Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras bändi/laulaja?  (Luettu 48909 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Have a cup of tea.
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mikä on paras bändi/laulaja?
« Vastaus #375 : Tammikuu 20, 2013, 09:18:52 »
Adam Lambert!
hänellä vain on loistavia biisejä, jotka jollain tavalla vievät mukanaan... Jaksan kuunnella niitä koko ajan ja joka päivä, sekä vanhempia että uudempia kappaleita.
Olen tiennyt Adamin olemassaolosta jo vaikka kuinka kauan, mutta löysin hänet jostain syystä vasta viime syksynä valinnaisenglannin tunnilla kun katsoimme "Never Close Our Eyes) -musiikkivideon, ja se oli menoa :)
Rakastan Adamin ääntä ihan mielettömästi, se on jotain niin uskomatonta ja parasta o_o En osaa kuvailla paremmin, mutta se on vähän samaan tapaan tuolilta tiputtavaa kuin Kalkaroksen ja Scarin äänet, joskin todella puhdas ja kirkas... Hrr tulee kylmät väreet >w<
Ja vaikka noiden biisien joukossa on sellaisia vähän säälittäviä rakkauslaulujakin, niin ei se sinänsä minua haittaa, vaikka yleensä minua kuvottavat biisit ilman syvällisempää merkitystä. Siinä äänessä ja niissä melodioissa vaan on sitä jotain, joka antaa anteeksi ja pistää pään pyörälle.
Pidän myös niistä (öh, jutuista?) kun jossain kohtaa esim. kitara lähtee soittamaan kovaa ja korkealta ja rummutkin räjähtävät Adamin äänen mukana. Yleensäkin siis se, kun tämä musiikki ei ole ihan tavallista poppia, vaan siinä on kanssa rockia mukana, genreä on kuvailtu yleensä glamrockiksi, popiksi ja jotain siltä väliltä. Itse pidän sanana glamrockista enemmän :D Olen tosiaan (mitä kukaan ei huomannut vielä) aivan surkea musiikkitietäjä, en tunne termejä tai soittimia, kuuntelen vain sitä mikä korvaa miellyttää. Anteeksi sekavuus.
Anyway, Adamin biiseissä on energiaa ja voimaa todella paljon, ja ne ovat hiukan erilaisia kuin muut, sekä niissä on aika usein syvällinen merkitys, varsinkin itsetuntoon liittyviä biisejä on paljon. Ne ovat minulle voimabiisejä ja kaikki-muu-unohtuu -biisejä, joita kuuntelen paljon enemmän kuin muuta musiikkia. Adam on rock.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 09:31:38 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #376 : Tammikuu 20, 2013, 15:07:32 »
Nyt kun löysin viimein viidennen selkeän lempiartistini / yhtyeeni voin kirjoittaa tähän topaan :)

Eli yksi pitkäaikaisista suosikeistani ja suosikkilaulajani on Ellie Goulding. Tykästyin kyseisen brittilaulajattaren ääneen sekä tyyliin jo vuonna 2010, kun Starry Eyed-singlen musavideo pyöri Voicella. Aloin youtuben kautta kuunnella oitis laulajattaren muita kappaleita ja pian MP3:sta löytyi koko Lights ja Bright Lights-levyt sekä lukuisia ulkopuolisia biisejä. Ellie Goulding on pitkään aikaan ollut tyyli-ikonini, ja vaikken koskaan opi laulamaan yhtä puhtaasti toivon jonain päivänä osaavani tehdä yhtä kauniita kappaleita kuin kyseinen artisti. Halcyon-levyn ilmestyminen 2012 oli ainoastaan plussaa ja uusi suosikkikappaleeni onkin My Blood. Yritin myös lippuja Ellien Suomen keikalle heti kun asia tuli tietoon, mutta olin liian hidas :( Onneksi muutan Britteihin tai Skotlantiin syksyllä ja voin nähdä laulajattaren sitten hänen kotimaassaan :) Tykkään myös kovasti Ellien ennakkoluulottomasta yhteistyöstä muiden artistejen kuten Tinie Tempahin ja Skrillexin kanssa ja siitä, että hän on tästä huolimatta pysynyt uskollisena omalle tyylilleen.

Lempparibändini puolestaan ennen uusinta löytöäni on ollut Snow Patrol. Tutustuin Snow Patroliin vähän vahingossa, kun kirjoitin vuoden 2011 Nanowrimoani ja päätin, että kyseinen yhtye on päähenkilöni lembibändi. Samaistuakseni henkilöön aloin tietenkin kuunnella yhtyettä ja Chasing Cars johti Open Your Eyesiin ja Lightning Striken kaltaisiin eeppisiin kappaleisiin. Suosikkibiisini on The Planets Bend Between Us, joka on yksi kauneimmista koskaan kuulemistani kappaleista. Snow Patrolin sanoitukset ovat runoutta ja Gary Lightbodyn ääni on kuin enkelillä, enkä malta odottaa päivää jolloin näen heidät livenä. Pidän myös bändin tuotannon runsaudesta - vaikka kuunneltu on jo vuodesta 2011, en vieläkään ole kuullut kaikkia biisejä.

Muita suosikkiyhtyeitäni joita kuuntelen selkeästi enemmän kuin muita ovat Breathe Carolina ja The Glitch Mob. Tutustuin molempiin yhtyeisiin ollessani vaihdossa Yhdysvalloissa, joista ensimmäisen kappaleen Blackout kuulin paikallisella kuntosalilla ja joista jälkimmäinen oli hostveljeni lempiyhtye. Glitch Mobin kuuntelu jatkui heti Yhdysvalloista tultua We Can Make The World Stopin tahdissa, mutta jäi vähäksi aikaa, kunnes kuukausi sitten kuuntelin Drink The Sea-levyn ja listasin sen ehdottomiin suosikkeihin, koska levyllä on ainoastaan hyviä kappaleita. Breathe Carolina on vähän samanlainen tapaus: Blackout soi aina silloin tällöin jossain, enkä alkanut kuunnella yhtyettä kunnolla kuin vasta se kuukausi sitten. Hell Is What You Make It on Drink The Sean tavoin lähes täydellinen levy ja pidän ihan mielettömästi bändin tyylistä sekoittaa elektronista ja rokkia sekä puhtaan ja epäpuhtaan laulun simfoniasta. Suosikkibiisini on ehdottomasti Lauren's Song, josta tulee ihan mielettömät pointsit duolle. (Biisi on siis kirjoitettu heidän kuolleelle ystävälleen, enkä olisi voinut parempaa tribuuttia tehdä.) Yksi suurista Breathe Carolina-plussista on yhtyeen lähtökohta - itse Denverin lähistöllä asuneena huomaan heidän biiseistään tutun Colorado-aksentin ja alueelle tyypillisiä sanontoja, vaikka niitä useammat eivät huomaakaan :)

Viime vuoden loppu on ollut minulle musiikillisesti aktiivista aikaa - Breathe Carolinan ja Glitch Mobin uudelleenlöytämisen myötä löysin itselleni uuden lempibändin, eli My Chemical Romancen :) Olin kuullut Welcome to the Black Paraden ja NaNaNan monta kertaa aikaisemmin, mutten noteerannut bändin musiikkia ennen kuin siskoni soitti minulle Cancerin, joka on tällä hetkellä suosikkikappaleeni yhtyeeltä. Rakastuin oitis biisien tunnelataukseen ja Gerardin omaperäiseen ääneen ja alle viikossa olin ladannut itselleni lähes koko Black Parade ja Danger Days-levyt. Minulla kesti hetken leppyä bändin vanhemmalle tuotannolle enkä ole kuunnellut vielä kaikkia Bulletsin tai Revengen kappaleita, mutta esim. Ghost of You on yksi vanhan tuotannon helmistä. My Chemical Romance on sinällään poikkeuksellinen lempibändi, että se on ensimmäinen yhtye, jonka bandomissa olen mukana. Arvostan yhtyettä pelkän yhtyeen lisäksi yksittäisinä jäseninä ja ihmisinä - katsottuani Life At The Murder Scene-dokkarin Gerard Waysta tuli yksi esikuvistani selviytymistarinansa myötä. En ole vielä hankkinut Umbrella Academyä käsiini, mutta ihailen myös kovasti hänen taiteellista puoltaan. Myönnän myös paheellisesti olevani Frerard-shippaaja, jota kautta Frank Ierosta on tullut toinen ihailunkohteistani ja jonka soolobiiseistä (niistä jotka eivät ole pelkkää kiljumista :D) tykkään kovasti. Pidän tällä hetkellä omaa MCR-tumblrblogia enkä malta odottaa bändin uusinta levyä - Conventional Weapons on ollut oikein herkkua ja yhtye osaa aina yllättää.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Lunar

• In Noctem
  • Vuotislainen
  • Pottermore: OwlPurple13890
« Vastaus #377 : Tammikuu 27, 2013, 00:57:54 »
Itselläni on kaksi lempiartistia/bändiä.

Toinen näistä on Nightwish. Bändissä minua kiehtoo varsinkin sanoitukset, täytyy sanoa, että Tuomas Holopainen on nero. Sanoitukset ovat hyvin inspiroivia, olen saanut monia hyviä ideoita tarinoihin kuuntelemalla Nightwishin musiikkia. Myös tietysti melodia vaikuttaa, sillä kuuntelen sitä aina ensin. Laulajanvaihdoksetkaan eivät ole haitanneet, sillä olen pitänyt kaikista kolmesta laulajasta, jotka Nightwishilla on tähän mennessä ollut. Ja kunhan vain Tuomas Holopainen tekee biisit, niin laulajalla ei ole juurikaan väliä, vaikka onkin aina mukavaa, jos laulaja osaa laulaa ;) Yhtä lempibiisiä en todellakaan osaa sanoa, mutta esimerkiksi Nemo, Storytime, Song of Myself, The Poet and the Pendulum, Escapist, Dark Chest of Wonders, Ghost Love Score ja Ocean Soul ovat hyviä. Tai no, kaikki Nightwishin kappaleet ova hyviä, miksi edes aloin luettelemaan, kun pidän lähes kaikista yhtä paljon
Nightwishiin minut tutustutti siskopuoleni, jolle minun täytyy varmaan olla ikuisesti kiitollinen. Olin jonkin verran kuunnellut bändiä jo aiemmin, mutta se oli jostain syystä jäänyt. Sitten siskopuoleni pyysi minua mukaan bändin keikalle ja siinä vaiheessa oli suunnilleen pakko ruveta kuuntelemaan. Enkä kyllä ole katunut.

Toinen on sitten Greta Salóme. Hänellä ei ole vasta kuin yksi levy, mutta siltä ei sitten löydykään yhtään huonoa biisiä. Hän itse sanoittaa ja säveltää kappaleensa, joten arvostukseni häntä kohtaan on suuri. Hänellä on myös ihana ääni, jota jaksaa kuunnella vaikka kuinka kauan. Gretan musiikissa pidän sekä melodioista, että sanoituksista yhtä paljon. Joissain hänen biiseissään sanat ovat paremmat, joissain melodia. Mutta joka tapauksessa, kaikki ovat hyviä. Lemppareiksi nousevat ehkä We Are, These Last Days of Summer, Mundu eftir mér ja Never Forget.
Tähän laulajattareen tutustuin vuoden 2012 euroviisuissa, kun hän oli edustamassa Islantia yhdessä Jónsin kanssa kappaleella Never Forget (islanninkielinen ja alkuperäinen versio nimeltään Mundu eftir mér). Rakastuin kappaleeseen samantien. Se on mahtipontinen ja samalla kaunis. Gretan ja Jónsin äänet toimivat hyvin yhteen. Aluksi sitten kuuntelin niitä kolmea biisiä Gretalta, jotka olivat tarjolla: Never Forget, Mundu eftir mér ja Aldrei sleppir mér. Melkein kiljuin onnesta, kun kuulin hänen tekevän levyä. Ja tässä sitä ollaan, levy on ostettu ja sitä kuuntelenkin paljon.
The end
The songwriter's dead

Poissa Black Raven

• Dark sorceress
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #378 : Tammikuu 09, 2014, 17:46:34 »
Lempibändini on ehdottomasti within temptation. Kappaleet on tosi hyviä. Lempparikappaleitani o tällä hetkellä Memories, Shot in the dark ja Dangerous. Tudtuin bändiin pari vuotta sitten kaverini kautta. WTn musiikki on heviä muttä ei raskasta heviä.
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #379 : Tammikuu 11, 2014, 22:29:08 »
Suosikkini yli kaiken on The 69 Eyes. Jos kuuntelee heidän kappaleen Still waters run deep, ei voi olla rakastumatta. Jos pitäisi valita yksi kappale mitä kuuntelisin koko loppuelämän, se olisi tämä. Jyrkillä on upea ääni.

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #380 : Tammikuu 12, 2014, 19:54:35 »
Olisin vastannut jokunen vuosi sitten tähän samaiseen kysymykseen sanoilla Tokio Hotel, joka oli 12-13 vuotiaalle minulle se must-love -bändi. Ja kuuntelenhan mä vieläkin TH'ta, mutta tässä on ollut kutakuinkin kolme, neljä vuotta taukoa TH'n kuuntelusta ja vasta vähän aika sitten löysin bändin "uudelleen" ja aloin taas ihkuttamaan TH'ta (sisäisesti).

Mutta tällä hetkellä suosikkilempibändejäni ovat Reckless Love ja Black Veil Brides. Aloin kuuntelemaan Rekkuja alunperin sen takia, koska silloiset kaveritkin kuuntelivat sitä, mutta jotenkin vain jäin sille tielle ja nykyään kaikki joutuvat kestämään höpinöitäni Rekuista, niinkuin kaverini kuudennella joutuivat kuuntelemaan TH'sta ;D. Ja ajatella, että löysin BVB'n vasta pari vuotta sitten! BVB'stä innostuin tosin vasta ihan kunnolla toissa syksynä ja viime tammikuussa tajusin omistavani kaikki kolme levyä, jotka oli heiltä ilmestyneet. Olen nyt vuoden verran fanittanut BVB'tä, mutta vielä on paljon opittavaa BVB'n jätkistä (minä kun en oikein jaksaisi innostua lukemaan englanniksi tietoja heistä...).
Rekuilta suosittelisin kuuntelemaan Back To Paradise, Runaway Love, I love Heavy Metal ja Black Veil Bridesiltä Fallen Angels, Coffin, Never Give In, Unbroken.

Miesartistisuosikkejani ovat Jesse Kaikuranta ja Antti Tuisku. Molemmilla on niin pirun hyviä biisejä, joihin pystyy samaistumaan. Ja yksi miesartisti meinasi unohtua!! Adam Lambert nimittäin. Hänellä on sikahyvä pukeutumistyyli, ja hänen takiaan olen innostunut tietynlaisista piikkikoruista ja glitteristä. Ja hänellä ihan sikana kaikkia hyviä bilebiisejä :3
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2014, 14:50:11 kirjoittanut Welhokaniini »
The best way to spend time is to have an adventure.

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #381 : Helmikuu 25, 2014, 13:30:04 »
Minuun uppoo hyvin monenlainen musiikki, mutta kaikki lempiartistini ja -laulajani kuuluvat kutakuinkin yhteen kategoriaan, nimittäin poppiin. Oon aina ollut popmusiikin ylin ystävä ja pop onkin musiikin tyylilajina se mitä eniten kuuntelen. Mutta en silti sido musiikinkuuntelua sinne, jos vaikkapa löydän rapmusiikista hyvän biisin, niin mikäpä minua estää kuuntelemasta.

Ihan ykkösenä suosikkini on One Direction. Ja ennenkuin joku epäilee, niin en ole kiljuva pikkuteini joka fanittaa massan mukana. Ensinnäkin olen kyseistä poikabändiä kuunnellut vuoden 2011 lopusta lähtien, kun heidän ensimmäinen single What Makes You Beautiful julkaistiin. Kuuntelin monta kertaa kyseistä kappaletta autossa ja aina lupasin itselleni, että tämän bändin kyllä etsin youtubesta, niin hyvin nää laulaa! Lopulta kun viimein muistin bändin nimen sinne hakukenttään kirjoittaa, niin istuinkin koneella kauan kuuntelemassa. Kuuntelin eri biisejä heidän X Factor ajaltaan sekä muitakin biisejä (levy oli juuri ilmestynyt) ja lopulta päädyin tilaamaan levyn itselleni. Siitä lähtien on tätä bändiä ja heidän kasvuaan tullut seurattua hyvinkin tiiviisti. Musiikki tällä bändillä menee koko ajanparempaan suuntaan ja oon siitä erittäin tyytyväinen! Tämä viimeisin albumi onkin ihan erilainen verrattuna peruspoikabändipoppiin. Siitäkin huolimatta, että tykkään nykyisestä musiikista enemmän, niin lempibändini löytyy siltikin ensimmäiseltä, Up All Night, levyltä ja on nimeltään More Than This.

Backstreet Boys ihka ensimmäinn kuuntelemani poikabändi. Tähän minut tutustutti yläasteikäisenä yksi parhaista ystävistäni. Meninkin heti käskyn saatuani yputubeen kuuntelemaan ja rakastuin. Yhdessä me fanitettiin, ja fanitetaan edelleenki. Bakstreet Boys on siitä lähtien ollut toinen lempibändini ja keikallakin on tullut kerran käytyä ja nyt menossa alle kahden viikon päästä uudelleen! Vaikka pidänkin heidän aikaisemmasta tuotannostaan, enemmän niin kyllä mä näitä miehiä silti rakastan!

Kolmantena lempparina on samoihin kategoriouhin kuuluva Little Mix sekä Union J. Little Mix on brittiläinen tyttöbändi, mikä koostuu neljästä aivan huipputaitavasta laulajasta. Nämä neidit bongasin One Directionin kautta ja heidän ensimmäisen levyn omistan ja rakastan Little Mixin omalaatuista tyyliä aivan kympillä! Vaikka moni kuvitteleekin heidän olevan Spice Girlsin korvike, niin tämä ei voisi olla suurempi vale! Kun tarkemmin kuuntelee, niin tällä bändillä on neljä mahtavaa laulajaa joiden yhteinen soundi on aivan omaa luokkaansa! Ja heidän musiikkigenrensä ei rajoitu pelkästään purkkapoppiin vaan siellä on mausteita vaikka ja mistä.
Union J:hin törmäsin vähän reilu vuosi sitten Britannian X factorissa, missä tämä bändi päätyi neljänneksi (vertailun vuoksi One Direction päätyi omana vuotenaan kolmanneksi ja Little Mix voitti omana vuotenaan). Tässä bändssä on viisi miestä, mutta he eivät oleaivan yhtä selkeästi yksittäin aivan yhtä hyviä laulajia kuten esimerkiksi Little Mixissä. Heidän äänensä sointuvat kuitenkniiyhteen tosi hyvin ja sitä on ilo kuunnella!

Muita omia suosikkeja noiden lemppareiden lisäksi on Ellie Goulding, Olly Murs, Kingsland Road sekä Demi Lovato. Ja kutn huomata saattaa, niin suurin osa mun suosikeista tulee jostain syystä, tuolta brittein saarilta. Ehkä osasyynä siihen on mun ehdoton lempparisarja X Factor tai sitten yksinkertiasesti se, että siellä tehdään järjettömän hyvää musaa! Ja loppuun vielä huomiona, musiikissa pidän kaikista eniten laulajista ja lauluäänestä ja sanoituksista, joten kuuntelen mielummin musiikkia mikä ei välttämättä musiikillisesti ole sitä mahtavinta, mutta laulajat ovat ihmeellisiä ja todella hyvä! Ja joku juttu mulla on noiden rakkauslaulujen peräänkin...

Niin ja komppaan kyllä Welhokaaniinin kanssa ihan täysillä siitä että Jesse Kaikurannalla ja Antti Tuiskulla on ihanan samaistuttavia biisejä ja kyllä noilta myös tota laulutaitoa löytyy vaikka muille jakaa!

Poissa Laavalamppu

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #382 : Helmikuu 26, 2014, 10:59:22 »
Minulla on kaksi lempibändiä, One direction ja Little mix.

One direction laulut ovat yksinkertaisesti vaan niin hyviä ja ihania. Ja poikien äänet on jitain uskomatonta. Pojilla on myös ihanat luonteet ja ovat hyvännäköisiä <3 Oon fanittanu poikia 2012 kesästä ja ei oo fanitus mihinkään hävinnyt. Vielä en oo One directionia livenä päässy näkemään, mutta tarkoitus olisi. Kaikki kappaleet on hyviä ja parhaita on tosi vaikee valita, mutta I wish, strong, tell me a lie ja irresistible ovat täydellisiä. Pojista suoskkikikkini on iaHarry Styles, kaikkia poikia rakastan kuitenkin.

Little mixistä oon tykänny vasta muutamia kuukausia, mutta he ovat ihania. Lauluäänet in kahdettivan täydellisiä, tytöillä on ihanat luonteet ja he ovat kauniita. Suosikkini tytöistä on Jeay Nelson. Lempibiisit on myös hankala valita, mutta joitakin niistä ovat boy, change your life, red planet, towers, how ya doin ja we are who we are.

Tulipas pitkä selitys ja anteeksi kirjoitusvirheistä mitä puhelimella käydessä varmasti tulee.
~ Harryhan se siellä lentelee :)

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #383 : Elokuu 03, 2014, 20:10:38 »
Parhaat laulajat
Fran Perea ja Juanes
Parasta bändiä mulla ei varsinaisesti ole, vaan vkaikki musiikki kelpaa kunhan sitä ei soiteta liian kovaa eikä se ole melankolista. Tai räppiä, menee hermot siihen puhelauluun, anteeksi vain.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2014, 20:38:25 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Creepychild

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #384 : Syyskuu 23, 2014, 19:43:45 »
Musamakuni on hyvin vaihtelevaa, välillä kuuntelen tyyliin Mozartia ja välillä Eminemiä. Suosikki bändejä löytyy muutama:

Arctic Monkeys; ihanat sanotukset, Alexin ääni ja rytmi iskevät kovaa ja syvälle. Vaikka en ole bändiä kovinkauvaa kuunellut siitä on silti tullut ihan sairaan tärkeä & hyvä bändi. Parhaimmat biisit ovat varmaan R U mine?, Do I wanna Know, I bet you look good on the dancefloor, Baby I'm yours ja Stop the world I wanna get of whit you. Oho, mites tosta tuli kilometri lista jota vois vielä jatkaakin! ^^

Toinen hyvä bändi on One Direction, jonka ihkutus on jostain syystä laskenu, mutta silti se on ihan sairaan hyvä. Biisit (välillä niiden ällöromanttisuus) iskee, varsinkin niillä hetkillä kun ei jaksa miettiä oikein mitään. 1D parhaimpia biisejä on Over Agen ja Right Now

Muita bändejä ja laulajia joista tykkään on Paramore, Robin, Fall out boy, Nirvana, Cher Lloyd, _Imagine Dragons_ Green Day, _Eminem_ ja Softengine. Eli joo, niitä löytyy. Välillä kuuntelen hirveetä angstimusiikkia ja välillä iloista purkkapoppia mieleni mukaan. Ja mun mieli vaihtuu usein :D
Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #385 : Tammikuu 31, 2015, 23:54:54 »
Musiikkimakuni on hyvin laaja mutta nykyään kuuntelen näitä:
Red Hot Chili Peppers
Fort Minor
Dead By Sunrise
Linkin Park   
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 11, 2015, 13:52:31 kirjoittanut Ana »
Don't blink. Blink and you're dead.

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #386 : Heinäkuu 09, 2015, 01:59:35 »
Avenged Sevenfold, Metallica, Stam1na, Likanen Etelä ♥

//Ainii ja tietyst Apulanta, varsinki vanha tuotanto <3
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Miisaneen

• TaivasvarjeleKukaTämäOn?
  • Vuotislainen
    • muokkarin elämää
  • Pottermore: miisaneen
« Vastaus #387 : Toukokuu 11, 2017, 18:42:29 »
Mielestäni 5 Seconds of summer on aivan paras bändi! Minusta heillä on ihania kappaleita joita kuuntelen melkein 24/7. En oikein tiedä miksi pidän heistä mutta heidän musiikki on hyvin lähellä sydäntäni ja merkitsee minulle paljon.

Yksi lempi artisteistani on myös SANNI. Pidän hänestä, koska hänen musiikki on todella voimaa antavaa ja kun kkuntelen sitä niin tuntuu että joku ymmärtää minua jne. Hänen musiikki om myös jotenkin mukaansa vetävää.

Joo voisin jatkaa tätä listaa vielä mutta en nyt jaksa jokaisesta lempi bändistäni ja artistista luettelemaan hyviä asiaoita. Yksiä lemppareitani ovat myös esimerkiksi Ed Sheeran, Little mix ja One direction.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
-Winnie the Pooh