Kirjoittaja Aihe: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4  (Luettu 60115 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
Vs: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4
« Vastaus #25 : Kesäkuu 19, 2009, 21:10:06 »
No keran näin unta ja muistan sen yhä hyvin:
No Harry Hermione ja ron olivat Ennustus tunnilla (jos muistatte hermione lopetti enostuksen kolmannellla ja tämä on viidennestä)
He tekivät sitä tavallista he ennustivat palloista.Harryllä tuli jokin sairaus tai arpi kipu (en muista kumpi) hän lähti oleskelu huoneeseen ja meni noja tuoliin pötkötämään.Sitten Sibylla punurmio tuli ja huusi "Tänään se tapahtuu" hän kääntyi kannoilaaan ja alkoi nauraa käkättää.
Sitten paikka vaihtui meidän taloksi.Harry istui beigessä noja tuolissa ja puhui "muistatte kyllä mitä olen opettanut" Hewrmione sanoi "tule jo" Harry jatkoi "karkotaaseet".Ron katseli taulua ja sanoi "taistelkaa te vain minä odotan teitä jossain" Hermione katsoi Ronia huolestuneena ja kysyi miksi. ron vastasi että joku ukkelli taika minsteriöstä oli taikonut hänen sauvansa niin ettei hän voinut taikoa. "katsokaa vaikka.KARKOTAASEET" Ronin sauvasta tuli pinkki sydän jonka keskellä oli Cornelius Toffee. Harry nousi ja meni ronin luokse ha sanoi "palaa jo" Ronin sauvasta tuli savua. "vau kiitti harry.Miten sä teit ton?" Harry sanoi taas "Lähde pois" ja ronin sauvasta tuli taas tuli pinkki sydän jonka keskellä oli Cornelius Toffee. "Palaa jo.Mä en edes tienny tolasesta loitsusta" Kuului oli oven narinaa (sisäoven tai mikä se on asumme kerrostalossa) Hermine alkoi jänistää ja juoksi vesaan mutta ei saanut ensin ovea lukkoon mutta lopulta sai kuitenkin oven lukkoon.Kuului oven narinaa ja... Äiti herätti minut.En ole sanut koskaan tienntyt miten se uni loppui luultavasti Voldemort meni siään ja yritti tappaa Harryn.

Bélen

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Kesäkuu 22, 2009, 23:46:48 »
Oon nähny monia Potter unia. Yhdessä kaverini oli Kalkaros. Tajusin aamulla että se oli kaverini kun oli jotain samoja piirteitä käyttäytymisessä =erittäin mielenkiintoinen huumorintaju. Me hiippailtiin ympäri tylypahkaa. Olin itsekkin joku noita siinä. Toisessa unessa pelasin huispausta ja sain ryhmyn päähäni ja siihen se sitten loppui. Se ryhmy tuli päähän juuri kun äiti tuli herättään mua ja käski nousta peitonalta lämpimästä. Sattumaako?

Suelle

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Kesäkuu 24, 2009, 05:02:52 »
Näin juuri viime yönä !
Siinä oli James, Lily ja Sirius ja minä. Olin Lilyn ja Jamesin kanssa hotellin keittiössä ruokalemassa omalla luvalla, mutta jostain tiesin, että Siriuskin on siellä Jamesin näkömättömyysviitan kanssa. Minä ja Sirius seurustelimme ( aww, ikuinen Sirius fani <3 ) jote poika teki minulle jäyniä koko ajan kuten kutitti minua ja näin. Sitten sinne tultiin tarkastamaan jotain niin syöksyimme Jamesin ja Lilyn kanssa sängyn alle piiloon. ( En tiedä mistä sänky sinne keittiöön pomppasi.) Pian kuitenkin lähdimme lipettiin keittiöstä.
Sen jälkeen minä ja Sirius tapasimme hotellin aulassa ja en muista mitä sitten tapahtui, mutta kuitenkin lähdin jahtaamaan Siriusta takaa. Juoksimme pitkin hotellia hyppien pöytien yli missä oli ihmisiä ( Onko uneni outoja vai ? ) Ja kun sain Siriuksen lopulta kiinni, niin kaverini soitti minulle ja herätti minut. -.-'

Em

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Heinäkuu 01, 2009, 14:31:01 »
Olen nähnyt vaikka kuinka monta, mutta nyt tuli mieleen vain yksi, jonka näin noin viikko sitten (olin juuri lukenut LP:tä ja sitä kohtaa, kun Harry kertoo Siriukselle arvestaan, ja Sirius päättää tulla piiloon lähemmäs Tylypahkaa).

Eli näin unta, jossa Sirius oli piiloutunut Harryn vaatekaappiin :D Ja kun Harry näki sen niin sitten se vaan kilju ja yritti raahata Siriusta pois. Mutta kun Sirius ei suostunut tulemaan, niin Harry luovutti ja anto sen olla siellä :"D Se toi Siriukselle aina ruokaa sinne ja niin. Tosi lyhyt uni.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2009, 12:58:59 kirjoittanut Em »

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Heinäkuu 06, 2009, 15:11:56 »
Vähän aikaa sitten näin tas Poter aiheisen unen.
Minä,Ron ja Harry olimme Likusteritiellä.Olimme syömmässä jotain mössöä.Rouva Dursley sanoi näin "Harry Ja Ron.Te tulette mukaamme eläinpuistoon."  Sitten Vernon teki minuun Ikävän mulkaisun koska näytin iloselta kun luulinettä minäkin pääsen mukaan. Vernon jatkoi tujottamista ja sitten petunia huokaisi ja sanoi "Tämä on ikävää mutta joudut jäämään kotiin siivoamaan taloa ja sen jälken Rouva Figg tulee hoitamaan sinua.Harry ja Ron alkoivat nauraa hysteerisesti ja nauroivat vielä kun olivat menossa Eläinpuistoon.No Hermione ilmiintyi (Hermione oli 40 ja Harry,Ron ja minä olimme 11 vuotta)
Hermione tokaisi "tyhmä naikkonen hän on elävä ihminen et voi kohdella häntä kuin koiraa!" ja sitten mie heräsin.

Poissa Jiwa

• Slytherclaw
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Bigger on the inside.
    • Ikiliekki
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #30 : Heinäkuu 07, 2009, 19:24:57 »
Joo, minä näin todellakin outoa HP aiheista unta tässä viimeyönä. :'D

Olin itse Harry, minulla oli sellaset muutamia senttejä Harryn hiuksia pidemmät hiukset, oli ilmeisesti Harry viides kouluvuosi. Se Dolores Umbridge (Pimento) oli siellä vielä rehtorina (?) ja se teki kaikkensa kiduttaakseen minua..
Sitten lopulta se sanoi, ärsyynnyttyään minun pitkiin hiuksiin; "Mene matami Rosmetan luo ja pyydä häntä viemään sinut sille parturille!" (en nyt muista sitä nimeä enää.)
Sitten, minä Harryna olin jotenkin hirveän kiintynyt pitkiin hiuksiini ja huusin: "Eiii! mun hienot hiukset!"

Niin ja sitten jossakin vaiheessa sitä unta sinne Tylypahkaan tuli joku kuvausryhmä joka teki kaikista oppilaista erilaisen videopätkän.
Sitten kun minun vuoroni Harryna, ni siinä videonauhassa oli vaan jotain alle minuutti nauhoitusaikaa jäljellä ja ne kuvaajat vaan sanoivat "No tee jotain itelles. " .. Kaikille muille ne oli suunnitellut jonkun ihmeellisen erikoistehostetun pätkän ja minulle, joka sentän olin 'poika joka elää' ni sano vaan noin.. Olin aika, "häh?".
Sit mie yritin jotain siinä tehä sillä kameralla (jossa oli jonkun videokäsittelyohjelman toimintoja?) ja päätin tehä ihan omaksi naurukseni jonkun "trailerin" sellasesta ohjelmasta kuin "POIKA JOKA ELÄÄ - ELÄMÄ JA TEOT". x)
Muiden oppilaiden videoista muistan vaan sen verran, että ne oli ihan jotain todella tyhmää. Niin kuin esim erään video oli sellainen pätkä, missä hän oli pukeutunut valas-pukuun, tausta oli trikkikuvattu (mereksi?) ja hän jotenkin ihmeellisen valjaiden avulla hyppeli 'valashyppyjä' siinä kameran edessä. Katselin siinä huvittuneena vieressä. :'D
"Excuse me, I'm making perfect sense. You're just not keeping up."
- The Doctor

heidzippi

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Heinäkuu 10, 2009, 20:38:56 »
Näin tän unen kaksi yötä sitten kun olin kesäleirillä.

Olin pienessä huoneessa jossa oli patjoja penkkeinä. Patjoissa ei ollut lakanoita, ja joku ihminen sanoi minulle: '' Raivohullu hiinokka on syönyt lakanat, kannattaa varoa sitä '' (:DD) Joku ihminen puhui siellä huoneen edessä ja hetken päästä kaikki lähti. Vain minä ja pikkuserkkuni jäätiin sinne. Menin pikkuserkkuni luo ja rupesin puhumaan hänelle Pottereista ja pahoittelin että puhun niin tyhmästä aiheesta (:<). Sitten pikkuserkku sanoi että ei se mitään ja näytti jonkin laista itse tehtyä paperivihkoa jonka kannessa luki Daniel Radcliffe punaisella tussilla kirjoitettuna :D. Siihen se mun ihana uni sitten loppui kun ohjaaja tuli herättämään paikutellen kattilankansia.. Ihana tapa herätä :D.

Seko uni.. Mutta se taitaa johtua siitä että mökissäni majaili eräs ihminen joka koko ajan puhua pälpätti Pottereista :D. Välillä se kävi jo hermoille vaikka fanihan olen.

Oxleys

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Heinäkuu 17, 2009, 13:02:17 »
Mä en oo edes laskenut HP-maailman uniani... mutta tän muistan tosi hyvin.

Olin jonkinlainen Voldemortin superapuri ja suursuosikki, joten tulin aina välillä leuhkimaan toisille kuolonsyöjille saavutuksistani.
Sittenpä kerran Harmaaselkä raivostui minuun pahanpäiväisesti, muuttui isoksi, rupiseksi sudeksi ja uhkaisi syödä minut. Sitten yhtäkkiä muutuinkin mustaksi feenikslinnuksi ja nostatin sellaisen tuliaallon että siitä ihmissusireppanasta ei jäänyt kuin maärkä läntti.

Olen monesti myös mennyt naimisiin jonkun, yleensä jommankumman Weasleyn kaksosista tai jonkun kuolonsyöjän kanssa.

koirankeksi

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Heinäkuu 22, 2009, 00:15:26 »
Näin tässä toissayönä HP-painajaisia. Ennen kerrontaa täytyy mainita, että Potterunet on ainoita missä olen poika, milloinkaan muullon tätä ei tapahdu.

Minä ja Hermione mentiin pakoon Voldemorttia, joka niin kiihkeästi halus tappaa meikän. Me juostiin ja piileskeltiin sitä ympäri kaupunkia kunnes Hermis hoiti meidät sen kaverin kämppään piiloon. Me mentii sellaseen tosi isoon kerrostaloon, jossa oli niin suuret ikkunat että meidän piti sen sisälläkin varoa Voldiksen valvovaa silmää :D En tarkalleen muista miten se uni päättyi, mutta veikkaan ettei kovin positiivisesti, kun kerran ahdistava tunne seurasi aamuun asti. En sitten älynnyt taikoa, varmaan tosin johtui siitä että jotenki mystisesti olin silti minä itse. Sillä helpostihan sitä ois itelleen varjelumit sun muut värkänny ylle.

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #34 : Heinäkuu 22, 2009, 11:54:05 »
Taisin tässä pari päivää sitten nähdäkin yhden... Olin itse siinä unessa Remus ja kuljeskelin vaan ympäri Tylypahkan pihaa muiden kelmien kanssa jutellen ja naureskellen. Sitten yhtäkkiä juoksinkin Siriuksen kanssa linnaaan päin, joka oli pahvista tehty pienoismalli! Selitin siinä sitten vaan jotain että Peteriltä jäi tänne yksi tärkeä juttu ja se on pakko hakea... Uni loppui sitten siihen kun yritin ryömiä sinne sisään ja jäin puoliksi jumiin oviaukkoon ja Sirre vaan möllöttää vieressä eikä edes yritä auttaa :D muah.
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Annapanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Heinäkuu 22, 2009, 16:50:55 »
Ite oon nyt ihan viimeaikoina nähnyt jotain. Tässä paras uni :):

Samalla tavalla kun Harrylla, mulla oli joku juttu että olin ainoa joka pystyisi tappamaan Voldemortin. Olin unessa koulussamme. Kiertelin ympäriinsä hyvästelemässä ystäviäni, ja itkimme unessa. Jostain syystä tiesin, että Voldemort saapuisi Bellatrixin kanssa koulumme ruokalaan, johon minäkin lopulta kävelin yhden ystäväni kanssa. Pian V ja B ilmestyivät sinne. Heti ensimmäiseksi laitoin tappokirouksen Voldemortiin, ja hän kuoli saman tien. Samaan aikaan Bellatrix kuitenkin yritti tappaa ystäväni, ja sain täpärästi pelastettua hänen henkensä kilpiloitsulla. Yhdessä molemmat lopulta tainnutimme Bellatrixin ja tapoimme :D Myöhemmin kaikki ties meijän molemmat, oltiin tosi kuuluisia kun oltiin tapettu Voldemort. Meijän koulu museoitiin ja sinne tehtiin joku näyttely meihin liittyen :D Että tällasta. Meillä oli molemmilla jotkut ihme lempinimet, mulla oli (yllätys yllätys, mistäs nimi on tuttu) Jyrsijä ja kaverilla Keisari.

Ja muuten, taikominen on ihan älyttömän kivaa! Nään niin aitoja unia, tuntuu oikeasti että olisin joskus taikonut.

Toisessa unessa pakoilin kuolonsyöjiä yms, samalla tavalla kuin Harry Kuoleman varjeluksissa. Unessa ei oikeastaan tapahtunut paljon mitään: välillä minut meinattiin nähdä, ja ilmiinnyin pari kertaa! Ilmiintyminen on vaativaa ja se tuntuu ihan oudolta :o Piti keskittyä paljon että onnistui, harmi etten oikeasti osaa kuin unessa :D

Oon nähnyt kyllä muitakin unia, mutta nyt ei tule mieleen :o Muistan että näin muutama viikko sitten unen jossa oli kirjan monia hahmoja, mutten muista unesta yhtään mitään.

Limetti

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Heinäkuu 22, 2009, 18:30:43 »
Näin tässä vähäsen aikaa sitten unta, jossa Remus ja Tonks olivat perheemme hyviä ystäviä. Olimme motellissa, ja he saapuivat sinne tervehtimään. Tonks piti hiuksistani (tupeeratut isoksi heinäkasaksi 8D) ja Remus korjasi sateenvarjoani niin, että se olisi paljon kevyempi (lahja velhoilta jästeille). Koko tunnelma oli ihana, koska olin (ja olen ihan oikeasti) todella kiintynyt molempiin. Mahtavia hahmoja :D

Fanfic100seen Draco/Lunalla kun osallistun, sekin onnistui hiipimään uniini. Draco oli ihastunut Lunaan, ja suostui tämän vuoksi pitämään huolta Ginnyn ystävän lapsesta (kyseinen ystävä oli teiniäiti). Draco ajatteli, että jos hän onnistuisi tekemään Ginnyyn ja tämän ystävään hyvän vaikutelman, Ginny varmasti kertoisi siitä Lunalle, joka sitten näkisi Dracon parempana ihmisenä. Jotenkin kaikki meni kuitenkin pieleen: raivostunut työnantaja ja poliisit saapuivat paikalle, ja vaikka Draco teki parhaansa suojellakseen vauvaa, vauva joutui koko sählingin keskelle. Ginny ystävineen heittivät Dracon ulos paikasta, ja hän käveli pois murtuneena: Luna ei koskaan edes katsoisi häneen tämän jälkeen.

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #37 : Heinäkuu 31, 2009, 10:04:02 »
PP:n jälkeen näin tällaisen unen.
Juostiin Kuolonsyöjien kanssa pitkin katua. Ilmeisesti pakoon jotakin. Muistan ainakin Bellan siitä joukosta. Sitten toinen joukko tuli vastaan kärjessä Fenrir. Siinä sitten huudettiin jotain ja jatkettiin. Sitten nähtiin Dumbbis siellä vähän matkan päässä seisomassa ja uhmailemassa. Hyppäsin ilmaan ja muutuin savuksi kuten elokuvissa Kuolonsyöjät tekevät.
Sitten ärsyyttääkseni Dumbbista iskin lähimmän taon liekkeihin. Dumbbis sitten teki jokun loitsun muhun ja lensin vähän matkan päähän. Sitten jatkoin lentämistä ja sytytin vielä toisen talon ennen kuin käännyin kohti Dumbbista ja aloin laukoa vain Avada Kedavraa.

Sinänsä harmi, että heräsin :D Lentäminen oli todella hauskaa.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Poissa Sadeli

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Heinäkuu 31, 2009, 19:44:53 »
Olen huomannut, että luettuani kirjoja myöhään illalla/yöllä, olen nähnyt niistä melkein poikkeuksetta joka yö unta. Ikävä kyllä unien sisältö ei nyt tule mieleen, paitsi että muistaakseni olen melkein joka unessa saanut käteeni sauvan, joka ei suostu toimimaan.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Elokuu 01, 2009, 11:13:25 »
Joskus vuosia sitten näin unta, joka on syöpynyt mieleeni ja pitkään ihmettelinkin ja naureskelin sen sisältöä. Unessa opiskelin Tylypahkassa ja sen nähtyäni olin 11-vuotias, joten unessa olin ensimmäisellä luokalla. Olin lähtenyt suuresta salista Rohkelikkotorniin ja menin makuusaliin. Siellä sänkyni päällä minua odotti paketti. Se oli sellainen perus suomalainen, ruskea paketti, joka oli täynnä mainos- ja sponsoritarroja. Ainut tarra, jonka kunnolla muistan oli kaupunkimme lasketteluseuran tarra. Siitäpä päättelin, että paketti on eräältä ystävältäni (siis ihan oikeasti tämä ystävä on olemassa) ja olin juuri raottamassa pakettia auki, kun heräsin. Otti kyllä aamulla päähän, kun en sanut tietää, mitä sisällä oli! ;>

Noitatyttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Elokuu 10, 2009, 18:25:14 »
No näin yks kerta toosi outoa unta, Harry Pottereihin liittyen.
Siin unessa me nukuttin (siis meiän perhe) mun koulun pihalla. Yht´äkkiä aamulla huomasin, että pikkusiskoni oli kuollu. Sen oli ihan kylmä ja sen kaulassa oli basiliskin hampaan jäljet. Myöhemmin mä vaan kävelin siel kolun pihalla ja yht´äkkiä McGarmiwa tuli ja sano: "Äkkiä pois täältä! Basiliski on tulossa! Menkää piiloon koulurakennukseen." Sit se vaan hävis. Me kumminkaan keretty sinne koulun sisälle, ku basiliski jo tuli. Kolun pihalla oli pieni "metsä" ja juoksin sinne ja katoin, ku se luikerteli puita pitkin. Just kiu se sai mut kiinni, se uni loppu.

Poissa Storithiana

• käärmenainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Elokuu 10, 2009, 21:28:05 »
Viime yönä tuli nähtyä Potter-aiheista unta. Alkua en oikein muista, mutta olin jostain syystä siellä paikassa, jossa riparimme pidettiin. Sieltä minut vietiin bussilla johonkin rakennukseen, joka oli sitten koulu. Kalkaros oli yksityisopettajani ja opetti minulle kaikkia aineita, paitsi jotain ainetta taisi Dumbledore opettaa. Minä olin joku hiton ihmissusi, ja muutuin sudeksi aina jos suutuin (Twilight-tyyliin :'D). Ja Snapen tunneilla niin kävi aika usein kun hän kiusasi minua, mutta minut sai muuttumaan takaisin ihmiseksi jos edessäni heilutti tähtisädetikkua tai heitti minua päin ruisleipää.
You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know

Ficcifoorumi - foorumi ficeille ja yleiselle keskustelulle

Ann Cath

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Elokuu 19, 2009, 14:53:13 »
Minä näin toissayönä sellaista unta, että olin suurella joukolla menossa Tylypahkan suureen saliin taistelemaan. En nyt tiedä olinko hyvisten vai pahisten puolella. Ensin hoksasin, että hei hienoa, tää on unta niin mähän voin ihan oikeasti taikoaki! Ja yritin kovasti olla heräämättä. No uni olikin tosi turhauttava. Yritin tehdä karkotaseet jollekkin mutta se ei toiminut :( Sitten yritin avada kedavraa varmaan 20 kertaa ympäriinsä, muttei onnistunut. Huusin avada kedavraa aivan täysillä, mutta syy miksei onnistunu tais olla se etten oikeasti tarkottanu sitä. Niinku pottereissaha on sanottu että sitä pitää tarkottaa. Sitte joku aseistariisu mut. Olin ihan "höh". Löysin sauvani uudestaan  ja päätin mennä "ilkkumaan" Bellatrix Lestrangen jollekin kummitytölle, että " olet sitten tainnut kummitädiltäsi oppia tapoja" Yritin kirota sen, mutta se riisuki mut aseista :( Olin aika surkea noita.

Poissa Diana

• Vuotislainen
« Vastaus #43 : Elokuu 21, 2009, 16:02:19 »
Tää uni ei nyt kovin paljoo liity Pottereihin.
Ensin rämmein metsässä seuranani äiti, isä ja vanha poni. Siitä en muista melkein mitään. Saavuimme jonkin näköiselle polulle. Sitä pitkin hölkkäsi pitkä kotitonttujen jono. Liityin siihen mukaan. Juoksimme pois metsästä ja jatkoimme soratielle. Sitten me pysähdyttiin ja siinä seiso mun vanha opettajani ja se kerto, että me ollaan juostu noin 25 kilometriä. Siinä se sitten selitti meille kaiken näköstä ja välillä se oli professori kalkaros ja välillä taas se opettaja... Joo.. aika sekavaa.. Juoksulenkillä kotitonttujen kanssa.
S.I.F :)

cottoncandy

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Elokuu 21, 2009, 18:29:45 »
Näin kesäkuun lopussa unen,jossa olin Harry Potter. Olin aivan rakastunut Dracoon,ja me seurusteltiin ja nuoltiin vaan koko ajan  ♥ suunniteltiin että mennään illalla sänkyynki,mutta äiti oli kiva ihminen ja herätti mut 8< unessa oli enemmänkin yksityiskohtia,mutta olen unohtanut melkein kaikki.
Jossain vaiheessa tylypahka oli hieman ostoskeskuksen mallinen,siellä oli paljon kauppoja ja liukuportaita ja kerroksia,mutta se oli silti tylypahka. Yhtäkkiä Voldemort ilmestyi sinne hieman Percy Weasleyn näkösenä,ja alkoi vaan loitsimaan ympäriinsä,ja ihmiset juoksivat paniikissa pois ja jäin sinne yksin taistelemaan Voldua vastaan :--( sitten me vain taistelimme ja ihmisiä tuli avukseni,mutta silti Volde sai minut jossain vaiheessa yksin pukuhuoneisiin ja kangisti minut ja sanoi että antaa koukkujalan syödä minut pala palalta. hyihyi 8< Sitten onneksi Draco tuli ja pelasti mut ja me tapettiin Voldemort yhdessä ja oltiin happyhappy.

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #45 : Elokuu 27, 2009, 16:41:02 »
öh. kerran näin sellaista unta, että minä ja kaksi kaveriani oltiin tylypahkassa. *siitä on kyllä niin kauan aikaa etten muista sitä kokonaan* mutta kuitenkin.
se uni alko siitä, että me nukuttiin jossain, en tiedä missä : D sitten luna lovekiva herätti mut ja mun kaverit ja me lähdettiin pihalle. siellä oli sitten ns. liikuntatunti, että me juostiin ja tehtiin kaikkee viktor krumin johdolla. sitten ku se loppu, nii me mentiin suureen saliin syömään. siellä tarjottiin makkaroita ja perunaa :] ...

se oli tosi ihana uni, mutta en muista siitä enempää, harmi kyllä :[
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Cherryboy

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Elokuu 30, 2009, 11:10:17 »
Muistan yhden potterunen, jonka olen eläessäni nähnyt. :=)

No, uni oli kyllä todella sekava, enkä muista siitä paljoakaan, mutta voin kertoa sen verran, paljon muistan:

"Olin valvojaoppilaiden kylpyhuoneessa,
vastassani oli Hermione Granger.
Jostain kumman syystä jouduin loihtimaan hänet tainnuksiin.
Joku todella vanha opettaja tuli pysäyttämään minua ja
huusi minua hulluksi. Muut opettajat saapuivat paikalle ja
sanoin, että -Jos liikutte lähemmäksi, vanha opettaja saa surmansa. (x--D)
Joku opettajajoukon seasta huusi, että -Hänen henkensä on
arvoton, voit tehdä hänelle mitä haluat, joten manasin hänet ja uni loppui."

Sairas uni todellakin :--D

Poissa Vista

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosWatch3801
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #47 : Syyskuu 02, 2009, 18:52:35 »
Olin kotona, pihatiellä, joka johtaa isommalle tielle ja pienemmälle tielle.
Olin kävelemässä kotiin pikkuveljeni kanssa, minulla  ja pikkuveljelläni oli taikasauva mukana. Kaksi ankeuttajaa lipui vastaan meitä ja tulivat vain lähemmäksi. Yritin kovasti loihtia suojeliusta mutta en saanut, mutta pikkuveljeni onnistui, hän loitsi sen sanattomasti ja kärpän hahmossa. Yksi ankeuttajista ei lähtenyt, koska se oli tyttö. Se pystyi vaan tulemaan uniimme, eikä sitä voinut karkoittaa suojeliuksella. Tielle oli nyt ilmiintynyt Dumbledore, joka opetti minulle suojeliusta, joka oli aivan erinlainen kuin kirjoissa, se taisi mennä jotenkin näin "... pollo".
Sitten menin nukkumaan sisälle omaan sänkyyni ja juuri kun suljin silmäni sängyssä, herätyskelloni soi.

Seuraava uni;
Lensin luudalla Weasleyn kaksosten, Ronin, Ginnyn ja Percyn kanssa, oltiin menossa jonnekkin(mutta ei mulle kerrottu minne). Sitten Ginny tahtoi vaihtaa luutaa kanssani, joten pysähdyttiin mun kaverin pihaan vaihtamaan luutia.
Sain rämän luudan joka tuli kyllä käteeni, kun sanoin "ylös!", mutta silloin kuin kokeilin lähteä sillä lentoon, ni ei mitään, se tyhmä luudankötterö vaan oli siinä eikä tahtonut tehdä mitään. Sitten Percy otti maasta sellasia risuja, jotka oli sidottu yhteen ja kepin, tökkäs ne yhteen ja sit sain kokeilla sillä. :D 
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2009, 13:18:29 kirjoittanut Vista »

Poissa Storithiana

• käärmenainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Syyskuu 14, 2009, 21:32:35 »
Toissayönä tuli nähtyä Potter-unta, ja aika outoa sellaista.

Minä asuin Dursleyn perheen kanssa (Harrya ei ollut, minä taisin olla ikään kuin Harry), asuimme jossain keskellä metsää, ja talo oli ihan samanlainen kuin meidän talo. Minä ja Weasleyn kaksoset suunnittelimme ryöstävämme Vernonin tai jotain, ja piilouduimme talon vieressä olevien puiden taakse sillä välin kun joku heidän ruskeatukkainen ystävänsä ajoi sinisellä pakettiautolla paikalle ja neuvotteli jostain Vernonin kanssa, se liittyi jotenkin siihen ryöstösuunnitelmaan. Mutta sitten Vernon käveli takaani, astui vahingossa jalkani päälle ja huomasi minut. Jostain kumman syystä hän ei suuttunut, seisoi siinä vaan tuppisuuna ja katseli ympäriinsä.

Sitten Fred ehdotti, että esittelisin hänelle huoneeni. Menimme hänen kanssaan sisälle ja minun huoneeseeni. Huone oli ihan samanlainen kuin huoneeni oikeastikin on. Minulla on television alla lipasto, ja katsoessani lipaston laatikoihin, huomasin, että ne olivat täynnä erivärisiä uimalaseja. Ihmetellessäni asiaa Fred totesi, että taidan uida paljon, kun tarvitsen niin paljon uimalaseja. Sitten heräsin.
You're asking me will my love grow
I don't know, I don't know

Ficcifoorumi - foorumi ficeille ja yleiselle keskustelulle

Poissa Janxu

• Vuotislainen
« Vastaus #49 : Syyskuu 20, 2009, 13:22:14 »
Kun luin ensimmäistä kertaa Feeniksin Kiltaa näin varmaa neljänä peräkkäisenä yönä saman unen kuin Harry. Eli yritin saada sitä kuuluisaa ovea auki, mutta koskaan en onnistunut. :(
you're carbonic in my drink. ♥