Kirjoittaja Aihe: Gossip Girl  (Luettu 3670 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • I told you so.
  • Tupa: Luihuinen
Gossip Girl
« : Toukokuu 08, 2009, 10:25:51 »
Siis kääk, eikö tästä ole jo topikkia täällä - haulla en ainakaan löytänyt! (aurorit lukottakoot, jos sellainen kuitenkin on olemassa)

Gossip Girlin toinen tuotantokausi tulee siis sub.tv:ltä aina tiistaisin klo: 22-23.

Siis Gossip Girl:hän on aivan mahtava ohjelma! Ehkä voisi sanoa, että GG on vain tyypillistä teinien suhdekiemuroita, mutten kuitenkaan ihan täysin allekirjoita tätä väitettä, sillä GG:n juonikuviot ovat aivan ihanan erikoisia. Toisinaan tietynlainen soutaminen ja huopaaminen (esim. Blairin ja Chuckin välillä) alkavat ottaa pattiin, mutta aina tapahtuu jotain sellaista uutta, mita ei ehkä pystyisi ennalta arvaamaan.

Mitään inhokkeja en oikeastaan osaa sanoa, kertokaa te! Ehkä Danista en juurikaan pidä, hän ottaa kaiken jotenkin niin kirjaimellisesti ja vakavasti. Suosikkejani ovat Chuck, Blair, Serena ja ehkäpä myös Jenny. Jokaisella näistä on kuitenkin myös aikoja, jolloin en heistä pidä. Chuck ja Blair ovat btw ihana pari :)

Perustuu siis kirjoihin, mutta niitä en ole lukenut. Meneekö sarja samalla tavalla, kuin kirjat, vai onko suuriakin eroavuuksia?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 17, 2009, 12:42:19 kirjoittanut Kalke »
"A goal without a plan is just a wish."

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Gossip Girl
« Vastaus #1 : Toukokuu 08, 2009, 20:02:05 »
Apuva! Mä en oo koskaan tajunnut että Gossip Girlistä ole topiccia. Oon jotenkin altajuntaisesti kuvitellut että olen kirjottanut tähän topicciin. Noh, jokatapauksessa seurailen myöskin kyseistä sarjaa, vaikka sitä kaikki ystäväni aina kauhistelevatkin. Minusta sarja on kuitenkin oikeasti hyvä! Siinä tapahtuu aina kaikkea jännää ja tosi erikoista - en lähes ikinä arvaa mitään juonekäänteitä etukäteen. (Toisin kui Salkkareissa:D). Olen kyllä oikeasti aika koukussa tähän ohjelmaan xD

Tosi yllättävää että joku pitää Blairista. Tai siis, en ole lukenut muiden ihmisten mielipiteitä mutta olen koko ajan ollut siinä luulossa, että olen varmasti ainut ihminen maailmassa joka pitää Blairista. Chuck ei minua taas henk.kohtaisesti niin kiinnosta eikä hänen suhteensa Blairiin. En oikein edes tajua mikä minua siinä Blairissa niin viehättää, ehkä hänen juonittelunsa ovat jollain tavalla niin loistavia, en kyllä tiedä. Hän on kuitenkin lempparini. Serena on minusta ihan ok, ja pidin hänestä kovastikkin Danin kanssa. Jenny on taas jossain määrin aika ärsyttävä, enkä oikein saa hänestä mitään irti.Samoi se tummahiuksinen Vanessako hän on, en tykkää. Toivoin aina niin paljon että Jennyn ja Danin isukki olisi valinnut Serenan äidin kumppanikseen, mutta toisinpa kävi.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #2 : Toukokuu 08, 2009, 22:11:24 »
Samoi se tummahiuksinen Vanessako hän on, en tykkää. Toivoin aina niin paljon että Jennyn ja Danin isukki olisi valinnut Serenan äidin kumppanikseen, mutta toisinpa kävi.

Sama! Vanessa on jotenkin niiiin ärsyttävä! Tätä ei vain osaa perustella, jotenki ne tavat toimia ja puhua ottavat niin päähän. Mnustakin Jennyn ja Danin isä (melkein muistan nimen - Rufus!) olisi voinut "pariutua" Serenan äidin (tätä nimeä en edes melkein muista) kanssa. Jotenkin se niiden juttu sitten vaan kuoli ja kupsahti. Sääli.

Blair on kyllä omalla erikoisella tavallaan oikein hauska ja mielenkiintoinen henkilö. Hän ei ole puhdas pulmunen, niin kuin Serena - noh, ei Serenakaan niin pulmunen ole - mutta Blair ei pyri miellyttämään muita, vaan juonii itselleen parhaimmat asetelmat. Serenan kiltteys on hivenen ärsyttävää, samoin se, että häneltä jotenkin vaan onnistuu kaikki. Argh. Natesta en ole muistanut aikaisemmin puhua, johtuisiko siitä, että tyyppi on tylsä ja mitäänsanomaton.

Näyttelijät ovat aika hyviä kaikki, ei oikeastaan edes tule mieleen ketään, joka ei niin hyvä olisi.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Toukokuu 09, 2009, 10:19:34 »
Lainaus
Samoi se tummahiuksinen Vanessako hän on, en tykkää. Toivoin aina niin paljon että Jennyn ja Danin isukki olisi valinnut Serenan äidin kumppanikseen, mutta toisinpa kävi.

Sama! Vanessa on jotenkin niiiin ärsyttävä! Tätä ei vain osaa perustella, jotenki ne tavat toimia ja puhua ottavat niin päähän. Mnustakin Jennyn ja Danin isä (melkein muistan nimen - Rufus!) olisi voinut "pariutua" Serenan äidin (tätä nimeä en edes melkein muista) kanssa. Jotenkin se niiden juttu sitten vaan kuoli ja kupsahti. Sääli.

Näistä kummastakin mielipiteestä olen aivan samaa mieltä! Minusta Vanessa on jotenkin aina ollut kamalan tekopyhä ja eniten ärsyttää se, ettei hän osaa pitää nokkaansa erossa muiden asioista. Varsinkin kahdessa viime jaksossa on ottanut päähän tuo tyttö.

Gossip Girl on lempisarjani ja minäkin pidän Blairista eniten. Myös Chuck on hyvin kiinnostava hahmo ja heidän suhteensa on oikein mehukas vaikka se onkin ollut jo vähän aikaa sellaista on/offia.
 Nate on mielestäni ainoastaan kiinnostava hahmo silloin kun hän liittyy jotenkin Blairin ja Chuckin suhteeseen ( kuten ensimmäisessä tuotantokaudessa ) muuten hän jää aika kirkkaasti epämielenkiintoiseksi ja turhaksi hahmoksi minulle. Serena on myös hyvä hahmo vaikka hänen Danin suhteestaan en erityisemmin jaksanut innostua. Chuck/Blair sen sijaan on alusta alkaen kiinnostanut minua kovasti.

Minusta Gossip Girl on todella hyvä ohjelma ja paljon parempi kuin OC. Tykkään juuri tuollaisista juonikuvioista ja hankaluuksista. Varsinkin Chuckin hahmo on salaperäisyydessään kiehtova ( anteeksi sekava kommenttini, olen juuri nukkunut 15 tuntia! :D ). Kirjoja en ole kylläkään - vielä - lukenut ja olisi kiva tietää ovatko ne suunnilleen samanlaisia kuin sarjakin? Onko siinä suunnilleen samanlaisia juonenkäänteitä ja pareja?

Poissa Pomdidali

• Juustokakku
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Toukokuu 09, 2009, 15:04:11 »
Minusta Gossip Girl on todella hyvä ohjelma ja paljon parempi kuin OC. Tykkään juuri tuollaisista juonikuvioista ja hankaluuksista. Varsinkin Chuckin hahmo on salaperäisyydessään kiehtova ( anteeksi sekava kommenttini, olen juuri nukkunut 15 tuntia! :D ). Kirjoja en ole kylläkään - vielä - lukenut ja olisi kiva tietää ovatko ne suunnilleen samanlaisia kuin sarjakin? Onko siinä suunnilleen samanlaisia juonenkäänteitä ja pareja?

Kirjat eroavat aika todella paljon tv-sarjasta.

Tässä muutamat suurimmat eroavaisuudet:
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

En laittanut tuohon sellaisia eroavaisuuksia, jotka spoilaavat tv-sarjaa tällä hetkellä koska itse katson GG:tä jenkkien tahdissa
Who'd want to be men of the people
When there's people like you?

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #5 : Toukokuu 09, 2009, 19:41:00 »

En laittanut tuohon sellaisia eroavaisuuksia, jotka spoilaavat tv-sarjaa tällä hetkellä koska itse katson GG:tä jenkkien tahdissa

Ohhoh :O Ompas vaan paljon eroavuuksia! Menisiköhän siinä sitten ihan sekaisin, jos lukisi kirjatkin...

Poissa Cielo

• fearless
  • Vuotislainen
« Vastaus #6 : Toukokuu 09, 2009, 23:54:23 »
Hii, olin iloinen ettei Chuck tanssinut Blairin pillien mukaan vaan antaa Blairin välillä jahdata häntä. ;) Muutenkin on kiva, kun Chuckin hahmoon on alettu antaa pikku hiljaa syvyyttä. Hän onkin lempihahmoni.

Gossip Girl on mukavaa viihdettä arjen vastakohdaksi. Olen koukussa. (Piti katsoa yksi jakso netistä, kun - katastrofi - unohdin katsoa yhden jakson. xD) Toivottavasti tämä ei mene lopussa ihan lössöilyksi niin kuin kävi OC:n kanssa. Mutta vaikeahan se on varmaan sanoa milloin lopettaa.
LaForks.net                                    
suomenkielinen Houkutus-foorumi
--
ava by blackdogicons @ LJ

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #7 : Toukokuu 10, 2009, 12:35:19 »

Ohhoh :O Ompas vaan paljon eroavuuksia! Menisiköhän siinä sitten ihan sekaisin, jos lukisi kirjatkin...

Samat sanat. Olenkin epäillyt, että kirjasarja eroaa valtavasti tv-sarjasta ja sen takia en ole lukenut kirjoja ja nyt vahvisti tuo ajatus. Aika järkyttäväähän tuo oli tv-sarjan Gossip Girl fanille ja en niitä kirjoja taida kyllä ollenkaan lukea...

Minäkin seuraan muuten GG:tä jenkkien tahdissa, mutta silti tulee aina jaksot katsottua myös tiistaisin ;D

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #8 : Toukokuu 10, 2009, 14:13:42 »
Lainaus
Kirjoja en ole kylläkään - vielä - lukenut ja olisi kiva tietää ovatko ne suunnilleen samanlaisia kuin sarjakin? Onko siinä suunnilleen samanlaisia juonenkäänteitä ja pareja?

Suosittelen ehdottomasti lukemaan GG-kirjat, ne ovat oikeasti aika roimasti parempia kuin TV-sarja. TV-sarjassa hahmoille on jätetty vain niiden parhaat piirteet ja tehty niistä aika tavalla täydellisiä. Kirjassa hahmot ovat paljon syvempiä ja aidompia, koska niiden elämä ei ole pelkästään sitä, että käydään välillä koulussa ja muu aika juhlitaan eikä mikään koskaan mene pieleen. Esimerkiksi kirjoissahan Nate on lähes 24/7 pilvessä, mutta muistaakseni tv-sarjassa vain ensimmäisessä jaksossa se poltteli jotain Chuckin kanssa. Eikä tv:ssä kukaan hahmoista esimerkiksi polta tupakkaa, eikä Blairilla ole syömishäiriötä (yhdessä jaksossa sitä tosin taidettiin sivuta niin että sillä olisi ennen ollut se..?). Joo, kyllähän sen ymmärtää että varsinkin huumeiden käyttö saisi USAssa moraalipoliisit sarjan kimppuun, mutta silti ^^ Ja Vanessa! Vanessa nimenomaan kirjoissa oli kaikista asenteellisin hahmo, mutta tv-sarjaan siitä on tehty vaisu. Huoks.
Ja se kirjojen sarkastisuus <3 TV-GG:ssäkin sitä kyllä on, mutta lähinnä niissä GG:n puhe-pätkissä, ja niitä taas on aivan liian vähän. Mutta eipä kai olisi ollut mitään ideaa tehdä kirjoista ja tv-sarjasta ihan toistensa kopioita... :) Ja kyllä tv-sarjaakin kestää katsoa. Mutta ehdottomasti suosittelen lukemaan GG-kirjatkin, ne ovat hyviä :)
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Oljolover

• kuuroille korville puhuva
  • Vuotislainen
« Vastaus #9 : Toukokuu 11, 2009, 18:07:55 »
OHO! Niiden kirjojen tätyy kai sitten olla ihan sikamaisen hyviä, jos ne kerran on parempia kuin TV-sarja, kun kerran se sarjakin on ihan huippu! Katoin GG:tä alusta asti ja jäin hulluna koukkuun.

Lempihahmojani on Blair, Chuck ja Serenakin on ihan hyvä hahmo. Jostain syystä mäkään en tykkää Vanessasta, se on niin ärsyttävä ja tunkee nenänsä muiden ihmisten asioihin, vois painuu hiiteen koko muija. Sarjassa mua kiinnostaa kaikkein eniten Blairin ja Chuckin välinen kissa ja hiiri-leikki. En kyllä minäkään koskaan arvaa noita juonenkäänteitä...

Toivon kans ettei sarja pääty samal taval tönkösti ku OC, se viimenen tuotantokausi vaikutti siltä ku se oltais tehty väkisin.

Lisäks vielä mun mielestä Dan on ihan sika tyhmä, se on niin ärsyttävä, se ei tajuu mitään!

Ja silloin ku oli se Georgina, ni oli tosi jännii jaksoi, mitä mieltä te muut ootte??
Chill out, baby

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #10 : Toukokuu 13, 2009, 12:29:45 »
Oli kyllä eilen taas hyvä jakso. Hieman vain ärsytti se, että Jenny erosi Blairin äidiltä, sillä olin ajatellut sen harjoittelun kestävän pidempään ja Jennyn uran urkenevan juuri kunnon puurtamisen jälkeen. Tietystikään Blairin äiti ei ollut kovin reilu siinä hommassa, mutta oltaisiin nyt vielä jonkun aikaa saatu katsella Jennyn kärvistelyä :>

Ja Chuck ja Blair... Voi miksi ne jatkavat vieläkin tätä peliä? Olisin halunnut vain antaa hampaani sulaa rauhassa ja rauhan laskeutuvan tämän parin ylle, mutta ehkä tämä on heidän kannaltaan heille sopivin ratkaisu. Ehkä vielä joku kaunis jakso... Prkl Dan kun meni sössimään kaiken, mutta ehkä tähän oltaisiin päädytty ilman hänen avustustaankin.

Vanessa oli jälleen idiootti, mokoma pyhimys... Jotenkin vaan kaikki mitä tuo tyttö tekee ottaa päähän.

Mutta joo :) Jänskä jakso ja taas paljon tapahtui. Välillä piti kyllä kurkkia Euroviisuja kakkoselta, mutta tuskin mtn tärkeää missasin näiden pikkupätkien aikana. Mitähän ensi viikolla...?

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #11 : Toukokuu 13, 2009, 19:24:04 »
Lainaus
Vanessa oli jälleen idiootti, mokoma pyhimys... Jotenkin vaan kaikki mitä tuo tyttö tekee ottaa päähän.

Minä en kestä V:ssä juuri tuota tekopyhyyttä. Eikö hänellä tosiaan ole parempaa tekemistä kuin sekaantua muiden elämiin?

Hyvä jakso oli kuitenkin, ihanaa C/B hömpötystä, vaikka tietenkin Danielin piti sitten pilata kaikki... Huoh. Mutta luultavasti se oli parhaaksi. Pidän kovasti tuosta heidän välisestään ´pelistä´ ja ilman sitä sarja olisi roimasti tylsempi. Pidin muuten Chuckin hiuksista lyhempinä, mutta toisaalta hän vaikuttaa ehkä hieman kypsyneemmältä pidemmillä hiuksilla.

Poissa Shieldmaiden

• I solemnly swear that I am up to no good.
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed. Nox.
« Vastaus #12 : Toukokuu 13, 2009, 19:50:04 »
Huvittavaa katseltavaa, ihanasti kieli poskessa väännettyä ylivetämistä. Enkä siis tarkoita näyttelijöitä, vaan koko sarjaa ja sen ideaa. Gossip Girl on 2000-luvun versio Beverly Hills 90210:sta ja Melrose Placesta, paitsi että se on vedetty totaalisen överiksi, mikä toki sopii 2000-luvun tyyliin.
"I am not afraid, Harry. I am with you."
- Albus Dumbledore, the greatest wizard of all time -
"You're a wizard, Harry."
- Rubeus Hagrid -

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Toukokuu 14, 2009, 12:09:25 »
Ihastuin tähän hömppäteinipississarjaan ja päätin sitten kirjatkin lukaista. Kirjoissa lähinnä ärsyttää hahmojen täydellisyys - kaikki laskettelevat täydellisesti, ovat kauniita, rikkaita ja plaa - mutta se onkin juuri GG:n idea. Chuck on ainakin tv-sarjan paras hahmo. Kirjat ja sarja poikkeavat toisistaan kuin yö ja päivä toden totta. Jenny Humprey on ihan erilainen kirjassa (mm. isotissinen) ja Aaron on Blairin velipuoli.. Hmm, toivottavasti en spoilannut mitenkään ikävästi.
Tv-sarjan Serena on kyllä kaunis.
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #14 : Toukokuu 27, 2009, 17:59:55 »
Olen samaa mieltä Röhkön kanssa; Serena on tosiaan kaunis. Mielestäni ehkä hieman mallimainen :>
Viime jaksosta pidin kovasti, vaikka siinä ei Chair kohtauksia ollutkaan. Bart/Chuck kohtaus oli ihanan suloinen! :3 Ykkäskaudella siedin Dania, mutta nyt hän on vaikuttanut pässiltä. Onneksi hänen sydämensä on kuitenkin loppujen lopuksi aina hyvä. En pidä Serenan uudesta poikaystävästä ollenkaan. Ja S muutenkin leijailee omissa maailmoissaan. Cyrus oli ihana! Muistutti ehkä aivan hieman minun mielikuvaani Kuhnusarviosta ( siis ulkonäöltä ). Hänen luonteensa oli mahtava ja pidin ´Ei tarpeeksi!´-haleista. En kyllä voi uskoa, että Samu Sirkka ( vaimikäseoli? ) on hänen lapsensa :p Chuckin äiti näytti kuvan perusteella kauniilta ja tuli kauhea aaaw-kohtaus Bartin selittäessä tunteitaan pojalleen. Se oli suloista. Meinasin kyllä raivota hänelle aikaisemmin sen jääkiekko matsin takia. Charles-parka.
Vaikka toivottavasti hänen välinsä isäänsä paranevat. Olen muuten myös oppinut rakastamaan hänen pidempiä hiuksiaan!
( ei yhtään sekava viesti? ) :"D

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #15 : Toukokuu 28, 2009, 08:07:37 »
Cyrus oli ihana! Muistutti ehkä aivan hieman minun mielikuvaani Kuhnusarviosta ( siis ulkonäöltä ). Hänen luonteensa oli mahtava ja pidin ´Ei tarpeeksi!´-haleista.

Se oli kyllä aivan ihastuttavan herttainen mies :'> Tosi sympaattisen oloinen ja hupsun näköinen. En vain olisi ikinä voinut kuvitella Blairin äidin löytävän itselleen tuollaisen miehen, mutta ehkä se nainen ei olekaan niin pinnallinen, kuin on antanut ymmärtää.

Niin, oli vähän tylsä jakso ilman Chair-kohtauksia, mutta ihan mielenkiintoinen khyl. Minäkään en erityisemmin pidä Serenan uudesta poikaystävästä, epäluotettavan oloinen heppuli. Natea ei taidettu näyttää ollenkaan, mikä oli ihan hyvä juttu vaihteeksi, eikä onneksi Vanessaakaan. Jennyn sekoilut taas alkavat mennä jo vähän liian pitkälle, mikäli hän todella aikoo "erota" vanhemmistaan. Toisaalta on hyvä, että hän jätti sen malliystävänsä (tai malliystävä jätti hänet) ja toivoisin, että J pääsisi vielä luomaan oikein kunnolla uraa vaatesuunnittelun parissa.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #16 : Toukokuu 28, 2009, 09:57:25 »
Jenny on kyllä yhä enemmän ärsyttänyt minua viime aikoina, nyt vielä tämä "ero" vanhemmista niin, ei pyhä jysäys. Oli niin loistavaa kuin Jennyn isä sanoi että hän ei kyllä tue sitä mikä hänestä (Jennystä siis) on tullut. Ymmärrän kyllä että Jenny haluaa tehdä töitä unelmiensa eteen mutta ehkä sen voisi yrittää tehdä perheen avustuksella ja hieman rauhallisemmalla tahdilla. Hän on kuitenkin vasta 15-vuotias. Jostain syystä minulla on sellainen fiilis että tämä ei pääty hyvin Jennyn osalta, mutta saapi nähdä. Ehkä hän tarvitsee kunnon opetuksen.

Cyrus oli kyllä mukavanoloinen tyyppi ja mullakin tuli ihan surku Chuckia kohtaan, siinä kun hänen isänsä ei lähtenyt sinne jäkismatsiin. Se ilme :/ Onneksi lopussa pääsivät sitten puhumaan. Niih! Ja Serenan uus poikaystävä, ällö. Jotenkin hämäränoloinen. En tykkää myöskään :)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Cheo

• Vuotislainen
« Vastaus #17 : Toukokuu 31, 2009, 12:41:38 »
Niih! Ja Serenan uus poikaystävä, ällö. Jotenkin hämäränoloinen. En tykkää myöskään :)

Kirjoissahan tuo Aaron on aivan mahtava! :) Rastatukkainen, hauska vegetariaani (siis olihan, jos oikein muistan..?)
Mutta olen pettynyt tuohon telkkarisarjan Aaroniin, niinkuin myös Vanessaankin. Molemmissa on asennetta kirjoissa.
Ja ah, Chuckia on kirjoissa harmittavan vähän.
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Kesäkuu 17, 2009, 02:17:48 »
Chuckilla olikin oikein pelottavia ilmeitä tänään, kävi poikaa sääliksi - hän oli niin suloinen rähjäisenä! 8D Ja se viesti siinä lopussa oli niin suloinen... Surkeaa tekstitystä muuten. Inhosin miten raaka siitä oli tehty: ´ Anteeksi. Ansaitset parempaa. Älä etsi minua. Chuck.´ Mutta luultavasti ei ollut muitakaan vaihtoehtoja *huoh*.
 V
oi Dan Humphrey. Miksi tajusit liian myöhään että sinun olisi pitänyt pyytää Serenaa olla menemättä Aaronin kanssa? Dan ja Serena ovat samanlainen Must! pari kuten Blair ja Chuck. Toisaalta Dan on käyttäynyt kumman ylimielisesti ja koppavasti viime aikoina. Ärsyttävää. Hän oli niin suloinen ensimmäisellä kaudella. Lonely boysta on tainnut tulla totally insider.

Jenny Humphrey sentään on taas hyvillä raiteilla  - ja voi minun käy sääliksi Lilyä! Vaikka toisaalta, olen vieläkin hieman ärtynyt hänen - ja varsinkin Serenan käytöksesta Bartin hautajaisissa ja niiden jälkeen. Chuck oli tosiaan pelottavan synkkä.

Cyrus ja Eleanor menivät naimisiin! Jippii! :"D Cyrus on niin mahtavan eläväinen ja intohimoinen hahmo. Ihanaa että hän ja Blair lähentyivät viimein toisiaan. Tai siis kuka olisi parempi Eleanorille kuin Cyrus? Kaiken sen Harold-homosekoilun jälkeen on hyvä että hän löysi sellaisen ihmisen kuin Cyrus. Sitä paitsi Blair näyttää entistä paremmalta Cyruksen vieressä, pitkältä ja naiselliselta. Hyvin upealta.

Rakastin Chair halausta, se oli niin lämmin ja täynnä tunnetta. Huoh. Saankohan minä koskaan tarpeeksi Chairista? Luultavasti en.
Serena näytti tänään erityisen hyvältä, jotenkin todella nuorelta ja raikkaalta. Hänen kasvonsa olivat niin puhtaat. Pidin siitä kovasti. Danielin hiukset olivat myös mielenkiintoiset. Ja Jenny on totisesti kasvanut siitä tytöstä joka oli ensimmäisellä kaudella. En ole aina pitänyt Jennystä mutta nyt hän tuntuu jo paljon läheisemmältä minulle. Vaikka olenkin edelleen totaalinen Blairin kannattaja.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #19 : Kesäkuu 17, 2009, 12:41:37 »
Chuckilla olikin oikein pelottavia ilmeitä tänään, kävi poikaa sääliksi - hän oli niin suloinen rähjäisenä! 8D Ja se viesti siinä lopussa oli niin suloinen... Surkeaa tekstitystä muuten. Inhosin miten raaka siitä oli tehty: ´ Anteeksi. Ansaitset parempaa. Älä etsi minua. Chuck.´ Mutta luultavasti ei ollut muitakaan vaihtoehtoja *huoh*.
 V
oi Dan Humphrey. Miksi tajusit liian myöhään että sinun olisi pitänyt pyytää Serenaa olla menemättä Aaronin kanssa? Dan ja Serena ovat samanlainen Must! pari kuten Blair ja Chuck. Toisaalta Dan on käyttäynyt kumman ylimielisesti ja koppavasti viime aikoina. Ärsyttävää. Hän oli niin suloinen ensimmäisellä kaudella. Lonely boysta on tainnut tulla totally insider.

Cyrus ja Eleanor menivät naimisiin! Jippii! :"D Cyrus on niin mahtavan eläväinen ja intohimoinen hahmo. Ihanaa että hän ja Blair lähentyivät viimein toisiaan. Tai siis kuka olisi parempi Eleanorille kuin Cyrus?

Nuista asioista aivan samaa mieltä! :D Chuck - parkaa käy nyt aivan todella sääliksi, tuntuu ettei hänelle nyt isänsä kuoleman jälkeen ole enää ketään. Vaikka he eivät olleet isänsä kanssa kauhean läheisiä, oli Bart kuitenki Chuckin ainoa perhe. Mitenhän Lily häneen tämän jälkeen suhtautuu? Tuskin ainakaan poika(puolena). Oli todella ihania Chair - pätkiä tässä jaksossa! Toivottavasti jatkoa seuraa, eikä Chuck kadonnut minnekään liian kauas / liian pitkäksi aikaa.

Dankin on ollut nyt myöhemmin todella ärsyttävä, aivan kuten sanoit: hirveän ylimielinen. Ihan kuin hän olisi kaikkien muiden yläpuolella. Huoh. Serenan nykyinen poikaystävä tuntuu myös ärsyttävältä (miksen muista ikinä tämän nimeä?!), ei yhtään uskoisi tätä ihanan Cyruksen pojaksi, ja unohdankin sen asian aina. Cyruksen ja Eleanorin häät tulivat aika ex-temporena, mutta ne olivat hyvä juttu :) Cyrus on sympaattinen ja herttainen ihminen.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #20 : Kesäkuu 28, 2009, 13:02:29 »
Leighton Meesterin sinkku Bette Davis Eyestaitaa jäädä tähden ainoaksi kuunneltavaksi kappaleeksi. Ihan ääni tytöllä on, mutta tarvitsee liikaa tukea musiikista.

//Huhutar poisti toimimattoman youtube-linkin..
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2010, 16:34:21 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Vegaani

• Vuotislainen
« Vastaus #21 : Elokuu 02, 2009, 12:32:55 »
Gossip Girl on yksi lempiohjelmistani. Pidän siitä, koska siinä on hyvät hahmot, joilla on luonnetta ja jokainen on hiukan omanlaisensa.
 Lempihahmoni on Jenny, koska hän on pirteä, iloinen ja hyvä persoona. Hän uskaltaa nykyään puolustautua ja tekee kaikkensa unelmiensa eteen, melkein. Toikseksi paras hahmo on Dan, koska hän on huolehtiva isoveli, kiltti ja hyväsydämminen.
En pidä Blairista, koska hän on ilkeä ja juonitteleva, samoin kuin Chuck.

Poissa Wondering

• Vuotislainen
« Vastaus #22 : Tammikuu 26, 2010, 23:41:14 »
Itse luin kaikki kirjat jo aikoja ennenkuin sarja tuli edes tv:stä ja todellakin kirjat eroavat huomattavasti tv sarjasta, varsinkin henkilöhahmojen persoonallisuudet, en tiedä tulenko spoilaamaan siinä mitä seuraavaksi aion sanoa, mutta varoitan nyt kuitenkin, suurimpana pidän Serenan persoonallisuutta, tv-sarjassa Serena on suht. tunnollinen, pahasta tytöstä kiltiksi tytöksi muuttunut kun taas kirjoissa Serena on edelleen se "paha tyttö" joka hän oli ennen tv-sarjassa. En tiedä kumpi on parempi, mutta kummatkin ovat yhä kiinnostavia.

Dan on suht. samanlainen paitsi vielläkin liioitellumpi kirjoissa kuin sarjassa, itse saan kirjoista sen käsitelmän että Dan on hyvin kalpea, huonosti pukeutuja jopa hiukan narkkarin näköinen runoilija joka kirjoittaa jatkuvasti runoja, kun taas tv-sarjasta ainakin minä saan sen käsityksen että on Dan on ns. suht normaali jos tiedätte mitä tarkoitan.

Niinkuin jo joku aikaisemmin mainitsi niin Chuck on kirjassa homomainen, eikä ole niin suuressa osassa kuin tv-sarjassa.

Blairin ja Naten suhde on aivan erilainen kirjoissa kuin sarjassa. On-off-on-off-on, olihan se tätäkin tv-sarjassa muttaloppui jossain vaiheessa toisin kuin kirjoissa. Kirjoissa Nate oli pilveä poltteleva nuorukainen joka myöhemmin joutui jopa vieroitukseen, tv:ssä Nate on paljon tunnollisempi. Kirjoissahan Jenny ja Nate seurustelivat hetken. Muistaakseni Blair on melkeinpä samanlainen kirjoissa kuin tv:ssä

Kirjoissa Jenny on isorintainen ja erittäin epävarma tyttö, ei lähellekkään tv:en Jennyä.

Omasta mielestiäni sarja on mukava ja tuo vaihtelua muihin tv-sarjoihin verrattuna, ja niinkuin monet ovat sanoneet juonenkäänteitä ei voi arvata ennalta niinkuin monista muista tv-sarjoista.

//Jessie poisti tyhjän tilan:)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2010, 16:09:42 kirjoittanut Jessie »

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #23 : Tammikuu 27, 2010, 18:10:12 »
Myös minä olen lukenut ne kaikki seitsemän kirjaa, ja yhdyn niihin jotka aikasemmin ovat sanoneet hahmojen erilaisuudesta kirjoissa ja tv:ssä. Tosin mielestä sivuhahmot ovat kaikkein eniten muokatut, esimerkkinä vaikka Aaron Rose. Mutta mutta, itse ajattelen että on vain hyvä että sarja muokkaa juonta ja henkilöitä omaan suuntaansa, koska olisi tylsä lukea kirjoista samat asiat mitkä sitten tulevat telkasta.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Sugar

• sininen välähdys tähtien keskellä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #24 : Huhtikuu 11, 2010, 17:52:16 »
Itsekin olen lukenut kaikki kirjat o/ Onhan se vähän hämmentävää että joidenkin sivuhahmojen ympärille on rakennettu ihan eri tarina kuin mitä kirjoissa on ollut, ja oikeastaan kyllä ihan päähahmojenkin, mutta silti.

Olen boksikatsoja, en ole hirveän aktiivinen katsomaan mitään sarjoja itse telkkarista. Olen nähnyt heh GG:stä ensimmäisen tuotantokauden ja sen lisäksi toisen kauden boksilta kaksi ekaa levyä, ja sen jälkeen en enää voinutkaan niitä katsoa, joten en siis yhtään tiedä missä sarjassa tälläkään hetkellä mennään. Mutta lempihahmoni sarjasta ovat luultavasti Jenny, Blair Serenan kanssa ja Serena. Georgie oli myös aika hulvaton siinä ensimmäisellä (?) kaudella. Vähiten taas pidän Blairista Jennyn kanssa, vaikka sitäkin on oikeastaan aika kivaa katsoa :---------D Anteeksi etten pysy yhdessä mielipiteessä.
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on

Poissa Blackie

• Summer girl
  • Vuotislainen
  • Eksentrinen ja ristiriita.
« Vastaus #25 : Toukokuu 04, 2010, 16:14:49 »
Minä olen katsonut sekä TV-sarjaa, että lukenut kirjoja. TV-sarja on mainio moniin muihin TV-sarjoihin verrattuna. Juoni mutkikas, vaihteleva ja yllätyksellinen. Henkilötkin ovat mainioita. Heissä on realisimia, tietyssä suhteessa. Tosin jotkut ovat ehkä hieman karikatyyrimaisia. Lempparini ovat Chuck ja Eric, jota on TV:ssä aivan liian vähän. Georginasta ja monista sivuhahmoista en sen sijaan oikein pidä.

Kirjoja olen lukenut jokusen. Niistä en oikein pitänyt, joten en viitsinyt lukea niitä sen enempää. Ne eivät ole, niin hyviä kuin TV-sarja. Liian erilaisia minun makuuni.

Tietääkö joku milloin GG:n kolmoskausi tulee Suomessa TV:stä?
Onko mitään ihanampaa kuin uiminen, aallokko ja ksätuuli vartalollasi!?

Uusi alku elokuussa.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Heinäkuu 28, 2010, 10:12:15 »
Eikö kolmoskausi ole jo esitetty Suomessa? Tai sitten olen joskus katsonut tämän ladattuna ja sekoittanut siihen.
4. kautta kuitenkin kuvataan parhaillaan rapakon tuolla puolen.

Olen nyt kesän aikana katsonut uudelleen kaudet 1-3 ja ihastunut todella todella Chuck/Blair-paritukseen. Edin ja Leightonin välillä on kemiaa! He voisivat yhtä hyvin esittää Edwardia ja Bellaa tai Romeota ja Juliaa. Harvoin nuorilla näyttelijöillä, noin pinnallisessa sarjassa, yhteistyö saa kipinät lentelemään melkein tv-ruudun läpi!
Chuckia näyttelevä Ed Westwick on tosin (kuolattava) britti ja palkittu parhaaksi tv-viholliseksi useampaan otteeseen.

Aika höttöhuttuahan juoni paikoin on, mutta ihan "Becose I´m Chuck Bass" linejen takia tätä katsoo. Varsinkin toisella kaudella "kolmen sanan kamppailu" on kutkuttavaa katsottavaa.

Ja spoilaan kolmoskauden loppua:

Ja neljänteen kauteen tämä sarja saisi päättyäkin, ettei kokonaisuus lässähdä.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #27 : Heinäkuu 28, 2010, 12:14:52 »
Eikö kolmoskausi ole jo esitetty Suomessa? Tai sitten olen joskus katsonut tämän ladattuna ja sekoittanut siihen.
4. kautta kuitenkin kuvataan parhaillaan rapakon tuolla puolen.

Olen nyt kesän aikana katsonut uudelleen kaudet 1-3 ja ihastunut todella todella Chuck/Blair-paritukseen. Edin ja Leightonin välillä on kemiaa! He voisivat yhtä hyvin esittää Edwardia ja Bellaa tai Romeota ja Juliaa. Harvoin nuorilla näyttelijöillä, noin pinnallisessa sarjassa, yhteistyö saa kipinät lentelemään melkein tv-ruudun läpi!
Chuckia näyttelevä Ed Westwick on tosin (kuolattava) britti ja palkittu parhaaksi tv-viholliseksi useampaan otteeseen.

Ei ole kolmoskautta vielä esitetty, todennäköisesti joskus ensi vuoden alussa (vasta!) tulee ruutuihin, ainakin mikäli Subia on uskominen.

Itsekin pidän todella paljon tuosta Blair/Chuck - parista, ja toivon, että kun sarja joskus päättyy, he todella saavat toisensa! Tuollaista kemiaa on kutkuttavaa katsoa :) Mutta aina vain tulee uusia vastoinkäymisiä.

Poissa Kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #28 : Joulukuu 25, 2011, 19:54:38 »
minäkin seurailen gossip girl:iä sillä jäin siihen kesällä koukkuun ja siitä lähtien olen ihquttanut sarjaa ja seuraillut sitä ja lempihahmoni kyseisestä ohjelmasta ovat Serena, Blair, Chuck ja Nate. :>
I can always make you smile.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #29 : Elokuu 31, 2013, 14:48:55 »
Huomenna telkkarista alkaa kuudes, eli viiminen, kausi ja ite oon tässä nyt torstaista asti kattonu viitoskautta netistä. Varsin mielenkiintoinen kausi täytyy myöntää. Ja jos joku nyt ei oo sattunut kattoon viitoskautta vielä, niin ei kannata lukea tämän enempää.

Ensinäkin Blair ja Louis. Sisimmissäni halusin toivoa, et niistä tulis jotain ja niiden liitto onnistuis, mutta tietty koska kyseessä on GG, tietty kaikki menikin päin honkia. En oo enää pitkään aikaan toivonut Blairin ja Chuckin suhteen mitään, koska ne ei vaan onnistu. Niiden onnettomuus ja se, että Blair menetti lapsensa oli oikeasti surullista, ja hetken luulin, että Chuck kuoli. Mutta niin, Blairin ja Louisin hääpäivähän alkoi ihan hyvin, kunnes se video julkaistiin ja jotenkin aavistelin sen olevan Dan ja myöhemmin vielä paljastui, että oikestaan juurikin siitä syystä, mitä epäilin. Harmi vaan, että Chuckin täytyi olla sellainen pässi, että pilasi lopullisetkin mahdollisuutensa Blairin kanssa.

Pari, jota en oikeastaan uskonut alkavani kannattamaan on Blair ja Dan. Kun satja alkoi, en olis koskaan uskonut näkeväni päivää, jolloin heistä ensin tulis ystäviä tässä sarjassa ja vieläpä päätyis yhteen. Ja huomautuksena tähän väliin, etten ole katsonut koko kautta vielä (oon kattonu vasta 17 jaksoa), joten sekin saattaa muuttua tässä vielä. Dan ja Serena taas ei koskaan mun mielestä mitenkään toiminut ja tavallaan heissä oli vähän samaa kuin Blairissa ja Chuckissa, tosin ilman mitään vehkeilyjä. Liikaa draamaa. Dan ja Blair tuntuvat sopivan toisilleen ehkä yllättävänkin hyvin ja koska Dan nyt pohjimmiltaan sattuu olemaan symppis ja hyvä tyyppi, niin haluaisin uskoa niiden kahden suhteeseen. Blair ehkä loppujen lopuks kaipaa sellasta tyyppiä vierelleen kuin Dan. Toivon, että GG.n luojat ovat samaa mieltä kanssani... Tuskin ovat.

Georgina oli vähän yllätys, koska ajattelin hänen kaikonneen mahdollisimman kauas. Yllätys oli kyllä melkonen, kun paljastui että hän oli ottanut GG:n ohjakset oikean GG:n kadotessa Blairin ja Chuckin onnettomuuden jälkeen. Kaikessa ärsyttävyydessään Georgina kuitenkin onnistuu yllättämään välillä ihan positiivisesti ja odotankin pienellä innolla mitä häneltä löytyy varastostaan Blairin avioliiton mitätöinnin suhteen.

Charlie/Ivy on ollut ärsyttävä oikeastaan siitä asti kun tuli sarjaan ja nyt kun hän vielä peri CeCen ja vei Lilyltä kodin, niin oikeasti toivon, että hänelle kävis köpelösti. Oikea Charlotte taas vaikuttaa ihan symppikseltä, tosin käy sääliksi, koska hänen äitinsä on vaan rahan perään. Ja aika yllätys, että Serenalla ja Charliella on sama isä. Way to go...

Vanessa teki aika törkeän tempun neloskauden lopussa antaessaan Danin kirjan sille julkaisijatyypille, mutta jollain tapaa se onneksi kääntyi Danin eduksi, vaikkakin sääliksi kävi, kun hänet huijattiin sillä tavoin paljastamaan kirjoittaneensa se kirja. Kaikki se draamailu sen kirjan ympärillä oli aika ärsyttävää, mut onneks sitä ei jääty jauhamaan pitkäksi aikaa ja tulipahan sen kautta paljastuneeksi Danin todellinen rakkaudenkohde sun muuta. Blair esittämässä itseään harrastelijateatterissa ja vasta silloin lopulta tajuamaan omat tunteensa oli ihan älyhyvä.

Viitoskausi on ainakin tähän asti vaikuttanut yhdeltä parhaimmista kausista. Paljon aikuisemmalta kuin aikaisemmat. Ihan hyvä vaan, ei sitä teinidraamlailua oliskaan jaksanut kuutta kautta putkeen.

// Vähän lisää ajatuksia tosta kaudesta.

Arvasinhan sen, ettei Dan ja Blair pysy yhdessä kauaa, vaikka niin olisin halunnut. Yks parhaimmista pareista tähän asti. Tietty Blairin piti valita Chuck. Ja Chuckista puheen ollen, olin aika yllättynyt, että Bart olikin elossa. Se, että Chuck epäili Jackia isäkseen oli kyllä hulvatonta ja melkein olisin uskonut siihen mahdollisuuteen, mutta pitäähän nyt sarjassa jotain uskottavuutta olla. Sääliksi käy Chuckia. Toinen asia mikä ärsytti on se, että Lily valitsi Bartin eikä Rufusta, vaikka jotenkin arvasin niin käyvän, heti kun Bart palas takasin.

Hassusti palattiin myös alkuasetelmiin, jossain määrin. Serenaahan näytettiin ekassa jaksossa istumassa junassa matkalla takasin Manhattanille ja nyt viitoskauden lopussa lähtemässä pois junalla. Ja koska unohdin ihan tyystin koko kuudennen kauden ekan jakson, niin aion vetää senkin tässä lähipäivinä, kun huomasin, että siinä onkin vaan kymmenen jaksoa.

Tiedän myös kuka GG on. Tai ainakin noin 99% varmuudella. Kai sekin paljastuu kuutoskaudella lopulta.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 03, 2013, 22:56:03 kirjoittanut Zaira »
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Syyskuu 02, 2013, 00:25:55 »
Viitoskausi on ainakin tähän asti vaikuttanut yhdeltä parhaimmista kausista. Paljon aikuisemmalta kuin aikaisemmat. Ihan hyvä vaan, ei sitä teinidraamlailua oliskaan jaksanut kuutta kautta putkeen.
Samaa mieltä, vitonen nousi ihan eri tasolle kuin aikaisemmat! En tiedä johtuuko se siitä, että hahmot ovat vanhempia, vai siitä, että näyttelijät ja käsikirjoittajat ym. tuntevat hahmot jo niin läpikotaisin, että niistä saadaan kaikki irti. Joka tapauksessa vitonen oli huumoriltaan ehdottomasti hulvattomin, repeilin ääneen useammin kuin pystyn muistamaan (Blair ja Dan lentokentällä, sitä naurun määrää...).

Juonikin piti otteessaan, vaikka en jaksanu kaikkea Charlie/Ivy -kouhotusta ja Naten Spectator-röyhistelyä. Chuck ja Blair on tarkoitettu yhteen, siitä olen ollut varma viimeistään kolmoskaudella, mutta tykkäsin Blair/Dan -parituksesta myös. Georgina oli tällä kertaa hyvä lisä, aikaisemmin hahmon tuppautuminen on lähinnä ärsyttänyt. Serenasta en tiedä tykkäänkö vai enkö. Muija on kaunis kuin taivas, mutta silti säätää kaikki lukemattomat miesjuttunsa eikä oikein saa elämässäkään mitään aikaan. Tosin en oikein tiedä käykö kukaan hahmoista enää koulussa, vaikka kaikilla ainakin jossain vaiheessa opiskelupaikka oli. Ja jos jokin tuli puun takaa, niin Bartin valekuolema.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)