Kirjoittaja Aihe: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4  (Luettu 50740 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa hassunaama

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4
« Vastaus #125 : Tammikuu 17, 2011, 22:20:33 »
Näin juuri viime viikolla perin omituista unta, johon liittyi Harry Potterit.

Jotenkin näin se meni, että seilasimme merellä jonkun sota-aluksen kanssa ja Harry selitti kokoajan jotain Voldemortista. Yhtäkkiä olimmekin jo jossain mäen rinteellä jonka yläpäässä seisoi Voldemort joka yritti tappaa minut. Yritin epätoivoisesti huutaa etten ole Harry, mutta ei tainnut viesti mennä perille.
En tiedä miten, mutta yhtäkkiä uneeni pomppasi Hopeanuolesta tutut koirahahmot ja Voldemortin rinnalle oli tullut Akakabooto jonka kimppuun sitten hyökättiin..?
Suuressa salissa olimme yhtäkkiä ja Harryn ja Voldemortin taistelu oli raivokas ja mahtava, aamulla herätessäni mietin sen jopa olevan parempi kun Rowlingin kirjoittama..
Ja yhtäkkiä siihen pöllähti taas ne saamarin koirat, ja tiikeriveljes Akatora sai surmansa Akakabooton kynnen lävistäessä hänen kurkkunsa.

En ole katsonut Hopeanuolia sitten ala-asteen ja ihmettelen syvästi miten ne pääsivät uneen mukaan.
pufflehuff

Poissa Shirley

• Ihan seko :)
  • Vuotislainen
« Vastaus #126 : Tammikuu 31, 2011, 17:05:22 »
Tässä pari omaa untani....

Ensimmäisessä koskaan näkemässäni Potter-unessa minä heräsin outoihin ääniin, jotka kuuluivat keittiöstä. Menin katsomaan, kuka siellä metelöi. Siellä oli lordi Voldemort ja Matohäntä. He keskustelivat jotenkin näin:
Voldemort: Kannattaisiko minun ottaa lainaa tappaakseni enemmän ihmisiä?
Matohäntä: Mutta... herrani... onko se kuitenkaan aivan järkevää? Tai siis, tarvitsetteko te todella lainaa?
Voldemort: Minä haluan uuden taikasauvan! Miten minä muuten tapan ihmisiä?
Siihen uni loppui. (Voldella oli koko ajan taikasauva kädessä ja ihmettelin suuresti, miksi se tarvitsi uuden.)

Toisessa unessa minä pelasin huispausta Rohkelikon etsijänä jäätyneen järven yllä. Pelasimme Korpinkynttä vastaan. Peli oli pitkä, ja päättyi siihen, että minä putosin luudalta järveen jään läpi. En tiedä, miten minun kävi, koska heräsin juuri silloin.

Yhdessä unessa minun tehtäväni oli etsiä ja tuhota hirnyrkki, joka oli piilotettu kotini vaatehuoneeseen. Menin sinne, ja ovi läimähti perässäni kiinni. Siellä oli jonkinlainen hirviökissa, joka vartioi hirnyrkkiä. Se hyökkäsi ja tuli pimeää. Lopulta pääsin pois huoneesta, mutta en saanut hirnyrkkiä. Harmi...=(

Jokin aika sitten näin unta, jossa oli kaikenlaisia hirviöitä. Alkuosaa unesta en muista selvästi, muistan vain ne hirviöt, mutta loppuosassa untani tajusin lukevani hirviötariaa jostain kirjasta. Samassa kirja loppui. Sen vimeinen lause kuului: Näin siis päättyi tämä tarina, mutta miten  Draco Malfoyn ja Dobbyn on käynyt?

Näin taas yhden Potter-unen muutama yö sitten. Unessa Voldemort istuskeli erään kotiani lähellä olevan talon etupihalla. Siihen tuli joku tyyppi, jonka luulen olleen Amos Diggory. Hän oli ilmeiseti liittynyt  kuolonsyöjiin, mutta oli oikeasti hyvis ja keräsi Dumbledorelle jotain tietoja Voldemortista. (Voldemort ei tietenkään tiennyt sitä.) He juttelivat jotain ja sitten he menivät jonnekin  saliin, jossa oli seinällä viisi pääkalloa ja yksi niistä oli musta. Se oli kuulemma Voldemortin maskottipääkallo. Voldemort puhui jotain ja ilmoitti olevansa tyytymätön Amos Diggoryn toimintaan. Sitten hän sanoi ettei Diggoryyn voi luottaa koska hän on Dumbledoren tuttava. Sitten Voldemort murhasi Diggoryn ja uni loppui.

Outoja unia...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2011, 16:45:07 kirjoittanut Shirley »
Let us die young or let us live forever... :)

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #127 : Helmikuu 17, 2011, 19:39:13 »
Tässä taasen pari unta, joissa kummankin tapahtumapaikkana on Lahden kirjasto.. :

Minulla ja Dracolla oli yhteinen lapsi (olimme yhä myös sisarukset), joka oli täysin mielipuolinen ja häiriintynyt kakara. Lapsi seikkaili ympäri kaupunkia poltellen rakennuksia, hajottaen autoja ja raadellen vastaantulijoita. Vietin aikaani kirjastossa, jonka omistin, kun yllättäen tämä kauhukakara saapui sinne riehumaan. Lapsi kaateli kirjahyllyjä ja repi kirjoja, raateli asiakkaita, joiden veri pilasi kauniit kirjani. Heitin kakaran ulos kirjastostani, mutta tämä palasi zombiarmeijan kanssa. Hakkasin zombit paksulla 1600-luvun kuvaraamatulla. Tapauksen jälkeen minä ja Draco päätimme pistää lapsemme päiväkotiin, mutta lapsesta päästyämme jouduimme toiseen taisteluun Kalkaroksen kanssa. Äskettäin katsomani Die Hardin vaikutuksesta Kalkaros oli muuttunut pahamaineiseksi terroristiksi.

Toisessa unessa seikkailin kirjastossa kirjamessuilla Kalkaroksen kanssa. Tehtävänämme oli varastaa messuilta aivan ihka ensimmäiset Rowlingin käsin kirjoittamat Potterit, joiden kansissa jostakin syystä komeili pinkkejä kukkasia ja hymynaamoja. Minulla oli hieno ninjapuku ylläni, Kalkaroksella taas oli musta viitta ja poolopaita, sekä kukkakuvioiset kalsarit. Hiiviskelimme kirjastossa ihmismassan keskellä, ja onnistuimme pöllimään arvokkaat ensimmäiset Potterit. Matohäntä hyökkäsi kimppuumme jostakin hyllyjen välistä, ja kutsui avukseen poliiseja, jotka olivat ihmisten ja haiden risteymiä. Minä ja Kalkaros kuitenkin huijasimme haipoliisit omalle puolellemme, ja onnistuimme näiden avulla pakenemaan paikalta.

Poissa Akutar

• runotyttö
  • Vuotislainen
    • mieleni islanti
« Vastaus #128 : Helmikuu 22, 2011, 15:25:17 »
Kävelin rannalla yksinäni ja ilmassa oli odotuksen tuntua. Taivas oli pimeä ja
äkkiä sokkona potkaisin jotain esinettä hiekalla ja kumarruin nostamaan sitä.
Heti kun sormet koskettivat esineeseen (taisi olla näkinkenkä tjs.) huomasin
heti sen olevan porttiavain. Sinkouduin sitten Viistokujalle ja suoraan Ronin
jalkojen juureen! Kokosin siinä itseäni ja tunsin polttavia katseita selässäni.
Säikähdin paljon odottomatonta tilannetta ja jossain mieleni sisällä tajusin,
että siinä tosiaan oli Ron. Pussasin häntä pikaisesti ja irrottauduin heti,
kun muistin että hän on tosiaan Hermionen kanssa ja muutenkin olisin
sotkinut tarinan kulun kokonaan.
Dumbledore tuli myös siihen ihmettelemään jossain vaiheessa ja menimme
neuvottelemaan hieman syrjemmälle tilanteestani. Kävimme Irvetassa
vaihtamassa eurojani ja Bill katsoi rahojani epäilevästi ja taikoi jonkin
loitsun osoittaen niitä taikasauvallaan. Olisiko ollut "valuttos".
No rahat kuitenkin sain ja ilmeisesti minut kutsuttiin myös opiskelemaan
Tylypahkaan, mutta sitten valitettavasti heräsin. O.o
Olen piikikäs ruusupensas
sydämessäsi.
Itseironian huipentuma.

Poissa Volpino

• Feeniksin kiltalainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #129 : Helmikuu 22, 2011, 19:08:58 »
Tän näin jo pari viikkoa sitten, mutta unohdin kertoa. No tämmöinen se suurin piirtein oli:

Olin tässä unessa itse Harry Potter. Muistan, että kummitukset tanssi Rohkelikon oleskeluhuoneessa ja me mentiin Hermionen kanssa kuolonsyöjiä piiloon vaatekomeroon. (Kuolonsyöjät yrittivät tappaa meidät.)
 Me tiedettiin Hermionen kanssa kuitenkin, että kuolonsyöjät pääsevät ihan helposti komeroon, joten yritettiin karata pois Tylypahkasta. Juoksimme pois komerosta ja olimme päässeet jo ulos asti, kun kuolonsyöjät huomasivat meidät.
 Sanoin Hermionelle, että antaudutaan ja annetaaan niiden tappaa meidät. Niin me siten annettiin kuolonsyöjien ottaa meidät kiinni. Yksi ruman näköinen kuolonsyöjä otti taskustaan suklaata ja antoi sitä meille.
 Kysyin Hermionelta, että miksi he antavat meille suklaata ja hän vastasi, että se on maailman parhaimman makuista suklaata, johon kuolee heti. Kysyin kuolonsyöjältä, että ei kai se satu ja hän vakuutti, että ei.
 Niinpä me otettiin suklaata, ja muistan, että se maistui hirveän hyvältä, mutta sitten mua alkoi väsyttää. Sitten heräsin. :D
"Kun pimeä nousee sankka, nämä kuusi sen torjuvat vasta; on niistä kehältä kolme ja kolme on keskustasta."
- Susan Cooper, 1973
Penny -> Volpino

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #130 : Maaliskuu 06, 2011, 22:06:10 »
Viime yönä näin kyllä ihan mahtavan unen ;D

Olin Oscar gaalassa, joka järjestettiin läheisellä liikuntahallilla (hallihan oli sisältäpäin uber hieno ja monikerroksinen..). Käveleskelin ympäriinsä ja törmäsin Rupert Grintiin. Kyseinen Rupert oli minua hiukan nuorempi (ensimmäisen tai toisen leffan ajalta) ja hän puhui ihan suomea. Seurasin häntä Potter-näyttelijöiden pukuhuoneeseen, jossa Dan ja Tom olivat. En kiinnittänyt heihin muuta huomiota kuin, että he olivat myös 10-12 vuotiaita. Rupert meni pukuhuoneessa sijaitsevasta ovesta sisään ja minä uteliaana perässä. Joku vartiarobotti yritti estää minua, mutta selitin jotain hätäisesti ja pääsin sisään. Pian selvisi, että huone oli Rown. Rupert juoksi Rown luo ja antoi hänelle kenkäparin. Rupert oli siis Rowin kenkäkuski. Kengät olivat kultaiset ja niissä oli jousikorko. Row sai kauhean raivarin, kun hän katsoi itseään peilistä kengät jalassa. Hän alkoi huutaa Rupertille, että halusi Gagamaisemmat kengät. Katsoin ensin Rowia O__o ilmeellä, sillä kuvani hänestä oli ihan toisenlainen (uniRow oli aika bitchahtava..). Minä kuitenkin fiksuna tyttönä taioin tyhjästä Gagakengät (sellaiset umpinaiset pilkkukorolliset). Row oli ubertyytyväinen poseeratessaan uusilla kengillään. Rupert oli todella kiitollinen minulle ja kehui Rowin kenkiä. Row kysyi robottivartijalta/palvelijalta, että eikö hän näyttänytkin upealta uusissa kengissään. Robotti sai kauhean mustasukkaisuuskohtauksen ja rupesi rikkomaan paikkoja. Minä, Rupert ja Row juostiin huoneesta robottia karkuun ja otettiin karkumatkalla mukaamme myös Dan ja Tomkin. Sitten heräsin, se oli surullista D:

~nya
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Capuccino

• Ankeuttaja
« Vastaus #131 : Maaliskuu 06, 2011, 22:16:05 »
Näinpäs tässä viime viikolla taas yhden oudon Potter-aiheisen unen.. Elikä siis minä olin jostain syystä Harry Potter, ja olin autokorjaamolla, ja siellä oli myös Voldemort. Tarkoituksena oli kai se, että tappaisin Voldemortin, mutta kyysristelin vain yhden auton takana ja kurkin sieltä Volden jalkoja. Siinä meni sitten jonkin aikaa ja lopulta Volde huomasi minut. Sen takia ilmiinnyin heti pois. Ilmiinnyin jostain syystä maatilalle, ja Volde olikin jo ehtinyt sinne. Sitten tiirailin taas heinäpaalin takaa Voldea, ja sitten Volde taas huomasi minut mutta en ilmiintynyt pois vaan kyyristelin vain siellä heinäpaalin takana. Volde taikoi Avada Kedavran, mutta se ei osunut minuun, vaan lehmään, jolle ei käynyt yhtään mitään. Juoksin kanalaan ja Volde seurasi perässäni, mutta sitten kolautin Voldea paistinpannulla (mistä se tuli?) päähän ja siihen uni sitten päättyi. Oli se aika outo uni.. :D

Poissa Chess

• Vuotislainen
« Vastaus #132 : Maaliskuu 13, 2011, 11:56:29 »
Olen nähnyt melko vähän Potter -unia, enkä muista niistä muita kuin viimeöisen. :) Juuri kun eilen olin lukenut tätä topicia, niin seuraavana yönä näin itsekin sellaisen unen. :D

Olimme äidinkielen luokassa (Se sen ainakin piti olla, mutta siltä se ei kummemmin näyttänyt.) luokkani kanssa. (Osa luokasta ei ollut kuitenkaan paikalla.) Jokin mies, joka muistutti erästä kilpailijaa Top Chef -ohjelmasta, tuli pitämään meille tietovisaa Potter -kirjoista.

Pääroolissa unessani oli kaksi ystävääni, kumpainenkin vuotislaisia (Féomir ja Folipoli). Heidän vuoronsa oli ennen minua ja he tiesivät jotain pikkuyksityiskohtia, luetteilivat aivan ulkoa ja osasivat mukamakin kaiken, mitä heiltä kysyttiin. (Ensin kysyttiin pääkysymys, sitten muutama lisäkysymys jos osasi vastata.)

Noh, Féomirin kanssa jonossa keskustelimme minun kysymyksestäni (Kysymykset lukivat vieressä olevassa taulussa.): 'Ketkä liittyivät Dracon joukkoon ennen Saccharinea?' (Mistä lähtien hän (Vuotiksen Saccharine) on ollut Dracon kumppani? o__o)

No, Féo vastasi minulle: "Grabbe ja Goyle tietenkin."
Minä: "Mutta mikä on Crabben etunimi? Kun Goyle on Vincent?" (Muistinpa unessani väärin päin.. :'D)
Féo: "No muistathan kun viimeisen kirjan lopussa.."
Minä: "Niin, molemmathan siinä paljastuivat Vincenteiksi." (Öh..?)
Féo: "Aivan, aivan! Sanopa se niin läpi menee!"

Sitten tulikin minun vuoroni vastata.
Minä vastasin: "Vincent Crabbe ja Vincent Goyle." Mies ei kuitenkaan hyväksynyt vastaustani.

Menimmepä Féon kanssa kysymään miksei muka, ja mies vastasi: "Niinhän sitä voisi luulla, mutta ei.." Ja sitten hän höpisi tavanneensa asiantuntijan, joka oli esitellyt hänelle automailinsa ja siten tieto on aivan väärä.

Siihen uni sitten päättyikin, kun kummastelin hänen vastaustaan. :''D

~~Chess

Poissa Seawind

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #133 : Maaliskuu 13, 2011, 14:48:16 »
Näin viimeyönä unta jossa olin koulumme liikuntasalissa odottelemassa tunnin alkua. Kun opettaja tuli, hän ilmoitti että meitä on tullut opettamaan kaksi harjoittelijaa. En kiinnittänyt heihin kovinkaan paljon huomiota, ja asetuin kaverikolmikkoni kanssa lähekkäin, kun harjoittelijat jakoivat ryhmiä.
Petyin katkerasti kun minut sijoitettiin kahden luokkalaiseni pojan kanssa samaan ryhmään ja kaverini olivat kaksin. Muistan vilkaisseeni opea murhaavasti koska kaikki saivat olla ystäviensä kanssa ja minut laitettiin eri ryhmään. Silloin huomasin että opettaja joka oli jakanut ryhmät, oli Villisilmä Vauhkomieli. En kyllä osannut yhdistää asiaa lainkaan Harry pottereihin unessa, mutta sen jälkeen vasta tajusin kunnolla keitä he olivat.
Käänsin katseeni toiseen, hieman syrjemmällä seisovaan opettajaan joka oli Remus Lupin, ja hänellä oli kädessään koiran talutushihna ja sen päässä Sirius parka häntä koipien välissä :'D
Uni loppui...

Näin kerran unta jossa taistelin talomme katolla joitain kuolonsyöjiä vastaan. Harry Potter taisteli rinnallani ja sai osuman tappokirouksesta, ja hän tippui reunan yli maahan. Minä jatkoin taistelua välittämättä tuosta.
Onnistuin jotenkin kiroamaan loputkin kuolonsyöjät ja lähdin sitten kotiin. Siellä minua oli vastassa Voltermond joka oli Dobbyn muodossa. Olin jättänyt taikasauvani jonnekin, ja niin oli Voltegin joten taistelimme nyrkein. Dobbyn keho oli niin pieni että sain sen vaivatta nostettua ja pudotettua parvekkeelta alas. >D

Siihen loppui se uni 8)

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #134 : Maaliskuu 13, 2011, 19:55:49 »
Hmm. Yksi unistani on sekä Potter- että TSH-aiheinen.
Näin se tapahtui:
Minä olin vanhassa koulussani. Me juoksimme, Harry, Ron, oma ihastukseni, minä, ja bestikseni. Me kaikki juoksimme ja huusimme. Voldemort oli liittoutunut Sauronin kanssa ja aikoi tuhota ainoan vapaan koulun, meidän koulumme. Kaikkialta tuli örkkejä ja kuolonsyöjiä. Tainnutin ja tapoin, sekä taioin että miekoin. Sitten yksi örkeistä hyppäsi selkääni. Kiljaisin, ja potkaisin sen matikkatupaan. Sitten minulla oli täysi työ pitää kuolonsyöjät kaukana itsestäni. Se örkki, kiljui, että inhosi matikkaa, ja tuli oven läpi. Minö tuijotin sitä kauhuissani, ja se oli saanut jostain taikasauvan ja riisui minut aseista. Mutta minulla oli miekkani edelleen, ja juoksin sitä kohti, kunnes huomasin örkin muuttuneen Dracoksi. En voinut sille mitään, vaan survaisin miekkani hänen lävitseen. Sitten jatkoimme juoksua, ja huomasin, miten Ronilta syötiin pää. Yksi kuolonsyöjä hyppäsi pylväiden takaa, ja minä survaisin miekkani sen lävitse. Ja taas huomasin, että minun ei olisi pitänyt tappaa häntä. Hän oli Aragorn.
Sitten minuun osui vihreä valosuihku ja heräsin.
Toista unta en muista kovin hyvin, mutta hahmoni vaihtui, välillä olin Harry ja välillä minä itse. Muistan, että meillä oli taikasauvojen sijasta Stabilo-tussit. Taistelimme jossain kummallisessa koulussa, ja minä pelastin Olivanderin hengen. Hänellä oli oranssi villapaita. Enempää en sitten muistakaan x)
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Fleur

• Ankeuttaja
« Vastaus #135 : Maaliskuu 26, 2011, 15:44:02 »
Olen MILJOONIA kertoja nähnyt unia Pottereista. Tässä yksi (viime yönä havaittu):

Olin taistelemassa Cornwalilaisia ilkiöitä vastaan naapurin kellarissa Ronin & Harryn & Hermionen kanssa. Ilkiöt koittivat saada oven rikki, ja minä pidättelin niitä laittamalla oven säppiin. Sitten tunnettu hurmuri (HAHAA)....Kuka se nyt oli? Perskule, ei tuu just nyt nimeä mieleen, mutta tuo pimeyden voimilta suojautumisen opettaja Salaisuuksien Kammiossa -vaaleat hiukset, merlinin ritarikunnan toinen luokka, Me Noitien Hurmaavin Hymy, yms.- tallusteli ikkunasta sisään ja sanoi: "Tyhmät lapset", ja alkoi nauraa, muuttui pian Vold - eikun Tiedät-kai-keneksi, ja avadakedavroi (<--päivän sana) meidät. Ja sit heräsin enkä saanut nukuttua loppuyönä, sillä pelotti Ö_Ö

~'Arry, ihana nähdä sinua taas *mua, mua*~

Poissa Tatti

• monikirjoinen ilmestys
  • Vuotislainen
  • Nauru pidentää ikää!
  • Pottermore: RoseKey750
« Vastaus #136 : Huhtikuu 13, 2011, 16:05:57 »
Juu,huomasin nyt tällaisen aiheen.
Olen itse nähnyt todella monia unia Potterista,mikä ei kyllä ole mikään ihme,kun niitä tulee faniteltua..;)
Niin,oli aivan tavallinen koulupäivä.paitsi että koulua pidettiin erään ystäväni talossa,joka oli muuttunut kirkoksi..juu,kirkoksi.:D
Joo,opettajana oli no,kukapas muukaan kuin Bellatrix-neiti! XD
Oppitunnin aiheena oli sitten erilaiset murhaustavat Bellan tyyliin.. (Bella oli ilmeisesti suoraan KV osa ykkösestä)
Joo,sitten kun oli välkkä (en ollut vielä joutunut murhatuksi,kuten suurinosa)
nipistin itseäni,mutta se ei toiminut,eli totta sen luulin olevan,en kyllä tiedä miksi..^^)
Joo,välkän jälkeen olisi ollut minun vuoroni mennä "leikkimään" Bellan kanssa,juu.
No,minähän "fiksuna" sanoin että mulla on konsertti viiden minuutin päästä ja häivyin sitten vähin äänin Bellan heitellessä puukkoja meitsin perään! ^^D

>>aika hauska uni,juu;D
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa, "Unohdin, että me jahdataan Voldemortia kirjastoautolla." :)

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #137 : Huhtikuu 14, 2011, 15:21:03 »
Nyt muistuu mieleen kaksi omituista unta, jotka liittyvät Potter-maailmaan.. Toisessa olin omassa kodissani, portaiden luona. Harjoittelin loitsimaan suojeliusta. Harjoittelin melko pitkään, kunnes jostain tuli ankeuttaja.  Ankeuttaja tuli meidän kotiin. Enkä minä osannut taikoa suojeliusta. Jostain syystä kuitenkin yritin ja se onnistui! Suojelius ei ollut aineellinen, mutta silti sauvastani purskahti hopeinen kilven tapainen juttu.

Toinen uni oli tällainen: Olin jossain puumökissä. Mökki oli rakennettu puuhun. Ja se oli keskellä metsää. Mökissä oli joitakin muista ihmisiä, esimerkiksi yksi oppilas meidän koulusta. Kyseisen oppilaan hiukset alkoivat palaa ilma mitään syytä. Niinpä minä kiljaisin "Aquatulio!" ja tuli sammui. Siinä minun uneni, jotka muistan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2011, 14:50:13 kirjoittanut Koala »

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #138 : Huhtikuu 19, 2011, 15:06:24 »
Näin kerran erästä hyvin mielenkiintoista unta Vuotisleiristä. :'D Unessa hörhöt järkkäsivätkin perinteisen suurmiitin sijaan leirin jonne kaikki vuotislaiset saisivat tulla. Leiripaikasta sen verran että se oli jokin iso ruohoniitty järven rannalla, ja sitten meidän vuotislaisten piti pystyttää sinne omat telttamme. No, unessani leiri oli jo onnellisesti käynnissä, ja hörhöt kokkasivat jonkinmoista soppaa semmoisen ulkokatoksen alla. x) (ulkokatos=keppien varaan pingotettu pressu) No, mie ja muutama vuotislainen sitten hengailimme siinä katoksen alla kun muut pelasivat pallopelejä. Haltiamielellä (se oli vain uni, Haltis! Älä murhaa minua!) oli mukanaan joku joulusuklaarasia ja niinpä Haltis sitten tarjoili meille muille niitä konvehteja. Minä ja Nenyan sanoimme läpällä jotain negatiivista hörhöjen keitoksesta ja Hufflepuff Charm ja Lupin jotka sitä soppaa keittelivät katoksen alla raivostuivat meille siitä "kuinka ei hyvä ruoka meille kelvannut ja suklaata vaan jaksoimme mussuttaa päivät pitkät". Niinpä koko vuotislaissakki lähdimme lujaa ruohokentän toiselle reunalle Huffin ja Lupinin heitellessä tulikuumaa keittoa päällemme ja haukkuessa meitä "kiittämättömiksi nykynuoriksi". x'') Juostessamme törmäsimme sitten kuolonsyöjiin jotka kedavrasivat meidät, ja niinpä heräsin.

Ja sitten näin vielä kerran unta, joka oli sekoitus Potteria, Wickediä ja Twilightia. Unessa olin Elfaba, ja riitelin Harryn kanssa siitä onko oikein käyttää lentäviä apinoita ja onko Harryn pakko olla aina niin pyhimysmäinen sun muusta mukavasta. Harry sitten suuttui ja meni kertomaan olinpaikkani Taikaministeriölle, joka luonnollisestikin jahtasi minua. Lähdin sitten pakoon johonkin kylään jossa asui twiligh-tyylisiä vampyyrejä (Forks?) ja mie luonnollisesti kiersin kylän kaukaa ja menin sen vieressä olevaan linnaan, joka oli ilmeisesti Kiamo Ko. Unessani Elfaba, joka siis olin, oli näköjään animaagi ja pystyi muuttumaan käärmeeksi. No mie sitten matelin käärmeenä linnan portaita ylös. Linnan portaat olivat täynnä pyörtyneitä ötököitä. Muutuin portaitten loppupäässä taas ihmiseksi, mutta sitten eräs pökrännyt heinäsirkka heräsi ja iski ilmeisen myrkylliset pikku hampaansa miun käteeni. (onko heinäsirkoilla hampaita?) Sitten mie heräsin, eli mitä luultavammin kuolin siihen myrkkyyn. Oli muuten aika mielenkiintoinen kokemus olla vihreä, vaikka se vain uni olikin. :'D

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #139 : Huhtikuu 20, 2011, 16:49:30 »
Olen varmasti nähnyt monenlaisia pieniä unia Potteriin liittyen, mutta kaksi on jäänyt erityisemmin mieleen.

Ensimmäinen oli joskus kun SK oli ilmestynyt leffana. En muista unen tapahtumia sen kummemmin, mutta olin silloisen kaverini talossa tuossa naapurissa Draco Malfoyn kanssa. Uni oli ihan kummallinen, sillä ei siinä tapahtunut mitään kummempia. Muistan vain että olin unessa ihastunut Dracoon, mikä on hassua, sillä en ole ikinä ollut "ihastunut" Draco Malfoyhin/Tom Feltoniin. En ole muutenkaan ikinä ollut julkkisihastuksia saavaa tyyppiä.

Toinen uni oli sitten AV leffan ilmestymisen jälkeen, kun laitoin nukkumaan päivänä jolloin leffan olin nähnyt, toivoin että näkisinpä leffan "uudestaan" unessa. :D Hehe, kumma kyllä, minä myös näin! Tietysti siinä oli vajaavaisuuksia ja poikkeavuuksia, mutta hyvin pitkälle se oli kuin se leffa. Yksi huomattava hullunkurisuus oli se, että hahmot olivat hyvin kummallisia, esim Harrylla oli sarvet ja jollakin taisi olla neljä silmää. Mutta tiedättehän te unet, niissä tapahtuu ja on kaikkea hassua, eikä niitä osaa ihmetellä sen unen aikana, joten eivätpä nuo sarvipäiset nelisilmäiset kummajaiset kamalasti hätkähdyttäneet. :D

Unet ovat jännä asia. Potter unia on aina kiva nähdä ja muutenki monesti illalla ajattelen että olisipa kiva nähdä nyt joku kiva uni niin ei olisi niin "tylsää" nukkua. Hehheh. Mutta kyllä minä silti luen mieluummin kirjasta ihan oikeita Potter-tapahtumia. :)
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Poissa kuuntytär

• Vuotislainen
« Vastaus #140 : Huhtikuu 22, 2011, 22:59:25 »
Muistan yhen potter uneni, jonka näin joskus aikoja sitten..
No, minä ja Ellatrix oltiin tylypahkassa, tultiin suoraan tokalle luokalle. Me oltiin kuollonsyöjiä, sillä eihän kukaan voisi epäillä korpinkynttä, saati rohkelikkoa kuolonsyöjäksi. Mä olin sitten jotenkin käärmessuu, ja mulla oli lemmikki basiliski Oro (japaniksi käärme), mut sen lempinimi oli jostakin syystä Fred (ehkä Fredin kuolema vaikutti asiaan?), ja sillä oli sukka silmien ympärille, ettei se tappaisi ketään katsellaan. Ja se oli jotenkuten Naginin pitunen, ei siis niin iso kuin se toinen basiliski salaisuuksien kammiossa.
No, sitten mä sain Voldemortilta lahjaksi mustan pegasoksen, jotka oli supermegafoxyawesomehot harvinaisia, ja ihan hirmu kalliita ynm. Sit musta tuli hirveen kuuluisa, ja Hagridista tuli mun paras kaveri.
Sitten en muista missä aikajärjestyksessä asiat menee, mutta näitä tapahtui ainakin jossakin kohtaa untani:
Oli samanlainen kokoontuminen kuin kuoleman varjelusten alussa, just siin kohdassa kun Voldy haluaa Luciuksen sauvan. Mä sanoin jotenkin "Seljasauva hyvä mies, ei mitään kirpparisauvaa!" tai sinneppäin, ja sitten mun ja Voldemortin välille tuli tuijotuskilpailu, ja Ellatrix löi Luciuksen kaa vetoa, et kumpi voittaa. En muista kumpi tosin voitti.
Ja sitten jossakin vaiheessa leuhkin Bellatrixille, kuinka olen Voldemortin suosikki kuolonsyöjä, josta Bella raivostu ja yritti tappaa mut pikachulla (???), mut kutsuin mun harvinaisen pegasoksen kehiin joka löi pikachulta tajun kankaalle.
Sitten viel Draco ja Ellatrix oli yhessä, ja mä tapoin Harryn soitamalla sille Justin Bieberin baby kappaletta, sekä pakotin sen syömään ryynirakeita...Vou
Mystic - kuuntytär<br />Kaikkea erikoista tapahtuu, kun sitä luulee että mitään erikoista ei tule tapahtumaan.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #141 : Toukokuu 09, 2011, 09:54:03 »
Tänään näin mukavaa unta, jonka alkua en valitettavasti edes kunnolla herättyäni enää muistanut!

Unessa oli Harry (erään ficin henkilönä) ja Nagini sekä Pimeyden lordi. Harry ja Nagini olivat irtoutuneet kahleistaan ja menneet seikkailemaan tai jotain vastaavaa. Harry ei ollut kuitenkaan siis mitenkään vanki unessa, vaan Pimeyden lordi oli niin omistushaluinen, että unessani tuo johti siihen, että Harry oli pakotettu pysymään samassa pienessä huoneessa jossa Nagini oli kahlehdittuna. Nyt he kuitenkin siis olivat karanneet ja tehneet jonkin seikkailun tai vastaavaa (uneni alkuosa). Kun he palasivat huoneeseen sai Pimeyden lordi heidät kiinni, eikä ollut vihainen vaan ivallinen oma itsensä. Hän lukitsi Naginin takaisin kahleisiinsa (mutta ne olivat hyvin löysät ja Nagini tunkeutui niistä puoliksi irti jo heti käsittelyssä, Pimeyden lordi ei siitä oikein välittänyt) ja pyysi Harrya seuraamaan itseään. Rangaistusta siis karkaamisesta ei tullut.

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #142 : Toukokuu 17, 2011, 10:02:18 »
Jes, kerrankin minäkin näen Potterunia!

Olin meidän luokan kanssa leikkipuistossa ja päätin lähteä sieltä sitten pois. Ilmeisesti olin lähtenyt oikeaan aikaan, sillä näin, kun Lucius ja Bellatrix kävelivät polulla vastaan. Kävin sitten jossain ja kun palasin, huomasin Fredin ja Georgen kotitalon juuri siinä puiston vieressä. Kuljin ohi ja tokaisin muistaakseni jotain vitsikästä heille johon he vastasivat: ''Hei, älä katso tänne, täällä on sun synttärilahjojas.'' Sitten minäkin muistin, että minulla oli synttärit (ei mulla oikeasti nyt ole) ja menin takaisin puistoon. Sitten huomasin, että kaikki meidän luokkalaiset oli menny jonnekin taloon, josta oli ilmeisesti pöllitty kaikki kamat. Bellatrixin ja Luciuksen tekosia?

- Cobb
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #143 : Toukokuu 24, 2011, 14:45:15 »
Hoh, tulipa tuossa su-ma välisenä yönä uneksittua hieno, Potteraiheinen uni...

Unessa olin siis itse kuuluisa Pottapää. :> Uni alkoi muistaakseni siitä, kun Ronin ja Hermionen kanssa astuttiin joltain isolta parkkipaikalta sisään sellaseen suureen... halliin? jossa kaikki seinät ja lattiat oli päällystetty samalla harmaalla laatalla. Aika ankeaa, kyllä vain. :D Hallissa ei ollut kerrassaan mitään, ei sitten yhtään mitään - paitsi tilan keskellä valtava peikkopatsas joka ulottui lattiasta kattoon ja oli suunnilleen jonkun kolmikerroksisen kerrostalon korkuinen. Me vaan haahuiltiin siellä hetken aikaa, kunnes sinne jostakin ilmaantui käkättäen Bellatrix, päässään kirkkaankeltainen silinteri. Ja siitä alkoikin oikein hieno tappelu, kun tämä nainen yritti meitä kirota tikkarilla.
Jonkun ajan kuluttua Ron ja Hermione olivat jo kuolleet Bellan tikkarisauvasta ja mie juoksin paniikissa ympäri peikkopatsasta tämä kyseinen nainen perässäni. Sittenpä hoksasinkin että voisin rynnätä ovesta takaisin parkkipaikalle ja niin tein. Paitsi että tulinkin pieneen, kotoisaan huoneeseen jossa Snape istuskeli takan ääressä keinutuolissa neulomassa sukkia. Yskäisin kiinnittääkseni hänen huomionsa, kerroin, että minulla oli jotain hänelle kuuluvaa ja heitin hänelle sinitarrapalleron. Ilmalentonsa aikana tämä pallero kuitenkin muuttui taikajuomakirjaksi ja lensi Snapukan ohi rikkoen nurkassa kököttävän lumiukon. Tämä keinutuolissa istuskeleva herra sai tästä hirveän itkukohtauksen ja siinä minä häntä lohduttelin.
...Ja sitten heräsin ja tajusin nukkuneeni hieman liian myöhään ja että koulu alkaisi viiden minuutin kuluttua :'D Jee.

Poissa Shirley

• Ihan seko :)
  • Vuotislainen
« Vastaus #144 : Kesäkuu 08, 2011, 19:37:32 »
Olen taas nähnyt useammankin Potter-aiheisen unen, mutta kun en muista muita kuin tämän...

Eli siis Fred, Harry ja rouva Weasley kävelivät tienreunassa ja pojilla oli jotkut valkoiset kauluspaidat ja näin... no, oli talvi ja jotenkin tiesin, että he olivat tulossa koulultani... tienvarressa oli likaista lunta ja Fred kävi siihen tekemään lumienkeleitä tai jotain, ja rouva Weasley huusi että "ylös, likaat paitasi", ja Fred nousi tietty ylös (paita ihan liassa) ja he jatkoivat matkaa, Harry nauraen koko ajan. Yhtäkkiä Fred seisoi yksin jonkun korkean tornin huipulla ja hänellä oli päässään sarvi (joo, ihan oikea sarvi), ja sitten sinne ilmestyi joku kalju vanha ukko, jolla oli hirveän pitkä parta. Hän sanoi Fredille: "Jos luovut sarvestasi, kuolet ja joudut Manalaan. Jos et, voit päästä taivaaseen etkä kuole heti." Sitten kyseinen ukko katosi ja torni kaatui. Fred joutui johonkin punaiseen paikkaan ja oleskeli siellä vähän aikaa. Sitten Fred käveli taas tienvartta pitkin Harryn ja rouva Weasleyn kanssa (ilman sarvea)...

Näin jälleen kerran tosi kivaa Potter-unta. Harmi vaan etten muista siitä muuta kuin tämän:
Olin meidän luokan tyttöjen kanssa Tylypahkassa ja me vaan haahuiltiin siellä ympäriinsä. Mentiin jostain kumman syystä kotitonttujen salaiseen hillokellariin (mistäköhän sekin siihen uneen tuli?) ja joku tempaisi oven auki. Siellä pimeässä seisoi koulumme ärsyttävin opettaja ja missään ei ollut hilloa vaikka se oli olevinaan hillokellari...No, me lähdettiin esittelemään  sille Tylypahkaa ja sitten ikkunan läpi työntyi ihmissusi (unessa tiesin että se on Lupin) ja opettaja kirkui ihan hulluna ja minä ja kaverini vaan huudettiin että "Oi kun se on SÖPÖ!" Muuta en sitten muista....
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2011, 19:48:06 kirjoittanut Shirley »
Let us die young or let us live forever... :)

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #145 : Kesäkuu 10, 2011, 18:25:57 »
Olen taas nähnyt useammankin Potter-aiheisen unen, mutta kun en muista muita kuin tämän...

Eli siis Fred, Harry ja rouva Weasley kävelivät tienreunassa ja pojilla oli jotkut valkoiset kauluspaidat ja näin... no, oli talvi ja jotenkin tiesin, että he olivat tulossa koulultani... tienvarressa oli likaista lunta ja Fred kävi siihen tekemään lumienkeleitä tai jotain, ja rouva Weasley huusi että "ylös, likaat paitasi", ja Fred nousi tietty ylös (paita ihan liassa) ja he jatkoivat matkaa, Harry nauraen koko ajan. Yhtäkkiä Fred seisoi yksin jonkun korkean tornin huipulla ja hänellä oli päässään sarvi (joo, ihan oikea sarvi), ja sitten sinne ilmestyi joku kalju vanha ukko, jolla oli hirveän pitkä parta. Hän sanoi Fredille: "Jos luovut sarvestasi, kuolet ja joudut Manalaan. Jos et, voit päästä taivaaseen etkä kuole heti." Sitten kyseinen ukko katosi ja torni kaatui. Fred joutui johonkin punaiseen paikkaan ja oleskeli siellä vähän aikaa. Sitten Fred käveli taas tienvartta pitkin Harryn ja rova Weasleyn kanssa (ilman sarvea)...
Ahahah, unet ovat ihan hassuja! xD Miksiköhän minulle tulee tuosta mieleen se Mooses vai kuka Raamatun henkilö se nyt olikaan, jolle kuvailtiin monesti sarvi päähän kun se Raamattu oli käännetty ties mistä hepreasta väärin. :D
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Poissa sarvipyrstö

• Viikatemiehen serkku
  • Vuotislainen
  • Harvat käsittävät käärmeiden kauneutta <3
« Vastaus #146 : Kesäkuu 12, 2011, 12:42:12 »
Aika upeita unia eräät näkevätkin...

Muistan vain yhden Potter-unen. Se on aika seko, mutta en ainakaan ole ainoa :D.
Siis: Olin linnanmäellä (siellä oli pimeää ja märkää ja kaikkialla oli kuolleita kaloja lumpeenlehdillä). Eikä siellä ollut muita ihmisiä kuin minä, yksi kaverini, Voldemort, McGarmiwa ja Dumbledore. Dumbledore ehdotti että mentäisiin salamaan. Sinnehän johtaa sellainen korkea torni, (tosin siellä ei ollut portaita laínkaan) Ja Voldemort seisoi käsiään väännellen tornin edessä ja mutisi ettei uskalla. sitten Dumbledore tarttui voldu-parkaa kädestä ja talutti tämän jotenkin siististi tornin huipulle ja nousimme kaikki kyytiin. Voldemort vain mumisi ja inisi ja veti Dumbledorea parrasta. Sitten kun vaunu lähti liikkeelle ja ensimmäinen kaarre tuli eteen, voldemort alkoi kiljua. Sitten heräsin. Suosionosoituksia :D
Mitä turhia syömään, nälkä tulee joka tapauksessa.

Poissa Haaveilija

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordQueen26352
« Vastaus #147 : Kesäkuu 14, 2011, 14:58:13 »
Näin viime yönä hieman sekavan unen liittyen Harry Potteriin.

Alussa olin omassa huoneessani koneella. Olin meidän koulun sivuilla katsomassa ketä kuului henkilökuntaan. No yhtäkkiä siinä olikin kuvia Tylypahkan opettajista ja aina kuvan vieressä oli opettajan nimi. Yhtäkkiä uni pomppasi siihen, että olin jossain metsän laidalla keskellä yötä. Siinä mun vieressä oli joku tuntematon nainen. Yhtäkkiä se nainen alko muuttua sellaseks jättimäiseksi koppakuoriaiseksi. Mä aloin kiljumaan ja yhtäkkiä Harry ja Ron juoksee sieltä metsästä ja huuta mulle, että "Juokse!" sit Harry iskee siihen naiseen joka oli muuttunu koppakuoriaiseksi tainnutusloitsun ja me kolme juostaan kauheeta vauhtia pakoon. Me juostiin johonkin vanhaan ja huonokuntoiseen majataloon. Seuraavaks mä seisoin siellä majatalon huoneen ikkunan ääressä (siinä huoneessa ei ollu valoja) ja katoin kun se koppakuoriais nainen virkos. Sit yhtäkkiä Remus tarttui mua olkapäästä ja sano, että "Älä katso sinne" yhtäkkiä sinne huoneeseen tulee Harry ja Ron. Harry kerto että sitäkin piinaa se sama kirous joka oli sillä naisella joka oli siellä pihalla ja että se välillä muuttuu vaikka miksä. Sitten me kaikki käytiin nukkumaan Sitten aamulla heräsin siihen kun Harry kiljuu siinä vieressä, että "Mä oon nainen!! Mä oon nainen!!" Harry oli muuttunu semmoseks oranssi hiuksiseksi naiseksi. 
Ihan terve uni juu? :DD

Poissa Dauphine

• Vuotislainen
  • Mistä sen tietää.
  • Pottermore: QuaffleGoblet47
« Vastaus #148 : Kesäkuu 17, 2011, 11:09:49 »
Näin tämän unen samana yönä, kun olin katsonut Viisasten kiven ja tykästynyt Severukseen(eli kuukausi sitten).

Olin oppilaana Tylypahkan käytävillä, kun Kalkaros tarttui minua käsivarresta ja veti minut johonkin hämärään huoneeseen. Hän näytti todella vihaiselta.
"Neiti x, sinua syytetään varkaudesta", hän sanoi.
"Kuka syyttää ja miksi?" kysyin hämmästyneenä, sillä en muistanut varastaneeni mitään.
"Tylypahkan henkilökunta", Severus vastasi, "tyhjennä taskusi!"
Vedin kaiken pois taskuistani ja jopa näytin Severukselle, että ne olivat todella tyhjät, mutta hän ei silti uskonut. Hän työnsi omat kätensä taskuihini ja alkoi vedellä sieltä ruokaa, televisioita ja lentotukialuksia, mutta hänen etsimäänsä tavaraa ei löytynyt.
Severus ei luovuttanut ja hän teki minulle seuraavaksi lentokenttäruumiintarkastuksen.
(Kalkarokseen tykästyneenä olin itse asiassa mielissäni siitä.)
"Laskeudu polvillesi!" hän käski, jolloin minulla alkoi pyöriä mielessä pervoja asioita...kunnes äkkäsin kaapuni sisältä valkoisen kukkakuvioisen laatikon, jollaisia minulla on oikeastikin kaksi kappaletta. Hetken mielijohteesta työnsin sen Severuksen tuolin alle, mutta hän ei näyttänyt huomaavan mitään.
"Mitä mä siis oon varastanu?" kysyin.
"Valkoisen kukallisen laatikon", Kalkaros vastasi.
"Miks se on nii tärkee?" kyselin taas.
"Se kuuluu ankeuttajille", Severus sanoi kyllästyneellä äänellä.
"Mitä ne laatikolla tekee?" kysyin.
Nyt Kalkaros näytti vielä vihaisemmalta.
"Se ei kuulu sinulle!" hän sähisi leffojen tapaan.
Sitten me ilmiinnyimme takaisin jästikotiini ja heräsin.

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #149 : Kesäkuu 18, 2011, 20:26:28 »
Aloitin jotain pari kuukautta sitten lukemaan kirjoja uudelleen Kalkaros-fanituksen alussa. Tuli nähtyä aika montakin unta peräkkäisinä öinä.
Kaikista mieleenpainuvin uni oli, kun olin lentotunnilla. Kenelläkään ei ollut luutia tai vastaavia käytössä. Maassa lojui muovipusseja, joilla oli tarkoitus lentää. Niihin oli laitettu jotain tyynyä tms. sisään, jolloin pussilla istuminen oli helpompaa. XD Lentäminen ei tietenkään onnistunut vaikka kuinka yritti.
Toisena yönä olin jossain koetilaisuudessa, joka oli jossain oudossa isossa salissa (ei se sali Potterista). Opettajia pyöri vahtimassa koetilaisuutta.
Muita ei nyt muistu mieleen. Siitä on nyt jo jonkin aikaa. Olisi varmaan pitäny kirjoittaa ylös. :S
Snape, Snape, Severus Snape.