Kirjoittaja Aihe: Mitä haistaisit lemmenjuomassa?  (Luettu 36584 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • kuolonsyöjätär
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mitä haistaisit lemmenjuomassa?
« Vastaus #100 : Tammikuu 16, 2011, 13:23:13 »
Minä varmaan haistaisin äitini hajuveden, mansikan just semmosen äklömakeen ja uusien kirjojen tuoksun, mutta ei koulukirjojen vaan esm. Pottereiden ;D

Pitipäs päästä vielä muoksimaan, kun tärkein jäi: meren tuoksu on aivan ihana ja hullaannun siitä aina<3
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #101 : Tammikuu 16, 2011, 14:27:36 »
Hmmm... ainakin Metsän tarkemmin sanottuna Havumetsän, missä on kuusia ja sammalta:D En tiiä miks mut jotenki tulee mielee sellai ihana telttailuretki, missä eletään pelkillä luonnonantimilla:D

Ja sitten on piparminttu. Rakastan tooooosi paljon näitä karkkeja ja pystyisin syömään näitä niin paljon! :DD

Ja sitten on Pullan tuoksu, rakastan pullan tuoksua yli kaiken! Nyt rupes tekemään pullaa :P

Ainii ja on mlla vielä yksi: Mustaherukka tee :D <3

essya

• Ankeuttaja
« Vastaus #102 : Tammikuu 17, 2011, 01:41:25 »
Jos pitäisi listata vaikka kolme sellaista ihanaa tuoksua niin ne olisivat nämä;

1. Kesäisen sateen jälkeinen raikas tuoksu. amh, se vain on niin värisyttävän ihana ja maaginen tuoksu, saa hymyn huulille. ja nyt se sai minut odottamaan kesää. :D

2. Havumetsän tuoksu. Juuri sellainen hämärä, sammaloitunut, vähän kostea syksyinen metsä. Se tuoksu on myöskin aivan mahtava.

3. Exäni ominaistuoksu. Joillakin ihmisillä on vain niin ihanat ominaistuoksut. :D Ei niitä tuoksuja edes osaa oikein selittää, mutta tosiaan entisellä poikaystävälläni oli niin ihana ominaistuoksu. Aina oli pakko nuuskutella kun hänet näki. :D

Poissa Guetta

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #103 : Maaliskuu 31, 2011, 15:52:28 »
Ensimmäiset jotka tuli mieleen:

1.Sateen jälkeinen tuoksu - Ah, aina sateen jälkeen pitää ja varsinkin aamuisin nuuskimaan tuota raikasta hajua, kyllä tulee aina niin hyvä olo siitä..

2.Raikkaan metsän tuoksu Sitäkään ei voita mitään, kun menee sellaiseen havumetsään ja siellä sitten fantastinen tuoksu, oi oi..

3. Bensan tuoksu Olen minäkin niitä jotka sanovat että bensa ei haise, se tuoksuu :) Tosin en viitsi tätä tuoksua mitään hirveästi yleensä impata..

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Mitä haistaisit lemmenjuomassa?(Onnenjuomassa?)
« Vastaus #104 : Maaliskuu 31, 2011, 16:07:03 »
Vastasyntynyt, maidolle tuoksuva vauva. Siinä tuoksussa vaan on jotain, minkä haluis purkkiin ja muistoksi ikuisiksi ajoiksi. No okei synnytyksen jäljiltä nainen on muutenkin aikamoisessa hormonihumalassa, mutta se aika, ne tuoksut...

Suolammen ja ympäristön tuoksu kuumana kesäpäivänä. Suopursu, kanerva, sammal, havupuut...

No, eräs mies, ei ole oma puoliso, mutta tuoksun perusteella juuri hän oli se, joka huumasi miut. Ollaan ystäviä edelleen, mutta aika, paikka, tilanne ei ollut meidän puolella...

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #105 : Maaliskuu 31, 2011, 21:04:13 »
Rengaskumin käryn Jos minulla olisi riittävästi rahaa, haluaisin aloittaa rallikuskin uran, ihan vaikka pienemmistä luokista, esim. Ford Fiestalla. Noh, katsotaan, jos voittaisin joskus vaikka lotossa.

Donitsin tuoksun, lempiherkkuni. :)
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #106 : Maaliskuu 31, 2011, 21:16:43 »
Mietitääs. On vain niin paljon ihania tuoksuja.

Ainakin sellainen savun tuoksu joka tulee kun vaikka kynttilä sammutetaan, on ihana tuoksu. Myös meriveden tuoksua rakastan. Ja eräs isoäitini käyttämä hajuvesi, johon olen tottumisen myötä alkanut tykästyä vaikka parivuotiaana en siitä järin tykännytkään... :'D Ja sateen jälkeinen tuoksu<2

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #107 : Toukokuu 08, 2011, 16:04:19 »
Yksi nopea, nopea kysymys. Eikös se ole Amortentiaa (lemmenjuoma) joka tuoksuu?

Kuitenkin. Haistaisin ainakin vaniljan tuoksun, rakastan sitä ja se on niin pehmoinen ja kiltti (:D). Olen pienestä asti rakastanut kaikkea mikä tuoksuu vaniljalle. Nam nam.

Haistaisin parhaan ystäväni pesuaineen. :) Se tuoksuu jotenkin raikkaalle ja hyväntahtoiselle ja siitä tulee monia muistoja mieleen.
Juuri tällä henkilöllä on toooodella pitkät hiukset ja niitä aina tuoksuttelen :)

Sitten haistaisin ehkäpä vaikka sateen raikkaan metsän. Tästäkin tulee muistoja parhaasta ystävästäni, sillä asumme maalla, ja olemme viisivuotiaasta asti käyty metsäretkillä oli sää millainen hyvänsä. Erityisesti rakastamme lämmintä ilmaa ja sateenraikasta ilmaa kesällä, sillä silloin kaikki tuoksut ikään kuin liukenevat veden mukana (esim. mansikat ja kukat). Itseasiassa olen nyt 11 vuotta ja kävin viime viikolla metsäretkellä tämän henkilön kanssa:)

Voisin haistaa myös uudet (tai sitten vanhat) kirjan sivut koska rakastan lukemista.  Vastaleikatusta nurmesta tulee hyvälle tuulelle.
Kolvatun (ette ehkä tiedä mitä kolvaaminen on) puun tuoksu on niin lämmin ja ihana:) <3

Rakastan myös tuoksua, jota monet vihaavat <3 Nimittäin auton tuulilasinpesunestettä. Isäni käytti sellaista omenantuoksuista ja siinä oli kuitenkin häivähdys jotain kovaa ja päätäsärkevää, jonka omena pehmensi. Rakastan
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2011, 22:28:57 kirjoittanut annips »

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
Vs: Mitä haistaisit onnenjuomassa?
« Vastaus #108 : Toukokuu 08, 2011, 16:08:42 »
½ off kysymyss; Eikös se 'onnenjuoma' ole Amortentiaa ? Tai ainakin lemmenjuomaa, ei onnen.

Ehei, kyllä tässä puhutaan ihan onnenjuomasta, eli Felix Feliciksestä. Amortentia taas on maailman vahvin lemmenjuoma. Lemmenjuomaa juova ihminen rakastuu tulisesti juoman antajaan, kun taas onnenjuoma tuo juojalleen ilmiömäistä onnea.

Mutta siis, itse haistaisin varmaankin siinä hellun ominaistuoksun. Sellaisen Axen ja muun miehisen sekoituksen. Hän on se, joka sen onnen minulle takaa ja siksi varmaankin sen haistaisin. :) Myös kesäilma sateen jälkeen - voi että, se tuoksuu hyvälle! Silloin kun se todella tuoksuu ja astuu pihalle, ei voi olla nuuhkimatta ja tulematta iloiseksi. Sen verran raikas ja puhdas se on, saaden varmasti kenet tahansa juuri silloin ihailemaan Suomen luonnon puhtautta.

Voisin myös sanoa, että ehkä haistaisin myös äitini. Vaikka olenkin jo sen verran iso tyttö (mitä nyt kohta täysi-ikäinen), eikä äidin yöpaitaa tarvitse enää haistella kun äippä on yövuorossa, se tuoksu ei silti unohdu koskaan! Se on jännä sekoitus hajuvettä, ihovoidetta ja jotain. Äitiä.
Kyllä kirjassa ainakin sanotaan, että amortentia tuoksuu jokaiselle erilaiselta, ja sitten Hermione latelee omat tuoksunsa. Luin viime viikolla sen kohdan :D

Poissa Valkyrie

• Musta suola
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #109 : Toukokuu 19, 2011, 15:26:30 »
Ehdottomasti kirjojen tuoksun. Joku väittää, etteivät kirjat haise miltään, mutta väärässä ovat :D Luen hirvittävän paljon, ja kirjasto on minulle kuin toinen koti, joten siitä pystyy helposti päättelemään syyn kirjojen tuoksun rakkauteen :)
Myös tuo vastaleikattu nurmikko, metsä ja terva ovat mielestäni miellyttäviä tuoksuja, mutta kaikkein rakkain minulle on kirjojen tuoksu. Tuo metsä voisi kivuta kakkossijalle.

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #110 : Toukokuu 22, 2011, 19:44:51 »
Minä haistaisin naapurimme ruusupuskan. söin ne viime kesänä kun naapurit eivät olleet kotonaXD (tietenkin monen kahvikupin, kaljan ja sokerin vaikutuksen alaisena)
tai sitten voisin haistaa ukin verstaan. Siellä haisee jostain syystä ihan autoiltaXD kauhea imppaaminen alkaa aina kun menen sinne:DD

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #111 : Toukokuu 22, 2011, 20:13:47 »
Hmm. Itse varmaan haistaisin metsän sateenjälkeen, meren, suklaan, erään ihmisen tuoksun ja mansikan. Sekä tietysti vanhat kirjat, mieluiten TSH:n...
Metsä sateenjälkeen tuoksuu ihanalta. Niin raikas, niin ihana... Minulla on muutenkin aina metsässä sellainen olo että ihanaa, täällä voi hengittää, ja sateen jälkeen se vain voimistuu... Meren sen takia, että rakastan merta, minulle tulee jo pelkästä äänestä mieleen kesä, hauskanpito ja ihana elämä. Suklaan ja mansikan sen takia, että pidän näistä todella paljon, ne ovat niin, niin, niin! IHANIA! Ja erään ihmisen tuoksu... No, voitte vetää omat johtopäätöksenne, sanonpahan vain, että "eräs ihminen" on poikaystäväni. Ja vanhat kirjat vain tuoksuvat kerta kaikkiaan niin ihanalta, ihanalta! Saatan TSH:ta lukiessani vaipua "hurmokseen" ja sitten hengittää kirjan ihanaa tuoksua! Aaww ^^
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa Helloanni

• Vuotislainen
« Vastaus #112 : Toukokuu 24, 2011, 22:31:55 »
Haistaisin varmaan suklaan, hattaran, ruusun, sateen ja vanhan kirjan.
Rakastan sadetta ja en tie miks se tuoksuu hyvältä.
Sulkaa ja mansikka on ihana yhdistelmä ja molemmat tuoksuu hyvältä.
Hattara varmaan tulee siíttä kun systerillä on sen hajuista hajuvettä : D
Ruusu ja vanha kirja tulee jostakin, en itsekkään tie sitä.

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #113 : Toukokuu 25, 2011, 01:01:31 »
Sateenjälkeinen metsä tuoksuu aivan järkyttävän hyvältä. Samoin sopivan rasvainen, pitkän kypsynyt liha, esmes rosvopaistiin käytettynä jänön tahi porsaan liha. Myös veri tuoksuu yleensä hyvältä, jos käsivarteen vaikkapa tulee rantu, siitä suorastaan hohkaa suola, rauta ja mineraalit.

Maa. En vain saa maasta kyllikseni. Sen haju on jotenkin lumoava, jotenkin niin perimään hakattu juttu. Jos on hyvä, luonnonmukainen maaperä, jalatkin tuoksuvat hyviltä siinä kävelyn jälkeen. Olettaen, ettei ole astunut eläinten jätöksiin...

Meren kaikki suola kombinoituna seikkalun tuoksulla.

Iho. Puhdas, työtä nähnyt iho kyllä voittaa monet muut arkiromanttiset asiat tuoksullaan. Varokaa, etten tule sniffaamaan!

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #114 : Toukokuu 25, 2011, 17:06:23 »
Haistaisin suklaan, juustosnaksit (mun rakkaus <3 ;D), kirjan ja raikkaan sateen.
 Suklaa vaan tuoksuu ihanalta, varsinkin minttusuklaa ja valkosuklaa. Juustosnakseja rakastan ja ne on ihan sairaan hyviä :D ja kirjan haistaisin siksi, koska luen paljon. Raikkaan sateen (eli jonkun sateenjälkeisen metsän) haistaisin varmaan koska ylipäätään pidän sateen tuoksusta ja sateesta muutenkin. Ja sateen jälkeen kaikki on niin raikasta. <3
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Mustarastas

• Äänensä menettänyt laululintu
  • Vuotislainen
  • It's damn hard to be pretty...
    • To Meet You...
  • Pottermore: AvisAuror17435
« Vastaus #115 : Toukokuu 27, 2011, 02:14:56 »
No pällimmäisinä tuoksuina ovat vamaan chai latte eli ihanan pehmeän mausteinen ja metsä + useammat hajuvedet. Ja sanoisinko vielä, että ihmisen tuoksu. Lämpimän, rakastavan ihmisen tuoksu. Milloin kenenkin...
Minulla on unelma...

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #116 : Toukokuu 27, 2011, 23:18:34 »
lemmenjuomassa tuoksuu minulla vastaleikattu nurmikko ja sateen jälkeinen raikas ilma. Voiko mitään ihanampaa ollakkaan.

Siinä lyhyesti vastaus

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #117 : Kesäkuu 03, 2011, 19:04:46 »
Haistaisin lemmenjuomassa kuusen. Kuusi tuoksuu ihanalle varsinkin näin keväisin.

Poissa Amyna

• 'urmaava neito
  • Vuotislainen
  • Vapaamatkustaja
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #118 : Kesäkuu 11, 2011, 00:29:26 »
Männyn, sateen ja laventelin.
En ehkä kaikkia yhtä aikaa, voisi olla hieman erikoinen cocktail! :D Minulla on mäntyinen ihana korurasia, joka tuoksuu taivaalliselta. Myös sateenjälkeinen tuoksu on sanoinkuvaamattoman hieno ja laventeli on jotenkin väkevä ja pehmeä samaan aikaan. Merenkin tuoksu on jotenkin rauhoittava ja rentouttava, vaikka se varmaan syntyy enemmän siitä meren mielikuvasta, kun meren tuoksu on vissiin jotain lahoamishajua. En tosin osaa sanoa, olisivatko nämä tuoksut oikeasti jossain henkilössä viehättäviä...

Poissa Wood Nymph

• Renegade
  • Vuotislainen
  • Luksusloimu!
    • something worth fighting for ~ Tumblr
  • Pottermore: ScarletSun17528
« Vastaus #119 : Kesäkuu 18, 2011, 14:49:35 »
Kesäaamun kun on satanut, lakritsin ja metsän.
Well then, I think the answer is that a circle has no beginning.
-Luna Lovegood, DH

Poissa Nonpareil

• Aikamatkustaja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoonstone195
« Vastaus #120 : Kesäkuu 18, 2011, 17:34:53 »
Haistaisin piparkakun, sytytetyn kynttilän, leikatun ruohon, vastan ja sen tuoksun, jonka voi haistaa ulkona, kun joku on laittanut saunan uuniin tulen. Ai niin: ja suklaateen, jota ei kyllä juomaan kykene, mutta kivaltahan se haisee kaapissa ;) Metsäkin on aika ihana, ulkoilma eri vuoden aikoina yleensäkin. Vaihdetut lakanat, etenkin mökillä. Vasta pestyt kädet mansikoiden perkaamisen jälkeen. Tuomi silloin, kun se kukkii. Tuskin haistaisin näitä kaikkia amortentiassa, mutta kyllähän näitä hauskoja tuoksuja löytyy, kun vähän kaivaa.
"He is like fire, burning through time, as old as forever, but fast in his prime."

Poissa Wanamo

• Keltasilmä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • the wolf blood
  • Pottermore: OakPurple4599
« Vastaus #121 : Kesäkuu 18, 2011, 17:49:11 »
Ensimmäisenä haistaisin metsän sateen jälkeen, varsinkin syys-aikaan (onko se yhdyssana? O.O Onko se syysaikaan, syys aikaan vai syys-aikaan?). No sanotaan nyt vaikka että syksyn aikaan. Se tuoksu on niin elävä.

Toisena varmasti haistaisin lumen tuoksun. Ihanan kirpeä ja raikas, ja tietenkin kylmä tuoksu.

Kolmas tuoksu voisi olla... No, kolmas tuoksu olisi ehkä persikan tuoksu. Minä vain rakastan sitä :)

//Ja sitten ilman. Raikkaan ilman sellaisena kuin se tulee ikkunasta kylmänä talvi-iltana <2
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2011, 07:29:40 kirjoittanut Wanamo »
"Nukkuminen on huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin valveilla oleminen."

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #122 : Kesäkuu 18, 2011, 21:16:27 »
Hauska aihe:)

Haistaisin lemmenjuomassa havumetsän kuumana kesäpäivänä.
Olen varttunut maalla, ja minulla on ollut loistavat mahdollisuudet mennä metsään telmimään:) Metsä ja luonto on ollut iso osa elämääni aina, ja havumetsän tuoksu herättää minussa turvallisuuden ja rakkauden tunnette. Mutta myös sitä vaaran tunnetta, koska kun kuulee metsässä rasahduksen, mielikuvitus lähtee laukkaamaan. Sekä metsässä on tullut muutaman kerran hirvi, ilves ja karhu vastaan.

Toisena suloruusu tuoksuna haistaisin keväisen metsän. Kaikki metsässä tuoksuu elinvoimaiselta ja raikkaalta. Kun auringonvalo on sulattanut lumen varpujen päältä ja vesi virtaa kallioiden reunaa myöten. Märkä sammal tuoksuu ihanalle :D Metsässä on paljon kauniita hajuja keväisin. Tuoksu tuo turvallisuuden tunnetta ja iloa:)
lapsena aina odotti innolla lumien sulamista ja kesää, että kevät merkitsi pelkkää iloa.

Myös voisin haistaa lemmenjuomassa talven pakkasen. Rakastan talvea, ja se on lempi vuodenaikani. Talvella maa kietoutuu paksuun lumivaippaan, ja saa kaiken niin kirkkaaksi ja kauniiksi. Olen hiihtäjä suvusta, joten talvi oli ainutlaatuista aikaa perheen kesken. Siinä oli jotain ihanaa kun sai hiihtää -20 asteen pakkasissa peltojen halki. Kotona odotti aina hiihtoreissun jälkeen kaakaota^^ Joten talven pureva pakkanen ei haittaa, vaan pakkanen, lumi ja talvi tuoksuvat aina rakkaudelle ja perheelle:)

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
« Vastaus #123 : Kesäkuu 20, 2011, 17:56:22 »
Joo, hauska aihe on, olen itsekseni tätä joskus miettinytkin...

Uuden kirjan tuoksu. Aina kun astun kirjakauppaan saa minut sen tuoksu hymyilemään. Ah. Saattaa kyllä viitata tämä jotenkin minun lukutoukkamaisuuteen, mutta, mutta...<3

Aurinkorasvan tuoksu. Kesäisin aina kun laitan aurinkorasvaa tulee se ihana tuoksu. Pidän siitä myös koska se viittaa aurinkoon ja kesään <3

Vaniliini sokerin tuoksu. Aina kun leivon tai joku muu leipoo otan kaapistemme aina vaniliinisokerin ja tuoksuttelen sitä, kauan. Vaikka kukaan ei tarvitsisikaan vaniliinisokeria leipomiseen, niin silti. Ja se tuo mieleen ihanat leipomukset(paheeni on herkkujen syönti)<3

Poissa peconen

• Kermakalja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixNight91
« Vastaus #124 : Kesäkuu 21, 2011, 01:06:28 »
Hmmm tämä on aika vaikea kysymys, nimittäin rakiastan monia hajuja. Uskoakseni haistaisin lemmenjuomassa tupakan, vastaleikatun nurmen ja marjojen sekoituksen :) Ehkä pieni vivahde voisi olla talven pakkaset, kuten joku jo jossain viestissä sanoi :)
''Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?''

- Albus Dumbledore