Kirjoittaja Aihe: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?  (Luettu 25210 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?
« Vastaus #75 : Marraskuu 24, 2010, 21:14:36 »

Hmmm....varmaankin Lunan. Sillä meissä on paljon samaa mm. Olemme vaaleahiuksisia (joo no en kyl tiiä miten se tähän liitty:P) olen myös aika hajamielinen ja olen omissa maailmoissani ja tykkään olla välillä yksin omassa rauhassa, mutta minulle riittää vain muutama erittäin läheinen ystävä jotka tukisivat minua tapahtuipa mitä tahansa! Minulla on myös aika moinen mielikuvitus ja juttuni ja ajatusmaailmani on hiukan erilainen kuin muilla. Esim. ajattelen asioita erilailla kuin muut. Minulla ja Lunalla ei jutut loppuisi kesken!

Toinen vaihtoehto olisi Hermione, sillä hän on hiukan nörtti, ja minä olen myös! Olen aina nenä kiinni kirjoissa ja rakastan uppoutua kirjoihin! Koulukirjat ovat hiukan eriasia, mutta en todellakaan huono ole koulussa!!:DD Hermione on luonteeltaan hiukan miten sen nyt sanoisi, huolehtivainen, hiukan jääräpäinen, uskaltaa olla erimieltä asioista. Minulla on nämä kaikki luonteenpiirteet mitä hänellä on. Huolestun pienistäkin asioista ja suojelen lähimmäisiäni. Olen myös hiukan jääräpäinen ja saatanruveta itkemään pienestäkin asiasta. Ja lisäksi minä arvostan ihmisiä ketkä uskaltavat olla omaitsensä ja tehdä mitä itse haluaa! Ja tähän loppuun...osallistuisin Hermionen perustamaan S.Y.L.K.Y-yhdistykseen:) Mutta yksi haitta puoli tässä olisi, että ihastuisin Ronaldiin totaalisesti:DD:(

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #76 : Marraskuu 25, 2010, 15:57:10 »
Ainakin Lunaan olisi hauska tutustua, voisin kysyä ainakin ruttusarvisista nistasiikeistä ja ties mistä. Ei tarvitsisi niin välittää mitä outoa taas puhuu Yksinäisinä outouksina olisi meistä varmaan seuraa toisillemme ^^

Jos kelmien aikakauteen tupsahtaisin, ystävystyisin varmaan Severuksen ja Lilyn kanssa. Pidän kyllä kelmeistä, mutta oikeassa elämässä varsinkin Jamesin ja Siriuksen tapauksissa en voisi sietää heitä. Kipittäisin siis oitis mollaamaan kelmejä Severuksen ja Lilyn kanssa. x)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2012, 22:05:14 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Sege

• Vuotislainen
  • Fred in memorian
« Vastaus #77 : Heinäkuu 09, 2011, 13:10:01 »
Varmaankin Luna.Hän on yhtä outo kuin minäkin,ja lisäksi minun käsitykseni mukaan hänellä on villi mielikuvitus niin kuin minullakin.
Selitän kohta lisää.
Ginny Weasley est le meilleur!!!!

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • seisoo sateessa & aina äänessä
« Vastaus #78 : Heinäkuu 09, 2011, 14:38:04 »
Minusta tuntuu, että minun paras ystäväni olisi joko Draco taikka sitten Luna. Draco sen takia, että olemme aika samanlaisia ja vaikka hän onkin miespuolinen, voisin saada hänestä oikein hyvän ystävän. Olen aikalailla samanlainen ylvästelijä. Luna taas sen takia, koska olemme kummatkin outoja ja meillä on samanlaisia mielenkiinnon kohteita sekä paljon samanlaisia luonteenpiireitä.

Kaksoset tai Harry olisivat myös vaihtoehdot. Fred ja George, koska he ovat hyvin huumorintajuisia ja rakastan nauramista ja pidän kaksosten tyylistä elää. Meillä on samoja luonteen piireitä ja mielenkiinnon kohteita. Harry sen takia, että pidämme huispauksesta ja sääntöjen rikkominen ei tuota ongelmia.
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #79 : Heinäkuu 15, 2011, 14:02:49 »
Olisin luultavemmin Lunan paras ystävä:)

Luna on ihanan erilainen kuin muut. Hänen jutuistaan ei yleensä tajuta kuin puolet, ja samaa vikaa omissa jutuissani:D Luna on sellainen joka ei välitä muiden mielipiteistä ja arvostan sitä suuresti. On joskus vaikea olla erilainen:\ Luna vaikuttaa ystävältä johon minä voisin luottaa:) Hän on niin ihanan mysteerinenX3

Tai sitten pyörisin rohkelikkojen kanssa. Weasleyn kaksosien kanssa ei pääsisi olemaan tylsää:D Olisi aika mahtavaa keppostella heidän kanssaan tai suunnitella pilailutuotteita:) Suosisin toisaalta myös Malfoyn seuraa aika lailla. Nyt kun mieltin niin voisin olla lähes kaikkien kaveri:D Karavaanari on kaikkien kaveri:D

Mutta Lunan seura houkuttelisi eniten:)

Poissa jaida

• ikuinen hattutyttö
  • Vuotislainen
  • Kasva aikuiseksi, mutta säilytä lapsenmielisyytesi
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #80 : Heinäkuu 15, 2011, 15:52:12 »
Olisin mieluusti Lunan kaveri, mutta en tiedä jaksaisinko kuunnella kaiken maailman outoiksista päivästä toiseen. Saattaisi palaa hermo vähän liiankin nopeasti. Mutta kyllä voisin hänen kanssaan oleskella. Hänelle voisi kertoa salaisuuksia, sillä tietäisi ainakin että ne eivät kulje eteen päin, lojaali ystävä kun hän on (:

Ginny olisi myös yksi vaihtoehdoista, sillä hän on hauskaa seuraa ja ihanan rohkea. Hän on mielestäni myös luotettava ystävä ja rehellinen.

Nevillekin olisi ystävistäni. Hän varmasti arvostaisi seuraani ja ei pitäisi minua mitenkään tylsänä ja typerä. Ja itse jaksaisin kuunnella hänen juttujaan aamusta iltaan ja illasta aamuun..

Harrykin kuuluisi toivottavasti ystäväpiiriini, sillä meillä on mielestäni aika samanlainen huumorintaju. Meillä olisi paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ajatuksia. Ja voisin luottaa häneen 100%  ja siihen, että hän auttaisi pahoissa tilanteissa ja puolustaisi.
"Dobby died a Free Elf, still it makes me kill myself... "<3

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #81 : Heinäkuu 15, 2011, 16:04:50 »
No vastasin Hagrid jo tuonne ihastus-ketjuun, mutta voisi hän olla ystävänikin. Hoitaisimme outoja otuksia, metsästäisimme kielletyssä metsässä ja niin edelleen... Hän vaan on niin kiltti ja turvallinen, eikä ollenkaan tyhmä vaikka siltä vaikuttaa.

Poissa Isetom

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #82 : Heinäkuu 15, 2011, 21:11:47 »
Minäkin vastaan ihan ikään katsomatta, eli siis varmaankin viihtyisin parhaiten Dumbledoren, Lunan, Nevillen, Hermionen ja Hagridin seurassa. Siinäpä vasta kaveriporukka. :D Dumbledore on rauhallinen ja viisas ja hänen puheitaan olisi varmasti mukava kuunnella ja asioista olisi kiva keskustella hänen kanssaan, samoin Lunan kanssa myös tulisi varmasti olemaan mielenkiintoisia keskusteluja. Neville on rauhallinen tyyppi, joka puhuu asiaa ja vaikuttaa muutenkin mukavalta ja Hermione taas on järkevä, joka ei varmasti tee mitään typerää ja joka keksii ratkaisut moniin asioihin ja jolta myös löytyy huumorintajua. Hagrid on niin kiltti ja kirjoissa todella rakastettu hahmo, että kyllä hänenkin olisi pakko kuulua kaveriporukkaani!

Jos nyt vastataan ihan suoraan tuohon otsikon kysymykseen, niin kyllä minusta tuntuu, että Luna olisi Potter-hahmoista paras ystäväni. Hän hurmaa viisaudellaan, omaperäisyydellään ja kiinnostavilla jutuillaan ainakin minut - ja näköjään aika monet muut.
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Cindu

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Heinäkuu 15, 2011, 22:14:41 »
Lunan, Ginnyn, Ronin, Hermionen, Harryn & kaksosten kanssa !

Poissa ludarz

• Mahdoton idea.
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Heinäkuu 17, 2011, 13:26:13 »
Olisin niinkuin irl:kin aika monien kaveri. Aina eri aikaan eri henkilön kanssa, en minä olisi missään jengissä. Tytöistä olisin Lunan kanssa kun tekee mieli olla kiltin henkilön kanssa. Pojista olisin Ronin kanssa hyvä kaveri huumorin takia. Sitten kun tekee mieli "keppostelua" ja huumoria niin Fred, George, Seamus ja Dean! Nevillen aknssa olisin samoista syistä kuin Lunan kanssa.
- Missä me oikeastaan ollaan?
- Jaa, ajattelin kysyä sinulta samaa, Dumbledore sanoi ja katseli ympärilleen Missä me sinun mielestäsi olemme?
-Tämä näyttää", Harry sanoi hitaasti King's Crossin asemalta.

Adessa

• Ankeuttaja
« Vastaus #85 : Heinäkuu 20, 2011, 17:58:50 »
Olisin luultavasti Ginnyn, Hermionen, Lunan ja Hagridin ystävä. Ginny on ystävällinen ja luotettava ja aika samanlainen luonteeltaan kuin minä, joten tulisimme varmasti hyvin toimeen. Lunan kanssa saisi olla oma itsensä, ja hänelle voisi varmasti kertoa mitä vain. Hermione voisi myös olla ystäväni, sillä pidämme molemmat kirjoista ja meillä on samoja luonteenpiirteitä. Hagrid on mukava tyyppi ja hänen seurassaan olisi turvallista olla.

Poissa Minea

• Kelvollinen leijona
  • Vuotislainen
  • Kolmas niistä Weasleyn kaksosista.
« Vastaus #86 : Heinäkuu 21, 2011, 18:25:06 »
Niin kuin mä menisin Fred ja George Weasleyn siskosestakin, kyllä meist varmaan tulisi parhaat kaverit kun ensimmäisen kerran törmäämään satuttaisiin. Me kaikki sovittaisi niin loistavasti yhteen rennon tyylin, seikkailunhalun ja uteliaisuuden myötä, ja kyllä siihen samaan porukkaan varmaan mahtuisivat Dean, Seamus ja muut päästäpideltävät ideoijat. Fredin ja Georgen kanssa viihtyisin niin mainiosti; ei yhtäkään samanlaist päivää, yksinkertaisesti ihan mahti huumorintaju ja asenne. Kaksoset varmaan ottaisivat mein kivasti vastaan, kun huomaisivat että teen ennen kuin mietin, osaan viihdyttää muita mutta myös nauraa itselleni, ja myös mei olen tavallaan vähän perheen mustalammas.

No joo, siinä nuo parhaat ystävät sitten olisivatkin. Niinko nuo speasiaalit vai miten sen ilmaisisi, eh. Kyllähän siellä Tylypahkassa varmasti melkein kaikkien kaveri tulisi oltua; erilaisiin persooniin on niin mielenkiintoist tutustuu kuitenkin.
Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow.
- TU ES FOLLE ? TU ES UNE SORCIERE OU QUOI?

Poissa libero

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Heinäkuu 24, 2011, 20:09:44 »
Ron Weasley! Ihan mun tyylinen ihminen, tarviin parhaaks ystäväks tollasen hauskan tyypin, aiva ihana tapaus!

Poissa Hiekkalaatikko

• pelle (suom. lapio)
  • Vuotislainen
« Vastaus #88 : Heinäkuu 25, 2011, 23:44:55 »
Luultavasti "kaikkien kaveri" Malfoyta ja luihuisen tupaa lukuunottamatta. Fredin ja Georgin kans olis aika hauskaa, itellänikin piilee huumorintajun siemen jota en ole vielä viitsinyt paljastaa (kun uusi täällä olen).

Lunan kanssa saisi jutella sekavia, ja Ronin kanssakin aikaa viettäisin, kuten muiden Rohkellikkopoikien kanssa. Korpinkynsiläisiä en paljoa tiedä, joten en niistä voi mitään sanoa, luultavimminhan se tupani olisi.

Poissa Venom

• Fredin sureva tyttöystävä
  • Vuotislainen
  • Yes, i am blonde, and i am proud about it! :D
« Vastaus #89 : Heinäkuu 26, 2011, 23:43:53 »
Luultavasti pyörisin kaksosten kanssa kun ne on niin huvittivia :D Ja tytöistä ehkä Ginnyn... se vaikuttaa aika kivalta kun hyväksyy melkein kaikki sen kavereiksi :)
U know u love me, XO XO, Gossip Girl :D

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #90 : Heinäkuu 31, 2011, 20:51:33 »
Eipä sitä itse noin vain päätetä, kenen ystäviä ollaan. Mutta tässä kun ei voi tietää toisen osapuolen mielipidettä kaveruudesta, niin on vähän pakko käyttää itsevaltaa. Minun kavereikseni valikoituisivat luultavasti ajan kanssa rauhallisia oppilaita, sellaisia, jotka eivät ole kirjoissa suuressa roolissa. Hermionen kanssa olisi mukava käydä älyllisiä keskusteluja, mutta hieman liikaa hän itsestään kuvittelee - se voisi käydä hermoilleni. Minä taas en ole aivan niin tiukkapipo, mikä saattaisi ärsyttää Hermionea.
Ei minulla montaa kaveria olisi, poikia ei taatusti yhtään kun ei oikeassakaan elämässä montaa. Hagridista minäkin pitäisin turvallisuutensa ja mukavuutensa vuoksi.
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #91 : Elokuu 06, 2011, 10:48:40 »
Paras ystäväni olisi varmaankin Dobby. Se on niin suloinen ja avulias. Kirjoissa tuntuu, ettei Harry arvosta Dobbya ja esim. Dobbyn antamia joululahjoja. Kuten sanotaan, ajatus on tärkein!

Tulisin hyvin juttuun Dobbyn kanssa. Lisäksi tykkään Dobbyn luonteesta, koska sehän uskaltaa tehdä toisin kuin muut kotitontut. Dobby on vain niin suloinen ja sympaattinen hahmo. Antaisin sille arvosanaksi 10+++++++++!
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #92 : Syyskuu 13, 2011, 20:01:39 »
Mä olisin varmaan Hermionen tai sitten olisin Ginnyn paras ystävä. :D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2011, 18:14:08 kirjoittanut Kummitus »
I can always make you smile.

Poissa Ellu S

• Vuotislainen
« Vastaus #93 : Syyskuu 14, 2011, 13:19:41 »
Varmaan Hermione. Ollaan kummatkin kauheita lukutoukkia :)

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
« Vastaus #94 : Syyskuu 17, 2011, 17:21:04 »
Hermione, me ollaan niin samanlaisia :)
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #95 : Lokakuu 23, 2011, 16:10:04 »
ehdottomasti hermione (ellei sattus olemaan jästisyntyinen, terveisin korpinkynsi-luihuinen) ! antaisin mitä vaan jos mulla olis sellanen kaveri, kenen kans kilpailla kympeistä ja opettajien lellikeiks pääsemisestä. ja tietenkin luihuisten kanssa olis kiva juoruta kaikesta !
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #96 : Lokakuu 23, 2011, 17:40:10 »
Voin sen ainakin sanoa, ettei missään nimessä Harry, Hermione tai Ron. He ärsyttävät minua eikä kukaan sopisi varmaan minun ystäväksi :D

Joku luihuinen saattaisi olla kaveri, mutta ehkä enemmän päätyisin oman tupani, Rohkelikon ihmisten kavereiksi.. Vaikeita olisi yrittää päättää, mutta varmaan Lily saattaisi olla. Välillä kyllä menisi hermot hänen kanssaan, mutta ainakin voisin toljotella hänen punasia hiuksia n___n Ja sitten Lilyn kautta Severus saattaisi tulla kaveriksi. Ja minuakin kiinnostaa hiukan kaikki pimeyden voimat (ei kuitenkaan paljoa, mutta hiukan) niin saattaisin hänen kanssa ystävystyä edes jollain tasolla. Siriuksen ulkonäköä varmaan kuolaisin, mutta en usko että päätyisin hänen ja muiden kelmien kaveriksi. Tykkään kyllä pilailla ja kiusata joitain ihmisiä (>:D), mutten silti usko, että meistä tulisi ystäviä... Ginnykin voisi olla, mutta en oikein tiedä.
Mieluiten kuitenkin tupsahtaisin Kelmien, Lilyn ja Seven aikakaudelle, joten nuo edellämainitut varmaan eniten :)

Poissa Ambrosia

• Veikeä Vesihiisi
  • Vuotislainen
  • Moves like dragon
  • Pottermore: BronzeStone190
« Vastaus #97 : Marraskuu 04, 2011, 17:29:03 »
Tää on vaikee : o

Kavereina olisi värikästä sakkia. Varmaan tulisin hyvin toimeen niin Fredin & Georgen kuin Lunankin kanssa. Mutta että kuka olisi paras ystäväni... oikeasti tosi vaikea kysymys! Roniin minulla menisi epäilemättä hermot. Hermionen kanssa tulisi kilpailtua liikaa, enkä yhtään tykkää siitä jos kavereiden kanssa ruvetaan liikaa ja liian tosissaan kisaamaan jostakin. Läheisimmät ystävät olisivat luultavasti täysin erilaisia kuin minä, omaten kuitenkin samankaltaisen maailmankuvan jne. Välillä mietin, kuinka rasittava ihminen olen muiden mielestä, kun en itse yleensä pidä itseni kaltaisista ihmisistä. : ') Paras ystäväni saattaisi olla joku luihuisesta, mutta ei kukaan kirjoissa esitellyistä nuorista, koska heidän hahmonsa ovat melko kärjistettyjä. Sellainen vähän kivempi luihuinen sopisi meikälle ystäväksi : D Rohkelikoista Neville kuulostaa siltä, että hän saattaisi olla aika hyväkin ystäväni. Hän kun sattuu olemaan (ainakin kirjasarjan alussa) täysin minun vastakohtani...
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2011, 17:32:52 kirjoittanut Ambrosia »
Tähdet ovat paloja historiasta ja sen kauneudesta nykyhetkestä nähtynä.

Poissa sajusa

• Vuotislainen
  • Pottermore: SandPhoenix191
« Vastaus #98 : Joulukuu 05, 2011, 22:50:48 »
Hmm... Paras ystäväni olisi luultavammin Remus Lupin <3 Hän on sellainen rauhaisa kirjasto-heppu jonka kanssa saattaisin tulla hyvinkin toimeen... :) Sitten jos ei puututtaisi vain vanhuksiin kaveripiiriini kuuluisi varmaan nämä iki-ihanat Weasleyn kaksoset ja Luna XD Minäkin hyörin omissa maailmoissani ja hauskat heput olisi kivaa vaihtelua tuohon ylivertaiseen kirjastoseuraani :P Sitten siirrymme taas vanhempien henkilöien puoleen... :D Sirius Musta <3 Herra Itseriittoinen kelpaa seurakseni oleskeluhuoneen lämpöön ja tykkään kelmeistä muutenkin :P (paitsi herra Piskuilan saattaisi jäädä luottopiirini ulkopuolelle ^^) Sitten Dumbledore XD Niin symppis pappa tuun niiden kaa aina toimeen :) eipä minulla varmaan sitten muuta kuin että hyvää yötä :D

~sajusa
Meidän kaikkien on valmistauduttava morsojen hyökkäykseen ja pidettävä yhtä.

Dobby

• Ankeuttaja
« Vastaus #99 : Joulukuu 07, 2011, 18:55:44 »
Ehkäpä Ginny, koska itsekin olen vähän ujo. Tai sitten Ron, koska Ron on rento, eikä sellainen hikke, kuin vaikka Hermione :D Tai sitten vaikkapa Luna. Koska se on vähän erikoinen, mutta ei mikään hirveän outo tyyppi :D