Kirjoittaja Aihe: Harry Potter julisteet  (Luettu 20225 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Cedu

• Ankeuttaja
Harry Potter julisteet
« : Kesäkuu 26, 2009, 13:34:49 »
Löysin hienon näköisen Harry Potter julisteen. Se
näyttää aika vanhalta. Se näyttää käsinpiirretyltä ja siinä kuvassa on
harry, ron ja hermione sellaisessa ekaluokkalaisten veneessä menossa tylypahkaan.
alakulmassa lukee, että se on ihan lontoosta tilattu ja tehty 2001.

Kysyisin nyt teiltä millaisia julisteita teillä on ja onko
niillä teille mitään tunnearvoa, liittyykö niihin tarina?  Vaan ei kiitos mitään listaa vaan ihan myös perustelujen kanssa!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2010, 17:59:48 kirjoittanut Cedu »

Poissa Narnia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Vs: Harry Potter julisteet
« Vastaus #1 : Kesäkuu 26, 2009, 14:31:38 »
Mulla on kolme Harry Potter julistetta (jos/kun Radcliffe- juliste lasketaan Potter julisteeks).On todellakin tunnearvoa.Kaikki muistot palautuu mieleen ,kun katson niitä julisteita.En luopuisi niistä mistään hinnasta.Viisasten kivi julisteeni on sellainen kasvo- juliste.Siinä on Harry,Ron,Hermione,Dumbledore,Hagrid,Irvetan maahinen,Tylypahka ja veneet lipumassa Tylypahkan edessä.Tylypahkan katosta vasemmalle on Harry nappaamassa sieppiä,vieressä vastustajasieppari.Feeniksin kilta -julisteeni on yksinkertaisempi (ostin sen Tanskasta).Se on ihan kokovartalokuva.Siinä on Harry ,Ron ja Hermione sauvat ojossa,kaavut päällä.Taustalla heidän takanaan on Tylypahka,jonka yläpuolella on reunassa Voldemort irvistämässä/karjumassa.Voldemortista vasemmalle on hänen uskollisten Kuolonsyöjiensä naamakuvat(erilaisine maskeineen).Nämä kaksi Potter julistetta ovat ihan virallisia leffa-julisteita,ei käsin piirrettyjä(en silti vähättele niitä,ne on varmasti yhtä hyviä kuin virallisetkin)Taustaväri on kuitenkin näissä julisteissa aivan erilainen.Viisasten kiven julisteessa se on lämmin,kellertävä,feeniksin killassa taas kylmä tummansininen,reunoilta sysimusta.Sitten on vielä se Daniel Radcliffe juliste.Daniel on kyykyssä uimahallin altaan vieressä raidallinen huppari päällä.Eniten pidän Feeniksin killan julisteesta.Se on niin aikuismainen,vakava.

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • PUF!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Heinäkuu 11, 2009, 12:31:23 »
Mulla on kolme Potter-julistetta.Eka on todella iso joka on Azkabanin vangista jossa Harry on etualalla ja Ron ja Hermione tarrautuneina toisiinsa (se kohtaus kun he tulivat sieltä luolasta ja Ronia oli purtu ja Lupin muuttu ihmissudeksi). Taka-alalla on Siriuksen kuva, pari ankeuttajaa ja Rääkyvä röttelö.
Toinen on Feeniksin killan leffajuliste jossa on etualalla Harry pitelemässä ennustusta taka-alalla Ron,Hermione, Ginny, Luna,ja Neville. Kolmas on Puoliverinen prinssi leffasta jossa julisteessa on Dumbledore ja Harry. Noilla varsinkin tolla ekalla on paljon tunne arvoa.
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Poissa Yove

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 28, 2009, 09:11:43 »
Mulla oli joskus sellanen iso juliste, jossa Harry ja Hagrid ovat selkäpäin 'kameraan' ja katsovat kohti Tylypahkaa. Tai joku sellanen, mutta häviin sen kumminkin jo vuosia sitten :')

Miettisin muuten, kun menin katsomaan PP'n, ni jos ois jostain saanut niitä leffateatterin HP-mainosjulisteita kun on niissä 'ikkunoissa'. Sellanen boordi olisi hieno seinällä 8D

Mut yritänpä jostain taas löytää joitain kunnon julisteita.

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #4 : Heinäkuu 28, 2009, 12:20:21 »
Mulla löytyy 3 kpl julisteita.Ostin ne kirppikseltä 1-3e hintaa,elikkä mun mielestä halvalla.Luulen että ne ovat alkuajoista eli yhdessä on Harry ihan pienenä,2 muusta ei saa selvää koska ovat vielä rullalla ja muovin sisällä.Ne odottavat kehystystä.Multa löytyy myös iso seinäjuliste ja isopahvinen.Ne ovat feeniksin killasta.Harmittaa etten tajunnut hakea niitä edellisillä kerroilla.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Fairplay

• "Let the games begin"
  • Vuotislainen
  • The shadows betray you because they belong to me!
  • Pottermore: GhostWombat47
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2009, 13:03:59 »
Itseltäni löytyy vain yksi Potter-juliste ja se on Feeniksin Kilta-leffajuliste. http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/yahoo_manual/20070511/15/1071540419.jpg . Julisteessa ei kuitenkaan ole tuota Rebellion Begins tekstiä ja siinä on Coming Soon tilalla Elokuvateattereissa 13.7.2007 ja Order of Phoenix on suomeksi.
"Ah you think darkness is your ally? You merely adopted the dark. I was born in it, molded by it. I didn't see the light until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!"

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #6 : Heinäkuu 28, 2009, 13:15:18 »
Eka on todella iso joka on Azkabanin vangista jossa Harry on etualalla ja Ron ja Hermione tarrautuneina toisiinsa (se kohtaus kun he tulivat sieltä luolasta ja Ronia oli purtu ja Lupin muuttu ihmissudeksi). Taka-alalla on Siriuksen kuva, pari ankeuttajaa ja Rääkyvä röttelö.
Toinen on Feeniksin killan leffajuliste jossa on etualalla Harry pitelemässä ennustusta taka-alalla Ron,Hermione, Ginny, Luna,ja Neville. Kolmas on Puoliverinen prinssi leffasta jossa julisteessa on Dumbledore ja Harry.
Minulla on nuo samat julisteet. :D Azkabanin vanki julisteen sain muutama vuosi sitten joululahjaksi. Laitoin sen heti oveeni. Ja siinä se on vieläkin, eikä ole tullut mieleenkään ottaa sitä pois siitä. :D
Tuo Feeniksin kilta leffajulisteen sain kun kaverini oli Helsingissä. Sieltä hän oli saanut sen ja toi sitten sen minulle. :D Juliste vie aika paljon tilaa seinältä, mutta ei se haittaa, se on niin hieno.
Tuon Puoliverinen prinssi julisteen ostin Demin mukana vähän aikaa sitten. Ja sekin on seinälläni. Millään julisteella ei ole paljon tunnearvoa. Tai ehkä tuolla Azkabanin vanki julisteella on vähän. :)

Poissa NM

• Vuotislainen
« Vastaus #7 : Heinäkuu 28, 2009, 18:16:11 »
Mielestäni läherin tämän viestin jo mutta ei näy täällä joten:
Mulla on vaan yksi ruma DH/KV juliste jossa on se suomalainen kansikuva. Jossain kaapinperällä.

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #8 : Heinäkuu 28, 2009, 22:20:35 »
Mulla on kaksi ( no joo ehkä kolme ) HP-leffa julistetta.

Elikkäs ensimmäinen on Liekehtivästä pikarista, tullut muinoin Koululaisen mukana, ja vaikkakin löysin tuon julisteen vasta viikko sitten, niin olin todella yllättynyt, sillä olin varma, että se oli hukkunut.

Toinen on Puoliverisestä prinssistä, se mikä kaikilla Demin tilaajilla on. Nättihän tuo, muttei suurta tunnearvoa, mutta ei, en kyllä luovu siitä.

Kolmas on myös jostain vanhasta Koululaisesta tullut juliste, jossa on pääkolmikko -ei rooliasuihin pukeutuneena-. Eli Rupert, Emma ja Dan. Sekin löytyi kaapin perältä ja voitti kyllä Twilight-julisteen, joten pääsi seinälleni.

Tässä vaiheessa voin sanoa, että hakkaan päätäni seinään. Silloin pienenä, hetkinen yksitoista vuotiaana, kun Potter-innostus oli vasta aluillaan ja rehellisesti inhosin tuollaisia leffajulisteita, joissa luki näyttelijät ja ensi-iltapäivät ynnä muut, anteliaisuuspuuskassani annoin kaverilleni aidon leffateatterijulisteen LP'stä. Se siis todella oli sellainen iso, mitä teattereissa on seinillä, ja nyt todella, TODELLA harmittaa, koska lahjoitin sen pois.
Se on basiliski, se.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #9 : Syyskuu 18, 2009, 14:32:50 »
Minullakin on muutamia Potter-julisteita, mutta ne saivat vähän aikaa sitten väistyä Twilight-julisteiden tieltä. Ainoa Potter-juliste, mikä minulla nyt on seinällä on se, missä on Harry, Ron, Hermione, Krum, Fleur ja Cedric. Siis sehän on Liekehtivästä pikarista. Liekkö sama kuva
DVD:n/VHS:n kannessa, en muista. Ja sit muistelen, että mulla on sellainen juliste missä Harry ja Hagrid seisovat selin "kameraan" ja kuvassa taitaa näkyä Tylypahka tai Tylypahkan pikajuna. En oikein muista ku on niin huono muisti... :P

Ja sitten on Azkabanin juliste, missä on Harry ja taustalla on niinkun pienellä ankeuttaja ja taitaa olla Sirius ja jotain muutakin vielä. Ja Vielä on sellainen juliste, missä on Daniel, Emma ja Rupert. Sainhan minä muuten yhden lehden mukana kaksi julistetta, missä toisessa on Rupert ja toisessa Daniel. Hyi, niitä en kyllä ikinä laita seinälle, kun ne on niin inhottavia lähikuvia. Ja Rupertilla on kammottavat VIIKSET!!:( Hyi..

Voisihan niitä julisteita olla enemmänkin, mutta kun ei seinät riitä... :)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Nuuk

• Kuolonsyöjä
  • Slytherin
« Vastaus #10 : Syyskuu 18, 2009, 23:45:56 »
Mulla löytyy Potter julisteita yhteensä 10. Näistä on 4 piirrettyjä, yhdessä Potter lentää luudalla ja yrittää napata sieppiä, toisessa on Severus Kalkaros, joka seisoo Potterin takana liemitunnilla ja taustalla näkyy Ron ja Hermione. Ja nämä kaksi julistetta on sellasia isoja julisteita ja sitten yksi pienempi, siinä on Hagrid, Ron, Harry ja Hermione katsomassa, kun Norbert kuoriutuu. Toinen pienempi piirretty juliste, siinä on ainakin Hagrid ja olisko ollut Potter Ron ja Hermione, takaapäin kuvattu ja julisteessa lukee että; " He odottavat sinua Tylypahkassa." Sitten on näitä 'ei piirreettyjä', Liekehtivästä pikarista iso juliste, siinä Potter seisoo ja hänen edessä ja alhaalla on lohikäärmeenpää, joka syöksee tulta. Sitten Feeniksin Killan iso juliste, missä Potter on ensimmäisenä, sitten Hermione ja Ron taustalla ja nää osottaa sauvalla eteenpäin. Taustalla oikealla Pimeyden Lordin pää ja tylypahka jne. Sitten löytyy pienempi juliste, siinä on Harry niin pikkuinen vielä, taitaa olla Viisasten Kivestä. Siinä Harry pitää Hedwigiä kädellään. Sit on toinen juliste kans, missä Harry pitää hedwigiä kädellä, mutta siinä se on Azkabanin Vangista, sen tunnistaa niistä vaatteista. Harry istuu siinä jossain järvellä, kiven päällä. Sitten on vielä kaksi julistetta Puoliverisestä Prinssistä, toinen on se mikä tuli Demi- lehden mukana, missä on Harry ja Dumbledore ja toinen juliste on kaikkein isoin mitä mulla on, sain sen meidän elokuvateatterista ilmaiseksi, siinä on Harry naama ja hänen laseistaan heijastuu Dumbledore.

Nämä kaksi ensimmäisrä isoa piirrettyä julistetta osti Helsingistä, julistekaupasta. Ostin silloin samaan aikaan myös tuon ison Feeniksin Killan julisteen ja sain sitten kaupan päälle sen pienen piirretyn julisteen, missä se lohikäärme kuoriutuu. Muistelisin, että se FK juliste maksoi n.8 euroa ja jos en nyt aivan väärin muista, niin mulla oli 20 euroa mukana kun menin ostamaan niitä julisteita ja siitä saatoi jäädä vielä vähän yli. Tuon LP julisteen olen myös ostanut tuosta samasta julistekaupasta mistä nämä edelliset, mutta vain eri vuonna. (Ensin ostin siis LP julisteen ja sitten myöhemmin vasta nuo muut, tietenkin.) Sen viiemeisen piirretyn julisteen äitini löysi tässä muutama vuosi sitten kun penkoi jotain vanhoja papereita ja arvatakaas kaksi kertaa, kuka omi sen itselleen. ;-) Sitten sen pienen julisteen missä Harry pitää Hedwigiä kädellään, pikkuveljeni antoi sen minulle, kun itse kyllästyi Pottereihin (Ja antoi muuten samalla levyn, missä on tätä Potter 'musiikkia'..). Yhden julisteen löysin sattumalta, kun selasin vanhoja lehtiä, sen toisen missä Hedwig istuu Potterin kädellä ja sen toisen PP julisteen Demistä ja toisen PP:n elokuvateatterista.
Näiden lisäksi mulla on kaikki lehdistä löydetyt Potter mainokset, esim. jotain Potter peli mainoksia, näitä yhden sivun kokoisia. Niitä oon leikelly lehdistä ja laittanut seinille julisteiden väliin ja mun hyllykköön myös, missä säilytän kaikki Potter kirjat ja elokuvat + muut siihen liittyvät. Ja kun katselen näitä muutamia julisteita, mieleen tulee ihania muistoja.
I can see you, but you can't see me.

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #11 : Syyskuu 19, 2009, 22:40:07 »
mulla on aika monta: semmonen PP:n noin puolen metrin kokonen se harry mihä on useemissa siis se seisoo ja sillai sain sen jostain saksalaisesta lehestä, samankokonen missä harry lentää luudalla ja siä taustalla on tylypahka ja se on sellanen ihan sinertävä sen sain kaverilta,aukeeman kokonen draco sekin semmonen PP:n julkka ja sekin kaverilta, sivun kokosia neljä, hermione, harry ja ginny just pussaamassa, hermione ja harry jostain lehdistä nekin. jos nääkin lasketaan potter julkiks niin sit viä aukeeman kokosia kaks emma watson ja semmonen missä on daniel ja hermione ja semmonen joku puol metrii korkee mut aika ohut emma watson sillä on siinä semmonen hiano raidallinen paita/hame se tuli just uusimmasta popcorn lehestä, ja sellanen AV juliste sellanen HAVE YOU SEEN THIS WIZARD? ; eli semmonen siriuksen etsintäkuulutus missä lukee ne kaikki jutut siellä alhaalla ja siin on se kuva <3 ;'DDD
+
ovi täynnä kaikkii pikkukuvii, en tiä liittyykö tähän mutta kerroinpa kuitenki ((: NIITÄ ON TÄLLÄ HETKELLÄ 223 JA LISÄÄ TULEE

siinä teille mun selostus. hyvää pävän jatkoa :----------------DD
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2009, 14:18:05 kirjoittanut kkaro »
I don't care what you think. lol

Hermy

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Lokakuu 13, 2009, 22:09:22 »
Multa löytyy kaksi isoa HP6 julistetta (ne on sellaiset, joita on elokuvateattereissa. Siinä on Harryn naama ja siinä ilmeisesti sataa, sekä Dumbledore heijastuu Harryn laseista. Julisteet on tummansiniset/mustat/valkoiset :D Alaosassa lukee HP6 ja "Taas kerran minun on pyydettävä sinulta aivan liikaa, Harry"), toisella on hiukan tunnearvoa, sillä löysin kyseisen julisteen puiston puskasta (ihmeellistä, mutta totta :D) ja vieläpä hyväkuntoisena. Olin ihan innoissani. :D Toisen sitten sain äitini työpaikalta. Sitten löytyy kaksi HP6 elokuvajulistetta (sellainen missä on Harry etualalla, sitten Ron ja Hermione vierekkäin, sekä Dumbledore Harryn takana), sain molemmat Koululaisen välistä, toisen kylläkin kaverini antoi. Niilläkin on tunnearvoa, sillä olin odottanut todella todella kauan, että Koululaisen väliin ilmestyisi Potter-juliste, ja vihdoin sinne se tulikin. :) Sitten on vielä viides juliste, se on Demin välistä (sellainen, missä on Harry ja Dumbledore), parhaalta ystävältäni saatu, joten tunnearvoa silläkin. :)

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #13 : Lokakuu 14, 2009, 12:49:55 »
Mulla on niin paljon julisteita HP:stä, etten edes jaksa luetella kaikkia!

Mutta niillä kaikilla on suuri tunnearvo: Osan olen saanut lahjaksi, osan olen lehdistä hankkinut. Niitä minä sitten katselen joka ilta ennen nukkumaanmenoa :)

Yksi hienoimmista julisteistani on juliste, jossa Harry ja Ginny lähestyvät toisiaan ja he aikovat suudella. Tausta on sininen. Se on todella kaunis, ja herkkä kuva, yksi feivoriteistani.

Vielä kaksi mainitsemisen arvoista julistetta: Molemmat ovat puolet huoneeni oven mitasta, toinen vain on vanhempi. Uudempi on upea juliste, jossa on punaiset silmät ja teksti: "I am... Lord Voldemort". Sitten kaikkein ensimmäisin Potter-julisteeni on 9-vuotiaana hankittu Harry Potter ja Azkabanin Vanki juliste. Se on sama kuin DVD:n kansi sillä erolla, että hiinokan paikalla pääkolmikon takana on Sirius Musta :) Kaikilla on tunnearvoa, sillä ne on vaivalla hankittu, nykyään kun ei Harry Potter-julisteita oikein tahdo löytää!
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #14 : Joulukuu 06, 2009, 12:31:32 »
Minulla on itse asiassa aikas monia Potter julisteita, laskuissa olen mennyt sekaisin. Suurin osa niistä on tullut Koululaisen välistä (niin leffa-julisteita kuin näyttelijä-julisteita) ja pari olen ostanut itse (Azkabanin vankiin liittyviä). Kaikki yhtä suurta julistetta lukuun ottamatta ovat tuota tavallista pientä kokoa, en nyt mitään mittoja osaa antaa.

Minulla on viisi julistetta ovessani. Iso on vaatekaappini päällä rullalla, sillä se ei enää mahdu seinälleni kaikkien muiden tavaroiden joukkoon. Joitakin julisteita on vielä laatikostossani, jahka saan joskus niille jonkun paikan jostain.

Omiin julisteisiini ei liity mitään tarinaa, eikä niillä ole minulle niin suurta tunnearvoa: pidän kirjoja (ja elokuvia) paljon tärkeämpinä kuin julisteita.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 16:01:14 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #15 : Joulukuu 06, 2009, 15:16:46 »
Omistan 2 PP-julistetta, toinen Demistä ja toinen Koululaisesta. Niillä ei ole mitään erikoista tunnearvoa, mutta en kuitenkaan niistä luopuisi.
Sitten kaapinovestani löytyy VK-soundtrackin siitä "kansipaperista" sellanen missä on Harry ja Hedwig. Se on aika pienen kokoinen.

Ja olenhan myös tehnyt kaksi kirpputorilöytöä. Toinen on Azkabanin vangista, sellainen missä on Harryn, Hermionen ja Ronin naamat ja siellä ylhäällä lukee " Something Wicked This Way Comes ", ja toinen on joku piirretty, varmaan aika vanhanpuoleinen... Maksoi oikein 50snt, mutta silti tykkään siitä tosi paljon :]

Joskus 7-8 vuotiaana omistin SK-julisteen, jonka sitten joskus aikojen kuluessa heitin roskiin, kun se hajosi D'': En sen ikäisenä kyllä ollut edes kunnon Potteri-fani, mutta pistin sen seinälle nähtyäni SK:n :'D Se oli hieno <3 : c
no jaa-a meni vähän ohi :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2010, 19:29:11 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #16 : Joulukuu 23, 2009, 12:39:24 »
Jees, minulta löytyy kaksi julistetta (varaston puolella tosin) Pottereista. Toinen on AV-juliste, jossa trio katsoo kauhulla ylöspäin ja ihmissusi on takana, ankeuttajakin muistaakseni kuvassa näkyy. Toinen on LP-juliste, hieman yksinkertaisempi ja tylsempi, jossa Harry seisoo selkäpäin jossain tummassa sumussa numerollinen paita/takki päällään. Julisteessa lukee myös "Difficult times lie ahead, Harry".
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Pääsykoe-, treeni- ja ruokablogi.

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #17 : Joulukuu 26, 2009, 15:24:04 »
Mullon hp-julisteita (eli siis sivun kokosia, isoimmat sellasii metrin kokosia) on 14, ja melkeimpä kaikki on ULKOMAALAISISTA lehdistä, koska sieltä tulee ainakin sillon kun on tullut juuri uus elokuva niin kauheasti niitä julisteita, mutta en ole voinut kaikkia ostaa -.-

Ja siis näitä lehtiä mitä olen ostellut on: Bravo, Popcorn, J-14, Tiger Beat, M, Yeah!, PictureStar(näistä löytyy välillä hyviä special-lehtiä)

Öhmm oon ostanu myös usein niitä Miley Cyrus- julisteiden takia, mutta paljon myös HP-julkkien takia, ja sen takia on ovi täynnä pieniä kuvia (HP) kun on ostanu niitä ja sit niissä on ollu juttuuki nii...

I don't care what you think. lol

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
« Vastaus #18 : Joulukuu 27, 2009, 22:58:16 »
No meillä on ollut semoinen,että harru ja hagrit seisoo selin kuvan ja tylypahka on siellä ns kauempana ja sitten siinä näkyy ne veneet kun ekalla luokalla meneevät tylypahkaan no empäs tiedä missä se on :( harmi koska hieno se oli en muista mistä se oli tullut. Mutta se oli myös vähän rikki.

Mulla on ollut myös lehdestä tullut harry potter juliste mikä on salaisuuksien kammiosta ja siinä oli Harry ja se miekka,mutta se on mennyt rikki ja se on roskiksessa se oli vanha taino olin itsekkin nuori silloin.

Mutta nyt minulla on liekehtivä pikari juliste vähän rikki se tuli tuurilla sillä kun koululais lehti tuli ilmais jakelulla niin siinä oli sattumalta tämä kyseinen juliste olin innoisani ja sehän on jonkin verran vanha.

SItten minulla on feeniksen kilta juliste sen ostin muistaakseni itse.

Ja sitten minulla on kaks hp6 julistetta toisessa on harryn naama ja silmä laseista näkyy dumledore .Se tuli myös sattumalta perjaatessa ostin miss mix lehden kun sinä oli lady gagasta ja kotona huomasin että oho tässähän on hp6 fani juliste.Ja toisen siten ostin muistaakseni ja siinä samassa lehdessä oli Emma Watsonista : D.

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #19 : Joulukuu 28, 2009, 15:43:31 »
Minulla on kolme Harry Potter- julistetta.

Kaksi niistä on Puoliverisestä prinssistä. Toisessa näkyy vain Harryn naama ja toinen on se missä Harry ja Dumbledore seisovat luodolla. Harryn naama- juliste ei ole minulle kovinkaan rakas, eikä se ole mielestäni hirveän hienokaan. Harry&Dumppis- julisteesta pidän kyllä.

Näiden kahden lisäksi omistan Azkabanin vanki- julisteen, joka on minulle kaikista rakkain. Siinä Harry on keskellä taikasauva kädessä ja ympärillä on muunmuassa Sibylla Punurmio ja Sirius. Yläreunassa on teksti: "Something wicked this way comes". Löysin julisteen yllättäen kirpparilta noin vuosi sitten, ja sain sen vieläpä naurettavan halvalla. Juliste on melko iso, isompi kuin Puoliverinen Prinssi- julisteet. Se on hieman kulunut ja vanhan näköinen, mutta sekös vain tekee siitä paremman näköisen. :D Kyseinen juliste on lempparijulisteeni, enkä voisi luopua siitä.

Niin, ja tietenkin minulla on myös yksi itse piirtämäni "juliste". Jättikokoisessa piirrustuksessa on Tylypahkan vaakuna ja alhaalla teksti: "Draco dormiens nunquam titillandos". Mielestäni piirrustus on aika hieno, ja käy paremman puutteessa oikeasta julisteesta. :D
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Poissa Kääpiöpallura

• Rusetti
  • Vuotislainen
« Vastaus #20 : Joulukuu 28, 2009, 23:11:41 »
Mulla on semmonen Fk juliste jossa on FK-elokavan pahikset ja voldu tietenki etummaisena ja siinä vieresä Bellatrix ja Lucius Malfoy ja sitte muita kuolonsyäjiä takana, ne on kaikki jossain siellä Taikaministerion käytävällä.

Sain sen jostakin lehdestä sillin ku toi FK elokuva ilmesty ja se on ollu mun huoneen ovessa siitä lähtien. On mulla muutamia muita pienempiä julisteita LP- ja PP elokuvista mutta toi FK juliste on ehdoton suosikkini ^_^

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #21 : Tammikuu 19, 2010, 16:10:05 »
Tällä hetkellä minulla on seinilläni seitsemän kappaletta HP-aiheisia julisteita. Yksi VK, yksi AV, kaksi PP:tä, kaksi KV:ta ja Draco-juliste. Lisäksi on kaiken sortin minikeräilykuvia.

Viisasten kivi-juliste on yksinkertaisesti Iltalehden ohessa olleen dvd:n saatu kansikuvajullari.
Azkabanin vanki-julisteen Harry on kuvan keskimmäisenä ja hänen ympärillään ovat kuvat Siriuksesta, Punurmiosta kristallipalloineen ja ankeuttajista usvan keskellä. Myös Hiinokka lentelee lähellä julisteen ylälaitaa, ja sen yllä komeilee teksti "Something Wicked This Way Comes."
Puoliverinen prinssi-julisteista ensimmäisessä Harry ja Dumbledore ovat luolan suulla, toisessa on sama kuva kuin PP-dvd:n kannessa.
Kuoleman varjelukset -jättijulisteessa ovat mäenrinnettä alas juoksevat Harry, Ron ja Hermione. Olen kiitollinen siitä, että Vuotisnäytöksen jälkeen poiskorjatut julisteet lahjoitettiin paikalle ehtineille. <2
Toisessa, normaalikokoisessa KV-julisteessa sensijaan on kuva palavasta Tylypahkasta. Pidän kovasti.
Draco Malfoy-julisteessa on yksinkertaisesti kuva hieman selin kameraan olevasta, mutta siihen päin katsovasta Dracosta.

Edellämainittujen lisäksi omistan pääkolmikkoa siviilivaatteissa kuvaavan julisteen, mutta se joutui väistymään seinätäni muiden vallatessa lisää alaa.

En oikein ikinä löydä sellaisia HP-julisteita, jollaisia todella haluaisin. Esimerkiksi sellainen PP-leffan aikaan teattereissa ollut Severus-juliste olisi ollut todella hieno, mutta eipä niitä taida saada juuri mistään. Olen kuitenkin hyvin tyytyväinen ainakin noihin palava Tylypahka- ja Draco-julisteisiini.

~Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2011, 23:29:25 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #22 : Tammikuu 19, 2010, 16:29:09 »
5 potter/näyttelijä julistetta.

1. On uusin, siinä on Daniel, ja nimmari  (postissa, lähetin kirjeen...)
2. Se on koululaisesta, ja siinä on Dan, Emma ja Rubert...
3. on Feeniksin killasta, H R ja H ovat lentämässä kameraa kohti, taustalla pikku Winhing(No mikälie :D)
4. Feeniksin killasta. Harry, osoittaa 'alavas, Ron, tläoik', Hermione vähän nalas, ja muutkin pääkuusikosta (luna, neville ginny)...
5. On AV:sta, siinä Harry, ja Sirius(taka-alalla), Punurmio ja ankeuttaja
MS Hirmun kapteeni!

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #23 : Helmikuu 13, 2010, 15:27:22 »
Mulla on kaks julistetta molemat Koululaisesta:D Toinen on Puoliverisestä prinsistä siinä on Harry, Dumbledore,Ron ja Hermione ja toinen on Liekehtivästä pikarista siinä on Harry, Hermione, Ron, Fleur, Krum ja Cedric ja taka-alalla se missä oli toinen koettelus.

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Maaliskuu 01, 2010, 17:25:55 »
Mulla on 4 Harry Potter julitetta:
1. Harry Potterin naama on siinä ja sen lasit on täynnä pisaroita ja niissä on Dumbledore(HP6)
2. Harry on keskellä ja sitten siinä on Ron, Hermione, Ginny, Neville ja Luna silleen tulee Harryn takaa(HP5)
3. Harry on ihan edessä ja sitten on silleen joka toisella puolella nuo samat tyypit, jotka oli edellisessä (HP5)
4. Hermione ja Ron on siinä koulupuvuissa vierekkäin ruskeella taustalla(HP5)
Siiten miulla on semmonen taulu eri Potter elokuvista. Saatu kaverilta lahjaksi:)

Poissa Herkkuoone

• onomatopoettinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #25 : Maaliskuu 04, 2010, 17:17:17 »
Itselläni on kolme varsinaista julistetta.
1. HP6:sta, Kuva Harryn kasvoista, toisesta linssistä heijastuu Dumbledoren kuva. Julisteessa lukee: 'Taas kerran minun on pyydettävä sinulta aivan liikaa, Harry.'
2. Sekin HP6:sta. Dumbledore ja Harry ilmeisesti siellä luodolla.
3. HP4:sta. Harry kolmivelhoturnajaisten viimeisessä haasteessa (Labyrintti). Harry seisoo sellaisen usvan keskellä. Teksti: 'Difficult times lie ahead, Harry.'

Noiden lisäksi minulla on netistä tulostettuja kuvia joka leffasta, joita olen kehystänyt. Myös oma piirtämiä kuvia on!
1. Kuvan sain kaverilta, hän lahjoitti sen minulle avokätisesti. =)
2. Kuvan sain ostettuani jonkun lehden.
3. Kuva tuli kylkiäisinä Puoliverinen Prinssi kirjan mukana, kun äiti varasi kirjan ennakkoon..
"Vaikka sinulla onkin teelusikan tunneskaala, ei kaikilla ole." Hermione Granger

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #26 : Huhtikuu 11, 2010, 20:10:17 »
No Puoliverisestä on juliste elokuva-juliste siis ihan kansikuva mikä on DVD-kannessa. Ja sitten semmonen Feeniksen kilta elokuvasta potter seisoo usvassa ja osottaa sauvalla.
Niin sain sen HP6-julisteen nimipäivälahjaksi kuten DA'-mukin.
Hienoja julisteita! HP6-juliste on ovessa ja kaapin ovessa FK.

Salainen Agentti

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Huhtikuu 24, 2010, 12:24:07 »
Aah, mulla on yks seinä valittu Potter-aiheeksi. Siinä komeilee muutama itse piirtämäni Ginny ja Luna sekä viisi Harry Potter julistetta. Isoimassa on pelkkä Daniel ja se osoittaa taikasauvalla ja taustalla näkyy Tylypahka, sit mulla on kaks samalaista julistetta niissä on Emma, Rubert, Daniel ja Dumbbiksen näyttelijä, sitten yks Feeniksin Kilta juliste jossa on Emma ja Rubert ja sit on vielä HP6 juliste jossa on Harry ja Dumbbis kahdestaan ja siinä alareunassa lukee Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi 17.7.2009.
 Kaikilla on oma historiansa, ja mä saan mun kaverilta kaikki sen HP julisteet, koska se ei tykkää siitä ja se tilaa Koululaista niin että muutama ilmainen juliste lipsahtaa koriin.
 Mun huoneessa on muutenkin kaikkee Fantasia krääsää eniten ehkä kirjoja ja kyllä huoneesta näkyy, että siellä asuva neljätoista vuotias tyttö pitää Harry Potterista ja muutenkin Fantasiasta. Äiti vaan jaksaa valittaa että "Ota nyt herranjestas nuo rumat julisteet pois hienolta seinältä! Eihän tollasessa huoneessa kukaan halua asua!" Mutta kukapa nyt välittäää jotain äidin sanoista, en minä ainakaan :)

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #28 : Huhtikuu 27, 2010, 11:20:03 »
Seinilläni komeilevat tällä hetkellä (sormet esiin ja laskupää käyttöön...) KAKSI! Harry Potter-julistetta. Ja ovessani toiset mokomat.

Suurin Harry Potter-julkkani on sellainen "jumbokokoa" oleva kaupasta ostettu Salaisuuksien Kammion kansikuva. Sain sen synttärilahjaksi ystävältäni kun täytin kahdeksan vuotta ja seinällä se on siitä päivästä asti roikkunut hienoissa lasikehyksissä. Pariksi vuodeksi se tosin joutui väistymään jumboottisen Will Turnerin pärstän tieltä mutta muutama vuosi sitten pahimman Orlando-kauteni hiipuessa pistin nostalgisen Harry-pojan ystävineen jälleen seinälle. Tähän julisteeseen liittyy aika jänniä muistoja... Minsvo oli isosiskonsa kanssa kyläilemässä luonani ja keksimme (muistaakseni se oli Minsvon sisko joka keksi) tämän hauskan leikin: sokkopusukisa! Siinä piti yrittää pussata silmät kiinni julisteen Harrya tai Ronia... En muista kummasta sai enemmän pisteitä tai jotain. Leikki oli vaan aivan hulvaton, koska Ronilla oli juuri sopivan kauhistunut ilme.

Toinen tällä hetkellä seinällä oleva Harry Potter-julisteeni on erittäin muinainen kuva, jossa pikkuiset ekaluokkalaiset Harry, Ron ja Hermione seistä nököttävät harmaata taustaa vasten. Aika söpö kuva! Normaalia julistekokoa ja Koululaisesta peräisin. Kyseinen juliste oli monta vuotta meidän leikkimökin, eräänlaisen salamajan, seinällä komeilemassa mutta päätyi sitten seinälleni yläreunaan Beatles-julisteen viereen.

Kaikista paras Harry Potter-"julisteeni" eveeer oli Minsvon taideteos. Julisteesta, jossa Emma, Rupert ja Daniel möllöttivät iloisesti hymyillen Minsvo leikkeli Danin ja Rupertin päät irti ja sinitarrasi heidät peilini yläpuolelle. Naamojen yläpuolella killui puhekupla: "VAU MIKÄ NÄKY!!!" Sittemmin kuvakollaasi on väistynyt Queenin Sheer Heart Attackin kannen "epäonnistuneen" version tieltä...

Ennen seiniäni komistivat rillipään uljaat kasvot moninkertaisesti (ja iki-ihania Ruperteja ja Roneja hymyili sänkyni vieressä) ja joka nurkasta, sittemmin ne tekivät hieman tilaa THS:lle ja Pirates Of The Caribbeanille jotka tekivät tilaa bändijulisteille, ja nyt mulla on vain kaksi ne Harrya seinällä.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #29 : Huhtikuu 29, 2010, 15:10:32 »
Minulla on seinillä aivan älyttömästi julisteita, mutta vain pari on Pottereihin liittyviä. Lehdistä tulee niin vähän niitä, mutta jos jonkinlainen tulee niin sille tulee heti raivattua paikka seinältä. >) Julisteeni siis ovat lehdistä saatuja, en ostamalla osta julisteita koska seinätila ei riitä mihinkään isoihin julisteisiin. Tahtoisin kyllä jonkinlaisen jätti-Potter-julisteen, mutta sellaista on vaikea saada mistään.. :< Leffateatterista voisin käydä kysymässä heti Kuoleman varjelukset -leffan ilmestymisen jälkeen, että voisinko saada jonkin niistä leffajulisteista minulle.. >)
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Salainen Agentti

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Huhtikuu 30, 2010, 09:57:33 »
Isoja Harry Potter julisteita saa mm. http://www.allposters.fi/-st/Harry-Potter-elokuvat-posters_c11178_.htm

Yksi maksaa osapuolin 7,90 joten hintakin on ihan kohtuulinen. Allpostersissa on myös Emma Watsonista/Daniel Radcliffestä sekä Rubert Grintistä julisteita. Fantasiaa löytyy mm. Narniaa, Taru sormusten herraa ja kaikkea. Kannattaa käydä katsomassa!

Emil

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Toukokuu 22, 2010, 16:26:26 »

Mullakin on varmaan joskus ollu,mut oon joko ite hukannu tai sisko hukkas.. XD
Tollaset mainos julkut on hienoi, mut en oo kyl nähny niitä muualla, kun jossain
erikois liikkeissä...  Koululaisen ja Suosikin mukana on saattanu joskus olla... O_0
Jos ei maksa ihan hirveesti, niin voisin ostaakin.. XD

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #32 : Heinäkuu 06, 2010, 01:13:40 »
Sain uuden HP-julisteen, se on sen ykkös elokuvan kansi. Ootteko muuten huomenneet et Iltalehden mukana saa nykyisin HP-elokuvan+fanijulisteen? Sain sellasen iskältä ja on muuten toooosi hieno juliste vaikka aika pieni.
 HP-fanien nettisivuilla on näkyvillä muuten Kuoleman Varjelusten eka juliste! Kannattaa käydä kattomassa, itse ainakin pidin tooosi paljon.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Heinäkuu 06, 2010, 19:20:30 »
http://www.mugglenet.com/viewer/?image_location=/movie7/hp17postercompare.jpg

Tuopa se olisi kiva saada yhdistelmänä... aikas hienoa!
Ihan mahtavasti sovellettu!

Kiitos, Tanzu

Claire

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Heinäkuu 11, 2010, 11:34:14 »
Omistin pari Harry Potter julistetta aikoja sitten, mutta heitin kaikki julisteeni menemään...kaduttaa!
Ajattelin tässä silti ostaa julisteen Hermionesta ja Dumbledoresta(molemmat 68x98). Löysin sopivat kehykset Ikeasta (70x100 | 24,95€)

Käyn lähiaikoina etsimässä kirppiksiltä jos onni potkaisisi ja löytäisin jonkun HP julkan hyvään hintaan ;)

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Heinäkuu 11, 2010, 14:57:51 »
Sain uuden HP-julisteen, se on sen ykkös elokuvan kansi. Ootteko muuten huomenneet et Iltalehden mukana saa nykyisin HP-elokuvan+fanijulisteen? Sain sellasen iskältä ja on muuten toooosi hieno juliste vaikka aika pieni.
 HP-fanien nettisivuilla on näkyvillä muuten Kuoleman Varjelusten eka juliste! Kannattaa käydä kattomassa, itse ainakin pidin tooosi paljon.
Olen huomannut ja aion hankkia Iltalehden,jotta saan sen,sillä multa puuttuu just ykkönen ja kakkonen dvd:nä.
Tänään vähänaikaa sitten ostin sen ja on semmonen keski kokonen juliste aika pieni verrattuna Puoliverin Prinssi - julisteeseen jo on yhtä iso ku elokuvateattereissa niis ovissa (juliste on ilman niitä : Warner Bros, Daniel jne. - tekstejä).
Ja multa puuttuu DvD:nä kakonen ja kolmonen VHS:nä ekat kolme ja Dvd:nä 1. ja kolme uusinta..

=O Karkaan aiheen ulkopuolelle syytän Narniaa :D

Poissa Ridiculous

• kirsikankivi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletHolly34
« Vastaus #36 : Heinäkuu 18, 2010, 23:06:45 »
Nelisen vuotta sitten minulla oli "Potter-seinä", jossa oli netistä tulostettuja kuvia Danielista (häntää fanitin tuolloin 6-0 :D) sekä Potter-julisteita ja lehdistä leikattuja juttuja. Jossain iltapäivälehdestä tai hesarista löysin tuolloin Potter-sukupuun. :D Tai semmoinen, jossa näytettiin mahdolliset rakkauden kohteet yms.

Muutettuani Potter-julisteet ovat kuitenkin jotenkin kummalla tavalla hävinneet! :o Luulen kyllä, että ne ovat jossain vintillä, mutta tähän aikaan vuodesta siellä on niin tukahduttavan kuuma, ettei siellä kärsi olla kovinkaan kauan.

Vaatekaappiani kuitenki koristaa joskus prismasta ostamani (ja kieltämättä hieman kärsinyt) Azkabanin vangin juliste. Kuvassa keskellä on Harry, jonka takana näkyy kaksi ankeuttajaa ja Hiinokka. Harryn on Punurmion ja Siriuksen keskellä. Punurmio ja Sirius ovat kuitenkin erittäin haaleita, tarkoituksella siis :D

Kuoleman varjelusten juliste olisi todella hieno! Muistan, että itselläni on Viisasten kiven juliste, joskus se oli kunnia paikalla sänkyni päädyn viereisellä seinällä. Lisäksi Liekehtivästä pikarista on julisteita luultavasti enemmän kuin yksi ja Azkabanin vangista on myös toinen suuri juliste, jossa näkyy Lupin. Taisin ostaa sen joskus joltain. Feeniksin killasta minulla muistaakseni ei ole julistetta ja Puoliverisen prinssin on, jossa näkyy Harry ja Dumbledore, mutta sitä en ole edes repinyt kyseisestä lehdestä irti, joka muuten on erittäin harvinaista.
Danielista on myös pari julistetta. Systerin (taisi silloin vielä kulkea nimellä Sisters) mukana tuli yksi aukeaman kokoinen juliste Danielista ja se on yhä yksi lempijulisteistani. Pidin sitä todella kauan vaikka "Potter-seinäni" lähti jo pois tuo kyseinen juliste jäi silti paikalleen.
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy.
Draco dormiens nunquam titillandus

emiLy

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Helmikuu 14, 2011, 01:35:30 »
Juuri puolisen tuntia sitten laitoin huoneeni seinälle Harry Potter ja Kuoleman varjelukset -elokuvan julisteen (sellaisen ison). Kaappini ovessa puolestaan on Daniel Radcliffe juliste.
Aikaisemmin minulla oli muitakin HP-julisteita, mutta kun halusin vähentää julisteita niin, että jokaisesta pitämästäni bändistä/artistista/elokuvasta/näyttelijästä on vain yksi juliste, niin otin ne pois ja olivathan ne olleet huoneeni seinillä jo yläasteelta asti, eli n. viisi vuotta.

Poissa Ariel

• Huispaajan ensilento
  • Vuotislainen
« Vastaus #38 : Huhtikuu 07, 2011, 17:34:38 »
Mulla on monia leffajulisteita. Ne vaan on niin kauheen tummia ja synkkiä nii en tykkää pitää niitä enää seinällä :-( mulla on hirveesti valokuvia ja muitakin juttuja seinällä mut otin ne pois koska ne saa tän huoneen näyttämään niin sekavalta.
all I want to do is wear glitter and dance in my underwear

Poissa Tatti

• monikirjoinen ilmestys
  • Vuotislainen
  • Nauru pidentää ikää!
  • Pottermore: RoseKey750
« Vastaus #39 : Huhtikuu 27, 2011, 15:35:11 »
Mulla itselläni on vain kolme julistetta ja haluaisin ehdottomasti enemmän!!  ö_ö Tiedättekö mistä niitä voi ostaa? :) Kiitos,jos vastaatte..

Joo,niihin julisteisiin.. Omistan Feeniksin kilta-,Puoliverinen prinssi- ja Kuoleman varjelukset-julisteen.
Kaikki ne ovat tulleet jonkun lehden mukana. Feeniksin kilta- ja Puoliverinen prinssi-julisteet ovat ihan kunnon ihania elokuvajulisteita,mitä tulee aina niihin elokuvien mainoksiin,mutta Kuoleman varjelukset-julisteeni on joku aivan tylsä!! Harry on siinä jästiasussa lähettämässä Hedwigiä lentoon..!! Taisi tulla jonkun Koululainen-lehden mukana..-.-
Joo,Potter-julisteet ovat tosi tärkeitä mulle. Ne luovat Pottermaisuutta omaan huoneeseen. Itse laitoin ne kattoon. Niitä voi sitten katsella aina,jos makaa vaikka sängyllä. Potter-julisteet ovat tärkeitä mulle..
Haluan lisää Pottermaisuutta huoneeseeni,joten voisitteko kertoa,jos tiedätte,mistä voisi ostaa Harry Potter-julisteita..:D
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa, "Unohdin, että me jahdataan Voldemortia kirjastoautolla." :)

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
« Vastaus #40 : Huhtikuu 27, 2011, 15:40:01 »
voisitteko kertoa,jos tiedätte,mistä voisi ostaa Harry Potter-julisteita..:D
Suomalaisista kaupoista ainakin Kukunor myy Potter-julisteita. Ulkomailla on sitten enemmän vaihtoehtoja. http://www.kukunor.com
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
« Vastaus #41 : Huhtikuu 27, 2011, 16:31:04 »
Ihana kaksoisveljeni osti mulle kirpparilta Harry Potter- kangasjulisteen, Salaisuuksien Kammiosta. Makso vaan 2 euroo ja on ainakin metrin leveä ja muutaman sentin pitkä. Siinä lukee alla että "Harry Potter and the chamber of secret", tai jotain tollasta. Se on toosi hieno. Siinä on Harry, Ron katkenneen taikasauvansa kanssa ja Hermione. Itseasiassa se on Tämä.
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #42 : Toukokuu 02, 2011, 21:18:41 »
Mulla on viis, mut niistä kaks on samanlaisia.
Mul on iso Kuoleman varjelusten juliste, missä Harry, Ron ja Hermione juoksee jossain metsässä, se on outo. Sain sen kun kävin ostamassa leffaliput. Mulla on vähän pienemmässä koossa Salaisuuksien Kammio-juliste ja Azkabanin vanki-juliste. Niissä molemmissa lukee "Iltalehti", ne on iltalehdestä jotain liitejuzkia. Ja mulla on kaksi samanlaista, Kuoleman varjeluksista, kun Harry lähtee Dursleyilta ja Hedwig (noinko se kirjoitetaan?:o) lentää pois. Toinen on vähän isompi, se tuli Koululaisesta, toinen pienempi, se tuli Systeristä. Isompi on seinällä ja pienempi laatikossa.
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Mustikkapiirakka

• Pöpö numero: Luihuinen
  • Vuotislainen
  • Hirveen, hirveen, väsynyt jaajaaaja...
  • Pottermore: FrogRook9037
« Vastaus #43 : Marraskuu 08, 2011, 20:10:30 »
Mulla on erittäin erittäin vähän.
No harry ja hedwig on siinä sillai et harry ojentaa kättään ja hedwig lentää kaikki on siis likusteritieltä.HPKV1

Ja siitten tulossa semmonen jossa on kaikkia päähahmoja.
"Mmm... Fish... - No, its me!"

- Homer Simpson
karkkipää -> Mustikkapiirakka

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #44 : Marraskuu 08, 2011, 20:21:54 »
Tällä hetkellä minulla on vain yksi Potter juliste. On niitä joskus enemmänkin ollut, mutta ne ovat kuluneet ja rikkoutuneet. Ainokaiseni on kaksipuolinen -> toisella puolella on Albuksen kaarti ja toisella puolella on osa kelmien karttaa. Olen kyllä ajatellut hankkia lisää, kunhan kerkiän (:

Hey! You just lost The Game.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #45 : Maaliskuu 06, 2012, 14:05:04 »
Mulla on vaan yks, taitaa olla jostain julistelehdestä. Se on sellanen, missä on Harry, Ron & Hermione ja siinä alakulmassa lukee IT ALL ENDS. Ajattelin kyllä tilata Draco Malfoyn/Tom Feltonin julisteen tässä lähiaikoina. :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
« Vastaus #46 : Heinäkuu 19, 2012, 20:29:15 »
Minä olen sen verta onnekas, että omistan peräti 7 julistetta, Liekehtivä Pikari (perus DVD-kansikuva) kaksi erilaista Feeniksin Kilta-julistetta, Puoliverinen Prinssi (taas kuva sama kuin DVD:ssä) ja kolme Kuoleman Varjelukset- julistetta. Yhdessä viimeksi mainituista lukee "kaikki päättyy", toisessa "It all ends here" ja kolmas on ykkösosasta, siinä Harry päästää Hedwigin vapaaseen lentoon Likusteritiellä.

Kaikki päättyy- julistetta on kissa pureskellut, joten en tiedä pääseekö se enää seinälle, mutta kaikki muut on tarkoitus kehystää ja laittaa katonrajaan siistiin riviin. ;)
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #47 : Heinäkuu 24, 2012, 13:08:33 »
Onhan noita miun julisteputkilossa jotain kolme (Otettu lehdistä) ja sitten on elokuvateatterilta ostettu Feeniksin Kilta-juliste, joka on seinällä. Makso jotain 5€ jos oikein muistan.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Kissanminttu

• Yli-Blondi
  • Vuotislainen
  • ಠ_ಠ
    • Tumblr
« Vastaus #48 : Heinäkuu 25, 2012, 13:53:49 »
Tiedättekö onko tuo AllPosters.fi luotettava? Haluaisin tilata sieltä yhden t-paidan,
mutta en ihan viitsi mennä tilaamaan sitä ennen kuin tiedän tarkemmin sen luotettavuudesta :)
...Maan pimeys hangen alla
puistoja puistattaa.
Jäätakki on vaahteralla,
kastanja aivastaa...

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #49 : Heinäkuu 25, 2012, 16:24:59 »
Kissanminttu, on. Oon ostanu Bob Marley-julisteen sieltä, ja ihan luotettava ja tilaus tuli n. 3 päivässä.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa gamma

• kosminen ihme
  • Sanomaton
  • *
  • A Elbereth palan-díriel
« Vastaus #50 : Lokakuu 15, 2012, 11:00:28 »
Sokoksella käydessä osui silmään "Harry Potter, keräilijän kappaleet, Suuri elokuvajulistekirja". Kirjassa on 40 A3-kokoisen julisteen kokoelma ja ne on poimittu kaikista Potter-elokuvista. (Joskin kahta viimeistä painotetaan aika paljon...) Julisteet pystyy halutessaan irroittamaan ja laittamaan seinälle, mutta miinuspuolena on, että julisteet ovat kaksipuoleisia. Hienon näköisiä nuo joka tapauksessa ovat. Google näyttää tietävän, että kirjaa myydään hintaan 16e - 20e.
Usko niitä, jotka etsivät totuutta, epäile niitä, jotka sanovat löytäneensä sen. -André Gide

Moni nolla luulee olevansa se ellipsi jota maa kiertää. -Stanislaw Jerzy Lec

KelmiTyttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Lokakuu 18, 2012, 20:09:08 »
Mulla on 4 julistetta ja sit uus 40 julisteen kirja. Jakaikilla on tunne arvoa ja paljon! Ne julisteet ostin Lontoosta Madame Tusourin vahakapinetistä (en oo varma kirjotinko oikein... :D). Ekas on Harry, Ron, Hermione, Voldemort, Kalkaros, Bellatrix ja Draco Malfoy ja siin lukee good vs evil. Tokas on melkein kaikkien hahmojen kasvokuvat ja niiden nimet. Kolmannessa on Tylypahkan linna palamassa ja siin lukee Harry Potter and the Deathly Hallows, nii ja se linna heijastuu vedestä! Neljäs on sellanen 3Djuliste jonka sain kaupan päälle Harrod'silta ku ostin kaikkee potter-krääsää... siin on Harry ja Voldemort sillei et oikeest kuvakulmast näyttää et ne on sama tyyppi jol on kaks päätä... ja toisest kulmast näyttää silt et siin on va Harry ja kolmannest et siin on pelkkä Voldemort. a sit mul on se juliste kirja, jonka ostin (tai äiti osti...) tänää! Ostin sen Suomalaisesta kirjakaupasta ja siellä makso 14.95. Ei mitenkää paha... ainoo miinus tosiaan on toi et ne on kaks puolisii... mut ei se haittaa! Ne on kyl UPEITA!!!!!!!!! Sulle goldensnich toi mun kuoleman varjelusten juliste taitaa olla sama ku sulla!

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #52 : Lokakuu 19, 2012, 12:03:52 »
Mitäs kaikkea mulla onkaan.... Hmm.. Julistekirjan ostin vasta toissapäivänä. Ihan mahtava :) Sitten mulla on seinällä epämääräinen läjä Kalkarosta sisältäviä julisteita. Yksi on juuri tuo Good vs. Evil. Sitten on PP-julisteita pari. Toisessa pelkkä Snapu ja toisessa hänen lisäksi Bellatrix, Draco ja Fenrir. Sitten on VK:n promojulkka, Kalkaroksen VK-juliste, pari Deathly Hallows -julkkaa, julistelehdestä otettuja julkkia ja sellainen, missä on monen hahmon pikkukuvat. Olikohan siinä kaikki? Ja sitten mulla on aidon kokoinen pahvi-Kalkaros.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa finest

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutBat20178
« Vastaus #53 : Marraskuu 12, 2012, 18:13:52 »
Ostin äsken kirpparilta Harry Potter-julisteen kehyksiineen neljällä eurolla, ja juliste on tällainen: http://www.allposters.co.uk/-sp/Journey-to-Hogwarts-Posters_i1776607_.htm

Kiinnostaakin, että tietääkö joku julisteen alkuperästä. Esimerkiks missä sitä on edes myyty, koska mulle on aivan uusi kuva :o.
“Bone of the father, unwillingly given. Flesh of the servant, willingly sacrificed. Blood of the enemy, forcibly taken. The Dark Lord shall rise again.”

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #54 : Marraskuu 12, 2012, 19:34:15 »
Ostin äsken kirpparilta Harry Potter-julisteen kehyksiineen neljällä eurolla, ja juliste on tällainen: http://www.allposters.co.uk/-sp/Journey-to-Hogwarts-Posters_i1776607_.htm

Kiinnostaakin, että tietääkö joku julisteen alkuperästä. Esimerkiks missä sitä on edes myyty, koska mulle on aivan uusi kuva :o.

Näitä julisteita on joskus 2000 luvun alkupuolella ollut suomessa myynnissä. Siskollani oli tuollainen juliste silloin Viisasten Kiven elokuvan ilmestymisen aikoihin. Noita saman tekiän kuvia on yksissä Harry Potter palapeleissä (minulla on sellanen: http://snakesnape.deviantart.com/gallery/33464325#/d523g8j ) Saman tyylisiä kuvia on ainakin Harry Potter lautapelissä (jonka virallista nimeä en nyt muita, taitaa olla joku Tylypahkan arvoitus, tai vastaava) ja ainakin Harry Potter ja Viisasten Kivi pelikorteissa on noita kuvia, myös tuo mikä tuossa sinun julisteessakin on.

Poissa Nymphae

• Taikajuomien valmistuksen ja yrttitiedon opiskelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HollyShadow146
« Vastaus #55 : Marraskuu 12, 2012, 20:05:40 »
Omistan tällä hetkellä ainoastaan kolme Harry Potter -julistetta, yhden PP:stä (Harry ja Dumbledore matkalla luolaan) ja kaksi KV:n toisesta osasta (taistelussa rähjääntyneet Harry, Ron ja Hermione taustanaan Tylypahka ja sen oppilaat sekä Harry ja Voldemort kasvotusten). Pidän erityisesti PP:n julisteesta sen lukuisten eri sinisen (lempivärini) sävyjen vuoksi, vaikka sen tunnelma onkin melko synkkä.

//Muoks.
Sokoksella käydessä osui silmään "Harry Potter, keräilijän kappaleet, Suuri elokuvajulistekirja". Kirjassa on 40 A3-kokoisen julisteen kokoelma ja ne on poimittu kaikista Potter-elokuvista. Google näyttää tietävän, että kirjaa myydään hintaan 16e - 20e.

Tilasin Harry Potter, Suuri elokuvajulistekirjan Adlibrikselta hintaan 12,40e. Myös ystävälleni on tulossa samainen opus pukinkonttiin. :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2012, 23:22:23 kirjoittanut Nymphae »
"Malfoy is not having hallucinations", snarled Snape. "If your head was in Hogsmeade, so was the rest of you."  -AZ        ♥ 6.-13.6.2011
"Which leaves you and me, Ron!" said Tonks brightly, knocking over a mug-tree as she waved at him.  -DH

Poissa finest

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutBat20178
« Vastaus #56 : Marraskuu 12, 2012, 20:45:15 »

Näitä julisteita on joskus 2000 luvun alkupuolella ollut suomessa myynnissä. Siskollani oli tuollainen juliste silloin Viisasten Kiven elokuvan ilmestymisen aikoihin. Noita saman tekiän kuvia on yksissä Harry Potter palapeleissä (minulla on sellanen: http://snakesnape.deviantart.com/gallery/33464325#/d523g8j ) Saman tyylisiä kuvia on ainakin Harry Potter lautapelissä (jonka virallista nimeä en nyt muita, taitaa olla joku Tylypahkan arvoitus, tai vastaava) ja ainakin Harry Potter ja Viisasten Kivi pelikorteissa on noita kuvia, myös tuo mikä tuossa sinun julisteessakin on.

Kiitoksia! Interesting :)
“Bone of the father, unwillingly given. Flesh of the servant, willingly sacrificed. Blood of the enemy, forcibly taken. The Dark Lord shall rise again.”

Poissa Hippisopuli

• Vuotislainen
  • Pottermore: SkySilver40
« Vastaus #57 : Tammikuu 04, 2013, 17:07:32 »
Seinällä on iso leffajuliste KV osa 2:sta ja PP:n leffajuliste (: Haluaisin sen julistekirjan :3

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #58 : Tammikuu 04, 2013, 17:52:22 »
Kateuden vihreys ; _ ; Mulla ei oo oikeastaan yhtään noita julisteita... Mistä te niitä hankitte? Ajattelin hommata ton julistekirjan jos
a)se tulee alennukseen b)saan rahaa c)joku ostaa sen minulle. Onhan minulla yksi Draco -juliste ja ihan hienokin, mutta lisää potteria haluaisin huoneeseeni.
Mistä oot Snive saanu pahvi -Kalkaroksen :DD?
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #59 : Tammikuu 05, 2013, 19:02:20 »
Juu, u

On noita julisteita kertynyt,pari kaverilta saatua(kuten iiso Anttilassa näytillä ollut pvp-juliste, jonka kaveri sai mummonsa kauta), julistekirjan kaikki kuvat seinällä, kymmenkunta lehdistä talteen otettuja tai siskolta futisjulisteisiin vaihdettuja, pari lehtijuttua ja kun minulla oli vuonna2011 deathly hallows part1 seinäkalenteri, silppusin sen vuonna 2012.... Yhteensä noita kuvia/julisteita on n.50 kpl. ne täyttävät puoli seinää kollaasina, jonka tekeminen kesti pari tuntia. Ylpeä siitä olenkin!
Tunnearvoa etnkin kaverilta saaduilla ja synttärilahjaksi tulleella julistekirjalla, koska ne on annettu juuri minulle. 

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
« Vastaus #60 : Tammikuu 05, 2013, 20:50:37 »
Kateuden vihreys ; _ ; Mulla ei oo oikeastaan yhtään noita julisteita... Mistä te niitä hankitte? Ajattelin hommata ton julistekirjan jos
a)se tulee alennukseen b)saan rahaa c)joku ostaa sen minulle. Onhan minulla yksi Draco -juliste ja ihan hienokin, mutta lisää potteria haluaisin huoneeseeni.
Kannattaa käydä kirpparilla katselemassa. Veljeni osti minulle kirpparilta kahdella eurolla tosi ison Potter kangasjulisteen, jossa on Harry, Ron katkenneen taikasauvansa kanssa ja Hermione ja alapuolella lukee Harry Potter and the Camber of secret. Lisäksi jos on ystäviä, jotka ei pidä Pottereista, mutta tilaa esimerkiksi demiä tai suosikkia, niiltä varmasti saa julisteita. Nettikauppoja on monia, esimerkkinä allposters. Kannattaa nähdä vähän vaivaa - vaivannäkö palkitaan yleensä :)
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #61 : Tammikuu 05, 2013, 21:02:42 »
Kannattaa käydä kirpparilla katselemassa. Veljeni osti minulle kirpparilta kahdella eurolla tosi ison Potter kangasjulisteen, jossa on Harry, Ron katkenneen taikasauvansa kanssa ja Hermione ja alapuolella lukee Harry Potter and the Camber of secret. Lisäksi jos on ystäviä, jotka ei pidä Pottereista, mutta tilaa esimerkiksi demiä tai suosikkia, niiltä varmasti saa julisteita. Nettikauppoja on monia, esimerkkinä allposters. Kannattaa nähdä vähän vaivaa - vaivannäkö palkitaan yleensä :)
Siispä vaivaa näkemään c: ja kirppareita tonkimaan.
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #62 : Tammikuu 25, 2013, 00:35:40 »
Minulla ei ole mitään Potter julisteita. Joskus kun Viisasten kivi oli uusi leffa, minulla oli siitä juliste seinälläni. En tiedä mitä sille on mahtanut tapahtua vuosien aikana.
Olisi kiva pistää joku Potter juliste seinälle, mutta en halua leffa julistetta. Joku piirretty kuva olisi hieno. Pitäisi varmaan joskus yrittää metsästää vaikka jostain netistä sellaista. Jos en olisi näin laiska niin voisi piirtää itse....
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
« Vastaus #63 : Maaliskuu 30, 2013, 08:01:51 »
Mun huoneen seinällä on:
-Jättijättijuliste Bellatrixista
-erinäisiä lehtileikkeitä
-KV-juliste
-Dobby juliste
-lisäksi minulla on suuri elokuvajulistekirja:))

Poissa Lumipöllö

• Äänetön stalkkeri
  • Vuotislainen
« Vastaus #64 : Maaliskuu 30, 2013, 09:38:39 »
Koululaisen mukana on tullu ainaki viis julistetta, mutta kaikki on hukkuneet. Kaks on seinällä, molemmissa aiheena KV. Harry Likusteritiellä ja Tylypahkassa. PP-juliste on jossain hukassa, niin myös FK ja joku mistä en muista mitään... Itse en siis oikeasti tykkää *mikä yllätys* noista leffajulisteista, mutta kun Potterholistilta tunnutaan odottavan julisteita -_-
 No, pidän niitä seinällä ja kaverit, jotka tulee yökylään, ei saa nukuttua kun Pelottava hra Potter tuijottaa seinältä kasvot veressä... O__O Mhh, iha sama. En jaksa ottaa niitä alas. Puolet seinää on Potter-piirustuksia, puolet julisteita.
Ujonlainen keijukainen, asioistaan vaitonainen
Kaukaa kyyneleensä kiertää.
Yksinäinen, päältä jäinen, rakkaudessa kerjäläinen
Kengät kuljettaa ja hiertää.

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #65 : Maaliskuu 30, 2013, 16:53:08 »
Pakko kertoa Puoliverinen Prinnsi-jättijulisteestani, jolla on tunnearvoa; se on saatu kaupan seinältä ehkä vuosi tai kaksi sitten *kiitokset ei-Potter-fanille, joka päätti kysyä kassalta, saanko ottaa sen.:) Ja muita julisteita löytyy paljon kaikista lehdistä saatuja. Tällä hetkellä oveni on täynnä Potter-julisteita (vaikka ei siihen paljoa mahdu PP-jättijulisteen takia.:))
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2013, 11:45:41 kirjoittanut Greenfinch »

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #66 : Maaliskuu 30, 2013, 18:40:16 »
Mitäs kaikkea mulla onkaan.... Hmm.. Julistekirjan ostin vasta toissapäivänä. Ihan mahtava :) Sitten mulla on seinällä epämääräinen läjä Kalkarosta sisältäviä julisteita. Yksi on juuri tuo Good vs. Evil. Sitten on PP-julisteita pari. Toisessa pelkkä Snapu ja toisessa hänen lisäksi Bellatrix, Draco ja Fenrir. Sitten on VK:n promojulkka, Kalkaroksen VK-juliste, pari Deathly Hallows -julkkaa, julistelehdestä otettuja julkkia ja sellainen, missä on monen hahmon pikkukuvat. Olikohan siinä kaikki? Ja sitten mulla on aidon kokoinen pahvi-Kalkaros.

Vau! Mistäs tuo aidon kokoinen pahvi-Kalkaros on peräisin? Elokuvateatteristako? :)

Minulla on julisteita aika vähänlaisesti.  Joskus omistin Puoliverisen Prinssin elokuvajulkan, mutta ihana paimensukuinen lapinkoiramme oli silloin pentu, ja onnistui jotenkin repimään julisteen ovesta. Ja silpomaan sen käyttökelvottomaksi. Sääli, sillä pidin siitä julisteesta.
Pikkuveljen Koululaisesta olen irroittaut sellaisen, jossa Harry seisoo Likusteritiellä ja Hedwig lentää. Kyseinen julkka on kuitenkin kaapissa, sillä en erityisemmin pitänyt siitä, sillä Hedwig on sillä tavalla "juuri liikahtanut" ja siksi epäselvä.
Kaveri luovutti auliisti Demin melko ison KV julisteen, jossa pääkolmikko ja taustalla muutakin väkeä Tylypahkan raunioissa.
Sitten on kaiketi Liekehtivän Pikarin julkka, jossa on Harryn, Ginnyn, Felurin, Chon, Viktor Krumin, Ronin ja Hermionen kuvat. Jotkut hieman isompia, jtkut pienempiä. Tämän löysin kirjaston saa ottaa -korista. Miten lie sinne päätynyt, mutta samapa tuo. Jokatapauksessa tykästyin siihen heti.
Julistekirjan myös omistan, ihana onkin! :) Valitettavasti suurin osa hamoista on mielestäni liian kuvakäsiteltyjä, eivätkä enää näytä oikeilta ihmisiltä, vaan piirros- tai oikeastaan animaatiohahmoilta. Lehtileikkeitä löytyy myös.
Pitäisin enemmän sellaisista ei-elokuvajulisteista, mutta niitä ei ole sattunut vastaan tulemaan. Täynynee pitää silmät auki kirppiksillä yms. löytöjen toivossa!

Ai niin, asiasta viidenteen, miulta löytyy myös tuollainen aiemmissa viesteissä esiin tullut palapeli, joss Harry on liemiluokassa ja Kalkaros hengittää hänen niskaansa.

//Greenfinch: Vau! Voi, kun minäkin olisin älynnyt kysyä jostain jättijulistetta silloin elokuvien ilmestymisten aikoihin. Nyt on vähän myöhäistä ;(
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2013, 18:43:28 kirjoittanut Polyjuicepotion »
Things never happen the same way twice.

Poissa Kelmitärr

• Vuotislainen
  • Ajaton Rakkaus
  • Pottermore: StarLumos31243
« Vastaus #67 : Kesäkuu 20, 2013, 20:06:44 »
Mulla on 40 julistetta jotka kaikki on saatu uudesta elokuvajuliste kirjasta. En ole ehtinyt vielä laittaa seinälle yhtäkään.

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
« Vastaus #68 : Heinäkuu 30, 2013, 15:05:31 »
Mulla on se julistekirja, ne neljäkymmentä julistetta. Seinällä on tällähetkellä viisi, kuusi julistetta siitä.
Kolme Dumbledorea (o.o), se missä Hagrid ja Harry seisoo siel jossain ja kattoo Tylypahkaan, Weasleyn kaksoset ja Severus (tosin Severus- parka makaa tuolla lattialla koska se tippu seinältä enkä jaksanu laittaa takas.) Lempihahmot pääs siis seinälle, mutta kaks lempparihahmoo puuttuu koska en löydä niistä mistään julisteita.
Yhdessä vaiheessa mulla oli ne kaikki seinällä, mutta sitten alko ahdistamaan (en jaksanu katella Potterin ja Bellatrixin naamoja) ni otin pois o.o
Haluisin vielä muutaman julisteen tilata jostain, mutten jaksa.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #69 : Heinäkuu 31, 2013, 21:18:16 »
Mulla on yksi jostain lehdestä tullut juliste, joka on KV:sta, ja Harry päästää siinä Hedwigin lentoon. Tästä mulla on myös pienmpi juliste. Sitten on myös sellanen KV osa 2 juliste, jossa on Dream team on etualalla Tylypahkan taistelussa, ja takana hahmoja, joista just ja just erottaa esim. Weasleyt, Dean Thomasin, Lipetitin yms. Suuri julistekirja on suunnitelmissa hankkia, ja voihan olla, että Lontoostakin joku mukaan tarttuu : )

Poissa Clayrien tytär

• Poni, ei aasi <3
  • Vuotislainen
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
« Vastaus #70 : Elokuu 01, 2013, 07:41:46 »
Sokoksella käydessä osui silmään "Harry Potter, keräilijän kappaleet, Suuri elokuvajulistekirja". Kirjassa on 40 A3-kokoisen julisteen kokoelma ja ne on poimittu kaikista Potter-elokuvista. (Joskin kahta viimeistä painotetaan aika paljon...) Julisteet pystyy halutessaan irroittamaan ja laittamaan seinälle, mutta miinuspuolena on, että julisteet ovat kaksipuoleisia. Hienon näköisiä nuo joka tapauksessa ovat. Google näyttää tietävän, että kirjaa myydään hintaan 16e - 20e.

Minä pongasin Suomalaisesta tämän kympillä (okei, 10,50) ja ostin :D Ehdoton lempparini joka pääsi näistä myös seinälle ensimmäisenä, on juliste Dobbysta ja teksti "Dobby has come to warn you sir" <3

Lisäksi löytyy Draco Malfoysta isompi juliste. Inhosin sitä aluksi, kunnes kiinnyin Dracoon. Siitä minulla ei ole tietoa miten se päätyi tänne, löysin sen naulakon hattuhyllyltä :)

Onko teillä jotain tiettyjä julisteita joita keräätte? (esim. jonkun hahmon tai osan vuoksi)

Itselläni ei varsinaisesti, mutta rakastan hienoja tekstejä hyvin aseteltuna, kuten tuo Dobby juttu :3
Hot stuff Hufflepuff! We work hard and we play fair
Allright, we polite, loyal, huffling day and night
Hands up Hufflepuff! We don't sweat the small stuffs, no~~

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #71 : Elokuu 01, 2013, 08:27:29 »
^Joo, ja Akateemisessakin oli kympin : ) En tosin vielä ostanut.

Ja kaikkia Luna ja Dobby-juttuja ERITYISESTI  kerään, mutta eipä ole vielä yhtään : )

Poissa Tylypahkan luuta

• Varmasti oudoin
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PurpleSnitch12495
« Vastaus #72 : Elokuu 03, 2013, 20:22:54 »
Mullakin on se julistekirja, mut siinä taitaa olla jotain vikaa. En nimittäin saa julisteita irti, en sitten millään ja ne "julisteet" ovat vähän outoja, kun eivät edes sellaista ohutta julistepaperia, vaan vähän niin kuin pahvia(? Tai jotain sen tyyppistä?). Julisteet eivät siis esim. taitu rullalle (jos ne nyt saisi irti) vaan ovat kivikovia. Hienojahan ne on, mutta olen tyytynyt katsomaan niitä kirjasta, en seinältä. Harmittaa tietysti (ja varsinkin, kun muita julisteita en omista), onko jollain muulla vastaavaa ongelmaa? Eli saksilla ne varmaan lähtisi, aina kun yritän irrottaa käsin, niin tuntuu, että koko kirjan niteet lähtevät siinä samalla. :(

Itse en kerää kenenkään tietyn hahmon julisteita, mutta Weasleyistä olisin halunnut sellaisen ison yhteiskuvajulisteen siihen kirjaan ja enemmän Weasleyn kaksosia (kun oli vain se yksi juliste). Ja se Dobby- juliste oli jotenki aaw tai samalla vähän surullinen, ku tietää, että se kuolee.

Muoks. Kiitos, auttoi paljon! Olin yrittänyt irroittaa niitä vähän väärällä tavalla. :)  Ehdin jo säikähtää, että olen ostanut viallisen kappaleen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2013, 13:01:29 kirjoittanut Tylypahkan luuta »

Poissa Clayrien tytär

• Poni, ei aasi <3
  • Vuotislainen
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
« Vastaus #73 : Elokuu 03, 2013, 22:31:13 »
...onko jollain muulla vastaavaa ongelmaa? Eli saksilla ne varmaan lähtisi, aina kun yritän irrottaa käsin, niin tuntuu, että koko kirjan niteet lähtevät siinä samalla. :(

Itselläni vaikeuksia ensimmäisen kanssa, mutta loput lähtivät helposti. Vilkuilehan lähtisikö keskeltä irti :)
Hot stuff Hufflepuff! We work hard and we play fair
Allright, we polite, loyal, huffling day and night
Hands up Hufflepuff! We don't sweat the small stuffs, no~~

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #74 : Elokuu 12, 2013, 19:57:14 »
Siis ihanaa! Oon tota julistekirjaa kattellit jo pitkän aikaa, nyt tänään se vihdoin löytyi Suomalaisesta 4,95! Ää, se on IHANA!! Nyt ei kun vaan julisteita irrottelemaan : DD

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #75 : Elokuu 13, 2013, 14:09:52 »
Olen miettinyt tota julistekirjaa, että saako niitä julisteita sitten takasin siihen jotenkin vai onko ne sitten irtonaisia aina?

// Kiitos vastauksesta! Täytyy miettiä raaskinko niitä sitten irrottaa ollenkaan.. Mutta luultavasti ainakin "Dobby has come to warn you, sir." ja Weasleyn kaksoset vielä päätyvät seinälle.:)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2013, 20:29:48 kirjoittanut Greenfinch »

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #76 : Elokuu 13, 2013, 19:44:06 »
^Ne on sitten aina irtonaisia.
Mua oikeestaan vähän harmittaa, että juliste on paperin molemmilla puolilla. Kun nyt ei saa kaikkia.

Poissa Mäkimeerami

• Vuotislainen
  • Pottermore: BloodLumos24876
« Vastaus #77 : Joulukuu 07, 2013, 19:31:16 »
Itselläni on huoneen seinällä tällähetkellä 8 Potterjulistetta. 7 niistä on suuresta julistekirjasta (mm.Dobby, Weasleyn kaksoset, Harry, huispaus). Aikoinaan seinällä oli 3-isoa Potter elokuvajulistetta. Julisteet olivat nämä: Viisasten Kivi (ennen elokuvan tuloa, lukee ensi-illan päivämäärä), Azkabanin vanki (sama kuin DVDn kansi), Liekehtivä Pikari (samankaltainen, kuin Viisasten Kivi juliste). Liekehtivä pikari ja Azkabanin vanki ovat todennäköisesti jo tuhkana tuulesssa. Viisasten Kivi-juliste on vieläkin seinällä, tosn hieman kulunut, mutta käyttökelpoinen. Huoneen seinät on jo täynnä julisteita, joten mikään iso Potterjuliste ei enään mahdu, tosin joku pienempi saattaisi mahtua...
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he did not exist...

Poissa Chandler Bing

• Pleikkarin pelaaja
  • Vuotislainen
  • DRACO MALFOY!!! ♥♥♥
    • ♥ Harry Potter ♥
« Vastaus #78 : Maaliskuu 27, 2016, 22:38:03 »
Koko seinäni on täynnä Potter julisteita. Ehkä hieman harmittaa, sillä kun hankin ekan julistekirjani, minulla oli hinku laittaa ne kaikki heti seinälle. En ajatellut ollenkaan sitä, että ne menisivät kulmista aivan huonoksi kun siirtelen niitä aina joskus ja olin ennen varomaton...

Ensimmäisessä julistekirjassa on elokuvajulisteita. Kaikissa niissä on Harry Potter logo. Sain viime kesänä toisen julistekirjan, jossa on kuvia enemmänkin niistä hahmoista. Nyt ne kaikki julisteet komeilevat seinilläni.
"Never. I'll never turn to the Dark Side. You've failed, your highness. I am a Jedi, like my father before me." - Luke Skywalker