Kirjoittaja Aihe: Salapoliisi Conan/ Meitantei Conan  (Luettu 654 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
Salapoliisi Conan/ Meitantei Conan
« : Tammikuu 24, 2009, 09:52:09 »
Niin juttuhan lähtee siitä että 16-vuotias Shinichi Kudo joka on salapoliisi ja verrattavissa sherloc Holmesiin on lapsuuden ystävänsä Ran Morin kanssa huvipuistossa ja Shinchi sotkeutuu vaaralliseen tapaukseen ja muuttuu 6-vuotiaaksi. Jotta Shinchi ei paljastuisi hän ottaa itselleen peite nimeksi Conan Edogawa. Vaikka Shinchi on 6-vuotiaan kokoinen hän jatkaa mysteerien selvitelyä ja Yrittää saada selville miten muutuisi takaisin itsekseen. Jaksoja on lähelle 600 ja elokuvia on 10 :D
dataa kotona ja koulussa

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tomaatti
Vs: Salapoliisi Conan/ Meitantei Conan
« Vastaus #1 : Huhtikuu 05, 2009, 16:38:35 »
Mnääh, en oikein ole vielä lämmennyt näille. Useampia jaksoja olen katsellut ihan uteliaisuudesta, mutta en minä näitä huvin vuoksi katselisi.

Sarjis-conaneihin verrattuna näistä on selkeästi yritetty tehdä lapsille sopivampia, mikä näkyy sitten siinä, että ei ole mitään söpönverisiä kohtauksia (eka jakso oli niin pettymys :( olisin halunnut nähdä miten se päänlähtö olisi toteutettu), ja Genta + kumppanit on ängetty joka toiseen jaksoon, sopi ne sinne tai ei. Muutenkin tuo ylitsepursuava teatraalisuus ärsyttää vähemmän sivuille painettuna kuin ruudulla. Tahatonta hupia saa kyllä noista enkkuduppauksista. Nuo uudelleennimeämiset :,D Jimmy ja Rachel ja olikos Kogoro Richard? Myös se oliskohan vol 42:n perustuva jakso oli ihan kelpo kamaa. Hajottaa vieläkin ne Sonokon maskeeraukset, ei niitä tullut edes huomattua sarjisversiossa.

Perusjuoni on luonnolliseti kiva, mutta ää. Mielummin alkuperäis(=sarjis)versio, niin kuin yleensä menee. Noita elokuvia en ole kyllä vilkaissut, voisivat olla mielenkiinnosta ihan okei. Ja ne ihan oikeilla ihmisillä näytellyt leffat on kyllä ihan omaa luokkaansa :D olen katsonut kaksi, vaikka japanintaitoni rajoittuvat kiitos/hei - fraaseihin, mutta mitä sitä juonella tahi dialogilla tekee...
"Hehe, I wonder about that..."

Poissa Teatterikärpänen

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Rotta kiusaa muita ottamalla liikaa lääkkeitä.
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Salapoliisi Conan/ Meitantei Conan
« Vastaus #2 : Syyskuu 01, 2011, 21:07:26 »
Mun yks kaveri on ihan sekaisin Conanista:D Sen toiveammatti on yllätys yllätys komisario ja se haluaisi harrastaa karatea. Vinkkasi mulla animesta, mutten ole kerennyt vielä sen enempää katsoa. Ja kaikenlisäksi musta tuntuu että se on ihastunut Kaito Kidiin...<3
Njääh, aika turha viesti:3
Rottanda kuuntelee J-rockia, lukee mangaa, suttaa ProMarkereillaan, roolipelaa ja pukeutuu decoraan.