Kirjoittaja Aihe: Kamikaze Kaitou Jeanne  (Luettu 1157 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Mirja Fell

• Ankeuttaja
Kamikaze Kaitou Jeanne
« : Tammikuu 10, 2009, 01:04:43 »
Mangaka Arina Tanemuran tekemä 7 kirjaa käsittävä mangasarja, josta tehtiin myöhemmin pitkä anime. Se kertoo 16-vuotiaasta Maron Kusakabe -nimisestä tytöstä, joka on iltaisin Kamikaze Kaitou Jeanne, Jumalan pyynnöstä enkeliharjoittelija Finin kanssa demoneja keräävä Jean d'Arcin reinkarnaatio. Sarja seuraa hänen ja Chiaki Nagoyan (alias Kaitou Sinbad (demonienkerääjä hänkin)) suhteen kehittymistä sekä ystävyyttä, ihastumista, luottamuksen pettämistä ja lupausten rikkomista.
Vai mistä luulette olevan pohjimmiltaan kyse?

Itse katselin hetken aikaa tuota animea youtube.comista, mutta ainoastaan mangan olen kokonaan lukenut. Gomen nasai.

Kysymyksiä kansalle: Mitä pidätte Tanemuran piirrostyylistä? Esim. silmien suuruudesta ja vaatteista sekä hahmojen kokonaiskuvasta?
Porukka voi kehitellä kysymyksiä lisää. Tuossa on se tärkein.

"Tänä yönä varastan valheellisen kauneuden!"

Poissa Rasta

• Ennustaja-akka
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Got a smile on my face, but I'm recking the place
Vs: Kamikaze Kaitou Jeanne
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2010, 16:54:41 »
Tanemuran piirostyylistä... noh, hän piirtää erittäin tarkkaan ja hienosti, siihen ei voi olla ihastumatta, mutta monissa hänen sarjoissaan henkilöitä ei voi erottaa toisistaan ;( ovat todellakin kovin samannäköisiä.
Varsinkin jos verrataidiin kaikkien hänen sarjojensa päähenkilöitä, hehän ovat täydellisiä kopioita toisistaan!
Mutta noista päähenkilöistä vielä, harvemmin pidän heistä. Pystyt huomaamaan että Tanemura suosii päähenkilöitä, heistähän tulee aina täydellisiä. Kauniita, onnistuvat kaikessa, kiinnostava tausta ja kukaan ei heihin muka voi olla ihastumatta. Ja nämä pitkät hiukset, suuret silmät ja ranteenlaihat ruumiit, nehän suorastaan korostavat kauneuspäähänpinttymää, mikä monilla on ja mielikuvaa, minkälainen naisen kuuluisi olla. Kun taas muut sivuhahmot (paitsi kaikkien rakastama pääpoikahahmo, jonka päähenkilö loppujen lopuksi saa omakseen ensisilmäyksellä, halusi tai ei) jäävät hyvin ontoiksi, vaikka itse tahtoisin nimenomaan tutustua heihin.
Mutta mangojen ideat ovat hyvin milenkiintoisia, mutta toinen käsikirjoittaj luultavasti tekisi mangasta (ainakin minulle) paljon nautittavamman kokemuksen, kunhan ei antaisi Tanemuralle liian vapaita käsiä hahmotellessaan päähenkilöä.
Myy, miten sinä pääsit sisään?? -Muumipeikko
Ovesta, tollo! -Pikku Myy
Ovesta??! -Muumipeikko