Kirjoittaja Aihe: Asioita, joihin olet jäänyt koukkuun  (Luettu 3606 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa crybaby

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Who taught the voodoo that you do?
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Asioita, joihin olet jäänyt koukkuun
« Vastaus #25 : Lokakuu 08, 2009, 19:03:05 »
Ensimmäisenä mulla tulee mieleen, että olisin riippuvainen purkkaan ja niin olenkin. Päivä ilman purkkaa on turhauttavaa! Olen koulussa 8 tuntia ja siinä ajassa todellakin tekee mieli purkkaa. Olen siis purkkariippuvainen. Toinen asia johon olen addiktoitunut on luultavasti huulirasva talvella. Olen kokoajan pistämässä sitä lisää ja aina pitää olla yksi huulirasva mukana, muuten en pärjää. Hmm.. Mitäköhän vielä. Sitten on myös nämä herkulliset karkit Lakritsalit! Aina kun menen laivalle, tai jos joku sukulainen tai ystävä menee ostan/ostatan monta purkkia Lakritsalia. :D Laivalta saa sellaisia isoja missä on 10 pötköä. Namnam. Täytyy varmaan myöntää tässä lisää, kun kerran jo aloitin. Pleikkari on sellainen asia johon olen lievästi kiintynyt. Etenkin sotapelit ja semmoset nyrkkeilypelit, autopelit, "ammuskelu" pelit yms. Ja voisinkin mainita muutaman: GTA, NHL, Bad Company (Jonka iskän kanssa pelasin läpi), SmackDown & Raw, sit se yks autopeli jnejne. Sitten on vielä hiusten kampaaminen. Minulla on pitkät ja paksut hiukset ja ne menevät helposti takkuun ja siitä onkin syntynyt ongelma kun kampaan niitä paljon. Sitten on myös tämä aika perus kuten musiikki. Sitä ilman ei vain voi elää! Kuuntelen musiikkia AIKA paljon. Aina silloin kun olen kotona koneella, huoneessa, teen ruokaa, katson tv:tä, laitan itseäni ja jopa myös silloin kun ajan skootterilla.. paha tapa, paha tapa.. :D Joku ystävistäni luultavasti sanoisi, että olen pahasti koukussa tekstaamiseen ja ehkä olenkin sen voin jopa myöntää. Tekstaan aika paljon ja oikeastaan kaikki tekstiviestit menee poikaystävälleni. Mutta minkäs sille voi, kun ollaan eri kouluissa ja on tylsää ja blaablaa kaikennäköisiä selityksiä löytyy. Viime puhelinlasku olikin jotain 159 euroa, että voivoi. :D Sille kyllä löytyy järkevä selitys kun luulin, että mulla on 1000 ilmaista tekstaria, mutta olikin vain 100! Kynsien pureskelun voisin periaatteessa laskea pahaksi tavaksi, mutta kai sekin jonkun sortin riippuvuus on? Olen pureskellut kynsiä paljon. Ainaki ennen! Nykyään olen irrottautunut siitä ja olen ollut pureskelematta jotain päälle vuoden, mutta välillä saattaa koulussa tylsyydessään puraista palasen, mutta pääosin olen jo sen lopettanut. Hmm.. Nyt ei kyllä taida olla enempää.. Ainiin ja printtipaidat ja bändipaidat.
Kuulet kuinka joku kävelee portaitasi ylös, lähestyy ja tulee elämääsi, mutta koskaan et tiedä tuoko hän mukanaan hyvää vai pahaa.

Poissa Oljolover

• kuuroille korville puhuva
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Marraskuu 11, 2009, 17:37:44 »
No ihan ensimmäisenä tulee mieleen vuotis. Ei minulla muuten ole tapana oleskella hirveästi koneella, mutta aina on pakko päästä vuotikseen, ja jos se ei toimi, alkaa ärsyttää hirveesti.
Toinen paha on myös suklaa. En tiedä vaatiiko naisen elimistö suklaata vai mikä siinä on, mutta suklaa on paha tapani :D
Lisäksi olen vielä koukussa Harry Potter ja Twilight sarjoihin, varsinkin kirjoihin.
Saatta olla vielä muutakin, mutta nyt ei tule mieleen
Chill out, baby

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #27 : Joulukuu 27, 2009, 22:37:15 »
Itse olen jäänyt koukkuun laulamiseen ja tanssimiseen, ja tietenkn musiikin kuuntelemiseen.Ja onhan stä vähän koneella olemiseen jäänyt vähän koukkuun : D.

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Joulukuu 28, 2009, 00:11:27 »
Voi näitä löytyy mutta yritetääs listailla jotakin.

Hmm no aloitetaan vaikka chococcinolla. Olen tullut siitä koulussa kamalan riippuvaiseksi koska siellä on sellainen automaatti josta chococcinoa saa. Aamu ei nykyään lähde käyntiin jos en kouluun mennessäni saa oitis mukillista lämmintä chococcinoa. Mukillisia tulee joutua kahdesta neljään koulupäivän aikana, riippuen tietenkin päivän pituudesta. Enne opettajat kielsi chococcinomukien tuomisen tunnille mutta kun tarpeeksi usein rikoin tuotakin sääntöä niin johan ne nykyään katsoo läpi sormien ja olen erittäin tyytyväinen!
Mitäs muuta on mitä ilman en selviä koulussa... Ilman purkkaa. Mei tunnetaan yleisestikin sellaisena purkkatyyppinä, jolta kaikki tulee mankumaan tyynyn tai kaksi aika kiitettävään tahtiin. Sen takia laukussa onkin aina muutama pussi. Onneksi kaikki sentään joskus makselee niitä takaisin, muuten meidän äiti menisi vararikkoon kun se aina noi purkat hankkii. Laitan purkan aina suuhun sen jälkeen kun olen syönyt tai juonut jotakin.

Elämäni olisi varmasti kurjempaa ilman läppäriä ja nettiä. Kyllä, myönnän että olen riippuväinen näistä kahdesta, sillä minulla on kuitenkin myös paljon ystäviä täällä netissä, joihin en voisi olla yhhteydessä millään muulla tavalla kuin esim sähköpostilla. Lisäksi blogini on netissä, joten... Niin ja tuntuu oudolta olla jollakin muulla koneella kuin tällä omalla läppärillä. Tulee juuri sellainen olo kuin tulisi omaan huoneeseensa jonka joku muu olisi juuri käynyt pistämässä uuteen uskoon; mitään ei löydy mistään, kaikki on ihan sekaisin ja joku on varmasti penkonut salaisia juttujani. Koneellani nimittäin on paljon juttuja joita en haluaisi esim vanhempieni näkevän (sanotaan nyt että esim kuvia jotka liittyvät riehakkaisiin viikonloppuihin, ettei kukaan ala ajattelemaan kaksimielisesti ehheh). Eli mun läppäri, mun säännöt.
Hmm ja mitäs muuta tykkään duunailla. Katsoa leffoja. Kyllä, elokuvat ovat iso pakkomielle, katson niitä monia viikossa. Lomilla tulee katsottua yhtenä päivänäkin useampia, mutta en vain voi sille mitään että on pakko päästä pois todellisuudesta leffojen maailmaan. Lähes kaikki genret menee, mutta suosikkeja on varmaan kauhu ja komedia ja fantasia ja jotkut seikkailut. Eikä muuten suklaalevy ole yhtään pahitteeksi aina välillä kun painautuu sohvan syövereihin tai kietoutuu vilttiin hyvä elokuva nenän edessä pyörien.

Mei oon addiktiossa villasukkiin, en vain pysty enää elämään ilman niitä. Villasukkia löytyy täältä kotoa ties kuinka monet parit, ja saan niitä aina hirveästi lahjaksikin. Oikeastaan ei ole ketään kuka niitä tekisi vartavasten meitä varten, mutta kyllä kaupastakin ostetut kelpaa vallan mainiosti. Tuntuu oudolta pitää sukkia jos ei ole villasukat siinä päällä, joten olen joko paljain varpain tai villasukat jalassa, joko tai.

Ystävät ja perhe.

Poissa Countess Raiven

• His Sin
  • Vuotislainen
  • zijn engel
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #29 : Tammikuu 03, 2010, 02:36:03 »
No, ihan ensimmäisenä tulee mieleen Reign of Blood niminen nettiroolipeli, kohta vuoden olen siellä pyöriny. Peli ei itsessään mitenkään ihmeellinen ole, mutta se porukka mitä siellä pyörii, täysin korvaamattomia. Seuraavaksi täytyy sanoa netti ja läppärini. Ja sitten täytyy mainita vampyyrit, vampyyrifani olen ollut jo monta vuotta. Musiikki on yksi riippuvaisuuksistani, ja jos muita mainitsisi niin, kofeiini ja suklaa. Ja niin, koirat ja koiranäyttelyissä käyminen.
My head's a mess. But at the time clearer,
And I'm feeling so content. But unsure,
Reaching out, reaching in, Wish I knew what you were dreaming, And I never want to ever let this go.

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
« Vastaus #30 : Tammikuu 03, 2010, 14:01:26 »
Potterista olen riippuvainen juu. :DDD Ihailen kirjoja hyllyssäni ja selailen niitä sillon ku jaksaa. XD Ja vertailen ihmisiä Potter-hahmoihin. o__o

Ja niinkuin monet muutkin, minäkin olen täysin riippuvainen purkasta. Joskus kun purkka on loppu tulee kauhee ketutus päälle ja huudan kaikille et kuka on syöny myn purkat. :DD Koulussa ei pärjää ilman purkkaa ollenkaan. Purkka pitää piikikkään kieleni kurissa niin en pääse huutamaan opettajille.

TV-sarjasta Sydämen Asialla olen riippuvainen. :DD Aina on pakko katsoa se ja jos se jää katsomatta niin siitä seuraa itkua ja hammasten kiristystä.

Myös muista asioista kuten netistä, mesestä, koneesta, mangasta ja muusta turhasta olen riipuvainen. :D

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #31 : Tammikuu 03, 2010, 16:07:27 »
Nyt kun miettii, niin kyllä mulla taitaa olla jonkun verran juttuja joihin olen jäänyt koukkuun.

Tietokone on yksi, olen siitä kohtuu riippuvainen. Lisäksi musiikki ja elokuvat. Tälläkin hetkellä kännykkäni on rikki, ja kaikki hyvät kappaleet sen sisällä joita en pääse kuuntelemaan, koukuttavat.

Tv-sarjat nyt kanssa on sellasia, kaikki Iso-Britannia jutut (Päätöntä menoa -KATHLEEN HALUAA KATSOA SEN NYTTTT-, Emmerdale, Sydämen asialla, Sillä Siisti, Pokka Pitää, Gavin & Stacey, Elämää Eläintarhassa...)
Lista taisi olla aika tarpeeton, mutta teki mieli kirjottaa noita 8D
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Lonkero

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Tammikuu 03, 2010, 16:10:43 »
Kahvi. Tulen hulluksi jos olen yhden päivän ilman kahvia. Kädet tärisee, olen levoton, väsyttää ja muuta oireilua. Sitten on ihanaa kun saa vihdoin kaataa 4 mukillista kahvia kitaan ja 2-3 tunnin päästä sama uudestaan <3 Tiedän, se on paha tapa mutta minkäs sille mahtaa kun on koukussa =,(

Ja musiikki on myös ihan ehdoton asia elämässäni. Kuuntelen musiikkia koneella, koulussa, yöllä, ja lenkillä satoi tai paistoi, siitä ei vaan pääse irti. Ja tietenkin se vakio riippuvuuden kohde nuorilla:tietokone. Jos kukaan ei valvoisi tai käskisi lopettamaan olisin varmasti kellon ympäri koneella dataamassa.

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
« Vastaus #33 : Tammikuu 03, 2010, 20:27:21 »
Noniin. Lista tulee olemaan pitkä.

Eli näihin kaikkiin Zabit on koukussa:

Kone. Ei tarvi perusteluja, eihän?
Musiikki. Hyvä musiikki eritoten. Kuuntelen musiikkia kävellessä, pyöräillessä, lukiessa, piirtäessä, koneella ollessa, koko ajan. :> Paniikkiinkin musiikki auttaa. Jos musiikkia ei olisi, olisin varmaan ihan ahdistunut koko ajan :''D
Kalanmaksaöljykapselit. Tätä varmaan kaikki ihmettelevät. Mutta, rakastan kalanmaksaöljykapseleita! En kyllä tiedä miltä ne maistuvat, jos puraisee. Enkä ole kokeillutkaan. Mutta ne kapselit... ♥ Ah. Siis eivät ole mitään mansikanmakuisia yms, vaan ihan sellaisia perus :p mutta nam. Menenpä heti syömään pari ^^ *käväisee nappaamassa* Äiti aina valittaa että näitä ei saisi syödä kuin kaksi päivässä. >.< Pah.
Huulirasva. Siihen on erityisen helppo jäädä koukkuun. Tälläkin hetkellä minulla on vissiin jotain viisi huulirasvaa, joista kahta käytän 24/7. Miramen Berry Smoothie ja joku muu Miramen, jossa on sininen korkki.
Villasukat. Talvella ainakin 24/7 jalassa. :> Eriparisia villasukkia käytän usein, kun kiireessä ei ehdi etsiä samanparisia. Nukkuessakin käytän aina (aluksi, kun jalat ovat vielä kylmät) villasukkia :>
Jatkotarina, jossa myös sinä voit olla mukana. Jatkiksen siirtyminen omalle foorumilleen ei meinaa mitään. Olen siihen ihan yhtä koukussa kuin ennenkin. ^^

Siinä niitä nyt jonkin verran ainakin :p Muoksin jos keksin lisää.
Women and cats will do as they please ˘◡˘