Kirjoittaja Aihe: Disturbed  (Luettu 1173 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Dinin

• Ankeuttaja
Disturbed
« : Lokakuu 09, 2008, 18:17:33 »
En löytänyt tälläistä aihetta...

Jepa, elikkäs Disturbed, yhdysvaltalainen hard rock- / metal -yhtye. Laulaja David Draiman, kitaristi Dan Donegan, basso John Moyer ja rumpali Mike Wengren. Tulossa suomeen marraskuussa. Sunnuntai 2.11 tarkalleen.

Keskustelua bändistä ja sen jäsenistä toivoisin, ja ihan mielenkiinnosta, ketkä ovat tulossa bändin keikkalle?

Kaikkien mielipiteitä odotetaan, ja kiivaita väittelyitä ;D

---

Mie itse olen innokkaasti keikalle menossa, ja odotan suunnattomasti nähdä miten hienosti jätkät vetävät show'n. Shinedownin (Shinedown on siis lämppäribändi) esitystäkin odotan jollain tasolla, monet ovat kehuneet, itse en ole kuullut kuin muutaman kappaleen kyseiseltä bändiltä, joista en muista juuri mitään.
Disturbedia koneelle on kasaantunut yli kolmen tunnin verran kaikki neljä levyä ja vähän ylimääräisiäkin ;P Tulee kuunneltua paljon.. Lempi kappaleita en kerro koska te tuskastuisitte jos listaisin ne kaikki tähän, koska tykkään liian monesta XD ja en osaa nostaa yhtään niistä ylitse muiden. Pidän sanoituksista ja musiikki videoista, that's it.

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Namárië
    • Talath Rhune
Vs: Disturbed
« Vastaus #1 : Kesäkuu 22, 2010, 22:53:51 »
Miten kummalta se tuntuukin, mutta näinkin rauhallinen ihminen kuin minä suorastaan rakastan tämän bändin hyvin häiriintynyttä tyyliä! Varsinkin indestructible on ihana kappale. Disturbedilta löytyy myös todella hienoja videoita joihin on todellakin panostettu. Sanoitukset ovat kanssa todella hienoja ja iskeviä. Yhtään levyä minulta ei vielä löydy, sillä tuttavuus on kuitenkin vielä vasta alkumetreillä. Tätä me partioleireillä kuuntelemme ;)
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RuneLumos12214
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Disturbed
« Vastaus #2 : Maaliskuu 04, 2012, 11:57:16 »
Joskus hieman ennen joulua kuulin ensimmäisen kerran disturbedia, katselin youtubessa joitain videoita ja silmiini osui disturbedin musiikkivideo kappaleesta Another way to die. Taisin kuunneella kappaleen koska minua kiinosti bändin nimi. Tämän kappaleen kautta löysin siis disturbedin. Aloin pikkuhiljaa kuunella yhä laajemmin disturbedia. Sen vuoksi osasin jouluna sitten toivoa indestructiblea (levyä) joululahjaksi, sen myös sain. Sen lisäksi sain lahjaksi asylymin. Kumpikin albumi sisälsi CD:n lisäksi DVD:n. Myöhemmin ostin itse albumin sickness (kirjoitettiinko se noin?)
Yleensä kuuntelen jotakin näistä kolmesta levystä kun pelaan jotakin.
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...