Kirjoittaja Aihe: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?  (Luettu 32164 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?
« Vastaus #50 : Tammikuu 02, 2010, 21:32:55 »
Jaa-a...
Luulenpa, että ystäväpiiriini lukeutuisuvat kaikki Weasleyt (ehkä Percya lukuunottamatta...). He ovat kaikki niin ihastuttavia persoonia! Ehkä parhaiten heistä tulisin Ronin kanssa toimeen. Hän on uskollinen ystävä, aikas rento, huumorintajuinen... sellainen sopivan "hönö".

Yllätyin, kuinka moni oli valinnut ystäväkseen Lunan. Ajattelin olevani niitä ainoita, joka täällä heti iloisina naputtelisivat tuon nimen parhaiden ystäviensä joukkoon. :-)Voi, Luna on tosiaan jotenkin niin lämmin henkilö. Ja utuisen, poissaolevan olemuksensa takana kuitenkin niin fiksu. Uskon, että viihtyisimme toistemme seurassa hyvin (yhteisiä piirteitä löytyy, vaikka muuten olen aikas Weasleymainen... XD)

Eli Luna ja Ron olisivat ehkä ne kaikkein todennäköisimmät ystävät. Tietysti myös Harry olisi loistava ystävä... Ja olisi myös paljon mahdolista, että liikkuisin sellaisessa valtavassa jengissä, johon kuuluisivat kaiken maailman Harryt, Weasleyt, Nevillet, Hermionet ja Lunat... <3 Niin ja Hagrid!! Olen aina pitänyt Hagridista kamalasti! (Kiukku kuohahti sen Luodikon ja Pimennon puuhia seuratessa! Kamalia tätejä kumpikin!!! Grrr...) Eli Hagridile teelle vähintään kerran viikossa!! :-)

Sitten rupesin miettimään, että jos siinä kelmien aikaan olisi ystäviä, niin yksi olisi mitä luultavimmin Remus-kulta (Riehakkaiden hölösuiden rinnalla minulla on myös aika hiljaisia ystäviä. Aika ristiriitainen piirre sekin...) . Ja ihana, kömpelö, huumorintajuinen Tonks(luulen, että hän olisi silloin ollut paras ystäväni :-)). Uskoisin, että loppujen lopuksi en kuitenkaan muiden kelmien kanssa viihtyisi, vaikka he lempihahmoihini lukeutuvatkin. (paitsi aikuisina).

Ja sitten toivoisin ystävystyväni Sevin kanssa. En tosin tiedä, kävisikö niin, mutta jos kävisi, niin uskon, että meistä tulisi aikas hyviäkin ystäviä...
Ja sitten on Lily. Hän on jotenkin niin "kiikunkaakun" tässä asiassa; joko meistä tulisi erittäin hyvät ystävät tai emme tulisi juurikaan toimeen. En tiedä miksi, mutta jotenkin vain tuntuu siltä.

Voih! Tämän topikin laatija sai minut taas hinkumaan pääsyä laiturille 9 ja 3/4. *Tahtoooooo Tylypahkaan!!!ystävien luo*

// Juu, ja Ginny täytyy nyt vielä mainita erikseen! Hänkin mukavan vahva persoona!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2010, 14:12:27 kirjoittanut Katriona »
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
« Vastaus #51 : Tammikuu 03, 2010, 14:21:00 »
Aaaawww ihana topic. :DD <3

Hmm... Nevillestä saattaisi tulla hyvä ystäväni. Minä niin mielelläni puolustaisin Nevilleä kiusaajilta ja meillä olisi varmasti paljon yhteistä. Kumpikin on vähän kömpelö ja hömelö.

Paras ystävä olisi Luna! Saisimme jakaa oudot ajatuksemme keskenämme ja puhua kaikesta kivasta. Luna ei olisi liian kireä ja kumminkin hänen kanssaan voisi puhua vakavastikkin. Ääää haluun Lunan tänne! >D

Olen muuten niin huutava kiusankappale ettei varmaan kukaan 'vakavampi' heppu huolisi minua ystäväkseen. Ehkäpä Fred ja George sitten. :DD

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Tammikuu 04, 2010, 16:41:15 »
Lunan kanssa meistä tulisi varmaan erottamattomat, koska me varmaan ymmärrettäisiin toisiamme melkoisen hyvin. Olemme samanluontoisia ja hömppiä molemmat, eikä jutuissa ole aina välillä päätä eikä häntää. Välillämme ei aina tarvittaisi sanoja, olisi helppo ymmärtää toista pelkällä katseellakin. Meidän ei muutenkan tarvitsisi aina puhua, voisimme vain yhdessä istuskella vaikka kivellä ja haaveilla molemmat omiamme, mutta silti olisimme siinä kuitenkin yhdessä. Vaikka käsi kädessä. Veikkaan että kuitenkin jos jotain saisimme päähämme, jotain tekemistä siis, niin luulen että Luna olisi se keksijä ja minä toteuttaisin. Minua ei ole koskaan syrjitty niin kuin Lunaa, mutta en arvostele ihmisiä sen perusteella. Ja Lunaan pystyisin varmasti luottamaan täydellisesti.

Viihdyn kaverimielessä myös hyvin vastakkaisen sukupuolen seurassa.

Parhaaksi ystäväkseni voisi sopia Draco. Kyllä, luulen että saisin hänet kunnioittamaan oikeaa ystävyyttä (vaikken supersankari olekaan), enkä vain sitä että ne "kaverit" ovat palvelijoita ja henkivartijoita. Varsinkin nyt kun Dracosta on paljastunut herkkäkin puoli, luulen että meillä olisi paljon yhtäläisyyksiä ja ajatuksia joita voisimme keskenämme jakaa. Vaikka Draco ei helposti puhuisikaan huonoista ja ikävistä asioista elämässään, luulen että itse pystyisin kuitenkin puhumaan ennen pitkää hänelle ja ehkä saada myös pojan avautumaan. Luulen myös, että niin kuin Lunankin kanssa, ystävyys olisi sellaista periaatteessa sanatonta; sitä ei tarvitse kok ajan hehkuttaa, se pysyy tasaisen varmana ja tuo turvaa silloin kun sitä tarvitsee. Dracon kanssa en välttämättä istuisi kivellä käsi kädessä, mutta hän olisi se jonka kanssa viettäisin aikaa iltisin oleskeluhuoneessa ja päivisin heittäisin huulta käytävillä. Ja tutustuisin pimeyden voimiin.

Miksen mainitsisi myös Frediä ja Georgea. Kaksoset varmaan olisi niitä, joiden kanssa ei vain keskusteltaisi ja istuskeltaisi tekemättä mitään. Heidän kanssaan tulisi toeteuteltua ties minkälaisia juttuja yöllisistä retkistä keittiöön aina Tylyahon luvattomiin vierailuihin. Luulen kuitenkin että kaksoset olisivat sellaisia kavereita, joille en ehkä ensimmäisenä menisi puhumaan asioistani niin kuin tekisin parhaalle ystävälleni.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #53 : Tammikuu 05, 2010, 20:31:40 »
Ei minulla sinänsä parasta ystävää Potter-hahmoista kenestäkään tulisi, sen voin sanoa. Mutta ns. kaverijengiini kyllä kuuluisivat monet heistä.
Hermione nyt ainakin olisi minulle hyvä ystävä. Pärjäisimme molemmat koulussa ja kumpaakin yhdistää kiinnostut oikeastaan kaikkeen mahdolliseen. Ron taas kuuluisi siltä osin, että heittäisin hänen kanssaan koko ajan sellaista "hurttia huumoria", jota kaikki eivät aina tajua. Siksipä meillä riittäisi kyllä monenmonta mielenkiintoista keskusteluhetkeä, niin huumorin kuin toisten kyttäilyn suhteen.. Myös Weasleyn kaksoset olisivat useimmin seurassani, tai oikeastaan minä heidän seurassaan, koska heidän kanssaan voisin tutkia Tylypahkan läpikotaisin ja aiheuttaa vapaasti kaaosta siellä täällä ja unohtamatta tietenkään harmaiden hiuksien tuomista Vorolle!
Mutta sitten näistä aikuisemmista henkilöistä minä olisin kyllä ystävä ainakin Tonksin ja kelmien kanssa, vaikken sinänsä ole mikään häirikkö, mutta heidän kanssaan voisi kaikenlaista hullua puuhata. Tonks olisi minulle varmasti kuin isosisko, sellaista kun minulla ei ole (vanhin kun olen meidän perheen lapsista). Kelmien kanssa viettäisin unohtumatonta aikaa, seuraten heidän tempauksiaan ja kuunnellen heidän juttujaan.
Eli parasta ystävää minulla ei olisi, siitä olen varma, mutta mahdollisimman monen kaveri/ystävä olisin.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #54 : Tammikuu 05, 2010, 22:19:26 »
Todennäköisesti Neville ainakin pyörisi ympärilläni, sillä jostain kumman syystä kaikki vähänkään nysvät jätkät tykkää hengailla mun kanssa O.o

Itse taas varmaankin yrittäisin pyrkiä hengailemaan Fredin ja Georgen kanssa, koska en voi vastustaa jätkiä, joilla on noin hyvä huumorintaju ja piittaamattomuus koulunkäyntiin :P En sitten tiedä, huolisiko pojat mut porukkaansa :D

Harrya en varmaan jaksaisi. En yleisesti tykkää ollenkaan näistä "opettajan lellikeistä" saati sitten ihmisistä, jotka on noin taipuvaisia angstaamaan.

Ginnyn
kanssa voisin tulla toimeen, sillä olen itsekin kasvanut perheen nuorimpana isoveljien seurassa ja meillä olisi varmaan sen pohjalta paljon yhteisiä kärsimyksiä jaettavana :D Olen myös Ginnyn tavoin varsin temperamenttinen ja hän saattaisi jopa ymmärtää minua kun aina kiehahtelen milloin mistäkin. (Kaverini eivät nimittäin ollenkaan ymmärrä sitä...)

Kaikkein todennäköisemmin päätyisin kuitenkin varmaan pyörimään Parvatin ja Lavenderin kanssa. Minäkin nimittäin olisin aivan innoissani ennustus-tunneista! :D
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Suskuti

• Surkeiden sattumusten tyttö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #55 : Maaliskuu 01, 2010, 14:13:46 »
Epäilisin, että tulisin toimeen Lunan kanssa. Olemme molemmat ehkä vähän outoja, haaveillaan ja kiinnostuksen kohteet ovat samankaltaisia.

Lunan kaikki ne jutut tekevät minut kovin uteliaaksi. Haluaisin tietää lisää kaikista niistä olioista, joista Luna kertoo! Luna myös tuntuu hyvin ystävälliseltä. Voisimme olla hyvin samalla aaltopituudella.

Nevillekin voisi olla ystävä, en nyt sanoisi että paras ystävä. Voisimme kuitenkin tulla ihan hyvin juttuun.
"I hope you had the time of your life."   -080610

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Maaliskuu 01, 2010, 18:35:45 »
hihii! ihanaa, että täällä on tälläinen:)
Parhaaksi ystäväkseni tulisi Ron. Molemmat olemme aika hömelöjä eikä kumpikaan ole mitenkään luokkansa priimuksia. Hän osaa olla myös vakava ja oikea ystävä. Neville olisi myös mukana. Sellainen tohelo kuten minäkin ja ujo myös. Meillä olisi varmasti upea ystävyyssuhde:)

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #57 : Maaliskuu 21, 2010, 20:51:58 »
Luulen, että viihtyisin erinomaisesti Parvatin, Lavenderin, Seamuksen ja Deanin kanssa. He vaikuttavat sellaisilta tavallisilta (hyvässä mielessä, enkä tietenkään tarkoita että erilaisuus olisi pahasta) ulospäinsuuntautuneilta ihmisiltä kuten minäkin. Olen saanut käsityksen, että Parvati ja Lavender juoruavat toisinaan/usein:) ja minun on pakko myöntää, että teen sitä itsekin (ilkeämielistä juoruamista en kuitenkaan voi sietää). En tosin liittyisi Punurmio-fani klubiin. Seamuksen ja Deanin (tietysti jos Parvati ja Lavenderkin lentävät joskus, niin hekin tulisivat) kanssa olisi kiva mennä lentelemään stadionille illalla koulun jälkeen yms. tms. Lisäksi hankkiutuisin hyviin väleihin <3Cedric Diggoryn<3 ja <3Oliver Woodin<3 kanssa

muoks// Olisin myös varmasti Ginny Weasleyn kaveri, koska olen kiinnostunut samoista asioista kuin hän ja itse asiassa muutenkin todella samanlainen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2010, 22:11:52 kirjoittanut Lauren »
Singing In The Rain Shower

Poissa Maigguli

• Kilokielimelli
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #58 : Maaliskuu 21, 2010, 23:05:25 »
Nooh, varmaankin viettäisin aikaa Hermionen kanssa sillä olemme samankaltaisia lukutoukkia, ja kaipahan tulisi silloi Ronin ja Harrynkin kanssa oltua. Pääsisin huutamaan Harrylle siitä miten tämä välittää ainoastaan itsestään. ;) Ja Hermionen kanssa sitten pitäisin S.Y.L.K.Y.ä pystyssä :D.

Lisäksi Luna olisi sellainen kenen kanssa voisin viihtyä. Se kun on myös sellainen outoihin uskova hyyppä :D. Ja voisinhan viihtyä Dracon, Crabben ja Coylen kanssa. Tosin siinä voisi tulla Dracon kanssa pientä "johtajuus" riitaa. :P

Ja sitten olisi Fred ja George kenen kanssa olisi aika kivaa tehdä kepposia. ;) Itse kun jaksan suunnitella monenmoisia hauskuuksia :P

Ja enpäs unohda Bellatrixiäkään, vaikuttaa mukavalta persoonalta joka voisi olla ehkä näistä kaikista minulle se parhain kamuni. Jotenkin vain tuntuu sopivan ystäväkseni... Ja kun olen jo tehnyt näinkin pitkän listan niin varmaankin viihtyisin myös Voldemortin seurassa, silloin kun tuo synkkä herra oli vasta Tylypahkassa... Varmasti keskustelumme olisi mielenkiintoisia ja haluaisin tietää enemmän kyseisestä Pimeyden Prinssistä. :P

Mitäköhän nuo kaikki sanoisivat kun kaveeraisin samaan aikaan hyviksien ja pahiksien kanssa. Voi olla että pistäisi minut vähän huonoon asemaan molemmissa puolissa :P
Kuka? Kuka? Ai, se olinkin minä :D

Anskuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Maaliskuu 22, 2010, 09:06:19 »
Hmm... Valitsisin Ginnyn!!!

Syyt:
~ Meillä on paljon yhteistä
~ Hän on mukava
~ Hänellä on mukavat veljet!
~ Hänen perheensä on mukava (ainakin Harrylle)
~ Hän on kaunis

Voisin ottaa myös...Hermionen

Syyt:
~ Olen aikamoinen lukutoukka
~ Me molemmat pidämme Ronista (siitä vain voisi tulla pientä kinaa)
~ Olemme molemmat aika hyviä koulussa voisimme vaikka lukea yhdessä kokeisiin xD!
~ Hän on hyvä tyyppi
~ Hän on kaunis

On muitakin keiden kanssa voisin kaveerata esim. Harryn,Dracon,Ronin<3,Lunan ja Weasleyn kaksosten!

Sleepyhead

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Toukokuu 06, 2010, 21:05:57 »
Luultavasti joku Weasleyn pojista, koska oikeastikin suurin osa ystävistäni on miespuolisia. Eli Ron, Fred & George. Voisin myös kuvitella että tulisin noiden kanssa hyvin toimeen. En yleensä pidä mistään johtajatyypeistä jotka loistavat valokeilassa, niinkuin Harry. Ron vaikuttaa söpöltä ja hauskalta ja on ihanan omanlainen persoona (: Ja Fred ja George hauskoja tyyppejä, ei tulisi tylsää, enkä luultavasti koskaan kyllästyisi heihin. Voisivat muutenkin aina piristää kun on masentunut olo.

tuulimari

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Toukokuu 10, 2010, 21:11:28 »
Joko Ginny tai Hermione.

Ginny siksi, että hän on karaistunut ja kova, looginen ja fiksu ja osaa kohdata viisaasti vastoinkäymiset. Hän on oppinut paljon elämästä, on omalla tavallaan myös viaton.

Hermione siksi, että hän näkee hyvää ja pahaa jokaisessa, häneen voi luottaa ja olisimme yhdessä hyvä pari, hyviä koulussa ja hyviä tiimityöskentelijöitä.

Tai sitten Hagrid, tuo onneton mutta hyväsydäminen puolijättiläinen.

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #62 : Toukokuu 11, 2010, 18:51:01 »
No ensin saman sukupuolen edustaja. Varmaankin siis tytöistä Hermione. Itsekin olen aika hikipinko koulussa ja tykkään oleskella kirjastossa. En jättäisi tärkeitä oppitunteja pois mistään hinnasta. Osaan myös höllätä säännöistä ja rikkoa niitä aika rankastikin, ihan kuten Hermykin ^^.

Niin ja sitten pojista. Ehdottomasti George tai Fred Weasley. Ahahaa, pääsisinpä tekemään kepposia oikein kunnolla :P. Draconkiin olisi kiva tutustua, mutten uskoisi ystävystyväni hänen kanssaan, olemme niin erillaisia.

-Susanna-
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

tuulimari

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Toukokuu 11, 2010, 18:57:46 »
Täytyy myös lisätä tähän listaani ehdottomasti Lee Jordan. Kujeileva, mutta suhteellisen menestyvä koulussa, kuuluttaa huispausmatseja ja kykenee jos jonkinmoiseen kepposteluun, mutta osaa myös ottaa asiat totisesti.

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #64 : Heinäkuu 12, 2010, 13:17:47 »
Sanoisin etttä paras ystäväni olisi Lily ja ehkä Remus... mutta tämä tietenkin jos eläisin aiempaa sukupolvea. Pahoitteluni kun en osaa oikein perustlla...

Ja jos olisi elettävä "nykyhetkessä"....niin varmaan Luna ja Ginny... ehkä kaksoset? oen aina suurta tutustumishalua punatukkaisiin ihmisiin... :D ja Luna herättäisi luultavasti kiinostukseni outoudellaan ja yksinäisyydellään...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

essya

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Heinäkuu 13, 2010, 00:50:17 »
Hermione muistuttaa suurimmilta osin parasta ystävääni, joten uskoisin että tulisin hänen kanssaan hyvin juttuun, mutta luulen että minua jääräpäisenä ihmisenä ärsyttäisi se tietty pilkun nusuttelu mitä hän harrastaa aina toisinaan.
Ronin tapaisia kavereita minulla on myöskin, ja tulen muutenkin hyvin juttuun jätkien kanssa ja sellaisten jotka ovat rentoja eivätkä stressaa turhia, mutta uskon että Ronissa minua alkaisi ärsyttään hänen typerät mielipiteensä ja laiskuus aina välistä.
Harryn kanssa uskon että tulisin juttuun, koska koen että meissä on monia samanlaisia piirteitä, se tietty rauhallisuus ja kantti, arvostan niitä piirteitä.
Remuksen kanssa uskon että tulisin juttuun, koska pitäisin häntä varmasti hyvin fiksuna ja arvostaisin häntä suuresti. Uskon että hänen kanssa tulisi keskusteltua aina henkeviä keskusteluja.

Jos pitäisi valita vain yksi henkilö, joka todennäköisesti olisi noista minun paras ystäväni jossain vaiheessa, niin se olisi varmaan sitten Hermione. Minulla on ollut aina paljon poikia kavereina, mutta paras kaveri minulla on aina jostain kumman syystä ollut naispuolinen henkilö. Sekä se, että Hermione tosiaan muistuttaa aika lailla parasta ystävääni. :)

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #66 : Heinäkuu 13, 2010, 00:58:01 »
Koska minun on aina ollut hankala sietää Potterin rohkuja, valitsisin jonkun jostain muusta tuvasta. Vaikka Draco Malfoy nyt kuuluukin suosikkihenkilöihini Pottereissa, en valitsisi edes häntä, hän kun olisi ehkä aikamoinen ilkimys oikeassa elämässä. (Tykkään pahiksista, mutta tavallaan en haluaisi tavata heitä, kenties peläten että he pahistelevat minullekin.) Haluaisin siis valita jonkun, jolla olisi riittävästi älliä ymmärtämään minua, olisi siis aika lailla samalla aaltopituudella. Jos valitsisin pojista jonkun, ystävystyisin Cedric Diggoryn kanssa, sillä häntä on kuvailtu ystävälliseksi ja kaikin puolin mukavaksi, hauskaksikin. Tytöistä taas valitsisin Luna Lovekivan, sillä hän vaikuttaa sopivalta sekoilukumppanilta ja myös hyvältä kuuntelijalta. Kuuntelisin itsekin mielelläni hänen juttujaan. Olisi kiva omata mielenkiintoinen kaveri, kuten Luna. :)
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #67 : Syyskuu 26, 2010, 17:17:13 »
Olen varma että Luna ja kuten booniekin olen myös outo ja jaksaisin kuunnella tuntikausia Lunan höpötyksiä narskuista sun muista. :)
Myös Hermione ehkä kirjojen perusteella, jaksaisin viettää kirjastossa kokonaisia vuorokausia lukemassa Hermionen kanssa ja kiistellessäni asioista tämän kanssa.

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #68 : Syyskuu 26, 2010, 17:45:04 »
Hermione varmasti.

Olen suuri kirjojen ystävä ja muutenkin luonteeltani samanlainen kuin Hermione. Olen hyvä koulussa ja varmaan ihastuisin juuri Ronin tapaiseen tyyppiin. Olen melkein kaikilla tavoilla samanlainen kuin Hermione.
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #69 : Lokakuu 01, 2010, 17:55:12 »
HERMIONE!
Hermione on samanlainen kuin minä. Molemmat olemme korpinkynsiä, jotka lajiteltiin rohkelikkoon ja Hermione voisi olla hyvä kuulustelemaan läksyjä. Harry tosin saattaisi olla rennompaa seuraa, mutten tykkää pojista. Ginny voisi olla hauskaa ja humoristista seuraa tiukasti aikatauluista kiinni pitävän Hermionen jälkeen. Siis Hermione ja Ginny.
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #70 : Marraskuu 07, 2010, 16:37:01 »
Viihtyisin varmastikin hyvin Lunan kanssa. Arvostaisin ja ihailisin (arvostan ja ihailen) Lunaa todella paljon, koska hän uskaltaa olla oma itsensä muiden mielipiteistä välittämättä. Lunan seurassa voisi avartaa hieman maailmankatsomustaan, yli sen tavallisen rajan. Luna tuntuu myös hyvältä kuuntelijalta ja keskustelijalta. Olen myös itsekin hieman samantyyppinen kuin Luna, hieman outo ja omissa maailmoissaan kulkeva. :)
Who knows which is which and who is who

salainensalatalo

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Marraskuu 11, 2010, 23:33:47 »
Luna. Me tultaisiin loistavasti juttuun koska olen itsekin outona pidetty tyyppi joka sanoo suoraan mitä ajattelee.

Poissa Räyhähenki

• Jokapaikantuho
  • Vuotislainen
  • Rähähää!
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #72 : Marraskuu 13, 2010, 22:12:40 »
Hyvin monella näyttää olevan Hermione.
Tämä ei varmaan ole outoa, sillä hän on ainut tyttö pääkolmikosta ja hänet on kuvattu hyvin. Luultavasti monesta tytöstä löytyy Hermione-piirteitä.
Hermione varmaan olisi semmoista 'hyvää' seuraa. Varmasti moni tyttö, joka on lukenut Potterit lukee muutenkin paljon, kuten myös Hermione.
Hermionelta löytyy vastuuntuntoa, rohkeutta olla erilainen, hän on myös fiksu, huomaavainen ja hänellä on huumorintajua. Ystäviään kohtaan hän on lojaali. Yksi hänen heikkouksistaan on se ettei hän ymmärrä urheilua, kirjasarjan alussa hän myös noudatti sääntöjä pilkuntarkasti. Lisäksi hän ei päästä muielikuvistustaan valloilleen, välttämättä niin usein kuin olisi suotavaa.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #73 : Marraskuu 14, 2010, 11:08:56 »
Minä viihtyisin vamasti Lunan seurassa. Vaikka luenkin paljon ja olen hyvä koulussa (kuten Hermione), en ole kauhean ahdasmielinen :D. Minun ja Lunan jutut voisivat olla erittäin mielenkiintoisia... ja hänen kanssaan voisin mennä katselemaan thestraleja :) minäkin meinaan näkisin ne.
Tosiaalta sitten tosiaan olisi Hermione, mutta mutta... no, voisimmehan me vaikka tehdä läksyt yhdessä :D.

Voisin yrittää hieroa ystävyyttää Draconkin, mutta se ei varmaan toimisi, koska haluaisin ystävystyä myös Harryn, Ronin, kasosten, Leen, Nevillen, Korpinkynsien, Puuskupuhien ja.... pala pala pala... kanssa. Dumbledoren kanssa olisi myös kiva keskustella :D.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Aoi Usagi

• Ankeuttaja
« Vastaus #74 : Marraskuu 24, 2010, 20:38:38 »
Hmm.. Ainakin yrittäisin kovasti olla ystävä Dracon kanssa. Torjuisi tai hyväksyisikö hän minut, siitä en tiedä, mutta jaksaisin yrittää. Pansy ja minä olisimme varmaan joko Dracon fanitytöt yhdessä, tai kilpailisimme pojan suosiosta.
Uskoisin, vaikka kannatan lordi Voldemortia ja olen luihuisessa, olevani hyvää pataa Luna Lovegoodin kanssa. Molemmat olemme sekaisin, höpisemme omiamme ja muuta sellaista. Hermionen kanssa en tulisi toimeen, vaikka hiuksemme ovatkin samanlaiset, joka ei taas liittynyt mihinkään.

-Aoi