Kirjoittaja Aihe: Lordi  (Luettu 19952 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Pandora

• Hihittäjä
  • Vuotislainen
Lordi
« Vastaus #25 : Maaliskuu 12, 2006, 22:11:07 »
Ei Lordi ainakaan huonommin voi pärjätä kuin eräät muut Suomen edustajat. Nollaa vähemmän kun ei voi saada. Mielenkiinnolla jään seuraamaan miten Lordin käy. Hyvä kun välillä uskalletaan kokeilla jotain uutta. Ehdottamasti kannitin Lordin valintaa
Ja tuonne sinun manoan,
Tuonne kehnoa kehoitan
Ukkokontion kotihin

Herra Tohtori

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #26 : Maaliskuu 14, 2006, 04:39:38 »
Yleinen mielipiteeni euroviisuista on tämä.

Eli: Euroviisuissa ei ole ABBA:n jälkeen ollut kuin kourallinen mieleenpainuvia/laadukkaita (ei välttämättä synonyymi) esityksiä, ja useimmiten ne eivät ole olleet voittajia Euromaiden keskinäisten äänestyspelien jaloissa kamppailevien artistien pyrkimyksistä huolimatta.

Lordi sinänsä mielestäni mainiota musiikkia tekevä bändi ja valittavana olleista ehdokkaista minun korviini paras. Lisäksi Lordi edustaa suomalaisen musiikin kaikkein parhaiten ulkomailla menestyvää alaa, toisin kuin kansalliset popstarssit :ick: ja idolintekeleet, Metsäkedot ja muut iskelmähiimailijat.

Puhe saatananpalvonnasta on aika paksua huttua ja sitä kuuleekin lähinnä ihmisiltä, jotka sanovat kaikkea tietyllä riffillä ja soundilla soitettua musiikkia saatananpalvontamusiikiksi. Kyseiset ihmiset eivät ole takuulla ole edes kuunnelleet euroviisukappaleemme lyriikoita, joista muuten saa selvää - toisin kuin monen muun hard-rock -virityksen sanoista. Ote:

The true believers, Thou shall be saved
Brothers and sisters keep strong in the faith
On the day of Rockoning It's who dares, wins
You will see the jokers soon'll be the new kings

...Rock 'n roll angels bring thyn hard rock hallelujah
In God's creation supernatural high...

Itse olen ateistinen agnostikko joten asialla ei niin ole minulle merkitystä, mutta minusta on jotenkin huvittavaa että tällaisia sanoituksia laulavaa yhtyettä syytetään sopimattomaksi edustamaan Suomea viisuissa "saatananpalvonnasta" johtuen. Itse asiassa Lordi on kaikkea muuta kuin mitä "pelottavasta" ulkoasusta voisi päätellä. Itse asiassa ulkonäön perusteella moittijoita voisi jopa sanoa jonkin asteen rasisteiksi.

Kuten sanottua, huvittavinta tässä koko touhussa on, miten Euroviisuihin kuolemanvakavasti suhtautuvat ihmiset yrittävät järkyttyneinä mollata Lordia kaikin mahdollisin tavoin: ulkonäköä pidetään kaameana, sanomaa pidetään saatanallisena (Lordi turmelee nuorten sielut!!!11!!), musiikkia pidetään ala-arvoisena rääkymisenä (jota se ei ole) ja muuta vastaavaa. Paras tapaus oli, kun ilmeisesti vakavissaan (?) väitettiin ettei Lordi sovi alle 15-vuotiaiden nähtäväksi... o_O Siinä vaiheessa repesin aika hyvin. Vallankin kun otetaan huomioon että Taru Sormusten Herrasta kelpasi ilman mitään hämminkiä K-11-luokituksella, jolloin 9-vuotiaat saivat katsoa leffat vanhempien kanssa. etä hoh hoijaa. No jaa, tuntematontahan aina vieroksutaan, ja Lordin edustama musiikkilaji lienee tuntemattomimpia valittavalle kansanryhmälle.

Jossakin vaiheessa tekisi nyt mieli sanoa valittajilleseuraavaa: Nyt se pää pois arseesta, kuunnelkaa se kappale läpi kokonaan ja jos ette pidä siitä niin älkää pitäkö älkääkä kannattako sitä - kyse on teidän mielipiteestänne eikä musiikista itsestään. Saatananpalvonnan kanssa Lordin musiikilla ei ole mitään tekemistä. Ateenassa katsotaan minkälaisen vastaanoton esitys saa ja Eurooppa äänestää miten äänestää - katsotaan kuinka käy. Suomen tulos ei millään voi huonontua männävuosien yritelmistä, joten siitä ei ole kyse. Turha kuvitella ettenkö minä olisi _hiukan_ hävennyt Suomen puolesta kun Nightwishin tilalle lähetettiin joku Nina Åström - muistaako joku Nina Åströmiä? Muistaako joku Nightwishin?

...Niin vähän arvelinkin. Toinen minua ärsyttävä tapaus oli Sillanpään Jarin tangoviritelmä, jossa oli yhdistetty huonosti tangomusiikin klisheisimmät palat ja pop/rock-musiikin tyylittömimmät ja tavanomaisimmat sävelkulut, tuloksena kappale joka ei oikein kuulunut mihinkään musiikkilajiin ja joka sai sen mukaisesti pisteitä. Voutilaisen biisi oli ihan mukiinmenevä biisi, muttei mitään erikoista sekään.

Lordilla on etunaan se, että joukosta erottuminen on ainakin taattua... Hupaisaa ajatella tosiaan sitä, kun jonkun Maltan tai Israelin tekopyhän "Love you love me be frends no kill" vikinän jälkeen lavalle nousee Pohjolan Lordi iloisine joukkioineen ja pistää pystyyn lavashownsa, joka on kuulemma yleensä mainiota viihdettä.

...tulipa pitkä viesti. No, whatever.

Zaldo

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #27 : Maaliskuu 14, 2006, 16:14:50 »
Hhmmm...Aluksi, kun kuulin, että Lordi oli valittu Euroviisuihin, järkytyin. Mietin, että eihän se nyt sinne sovi ollenkaan kaikkien discohumppakappaleiden sekaan... :) Mutta sitten...Eihän se Suomi nyt oikein huonomminkaan voi pärjätä kuin ennen, joten samapa tuo, kenet sinne lähettää ^^

Siis että varmaan hilpeää katsottavaa kun yhtäkkiä lavalle nousee Lordi, mummoni ainakin järkyttyi pahasti niin bändin musasta kuin ulkonäöstäkin. Varmaahan se on ettei tuolla valinnalla kisaa voiteta, mutta toisalta, onko siinä voittoa ihan oikeasti vakavissaan lähdetty hakemaankaan? ;)

Eli siis go Lordi go, tuo Suomelle mainetta ja kunniaa! :)

Tessa

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #28 : Maaliskuu 14, 2006, 17:45:58 »
En voi ymmärtää miksi Lordin voitosta tehtiin näin iso juttu. Kansa on äänestänyt ja sillä siisti. Tätä suurin osa suomen kansasta haluaa.

Itse olin Turussa paikan päällä katsomassa Lordin esitystä ja komeeta katteltavaa se oli. Ja Lordi ei ole pahimmasta päästä "heviä". Eihän sitä edes luokitella heviksi? Lordi euroviisuissa on huomattavasti hienompi juttu, kuin jos sinne olisi lähetetty esim. Jane, Jennie tms. Niillä ei paljoa erotuta. Lordin kappale ja ulkonäkö jäävät varmasti ihmisten mieliin, ja sitä paitsi, Lordilla on faneja muuallakin kuin suomessa. ;) että jos vaikka tänä vuonna voitto tulis suomeen. ;D

Surusilmä

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #29 : Maaliskuu 14, 2006, 19:16:15 »
Lööpeissä on nyt ollut Lordista ties mitä. Kuten että Lordi ei välttämättä pääsekkään euroviisuihin. Johan on naurettavaa. Kansahan sen päättää kuka sinne menee, ja kansa päätti tällä kertaa, että sinne menee Lordi.

Milloin Suomi on voittanut euroviisuissa? Kysynpähän vaan. Onko sillä niin väliä tuleeko se voitto vai ei, kannattaa joskus kokeilla jotakin uuttakin, kuten nyt tälläisia hirviötä (jotka muuten soittavat todella hyvää musiikkia).

Kannatan ehdottomasti sitä, että Lordi menee Ateenaan. Bändillä on kyllä ongelmiakin edessä. Miten saada muovimaskit pysymään ejinä siellä kuumuudessa ja haastattelut. Bändin uskottavuus menee menojaan jos he alkavat omalla äänellään antemaan haastetteluja. Mutta, Lordi menee Ateenaan, ja hyvä niin.

Hard Rock Hallelujah!

Poissa papitsu

• Vuotislainen
Lordi
« Vastaus #30 : Maaliskuu 14, 2006, 19:19:58 »
Ennen pidin Lordia aika semmoisena "hevinä". En osaa kunnolla selittää. Semmosena muka-hevinä teinimusiikkina. Nytten kun on perehtynyt asiaan, niin musiikkihan on ihan hyvää. Ennen en ollut kuullut kuin nämä WYLAM:in ja Devil Is A Loserin. Tuommosta päähän soimaan jäävää musiikkia, mikä ei kuitenkaan ollut mitään loistavinta. Tuo uusi levy rokkaa kunnolla. Ja onhan se aikamoinen kunnia Lordille että levylle tuli vierailemaan muusikoita KISSistä, Twisted Sistersistä ja Alice Cooperista. Tuo euroviisusysteemi oli ihan loistava juttu. Bändillähän on kuuntelijoita ympäri Eurooppaa. Vielä kun pärjäisivätkin.
Tyhjää.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Lordi
« Vastaus #31 : Maaliskuu 14, 2006, 19:25:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Astarte"

Viimeinen kysymys: Tietääkö kukaan ketään joka vakavissaan uskoo siihen että Suomi pärjäisiä Euroviisuissa?

No, en nyt voi varsinaisesti sanoa täysin uskovani Lordin voittoon, mutta kummallisia asioita tapahtuu. Lähes kaikki on mahdollista.

Sain tänään koulusta tullessani kauhean kikatuskohtauksen, kun luin paikallislehteä. Mielipideosastolla pari ihmistä pauhasi vaahto suussa, että olivat kuulemma hyvän musiikin ystäviä ja etteivät millään voineet ymmärtää Lordin valintaa Suomen ehdokkaaksi. Ihan kuin Euroviisut olisi joku todella vakava asia.

Enkä kyllä yhtään ymmärrä tätä noussutta hirveää meteliä. Hei halloo, Euroviisuthan tässä nyt vain kyseessä on. Nyt on edes olemassa toivo siitä, että siellä lavalla edes näkee jotain mielenkiintoista. En minä ainakaan ensi kuuleman jälkeen ole muistanut, millaisia kappaleita siellä esitettiin. Tai millaiset ihmiset niitä esittivät.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Samia

• kettu
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Luihuinen
Lordi
« Vastaus #32 : Maaliskuu 14, 2006, 20:27:39 »
Komppaan Rainmakeria. Euroviisut. Voihan se olla jollekulle intohimo, mutta -

Juuri tuo ärsyttää. Että Lordi ei ole hyvää musiikkia, ja siksi sitä ei voi muka lähettää edustamaan Suomea. Että muut maat saavat Suomesta huonon kuvan. En tajua, miten kukaan voi olla niin idiootti että määrittelee asioita noin. Minäkin voin tietysti sanoa jotakin huonoksi musiikiksi. Mutta se vaatii plagioimista, kahden soinnun jumputusta tmv. Ja siihenkään minulla ei olisi oikeutta.

Jos Suomi kerrankin lähettää erottuvan esiintyjän, niin eikö siitä pitäisi olla vain iloinen?
"Always be specific when you lie." (rule #7)

Smaug

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #33 : Maaliskuu 14, 2006, 20:37:27 »
No jätetään nyt Lordin voitto/pärjäämismahdollisuudet nurkkaan hetkeksi ja keskitytään olennaiseen. Jotenkin ihmisten mielipiteistä ja kirjoittelusta saa sen kuvan että oikein keksimällä keksittiin hirviöpukuiset miehet soittamassa heviä. EIEIEI. Lordihan on alkanut toimia jo monta vuotta sitten, eikä nämä maskit ole kehitetty euroviisuja varten. Lordi on bändi ja ehdokas muiden joukossa. Joten kun kuulin että Lordi on ehdokkaana euroviisuihin ajattelin vain että ok, kerrankin jotain vähän erilaista (musiikillisesti!!). Palataanpa nyt sitten tähän pärjäämisprosenttiin. En usko että Suomi (huom! puhun nyt maasta, en maata edustavasta bändistä) tulee pärjäämään kovin hyvin. Onhan se ennenkin nähty. Toisaalta Suomi ei ole kokeillut vielä mitään raskaampaa kuin joutavat rillutukset, joten se on nyt vaan enää sikäläisestä tuomaristosta kiinni.

Sitäpaitsi näitte itsekin miten suuren prosenttimäärän Lordi sai äänestyksessä. Ja vielä joku kehtaa valittaa siitä että miksi näin kävi. Suomen kansa on puhunut joten turpa kiinni. Aamen.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
Lordi
« Vastaus #34 : Maaliskuu 15, 2006, 14:33:12 »
Kaikkien kauhistelevien mummojen ja uskovaisten pitäisi lukea tämä  

http://www.iltasanomat.fi/arkisto/uutinen.asp?folder=%2FUutiset%2FViihde&pvm=15%2E3%2E2006&id=1142606

Oli Lordi parempi vaihtoehto euroviisuihin kuin joku Tomi Metsäketo.

(uusi osoite päivitetty 30.3.2006)
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Myrskytuuli

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #35 : Maaliskuu 15, 2006, 18:12:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Lady Asensio"
Oli Lordi parempi vaihtoehto euroviisuihin kuin joku Tomi Metsäketo.

Minä yhdyn tuohon. Ei Euroviisuissa pärjää millään balladeilla. Ei ole pitkään aikaan pärjännytkään.
Minäkin luin tuon jutun siitä, etä Lordia ei päästettäisi näihin niin paljon julkisuutta keränneisiin Euroviisuihin. Eijei, eihän sitä näin voi tehdä. Suomen kansa on valinnut edustajakseen sinne Lordin, ja sillä siisti. Ja eihän sitä tästä alemmas voi enää joutua, niin miksi ei sitten kokeilla tällaista 'monsterirokkia' (mikä vertaus). Nostihan Ruslanakin Ukrainan kuvaa. No jaa.
Lainaus käyttäjältä: "Astarte"
Jos Suomi kerrankin lähettää erottuvan esiintyjän, niin eikö siitä pitäisi olla vain iloinen?

No totta kai siitä pitää olla iloinen. Ja jotkut vielä kehtaavat väittää, että Lordi pilaa Suomen maineen. Njääh, en minä siihen usko. Eikö Jari Sillanpää pilannut sen jo niillä siipihörselöillään? Eikö?
Okei, Lordi oli oikea valinta Ateenaan, sen vain sanon. Ja Hard Rock Hallelujah on euroviisu vailla vertaa (erilaisuutta, showmeininkiä ja se on siinä).

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Lordi
« Vastaus #36 : Maaliskuu 15, 2006, 21:01:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Myrskytuuli"
[Ja jotkut vielä kehtaavat väittää, että Lordi pilaa Suomen maineen. Njääh, en minä siihen usko. Eikö Jari Sillanpää pilannut sen jo niillä siipihörselöillään? Eikö?

Olen 100% samaa mieltä kanssasi. Jari Sillanpää löi viimeisen naulan suomenmaineen arkkuun. Sehän oli suoraan senottuna naurettavaa katsottavaa kun hän heilu niiden enkelisiipiensä kanssa lavalla. Ihmettelenkin miten se tyyppi pääsi jatkoon? Jos Jari päästettiin jatkoon ilman minkäänlaista haukkumista niin johan on. Päästettiin lepattamaan niiden siipiensä kanssa muille maille. Siihen verrattuna Lordi on vakavasti otettava bändi jolla on hyvät mahdollisuudet voittaa.
"Are we there yet?"
"No"

Surusilmä

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #37 : Maaliskuu 15, 2006, 21:35:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Hopeanuoli"
Lordi on vakavasti otettava bändi jolla on hyvät mahdollisuudet voittaa.

Juuri niin. Ystä hyvät mahdollisuudet voittaa, kun kaikilla muillakin sinne päässeillä bändeillä/artisteilla. Ehkä jopa paremmatkin, Lordihan on tunnettu siellä sun täällä päin Eurooppaa, ottakaa nyt se huomioon.

Enkä ymmärrä ollenkaan, miksi Lordia ei saisi päästää Ateenaan? Osaisiko joku vastata tähän kysymykseeni? Lordi Ateenaan ja sillä hyvä. Piste.

Hard Rock Hallelujah!

Ascelia

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #38 : Maaliskuu 19, 2006, 12:29:06 »
Mun mielestä paras perustelu sille, että Lordia ei saa päästää Ateenaan on se, että niiden musiikki ei sovi iskelmäkilpailuun!

Toisaalta kun ajattelee asiaa enemmän niin tunnen vain sääliä Lordin jäseniä kohtaan - mahtaa mennä huonosti, jos haluaa voittaa euroviisut.
Janella olis ollu ainaki sata kertaa paremmat mahdollisuudet voittaa ;<

Poissa Zirli

• Kuolonsyöjänuoret,
  • Vuotislainen
Lordi
« Vastaus #39 : Maaliskuu 19, 2006, 13:20:40 »
Ehmn, Ascelia, ensinnäkin Lordi on kutsuvieras, joten en oikeastaan sanoisi että jäseniä tarvitsisi sääliä koska heillä menee niin huonosti... heidät kutsuttiin. Eihän se tarkoita, ettei Lordi haluaisi Euroviisuja voittaa, mutta luulisin että he lähtevät mukaan mm. muuttakseen vähän juuri tuota "se on iskelmälaulukilpailu, hyi pois tollaset örkit, jotai saatananpalvojia" -linjaa. Euroviisuissa perinteisesti on edustettuna juuri tuota iskelmä puolta, mutta tarkoittaako se, ettei muunlaista musiikkityyliä sallittaisi? Rasismia, hmm? :p
Lordia ei todellakaan tarvitse sääliä, tietääkseni heillä on suht paljon faneja ulkomailla kotimaan lisäksi. Ja mitä Janeen tulee... En usko että olisi missään tapauksessa pärjännyt sen paremmin kuin Lordikaan. Lordilla on edellytykset jopa voittoon, pitää vain osata hyväksyä välillä jotain erilaista.

Mitään oikeasti hyvää syytä sille, ettei Lordi saisi Ateenaan päästä, ei ole. Paitsi jos bändi itse haluaa jäädä pois.
We can easily forgive a child who is afraid of the dark;
the real tragedy of life is when men are afraid of the light.
-Plato

Surusilmä

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #40 : Maaliskuu 19, 2006, 21:30:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Ascelia"
Toisaalta kun ajattelee asiaa enemmän niin tunnen vain sääliä Lordin jäseniä kohtaan - mahtaa mennä huonosti, jos haluaa voittaa euroviisut.
Janella olis ollu ainaki sata kertaa paremmat mahdollisuudet voittaa ;<

Ai että mahtaa mennä huonosti. Millä perusteella? Minä uskon, että Lordi pärjää hyvin, ja varmasti paremmin mitä Jane olisi pärjännyt. Lordilla on paljon faneja euroopassa, ja he äänestävät, varmasti. Lordi tuo jotain uutta ja jännittävää euroviisuihin. Yrittäkää nyt hyvät ihmiset ajatella positiivisesti.

Lizlego

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #41 : Maaliskuu 19, 2006, 21:40:17 »
Ihmetyttää nämä ihmeelliset määritelmät teiniäksdeerääynnästä ja vähän muustakin. En ole teini enkä yleisesti ottaen tykkää rääynnästä, mutta silti Lordia on kiva kuunnella. Joku tuossa sanoikin, että ihmiset eivät uskalla olla omia itsejään tai tehdä sitä mitä itse haluavat, mutta sitä se nuoruus on. Pitää olla niin cool ja jos jokin asia jostakin hyvin kummallisesta syystä määritellään jonkun toimesta "pissisten touhuksi" tai "teiniäksdeerääynnäksi", ei sitä voi tehdä. Sääli, sillä silloin elämä on rajoittunutta. Mutta sitä samaa se on vanhempanakin. Jos jokin määritellään nuorisomusaksi, saa olla aika rohkea, että uskaltautuu aikuisena ikäistensä seurassa tunnustamaan mieltymyksensä.

Olkoon miten vaan ja olkoon Lordi kuinka suuri vitsi hyvänsä, se musiikki viihdyttää minua. Lordi on myynyt Suomessakin hyvin ja keikkaillut ulkomailla. En usko, että paljon sääliä keneltäkään tarvitsee. Ja kyllä olisi ketuttanut rankasti jos joku Jane vaikka olisi valittu. Siinä meillä vasta onkin tusina-tavaraa.:) Kivaa kuunnella, muttei kyllä varmasti erotu mitenkään mistään missään kilpailussa, kun ei erotu kotimaisestakaan tusinajytkeestä.

Poissa Diare Snape

• Hirnyrkki
Lordi
« Vastaus #42 : Maaliskuu 19, 2006, 23:05:01 »
Todella hyviä kommentteja täällä ihmisillä, oikein hyviä. Varsinkin Herra Tohtorilla. Ja Surusilmä on kiitettävästi täällä bändiä puolustellut.

Hmm, täällä on jo hyvin pitkälti kaikki sanottava tullut, pariinkiin otteeseen.

Haluan vielä todellakin painottaa sitä, että tänävuonna Suomen kansa äänesti   haluamansa edustajan Ateenaan. Ensimmäistä kertaa. Oli suoranainen häpeä että Nightwish voitti kyllä katsojien äänestystulosten mukaan, mutta tuomarit eivät heitä kisoihin päästäneet.

Suomi on hevin luvattu maa, täältä on lähtenyt musiikkia maailman kartalle, ja viimein jopa Amerikassa tiedetään, että täällä sitä osataan tehdä. Edustetaan sitten kisoissa sillä, mitä osataan.

Ja ei Euroviisuja kannata ottaa tosissaan, kaikki äänetkin on naapuriääniä, eikä siellä oikeasti hyviä kappaleita koskaan sorruta äänestämään. Lordikin on itse lähdössä Ateenaan ihan seikkailumielellä.

Mummo kauhistelee maskeja ja pelkää saatanaa, mutta kuka heistä tajuaa sen verran että radiossa soi "Devil is a loser"?

Eniten minua hymyilyttää, että taitaa tulla euroviisuhistoriaa Suomessa, sillä kaikki aikovat kisat katsoa. Joko todistaakseen oman kantansa, Lordin puolesta tai vastaan, tai ihan vain koska kerrankin on jotakin katsottavaa.

----

Se Euroviisuista. Nyt haluan puhua uudesta levysta, The Arockalypsestä.
Ensialkuun levy ei ihan heti lämmennyt minulle, siis niin  välittömästi kuin kaksi edeltäjäänsä. Mutta kuuntelin sen vähän ajan päästä uudestaan, ja kulutin levyä viikkoja putkeen.
On koittanut uusi aika yhtyeelle, ja sen huomaa levyn musiikillisesta suunnasta. Lisää kitaraa, ja Amen sekä Ox laulavat yhä enenevissä määrin kertosäkeiden taustoissa.
Ja levyllähän oli iso liuta vierailevia, suuria nimiä. Kuten itse Bruce Kullick(from KISS, yhtyeen suurin vaikuttaja)

Hard Rock Hallelujah sekä Bringin back the balls to rock olivat Loistavia, mutta ehdottomasti paras biisi oli Who's your Daddy. Monet eivät siitä välttämättä toiston takia pidä, mutta minulle se iski kuin vasara alasimeen, kipinät vain sinkoili korvista.

Levy sai taas aikaan hyvin leveän, kieroutuneen kestovirneen.
"Pirate's do it for the booty"

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Lordi
« Vastaus #43 : Maaliskuu 22, 2006, 20:48:36 »
Ihmetyttää syvästi jollei Lordi pääse edes karsinnoissa (finaalia edeltävässä kisassa) ohi viimevuotisen suomen sijan (en tiedä mihin... Jari siellä pääsi (vai oliko se se Gary???)). Mitä useammin kuulen tuon Hard rock Halleluja! -kappaleen sitä enemmän pidän siitä. Itseasiassa se voi olla hyvinkin mahdollista että päästään finaaliin. Kappale on niin hyvä. Jos me ollaan viimisiä niin alan epäilemään liittoutumista suomea vastaan tuolla euroopassa...
"Are we there yet?"
"No"

Surusilmä

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #44 : Maaliskuu 24, 2006, 15:44:54 »
Onkos joku nähnyt tuon Hard Rock Hallelujah biisin videon? Minä olen sen kerran nähnyt, silloinkin olin puoli tokkurassa, kun olin kipeänä, mutta kuitenkin.
Video on mielestäni hyvä. Juuri Lordi tyylinen. Tyttö katsoo kauhistuneena, mutta lopulta muuttuu itsekkin samanlaiseksi, kun Lordi on, eli hirviöksi. Mainio video.

Ascelia

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #45 : Maaliskuu 25, 2006, 16:46:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Zirli"
Ehmn, Ascelia, ensinnäkin Lordi on kutsuvieras, joten en oikeastaan sanoisi että jäseniä tarvitsisi sääliä koska heillä menee niin huonosti... heidät kutsuttiin. Eihän se tarkoita, ettei Lordi haluaisi Euroviisuja voittaa,

En tästä kutsujutusta tiennyt mitään, mutta metron (tai satasen) haastattelussa ennen karsintoja Lordin vokalisti nimenomaan uhosi että Lordi aikoo voittaa euroviisut!
Ja mitä tarkoitin tuolla että "menee huonosti" on se, että euroviisut ei oo mikään maailman kuumin juttu.

Poissa Zirli

• Kuolonsyöjänuoret,
  • Vuotislainen
Lordi
« Vastaus #46 : Maaliskuu 25, 2006, 17:37:24 »
Ascelia, kyllähän minä myönsinkin, että Lordi varmaan haluaa voittaa Euroviisut, en tiedä mitään syytä miksei haluaisi. Ja ns. uhoaminen on varmaan ihan normaalia. Selvennäthän, jos en nyt ymmärtänyt mitä ajoit takaa.
Ja joo, kyllä ymmärsin mitä tarkoitit sillä huonosti menemisellä, eihän Euroviisut ole mikään maailman kuumin juttu - varsinkaan rockbändille. Mutta minusta vaan on väärin sanoa, että Lordilla menee huonosti, koska he eivät vetäytyneet kisasta johon heidät (minun tietääkseni ainakin) kutsuttiin. Pointtini on siis se, että he eivät anoneet päästä mukaan, eivätkä lahjoneet äänestäjiä äänestämään heitä Ateenaan.
We can easily forgive a child who is afraid of the dark;
the real tragedy of life is when men are afraid of the light.
-Plato

Sotasopuli

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #47 : Maaliskuu 25, 2006, 22:26:53 »
Lainaus käyttäjältä: "myrkkyleppis"
nein. en tykkää.
aivan kuten tuolla joku sanoi, tuollaista teinixxxrääyntää ja muka niin-heviä-ja-rockia...

ne on liian yliampuvia ja täysin feikkejä.
niidenhän idoli on KISS (bändi), ne on ottanut LIIKAA vaikutteita niiltä, aivan liikaa. kopio. KISSiä voikin jopa kuunnella...

Lordissa ei ole mitään KISS - tyylistä.. Lordi on wnb slipknot eikä sillä ole mitään tekemistä KISSin kanssa :F

Ihan okei bandi, suunilleen lordin kaltasta musaa kuuntelen (tai vähän raskaampaa metallia, lähinnä deathia ja blackiä) :|

Lordihan pääsi euroviisuihinkin ja varmasti niittää siellä aika paljon huomiota :P

Lizlego

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #48 : Maaliskuu 25, 2006, 23:40:56 »
Haa! Lordissa on ainakin yksi KISS-tyylinen juttu ja se on ne tulet. KISS:hän on tullut tunnetuiksi lavashowstaan, joissa on näyttävät tulet. Ja tietenkin KISS käytti myös maskeerausta esiintyessään. Vieläkö KISS on hengissä? Musiikillisesti en sitten näe yhteyksiä, mutta eikö hirveän moni bändi ole ottanut vaikutteita KISS:ltä? KISS:hän on kanssa saanut paljon haukkuja osakseen ei-vakavasti otettavana pellebändinä.

Smaug

• Ankeuttaja
Lordi
« Vastaus #49 : Maaliskuu 26, 2006, 01:00:29 »
Lainaus käyttäjältä: "Legoliz"
Haa! Lordissa on ainakin yksi KISS-tyylinen juttu ja se on ne tulet. KISS:hän on tullut tunnetuiksi lavashowstaan, joissa on näyttävät tulet. Ja tietenkin KISS käytti myös maskeerausta esiintyessään. Vieläkö KISS on hengissä? Musiikillisesti en sitten näe yhteyksiä, mutta eikö hirveän moni bändi ole ottanut vaikutteita KISS:ltä? KISS:hän on kanssa saanut paljon haukkuja osakseen ei-vakavasti otettavana pellebändinä.

Siis eiköhän aika moni bändi käytä lavashow'ssaan pommeja ja tulisuihkuja!?  Mistä niin päättelet että vain ja ainoastaan Kiss olisi sitä kokeillut? Sitäpaitsi niitä on ollut kautta aikojen eikä Kiss tule olemaan ensimmäinen bändi jonka keikalla olisi jotain räjähtänyt eikä Lordi tule olemaan viimeinen.

Ja joku tuolla aiemmin sanoi että Jane olisi ollut parempi, no niiden esiintyminen oli kyllä musiikillisesti jotain niin kauheaa ja epävireistä että teki mieli itkeä verta.