Kirjoittaja Aihe: Gossip Girl  (Luettu 6267 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Blackie

• Summer girl
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Eksentrinen ja ristiriita.
Vs: Gossip Girl
« Vastaus #25 : Toukokuu 04, 2010, 16:14:49 »
Minä olen katsonut sekä TV-sarjaa, että lukenut kirjoja. TV-sarja on mainio moniin muihin TV-sarjoihin verrattuna. Juoni mutkikas, vaihteleva ja yllätyksellinen. Henkilötkin ovat mainioita. Heissä on realisimia, tietyssä suhteessa. Tosin jotkut ovat ehkä hieman karikatyyrimaisia. Lempparini ovat Chuck ja Eric, jota on TV:ssä aivan liian vähän. Georginasta ja monista sivuhahmoista en sen sijaan oikein pidä.

Kirjoja olen lukenut jokusen. Niistä en oikein pitänyt, joten en viitsinyt lukea niitä sen enempää. Ne eivät ole, niin hyviä kuin TV-sarja. Liian erilaisia minun makuuni.

Tietääkö joku milloin GG:n kolmoskausi tulee Suomessa TV:stä?
Onko mitään ihanampaa kuin uiminen, aallokko ja ksätuuli vartalollasi!?

Uusi alku elokuussa.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Heinäkuu 28, 2010, 10:12:15 »
Eikö kolmoskausi ole jo esitetty Suomessa? Tai sitten olen joskus katsonut tämän ladattuna ja sekoittanut siihen.
4. kautta kuitenkin kuvataan parhaillaan rapakon tuolla puolen.

Olen nyt kesän aikana katsonut uudelleen kaudet 1-3 ja ihastunut todella todella Chuck/Blair-paritukseen. Edin ja Leightonin välillä on kemiaa! He voisivat yhtä hyvin esittää Edwardia ja Bellaa tai Romeota ja Juliaa. Harvoin nuorilla näyttelijöillä, noin pinnallisessa sarjassa, yhteistyö saa kipinät lentelemään melkein tv-ruudun läpi!
Chuckia näyttelevä Ed Westwick on tosin (kuolattava) britti ja palkittu parhaaksi tv-viholliseksi useampaan otteeseen.

Aika höttöhuttuahan juoni paikoin on, mutta ihan "Becose I´m Chuck Bass" linejen takia tätä katsoo. Varsinkin toisella kaudella "kolmen sanan kamppailu" on kutkuttavaa katsottavaa.

Ja spoilaan kolmoskauden loppua:

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Ja neljänteen kauteen tämä sarja saisi päättyäkin, ettei kokonaisuus lässähdä.
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Heinäkuu 28, 2010, 12:14:52 »
Eikö kolmoskausi ole jo esitetty Suomessa? Tai sitten olen joskus katsonut tämän ladattuna ja sekoittanut siihen.
4. kautta kuitenkin kuvataan parhaillaan rapakon tuolla puolen.

Olen nyt kesän aikana katsonut uudelleen kaudet 1-3 ja ihastunut todella todella Chuck/Blair-paritukseen. Edin ja Leightonin välillä on kemiaa! He voisivat yhtä hyvin esittää Edwardia ja Bellaa tai Romeota ja Juliaa. Harvoin nuorilla näyttelijöillä, noin pinnallisessa sarjassa, yhteistyö saa kipinät lentelemään melkein tv-ruudun läpi!
Chuckia näyttelevä Ed Westwick on tosin (kuolattava) britti ja palkittu parhaaksi tv-viholliseksi useampaan otteeseen.

Ei ole kolmoskautta vielä esitetty, todennäköisesti joskus ensi vuoden alussa (vasta!) tulee ruutuihin, ainakin mikäli Subia on uskominen.

Itsekin pidän todella paljon tuosta Blair/Chuck - parista, ja toivon, että kun sarja joskus päättyy, he todella saavat toisensa! Tuollaista kemiaa on kutkuttavaa katsoa :) Mutta aina vain tulee uusia vastoinkäymisiä.
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa Kummitus

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #28 : Joulukuu 25, 2011, 19:54:38 »
minäkin seurailen gossip girl:iä sillä jäin siihen kesällä koukkuun ja siitä lähtien olen ihquttanut sarjaa ja seuraillut sitä ja lempihahmoni kyseisestä ohjelmasta ovat Serena, Blair, Chuck ja Nate. :>
I can always make you smile.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #29 : Elokuu 31, 2013, 14:48:55 »
Huomenna telkkarista alkaa kuudes, eli viiminen, kausi ja ite oon tässä nyt torstaista asti kattonu viitoskautta netistä. Varsin mielenkiintoinen kausi täytyy myöntää. Ja jos joku nyt ei oo sattunut kattoon viitoskautta vielä, niin ei kannata lukea tämän enempää.

Ensinäkin Blair ja Louis. Sisimmissäni halusin toivoa, et niistä tulis jotain ja niiden liitto onnistuis, mutta tietty koska kyseessä on GG, tietty kaikki menikin päin honkia. En oo enää pitkään aikaan toivonut Blairin ja Chuckin suhteen mitään, koska ne ei vaan onnistu. Niiden onnettomuus ja se, että Blair menetti lapsensa oli oikeasti surullista, ja hetken luulin, että Chuck kuoli. Mutta niin, Blairin ja Louisin hääpäivähän alkoi ihan hyvin, kunnes se video julkaistiin ja jotenkin aavistelin sen olevan Dan ja myöhemmin vielä paljastui, että oikestaan juurikin siitä syystä, mitä epäilin. Harmi vaan, että Chuckin täytyi olla sellainen pässi, että pilasi lopullisetkin mahdollisuutensa Blairin kanssa.

Pari, jota en oikeastaan uskonut alkavani kannattamaan on Blair ja Dan. Kun satja alkoi, en olis koskaan uskonut näkeväni päivää, jolloin heistä ensin tulis ystäviä tässä sarjassa ja vieläpä päätyis yhteen. Ja huomautuksena tähän väliin, etten ole katsonut koko kautta vielä (oon kattonu vasta 17 jaksoa), joten sekin saattaa muuttua tässä vielä. Dan ja Serena taas ei koskaan mun mielestä mitenkään toiminut ja tavallaan heissä oli vähän samaa kuin Blairissa ja Chuckissa, tosin ilman mitään vehkeilyjä. Liikaa draamaa. Dan ja Blair tuntuvat sopivan toisilleen ehkä yllättävänkin hyvin ja koska Dan nyt pohjimmiltaan sattuu olemaan symppis ja hyvä tyyppi, niin haluaisin uskoa niiden kahden suhteeseen. Blair ehkä loppujen lopuks kaipaa sellasta tyyppiä vierelleen kuin Dan. Toivon, että GG.n luojat ovat samaa mieltä kanssani... Tuskin ovat.

Georgina oli vähän yllätys, koska ajattelin hänen kaikonneen mahdollisimman kauas. Yllätys oli kyllä melkonen, kun paljastui että hän oli ottanut GG:n ohjakset oikean GG:n kadotessa Blairin ja Chuckin onnettomuuden jälkeen. Kaikessa ärsyttävyydessään Georgina kuitenkin onnistuu yllättämään välillä ihan positiivisesti ja odotankin pienellä innolla mitä häneltä löytyy varastostaan Blairin avioliiton mitätöinnin suhteen.

Charlie/Ivy on ollut ärsyttävä oikeastaan siitä asti kun tuli sarjaan ja nyt kun hän vielä peri CeCen ja vei Lilyltä kodin, niin oikeasti toivon, että hänelle kävis köpelösti. Oikea Charlotte taas vaikuttaa ihan symppikseltä, tosin käy sääliksi, koska hänen äitinsä on vaan rahan perään. Ja aika yllätys, että Serenalla ja Charliella on sama isä. Way to go...

Vanessa teki aika törkeän tempun neloskauden lopussa antaessaan Danin kirjan sille julkaisijatyypille, mutta jollain tapaa se onneksi kääntyi Danin eduksi, vaikkakin sääliksi kävi, kun hänet huijattiin sillä tavoin paljastamaan kirjoittaneensa se kirja. Kaikki se draamailu sen kirjan ympärillä oli aika ärsyttävää, mut onneks sitä ei jääty jauhamaan pitkäksi aikaa ja tulipahan sen kautta paljastuneeksi Danin todellinen rakkaudenkohde sun muuta. Blair esittämässä itseään harrastelijateatterissa ja vasta silloin lopulta tajuamaan omat tunteensa oli ihan älyhyvä.

Viitoskausi on ainakin tähän asti vaikuttanut yhdeltä parhaimmista kausista. Paljon aikuisemmalta kuin aikaisemmat. Ihan hyvä vaan, ei sitä teinidraamlailua oliskaan jaksanut kuutta kautta putkeen.

// Vähän lisää ajatuksia tosta kaudesta.

Arvasinhan sen, ettei Dan ja Blair pysy yhdessä kauaa, vaikka niin olisin halunnut. Yks parhaimmista pareista tähän asti. Tietty Blairin piti valita Chuck. Ja Chuckista puheen ollen, olin aika yllättynyt, että Bart olikin elossa. Se, että Chuck epäili Jackia isäkseen oli kyllä hulvatonta ja melkein olisin uskonut siihen mahdollisuuteen, mutta pitäähän nyt sarjassa jotain uskottavuutta olla. Sääliksi käy Chuckia. Toinen asia mikä ärsytti on se, että Lily valitsi Bartin eikä Rufusta, vaikka jotenkin arvasin niin käyvän, heti kun Bart palas takasin.

Hassusti palattiin myös alkuasetelmiin, jossain määrin. Serenaahan näytettiin ekassa jaksossa istumassa junassa matkalla takasin Manhattanille ja nyt viitoskauden lopussa lähtemässä pois junalla. Ja koska unohdin ihan tyystin koko kuudennen kauden ekan jakson, niin aion vetää senkin tässä lähipäivinä, kun huomasin, että siinä onkin vaan kymmenen jaksoa.

Tiedän myös kuka GG on. Tai ainakin noin 99% varmuudella. Kai sekin paljastuu kuutoskaudella lopulta.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 03, 2013, 22:56:03 kirjoittanut Zaira »
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Syyskuu 02, 2013, 00:25:55 »
Viitoskausi on ainakin tähän asti vaikuttanut yhdeltä parhaimmista kausista. Paljon aikuisemmalta kuin aikaisemmat. Ihan hyvä vaan, ei sitä teinidraamlailua oliskaan jaksanut kuutta kautta putkeen.
Samaa mieltä, vitonen nousi ihan eri tasolle kuin aikaisemmat! En tiedä johtuuko se siitä, että hahmot ovat vanhempia, vai siitä, että näyttelijät ja käsikirjoittajat ym. tuntevat hahmot jo niin läpikotaisin, että niistä saadaan kaikki irti. Joka tapauksessa vitonen oli huumoriltaan ehdottomasti hulvattomin, repeilin ääneen useammin kuin pystyn muistamaan (Blair ja Dan lentokentällä, sitä naurun määrää...).

Juonikin piti otteessaan, vaikka en jaksanu kaikkea Charlie/Ivy -kouhotusta ja Naten Spectator-röyhistelyä. Chuck ja Blair on tarkoitettu yhteen, siitä olen ollut varma viimeistään kolmoskaudella, mutta tykkäsin Blair/Dan -parituksesta myös. Georgina oli tällä kertaa hyvä lisä, aikaisemmin hahmon tuppautuminen on lähinnä ärsyttänyt. Serenasta en tiedä tykkäänkö vai enkö. Muija on kaunis kuin taivas, mutta silti säätää kaikki lukemattomat miesjuttunsa eikä oikein saa elämässäkään mitään aikaan. Tosin en oikein tiedä käykö kukaan hahmoista enää koulussa, vaikka kaikilla ainakin jossain vaiheessa opiskelupaikka oli. Ja jos jokin tuli puun takaa, niin Bartin valekuolema.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)