Kirjoittaja Aihe: Luna Lovekiva  (Luettu 35814 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Jensen Ackles :D
Vs: Luna Lovekiva
« Vastaus #25 : Heinäkuu 24, 2009, 23:04:36 »
Minäkin pidän Lunasta :) Täällä on niin paljon ihmisiä, joitten kanssa olen samaa mieltä, etten jaksa ruveta nyt viestejä kopoimaan tähän. Evanna on niiin loistava ratkaisu Lunan hahmoon, harvoin olen näin tyytyväinen ollut

Tietenkin välistä itsekin mietin, että voiko olla olemassa ihmistä, joka ei välitä muitten mielipiteistä itsestään ym. Jotenkin sellainen on tekopyhyyttä, mutta Luna ei oikeasti tavallaan huomioi muita kuin muut huomioivat hänet! Siis KV hän Billin häissä tunnisti Harryn vaikka hän oli juonut monijuomalientä. Minusta tämä osoittaa hänestä huomio kykyä ja kyky reagoida kaikkiin yllätyksiin eritavalla. Tuskinpa Luna oli hätkähtänyt jos Harry olisi kuiskannut hänelle näkymättömyysviitan alta, kuten Hermione KV:ssa. Luna on vain kasvatettu ymmärtämään että yllätykset ja ei-mahdollinen ovat osa elämää, veikkaan että tähän myös on vaikuttanut että Lunan äiti kuoli. Tuskinpa kukaan lapsi ymmärtää että äiti voi kuolla.

Ymmärrän että jotkut eivät ymmärrä Lunaa ja hahmon voi käsittää niin monella tapaa. Joistakin hän saattaa olla vain Rowlingin turha täytesivuhahmo, Dream team vaan kehiin! Itsekin ihmettelen miksei Lunaa ole aijemmin esitetty, mutta esim. kolmannessa ja neljännessä kirjassa hahmoja tuli vain niin liikaa, että Luna olis hukkunut heidän sekaan. Tai tulihan heitä viidennessäkin, mutta silloin pystyi hahmottamaan kuka on kenenkin puolella :)
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #26 : Heinäkuu 25, 2009, 22:12:15 »
Ah, olen vähänniinkuin sitä mieltä, että vaikka Luna on outo, hän on hyvällä tavalla outo. Hän kuitenkin välittää (harvoista?) ystävistään aidosti, eikä välitä mitä muut ajattelevat (Mahtava, vaikkakin melko epäyleinen luonteenpiirre).  Luna on ehdottomasti todella älykäs, mutta outo.. Mutta mitä siitä, kukapa meistä ei joskus olisi outo? (vaikka jos joku on yhtä outo kuin Luna Lovekiva...)

Näyttelijä on kiva hyvin valittu. Vaikken aluksi tykännyt Lunasta kovinkaan paljon, olen alkanut jopa melkein kadehtia häntä, en outouden, vaan sen elämänasenteen takia...:)
Tahdonvoimaa!

Poissa Minna

• ystävällinen mäyrä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #27 : Heinäkuu 26, 2009, 15:36:41 »
Lainaus
Siis mitä mieltä olet Luna Lovekivasta oliko hän ihan tyhmä ja lapsellinen?Vai outo?Tai suloinen ja paras hahmo koko sarjassa?

Omasta mielestäni Luna on vähän kaikkea noista. Kun hän ilmaantuu FK:ssa mukaan tapahtumiin tulee ensimmäiseksi mieleen, että hänestä ei ole oikeen mihinkään ja hän on yksinkertaisesti outo ja tyhmä eikä hänellä siksi ole ystäviä. Mutta sitä mukaa, kun Lunasta kerrotaan lisää, hänestä ei yksinkertaisesti voi olla pitämättä.

Luna uskoo kaikkeen ihmeelliseen ja isänsä tavoin uskoo ilmeisesti, että kaikki mitä ei ole todistettu epätodeksi on totta. Usein Luna on kuitenkin oikeassa (esim. thestralia -asiassa), mutta kukaan ei kuitenkaan ota häntä todesta, koska hän uskoo muutenkin kaikkeen kummalliseen niin kuin ruttusarvisiin niistaisikkeihin.

Luna on omalla tavallaan fiksu henkilö. Pidän siitä, miten hän saattaa saada jonkun neronleimuksen ja ehdottaa jotain suunnitelmaa itsestäänselvänä. Niin kuin esimerkiksi FK:ssa tätä "me lennämme, tietenkin" -kommenttia. Muut ovat pohtineet ties kuinka kauan, miten pääsevät ministeriöön. Ja taas kerran kukaan ei oikeen usko häntä, koska hän on yksinkertaisesti muiden mielestä täysin outo. Ron ivailee hänelle jotain ruttusarvisista niistaisikeistäkin. Mutta kuin ihmeen kaupalla Lunan ensin älyvapaalta tuntuva suunnitelma onnistuu (:

Luna on siinä mielessä kiehtova hahmo, että vaikka hän vaikuttaa sekopäältä, kun on kyse tavallisesta koulupäivästä tai vaikka kuutosessa olleesta hiuspausselostuksesta, niin tiukan paikan tullen hänellä on aina jokin suunnitelma ja hän pysyy tyynenä ja järkevänä. Niin kuin KV:ssä kun he ovat Malfoyden kellarissa hän ei ala puhumaan mitään järjettömyyksiä, että hehän voisivat vaikka räjäyttää kellarin lirppuvilla limpeillä.

Lainaus
Siis KV hän Billin häissä tunnisti Harryn vaikka hän oli juonut monijuomalientä. Minusta tämä osoittaa hänestä huomio kykyä ja kyky reagoida kaikkiin yllätyksiin eritavalla.

Olen samaa mieltä Giliathin kanssa tässä asiassa. En oikeastaan kirjassa hämmästynyt yhtään, että Luna tunnisti Harryn monijuomaliemestä huolimatta. Olikin odottanut häneltä jotain sellaista, se oli vaan jotenkin lunamaista tunnistaa Harry "tämän ilmeistä". Jotenkin Luna vain sattuu aina tietämään, miten asiat oikeasti ovat eikä hän tunnu ihmettelevän oikeen mitään.

Lunasta ei vain yksinkertaisesti voi olla pitämättä! :)

~Minna
Mä huudan ohjeit mut auto menee puskii,
älä anna mun kuolla mun tuskii.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Elokuu 04, 2009, 15:34:00 »
Luna on minun mielestä todella hyvä tyyppi. Ja kiva. Vaikka Luna on oman tiensä kulkia (aivan kuten isänsäkin) hän on silti mukava ja hauska.
Alussa Luna tuntui melko tyhmältä, kun lukee Saivartelijaa väärinpäin taikasauva korvan takana. ;D En aluksi uskonut ollenkaan,
miten Luna voisi kuulua Korpinkynteen, mutta jälkeenpäin ajatellen, se on ihan järkevää ;)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Twain

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Elokuu 08, 2009, 21:00:46 »
Luna on kuulunut aina myös minun suosikkihahmoihin, hän on jotenkin niin epätodellinen hahmo, (vai tiedätkö ketään sellaista kuin Luna Lovekiva ! kerro minulle jos tunnet ! ) Hän on niin täydellisesti oma itsensä aina ja kaikkialla.
Muistan erään kirjan jossa oli mielestäni hieman Lunaa muistuttava hahmo, kirjan nimi oli Tähtityttö ja yhtenä päähenkilöistä oli (yllätys, yllätys ) Tähtityttö. Sekin oli jotenkin sellainen omalaatuinen tyyppi, oli aina oma itsensä, eikä ymmärtänyt muiden pilkkaa ja väheksyntää. Ihmettelen sitä joskus miten joku voi vain olla välittämättä tippaakaan toisten mielipiteistä ?
Kummallista , ettei Lunaa mainittu aikaisemmissa kirjoissa, siis miten sellaisen tyypin kuin Luna voi olla huomaamatta ? ( tai... ehkä Rowling keksi Lunan vasta vitos kirjaa tehdessään ? )
No, jokatapauksessa... jännä tyyppi se Lovekiva...

Juitze

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Elokuu 23, 2009, 10:19:35 »
Pidän todella paljon Lunasta, koska :

A)Hän on niin symppis.

B)Luna on Alnuksen Kaartissa ja taisteli FK:ssa ja KV:ssa Kuolonsyöjiä vastaan. Ihastuttavaa...

C)Luna kuuluu Korpinkynteen, eikä Luihuseen tai Rohkelikkoon, niinkuin melkeinkaikki keskeiset henkilöt.

Siinähän ne olikin :)

Ajankääntelijä

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Elokuu 24, 2009, 23:56:15 »
Luna ehdottomasti kuuluu suosikkeihini. Yhtäläisyydet allekirjoittaneen luonteeseen, sympaattisuus ja kaiken kruununa elokuvien sanoinkuvaamattoman kaunis Evanna Lynch, niin en vain voi sanoa etten pitäisi Lunasta. En vain kertakaikkiaan voi.

Poissa Haisku

• Kummitus-susi
  • Vuotislainen
« Vastaus #32 : Syyskuu 13, 2009, 13:48:56 »
Onhan hän oikein hyvä hahmo, ehkä outo ja kumallinen mutta juuri siksi hän onkin niin kiva hahmo :) Luna on mielästäni myös ihan järkevä välllä, silloin kun ei selitä narskuista tms. ;D Hän on myös aika postiivinen siihen nähden että on syrjitty ja yksinäinen.
Walked into the flames
Called out your name
But there was no answer
And now I know my heart is a ghost town…

Esmeralda

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Syyskuu 13, 2009, 16:48:43 »
Luna ei todellakaan ole tyhmä!
Yksi lempihahmoistani, hieman outo kyllä mutta ihana 8)

Poissa wildeliini

• Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema
« Vastaus #34 : Lokakuu 04, 2009, 19:00:15 »
Lunahan on kerrassaan ihana. Yksi lempi hahmoistani. Hän on niin omaperäinen ja hauska. Vaikka välillä Lunan juttuja epäillään, niin onhan Luna monessa asiassa oikeassakin. Jotkut epäilevät Lunan taitoja, mutta taistelihan hän AK:ssa erittäin kiitettävällä suorituksella.
Luna on suloinen, rehellinen, omaperäinen, ystävällinen ja mielikuvituksellinen henkilö. En usko, että olisi ollut hauskaa jos Luna olisi ollut ns. tavallinen. Hän toi kirjoihin tiettyä pirteyttä ja koomisuutta. Musta on aina tuntunut, että kun Luna tuli kuvioihin, niin Nevillelle tuli ikäänkuin pari. En tarkoita romanttisessa mielessä, vaan koska Luna ja Neville ovat molemmat vähän höpsöjä, tietysti hyvällä tavalla.
se mikä on tullakseen, se tulee ja me katotaan
sitä päin pärstää, kun se tulee.

Poissa Accused

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Lokakuu 07, 2009, 20:23:31 »
Luna = Persoonallinen isolla P:llä!

Ihailtava hahmo Pottereissa, antaa ajattelemisen aihetta jos vertaa tosi elämään! (Niin tyyni muiden rumille sanoille jne.)

Luna on henk. kohtaisesti lempihahmoni ja samaistun henkilöön aikapaljon. Olen ehkä hieman höperö ja pukeudun joskus hieman oudosti ja haaveissani elän lie missä. Mutta silti välitän lähimmäisistäni vaikken hirmu hyvin sitä näyttäisikään. Luna on hurmaava tyttö kaikessa persoonallisuudessaa, kermakaljakorkkikoruineen. Olisi ihana saada Lunan kaltainen ystävä :)
We need to come back down and face what we\'ve become

DooDI

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Lokakuu 08, 2009, 23:00:48 »
Luna on aika seksikäs typykkä. Luna on outo, mutta hyvällä tavalla outo ja myös hauska. Niinkuin monet ovat todenneet, on Luna aika hyvä arvioimaan ja tuntemaan ihmisiä. Luna ei kuulu alussakaan hirveästi päähenkilöihin, mutta myöhemmin hänestä on tullut vaikuttava tekijä pottereissa.

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Joulukuu 03, 2009, 15:52:49 »
 Luna on ihana. Ei ehkä ihan yhtä ihana, kuin Tonks, mutta ihana kuitenkin. Se osaa sulkeutua omaan sisäiseen maailmaansa eikä välitä siitä, mitä muut hänestä ajattelevat. Luna on omituinen, mutta niin olen minäkin, joten en rupea siitä valittamaan. Sitäpaitsi omituisuus on hyvä asia.

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Joulukuu 29, 2009, 20:16:21 »
Luna, Luna, Luna...

Taitaa olla kärkisijalla/-sijoilla lempparihahmo-listallani.

Rakastuin hahmoon silloin kun näin sen Feeniksin kilta -elokuvassa ensimmäisen kerran. Tyttö on oikein ihana, sellainen hömppä joka selittää kaikenlaista mistä muut eivät ymmärrä mitään, ihan niin kuin minäkin. Luna uskaltaa olla erilainen, eikä välitä muiden mielipiteistä (yhtään, mikä on todella ihailtavaa mutta myös ihmetyttää, miten joku voi antaa toisten nyrpeiden katseiden ja ainaisen oudoksumisen olla), ja niin kuin monet ovat sanoneet, kadehdin hänen ainaista, positiivista elämäntapaansa josta tyttö ei tunnu millään luopuvan.
Luna on hyvin mielenkiintoinen, hänestä saisin paljon enemmän jutun juurta kuin esimerkiksi hmm sanotaan että Hermionesta (häntä vähättelemättä), mutta Luna on niin persoonallinen, että toista samanlaista tuskin kävelee ihan heti vastaan (vaikka niin toisaalta vastaan kävelee heti yhtä fiksua noitakaan kuin Hermione...), eikä hän heti huku massaan.

Samaistun Lunaan siis hyvin paljon ja olen löytänyt paljon samanlaisia piirteitä ja asioita meistä. Uskokaa tai älkää, kukaan ei ota minua yleisesti tosissaan, mutta olen kuitenkin (ainakin omasta mielestäni) hyvä ystävä vaikka ensin vaikuttaisinkin vähän erilaiselta kuin muut. Täytyy tosin myöntää, että jos minun kenkäni vietäisiin ja piilotettaisiin, en ottaisi asiaa ihan niin hellästi kuin Luna...

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Tammikuu 03, 2010, 16:38:47 »
 Mielipiteeni on muuttunut...

Vihaan Lööperi Lovekivaa, joka on hirveä, huomionkipeä retiisi! En ymmärrä, miten joku voi pitää hänestä! Osoittaa jästimäityyttä pitää hänestä, sillä tyliksessä kukaan ei pidä hänestä, ja vain te jästit siedätte Luna Lööperiä. Kaikki on silleen, et vau, sil on kissanhiekkaa laukus, onpas se ihana! Alatteko fanittaa mua, jos laitan hiekkaa laukkuuni? Ette! Jos hän olisi täällä oikeassa elämässä, et taatusti pitäisi hänestä! Luna erottuu joukosta tahallaan, ja siksi kaikki lovettaa sitä!

Lunaan sopivia sanoja:

Ylirauhallinen
 Ruma
 Outo
 Retiisimäinen
 Hintti
 Skeittijästi
 Ärsyttävä

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #40 : Tammikuu 03, 2010, 17:03:45 »

Vihaan Lööperi Lovekivaa, joka on hirveä, huomionkipeä retiisi! En ymmärrä, miten joku voi pitää hänestä! Osoittaa jästimäityyttä pitää hänestä, sillä tyliksessä kukaan ei pidä hänestä, ja vain te jästit siedätte Luna Lööperiä. Kaikki on silleen, et vau, sil on kissanhiekkaa laukus, onpas se ihana! Alatteko fanittaa mua, jos laitan hiekkaa laukkuuni? Ette! Jos hän olisi täällä oikeassa elämässä, et taatusti pitäisi hänestä! Luna erottuu joukosta tahallaan, ja siksi kaikki lovettaa sitä!

Lunaan sopivia sanoja:

Ylirauhallinen
 Ruma
 Outo
 Retiisimäinen
 Hintti
 Skeittijästi
 Ärsyttävä

Olen osittain samaa mieltä Sushannan kanssa. Mielipiteeni kuitenkin myös selkeästi eroaa Sushannan mielipiteestä.
Minä pidän Lunasta valtavasti, juuri kaiken outouden, omaperäisyyden ja omanarvontunnon takia. Olen kuitenkin myös Sushannan kanssa ikäänkuin samaa mieltä siitä, että moni täällä Lunaa 'ihkuttava' oikeassa elämässä kiusaa todellisen elämän Luna Lovekivaa koulussa, ja se on minusta suuri ongelma, mutta myös häpeällistä ja säälittävää. Jokaisesta koulusta löytyy näitä 'outoja' tyyppejä, joita kiusataan ja pidetään yleisenä vitsinä. Mutta se ei ole oikein. Minusta Lunan pitäisi antaa olla Luna, muuten kyse on rasisimista. Suomi on niin täynnä koulukiusaamista, että itse sanoisin että suomalaista nuorisoa vaivaa jokin ihmeen sairaus. Nuoret kun voivat olla niin täydellisen lapsellisia, mutta kuitenkin eläimellisiä ja julmia toiselleen. Juuri tuo mitä Sushanna mainitsi "...Kukaan Tyliksessä ei pidä hänestä..." nii-in. Juuri tästä on teinien keskuudessa kyse. Vaikka itse ei varsinaisesti inhoaisi tätä 'yleistä vitsiä', eli Lunaa, niin ainakaa missään tapauksessa ei saa puolustaa häntä. Pitää mennä joukon mukana, jopa sellaisessa asiassa kuin koulukiusaaminen. Muuten on erilainen ja voi kohta itse joutua Lunan asemaan.
Anyway, minä rakastan Lunaa ja sitä taskussa olevaa kisaanhiekkaa. Suomen angstiteinien sietäisi ottaa mallia hänestä.
Ja minä en usko Lunan tahaallaan erottuvan joukosta. Hän vain on, sellainen, Luna. Jos hän tahallaan tekisi sen, niin ei hän sitä jatkaisi kun huomaisi miten ihmiset nauravat hänelle.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2010, 17:08:11 kirjoittanut Odotum »
aaaaaaaaaaaaaaa lol

deadpromises

• Ankeuttaja
« Vastaus #41 : Tammikuu 03, 2010, 21:37:01 »
Oi, Luna on ihana! Pidän juuri hänen erikoisesta persoonastaan ja siitä, kun hän osaa sanoa mielipiteensä niin suoraan. On ihanaa, että Ginny puolustaa häntä, ja on hänen kaverinsa. Ja tyhmäksi Lunaa ei todellakaan voi sanoa, onhan hän kuitenkin Korpinkynnessä. Rowling on varmaankin halunnut tuoda tässä tiettyjä asioita esille, kuten se, että ihmiset oppisivat katsomaan ihmistä vähän syvemmälle, eikä muodostaa jostakusta heti ensimmäisellä vilkaisulla sitä yhtä, tiettyä mielipidettä, joka ei varmasti ajan kuluessa muutu. Mitä siitä, vaikka Luna uskoo minkälie narksujen ja ruttusarvisten niistaisikkien olemassaoloon, kun hän on kuitenkin hyväsydäminen ja hyväntahtoinen. Tavallaan voin jopa samaistua Lunaan, mutta vain joissain määrin. En erotu niin paljoa joukosta, enkä uskalla aina sanoa mielipiteitäni sillä tavalla, kuin hän ne sanoo. Mutta jokin hänessä tuntuu olevan samanlaista, kuin itsessänikin.

// Ja vielä oma mielipiteeni tuohon, että jos Luna olisi täällä oikeassa elämässä, kukaan ei taatusti pitäisi hänestä. Kyllä minä pitäisin. Toki varmastikaan monet eivät täällä olisi hänen kavereitaan, jos hän jonkun kouluun yhtäkkiä tupsahtaisi. Mutta ihan täysin rehellisesti voin kyllä sanoa, että minä voisin vaikka tutustuakin hänenkaltaiseen ihmiseen, jos hän vain haluaisi myös tutustua minuun.

Totta silti on, että Lunan kaltaisia ihmisiä kiusataan paljon. Pitää mahtua siihen muottiin, jonka muut ympärillä itselleen asettavat, eikä saa poiketa siitä, mikä on (ainakaan tilastollisesti) normaalia. Se on kyllä ihan tyhmää mielestäni, sillä monet asiat ovat tilastollisesti normaaleja, mutta eivät normatiivisesti. Esim. joku äiti Teresa ei varmasti ole tilastollisesti normaali, mutta normatiivisesti on. (En nyt väitä, että Luna olisi äiti Teresa, mutta havainnollistin vain sitä, minkä takia pieni eroavaisuus muihin ei saisi olla ihmisten mielestä niin paha asia.)

Ja kuten mainittiinkin, Lunasta ei pidetä kovin paljon Tylypahkassa. Juuri niinkuin oikeassakin elämässä voi olla joidenkin hieman "oudompien" tyyppien kohdalla. Rowling on ehkä tämän meille halunnut näyttää kirjoissa, ja ehkä opettamaan meidät pitämään Lunan kaltaisista ihmisitä. Kuka tietää.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2010, 21:58:13 kirjoittanut deadpromises »

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
« Vastaus #42 : Tammikuu 03, 2010, 23:11:11 »

Lunaan sopivia sanoja:

Ylirauhallinen
 Ruma
 Outo
 Retiisimäinen
 Hintti
 Skeittijästi
 Ärsyttävä

Olisiko sitten kivaa jos kaikki olisivat toistensa kopioita, kuuntelisivat täysin samanlaista musiikkia ja söisivät samaa ruokaa? Ei minusta.
 Pidän Lunasta juuri siksi koska hän on niin ihanan erilainen ja hajamielinen, hän ei stressaa pienistä asioista. Minusta meidän kaikkien pitäisi ottaa oppia Lunasta ja ei hermoilla kaikista pikku asioista (allekirjoittanut mukaan lukien :P). Lunan katsoo maailmaa aivan omalla tavallaan, mikä eroaa ehkä välillä aika paljon muiden tavasta.
 Ja Sushanna muuten, miksi Luna on mielestäsi hintti tai skeittijästi? Itse en yhdistä noita millään lailla häneen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2010, 11:47:17 kirjoittanut Töyhtöhyyppä »
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

deadpromises

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Tammikuu 03, 2010, 23:28:31 »
Ja Sushanna muuten, miksi Luna on mielestäsi hintti tai skeittijästi? Itse en yhdistä noita millään lailla häneen.

Sitä minäkin haluaisin kysyä. Nuo kuulostavat erittäin negatiivisilta ja perustelemattomilta mielipiteiltä. Ja mikä siinä yleensäkään on negatiivista, jos joku on - omien sanojesi - mukaan hintti. Luulenpa, että tarkoitit sillä juuri homoseksuaalisuutta, enkä minä näe siinä mitään negatiivista, joten en ymmärrä, miksi kirjoitit sen tuohon. Se noin negatiivisesti ilmaistuna voi loukata monia ihmisiä, sillä vaikka nyt haukuitkin Rowlingin mielikuvituksen tuottamaa hahmoa, tuon kautta heijastuu monia mielipiteitä kohdistettuina muihin ihmisiin. Se saattaa olla ajattelemattomasti kirjoitettu, etkä välttämättä tarkoittanut mitään pahaa, mutta silti toivoisin perusteluja tuohon.

Ihmettelen myös tuota "skeittijästiä." Luna ei tietojeni mukaan skeittaa, eikä ole jästi.

Anteeksi aiheesta poikkeavuus taas kerran. Minä alan olla jo hyvä kirjoittamaan aiheen vierestä. :D

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Tammikuu 03, 2010, 23:30:25 »
 Mutta Töyhtöhyyppä, Luna tekee sen ärsyttääkseen muita minua!!!1!!1!1 Jos Luna olisi jästi, hän varmasti skeittaisi! Älkää valittako, satun vain vihaamaan LööperiLikkaa! Kaverinikin sanoo samoja asioita Lunasta! Hintti-sana opetettiin mulle uutenavuotena, ja innostuin siitä, aloin käyttää sanaa "potterporukassani" kaikkien kanssa. Me ei kukaan pidetä Lunasta. En vain osaa pitää hänestä!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2010, 23:33:34 kirjoittanut Sushanna »

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #45 : Tammikuu 03, 2010, 23:32:35 »
Mutta Töyhtöhyyppä, Luna tekee sen ärsyttääkseen muita minua!!!1!!1!1 Jos Luna olisi jästi, hän varmasti skeittaisi! Älkää valittako, satun vain vihaamaan LööperiLikkaa!

Luna ei tee kyllä mitään ärsyttäkseen ketään :D Luna on vain täydellisen oma itsensä, ja siitä sietäisi ottaa mallia. Miksi skeittaaminen on sinulle joku kamala asia?
Aika perustelemattomia mielipiteitä minun mielestäni kaikkinensa.
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
« Vastaus #46 : Tammikuu 04, 2010, 01:04:41 »
Ihmettelen vain miksi olet muuttanut mielipidettäsi noin radikaalisti. Eivätkö kaverit olleet samaa mieltä siitä, että "omituisuus on hyvä asia"? Plus jos opit jonkun uuden sanan, sitä ei tarvitse kylvää joka paikkaan; varsinkin kun tuntuu, ettet oikeasti tiedä mitä sillä sanalla tarkoitetaan. Eikä se uusi sana yleensä ole niin ihmeellinen, etteivät muut ihmiset olisi sitä jo kuulleet.

Edit. Teen oman listan sanoista, jotka mielestäni sopivat Lunaan. :D
- rauhallinen
- tarkkailija, joka huomaa asioita mitä muut eivät
- erilainen kuin muut
- itsensä hyväksynyt
- raikas
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2010, 01:07:46 kirjoittanut Taru »
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #47 : Tammikuu 04, 2010, 01:16:54 »
Hintti-sana opetettiin mulle uutenavuotena, ja innostuin siitä, aloin käyttää sanaa "potterporukassani" kaikkien kanssa.

Voi elämä! :D:D:D *totaalinen repeäminen* Kannattaisi tosiaan ensin tarkistaa, mitä se uusi, ah niin ihana, sana tarkoittaa, ennen kuin alkaa viljellä sitä ympäriinsä.

Mitä Lunaan tulee, niin olen alusta asti pitänyt hahmoa varsin nerokkaana. Ja etenkin leffojen myötä tykästyin Lunaan oikein kunnolla, Evanna Lynch hoitaa homman tyylillä kotiin :D Luna on niin ihanan outo ja omissa maailmoissaan, etten oikein tajua miten kukaan voisi olla tykkäämättä hänestä.

Todennäköisesti jos Luna olisi oikea ihminen, en tulisi hänen kanssaan toimeen. Mutta niin se on oikeastaan kaikkien hauskimpien hahmojen kanssa. Niistä tekee hauskoja nimenomaan se, että ne on niin överiksi vedettyjä. En takuulla tykkäisi Hermionestakaan, koska yleisesti ottaen olen aina pitänyt näitä "hikkejä" rasittavina. Mutta nimenomaan Hermionen ärsyttävän "kaikkitietäiväisyyden" takia tykkään hänestä kirjoissa.

Täytyy oppia erottamaan todellisuus viihteestä.
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

deadpromises

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Tammikuu 04, 2010, 19:38:52 »
Hintti-sana opetettiin mulle uutenavuotena, ja innostuin siitä, aloin käyttää sanaa "potterporukassani" kaikkien kanssa.

Voi elämä! :D:D:D *totaalinen repeäminen* Kannattaisi tosiaan ensin tarkistaa, mitä se uusi, ah niin ihana, sana tarkoittaa, ennen kuin alkaa viljellä sitä ympäriinsä.

Mitä Lunaan tulee, niin olen alusta asti pitänyt hahmoa varsin nerokkaana. Ja etenkin leffojen myötä tykästyin Lunaan oikein kunnolla, Evanna Lynch hoitaa homman tyylillä kotiin :D Luna on niin ihanan outo ja omissa maailmoissaan, etten oikein tajua miten kukaan voisi olla tykkäämättä hänestä.

No todellakin sanan oikea merkitys olisi ihan hyvä opetella... Ei saisi nauraa, mutta tämä nyt vain hieman pistää suupieliä nykimään. :DD

Ainiin tosiaan, unohdin mainita Evannan! Hän sopii niiiiiin hyvin tuohon rooliinsa! Se tekee kyllä oikeutta Lunan hahmolle, kun Evanna Lynch on tässä roolissa.

Sushanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Tammikuu 04, 2010, 20:01:45 »
Tunnenpa taas itseni tyhmäksi... Outous on hyvä asia, mutta Luna on ärsyttävän outo. Tajusin vaan kerran, että hän on aivan *****! Teidän juttunne johtuvat siitä, kun te pidätte hänestä. Mäkin kävin kerran keskustelua jonkun kanssa loitsulootassa:

Mä: Tonks on paras
 Se toinen: Se on kammottava! :0
 Mä: Miten nii?
 Se toinen: Se nyt vaan on.

Perustelkaa tekin, miksi Dora on niin kammottava?

Ja kyllä mä tiiän, mikä on hintti, se opetettiin mulle uutena vuotena, ja mä Alicia, Oona, Minttu ja Saku alettiin käyttää sitä. Jos Luna olisi mies, hän varmasti olisi hintti!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2010, 20:19:11 kirjoittanut Sushanna »