Kirjoittaja Aihe: Feeniksin kilta -peli vol. 3  (Luettu 19331 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Pingu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Feeniksin kilta -peli vol. 3
« Vastaus #25 : Helmikuu 01, 2010, 17:22:27 »
Nyt en ole vähään aikaan jaksanut pelailla, kun yksi juttu ärsyttää aivan kamalasti, enkä pääse pelissä eteenpäin. En aivan tarkalleen muista tuota kohtaa kun on jo niin kauan siitä, kun pelasin viimeeksi. Eli se kohta missä pitää saada niitä tyyppejä uudestaa AK'n kokouksee tai jtn, ni pitäs päästä pöllölää. Siis pöllölän ovi on lukittu ja jotenki ikkunoitten kautta pitäs päästä kiipee sinne?
Oon kummiski jo kerran pelannu pelin läpi ja sillon toi kohta meni ongelmitta, nyt olen mielestäni kokeillut kaikki mahdolliset ikkunat ja kohdat mistä pääsisi sisälle, mutta harry ei vaan mene niistä läpi :<
ihminen ei voi löytää uusia valtameriä ellei hän uskalla kadottaa rantaa näkyvistään

http://exchangeboarding.blogspot.fi/

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #26 : Helmikuu 25, 2010, 00:34:39 »
En ole varma onko joku kysynyt jo, mutta kysyn silti :)) Mistä löydän kirjan jonka avulla voin tehdä Snapen esseen??

mene kirjaston salaisten kirjojen osastolle ja viimeiselle hyllylle vasemmalla. Siellä on vain yksi kirja.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

lauram

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Huhtikuu 04, 2010, 23:43:16 »
Hei oon iha epätoivone täällä ku oon yrittäny ettii niitä kivihirviöitä jo puol vuotta :D enkä löydä niitä mistää ja kuolen kohta ku en voi pelata koko pelii eteen päi ku niitä ei löydy mistää ja jos löytyyki niin huomaanki että oon jo löytäny ne... >>::[[ Joo että kertoisko joku tarkat ohjeet missä ne on ??? ::)

Kiitos jo etukäteen.

Lauram

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #28 : Huhtikuu 05, 2010, 12:00:32 »
Hei oon iha epätoivone täällä ku oon yrittäny ettii niitä kivihirviöitä jo puol vuotta :D enkä löydä niitä mistää ja kuolen kohta ku en voi pelata koko pelii eteen päi ku niitä ei löydy mistää ja jos löytyyki niin huomaanki että oon jo löytäny ne... >>::[[ Joo että kertoisko joku tarkat ohjeet missä ne on ??? ::)

Kiitos jo etukäteen.

Lauram

1. Aukiolla josta pitää etsiä Colinin kamera
2. Suurella kivisillalla (Enkuksi Viaduct)
3. Muodonmuutos aukiolla
4. Parvekkeella neljännessä kerroksessa
5. Kierreportaikossa mistä päästään pvs tunnille.

lauram

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Huhtikuu 05, 2010, 15:30:09 »

Kiitos jo etukäteen.

Lauram

3. Muodonmuutos aukiolla

Jesh! Löysin ainakin yhen jota en oo aijemmin löytäny, mutta oikeesti kun tälläne tahvo oon :D Niin missä se on se aukio jossa se Colinin kamera oli!? Tein sen tehtävän ajat sitten eikä mieleeni millään tule että missä se vois olla... Että eikös sillä paikalla oo jokin oma nimi tuolla kun laittaa kelmien kartan päälle??? Jos on niin olisin taas kerran kiitollinen sille joka viitsisi kertoa minulle :)

Taas kerran kiitosta näin etukäteen

lauram

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #30 : Huhtikuu 05, 2010, 22:24:37 »

Kiitos jo etukäteen.

Lauram

3. Muodonmuutos aukiolla

Jesh! Löysin ainakin yhen jota en oo aijemmin löytäny, mutta oikeesti kun tälläne tahvo oon :D Niin missä se on se aukio jossa se Colinin kamera oli!? Tein sen tehtävän ajat sitten eikä mieleeni millään tule että missä se vois olla... Että eikös sillä paikalla oo jokin oma nimi tuolla kun laittaa kelmien kartan päälle??? Jos on niin olisin taas kerran kiitollinen sille joka viitsisi kertoa minulle :)

Taas kerran kiitosta näin etukäteen

lauram

aukion nimi on muistaakseni kivetty pihamaa.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #31 : Huhtikuu 30, 2010, 11:42:46 »
Jeii, ostin tämän tänään kaupasta, todella halvalla kun löytyi. En jaksa odottaa että pääsen kotiin, niin voin pummia veljen koneella ja lataan sen siihen. >) Äidin koneella kun en tule pelaamaan sitä, se näyttö on sen verran huono. :p Eikä varmaan tehot riittäisi. Veljen koneella tämän pitäisi toimia, jos ei niin kiroan ja kunnolla. Mutta eipä maksanut paljoa, sen voi myydä vaikka divariin jos ei toimi tai säästää uutta konetta varten..

Odotuksia tästä ei minulla ole vielä erikoisemmin, voin kirjoitella niitä kun olen pelannut sitä hieman. Ja tulen kyllä useasti kysymään apua täältä, siitä olen varma! >)
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #32 : Kesäkuu 10, 2010, 11:15:38 »
Iiiihan hyvä peli tuo Feeniks' mutta, mutta ihan hyvät grafiikat on, myös Gameboylla ! :D Sitten
Feeniksin kilta on parempi kuin LP koska siinä voi liikkua ihan vapaasti (vapaammin)
Itse asiassa tuo peli on PC:lle Gameboy:lle ja Xbox360:lle.

Poissa Wizardine

• Fletkumato
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ElmWing25933
« Vastaus #33 : Kesäkuu 21, 2010, 20:29:15 »
Pelasin pelin kerran läpi PS2L:lla, tosin en sataan prosenttiin asti yltänyt. Mielestäni peli ei yleisesti hauskuutensa kannalta kuulu Potter-pelien parhaimmistoon, mutta grafiikka ja ympäristö siinä ovat loistavat. On myös kiva, että pelissä on juonen kannalta merkittävien tehtävien lisäksi paljon pikkutehtäviä, plussaa erityisesti noista räjähtävä näpäys, velhoshakki tms., peleistä. Kuitenkin nuo juonen kannalta merkittävät tehtävät jäivät mielestäni liian vähäisiksi, ja tehtäviä korvattiin usein eteenpäin lennättävillä videopätkillä... Ihan ok peli, voisi joskus pelata uudestaankin ja yrittää siihen sataan prosenttiin yltää. :)
Mischief managed!

Poissa Notus

• Vuotislainen
  • I solemnly swear that I am up to no good.
  • Pottermore: DawnSeeker18718
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #34 : Lokakuu 07, 2010, 15:44:26 »
Mun oli pakko ostaa tää peli kun sitä niin kovin kehuttiin täällä ja teidän kertomuksien perusteella vaikutti tosi kivalta! enkä ole joutunut pettymään yhtään :) Onko teistä tää FK parempi kun PP peli? Niin ja oon ihan jumissa tässä pelissä nyt, niin voisiko joku ihana ihminen auttaa ja kertoa missä ihmeessä noi Lunan tavarat on?? oon löytäny kolme viidestä ja en millään enää keksi missä ne kaks vois olla.. oon mielestäni tutkinu jokapaikan..
"After all this time?"
"Always" said Snape.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Lokakuu 07, 2010, 15:52:04 »
Tästäkin on topic, tuolla....siellä on tuo kerrottu useaampaankin kertaan.http://www.vuotis.net/index.php?topic=28871.msg689406#msg689406...siitä löytyy

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #36 : Lokakuu 08, 2010, 07:39:13 »
:) Onko teistä tää FK parempi kun PP peli?

Tuohon on aika vaikea sanoa mitään, FK:ssa sai räiskiä paljon vapaammin loitsuja josta pidän :D Mutta PP on parempi grafiikkainen ja muutenkin se siltäkin kannalta hauskempi kun voi kaverin kanssa pelta :) ja voittaa silmät kiinni :D

pospi

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Elokuu 28, 2011, 13:20:50 »
Anteeks jos tää kyseinen kysymys ei kuulu tähän , mut ite ainakin aattelen sen kuuluvan ... :D joo siis piti kysymäni et mistä ootte ostanu/saanut FK pelinne ps2 ? Ja kuinka halvalla saitte , ja koska ostitte ?

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #38 : Elokuu 29, 2011, 10:09:29 »
Kertoisiko joku miten Hagridin mökistä saa 100%?
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Elokuu 29, 2011, 18:01:48 »
April,saat Hagridin mökistä 100%,kun:

Kun kävelet kivikehästä alaspain viettävää mäkeä ja hätistät harakat

Hätistä myös Hagridin mökin muurilla olevat harakat

Etsi luu ja leijuta se Hagridin mökin avoimesta ikkunasta sisään

Kastele kukat - joita ei sitten näy vaan ne pitää sokkona etsiä -Hagridin mökin takana

Löydä Fredin ja Georgen paketit Hagridin mökin takaa,paikasta missä Luna seisoi värväessäsi hänet Albuksen kaartiin - kummassakin tapauksessa käytä tönimöstä - depulso- rikkaruoho kasaan - siis niitä on kyllä monta,mutta yhdessä niistä

Löydä jalanjäljet Hagridin mökin muurin alusta,matkalla syvemmälle metsään Hagridin mökiin taakse viettävää polkua

Löydä Sarvipyrstön häkki Hagridin mökin takana viettävän polun varrelta.

Siinä taisi olla kaikki,korjaan:on kolmaskin Fredin ja Georgen paketti Hagridin mökillä,saat sen leijuttamalla kurpitsan savupiippuun,se putoaa sen jälkeen katolta.

Voila! :)

Poissa kettumaikki

• Vuotislainen
  • Vaikea ja vammainen
    • Caramel Diary
« Vastaus #40 : Lokakuu 28, 2015, 21:22:34 »
Pakko nostaa näinkin vanhaa ketjua, olen aloittanut toissapäivänä pelaamaan Feeniksin Kiltaa Playstation 3:lla. Ihan supermahtava peli edelleen! Rakastan laajaa pelimaailmaa, jossa saa vaeltaa todella vapaasti. Pelissä riittää tekemistä ja ongelmanratkontaa. Toki tämän ikäiselle peli on ehkä turhan helppo, lukuunottamatta shakkia. Kuinka monesti onkaan mennyt hermot sitä rämpiessä läpi! Tiedän, että se ei ole mahdollista, mutta olisi mahtavaa jos peliin tulisi ns. jatko-osa, jossa olisi lisää tehtäviä suoritettavaksi.

Kuinka moni teistä rakastaa vain vaellella Tylypahkan käytävillä ilman päämäärää, tai juosta Harryna täysillä vastaantulevia kanssaopiskelijoita päin? Ne äänet... :D