Kirjoittaja Aihe: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4  (Luettu 60452 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa millaaaascd

• Vuotislainen
Vs: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4
« Vastaus #275 : Lokakuu 28, 2016, 14:38:22 »
Mun lemppari ja oudoin Potteraiheinen uni jonka oon nähny:D

Eli siinä unessa olin Rohkelikon oleskeluhuoneessa. (Mulla ei ollu oikeen mitään roolia, että ihan vaan sivusta kattelin :D)
Ron ja Lavender istu siinä takan edessä ja pussaili :D. Sitten Ron häippäs johonki ja Kalkaros tuli. Kalkaros ja Lavender alkoivat pussailla mutta pian Kalkaroskin lähti. Sitten Voldemort tuli ja alkoi pussailla Lavenderin kanssa eikä se lähteny mihinkää :DDD
Sitten se uni muuttu vähän silleen että olin jossaki isossa huoneessa jossa mun sänky oli. Yritin irrottaa jotain töpseliä pistorasiasta mutta en saanu sitä irti. Kysyin Kalkarokselta apuu ja ku se kosko siihen niin se sai sähköiskun ja kuoli D: XDDDD

Poissa Saagatar

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Always
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #276 : Marraskuu 21, 2016, 21:57:40 »
Muistan nähneeni joskus pienempänä sekavaa unta, jossa oli Harry ja taistelin Voldemortia vastaan. Kohtaus oli kuin sekoitus Pikku-Hirttivaaran hautusmaan taistelusta ja Kuoleman Varjelusten ilmassa tapahtuneesta hyökkäyksestä. Kuten sanoin, uni oli hyvin sekava, mutta erittäin jännittävä! Tämän samantyyppisen unen olen nähnyt vielä moneen kertaan.

Ei niin kauan aikaa sitten näin TODELLA jännittävän unen, jossa Voldemort kuolonsyöjineen hyökkäsi sen hetkiseen kouluuni, ylä-asteelle. Välillä olin oma itseni, välillä Harry ja välillä Ginny. Juoksin ympäri koulua ja etsin milloin mitäkin hirnyrkkiä tai henkilöä. Aivan unen alussa, kuolonsyöjät tulivat kouluumme, piirittivät oppilaat pihassa ja värväsivät heitä väkisin Voldemortin riveihin. Jossain vaiheessa hyvästelin ystäviäni ja kannustin muita taistelemaan. Lopuksi uni muuttui aika koomiseksi, enkä saanut tietää, miten kävi... Voi kunpa voisin palata tuohon uneen...

Poissa Arion

• Huffleclaw
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • "I solemly swear I am up to no good."
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #277 : Marraskuu 05, 2017, 15:00:46 »
Varmaan parhaiten Pottereihin liittyvä uni, jonka muistan ja on myös suosikkini:
Olin Sirius Mustan lapsi ja olin yhdessä Draco Malfoyn kanssa. Isä ei arvostanut luonnollisesti :'D Etenkään, kun karattiin Dracon kanssa xD
"Maailman ihanin puuskuh!" (Jénaminya)

Ara -> Arion