Kirjoittaja Aihe: Tylypahkan koulukirjojen uusintapainosta koskeva adressi.  (Luettu 24257 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Time

• Ankeuttaja
Vs: Tylypahkan koulukirjojen uusintapainosta koskeva adressi.
« Vastaus #25 : Syyskuu 13, 2008, 19:52:30 »
Veikkauksesi voi olla hyvin oikeassa.

Minun suunnastani ainakin nousee innokas käsi, jos myyntiin hyvänkuntoisia todella pistämässä. 60-80 euroon olisi tarjoukseni luultavimmin, jos jostakin löytäisin molemmat samaan pakettiin, hyväkuntoisina. Hinta tietysti heittelee sen mukaan, onko teos todella hyvässä vai hyvässä kunnossa. Joten, minulle vain ilmoitus, jos myyntiin menee. :)

RJ

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Joulukuu 08, 2008, 19:35:43 »
kirjoitin adressin mutta mistä olette ostaneet ne jos teillä on? kun oon yrittäny ettiä, mutta kun en löydä...

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Joulukuu 08, 2008, 20:13:38 »
Lainaus käyttäjältä: RJ
kirjoitin adressin mutta mistä olette ostaneet ne jos teillä on? kun oon yrittäny ettiä, mutta kun en löydä...
Ne jotka omistavat ovat loogisesti hankkineet läpyskät ennen kuin ne myytiin loppuun tai maksaneet omastaan enemmän tai vähemmän antikvariaateissa tai vaikka huuto.netissä, mistä olen omani nelinkertaiseen hintaan (!) ostanut.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #28 : Joulukuu 08, 2008, 22:21:38 »
Otinpas ja tilasin eilen kumpaisenkin noista kirjoista huutonetistä.. Vähän kalliitahan ne siellä on, mutta kyllä minä niistä olen valmis hieman maksamaankin^^ Olivat vielä alkuperäisellä kielellä, joten aina parempi :D  "Sisältää harvinaisen tylypahkan lainauslista tarran", mikä se sitten onkaan :P

Oikeastaan iskä maksaa kun pyysin joululahjaksi, mutta itse tilasin, niin eipä sen hinnan niin paljoa väliä :D Ei iskälle tartte kertoa, että pari vuotta sitten ne olisi saanut puolet halvemmalla^^ Tosin alkuperäistä hintaa en tiedä, että ehkä nuo eivät loppujen lopuksi niin kauheasti maksaneetkaan ylihinta..?

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Time

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Joulukuu 09, 2008, 17:58:58 »
Juu, kyllähän noita todella jostakin vielä saa. Mutta uusia ne eivät kyllä ole, harvemmin hyväkuntoisia. Itsekkin kyllä yritän noita vielä bongata, mutta saa nyt nähdä.

Adressia lähettelen eteenpäin tuossa vuoden vaihteessa. Sitten, on se nimi määrä ylittänyt tai ei tuhatta, niin adressi lähtee tammelle.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #30 : Joulukuu 17, 2008, 00:42:15 »
Juu, kyllähän noita todella jostakin vielä saa. Mutta uusia ne eivät kyllä ole, harvemmin hyväkuntoisia.

Jeps. Kotiin tulivat postissa molemmat. Avasin sen paketin ja löysin ne pari kirjaa siististi siitä paketista, missä ne on ostettu -> kirjat ovat aivan uusia ja hyväkuntoisia^^ Kieli on englanti tietysti.. Mukana on vielä tommoinen "Tylypahkan lainauslista" tarra... Ihan täydellistä^^ Tosin, luulin, että ne olisivat olleet hieman paksumpia. Mutta eipä se mitään, olen niin iloinen, että sain ne^^ Nyt pitää vielä antaa ne isälle, joka paketoi ne ja pistää pukin konttiin... :P Ja sitten jouluna luen ne^^ Millähän sitä jaksaisi odottaa sinne asti? Heti alkoi joulun tuleminen innostaa paljon enemmän^^ (ja sit tossa oli mukana vielä jotain tommosta ylimäärästä systeemiä, jota en niinkään kaipaa). Mut kiva se silti oli, kun postilaatikkoon tuli niin kätevästi^^

(*köh* joku voisi sanoa, että ei olisi kannattanut avata sitä kuorta ollenkaan vaan säästää sellaisena jouluksi, mutta eihän se nyt olisi ollut mahdollista. Pitihän niitä vähän päästä koskemaan^^)

Niin, ja hintaahan noille tuli jonkin verran, en ole ihan varma, että onko se paljon vai vähän, mutta luulen, että suhteessa selvisin aika vähällä. Olisin ollut valmis maksamaan enemmänkin noista opuksista^^  Vielä, kun ne suomenkieliset jostain saisi, niin hienoa olisi :)

mmh. Tämä taisi mennä nyt lähes täydellisesti offiksi... :P Pahoittelen kovasti..

~Xanie

//ai saako vai o_O Miksei minulle ole kerrottu.. Noh, eipä sen enää niin väliä, ja varsinkin, kun iskä ne osti minulle joululahjaksi (tosin, tein itse  itselleni tunnukset huutonettiin ja maksoin ne, mutta silti :D Ja toisaalta, täältä korvesta kun lähtisi johonkin, missä niitä vielä mahdollisesti olisi, niin voi olla, että halvemmaksi melkein tuli tilata noi^^
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2008, 05:36:53 kirjoittanut Xanie »
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
« Vastaus #31 : Joulukuu 17, 2008, 04:44:28 »
Hei, siis enkuksihan noita saa vielä ihan kirjakaupoistakin. Vain suomalainen painos on lopussa :)
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #32 : Tammikuu 06, 2009, 16:39:06 »
Allekirjoitin adressin ja TOIVON NIIDEN TULEVAN VIEL tms....

btw Lup tai joku muu, mistä kirjakaupoista te ootte saanu niitä (enkuks or suomeks) Oon jo kauan kiertäny antikvariaatteja ja kirjakuppoja mut en löydä enkuks enkä suomeks!! :<<<
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Ellis

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Tammikuu 22, 2009, 20:12:31 »
Olen itsekkin etsinyt sitä kaikkialta. Se on loppu kaikista kirjakaupoista. Huuto.netissä myyään uusia 18 eurolla.

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Maaliskuu 23, 2009, 18:01:52 »
Minäkin allekirjoitin adressin, vaikka minulta kyseiset teokset löytyvätkin hyllystä. Muistan sen ajan kun epätoivoisesti etsin opuksia netistä ja päädyinkiin huutamaan kyseiset kirjat huuto.netistä mielestäni kiskurihintaan. Tarkkaa hintaa en muista, mutta kalliita ne olivat :D Kirjoitin siis nimeni alle ihan teidän puolestanne, jotka eivät näitä opuksia omaa :D
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #35 : Maaliskuu 23, 2009, 22:28:22 »
Mulla ei aukea,kuten ei muutkaan linkit täällä.Omistan molemmat kirjat.Lukenut oon ja hyviä olivat.Juu,huutiksessa pyydetään kovia hintoja niistä.Kirpputoreilta voi löytää tuurilla,ja joskus halvallakin.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Shieldmaiden

• I solemnly swear that I am up to no good.
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed. Nox.
« Vastaus #36 : Toukokuu 01, 2009, 11:07:01 »
Englanninkielisiä versioita saa edelleen tilattua mm. Amazonilta ja esim. suomenkielisestä nettikirjakaupasta Adlibriksestä (www.adlibris.com). Sain just eilen omat kirjani. <3 Halusin kirjat ehdottomasti kovakantisina, Adlibriksestä saa tilattua pakettia, jossa molemmat kirjat (kovakantiset) on pakattu semmoseen pahviseen koteloon. Keräilijäluonne kun olen, varmaan sitä jossain vaiheessa tulee hommattua alkuperäiset versiot myös pokkareina sekä sitten ne kesällä julkaistavat uusintapainokset... Mutta nyt mulla on molemmat kirjat kertaalleen, jesh. :)

Fantastic Beasts and Where To Find Them -kirjassa on aivan ihania kommentteja Harrylta ja Ronilta <3
"I am not afraid, Harry. I am with you."
- Albus Dumbledore, the greatest wizard of all time -
"You're a wizard, Harry."
- Rubeus Hagrid -

Poissa RIP

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #37 : Toukokuu 28, 2009, 21:12:05 »
Allekirjotin. Oon itekki jo pitkää halunnu ihmeotukset teosta, mut en oo mistää löytäny tarpeeks hyväkuntosta. Ois tosi hyvä jos niist sais uuden painoksen
Malfoy on vain väärinymmärretty nero

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #38 : Kesäkuu 10, 2009, 17:20:59 »
Allekirjoitin. Haluun varsinkin tuon Ihmeotukset ja niiden olinpaikat, mutta kyllä tuo Huispaus kautta aikojenki olis kiva saada koristamaan kirjahyllyä. :D

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #39 : Kesäkuu 21, 2009, 23:36:04 »
Bookplus-nimisestä nettikaupasta löytyy sekä Huispaus kautta aikojen että Ihmeotukset ja niiden olinpaikat kirjoja suomeksi:

Huispaus kautta aikojen
Ihmeotukset ja niiden olinpaikat

Molemmat maksaa 6,95+postikulut 2,95.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Livingstone

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 22, 2009, 11:49:40 »
Bookplus-nimisestä nettikaupasta löytyy sekä Huispaus kautta aikojen että Ihmeotukset ja niiden olinpaikat kirjoja suomeksi:

Huispaus kautta aikojen
Ihmeotukset ja niiden olinpaikat

Molemmat maksaa 6,95+postikulut 2,95.

Oi kiitos Tanzu! :) Harmi vain, että molemmat ovat pokkariversioita... Mielummin olisin halunnut ne kovakantisina... Mutta, mutta, haluan kuitenkin nuo kirjat itselleni, joten enköhän käske äitiä tilaamaan molemmat minulle, ööh, vaikkapa... Rippilahjaksi! :D
Joten, kiitos vielä kerran Tanzu! :)

//muoks. Niin ja jos tää uusintapainos ei tosiaan mene läpi, niin silloin nuo pokkariversiot ovat ihan käypiä. Samaa tekstiähän ne ovat, eri kansissa vain. :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 22, 2009, 12:34:26 kirjoittanut Livingstone »

Poissa Miléna

• Ryppykuu
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: LumosQuest8
« Vastaus #41 : Kesäkuu 22, 2009, 12:43:43 »
Harmi vain, että molemmat ovat pokkariversioita... Mielummin olisin halunnut ne kovakantisina... Mutta, mutta, haluan kuitenkin nuo kirjat itselleni, joten enköhän käske äitiä tilaamaan molemmat minulle, ööh, vaikkapa... Rippilahjaksi! :D

Onko noista edes kovakantista versiota tehty? Itse en ainakaan ole sellaisiin törmännyt ja kuitenkin kirjakaupoissa olen koko elämäni aika paljon viettänyt aikaa, silloinkin kun nuo kirjat suomeksi ilmestyivät.
Voima on massa kerrottuna kiihtyvyydellä (F = ma)

Poissa Livingstone

• Vuotislainen
« Vastaus #42 : Heinäkuu 02, 2009, 18:34:42 »
Ai, olin saanut jostain sellaisen käsityksen, että niitä olisi myyty myös kovakantisina, mutta kiitos Mílena ja Tanzu oikaisusta.

Kerron tässä, että tilasin nuo kirjat tuolta osoitteesta ja sitten saapui kirje, jossa sanottiin kirjojen olevan loppuunmyytyjä, eli tuolta niitä ei saa. :(

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #43 : Elokuu 01, 2009, 10:45:50 »
Ai, olin saanut jostain sellaisen käsityksen, että niitä olisi myyty myös kovakantisina, mutta kiitos Mílena ja Tanzu oikaisusta.

Kerron tässä, että tilasin nuo kirjat tuolta osoitteesta ja sitten saapui kirje, jossa sanottiin kirjojen olevan loppuunmyytyjä, eli tuolta niitä ei saa. :(

juu kirjoja ei ollut oikeasti edes saatavilla, vaan siellä oli sattunut virhe, jonka vuoksi ne olivat hetken aikaa myytävien kirjojen joukossa.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Stella Slash

• 4|\|71-p3310
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #44 : Elokuu 01, 2009, 14:09:35 »
Harmi vain, että molemmat ovat pokkariversioita... Mielummin olisin halunnut ne kovakantisina... Mutta, mutta, haluan kuitenkin nuo kirjat itselleni, joten enköhän käske äitiä tilaamaan molemmat minulle, ööh, vaikkapa... Rippilahjaksi! :D

Onko noista edes kovakantista versiota tehty? Itse en ainakaan ole sellaisiin törmännyt ja kuitenkin kirjakaupoissa olen koko elämäni aika paljon viettänyt aikaa, silloinkin kun nuo kirjat suomeksi ilmestyivät.
Jos kovakantisina on noita tullut vastaan, niin ne ovat melko varmasti olleet ruotsinkielisiä kappaleita. Ruotsissa nuo pikkukirjaset julkaistiin jostain syystä kovakantisina.

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #45 : Tammikuu 06, 2010, 13:43:40 »
Muuten, kai adressi on vielä voimassa? Tai siis siihen voi vielä kirjoittaa? Ja lähetetäänkö se joskus?

Tuo on hyvä kysymys, sillä noille adressit.com-adresseille tuppaa aina käymään niin ettei  niitä mihinkään lähetetä, kerätään vain nimiä ihan kuin se jotakin hyödyttäisi. Adressin ideahan nimenomaan on että se lähetetään jonnekin. Tosin en tiedä mihin se pitäisi tässä tapauksessa lähettää, Tammelle vai allkukieliselle kustantajalle? Tarvitsisiko Tammi jonkun luvan että saisi julkaista noita lisää?
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #46 : Helmikuu 13, 2010, 19:00:53 »
Kääk! Katsokaa mitä löysin Bookplus.comista! O____O

Fantastic Beasts & Where to Find them ja Quidditch Through the Ages! Myynnissä, erilaisilla kansilla vain!
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Pyhimys

• Vähemmän avulias kotitonttu
  • Vuotislainen
« Vastaus #47 : Helmikuu 14, 2010, 01:24:36 »
Allekirjoitan, olen aina halunnut kyseiset kirjat hyllyyni! Olen sen taikaolennoista kertovan kirjan kerran lukenut, mutta nätti se olisi omana omassa hyllyssä.
Jos sä tahdot niin, tuon sulle Tiibetin vuoteeseen. Tai siirrän pohjoisen luoteeseen. Ja aina uudelleen ja uudelleen Sun muistan joskus mua suudelleen.

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #48 : Huhtikuu 23, 2010, 08:01:00 »
Itse ostin kyseiset kirjat englanniksi CDON.comista. Niissä on ne "tavalliset" kannet, ovat kovakantisia ja kätevästi vielä sellaisessa pahvisessa laatikossa. :) Taisivat maksaa yhteensä suunnilleen 12 euroa.

Ja ettei ihan täysin mene offiksi, niin sanon että en allekirjoita adressia.
Using the "are we", are we?

Velma

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Toukokuu 27, 2010, 11:32:14 »
Mulla on molemmat kirjat suomeksi ja englanniksi omana. Allekirjoitin adressin silti, koska toiset haluavat ne hyllyynsä. Mikäs tämän tilanne on, että meneekö se ikinä eteenpäin? Parissa vuodessa on tullut 1000 nimeä, olisi niitä voinut kertyä enemmänkin samassa ajassa.