Kirjoittaja Aihe: Haluaisitko omistaa jonkin taikajutun? mitä tekisit sillä?  (Luettu 12009 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
Metamorfmaagi(oliko se noin?)
ihmissutena olo?
Animaagi?
Taikasilmä? tms.

Itse tahtoisin olla Metamorfmaagi. Uudet hiukset päivittäin, uusi ihon väri, nenää muuttaisin, ja muutekin olisi hienoa kummastuttaa ystäviä, tempuilla[-katso, nenäni kutistui!], ja vakoilla toisena..
En usko että kukaan ei tahtoisi omistaa mitään tällaista, koska kukapa ei tahtoisi muuuttua hiukan kokoajan =)

Tahtoisitko itse omistaa tällaisia voimia?
MIksi? mihin käyttäisit sitä?
Myös eläimet lasketaan mukaan =)

toivottavasti keskustelua tulisi paljon =)

muoks//
otsikkoon lisäsin esineen =D
// Aurorihuom: Huomatkaa myös topic Minkä taian haluaisit osata?
//kiitos aurorit =)muoksin jotakin täällä
//Nyt muoksin otsikkoon tuon eläimen, kun joku tahtoi Thestralin =@  =D
//Huhutar siivosi ja poisti perustelemattomat viestit.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2011, 09:15:41 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • love is right now
Vs: haluaisitko omistaa jonkin taika-ominaisuuden/esineen?
« Vastaus #1 : Syyskuu 20, 2008, 21:02:31 »
Taikasauvan - Tietty. Taikasauvat ovat hienoja ja ainutlaatuisia. En voisi loitsia lempi loitsujani ilman sauvaa. Ja kaikilla velhoilla ja noidilla on sauvat, joten kyllä minullakin pitäisi olla. :P Kaikki ymmärtää.
Luudanvarren - Oi, pakko! Tämä on yksi ensimmäisistä asioista, jonka tahtoisin heti jos olisin noita. Heti taikasauvan hankittuani eikun luudanvartta ostamaan! :P Olisi ihanan kätevää hypätä luudanvarren selkään ja lentää minne tahtoo. :D Se olisi paljon nopeampaa kuin kävely, ja hauskempaa! :) Ilman luudanvartta ei voisi pelata huispausta ja siepata sieppejä kiinni ilmasta, eikä voisi lentää minnekkään - yksi noitamaisimmista jutuista on osata lentää luudalla. :) En viitsi ihkuttaa enää, mutta kun se olisi niin ihanaa ja rauhoittavaa... Saisi lentää, ajatella. :P
Animaagius - Voisi olla ihan hauskaa ja kätevää muuttua eläimeksi. Silloin saisi ainakin tietää mitä eläintä muistuttaa kaikista eniten. Lintuna olisi ihanaa, kun saisi lentää (taas tätä lentämisihkutusta xP) ja hiirenä tai venäjänkääpiöhamsterina mahtuisi pujahtamaan pieniin rakoihin ja vaikka minkä alitse. Lisäksi hiirenä olisi nopeaa menoa. :D Olisi kivaa kokeilla "jutella" muiden eläinten, esim. koirien kanssa (ne on kivoja^^), mutta en tahtoisi olla mikään hyönteinen, koska luultavasti kuolisin heti muuttuessani tietyksi hyönteiseksi. :S Jäisin jalkojen alle tai kärpäsenä minut listittäisiin. Muuten se animaagius olisi kyllä kiva kokemus.

Ulkonäössäni ei minun tarvitsisi muuttaa mitään - mutta olisi kyllä tosi kätevää ja kivaa vaihdella hiusten väriä ja leikkiä nenällä muuttamalla sitä ankan nokaksi tai sian kärsäksi. xD Voisihan sitä siis metaforfimaagiksi ryhtyä. Ja minä olen aika simppeli ja käytännöllinen tyyppi, kun haluan välttämättä vain luudanvarren ja taikasauvan. <3 ^^

Tämä on kyllä hyvä topa ja minäkin toivon että keskustelua tulisi paljon. :) Ettei kivaa topaa sitten lukittaisi. x)

Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Syyskuu 22, 2008, 14:33:10 »
Luuta aivan ehdottomasti! Kuten olen hokenut jo several times, niin lentämisestä olen ihan pikkuriikkisestä ipanasta saakka haaveillut, eikä hinku liitelemiseen ole kadonnut minnekään. Tuntuu turhauttavalta kulkea pitkin maata, kun voisi lentää kaiken yli. Kadehdin lintuja, lepakoita ym. enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa :D

Toinen kiva omistaa olisi näkymättömyysviitta. Stalkkaus kun on lempipuuhaani, vaikka sitä harvoin myönnänkään, niin tästähän olisi roppakaupalla hyötyä! Varsinkin vihamiesten suhteen, voisi hiiviskellä heidän lähettyvilleen, saada selville heidän heikoimmat kohtansa ja mhaha!

Aivan mahtavaa olisi myös olla animaagi. Voisi vain välillä heittää ihmisyyden tuomat velvollisuudet ja ahdistuksenkohteet narikkaan, ja loikoilla päivän elukkana. Olisihan se hirmuisen mielenkiintoista. Ehkä ymmärtäisin meidän hevosiakin paremmin, jos sattuisin koniksi muuttumaan...

En tiedä meneekö tämä nyt vähän offiksi, kun puhe on kuitenkin ominaisuuksista ja esineistä, mutta minun on silti mainittava, että haluaisin omistaa thestralin. Ensin pitäisi toki nähdä jonkun heittävän veivinsä... Jos minulla olisi thestrali, en sitten välttämättä tarvitsisi luudanvartta, vaan voisin liidellä ilmojen poikki kopukan selässä. Eivätkä tavan pulliaiset (eli ne, jotka eivät ole kenenkään kuolemaa todistaneet), tietäisi lainkaan millä taas tyylikkäästi saavuin paikalle. Ah!
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Bettie

• The god of tits and wine
  • Vuotislainen
  • Tyrion Lannister
Vs: Haluaisitko omistaa jonkin taika-ominaisuuden/esineen?
« Vastaus #3 : Lokakuu 30, 2008, 17:05:11 »
Taikasauva on ehdoton ykkönen, jonka haluaisin omistaa! Jos joku ärsyttää minua, voisin taikoa heidät hetkeksi pois tieltä, tai jos kipeästi kaipaan vaikka koulukirjaa, joka on unohtunut kotiin (huolimaton kun olen), niin voisin helposti kutsua sen luokseni!

Oikolukeva sulkakynä (tai jokin sellainen), koska en pidä läksyjen tekemisestä kovinkaan paljon, ja niin voisin saada aina täydet pisteet kaikista kokeista ja sellaisista (vaikka se epäreilua olisikin :/). Ja voisin myös helpommin kirjoittaa tarinoita, ei ainakaan tulisi yhtäkään vihrettä!

Luuta olisi myös sellainen, koska salaa olen aina haaveillut lentämisestä! Toisaalta, kuka nyt ei olisi? :) Haluaisin kiihkeästi opetella pelaamaan huispausta ja voi kuinka rakastaisinkaan sitä vauhtia ja syöksylaskuja kohti maata! Edes linnanmäki ei vetäisi vertoja sille! :D

Näkymättömyysviitta, sitähän kaikki joskus varmaan kaipaavat? Että saisivat piiloutua tuijottavilta katseilta, tai että voisi kiusata hetken niitä, joista ei pidä? Voisin mielihyvin myös kurkistaa ihastukseni elämään!

Animaagina oleminen kiehtoisi minua kovasti, en rakastaisi mitään muuta niin paljon kuin sitä, että saisin olla sulavaliikkeinen ja pelottava tiikeri! Grau! (Tuossa vilahti ohi joku mustaoranssi, näinköhän harhoja vai onko joku kehittänyt nopeimman mopon? :p)

Metamorfmaagi haluaisin todella olla myös! Mikä olisikaan hauskempaa, kuin muuttaa joka päivä hiusten pituutta ja/tai väriä? Ja koska minulla on hieman isohko nenä, niin voisin pienentää sen hetkeksi. Ja mikä olisikaan hauskempaa, kuin se, että voisi elää päivän mallina? (en halua kuulostaa ylimieliseltä :p) Ja tietysti, jos haluaisi että joku ihastuu minuun, voisi muuttaa itsesnsä kauneimmaksi olennoksi, mitä maa päällään kantaa. Tosin siitä saattasi olla myös harmia, jos kaikki pojat alkaisivat kuolata perään :D

Taikasilmä olisi kiva, voisi salaa tuijotella ihastustaan tai vaikka katsella, mitä seinän takana tapahtuu :p

Felics Felicis. Pullollinen onnenjuomaa, se olisi aivan ihanaa. Päivä maailman onnekkaimpana ihmisenä, en osaa edes kuvitella mitä silloin tapahtuisi! Muutaisimme varmaan samalle paikkakunnalle, mistä vähän aikaa sitten muutimme pois, ja jonne jäivät parhaat ystäväni <33

No, siinä nyt muutama näin alkuun. :) Tunnen itseni aivan omistushaluiseksi, kuin haluaisin noin paljon kaikkea :D
We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us - The Joker

Poissa Evilheart

• Kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Taivaskiiturit, neiti kapteeni
« Vastaus #4 : Lokakuu 30, 2008, 17:19:15 »
Mm-m.

Taikasauva Tottakai. En halua mitään seljasauvaa, sillä jos todella niin voimakkaaksi haluaa, niin eiköhän opettelemalla se ole mahdollista. Taikasauva mahdollistaa kaiken sen mistä olen unelmoinut.

Näkymättömyysviitta  Juu-u. Sillä voisi olla hirveän paljon käyttöä, niin käytännössä kuin pilailunakin.

Metamorfimaagius On se mitä haluaisin heti taikasauvan jälkeen, sillä olen kuahean itsekriittinen ja löydän pikkuvikoja vähän väliä, jotka pitäisi muuttaa. Muutokset eivät ole myös pysyviä, jos niin ei halua, joka on positiivista.

Ilmiintyminen/Kaikkoontuminen Kiperiin tilanteisiin joutuessa todella tarpeellinen.

Luuta Ehdoton valinta! Mitä hienoa olisi lentää.. *haaveilua*
I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • jouluinen-eskapisti-merirosvo-vampyyri-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
« Vastaus #5 : Marraskuu 03, 2008, 18:39:10 »
Aika paha. Jos kaikki saisi valita, niin tottakai haluaisin omistaa kaikki taikaesineet ja -asiat mitä Pottermaailmasta löytyy, sehän nyt on aika selvää... mutta sitten, että minkä haluaisin eniten.. hmm..

Näkymättömyysviitta on aika kätevä kapistus, se olisi ihan ehdoton suosikki. Jos haluaisi vain kadota, niin voisi tehdä niin. Ei tarvitsisi aina olla näkyvillä.

Animaagius on myös todella hieno asia, olisi upeaa muuttua vaikkapa sudeksi, mutta koira olisi ehkä parempi, koska se ei herätä niin paljon huomiota.. kunhan rankkurit ei nappaa x)

Nuo kaksi olisi varmaan parhaimmat asiat :P

-Z
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Amberi

• Ankeuttaja
Vs: Haluaisitko omistaa jonkin taika-ominaisuuden/esineen/[eläimen tms.]?
« Vastaus #6 : Marraskuu 21, 2008, 23:33:07 »
Haluaisin olla metamorfimaagi. En ole koskaan tyytyväinen ulkonäkööni ja kyllästyn kaikkeen nopeasti. Nytkin värjäsin erittäin tummanruskealla, melkein mustalla, hiusvärillä hiukseni. Värin olisi pitänyt kestää 5-6 viikkoa, mutta se on ollut nyt kai jo pidempäänkin. Hiukseni eivät ole viellä lähellkään sitä luonnollista vaaleata, ja odottelen nyt että väri kuluisi mahdollisimman pian pois.

Taikasilmästä, näkymättämyysviitasta ja taikasauvasta voisi myös olla silloin tällöin paljonkin hyötyä. Näkymättömyysviittaa en tosin tarvitsisi, jos osaisin tehdä taikasauvalla tarpeeksi hyvän harhautusloitsun.

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Marraskuu 22, 2008, 10:53:46 »
Hmm... Minä haluaisin ehdottomasti näkymättömyysviitan. Se on niin kätevä, kun yhtäkkiä vaan häviää eikä kukaan löydä ja sitten karkaa jonnekin. Ja voi mennä salakuuntelemaan ihmisiä (vaikka se ei ole oikein sallittua :D). Minuakin tuo
metamorfimaagi kiinnostaisi kovasti, haluaisin värjätä hiukseni ruskeanpunaiseksi mutta äiti ei anna -.- :( Voi muuttaa ulkonäköä aina kun haluaa (tai melkein aina). Taikasauva olisi ihan ehdoton tietenkin! Olisi aina niin turvallinen olo kun se olisi mukana ja voisi noitua kaikki äryttävät tyypit (hahhaa olen ilkeä :D) ja muutenkin kaikki sujuisi helpommin, jos etsii omasta huoneesta jotain niin paljon helpommin sen saisi kun sanoisi vaan 'tulejo vihko' vaikka tai ihan mikä esine tahansa. Ja tietysti haluaisin osata ilmiintyä ja kaikkoontua ja tähän se perustelu nyt olisi varmaan, että jos tulee esim vaarallisia tilanteita niin sieltä pääsee nopeasti pois kaikkoontumalla jne.. Jaa pääsisi myös nopeasti kaikkialle. Ja ainiin luuta tietysti! Sillä vaan voisi lennellä kaikkialla ja ihailla sieltä korkealta maisemia, mutta onko se vähän pelottavaa, kun on korkealla, mitä jos sieltä tippuu? :D No joo ei sieltä tipu kun opettelee kunnolla lentämään ja hallitsemaan luutaa.
Is this the real life, is this just fantasy ?

LovelyDog

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Marraskuu 23, 2008, 12:06:54 »
Mä haluaisin olla metamorfimaagi. Olisi kivaa  vaihtaa ulkomuotoa, varsinkin kun haluaisin joka päivä erilaisia hiustyylejä. Haluaisin olla animaagi,olisi kiva tutustua eläinten elämään. Näkymättömyysviitta on myös alkanut kiehtomaan minua, joten haluaisin sellaisen. Haluaisin myös luudan, koska olisi aivan mahtavaa lentää. Tietysti haluaisin taikasauvan, jonkun kivan, joka sopisi minulle, eli ei mitään seljasauvaa.

Trivial

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Marraskuu 23, 2008, 12:56:33 »
  Metamorfimaagina olo olisi varmasti mahtavaa, kun voisi vaikka joka päivä vaihtaa hiukset tai nenää tai silmien väriä tai pituutta... Se olisikin hauskaa! ^^ Myös animaagius kiinnostaa, kun voisi muuttua eläimeksi ja vakoilla vaikka kissana mtä kaverit minusta puhuu tietämättäni.. (söpö kissanpentu kadunreunassa onkin Queen of the Kavaluus.) Tietenkin ehdottomasti hyvä perustaikasauva ja muutama kunnon loitsukirja, niin homma alkaisi pelittää. Luudalla lentäminen olisi aivan mahtavaa, kun voisi koska vain laskeutua ja muuttua eläimeksi ja kyylätä naapurin ikkunoista... (minussako kyylän vikaa?? Kuvittelet vain...) Se vasta olisikin jotain, voin jo kuvitella...!!

~Trivial~

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #10 : Joulukuu 15, 2008, 22:40:19 »
Rakas joulupukki, toivoisin seuraavat esineet/asiat (oli pakko alottaa noin :P)
1) ajankääntäjä. Jos tulisi tappeluita voisi... tulla auttamaan itseään... 100 vs 1 :O
2) Kuoleman varjelukset. Wow!
3) Viisasten kivi. Kuolemattomuus
4) Feenikslintu. Ikuinen-lojaali ystävä.
5) Kaikkoontumis/Ilmiintymis. Jee!!
6) Metamorfimagius. Muuttuu vähä vanhemmaks, ja eiku K-15-18 elokuviin -.-
7) Kelmien kartta - muokattuna niin, ettei avaamiseen tarvii sauvaa (ellen sais näit kaikkii), ja näyttäs aina about 1km. joka suuntaan et MÄ oon keskipiste...
Jos olis nää kaikki, vois tehä vaikka näin:
¨Oho, oon 3 tuntii myöhäs koulust :O, no ei mitään (3 tuntia taakseppäin) *kaikkoonu* kouluun¨¨

¨Älä tapa mua... tai no *avada kedavra* ÄÄK ankeuttajii... *kaikkoonnu* ÄÄK ne seuraa... UNHOITUTA :O¨

Joo... meni taas tarinan kerronnan puolelle :(
//Muoks
// Muoks 2
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2009, 18:22:28 kirjoittanut Eero »
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #11 : Tammikuu 01, 2009, 16:53:26 »
Olisi kyllä mukavaa olla metamorfimaagi, huono tukkapäivä muuttuisi hetkessä hyväksi ;D. Olisi myös niin mielettömän kivaa muuttua ihan erinäköiseksi kuin mitä oikeasti on tai muokata hieman niitä pieniä "vikoja" omassa naamassa. Minä itse en kyllä muokkaisi pelkästään esim. nenääni erilaiseksi, muuttuisin ihan kokonaan toiseksi ihmiseksi. Animaagius tottakai myös tähän sotkuun mukaan...

Taikasauvaa tuskin tarvitsee selitellä, se on ihan pakko olla. Ja kaikki mahdolliset loitsut tahdon osata, niin hyvät kuin pahatkin. Luudanvarsi, ja vielä todella nopea sellainen, olisi ihan mahtava juttu. Eipä tarvitsisi enää tulla koulusta kotiin bussilla... ilmiintyminen/kaikkoontuminen olisi hienoa osata, mutta luuta olisi ehkä se mieluisampi juttu. Ilmiintyessähän tulee se inha tunne, mutta kyllä sen kestäisi ihan vain siitä ilosta että osaa sen.
Jokin taikaeläin olisi mukava omistaa... feeniks voisi olla ihan kiva, mutta lähinnä haluaisin (kiltin) lohikäärmeen, ne kun ovat niitä lempifantasiaolentojani. Tai hevoskotka, ihania nekin.
Näkymättömyysviitta... en oikeastaan haluaisi sitä, haluaisin osata muuttua näkymättömäksi ilman sitä. Mutta se kuitenkin, siitä olisi hyötyä ja olisi ihanaa olla näkymätön.
Ajankääntäjä voisi olla tarpeen, mutta on se aika hurja juttu... jos joku läheinen kuolee auto-onnettomuudessa, niin eikun vaan pari tuntia taaksepäin ja estetään koko juttu. Pelottavaa O.O . Mutta on siitä pienissä arjen jutuissa hyötyä, jos on esim. vieraita tulossa ja on liian vähän aikaa siivota niin ajankääntäjällä saa hankittua itsellen lisäaikaa. Ja vielä tähän loppuun että uskomaton liemenkeittotaito olisi hieno juttu, vaikka en välttämättä niin paljon niitä "sössöjä" tekisi...

Siinä nämä ^^.
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
« Vastaus #12 : Huhtikuu 04, 2009, 17:11:59 »
Luudan :D Olisi ihana päästä lentelemään sellaisella, koulumatka menisi nopeasti ja muutenkin pääsisi kaikkialle ilman pelkoa liikenneruuhkista. Tietenkin sateisella ja ukkossäällä luuta ei ole ehkä enää niin in. Ja sitten jos putoaisi...
Olisi ihana tuntea se lentämisen vapauden tunne, kuten kaikissa kirjoissa kerrotaan :)
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Crys

• Ankeuttaja
Vs: Haluaisitko omistaa jonkin taika-jutun? mitä tekisit sillä?
« Vastaus #13 : Huhtikuu 06, 2009, 15:29:37 »
Taikasauva Olisi ihana osata taikoa. Taikasauvalla voisi muuttaa myös ulkonäköä joten sekin olisi aika positiivista.
Metarfomaagi Haluaisin pystyä muuttamaan ulkonäköäni, sillä en oikein pidä nykyisestä olomuodostani. Olisi todella upeaa saada helpolla sellainen hiusmalli jonka haluaa ja vielä oikean värisenäkin. Tämä helpottaisi myös cossausta älyttömästi. (Ei tarvi tuskailla peruukkien ja hiusten värjäämisen kanssa.)
Animaagius Olisi älyttömän upeaa pystyä muuttumaan joksikin eläimeksi. Varsinkin jos animaagi hahmo olisi joku todella ihana. (Kuten susi tai kissa.)
Luuta Lentäminen kuulostaa ihanalle ja itsellä on paha tapa lähteä kouluun viime tingassa, joten jos olisi luuta tällä ei varmaan olisi niin paljoa väliä. Lentäessä kun ei ole matkan varrella jättimäisiä ylämäkiä...

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #14 : Huhtikuu 06, 2009, 16:00:49 »
Taikamaailmastahan löytyy vaikka mitä kiinnostavaa ja periaatteessa lähes mikä tahansa kyky/asia/esine kelpaisi, mutta ne mieluisimmat voisivat olla vaikka: (Tässä olisi myös yhdistettynä osioita vähän muihinkin keskusteluihin)

Taikasauva ja voima saada se toimimaan. Totta kai haluaisin osata taikoa ja tehdä kaikkea erikoista, joka on tällä hetkellä mahdotonta. Minulla vain menisi muutaman kerran hermot sen kuskaamisen kanssa...
tosin olisi se vaivan arvoista. Lupa käyttää sitä nyt samantien olisi myös mukava lisä.

Lisäksi olisi mukavaa olla animaagi/metamorfimaagi. Metamorfimaagiudessa voisi ulkonäköään muuttaa mukavan usein ja kuten kirjasta ilmeneekin, varjostus olisi ihanan vaivatonta;D Vaikka muuten kyllä en hirvittävästi itsessäni edes muuttaisi.
 Animaagina olisin mieluiten kissa, mutta kotkakin kävisi. Kotka on epäkäytännöllinen kaupungissa ja herättää turhaa huomiota, jota kissa taas saisi vähän vähemmän. Lisäksi kissan erakkoluonne yms. kiehtovat minua. Lentämisen voi hoitaa luudallakin.
Luuta takaisi mahtavan lentämisen ominaisuuden. Pidän vauhdista ja erikoisista tilanteista, joten lentaminen voisi olla omiaan minulle. Sateella ei toki niin kiva, mutta hyöty kattaa haitat.XD

Aaah, kelmien kartta koko Turun alueesta. Tai miksei toki koko maailmastakin jos sen vain saisi jotenkin tarkasti ja kätevästi kartalle (eikä se veisi järkyttävästi tilaa). Lisäksi sen voisi saada näyttämään vain tietyn alueen tai tietyt henkilöt ylimääräsiten tietojen välttämiseksi. Ja tästä hyötyisi kovasti tällainen utelias ja tutkiva luonne^^ Lisäksi tieto on valtaa. (*Jää haaveilemaan...)

Näkymättömyysviitta ja ilmiintymiskyky. Säästäisi tavattomasti aikaa, kun voisi vain ajatuksen voimalla siirtyä paikasta paikkaan. Tässä tulisi myös säästettyä kaikki bussimaksut yms. ja se olisi jopa ympäristölle terveellistä. Voisin jopa hyvin luopu luudasta osatekseni tämän mahtavan kyvyn.
Näkymättömyys viitta olisi taas omiaan vähän ei-niin-luvallisille tutkimusmatkoille ja kelmien kartan kanssa se olisi mahtava esine. Ja yksi keino pysytellä rauhassa.

Toki niitä on paljon muitakin, mutta tässä nämä ensimmäisenä mieleen tulleet/tärkeimmät.

Ja toki oma feeniks-lintu oli myös kiva...
Lohikäärme syö liikaa, tarvitsee liikaa tilaa (pitää hankkia uusi kämppä) ja on muutenkin vähän kyseenalainen (kielletty), mutta muuten kävisi kyllä sekin^^

-Feen
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Krizz

• Vuotislainen
« Vastaus #15 : Kesäkuu 17, 2009, 00:46:11 »
Ajankääntäjä olisi aika kiva.
Voisi vaan kääntää sitä sen jälkeen kun on vaikka ollut koulussa 6 tuntia ja mennä nukkumaan sillä aikaa. Muutenkin lisäaika ei koskaan ole pahitteeksi.

Tai oikeestaan Viisasten kivi vois olla vielä parempi.
Silläkin saisi aikaa loputtomasti. Voisi elää useita vuosisatoja ja katsoa kun maailma muuttuu.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #16 : Kesäkuu 17, 2009, 02:22:52 »
Hyvin yksinkertaisella ja omalla tyylilläni sanon että haluaisin sen kaiken. Haluaisin olla osa sitä maailmaa mitä ihailen ja kunnioita ei väliä vaikka olisin yhtä köyhä kuin Weasleyt. Haluaisin olla osa taikamaailmaa, mennä Tylypahkaan, saada työministeriöstä... Haluaisin kaiken sen. En tarvitsisi mitään kelmien karttoja, luutia tai metamorfimaagin kykyjä tai muuta roskaa kunhan saisin olla osa sitä maailmaa. Siinä on kaikki mitä pyydän.

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #17 : Kesäkuu 18, 2009, 13:10:51 »
Metamorfmaagi! Olisi ihana muuttaa päivittäin hiuksia ihan helposti eikä tarvitsisi ruveta pelleilemään suoristusraudan tai kihartimen kanssa. :D Sekä hiusten värin voisi vaihtaa ihan noin vain. Ihanaa. <3

Toisena on luuta. Tykkäisin lentää sillä. :) Lentäminen olisi niin ihanaa. Lentäisin kaverilleni kylään. :D

Poissa Shieldmaiden

• I solemnly swear that I am up to no good.
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed. Nox.
« Vastaus #18 : Lokakuu 08, 2009, 21:54:27 »
Taikasauva ja näkymättömyysviitta ois aika näppäriä, etenkin jos ne toimisivat samalla tavalla kuin kirjoissa. Jos omistais taikasauvan ja osais taikoa sillä, moni arkipäiväinen asia helpottuisi huomattavasti. Myös näkymättömyysviitasta voisi olla monenlaista hyötyä, tosin vähemmän kuin Harryn kohdalla, koska täällä jästimaailmassa ei taida olla Death Eatereita ja Voldemortia, joita pitäisi pakoilla.

Apparation/Disapparation olis kans erittäinkin kätsä taito. Ei tarttis paljoa matkustella kotimaassa. Ulkomaille/ulkomailta ei vissiin voi suoraan Apparoitua/Disapparoitua, joten pitempiä matkoja varten pitäis silti käyttää tavallisia kulkupelejä. Mut esim. työmatkat, siis matkat kotoa työpaikalle ja takaisin, hoituis hyvinkin näppärästi Apparationin/Disapparationin avulla.
"I am not afraid, Harry. I am with you."
- Albus Dumbledore, the greatest wizard of all time -
"You're a wizard, Harry."
- Rubeus Hagrid -

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #19 : Marraskuu 12, 2009, 17:56:22 »
Jos saisin valita joitakin taikamaailman esineitä itselleni, olisivat ne ajankääntäjä, taikasauva ja luuta, juuri tässä samaisessa tärkeysjärjestyksessä. Ajankääntäjä toisi minulle lisää aikaa, sitä kun minulla on yleensä liian vähän, eikä minulla voi olla koskaan liikaa aikaa. Taikasauva toisi minulle mahdollisuuden taikoa. Luudalla pääsisin lentämään ilmojen halki sekä kokeilemaan huispausta.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #20 : Marraskuu 13, 2009, 16:53:54 »
Hyvin yksinkertaisella ja omalla tyylilläni sanon että haluaisin sen kaiken. Haluaisin olla osa sitä maailmaa mitä ihailen ja kunnioita ei väliä vaikka olisin yhtä köyhä kuin Weasleyt. Haluaisin olla osa taikamaailmaa, mennä Tylypahkaan, saada työministeriöstä... Haluaisin kaiken sen. En tarvitsisi mitään kelmien karttoja, luutia tai metamorfimaagin kykyjä tai muuta roskaa kunhan saisin olla osa sitä maailmaa. Siinä on kaikki mitä pyydän.

Voisin meilkeinpä sanoa samaa kuin Mortti. Ihan samaa minäkin toivoisin, vaikka lisäksi toivoisin sen maailman olevan myös osa Suomea. Kukapa meistä ei toivoisi Suomeen omaa taikakoulua? Olisi mahtavaa saada kutsukirje esim. 16 -vuotiaana peruskoulun päättyessä Suomen omaan taikakouluun ja kiiruhtaa sitten Helsingin rautatieasemalla Suomen omalle laiturilla 9 ja 3/4. Mutta Tylypahkaankin pääsy olisi toki mahtavaa.

Mutta kerta tässä monet ovat maininneet monia eri esineitä/asioita, joita toivoisivat itselleen, niin kerronpa muutaman esineen/asian jonka minä toivoisin omaavani.
Ensinnäkin, metamorfimaagi olisi kyllä upee olla. Voisi muuttaa hiustensa väriä mielensä mukaan, samoin ulkonäköään muuten. Ja kun omaisi tarpeeksi suuren ja monipuolisen vaatevaraston voisi naamioitua keksi hyvänsä! Muahaa, täältä tullaan kielletyt paikat!
Toivoisin omistavani ajankääntäjän, saisi helposti itselleen lisäaikaa lukea kokeisiin. Menisin harrastukseen ja sen jälkeen siirtyisin ajassa taaksepäin niin, että samalla kun olen harrastuksessa lukisin kotona kokeisiin. Ja saisi ylimääräisen vapaapäivän helposti. Näkymättömyysviitasta olisi tässä tapauksessa tietysti hyötyä. Voisi mennä minne periaattessa mielii ja kätkeytyä viitan alle niin ei kukaan huomaisi minua. Ja tietysti viitan alla olisi helppo "kadota väkijoukkoon", niin että voisi vähän pilailla kavereille.
Luudanvarsi olisi aivan loistava juttu minulle, tai sitten taito kaikkoontua ja ilmiintyä. Jos myöhästyisi koulusta voisi liihottaa sinne luudalla näkymättömyysviitan alla, tai sitten ilmiintyä koulun pihalle. Aivan loistavaa olisi!
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #21 : Heinäkuu 12, 2010, 13:30:03 »
No... Minulla on neljä vastauata joita en osaa oikein järjestäää...

Ilmiintyminen/Kaikoontumionen koska olen usein hieman myöhässä aikatulust. Olisis myös mukava jos voisi esim juna-asemaltv ilmiintyä painvien kamojen kanssa kotiin... Olisi toisaalta inhottaavaa, jos eläisi jästmaailmassa, niin kukaan ei saisi nähdä...?

Näkymättömyysviitta Olisi mukavaa muuttua tarpeen tullen näkymnättömäksi. Salakuuntelu jne helpompaa. Ei tarvitsisi olla  niin varovainen kuin esim ilm/kaik. tai silleen hankala selittää. Tietenkin pitäisi olla varovainenj kun ottaa viitan päältään tai kun sen laittaa päälleen.

Metamorfimagius olisi iiihana... mutta JOS elää jästimaailmassa sinusta tulisi ihmeellinen olio jorta ierrätettäisiin kaikenb maailman näyttelyissä ja tutkimuksissa. Mutta toisaalta jos ei olisi ainoa, niin sitten se olisi ihanaa...

Animagius olisi ihana... eläimen vain pitäisi olla aupuniympäristöön sopiva... jos olisin uroshirvi, niin ei kaupungissa juuri sopisi muutuskella... :D
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #22 : Heinäkuu 12, 2010, 13:42:44 »
Taikasauva tietenkin ja sitä kautta sitten osata kaikki loitsut :) Olisi paljon helpompaa jos olisi taikasauva :)

Metamorfimagius niinkuin monet muutkin olisi hieno olla metamorfimaagi. Saisi muuttaa ulkonäköä mielensä mukaan eikä tulisi niin hirveitä kampaamolaskuja jos haluaa uuden hiustyylin :)

ajankääntäjä olisi hieno korjata virheitä mitä teki menneisyydessä ja elää parhaimmat hetket uudelleen :)

luuta kätevä tapa mennä paikasta toiseen ja voisi pelata huispausta :)

Poissa Sid

• laiskiainen
  • Vuotislainen
  • vompatti
  • Pottermore: GoldNox21584
« Vastaus #23 : Heinäkuu 16, 2010, 16:56:27 »
Minä taas en haluaisi olla metamorfimaagi, koska olisi kurjaa olla täydellinen. En myöskään haluaisi korjata asioita menneisyydessäni, koska sitten muuttuisin itsekin. Jos en olisikaan rikkonut sitä siskon barbieta, en olisi tällainen kuin nyt.

Noh, ensinnäkin, taikavoimat ja taikasauva. Nämä nyt on ne välttämättömimmät, että kykenee taikomaan.
Myös luuta, noidankattila ja pöllö olisivat hyviä. Luudalla voi lentää ja liikkua paikasta toiseen, sekä pelata huispausta. Noidankattilalla voisin keitellä katalia liemiä ja juottaa niitä muille. Pöllöllä taas pitäisin yhteyttä ystäviini.

Minäkin vain haluaisin olla osa sitä maailmaa.
Afrikan sademetsissä lukuisat hienostoherrat juovat kermalikööriä.

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Heinäkuu 26, 2010, 10:12:41 »
Taikasauva: Sillä tekisin kaikkee jännäää ;D Esim taikoisin ja muuta sellasta jännäää
Metamorfimaagi: No sillä mä vvisin tehä sellaset hiukset ku mä haluun. Se ois aivan ihanaa
Sillä minulla on kiharat hiukset.. Ja voisin muutenkin muuttaa ulkonäköäni miten minä haluan :)

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #25 : Elokuu 03, 2010, 16:50:41 »
Taikaluuta Aivan ehdottomasti. Voisin tuntea sen tunteen, kun syöksyn ilman halki luudallani, ja kun viileä tuuli puhaltaa kasvoilleni. Luultavasti itkisin onnesta lentäessäni, sillä se olisi varmasti mahtava tunne. Ja tietenkin koulumatkat.

Näkymättömyysviitallavoisi....öh....no kuitenkin, se olisi vain niin upea. Voisin hipsiä jonnekkin ilman että minut huomataan.

Animaagius olisi uskomattoman siistiä, tosin toivottavasti eläimeni olisi koira tai lintu. Tai kissa. Voisi mennä kaupungille ja jutella muiden eläinten kanssa.

Sitaattisulkakynä toimisi ehdottomasti, sillä vaikka tarinaa kirjoittaessa voisin sanoa seuraavaksi lauseeksi: "Mauri meni kauppaan", jolloin sitaattisulkakynä kirjoittaa sen uskomattoman paisutellusti ja uskomattoman naurettavasti.

Taikasilmällä voisi vahtia, yrittääkö joku hyökätä takaa. Ja tietenkin tarkkailla seinän läpi.

Metamorfimaagina voisi kokeilla uusia hiustyylejä ihan huvin vuoksi, ja cosplayjaaminenkin onnistuisi paremmin. En kyllä naamassani mitään muuttaisi. Olen onnellinen tälläisenä, mutta naamiaisissa tulisi hervottoman hauskaa.

Kelmien Karttakin olisi kiva, sillä voisi nähdä tyyppien nimet, ja missä he tällä hetkellä ovat.

Taikasauva on välttämätön. Voisin Kielilukottaa lörpöt, Tulejo auttaisi tavaroiden etsimisessä ja Karkotaseet olisi puolustuskeino.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RuneLumos12214
« Vastaus #26 : Syyskuu 04, 2010, 12:48:54 »
Luuta tottakai. Sillä olisi kätevä vain lentää joka aamu kouluun ja hämmästyttää kaverita mahtavilla tempuilla.
Näkymättömyysviitta. Voisi kätevästi vakoilla muita ihmisiä, ja olisi mukavaa pujahtaa opettajien huoneeseen vähän "järjestelemään" paikkoja uudelleen.
Olla animaagi. Pystyisi muuttumaan eläimeksi ja seurailla muita livistää ikävistä paikoista huomaamatta. Jos olisin animaagi haluaisin olla koira.
Kelmien kartta omasta koulusta. Olisi mukava tietää missä kaikki ovat.
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Welmasein

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Syyskuu 13, 2010, 17:10:46 »
Taikasauva - Ai että. Olen aina pienestä pitäen rehellisesti sanottuna halunnut olla noita. JOs saisin taikasauvan, kehittelisin uusia loitsuja parantaisin näin tätäkin elämää

Metamorfmaagius - Mamma Mia sentään! Tuo olisi ihanaa olla, saisi muutettua tyyliään ja hiuksiaan käden käänteessä. Voisi rauhassa salakuunnella yms yms yms

Luudanvarsi Useampaankin kertaan olen halunnut lentää vain kauas pois täältä jonnekkin rauhaan. Ei lisäksi tarvitsisi huolehtiä kuluistaan että miten minnekin ja kauanko kestää. Voisin lentää maailman ympäri! Samaan pakettiin kuuluu myös Ilmiintyminen/Kaikkoontuminen

Sitaattisulkakynä - Ei olisi enää kädet kipiänä kirjoittamisen jälkeen ja muut tekstitkin hoituisi käden käänteessä alta pois, puhumalla vain, kuin leikiten :)

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Toukokuu 22, 2011, 20:47:11 »
Animaagiuden. olis siistiiXD
Luudanvarren. TulisalamanXD tietty
Taikasauvakin ois ihan jeesh:D
Seven viitanXD

Poissa peconen

• Kermakalja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixNight91
« Vastaus #29 : Heinäkuu 17, 2011, 18:47:14 »
Taikasauva olisi siisti, koska voisin taikoa ja ajankääntäjällä voisin esimerkiksi korjata noloja tai vääriä tilanteita elämässäni.

:)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2011, 18:50:20 kirjoittanut peconen »
''Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?''

- Albus Dumbledore

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #30 : Syyskuu 22, 2011, 13:49:43 »
Luuta on ainoa minkä tähän hätään keksin. Sekin olisi lähinnä huvittelua varten :) Mutta en tarvitse metamorfimaagiutta, koska ulkonäkö nyt on yks hailee, enkä taikasauvaa, koska kaiken tarpeellisen voin hoitaa ilmankin. Ei animaagiutta, mitäpä minä eläimenä? Eikä ajankääntäjää, koska se jos mikä on vaarallinen esine - enkä taatusti haluaisi muuttaa mitään mennyttä enkä tulevaa. Sama koskee viisasten kiveä, minä ainakin haluan kuolla juuri silloin kun aikani on.
Hetki! Ilmiintyminen olisi kätevää, koska säästäisi bensaa ja pääsisi käymään kotona koska tahansa.
Tylsää tämä aikuistuminen, kun ei edes salakuuntelu kiinnosta :D
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa Guépard

• hämykeijun lyhty
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksStar9049
« Vastaus #31 : Lokakuu 01, 2011, 15:38:37 »
Vaadin ehkä paljon mutta haluaisin
Taikasauvan: tietenkin. Kuka ei haluaisi? Paitsi tietenkin sitä ennen pitäisi osata taikoa...
Luudan: olisi valtavan ihanaa osata lentää. Huispata kenties. Ja pääsisi niin nopeasti paikasta toiseen. Ilma on muutenkin elementti mieleeni; miksen haluaisi osata lentää?
Metamorfimaagius: voisi aina muuttaa itsensä ties minkä näköiseksi. Olisi tosi kivaa aina säikäyttää kavereita ja haluan liilat huikset, mutta äiti tappaisi jos värjäisin.
Animaagius: haaveilen siitä että animaagihahmoni olisi lepakko. Saisi lentää. Muutenkin vain kadota ja häipyä huomaamatta. Se olisi tosi kivaa.
If you never try, you'll never know.

Poissa Lunttu

• ankeuttaja
  • Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Haluaisitko omistaa jonkin taikajutun? mitä tekisit sillä?
« Vastaus #32 : Lokakuu 14, 2011, 15:24:07 »
Taikasauvan, ehdottomasti. Sillähän voi tehdä ihan kaikkea.
Luudanvarren, unelmoin huispauksesta ja olisi ihanaa päästä pelaamaan! Ja olisi kätevää lennellä paikasta toiseen.
Metamorfimaagius olisi myös kivaa... Värjään usein hiuksiani, milloin punaisiksi ja milloin blondeiksi, olisi kätevää jos saisi tosta noin vaan sellaiset mitkä haluaa :D
Animaagius olisi myöskin tosi kiva, tykkään eläimistä ja olisi kivaa olla välillä itsekin eläin. Haluaisin olla varmaankin kettu tai kissa.
What doesn`t kill you, makes you stronger.

Poissa annie lee

• Haaveksiva puhpallero
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostStone23429
« Vastaus #33 : Lokakuu 26, 2011, 09:12:41 »
Taikasauva olisi kiva; helpompi kanavoidan taikavoimiaan....:)

Näkymättömyys viitan haluaisin, koska sitten olisi helpompi salakuunnella ihmisiä tai jotain muuta yhtä järkevää. Ikävä kyllä mieleen ei just nyt tullu oikeen mitään "kivaa ja positiivista", kun ei ilmainen sisäänpääsy joihinkin paikkoihin olisi kauheasn kiva tapahtuman järjestäjille.

Sitte tämä saattaa ehkä kuulostaa oudolta, mutta haluaisin kotitontun. Pidän puhtaudesta, mutta olen tosi huono alkamaan sen siivouksen ja huono pitämään järjestystä yllä. Kotitonttu voisi auttaa asiaa. En tietenkään orjuutaisi sitä, vaan se saisi palkkaa ja sillä olisi pari päivää viikossa vapaata. :)

Ja tämä nyt ei varsinaisesti ole "taikajuttu", mutta haluaisin Tylypahkan kirjaston. Rakastan kirjoja ja kirjastoja, se vaan mihin laittaisin tämän kirjaston olisi ongelma, koska minulla ei tosiaankaan ole sellasia tiloja kotona.
-Missä on aarteesi, sielä on myös sydämesi.-

-Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.-

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #34 : Helmikuu 29, 2012, 11:30:14 »
Taikasauva, tottakai. Kaikilla velhoilla ja noidilla on sellainen.  Taikomista varten sattumoisin ;DD

Metamorfmaagius (menikö oikein? ;o) olisi vallan mukava, koska minua vaivaa ainainen ongelma, nimeltään hiukset :)) Lisäksi silmien väriä olisi mukava muutella yms.. Ja kavereiden kanssa olisi oikein hauska pelleillä :))

Luuta, koska pidän kaikesta uhkarohkeasta, ja parhaan kaverin pelokkaasta ilmeestä. :)) Vauhti kiehtoo :))

Ilmiintyminen/Kaikkoontuminen, nopea tapa matkustaa ja siinä ei tarvitse muistaa reittejä :))

Animaagius vielä sen vuoksi, että olisi ihana vain juoksennella jossain eläimenä, niin että kukaan ei tuntisi eikä heittäisi arvostelevia katseita :))

-annipsi-

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #35 : Toukokuu 22, 2012, 20:58:16 »
Hahaa, no minäpä olisin ihmissusi :D (järkytysylläri)

Ihmissudet ovat ihania! Väärinymmärretyjä ja velhomaailman 'hylkiöitä'. Tahtoisin olla juuri sellainen ihmissusi kuin Remus :) Kiltti ja ymmärtäväinen. Olen aina tahtonut olla ihmissusi. En oikeastaan osaa sanoa miksi. Aina täysikuuna hihhuloin koko yön mutta silti herään aamulla virkeänä. Myös minulla on taipumusta ulvoa kuuta ja siitäkös naapurit riemastuvat :D Kauhean moni ei tahtoisi olla ihmissusi näiden viestien perusteella koska he joutuvat kokemaan kamalan muodonmuutoksen eikä taikamaailmassa ihmissudet saa juurikaan töitä ja heitä syrjitään. Ehkä siksi tahtoisin olla ihmissusi, haluaisin taistella tasa-arvon puolesta. Haluaisin että ihmissusilla ja muilla puolilajisilla olisi samat oikeudet kuin velhoilla ja noidilla. Ehkä siksi olisin ihmissusi ;D

Erittäin mahtava sönkötys xD

-Ihmissusi-

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
« Vastaus #36 : Kesäkuu 18, 2012, 14:37:16 »
Ehdottomasti sauva. Se olisi niin ihana. Voisin taikoa vaikka mitä.. Näkymättömyysviitankin haluaisin.. Pääsisi piiloon kaikkea ja voisi lähteä vaikka mihin ilman, että kukaan huomaisi mitään. Metamorfmaagi, tai mikälie, koska voisin muuttaa ruman ulkonäköni.. Animaagi olisi myös ihana:) Sori kun tuli lyhyet perustelut mutta mutta..
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #37 : Elokuu 20, 2012, 11:17:33 »
Haluaisin olla animaagi. Olisi siistiä pomppia jonkun tallin pihaan hevosena!
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #38 : Elokuu 20, 2012, 14:51:02 »
Metamorfimaagi ois hauska, iha elvistelyn takia.
Sitte luudalla voisin lennellä iloisesti C:
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #39 : Elokuu 20, 2012, 19:37:16 »
Hahaa, no minäpä olisin ihmissusi :D
Mä en todellakaan itse haluaisi muuttua ihmissudeksi, aivan hulvatontahan olisi lukita itsensä joka täysikuu kellariin, tuo tasa-arvotaistelu kuulostaa ihan järkevältä, mutta muuten tuo ei oikein käy mun päähän. Miks kukaan haluais olla ihmissusi, mitä hienoa siinä olis? :D
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa mauro

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Syyskuu 28, 2012, 18:42:23 »
Minä voisin olla animaagi. Varmaan koira tai jokin vesieläin. Olisi kivaa osata sukeltaa tunteja jossain Balilla.

Mä en todellakaan itse haluaisi muuttua ihmissudeksi, aivan hulvatontahan olisi lukita itsensä joka täysikuu kellariin, tuo tasa-arvotaistelu kuulostaa ihan järkevältä, mutta muuten tuo ei oikein käy mun päähän. Miks kukaan haluais olla ihmissusi, mitä hienoa siinä olis? :D

X___D
The spice must flow.

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #41 : Syyskuu 28, 2012, 19:02:52 »
Haluaisin osata ilmiintyä. Kukapa nyt ei haluaisi?
Miksi? Koska ei tarvitsisi herätä liian aikaisin kouluun ja jos nukkuu pommiin ei tarvitsisi juosta koululle. Ja etenkin sateella ja -30 asteen pakkasella voisi vain kaikkoontua yhdestä paikasta ja ilmiintyä toisessa paikassa.

Olen laiska etanamato =)
The best way to spend time is to have an adventure.

Poissa Quanie

• vampyyrin ja ihmissuden jälkeläinen
  • Vuotislainen
  • en tunne tapausta, suosittelen ampumista
    • Sunny loves Rainy
« Vastaus #42 : Lokakuu 06, 2012, 21:47:18 »
1. Animaagi = olisi kiva nähdä kaikki jonkin eläimen silmin ja tuntea asioita uudella tapaa, jos vaihtelua kaipaisi, myöskin siitä voisi olla hyötyä, jos olisi jokin eläin niin voisi muuttua salaa ja lintsata koulusta (ehe ehe.. no ei ihan, mutta tuli ekana mieleen) ilman että kukaan saisi kiinni.
2. Luuta = Semmonen olisi tosi kätevä niin voisi lennellä ympäriinsä, eikä tartteisi ootella ketään antamaan kyytiä minnekkään jos ei jaksaisi kävellä.
3. Kelmien kartta = semmoinen versio omasta koulusta ja vaikka niin että se paikka vaihtuisi sen mukaan missä on, että aina tietäisi ketä on missäkin ja voisi vähän ennakoida.
And you can't see, that it's like a disease
It's killing me now, it's so hard to breathe

Poissa Vilionkka

• Varjometsästäjä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NifflerSeer330
« Vastaus #43 : Marraskuu 04, 2012, 20:02:44 »
Ilmiintymin, vois aina herätä kahakymmentä minuuttia ennen kouluun lähtöä ja ehtis just valmiiks kun koulussa sois kello... Jos olisin animaagi muodoltani joku pieni niin vois sekintaito olla hyödyllinen niinettä pääsis kuuntelemaan muiden keskustelua. vähän niinkun HP:ssa rita luodiko teki:) mutta ei silti niin häijysti vaan omaan käyttöön...

Lainaus
3. Kelmien kartta = semmoinen versio omasta koulusta ja vaikka niin että se paikka vaihtuisi sen mukaan missä on, että aina tietäisi ketä on missäkin ja voisi vähän ennakoida.
Tämä myös! Mäkin haluisin tollasen:)

^.^Olivia
-Yhtä kyytiä, läikyttämättä.
 -Ja ylenantamatta.
 -Joten tämä on juomapeli siis?
 -Viimeinen pystyssä voittaa.

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #44 : Marraskuu 05, 2012, 20:53:21 »
Taikasauva!!! Kylläkylläkyllä!!! Ehdottomasti!!! Tarviiks tätä edes perustella...? :D

Metamorfimaagi Olisi kyl kans niin ihanaa, vois muuttaa ulkonäköään ja STALKATA ihmisiä kun ne ei tuntis sua :DD Tosin kadottaisko siin ittensä?
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
« Vastaus #45 : Joulukuu 15, 2012, 18:25:14 »
Yksinkertaista.

KAIKEN SEN.
Kaikki on mahdollista.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #46 : Joulukuu 15, 2012, 18:41:20 »
Kyllä mulle varmaan taikasauva ja luuta riittäisi. Ja sitten kun ois vielä metamorfimaagi niin ikinä ei tulisi ulkonäköongelmia...
Jep. Eli nuo kolme toivomuslistalle, kiitos!
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #47 : Tammikuu 20, 2013, 18:56:18 »
No tottakai haluaisin kaiken mahdollisen (kukapa ei?) :D
Mutta nämä voisivat olla top 3:

Taikasauva
No olisi aika siistiä pystyä tekemään kaikennäköisiä taikoja. Tarviiko tätä edes selittää paremmin. Kaikki tietävät, mitä kaikkea sillä voi loitsia.

Näkymättömyysviitta
Todella usein on tilanteita, kun olisi niin siistiä olla näkymätön. Näkymättömyysviitan kanssa voisi kyllä tulla liian suuria houkutuksia tehdä laittomuuksia... Mutta anyways, haluaisin viitan lähinnä hyviin tarkoituksiin.

Ajankääntäjä
Tästä olisi niiiiin paljon apua. Tarvitsen paljon enemmän aikaa, että ehtisin tekemään kaiken, mitä haluan, ja kaiken, mitä minun pitää tehdä. Tai edes puolet kaikesta. Olisi joku niin unelma.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Heinäkuu 15, 2013, 09:12:41 »
Taikasauva
Tietysti. Eikä tartte pelätä lasien hajoomista, kun on Rillius Entistus.

Metarfofimaagius
Olisihan se aika siistiä. Vaihtais ulkonäköä koko ajan. Ja opeja vois vähän hämmästyttää : )

Aavepokat
Näkee narksut päässä. Eiks nii..?

Kelmien kartta
Niin ihana kyllä olis. Hahaa, ja sit vois kattella, mitä muut tekee.

Animaagi
Se voisin kyllä olla. Ja sit vielä jos olis vaikka pöllö...

Luuta
Niin tavallaan. Koska pelkään korkeita paikkoja, niin ei ehkä ihan paras.

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
« Vastaus #49 : Heinäkuu 20, 2013, 13:46:48 »
Taikasauva
Jes, todella hyödyllinen apuväline :) Sillä vois tehä kaikkea.

Luuta
Haluun tietää millasta ois lentää luudalla. Ja varmaan kulkisin sillä paikasta toiseen, kun ei jaksa kävellä.

Metamorfimaagius
Ois mukava jos vois muuttaa ulkönäköään mielensä mukaan. (:

Ilmiintyminen/kaikkoontuminen
Pääsis nopeesti paikasta toiseen (:

Ja ois mukava omistaa kotitonttu.. Se tekis kaiken työn puolesta.

Poissa Nicolas

• Vuotislainen
  • Pottermore: phoenixeye16524
« Vastaus #50 : Syyskuu 18, 2013, 17:20:19 »
Taikasauva tietty! Sen avulla voisi leijuttaa tavaroita, lausua loitsuja ja piilotella hihoissa vaaran uhatessa. Jos olisin hukannut avaimen, enkä pääsisi sisään, niin vetäisisin taikasauvan ja sanoisin: Tulejo, avain! tai Alohomora!

Luuta olisi mahtava! Lentäisin sillä joka paikkaan kieppejä tehden. Jos olisi hinku kauppaan, joka sijaitsisi kaukana, niin luuta käteen ja lentoon!

Animaagi, mmm... Lintuna voisin lentää vapaasti paikasta paikkaan. Voisi syödä koiranruokaa (XD) jos olisin koira. Jee... Tosin on siinä huonojakin puolia. Jos olisin vaikka leijona tai leopardi tai norsu, niin eipä kaupungeissa näitä muotoja voisi käyttää, sillä muuten jästit huomaisivat vilauksen meidän velhomaailmasta :)

T:Nicolas

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #51 : Helmikuu 15, 2014, 20:23:50 »
Taikasauva olisi mielettömän hieno olemassa, voisin vaikka korjata lempiyöpaitani rikkoutuneen sauman yhdellä sauvanheilautuksella ilman, että pistän itseäni neulalla sormenpäähän vaatekappaletta ommellessani. :D

Näkymättömyysviitta
olisi myös hauska kapine olemassa, voisi tuosta vain piiloutua, ja kävellä paikasta toiseen kenenkään näkemättä.

Ja luuta. Luuta olisi kullanarvoinen kapine, ei tarvitsisi aamuisin jännittää ehtiikö ajoissa kouluun kun voisi vain hypätä luudan kyytiin ja suhahtaa ilmojen halki kouluun. Ja ihan varmasti ajoissa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2014, 17:40:25 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #52 : Lokakuu 07, 2014, 18:29:36 »
Taikasauva, tietysti. Todella hyödyllinen.
Myös Metaformaagius olisi kiva. Olisi joka päivä vähän erinäköinen, eikä laittautumiseen menisi niin paljon aikaa.
Ilmiintyminen ja kaikkoontuminen olisi hyödyllistä osata. Tosi nopeaa ja kamalasta matkapahoinvoinnista pääsisi eroon.
Ajankääntäjän voisin haluta myös. En tiedä voisiko niin tehdä, mutta jos olisin tullut sanoneeksi tai tehneeksi jotain tyhmää niin sen voisi perua.

Charlotte
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Juomamestari

• Tietäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #53 : Toukokuu 27, 2015, 16:52:56 »
Ehdottomasti taikasauvan. Se ois hyödyllisin. Jästimaailmassa varmaa mykistäisin tai tainnuttaisin kaikki jotka tulee ärsyttämään.

Haluaisin myös muutaman pullollisen felix felicistä. Saisin muutaman päivän joina voisi tapahtua melkein mitä vain. Myös taikajuomien valmistus varusteet olisi hyvä omistaa, niin voisin tehdä taikajuomia.
Observing as the owl, the dreadful one.

Poissa Dimitri

• Veturinlämmittäjäharjoittelija
  • Vuotislainen
  • Foorumilla Dimitri, muualla joku muu.
« Vastaus #54 : Elokuu 13, 2016, 15:28:45 »
Luuta Ehdottomasti, hyödyllinen kulkine. Pääsisi kulkemaan ihan mihin vaan. Ainoa huono puoli on että  siinä voi käydä melkoisen kova viima.

Taikasauva Myös erittäin tärkeä väline. Pystyisi hoitamaan vaikeitakin asioita helposti, siirtelemään raskaita massoja helposti.