
erikois liikkeissä...  Koululaisen ja Suosikin mukana on saattanu joskus olla... O_0
Jos ei maksa ihan hirveesti, niin voisin ostaakin.. XD

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #32 : Heinäkuu 06, 2010, 01:13:40 »
Sain uuden HP-julisteen, se on sen ykkös elokuvan kansi. Ootteko muuten huomenneet et Iltalehden mukana saa nykyisin HP-elokuvan+fanijulisteen? Sain sellasen iskältä ja on muuten toooosi hieno juliste vaikka aika pieni.
 HP-fanien nettisivuilla on näkyvillä muuten Kuoleman Varjelusten eka juliste! Kannattaa käydä kattomassa, itse ainakin pidin tooosi paljon.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Heinäkuu 06, 2010, 19:20:30 »
http://www.mugglenet.com/viewer/?image_location=/movie7/hp17postercompare.jpg

Tuopa se olisi kiva saada yhdistelmänä... aikas hienoa!
Ihan mahtavasti sovellettu!

Kiitos, Tanzu

Claire

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Heinäkuu 11, 2010, 11:34:14 »
Omistin pari Harry Potter julistetta aikoja sitten, mutta heitin kaikki julisteeni menemään...kaduttaa!
Ajattelin tässä silti ostaa julisteen Hermionesta ja Dumbledoresta(molemmat 68x98). Löysin sopivat kehykset Ikeasta (70x100 | 24,95€)

Käyn lähiaikoina etsimässä kirppiksiltä jos onni potkaisisi ja löytäisin jonkun HP julkan hyvään hintaan ;)

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Heinäkuu 11, 2010, 14:57:51 »
Sain uuden HP-julisteen, se on sen ykkös elokuvan kansi. Ootteko muuten huomenneet et Iltalehden mukana saa nykyisin HP-elokuvan+fanijulisteen? Sain sellasen iskältä ja on muuten toooosi hieno juliste vaikka aika pieni.
 HP-fanien nettisivuilla on näkyvillä muuten Kuoleman Varjelusten eka juliste! Kannattaa käydä kattomassa, itse ainakin pidin tooosi paljon.
Olen huomannut ja aion hankkia Iltalehden,jotta saan sen,sillä multa puuttuu just ykkönen ja kakkonen dvd:nä.
Tänään vähänaikaa sitten ostin sen ja on semmonen keski kokonen juliste aika pieni verrattuna Puoliverin Prinssi - julisteeseen jo on yhtä iso ku elokuvateattereissa niis ovissa (juliste on ilman niitä : Warner Bros, Daniel jne. - tekstejä).
Ja multa puuttuu DvD:nä kakonen ja kolmonen VHS:nä ekat kolme ja Dvd:nä 1. ja kolme uusinta..

=O Karkaan aiheen ulkopuolelle syytän Narniaa :D

Poissa Ridiculous

• kirsikankivi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletHolly34
« Vastaus #36 : Heinäkuu 18, 2010, 23:06:45 »
Nelisen vuotta sitten minulla oli "Potter-seinä", jossa oli netistä tulostettuja kuvia Danielista (häntää fanitin tuolloin 6-0 :D) sekä Potter-julisteita ja lehdistä leikattuja juttuja. Jossain iltapäivälehdestä tai hesarista löysin tuolloin Potter-sukupuun. :D Tai semmoinen, jossa näytettiin mahdolliset rakkauden kohteet yms.

Muutettuani Potter-julisteet ovat kuitenkin jotenkin kummalla tavalla hävinneet! :o Luulen kyllä, että ne ovat jossain vintillä, mutta tähän aikaan vuodesta siellä on niin tukahduttavan kuuma, ettei siellä kärsi olla kovinkaan kauan.

Vaatekaappiani kuitenki koristaa joskus prismasta ostamani (ja kieltämättä hieman kärsinyt) Azkabanin vangin juliste. Kuvassa keskellä on Harry, jonka takana näkyy kaksi ankeuttajaa ja Hiinokka. Harryn on Punurmion ja Siriuksen keskellä. Punurmio ja Sirius ovat kuitenkin erittäin haaleita, tarkoituksella siis :D

Kuoleman varjelusten juliste olisi todella hieno! Muistan, että itselläni on Viisasten kiven juliste, joskus se oli kunnia paikalla sänkyni päädyn viereisellä seinällä. Lisäksi Liekehtivästä pikarista on julisteita luultavasti enemmän kuin yksi ja Azkabanin vangista on myös toinen suuri juliste, jossa näkyy Lupin. Taisin ostaa sen joskus joltain. Feeniksin killasta minulla muistaakseni ei ole julistetta ja Puoliverisen prinssin on, jossa näkyy Harry ja Dumbledore, mutta sitä en ole edes repinyt kyseisestä lehdestä irti, joka muuten on erittäin harvinaista.
Danielista on myös pari julistetta. Systerin (taisi silloin vielä kulkea nimellä Sisters) mukana tuli yksi aukeaman kokoinen juliste Danielista ja se on yhä yksi lempijulisteistani. Pidin sitä todella kauan vaikka "Potter-seinäni" lähti jo pois tuo kyseinen juliste jäi silti paikalleen.
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy.
Draco dormiens nunquam titillandus

emiLy

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Helmikuu 14, 2011, 01:35:30 »
Juuri puolisen tuntia sitten laitoin huoneeni seinälle Harry Potter ja Kuoleman varjelukset -elokuvan julisteen (sellaisen ison). Kaappini ovessa puolestaan on Daniel Radcliffe juliste.
Aikaisemmin minulla oli muitakin HP-julisteita, mutta kun halusin vähentää julisteita niin, että jokaisesta pitämästäni bändistä/artistista/elokuvasta/näyttelijästä on vain yksi juliste, niin otin ne pois ja olivathan ne olleet huoneeni seinillä jo yläasteelta asti, eli n. viisi vuotta.

Poissa Ariel

• Huispaajan ensilento
  • Vuotislainen
« Vastaus #38 : Huhtikuu 07, 2011, 17:34:38 »
Mulla on monia leffajulisteita. Ne vaan on niin kauheen tummia ja synkkiä nii en tykkää pitää niitä enää seinällä :-( mulla on hirveesti valokuvia ja muitakin juttuja seinällä mut otin ne pois koska ne saa tän huoneen näyttämään niin sekavalta.
all I want to do is wear glitter and dance in my underwear

Poissa Tatti

• monikirjoinen ilmestys
  • Vuotislainen
  • Nauru pidentää ikää!
  • Pottermore: RoseKey750
« Vastaus #39 : Huhtikuu 27, 2011, 15:35:11 »
Mulla itselläni on vain kolme julistetta ja haluaisin ehdottomasti enemmän!!  ö_ö Tiedättekö mistä niitä voi ostaa? :) Kiitos,jos vastaatte..

Joo,niihin julisteisiin.. Omistan Feeniksin kilta-,Puoliverinen prinssi- ja Kuoleman varjelukset-julisteen.
Kaikki ne ovat tulleet jonkun lehden mukana. Feeniksin kilta- ja Puoliverinen prinssi-julisteet ovat ihan kunnon ihania elokuvajulisteita,mitä tulee aina niihin elokuvien mainoksiin,mutta Kuoleman varjelukset-julisteeni on joku aivan tylsä!! Harry on siinä jästiasussa lähettämässä Hedwigiä lentoon..!! Taisi tulla jonkun Koululainen-lehden mukana..-.-
Joo,Potter-julisteet ovat tosi tärkeitä mulle. Ne luovat Pottermaisuutta omaan huoneeseen. Itse laitoin ne kattoon. Niitä voi sitten katsella aina,jos makaa vaikka sängyllä. Potter-julisteet ovat tärkeitä mulle..
Haluan lisää Pottermaisuutta huoneeseeni,joten voisitteko kertoa,jos tiedätte,mistä voisi ostaa Harry Potter-julisteita..:D
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa, "Unohdin, että me jahdataan Voldemortia kirjastoautolla." :)

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #40 : Huhtikuu 27, 2011, 15:40:01 »
voisitteko kertoa,jos tiedätte,mistä voisi ostaa Harry Potter-julisteita..:D
Suomalaisista kaupoista ainakin Kukunor myy Potter-julisteita. Ulkomailla on sitten enemmän vaihtoehtoja. http://www.kukunor.com
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #41 : Huhtikuu 27, 2011, 16:31:04 »
Ihana kaksoisveljeni osti mulle kirpparilta Harry Potter- kangasjulisteen, Salaisuuksien Kammiosta. Makso vaan 2 euroo ja on ainakin metrin leveä ja muutaman sentin pitkä. Siinä lukee alla että "Harry Potter and the chamber of secret", tai jotain tollasta. Se on toosi hieno. Siinä on Harry, Ron katkenneen taikasauvansa kanssa ja Hermione. Itseasiassa se on Tämä.
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #42 : Toukokuu 02, 2011, 21:18:41 »
Mulla on viis, mut niistä kaks on samanlaisia.
Mul on iso Kuoleman varjelusten juliste, missä Harry, Ron ja Hermione juoksee jossain metsässä, se on outo. Sain sen kun kävin ostamassa leffaliput. Mulla on vähän pienemmässä koossa Salaisuuksien Kammio-juliste ja Azkabanin vanki-juliste. Niissä molemmissa lukee "Iltalehti", ne on iltalehdestä jotain liitejuzkia. Ja mulla on kaksi samanlaista, Kuoleman varjeluksista, kun Harry lähtee Dursleyilta ja Hedwig (noinko se kirjoitetaan?:o) lentää pois. Toinen on vähän isompi, se tuli Koululaisesta, toinen pienempi, se tuli Systeristä. Isompi on seinällä ja pienempi laatikossa.
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
« Vastaus #43 : Marraskuu 08, 2011, 20:10:30 »
Mulla on erittäin erittäin vähän.
No harry ja hedwig on siinä sillai et harry ojentaa kättään ja hedwig lentää kaikki on siis likusteritieltä.HPKV1

Ja siitten tulossa semmonen jossa on kaikkia päähahmoja.
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #44 : Marraskuu 08, 2011, 20:21:54 »
Tällä hetkellä minulla on vain yksi Potter juliste. On niitä joskus enemmänkin ollut, mutta ne ovat kuluneet ja rikkoutuneet. Ainokaiseni on kaksipuolinen -> toisella puolella on Albuksen kaarti ja toisella puolella on osa kelmien karttaa. Olen kyllä ajatellut hankkia lisää, kunhan kerkiän (:

Hey! You just lost The Game.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #45 : Maaliskuu 06, 2012, 14:05:04 »
Mulla on vaan yks, taitaa olla jostain julistelehdestä. Se on sellanen, missä on Harry, Ron & Hermione ja siinä alakulmassa lukee IT ALL ENDS. Ajattelin kyllä tilata Draco Malfoyn/Tom Feltonin julisteen tässä lähiaikoina. :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
« Vastaus #46 : Heinäkuu 19, 2012, 20:29:15 »
Minä olen sen verta onnekas, että omistan peräti 7 julistetta, Liekehtivä Pikari (perus DVD-kansikuva) kaksi erilaista Feeniksin Kilta-julistetta, Puoliverinen Prinssi (taas kuva sama kuin DVD:ssä) ja kolme Kuoleman Varjelukset- julistetta. Yhdessä viimeksi mainituista lukee "kaikki päättyy", toisessa "It all ends here" ja kolmas on ykkösosasta, siinä Harry päästää Hedwigin vapaaseen lentoon Likusteritiellä.

Kaikki päättyy- julistetta on kissa pureskellut, joten en tiedä pääseekö se enää seinälle, mutta kaikki muut on tarkoitus kehystää ja laittaa katonrajaan siistiin riviin. ;)
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #47 : Heinäkuu 24, 2012, 13:08:33 »
Onhan noita miun julisteputkilossa jotain kolme (Otettu lehdistä) ja sitten on elokuvateatterilta ostettu Feeniksin Kilta-juliste, joka on seinällä. Makso jotain 5€ jos oikein muistan.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Kissanminttu

• Yli-Blondi
  • Vuotislainen
  • ಠ_ಠ
    • Tumblr
« Vastaus #48 : Heinäkuu 25, 2012, 13:53:49 »
Tiedättekö onko tuo AllPosters.fi luotettava? Haluaisin tilata sieltä yhden t-paidan,
mutta en ihan viitsi mennä tilaamaan sitä ennen kuin tiedän tarkemmin sen luotettavuudesta :)
...Maan pimeys hangen alla
puistoja puistattaa.
Jäätakki on vaahteralla,
kastanja aivastaa...

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #49 : Heinäkuu 25, 2012, 16:24:59 »
Kissanminttu, on. Oon ostanu Bob Marley-julisteen sieltä, ja ihan luotettava ja tilaus tuli n. 3 päivässä.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.