Kirjoittaja Aihe: Mitä haistaisit lemmenjuomassa?  (Luettu 42651 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lee

• Pitäjä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mitä haistaisit lemmenjuomassa?
« Vastaus #175 : Heinäkuu 24, 2012, 15:41:31 »
Vaikee sanoo, mutta varmaankin:

-Raikas ja kylmä talvi-ilman tuoksu (:
-Kielo
-Veden kloorin tuoksu
-Suolaveden tuoksu
-Vastaleivotut piparkakut
-Tuoreen leivän tuoksu (mahdollisesti ruisleipä)

Hmm..mistähän syystä näin paljon vedenhajua?

Poissa Unituhka

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: DreamAsh2093
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #176 : Tammikuu 11, 2013, 10:52:41 »
Oon aika varma, että haistaisin mun lemmenjuomassa...

Play Boy -axen tai miesten hajuveden (jonka nimeä en muista - tais olla joku David Beckham)
- En osaa edes sanoin kuvailla sitä, miten paljon mä tykkään noitten tuoksusta. Ihan vain sen takia, et se tuo mulle mieleen poikaystäväni ja hän tuo mieleeni parhaimmat muistot.

Keitetty riisi
- Liittyen edelleen yllämainittuun kumppaniin, niin hänen kotonaan tuoksuu aina keitetylle riisille (puoliksi kun on Vietnamilainen). Vietän sielä niin paljo aikaa, et ovesta kun astuu sisään, niin tuoksuu tosi kotoisalle.

Vanilja&Cafe -shampoo
- Lempishampoo, mitä käytän. Joskus vaikka, en olis tätä käyttänytkään, niin mä tuoksun sille silti. Ihana tuoksu ehdottomasti --
Kata -> Unituhka

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #177 : Tammikuu 11, 2013, 20:01:12 »
Itse haistaisin todennäköisesti jotain luonnontuoksuja, kuten..
-Vesisateen jälkeinen hetki: kaikki on puhtaimmillaan ja raikkaimmillaan, muutkin tuoksut ehkä terävimmillään silloin..
-Meri: Olen koko ikäni asunut merenrantakaupungissa, ja käynyt aina isovanhempieni mökillä uimassa, viettänyt siellä aikaa, ja meren tuoksu on jäänyt mieleeni.. Sellainen suolainen ja raikas..
-Metsä: ah, se luonnon raikkaus, metsän vihreyden voi haistaa..

Ja ei-luonnontuoksuista..
-Tuore pulla: tuo mieleen lapsuuden, ne hetket, kun odotettiin, että mummu saisi pullat uunista ja pääsee syömään.. Hyvien muistojen takia tämä..
-Kirjat: tätä en osaa ehkä perustella, rakastan vain kirjoja ja niiden tuoksua paljon..
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #178 : Tammikuu 11, 2013, 20:48:22 »
Haistaisin luultavasti villalangan tuoksun, koska rakastan neulomista, ja pidän villan tuoksusta. Lisäksi haistaisin varmaankin uuden kirjan tuoksun, koska olen huomannut aina saatuani käsiini uuden kirjan haistelevani sen tuoksua.. :D Lisäksi voisin ehkä haistaa mintun tai suklaan, tai minttusuklaan. Johtuu rakkaudestani minttusuklaaseen. omnom. Nyt tekee mieli suklaata. Siinä kai kaikki. :)
You put your arms around me and I'm home.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #179 : Tammikuu 12, 2013, 14:47:04 »
No, ihania tuoksuja on paaljonpaljon, mutta listataan nyt vaikka kolme :)

1.Suolainen merituuli
Siitä tulee vapaa ja kesäinen olo. Rakastan sitä raikasta tunnetta, joka syntyy kun istuu saaressa kallioilla ja antaa tuulen puhaltaa hiuksissa <3

2.Öinen ilma
Varsinkin kesällä ja ulkomailla yöilman haistelu on tosi rentouttavaa ja siitä tulee runollinen ja taitellinen olo x) Sielu lepää ja vapautuu, taidan olla yöihmisiä...

3.sushibaarin tuoksu
Omnom se soijan, riisin, lämpimän misokeiton ja wasabin raikas namnamtuoksu... En osaa selittää, mutta ah<3
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #180 : Tammikuu 17, 2013, 20:05:46 »
Hmmm... Vaikea kysymys, nyt tulee mieleen ainakin:
-sateen jälkeinen ulkoilma
-kirjat
-alkoholiton glögi
-jotkut lämpimät ja tuoreet suklaa leivonnaiset
-mieto piparminttu
-kermainen kahvi

näitä olisi kyllä varmaan vaikka mitä :D joku tärkeä saattoi myös unohtua
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #181 : Kesäkuu 01, 2014, 20:58:59 »
Minustakin tämä on vaikea kysymys. Vastauksia voisi olla hyvinkin paljon, koska monet tuoksut viehättävät minua. Saattaisin haistaa ainakin pihkan, sateen jälkeisen raikkaan tuoksun kesäilmassa, uudet kirjat ja jotakin muuta, joka viittaa luontoon, rauhallisuuteen tai johonkin rakastamaani asiaan.
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
« Vastaus #182 : Kesäkuu 02, 2014, 14:55:11 »
Tää on vaikea kysymys, mutta vaihtoehtoja ovat esimerkiksi nämä:
Villivadelmien tuoksu - meidän pihalla kasvaa niitä kesäisin ja niiden tuoksu tuo aina mieleen kesän ja vadelmien maun :-)
Kukkien tuoksu - olin n. viikko sitten kukkakaupassa ja siellä tuoksu jotenkin kodikkaalta. Keksin pian miksi. Mun mummu ja pappa on aikamoisia viherpeukaloita, ja niiden pihalla on vaikka mitä kukkia. Kukkakaupassa siis tuoksu samalta kun niillä ja  niillä on aina kodikasta :-)
Kesän tuoksu - en oikein osaa selittää tätä, mutta haistoin sen äsken ulkona ollessani. Tähän kuuluvat myös yllä mainitsemani tuoksut. Kesä tuoksuu jotenkin erilaiselta kuin muut vuodenajat - johtuu varmaan esimerkiksi siitä, että luonto on silloin vehreää ja kukkivaa! :-)
Vanhan kirjan sivut - mulla on yks sellanen satukirja, jota pienenä luin. Sen sivut tuoksuu joltain joka jotenkin tuo muistoja mieleen mut en vaan saa päähäni mitä.
Vastaleivottu lämmin leipä (patonki tai muu sellainen) - Tätä tuoksua en kovin usein pääse haistamaan, mutta voin kuvitella sen mielessäni :-)

Tossa nyt joitain, voi niitä olla enemmän tai vähemmänkin, tai ne voi olla ihan erilaisia kun noi, mutta kuitenkin :-)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2014, 13:33:37 kirjoittanut Ruby »
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #183 : Heinäkuu 03, 2014, 21:59:59 »
   Minä haistaisin lemmenjuomassa... Tomaatti-mozzarellapitsan, uuden kirjan sivut, kanelin, sulan valkosuklaan, omenapiirakan, hevosen, ruusun, nuotion, mansikan, puhtaan kodin, hiustenhoitoaineen... ihan varmasti kulauttaisin kurkkuun tuommoisen litkun, aah <3

//EDIT: imppaan aina sateen jälkeistä ulkoilmaa, se on niin ihana tuoksu <3
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2014, 22:03:21 kirjoittanut huispauskotka »
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Werewolf

• kuolonsyöjän kasvonaamio
  • Vuotislainen
  • 100% Death Eater
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #184 : Heinäkuu 05, 2014, 21:40:22 »
Tää saattaa kuulostaa oudolta, mutta haistaisin lemmenjuomassa valkosipulin, pakkasen (miten sen voi haistaa?) ja kahvin.

Valkosipuli on ihanaa. Se tuoksuu hyvälle ja maistuu hyvälle. Olen koukussa.
Pakkanen on... Hmmmm... En tiedä. Jotenkin se pakkasen kirpeys ja raikkaus vetoaa minuun.
Kahvi... Aahh... Ihanimpia tuoksuja ikinä! En juo kahvia, mutta haistelen sitä. Koukussa tähänkin.

Lisäksi siinä saattaisi tuoksua vanhat kirjat, kala, pöly (kutittaa nenään), kostea sammal ja pahvi.

Poissa rikkoriina

• Vuotislainen
« Vastaus #185 : Heinäkuu 14, 2014, 20:07:40 »
Vaikea kysymys. Haistaisin luultavasti bensan hajun. Mummolan autotalissa tuoksuu aina bensalle ja eräs hyvä ystäväni tuoksui kerran bensalle ja se haju painui nenääni, joten varmaankin siksi. Myös kirjojen tuoksun saattaisin haistaa lemmenjuomassa... Pidän todella näistä kahdesta tuoksusta/hajusta ^^
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2015, 14:17:10 kirjoittanut rikkoriina »
"Suistutaanko kuiluun yhdessä?"
"Eihän meitä voi mikään erottaa"

-Professori Moriarty

Poissa hallakki

• Vuotislainen
« Vastaus #186 : Heinäkuu 29, 2014, 22:05:41 »
Haistaisin lemmenjuomassani vastapaistetun pullan tuoksun. Voiko parempaa olla? Kardemumman tuoksu ja ensimmäinen puraisu pullasta, se on kuin pala taivasta. Haistaisin myös hevosten ja koirien turkin tuoksun. Se on jotenkin niin ihana tuoksu, ja eläinrakaskin olen. Sitten haistaisin sateen jälkeisen ulkoilman. Sitä tekee mieli vetää keuhkoihinsa aina vain uudestaan. :)

Poissa LLK

• Vuotislainen
« Vastaus #187 : Heinäkuu 30, 2014, 00:18:07 »
Haistaisin meren, luonnon sateen jälkeen, mozzarella pitsan, poikaystävän tuoksun ja hänen hajuveden, klooriveden, kirjat, koiran puhtaan hajun samaten kanin ja nurmikon.. <3
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2014, 00:24:07 kirjoittanut LLK »

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #188 : Elokuu 02, 2014, 01:37:15 »
Haistaisin hevostallin tutunkirpeän tuoksun, sateen jälkeen kostean ruohon ja puupölyn, isän vaatteet tuoksuivat aina puupölyltä kun olin 4-vuotias, haju on minulle yhä tuttu haju kun isän työpaikalla haisee yhä puupöly ja puun tuoksu tulee isän mukana kotiinkin. :D
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RiverSilver16420
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #189 : Elokuu 04, 2014, 08:35:32 »
Rakastan teen tuoksua (joka ikisen teen <3) luultavasti haistaisin sen lemmenjuomasta... Mitäs muuta? Monet luonnon tuoksut, jotka haistaa esimerkiksi kävellessä metsässä :). Männyn tuoksu, koivun nuorehko vehreyden haju, havun neulaset.... Nämä ovat vain rakastettavia tuoksuja muuta ei pysty sanomaan. Hunajakin tuoksuu ihanalle ja lohduttavalle ;). Ehkä haistaisin siinä myös monien mausteiden tuoksuja...

No siinä kaikki mitkä luultavasti haistaisin tuosta juomasta. Luulin tämän olevan vaikea kysymys, mutta ihan helppoahan oli löytää ne tuoksut :). 

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #190 : Syyskuu 21, 2014, 21:37:47 »
Haistaisin varmaankin sateisen yön tai hevosen, ne ovat niin ihania tuoksuja...
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa snikkeri

• Se tyyppi joka laulaa koulun käytävillä
  • Vuotislainen
« Vastaus #191 : Lokakuu 04, 2014, 16:40:59 »
Hmmm...

Näitä tälläsii juttuja on kyllä aina kiva miettiä : D

Näitä tuoksuja on niin paljon et vaikee päättää, mut tässä muutama (Montakohan siinä VOI haistaa? Eiks ois aika ärsyttävää haistaa 20 tuoksuu yhtä aikaa/ne yhdistelmät ei välttämättä ois kauheen kivoja. Mutta kai sen selittää sellanen pikkujuttu kuin TAIKUUS xp)

1) SUKLAA, kosa suklaa on ihanaa
2)Hevosen tuksu, kun tykkään niistä
3)se ihana, raikas tuoksu sateen jälkeen :3
4)vanilija<3
5)syreeni tai tuomi, tulee kesä mieleen ja ne vaan tuksuu niin hyvältä :D

"Totta kai tämä tapahtuu sinun päässäsi, Harry, mutta minkä takia se silloin olisi epätodellista?"

-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset, J.K Rowling

Poissa Kirjatoukka

• Vuotislainen
  • Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
« Vastaus #192 : Lokakuu 26, 2014, 17:38:34 »
Luultavasti nämä:
- uuden (tai no miksei vanhankin) kirjan tuoksu
-sateen jälkeinen tuoksu ulkona
-vasta leivottujen pipareiden tuoksu
-tervan tuoksu
-koivun tuoksu
-vasta leikatun ruohon tuoksu
-se tuoksu joka tulee vasta raapaistusta tulitikusta
-ja tuoksu, joka on aina jouluna kotona :D En oikeen osaa kuvailla sitä...
Ja saattaahan näitä olla enemmänkin, mutta en oo vaan koskaan tullut niitä ajatelleeksi (: Olisi kyllä kiva haistaa lemmenjuomaa :DD
"Harry! Jos me kuolemme, tapan sinut!"

Poissa Away

• Maailman yksinvaltias
  • Vuotislainen
  • Polvistukaa, kuolevaiset!
« Vastaus #193 : Helmikuu 16, 2015, 21:12:41 »
Suosikkituoksujani... No tykkään koirien tuoksusta, ja kanelikin on ihana tuoksu... Ja Harryhan haistoi lemmenjuomassa Ginnyn tuoksun vaikkei edes tiennyt sen olevan Ginnyn tuoksu, joten varmaan ihastukseni tuoksu. Ja metsän tuoksu on yksinkertaisesti upea.
Kneel before me

Poissa lovegood

• Vuotislainen
« Vastaus #194 : Maaliskuu 11, 2015, 12:17:58 »
Haistaisin varmasti ensimmäisenä järven tuoksun. Tykkään olla mökillä ja katsella laiturilla kun järvi myrskyää. Toinen olisi varmasti vanha nahkakantinen kirja, mikään ei voita nahan tuoksua! Se johtuu varmaan siitä, että olen koukussa kirjoihin ja historiaan. Yhtenä tuoksuna olisi varmasti luminen metsä. Rakastan hiihtämistä metsässä jossa et näe yhtään mitään ihmiseen viittaavaa. Siellä on vain minä ja luonto.

Poissa Katharina

• Vuotislainen
« Vastaus #195 : Maaliskuu 11, 2015, 13:38:41 »
1. Harry Potter -kirjojen sivut. Nykyään kirjojen sivut tuoksuvat jotenkin teolliselle, mutta vielä näin vuosien jälkeenkin Potter -kirjojen sivut tuoksuvat samalle kuin silloin, kun avasin ne ensimmäistä kertaa.
2. Kahvin tuoksu
3. Vastaleikatun ruohon tuoksu
4. Lontoon tuoksu. Tämä on hieman vaikeammin kuvailtavissa, mutta molemmilla kerroilla sama hieman puhdas ja makea tuoksu kaduilla toivotti tervetulleeksi. Tuoksu tuli vastaan myös autioilla kaduilla, joten en usko sen lähteneen ihmisistä.
"I don't want other people to decide who I am. I want to decide that for myself." -Emma Watson

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #196 : Maaliskuu 12, 2015, 17:34:15 »
Hmm... Paha kysymys.

No, ainakin haistaisin suklaan. Suklaa on ihanaa, olen riippuvainen siitä. <3 Sitten toisena tulee mieleen talli. Talli tuoksuu ihanalle, sellainen hevosen ja heinän sekoitus.  Niiiiin täydellistä. Varmaan haistaisin myös teen. Sitruunateen. Se on niin rakasta juomaa. Sitten ehdottomasti uuden kirjan tuoksu. Rakastan kirjoja ja lukemista!!!  Ja haistaisin varmaan myös Sitruunan, rakastan sen tuoksua, se on sellainen makean kirpeä. Ja viimeisenä yksi minulle tärkeä ihminen, ihastukseni. Hän tuoksuu ihanalta. <3

Siinäpä ne oli. Sitten yksi kysymys, vähän offia, kyllä, mutta miksi kirjoissa kaikki haistavat lemmenjuomassa vain kolme asiaa, tasan tarkkaan kolme? Outoa!
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
« Vastaus #197 : Huhtikuu 16, 2016, 19:51:19 »
Mä haistaisin varmaan:

-Playboy-antiperspirantin, koska se tuoksuu hyvälle ja rakkaani käyttää sitä, niin sen tuoksu saa aina hymyn huulille. ❤
-Lakritsipurkan, koska syötiin sitä rakkaan kanssa bussissa ennen kuin alettiin seurustella. 😊
-Miedon tupakan savun ja pakokaasun, näistä kummastakin tulee meidän jokseenkin epäonnisen rakkaustarinan hyvät muistot mieleen. 💑
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!