Kirjoittaja Aihe: Queen  (Luettu 13233 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Queen
« Vastaus #50 : Huhtikuu 06, 2009, 20:08:01 »
:=D

Okei joo, oli pakko tulla vähän hekottelemaan Minsvo-murusen hienolle viestille, josta selvästikin paistaa esiin se, että kyseinen lapsonen on varsin hysteerinen löytämästään uudesta rakkaudesta, mutta silti yrittää estellä varsin epäsoveliaan ihkutusviestin karkaamista hyppysistään.

Niin siis, kuten tuolla joskus aiemmin olenkin tainnut mainita, olen rakastanut kirjaimellisesti (siis ennen olen vain pitänyt, siis meinaan sellaista no jaa, se on ihan kiva bändi-suhtautumista) Queenia noin hmmm vuoden olisiko, ja minulla on aina välillä ollut todella pahoja Queen-ihkutusputkia, ja nyt elän suuressa sellaisessa ihkutuksen pötköputkessa osittain Minsvon ansiosta, ähäkutti kun nyt se viimeinkin tajusi Queenin musikaalisen mahtavuuden ihanuuden superiuden! Yksin kun on varsin tylsää hehkuttaa jonkun asian ihanuutta. Paitsi ehkä Beatlesin, hah.

Rakastan ihan kaikkia Queenin lauluja, paitsi ehkä Innuendoa. We are the Champions ja Show Must Go On eivät myöskään ihan heti iske suoraan sydämeeni, koska mielestäni ne ovat jokseenkin ahdistavia lauluja. Lempilaululistastani siis tulisi aivan kauheanmoisen pitkä, joten en sitä tähän kirjoita. These are the days of our livesiin suhtaudun jotenkin hassusti. Se on omalla tavallaan kovin kaunis laulu, ja varsinkin musiikkivideon kanssa lähes poikkeuksetta aina itken räät nenässä. Osaan muuten soittaa melkein hyvin ´39 (ah Brian on niin ihana!) mutta intro vain tuottaa minulle pulmia enemmän kuin liikaa. Itseasiassa bändi-iltaan minun pitäisi se opetella soittamaan, minun ja Minsvon mitä mainioimman bändiyhtyeen kun pitäisi se siellä soittaa.
Lempijäsentäni Queenista en kyllä yhtään osaa sanoa (oletteko muuten huomanneet, että Roger on OLI kauhean awwipawwi melkein joka kuvassa!) sillä kaikki ovat todella, todella, todella mahtavia muusikoita, ja aion vielä joskus olla yhtä hyvä soittamaan kuin Brian May! Hah, kuinkakohan monella muulla kitaristinpuolikkaalla on sama tavoite...

En ole tajunnut että Freddie on kuollut. Hädin tuskin tajuan, että joku niin mahtava henkilö oli joskus edes olemassa. Olen oikeastaan aika varma, että vaikka Freddie fyysisesti kuoli vuonna -91 (jolloin en muuten ollut edes elossakaan) ei se voi olla oikeasti kuollut.

RRRRRRRRRRRRRRRRRRROGER TAYLOOR! (jooo jotenkin se Invisible Manin kohta on niin hupaisa!)

Ps. Rakastan Breakthrun musiikkivideota!
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Kaura

• Molskahdus
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • TYM
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Huhtikuu 09, 2009, 18:09:23 »
Hmm. Kun näin tämän topan, niin meinasin alkaa itkemään. Kertookohan se jo jotain suhtautumisestani Queenin musiikkiin?
Aloitan alusta, kerron koko tarinan, miten törmäsin Queenin musaan. Kerrankin, kun se on mahdollista.

Noniin. Eli olin vitosella musiikin tunnilla ja me laulettiin jotain pari viikkoa samaa kappaletta, eli Queenin We are the champions. Rakastuin siihen kappaleeseen heti ja aloin kuuntelemaan sitä Youtubesta. Siinä samassa tuli kuunneltua myös We will rock you.

Joskus vuosi sitten yhden ihmisen toimesta kuuntelin Youtubesta kaikkia mahdollisia Queenin biisejä (silloin sain myös tietää, että Freddie Mercury on kuollut. :'D), ja niin törmäsin myös The Show Must Go Oniin. Kuuntelin sitä biisiä varmaan kymmenen kertaa peräkkäin ja aloin itkemään, se vaan on niin mahdottoman kaunis biisi. Joo. Taisin kuunnella sitä myös vähän liian kovalla.
Siitä eteenpäin pari viikkoa kuuntelin Queenin viittä tiettyä biisiä, en muista mitä. Siinä oli ainakin Don't stop me now ja Somebody to love.

Viime kesänä - tai keväänä, minua alkoi ahdistaa, kun levyhyllystämme ei löytynyt yhtään Queenin levyä. Joten sain sitten Greatest Hits 1 kesällä. Kuuntelin sitä levyä sitten pari kertaa läpi ja totesin, etten pidä kaikista kappaleista niin paljon, kuin luulin pitäväni. Varsinkin Play the Game kuulosti jotenkin oudolta. No, kuuntelin siltä levyltä sitten paria biisiä ja unohdin sen pikkuhiljaa, kun aloin kiinnostua enemmän Sturm und Drangista (juutiedän).

Viime joulukuun lopuilla se... iski (en keksinyt parempaakaan sanaa).
Eli olin pitkästä aikaa kuuntelemassa Queenia Youtubesta, kun totesin, että täähän on ihan v*tun hienoa musaa. Menin sitten suoraapäätä wikipediaan ja luin sieltä Queenista, jotta sain yleiskuvan. Jäsenten nimet, syntymäajat, iät ja muut nippelitiedot painoin mieleeni melkein heti ja kahlasin wikipediasta kaikki levyjen tiedot läpi, ja koko lopunkin netin (okei, ei ehkä kaikkialta, mutta silti).
Tammikuussa kuuntelin lopulta Queenia 24/7. Ja uuden vuoden vaihde meni siihen, että luin Suosikista artikkelia Queenista. Jos se jotain kertoo?
Siitä alkoi sitten levyjen keräily.
Eli nyt omistan yhdeksän Queenin levyä, paidan ja DVD:n. Ja olen oikeasti rakastunut tähän bändiin ja näihin jäseniin.

Lempijäseneni... No, Roger Taylorin myötä sain kyllä tosiaankin todettua sen, että rumpalit ovat ne parhaimman näköiset (nykyään olen ihan mykkänä musiikintunneilla, jos joku soittaa rumpuja). Brian Mayn hiukset ovat jotain niin mahtavaa, ja se soittotaito... Freddie Mercury omistaa maailman mahtavimman lauluäänen. John Deacon on maailman paras basisti (ja hänellä on Wembley-keikalla ihanat housut, katsokaa vaikka Youtubesta). Eli voin sanoa, että he ovat kyllä ihan tasavertaisia.

Nyt soitan pianolla Brian Mayn säveltämää biisiä Too much love will kill you, ja olen kyllä ihan rakastunut siihenkin.

Naurakaa, jos haluatte. Kunhan ihkutin.

// Freddie Mercury ei yksinkertaisesti voi olla kuollut. Arvatkaa kuka teki AIDSista esitelmän ja kuka siinä oli taustakuvana (powerpoint), kun terveystiedossa piti tehdä jostain sairaudesta?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2009, 18:17:00 kirjoittanut Kaura »
We watch the shows, we watch the stars
On videos for hours and hours...

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #52 : Huhtikuu 09, 2009, 22:57:40 »
Appapappapaa Johnin keltaset shortsit!

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #53 : Huhtikuu 11, 2009, 16:43:24 »
Lainaus
John Deacon on maailman paras basisti (ja hänellä on Wembley-keikalla ihanat housut, katsokaa vaikka Youtubesta).

Lainaus
Appapappapaa Johnin keltaset shortsit!
joita muuten minä luulin oransseiksi kun ensi kertaa katselin dvd:tä! Joo, John on kyllä yksi maailman tyylitajuisimmista miekkosista. Rock-konserttiin esiintymisasuksi keltsien shortsien valitseminen on kyllä erittäin katu-uskottavaa. Wembleyn keikka on muutenkin niin ihana, ah! Ennen sen katsomista DVD:ltä en ollut tiennyt, että se kauhea Tuttifrutti-laulu voi kuullostaa hyvältä...

Too much love will kill you on ihana! Se on aika itkettävä... Ihan niinkuin No One But You. Se on niin koskettava!

Hei muuten, vähän asian vierestä kerron tässä näin että Lontoossa It's Only Rock 'n' Roll Storessa on eri hieno laulava Freddie-figuuri! Se on vaan aika kallis, jotain 40 puntaa eikä mun rahavarainnot kyllä sellaiseen ihanuuteen riitä. Sellainen olisi kyllä aika nasta!

Joo mutta hei, siis minkälainen mielikuva teillä on Freddiestä teidän päässänne? Siis meinaan, jos joku sanoo FREDDIE MERCURY! niin millainen naama hyppää mieleenne? Mulle on jäänyt jotenkin sellainen olo, että useimmat muistaa sen kalapuikkoviiksi-Freddyn. Mulle taas pomppaa mieleen sellainen enemmänkin Bo Rhap-Freddie, eli siis nuorempana pidemmällä tukalla ja ilman viiksivärkkejä.

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #54 : Huhtikuu 18, 2009, 11:08:13 »
Jos minulle sanoo Freddie Mercury, ei minulle kyllä oikeastaan tule mitään yksittäistä kuvaa mieleen, vaan pikemminkin monen monta kuvaa eri vuosilta, you know?

Mitä mieltä muuten olette Rogerin lauluäänestä? Se on aika hassu. Sellainen karhea, mutta sitten kuitenkin se osaa inistä aaika hyvin. Ei se kyllä varmaan nykyisin enää kauheasti inise, mutta kuitenkin.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #55 : Huhtikuu 18, 2009, 12:10:42 »
Hah, inisevä pappa-Rog voisi olla aika villi näky. Ah ja voih, olisi ihanaa jos Queen + Paul Rodgers (vaikka en minä siitä Paulista pahemmin välitäkään) rantautuisi tänne päin. Minä ainakin menisin katsomaan! Bri on aika kova pappa.

Mutta siis, Rogerin lauluäänestä. I'm in Love With My Car on kyllä aika hassu laulu... Olen kirjoittanut siitä muuten songficin yhdessä Sonjan kanssa! Mutta mutta, siis siis, mielestäni Rogilla on oikein mukava lauluääni... Hehhahhihu, muistan kun Minsvosemme joskus, kun se ei ollut vielä Queen-pöpi, ei tahtonut ikinä kuunnella I'm in Love With My Caria. Tai siis, kun kuuntelimme Night at the Operaa, aina se piti skipata. Nyt Minsvo-kulta onkin sitten sen laulun ylin ystävä, eikä vähiten varmaan siksi että Roger on niin awwipawwipapana, eikös niin Minsvoseni?

Onko muuten kukaan teistä, oi armaat Queenia rakastavat kanssavuotislaiseni (jos sellaisia on muita kuin vain minä ja Minsvo...) ikinä lukeneet fan fictionia kyseisestä bändistä? Itse törmäsin eilen moiseen ja mielestäni se oli aika... Sekopäistä. Ja pelottavaa. Erityisesti ns. paritusnimet saivat minut nauramaan. Frian, Froggie, Joger ja ööö... En mä muita muistakaan, hehee. Musta fikit, jotka on kirjoitettu oikeasti olemassa olevista ihmisistä, on aika pelottavia.

Poissa Kaura

• Molskahdus
  • Vuotislainen
  • TYM
« Vastaus #56 : Huhtikuu 21, 2009, 17:30:31 »
Mulle tulee ensimmäisenä Freddie Mercurysta mieleen se kalapuikkoviiksiversio ilman niitä viiksiä, kylläkin. :) Tai sitten vaan sellainen hämärä mustalyhythiuksinen ukkeli, jolla on valkoinen hihaton.

En ole koskaan törmännyt Queen fanfictioniin. :o Sellasta olisi kyllä aika pelottavaa lukea (ainakin, mitä voi päätellä noista paritusnimistä), vaikken olekaan vastaan noita oikeista ihmisistä kirjoitettuja ficcejä. Mutta sitten, kun itsellä on niin oma kiva mielikuva päässä, ja jos se mennään sotkemaan Queenin jäsenien homoseksillä, niin... Sitten saisi kyllä omat kivat mielikuvat menoa. Tämän takia yritänkin sitten varmaan loppujenlopuksi vältellä niitä.

Katsoin tuossa pääsiäisviikonloppuna sitä Wembley-keikka DVD:tä, ja suurinpiirtein kuolasin niitä siellä. Äh, miten jotkut osaavatkin soittaa niin hyvin?

Ja se olisi kyllä ihan liian mahtavaa ollakseen totta, jos Queen + Paul Rodgers tulisi Suomeen. Kuolisin varmaan siinä vaiheessa, enkä pääsisi koskaan katsomaan niitä. Tai sitten olisin shokissa koko keikan ajan.

Kysyisin tässä, että ovatko teidän vanhemmat tai muut vanhemmat sukulaiset koskaan fanittaneet Queenia?

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #57 : Huhtikuu 21, 2009, 19:42:39 »
Kaura, mulla ja Minsvolla oli jokseenkin samanlaiset pääsiäisaktiviteetit! Ja itse asiassa viimeisenä kolmena viikonloppuna olemme taineet tuota Wembleytä katsella... Hehee, Deakyn keltaiset shortsit! Okei, ne on kyllä aika hypnoottiset. Se on hauska kohta, missä kaikki muut painuvat pyyhkimään pyyhkeillä hikisiä naamojaan, mutta Bri jää soittamaan Brighton rockin kitarasoolona. Se on niin mahtava, ah! Joo, turha sanoakaan että Brian on minun numbah one-idoli. Niin, kitaristiksi kun minäkin kaavailen. Kuuntelen nyt muuten Brin säveltämää und laulamaa Some Day One Dayta Queen II:lta. Ah... Olisinpas minäkin yhtä hyvä!

Minulle joskus iskee kauhea angsti päälle; ah miten väärään aikaan satuinkaan syntymään! Jos nyt aikakoneella pumpsautettaisiin vuodeksi vaikka 1973, kuinka onnellinen olisinkaan! Ja olinpaikkani mieluusti jonnekkin Lontoon lähettyville, erittäin mukava kaupunki kun se on.

Hmmm, jos sellainen ihme sattuisi että Queen + Paul Rodgers tänne pumpsahtaisi, toki itselleni jonkun sortin eturivipaikat haalisin kynsin hampain! Itse keikalla olisin varmaan ihan WHEEEE OUJEA, ja suuntaisin tutkiskeluni mitä parahimpiin pappoihin, Brianiin ja Rogeriin! Siitä Paulista kun en edelleenkään välitä.

Lainaus
Mutta sitten, kun itsellä on niin oma kiva mielikuva päässä, ja jos se mennään sotkemaan Queenin jäsenien homoseksillä, niin... Sitten saisi kyllä omat kivat mielikuvat menoa. Tämän takia yritänkin sitten varmaan loppujenlopuksi vältellä niitä.
Hmmm, joo aika paneskelupitoisiahan ne yllättäen ovatkin. Ja varsin hmm, sanoisinko pelkistettyjä! Olen niitä sellaiset parisenkymmentä yhden viikonlopun aikana lueskellut (ehhh, nokun oli pakko saada tietää miten kieroja ihmiset ovat!) ja oikeastaan kaikissa fikeissä roolijako on seuraavanlainen: Freddy on koko ajan sellainen giggling ja cheerful mutta silti ah niin mysteerinen mutta silti niin flirttaileva. Ja sitten fikki-Freddiet hokevat koko ajan "how fascinating, my dear!" elikkäs siis kaikkea on liioiteltu aika hirveästi. Ja hirveän paljon. Phahah. Ja fikki-Brianit ovat sitten sellaisia urpoja joilla on salaisia tunteita (yleensä Frediä kohtaan) ja sitten fikki-Brianit tahtovat koko ajan jotain tähtiä tuijotella ja haikailevat komeettojen perään, eli muhinoinnistakaan ei oikein mitään tule. Rrroger kirjoitetaan samaan tapaan käsitykseni mukaan kuin klassinen slash-fikki Sirius, eli sellainen bailaava awwipawwi renttu, joka myös osaa olla syvällinen mutta ei välillä tajua the shy bassist-Johnin salaisia tunteita... Ja yleensä fikeissä kaikki paneskelevat kaikkien kanssa ja pettävät sitten toisiaan. Ja minun yleensä on sitten niiden parinkymmenen fikin perusteella sanottua, että mikään Queen-slashin ylin ystävä en ole... :=DD Ihan kauheaa puuhaa, ja juonenkäänteetkin niissä ovat yleensä mitä oivempia. Jotain porealtaassa salapaneskelua, ou jea.

Ehem... Ja nyt tuosta fikkiaiheesta asiallisempaan, eli siis siihen että ovatko sukuhenkilöt Queenin ylimpiä ystäviä! No jaa, valitettavasti ei. Meidän äiti ehkä jotenkin salaisen pienimuotoisesti mutta... Ei mitään superfanitusta ole kenenkään muun taholta havaittavissa sukulaisissa kuin vain minun. Rakkaan ystäväiseni äiti tosin Queenista tykkää (mutta ei mitenkään järin himoisasti tietääkseni, vaan lähinnä käsitykseni mukaan jotain Greatest Hits-kamaa kuuntelee) ja itseasiassa minun pitäisi kysäistäkin josko saisin Innuendon lainaksi. Itse kun en ole sitä ostanut... Vaikka se on oikein hyvä levy ja kaikkea! Se on jotenkin... ahdistava. Tavallaan. Tai hmm, en osaa selittää.

Lempilevyjänne Queenilta?

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #58 : Huhtikuu 21, 2009, 20:30:11 »
Jos Queen + Paul tulisi Suomeen, ihan varmasti menisin. Olisin ihan että whee whoo ja jippii, ja täytyy myöntää, että luultavasti tuijottelisin vaan Roger-pappaa, ja luultavasti nauraisin varsin hysteerisesti (se on niin hassu pappa se!). Wembleyn keikasta sen verran, että se Tutti Frutti on siis niin aivan mahtava, vaikka alkuperäinen on aika ällöttävä.

Meidän perheestä ei löydy Queenin ystäviä, mutta iskän suuresta levykokoelmasta löytyy Greatest hits 2 seka Made in heaven. Mutta ei ne kamalan kulutettuja ole (paitsi tätä nykyä minun levyhyllyssäni ovat ne!).

Vai että lempilevy... Hmm. Aah vaikea. Höm. Okei joo, en osaa vastata! Tällä hetkellä himoan kahta ensimmäistä levyä, sekä A Day At the Racesia, sekä jonkin verran Sheer Heart Attackia. Joskus vielä minulla on ne KAIKKI.

SHEER HEART ATTACKIN KANSI!

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #59 : Huhtikuu 21, 2009, 20:44:38 »
Lainaus
Vai että lempilevy... Hmm. Aah vaikea. Höm. Okei joo, en osaa vastata! Tällä hetkellä himoan kahta ensimmäistä levyä, sekä A Day At the Racesia, sekä jonkin verran Sheer Heart Attackia. Joskus vielä minulla on ne KAIKKI.

Etkö Minsvo-ystäväiseni ole mieltynyt Night at the Operaan? Minäkin himoitsen suuresti Minsvon mainitsevia levyjä, ja Night at the Opera minulla jo onkin. Ah, haluaisin myös oikein erityisesti The Gamen! Kaikki levyt, ah ne kyllä tahtoisin, mutta jos yksi pitäisi jättää pois collectionistani niin varmaan minä Flashin jättäisin. Sillä kun ei mitenkään erityisemmin ihanuuksia taida olla... Ja jos kaksi pitäisi niin ehkä sitten sen ja hmm... Hot Spacen.

Joooo, Sheer Heart Attackin kansi on niin mahtava! Varsinkin se pieleen mennyt versio, missä poitsukkelit nauravat on tosi hilarious. Hehee.

// Jooooo, se Tutti Frutti on oikea todiste miten hiiirveeästä laulusta voi saada tosi hyvän coverin. (ainakin jos sattuu olemaan Queen!)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2009, 20:48:34 kirjoittanut Mimmi »

Poissa Kaura

• Molskahdus
  • Vuotislainen
  • TYM
« Vastaus #60 : Toukokuu 03, 2009, 12:33:40 »
Tulen tänne lesoomaan. :'D
Omistan Queenilta levyt: Queen, Queen II, Sheer Heart Attack, A Night at the Opera, A Day at the Races, News of the World, The Game, The Works, A Kind of Magic, The Miracle, Innuendo. Ja Greatest Hits 1.
Uusin hankintani on tuo Queen II, joka on aivan mahtava levy. Ostin sen eilen ja melkein aloin kiljumaan kaupassa, kun näin sen, koska en ole tuota levyä mistään muualta löytänyt.

Tähän mennessä lempilevyni taitaa olla... No, ensiksi tulee mieleen tuo Queen II (nohei, niillä oli silloin vielä pitkät hiukset!), kun se on uusi ja niiin. Mutta A kind of magic ja The works ovat myös aivan mahtavia levyjä. Eikä saa unohtaa A night at the operaa.

Olisi kyllä NIIIN mahtavaa omistaa kaikki levyt. Hei miettikää nyt, oikeasti. Ja sitten siihen päälle vielä kaikkki DVD:t ja tällaiset. Muuten hei. Eihän Queenista ole kirjoitettu kirjaa? Siis sellaista, kuin jostain muista bändeistä?

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #61 : Toukokuu 03, 2009, 12:43:36 »
AAAAAAAAAAAAAAA KAURA MINÄKIN HALUAN!
Itselläni on siis vain Made in heaven ja Greatest hits II, ja iskä tilaa huomenna Queenin ja Queen II! Ihanaa. Tällä hetkellä olen ihan innostunut tuosta ensimmäisestä levystä (Modern Times Rock 'n' Roll!), se on ihan hassu nimittäin. Minä taidan tehdä sellaisen tempun että pyydän jokaisella juhlanani Queenin levyjä (nimpparit tässä kuussa, jee!), joulunakin siis. Ja tietenkin aina välillä rahaa säästöön niitä varten.

Hei olettekos katsoneet sitä Lover of live Singer of songs - Freddie Mercury - The untold storya? Se on aika mielenkiintoinen, mutta siinä vaiheessa kun kaikki kertoo siitä aidsista, itkettää ihan sikana. Varsinkin Roger saa itkemään. Niisk.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #62 : Toukokuu 03, 2009, 20:45:12 »
Hmm, se Untold Story on kyllä ihan mielenkiintoinen (varsinkin mama Bulsaran yms. haastattelut), mutta se nimi on vaan vähän hämäävä. Siitä tulee mieleen joku kauhea OMGOMGSHOCKSHOCK-dokumentti, jollaisia inhoan. Alussa kun Freddien kouluajoista kerrottiin (hei ihan tosi, kuinka monta kiinnostaa kuulla sen entisen rehtorin lapsen serkun valokuvaajan tms. mietteitä?) se dokumentti oli jokseenkin... puuroinen. Ja lopusta oli varmaan oikein tarkoituksella tehty oikein itkettävä. Minä ainakin itkin! Briania olisi vain ollut kiva kuulla enemmän. Hihi, se sen ponnari.

Ja levyistä puheen ollen, pakko kai minun myöntää, että omistan vain yhden levyn, Night at the Operan. Plus sitten Video Hits-dvdn. Kuinka häpeällistä tälläiselle tr000-fanille! Mutta tuntuu, että niitä levyjä ei vain löytyisi mistään...

Tänään minä ja Minsvo puuhastelimme yhdessä ystävättäremme Sonjan kanssa puistossa tälläisen taideteoksen! Se oli myös sangen iso.

Poissa Kaura

• Molskahdus
  • Vuotislainen
  • TYM
« Vastaus #63 : Toukokuu 06, 2009, 18:49:51 »
Hihihi, aika ihana toi teidän piirustuksenne. Brian ainakin näyttää ihan itseltään. :D

Tää ei ole nähnyt sitä Freddie Mercury DVD-juttua. Noiden teidän puheidenne perusteella olisi kyllä vähän pakko nähdä se. Olen nähnyt sen kaupassa, maksoi vähän päälle 30 euroa. Juu arvatkaa vaan, että ärsyttikö, kun ei ollut rahaa. Mutta olisi niiin kiva tietää lisää tuosta Freddyn kuolemasta, kun jotenkin tuntuu, että tiedän vain ne päällisimmät asiat, mitä kaikki muutkin. Olisi kyllä ollut niin mahtavaa elää 80-luvulla.

Tuli tässä mieleen, että yksien kaverieni luokkalaiset kiistelivät siitä, että onko Queen saksalainen vai ei. Arvatkaa vain naurattiko, kun kuulin siitä. Miten joku täysjärkinen voi väittää, että Queen olisi saksalainen?
Onkos joku muu kuullut jotain yhtä jänniä ajatuksia ja luuloja Queenista?

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #64 : Toukokuu 06, 2009, 21:08:44 »
Hah, musta taas Deaky on onnistunein! Freddie ei oikein itseltään näytä... No mutta vaikka itse sanonkin, aika söpöjä niistä tuli.

Jooo, kyllä sun ainakin kannattaa se kirjastosta hamuta, ellei rahat riittäne ostamiseen, kun ainakin minulle kolmekymppiä on aika jumbomäärä rahaa. Ja siinä on mukana lisämatskudvd, jossa on Freddyn sooloesityksiä ja se iki-ihana BARCELOOONAA! En osaa oikein sanoa, oliko se dokumentti kiva vai tyhmä vai mitä, mutta kyllä se ihan mielenkiintoinen oli. Varsinkin sen loppu!

QUEEN SAKSALAINEN! HAHAHAA. No, meidän iskä (joka huom. eli kyseisellä aikakaudella...) luuli että Queen on USA:lainen yhtye. "Freddie Mercury, taatusti hetero viiksimies Jenkkilästä!" taisi olla isäukkoni epäasiallinen toteamus. Minua ärsyttää muutenkin tyhmät nimitykset Freddystä, mm. "se aidshomo" tai jotain muuta yhtä älypitoista. Ei nyt muistu mielehen mitään jännittäviä luuloja Queenista... Palaan asiaan kun muistan!

[fangirl] DEAKY = SÖPÖ! [/fangirl]

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #65 : Toukokuu 24, 2009, 22:05:01 »
Hei, en olekaan käynyt täällä hehkuttamassa että sain ne levyt tuossa - koskas se nyt olikaan... Kuitenkin, kovasti olen niitä jo kuunnellut, jo tursuaa perheeltä korvista ulos - vaan minulta ei milloinkaan.

Ja hehkutan vielä lisää - ostin Mikkelin Anttilasta Greatest Video Hits kakkosen! Se on aivan mahtava, ykkönenkin myös. niitä mahtavia musavideoita on niin kiva katsella, vaikkakin nekin sitten alkaa perheeltä pursua ulos korvista (muha muha muha!).

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #66 : Toukokuu 25, 2009, 21:33:51 »
Ja noissa Video Hitseissä on sellainen hauska puoli, että ne sisältävän sen sorttisen vekkulin ominaisuuden kuin Brianin ja Rogerin kommenttipöpinät! Siis, kun menee katselemaan vaikka Bohemian Rhapsodya ja pistää kommenttiraidan päälle, musiikit kuuluvat hiljaisena ja Roger kertoo vauvaöljystä. Itse asiassa joissain on myös Freddien kommentteja (kuvitelkaa millaisen sydärin sain, kun ensin papat hilpeästi jotain pölisivät ja sen jälkeen FREDDIE SANOI JOTAIN. Olin ihan että mitä hemmettiä!) joistain haastatteluista liiteltynä. Kaura hei, (ja muutkin jotka tätä topsaa sattuvat kyttäilemään) oletko nähnyt Greatest Video Hits 2. mainoksen? SE ON NIIN PARAS! Pakko sanoa, ihan vain capsia raiskatakseni... Jos et, niin Kaura hyvä, ihmeessä se YouTuben ihmemaasta metsästä.

Hmmm, koskakohan minulle pörähtää pozztista Jazz? Ja Queen sekä A Day At the Races sekä Sheeeeeeeeeeeer HEART ATTACK!

Poissa Kaura

• Molskahdus
  • Vuotislainen
  • TYM
« Vastaus #67 : Toukokuu 26, 2009, 17:37:29 »
APUAAH. Appuaa. HIHIHI. Joo. Olipas taas taitava viestin aloitus.

Olen tässä tänä kuukautena käynyt varmaan joka päivä kirjastossa - lainaamassa Queenin DVD:itä. Siinä myös mukana nuo Greatest Hits -videojutut. Ne kaikki DVD:t on ihan mahtavia! Lainasin myös sen Lover of life, Singer of songs. Se. On. MAHTAVA! Sitten tuo tuo... Rock Montreal, siellä saa Brianin ja Rogerin kommenttiraidan, arvatkaa vaan repeilinkö niiden keskusteluille? :'D aivan mahtavaa, kyllä vain. Yhyyy, miksen huomannut Video hitseissä (hitseissä. :'''D) mitään kommenttiraitaa? Voihan... Johnin keltaiset shortsit sentään. Menin jo palauttamaankin ne jo. Täytyy kesällä käydä lainaamassa uusiksi, kun silloin ei kuitenkaan ole muuta tekemistä, kuin seurailla näiden miesten ihastuttavia höpötyksiä.

Hahahha, jos nyt löysin tuon oikean mainoksen tuosta Greatest hits 2 Youtubesta, niin repesin kyllä pahasti. Voi ei. :'D

Ei, tää tahtoo myös Jazzin! Ja Hot Spacen! Ja... kaikki DVD:t! Ja tuosta tulikin mieleen, että niissä videoissa ne backstagejutut on kyllä parhaita. Ja tää tahtoo myös Made In Heaven!

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #68 : Toukokuu 27, 2009, 16:03:04 »
(Me ollaan vallattu tämä topic ihkutuksilla)

Oaah miedän kirjastoissapa ei olekaan muuta kuin se dokumentti, sekä Wembleyn Magic Tour keikka (<-ihana!). Video Hitseihin saa kommentiraidan asetuksista. Ne ovat niin hassuja.

Mikäpä on mielestänni Queenin kaunein laulu. Minun mielestäni ehdottomasti Nevermore. Freddien ääni on siinä niin kaunis, ja säestys ilman kitaraa ja rumpuja on niin ihana. Harmi kun se ei ole paljoa minuuttia pidempi. Kakkosena tulee Teo torriatte!

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #69 : Toukokuu 30, 2009, 15:26:55 »
"Vuotiksen Queen-topikin on vallannut kolme henkilöä, joilla jokaisella on minun tekemä Queen-aiheinen ava. Mielenkiintoista", kajahtaa suora lainaus Minsvon suusta. Joo-o, onhan se.

Sain muuten eilen CD:ni! Purrrr, ihanaa! Hei muistuttaisin kaikkia Queen-mielisiä täällä (eli minua ja Minsvoa ja Kauraa, haha), että sunnuntaina Subilta tulee kuudelta (pm) jenkki-Idolsin finaalijakso, jossa sitten ovat iki-ihanat lempipappamme ylläripyllärivieraina. Minä ja Minsvo järjestämme oikein hienon kisakatsomon tänne meille ja ystäväkerholle. Hmm, tuosta "meille" sanasta tuli mieleen, että eräänä rattoisana iltapäivänä kävelimme kaduilla ja mietimme asioita. Yhtäkkiä ystävämme Sonja rupesi hokemaan MEILLE MEILLE MEILLE erilaisissa asiayhteyksissä, mutta minä mokoma en tajunnut miksi se sitä rupesi hokemaan. Niin mutta siis, valloittava totuushan on että meille kuullostaa jokseenkin samalta kuin Maylle, mikä onkin poikinut keskuudessamme älykkäitä huumorinkukkia. Mennäänkö Maylle?

Ehkä meidän pitäisi suistaa keskusteluamme vähän ajatuspitoisemmaksi, muuten tulee vihaiset aurorit läiskimään meitä ruoskilla, kun emme keskustele vaan ihkuta.

Shame on me, juttelen Vuotiksessa enemmän Queenista kuin Harry Potterista kohta!

Poissa Kaura

• Molskahdus
  • Vuotislainen
  • TYM
« Vastaus #70 : Toukokuu 31, 2009, 23:29:56 »
No mitä. Mehän keskustellaan koko ajan, eikä ihkuteta. :'D

Äääh, pääsin vasta nyt koneelle tänään ja en sitten nähnyt tuota aivan mahtavaa Idolsia. :<< Arvatkaapas vaan, että ottaako päähän. Haluaisiko joku kertoa mulle, että mitä ne siellä tekivät ja höpisivät?
Juu, repesin tuolla meille-jutulle. :''''D Aika mahtavaa, kun nuo englantilaiset nimet osuvat niin hyvin yhteen suomen kielen kanssa.

Nyt nyt. Tämä osti Jazz-levyn! Ja sitten multa puuttuu enää Hot Space, ja on kyllä mahtavaa musaa tuolla Jazzilla. Varsinkin se viimeinen biisi. :) Ainiin. Made In Heaveninkin voisi hankkia (no totta kai) ja sitten, kun ne on hankittu, niin tuota tuota. DVD:t ja Cosmos Rocks! Aivan niin. *yrittää keksiä jotain muuta, kuin ihkuttamista*
Heeei, olettekos huomanneet, että Rogerpappa täyttää heinäkuussa 60-vuotta? Ja Brian 61? Ja Freddie täyttäisi... 62 tai 63...? Siis syyskuussa. Ja John täyttäää... 59? Ei toi kyllä minusta mitenkään vanhalta kuulosta, 60-vuotias. Koska... Ihmisethän elävät 100-vuotiaiksikin. Okei, taisi mennä hieman ohi aiheen, mutta ei se mitään.

Okei, oli se kerran kyllä niin mukavaa, kun eräs vanhempi henkilö tässä pari viikkoa sitten kertoi minulle, että Queen on bändi, kun puhuimme siitä Queen-musikaalista Lontoossa. Niin, enhän tiennytkään, että Queen on bändi. :o

Mutta nyt taidan antaa teille puheenvuorot taas.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #71 : Kesäkuu 01, 2009, 00:19:22 »
Hei muuten, minä melkein pääsin katsomaan sitä musikaalia! Harmittaa vieläkin, kun viime kesänä Lontoossa ollessamme emme hommailleet lippuja pikkuveljen "booring booring!"-vastalauseiden takia. Ja olisinhan minä voinut ihan itsenikin kanssa sen käydä katsomassa, mutta porukat tahtoivat liput "johonkin muuhun musikaaliin johon sitten voidaan koko perhe mennä yhdessä iihQ!!1", mutta juttuhan päättyi niin surkeasti että missään musikaalissa emme sitten käyneet.

Joo mutta siis, siitä Idolsista! Brian ja Roggie pelmahtivat savupilven saattelemana lavalle oikein komeasti ja jotain papat siellä meuhtoivat erittäin coolisti, mutta koko show oli aivan liian nopeasti ohi! Brianilla oli ylläripylläri se saman näköinen valkoinen paita jota Bri on jostain Back to the Lightista asti käytellyt, ja Roger näytti hivenen löysemmältä kuin ennen. Olisin tahtonut nähdä enemmän pappoja! Papat rokkaa!

Niin muuten Roggie täyttää pyöreitä vuosia ohhoh! Ja Freddie täyttäisi 62, eikös niin? Ainakin minun mainion matikkapääni mukaan. Ja John siis täyttää 59, kun Roggie on nyt 59... Jee, synttäreitä. Minulla ja Deakylla on muuten synttärit melkein samana päivänä! Minulla on nimittäin 17. päivä. Voitaisiin Johnnien kanssa pitää kimppabileet.

Made In Heaven on niin itkettävä levy. Paitsi että siltä löytyy myös the inhokkilauluni Queenilta, nimittäin Mother Love! Jostain kumman syystä en pidä siitä yhtään...

Ja hei Kaura, sä osaat soittaa pianolla Too Much Love Will Kill Youn, etkös niin tuolla joskus sanonut? Ah, minä olen kateellinen niin kovin! En osaa soittaa yhtään laulua Queenilta kunnolla. Tie Your Mother Downin riffi minun soittamanani kuullostaa joltain ihme humpalta, Crazy Little Thing Called Loven soitteleminen vielä hivenen mysteeri ja ´39 intro on mysteeri minulle ja Tenement Funster menee hitaammalla temmolla joten kuten, mutta kertsi on vielä hämärä ja... Niin, minun kannattaisi opetella soittamaan yksi kunnolla eikä miljoonia "no silleen melkein". Kitaralla siis, meinaan! Pianolla olen niiiin kökkö että ei varmaan nakit mitenkään taittuisi. Enkä kitaran varressakaan mikään Mr. May ole, mutta some day one day vielä olen! Ainiin, osaan muuten soittaa Some Day One Daynkin melkein.

Koska Maylla on joulu, juhla armas lapsien!

Meillä on aina hauskaa.

//: SHAME ON ME! Johnnie on vasta 57! Sietäisi minun hävetä!

///: Joo, Roger Rabbitin soolotuotanto se oikein mielenkiintoiselta vaikuttaa, pahemmin en kuitenkaan itse ole siihen tutustunut vielä. Man on Fire on aika kuuma laulu (ja mikä video, uhuh!) kuten nimestäkin voi päätellä.

////: Minsvo, ei Roggie kyllä mikään piukkakaan pakkaus ollut... Mutta hän ei näyttänyt niin paljon lihavalta vanhalta (ihanalta!) hamsterilta, jos sitä meinaat. Roger Taylor - piukka pakkaus!

/////: Taidan olla vähän väsynyt, kun Minsvo-kultakin vastaa vain pistekirjoituksella.

//////: Tulen huomenna kirjoittamaan viestiä tänne, mutta siis nyt totean vain että Kaura ja Minsvo, eiköhän pistetä bileet pystyyn, kohta taitanee olla eka ihkutuksella täytetty sivu täynnä wohoo!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2009, 00:00:02 kirjoittanut Mimmi »

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #72 : Kesäkuu 01, 2009, 00:37:05 »
Olette molemmat väärässä! John täyttää 58, hän on Rogeria kaksi vuotta nuorempi (John syntynyt 1951, Roger 1949).

Mimmi, on Roger löysemmältäkin näyttänyt! Minusta hän oli varsin epälöysä siellä. Harmillista, Brianilla ja Rogerilla ei ollut mikkejä, joten heidän lauluaan ei valitettavasti kuultu. Mutta kyllä tuo pätkä varmasti löytyy YouTubesta.

Minä aioin tilata The Worksin ja sitten myöskin Rogerin Strange Frontier-levyn, se kiinnostaa minua kovasti.

//.......
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2009, 00:43:59 kirjoittanut Minsvo »

Poissa Kaura

• Molskahdus
  • Vuotislainen
  • TYM
« Vastaus #73 : Kesäkuu 02, 2009, 20:58:50 »
Voi ei, John on nuori!

Etsin youtubesta jonkinlaisen pätkän siitä American Idolsista ja näin ne. Kyllä se Roger aika tiukka pappa on. 8>
Ja hihi. Tuli ihan vedet silmiin, kun olin liian kateellinen sille hepulle, kun sai esiintyä niiden kanssa. :''D

Tämä menee katsomaan heinäkuussa Queen-musikaalia! Kun siitä nyt oli vähän puhe, niin teki mieli vähän leijua. :D (käytän taas liikaa hymiöitä) Toivottavasti en ala kiljumaan siellä kesken sen esityksen.

Heeeei, katsoin muuten sen sen... Man On Fire videon! Aika mahtava muuten. Rogerilla oli siinä ne sen hassut hiukset, jotka häiritsee mua (sillä oli ne jossain DVD:lläkin ja teki mieli koko ajan hypätä telkkariin ja leikata ne sen hiukset, koska ne näyttivät vähän hassuilta :D). Mutta muuuten se kyllä oli siinä se sama Roger. Ja haluaisiko joku muuten kertoa mulle, että miksi tämä kyseinen herra käyttää AINA aurinkolaseja? Siis jossain tällaisissa julkisissa tapahtumissa & joissain haastatteluissa? Sillä kun on niin kivat silmät, niin miksi niitä piilottelemaan?
Ja tuo Brianin paita. Se on muuten aika ihana. :'D  Varsinkin, kun se on semmoinen brianmainen ja tuota tuota. Toivottavasti se ainakin pesee sitä tarpeeksi usein.

Ja lallati laa. Näin tänään video hits 1 & 2 Anttilassa. Maksoi kaiketi 11.95 tai jotain sinne päin, MUTTEI OLLUT RAHAA!

Mutta nyt... pitäisi alkaa katsomaan Rock Montreal DVD:tä. 8>

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #74 : Kesäkuu 03, 2009, 23:08:23 »
Hmmm, en ole varma onko tuolla aurinkolasillisuudelle muita syitä kuin vain se, että Roggie on vain yksinkertaisesti niin coooool! Rogerin sielunmaailmaan ja sillä lailla en kauheasti ole perehtynyt. Ehkä Minsvo tietää enemmän aurinkolasifilosofiaa? Minusta tuntuu, että tuo tyylikkyys taitaa olla päällimmäisin syy. Pelailin tässä joku päivä muuten jotain ihmeellistä Brian-visaa ja vähän säikähdin miten paljon aivan täysin turhaa tietoa Bristä tiedän... Mutta ah, mikään tieto Brianista ei ole turhaa! Ehei laisinkaan.

Mielestäni se Man on Fire-tukka on aika syötävä! Siis öö... Mutta kun se on oikein ihana! Oletko muuten nähnyt Roggien I Wanna Testifyn? Sekosin kun näin sen ekan kerran (Rogerin sooloiluun kun pääasiassa Minsvon kautta olen tutustunut) jokseenkin sekosin. Eheh, mutta onhan se aika ihana. Mieleeni muuten lipui sellainen ajatus, että ennen tätä ylenpalttista Queen-vouhoamistani Vuotiksessa vaikutin erittäin coolilta henkilöltä! Ainakin melkein. Nyt olen vain tyhjäpäinen fanityttö... Böhöböhö. Paitsi että noh, en oikeastaan. Toki arvostan soittotaitoja & co. paljon enemmän kuin piukeita peppuja ja suloisia naamoja, tietysti! Fanityttöily on oikeastaan ihan terveellistä touhua. Esimerkkinä sanottakoon sen, että en jaksa enää kitara-angstailla (ÄÄÖÖGÄÄÄHÄHÄ MÄ EN IKINÄ OPI SOITTAAN TÄTÄ OON IHAN HUONO!!!1) kovinkaan paljoa. Silloin vaan kun tuntuu aivan täysin osaamattomalta, ajattelen että: "Ah, vielä jonain päivänä olen yhtä hyvä eikun parempi kuin Brian May!" ja sitten jatkan sormet ruvilla harjoittelua autuas hymy naamallani. On se kitarointi sitten niin vekkulia puuhaa, että! (ps. minä tepsuttelen jalallani rytmiä samalla tavalla kuin mr. May eikä se ole mikään sellainen harjoiteltu matkintatemppu!) Mutta toisaalta, niin kyllä varmaan puolet kitaroitsijoista tekee...

Ah, minä haluaisin Video Hits kakkosen! Minsvo se muuten muhii minun ykköstäni, plus tänään se vei Sheer Heart Attackini kuin myös Racesin ja Jazzin. Ihanaa että on sellaisia ystäviä!

Hmm... Haluaisin sanoa jotain uutta ja ajatuksia herättävää. Mutta en keksi mitään, plöäh. Ehkä palaan vielä jotain sanomaan!

//: Nyt palasin. Olen rakentamassa afroperuukista Brian-peruukkia. Heheee, se on kyllä aika hieno. Ja mun pitäisi siivota mun huonetta...

///: Jatkan nyt tähän perään! Ostin tuossa muutama päivä sitten sen Montreal-deeveedeen. Ah, on muuten hyvä! Ja rakensin hienon Brian-nuken.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2009, 23:27:12 kirjoittanut Mimmi »