Kirjoittaja Aihe: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?  (Luettu 30507 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?
« Vastaus #25 : Lokakuu 02, 2008, 19:41:33 »
Ron ehdottomasti olisi bestikseni. Hänen kanssaan voisimme heittää läppää, taikoa, tehdä läksyjä, ja ahmia suuressa salissa. ;) Ron on ollut suosikkini jo kauan, yksinkertaisesti sympaattisuutensa takia. Ron on myös urhea, mutta ihanan inhimillisen pelokas hämähäkkejä kohtaan. Rohkelikon muut jäsenet voisivat myös kuulua ystäväpiiriini, mutta Ronin kanssa erityisesti tahdon tutustua lähemmin. Luna olisi oiva vaihtoehto ystäväksi, mutta parhaimpiin ja luotetuimpiin hän ei kuulu. En tiedä mikä Lunassa eniten ärsyttää, ehkä se, että hän on liian samanlainen kuin minä. Ja jotenkin hän ei tunnu ikinä kuuntelevan kun on jotain asiaa tms. Mutta ystävänä hän kelpaa hyvin.

Sitten pikku kaksosiini - Weasleyn weljekset ovat täydellisiä hyviä ystäviä. Eli parhaiksi ystäviksi he ovat liian kiireisiä, pilapuotijutuissaan ja näin. Poikaystävänä kumpikin kävisi, mutta sitten toinen olisi todennäköisesti kateellinen, kun toinen sai minut. :D Joten hyviksi ystäviksi he jäävät. Taattua hyvää huumoria, tervettä järkeä ja ystävällisyyttä. Urhoollisuus kuuluu myös mukaan. He siis kuuluvat lemppareihini, joten heidät mukaan otan.

Draco jää minulle viileämmäksi tässä kohden hyvistymistä. On hyvä oppia tuntemaan yksi luihuinen, niin muut eivät heitä sontaa niskaasi. Joten Draco saa luvan olla kamu. Ei sen enempää, koska en halua pahista ystäväkseni, en missään olosuhteissa. Pehmishän Dracokin joissain kohdissa on, ja paljastui aika hyvikseksi lopussa, mutta silti häneen ei voi luottaa. Tonks kuuluu kaveripiireihini tietenkin. Omaperäisyys ja persoonallisuus ovat valttia, ja hänellä tuntuu aina löytyvän asiaa. Kömpelyys on ihanan suloista, siitä plussaa. :)
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Cirael

• Kelmeä kalmankoira
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixWolf25005
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #26 : Marraskuu 02, 2008, 12:23:10 »
Hhmm.. Voisin sanoa, että jos eletään kelmiajalla, tulisin varmaan ehkä parhaiten toimeen Jamesin kanssa. Meillä molemmilla lentää juuri sellaista tietynlaista pilailuläppää, mikä ei todellisuudessa ole ilkeäksi tarkoitettua. Pidän myös kepposista. Ah.. sen takia pidänkin erityisesti Aprillipäivästä ja halloweenista. Pääsee luvallisesti tekemään kaikkia pikkujekkuja. :D
Olemme myös molemmat aika sellaisia perus iloisia ihmisiä. Hilpeyttä riittää. :'D Toki tulisin toimeen esim. Siriuksen ja ehkä Remuksenkin kanssa ja tälläisenä melkosymppiksenä ihmisenä tulisin toimeen melkein kaikkien paitsi luihuisten kanssa, joita vastaan minulla on melkein täydellinen Acedac Facui (Joka kaverini ja minun "salakielellä" tarkoittaa asennevammaa)

JA! Jos elettäisiin siinä Potter ajassa, varmaankin punkeutuisin Fredin & Georgen seuraan juuri samaisista syistä. :D
"I solemnly swear that I'm up to no good", kuiskaa pieni rohkelikkotyttö Cirael kaivaessaan kelmien kartan taskustaan ja piiloutuu kivipilarin taakse, juuri ennen kuin Voron silmät ehtivät saavuttaa leikistään innostuneen noitatytön.

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Marraskuu 03, 2008, 21:45:37 »
Luna olisi ehdottomasti paras ystäväni. Olemme molemmat muiden mielestä 'pöpejä' ja puolustamme tiukasti ystäviämme. Puhumme myös yleensä toisille tuntemattomista asioista kuin ne olisivat arkipäivää. Ron olisi huumorintajunsa puolesta ystäväpiiriin kuuluva, Hermione ehkä sen vuoksi että hän omistaa myös omituisen kiinnostuksen (Taikuuden) Historiaan ja läksyjen tekemiseen. Hyväksi ystäväksi tahtoisin Weasleyn kaksoset (kuten varmaankin kaikki muutkin) vitsien, kepposten ja heidän omaperäisyytensä ansiosta. Myös Draco Malfoy olisi kiinnostava ystävä häijyn luonteensa, mutta silti sydämensä kannalta. Mistä näkökulmasta asiaa katsonkin, näen Dracon kaksinaamaisena, mutta hyvää tarkoittavana ihmisenä joka ei osaa tehdä hyvää oikealla tavalla.

Yksi tärkeimmistä olisi kuitenkin Kalkaros. Vaikka hän onkin opettaja, tunnen samaistuvani häneen jopa enemmän kuin Lunaan tai kehenkään muuhunkaan Potter-hahmoon. Tämä yrittää myös suojata itseään maailman pahuudelta luomalla muurin itsensä ja muiden välille. Muurin, josta ei pääse kukaan läpi. Älykkyys, kehittävän keskustelun taito sekä rakentavan riitelyn osaaminen kiehtoo miuta, vähän homssua ja temperamentikasta tyttöä. Osaisi takuulla tukea alkuvaikeuksien jälkeen, eikä epäröisi sanoa suoraa mielipidettään asiaan kuin asiaan. Vaikka kysyisi häneltä alkkareidensa yhteensopivuutta hiuksiin ja eri shampoolaatujen hyviä sekä huonoja puolia. Ja osaisi arvostaa myös sitä, jos puolustaa toista kiusaamiselta.

Neville Longbottom olisi myös aika läheinen. Yhtä kömpelö, ei opi mitään kovin nopeasti ja tarvitsee kaikessa muussa aika lailla apua paitsi Yrttitiedossa. Myös Neville on ylpeä vanhemmistaan, kuten minäkin, ja arvostaa eniten ihmisen sisintä. Änkyttää, ja on myös hieman ujo. Kyllä, Nevillekin olisi aika lailla samoilla viivoilla kuin Luna.

Mutta huomaan tulleeni siihen tulokseen, että parhaita ystäviäni ovat Severus Kalkaros, Luna Lovekiva ja Neville Longbottom.

- Hitachi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2008, 21:58:50 kirjoittanut Hitachi »

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Marraskuu 04, 2008, 20:28:53 »
Minun hyvä ystävä saattaisi olla Hermione, koska hän on viisas ja hyvä koulussa (itse en kyllä ole :D) ja varmaan ihan mukava ihmisenäkin ja Ron, koska hän on ihanan huumorintajuinen välillä ja justiin sellainen josta tykkään ihan kauhiasti, voisin vaikka seurustella hänen kanssaan ;). Lunakin voisi olla hyvä ystäväni (olisin tutustunut häneen Ginnyn kautta) ja siis uskoisin, että Ginnykin olisi ihan hyvä ystäväni koska hän on sellainen aika tavallinen eikä syrji ketään ja muuta. Harryn seurassa olisi myös ihana olla kun rikotaan sääntöjä ja tehdään vähän kaikkea mitä ei saisi. ;) Samaten Fredin ja Georgen kanssa olisi ihana olla, kun ne on niin ihanan vitsikkäitä aina ja tekee kaikkea hölmöä!!!
Hermionen, Harryn ja Ronin "jengissä" olisi toooosi kiva olla!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2008, 17:28:43 kirjoittanut Joje »
Is this the real life, is this just fantasy ?

LovelyDog

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Marraskuu 21, 2008, 21:21:34 »
Minun valintani on kyllä Hermione ja Ginny. Minäkin olen Hermionen tavoin kirjatoukka, ja olen hyvä myös koulussa. Ginny on oma itsensä, ja hän välittää muista. Voisin kuulua Harryn, Ronin ja Hermionen jengiin.Ron osaa irrotella, ja on hauska. Harryn kanssa olisi mahtava kokea hienoja seikkailuja!Myös Luna voisi olla kiva ystävä, sillä olen myös vähän outo.

yesterday

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Joulukuu 30, 2008, 13:43:33 »
Luulempa, että tulisin hyvin toimeen miltei kaikkien kanssa, lukuunottamatta Ronia. Hänen luonteensa ja lapsellisuutensa saa minut väliajoin kiehumaan...
Sen sijaan Ginny ja Harry vaikuttavat todella hyviltä ystäviltä, joiden kanssa tulisin hyvin juttuun. Olen melko ulospäinsuuntautunut ja tulen helposti toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Olen aina myös hyvin ystävällinen syrjityille ja oudoillekin ihmisille, siksi Lunakin olisi varmasti oikein hyvä ystäväni.
Olisi mahtavaa olla Jamesin ja Siriuksen ystävä, sillä heillä on ollut niin mahtavia kolttosia tylypahkassa. Jos kaipaisi syvällisempää seuraa, tai ainakin rauhallisempaa, niin olisihan siinä Lupin. He olisivatkin oikeastaan ihan loistava kaveriporukka minulle.

Mutta toisaalta, rakas Albushan olisi upea ystävä...

Tämä on tosi vaikeaa, haluaisin olla melkein kaikkien paras ystävä :D  EHkä kuitenkin valitsisin Siriuksen, Jamesin ja Lupinin...

Poissa Hebb

• Vuotislainen
« Vastaus #31 : Tammikuu 20, 2009, 18:02:44 »
Mun paras kamuni Potterhahmoista... Ehkä olis nää vaihtoehdot:

1. Ginny. Ginny muistuttaa minua (tai mä muistutan Ginnyä)
2.Lavender ja Parvati. Ne tuntuu hirveen semmosilta 'muotitietoisilta ja meikkiasiantuntijoilta' joista mä tykkään ja joitten kans on helppo jutskata.
3. Luna ja Cho. On molemmat korpinkynsiä, ja muistutan molempia yhtä paljon ku Ginnyä. Oon erikoinen (niku Luna) ja semmonen ku Cho.

Poissa Magnum

• Frozen Windows
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #32 : Maaliskuu 14, 2009, 22:36:33 »
En voi muuta sanoa kuin että sopisin parhaiten Kelmien porukkaan. Minä kaipaan ympärilleni räiskyviä persoonia, mutta myös Remuksen kaltaista kuuntelijaa. He kaikki ovat älykkäitä (Peteriä lukuun ottamatta), ja minä suoraan sanottonut en voi kestää sitä jos joltain puuttuu yleissivistystä. He ovat myös hauskoja ja omaan kaveriporukkaani kuuluu varmaan olennaisemmin nauraminen. En oikeastaan tiedä miten minut otettaisiin vastaan, olisin varmaan vähän liiankin outo sinne. Luulen että Remus olisi ehkä ystävyksistä minulle läheisin, joskus nimittäin ylimielisyys alkaa ottaa pattiin :) Juu, se olisi selvästi minun paikkani, varsinkin ehkä sen jälkeen kun Lily olisi tullut mukaan kuvioihin. Että joskus vaan raakastaa kunnon väittelyä! Lilylla on paljon omia mielipiteitä ja niin on minullakin ja minulla on tapana ilmaista ne aikas äänekkäästi.
"Heaven's not a place that you go when you die
It's that moment in life when you actually feel alive"

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #33 : Maaliskuu 25, 2009, 15:26:10 »
Paras ystäväni olisi ehkä Hermy, koska hän on todella hyvä koulussa kuten minäkin. Mutta mieluummin olisin poikien kanssa,
se olisi paljon jännittävämpää. :D Mmm... Ehkä Fred & George olisivat hyviä, tai nuori James tai/ja Sirius. He ovat sellaisia riiviöitä ja
aina pinteessä. :DD

Ehkä paras olisi poika, nero, vitsailija jne. Eli vähän niinkuin Fred ja George, jotka ovat korpinkynnestä, mutta eihän se ole mahdollista :D
öm.. Fred & George vs. Hermy... :) Joo enemmän F&G.. :D

Fredin ja Georgen kanssa olisi kiva hiippailla illalla Tylypahkan käytävillä tai vaikka jästimaailmassa kaduilla. :) Olisi kiva aina aiheuttaa sekasortoa koulun käytävillä ja katsella kun kaikki opettajat yrittävät rauhoitella oppilaita ja selvittää kuka on syyllinen :P
Mutta se ei sitten olisi ollenkaan hauskaa, jos kaikki sais tietää kuka aiheutti sekasorron. :) Fred ja George saavat aina aihetta vitsiin, eikä
heidän kanssaan varmasti tulisi tylsää ja hauskuutta riittäisi! :)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Mespa

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Maaliskuu 25, 2009, 15:38:48 »
Paras ystäväni olisi varmaan... joku vekkuilija, niinkuin Fred ja George, mutta silti tahtoisin sellaisesn parhaan ystävän joka osaa puhua oikeasti vakavissaan eikä heitä kaikkea vain vitsiksi. Ron olisi muuten täydellinen, mutta Ronin tuntien ei oikein syvällisestä puhumisesta mitään tulisi. Hermione olisi varmaan täydellinen juuri täydellinen, mutta kuka jaksaisi siis niinkun oikeasti opiskella koko aikaa, ja Hermionen stressi varmaan tarttuu aika helposti, plussaa olisi läksyissä auttaminen... :D
Nevillen paras ystävä olisi kanssa kiva olla, koska rakastan muiden auttamista läksyissä koska tykkään olla hyvä, siksi hermionen seura vain masentaisi. Neville osaisi varmaan myös jutella vakavasti pojan menneisyyden perusteella ja hän voisi ymmärtää, miltä tuntuisi olla hyljätty. Kääks, nyt alkaa jo vaikuttaa että nevillen puolelle kallistutaan.
Harrya en ole maininnut, koska en vain jaksaisi enää kertaakaan jäädä ystävieni varjoon sinne olemattomimpaan nurkkaan kun kukaan ei näe mitään muuta kuin parhaan ystäväni. Ginny... ei en varmaan tulisi toimeen hänen kanssaan ollenkaan. Ja vaikka olenkin todella omituinen niin Luna olisi jo mennyt liian yli, vaikka hänestä varmaan tulisi minulle erittäin läheinen.
Joten pakko sanoa että olisin Nevillen paras ystävä, ja olisin siitä ylpeä.

Niedda

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Maaliskuu 29, 2009, 11:36:58 »
Varmaan Blaise Zabini, koska siitä en tiedä paljoa mitään ja se on aika fiksun oloinen. Se ihan varmana ois parempi kaveri ku joku muu. Sen suku on todella kiinnostava jne. Mä en vaan tiedä, mutta aina Blaise on ollu mun 'ystävä' koko kirjasarjan ajan. Elokuvissa ei oo ollu ees Blaisea nii en tiedä minkä näkönen se on mut mitä sillä on väliä. Sille ois kiva vaan kertoo jotain kivaa... Mä en oikeesti tiedä mut se vaan on ollu koko kirjasarjan ajan mun mielestä reilu tyyppi. Eikä sillä oo välii onko se kuolonsyöjä/pahis. Se on kyl on aika ei-niin-tunnettu-tyyppi, mut kiva se silti varmaan ois..

Debra

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Huhtikuu 27, 2009, 19:16:18 »
Hmmm.. Luulenpa, että minun ystäväkseni sopisi parhaiten Ginny, joka on rento ja mukava. Ron tai Hermionekin voisi sopia, Hermione tosin on välillä sellainen nipottaja ja välittää liiaksi kaikista pienimmistäkin säännöistä. Harryn kanssa en ehkä tulisi toimeen, olen vähän samanlainen kuin hän, melko äkkipikainen jne. :) Lunakin voisi olla hyvä kaveri, mutta hänen höpinänsä kaikenmaailman itsekeksimistään jutuista voisi ärsyttää joskus. Joten vastaukseni on siis Ginny ja Ron.

Poissa Snuffel

• purkan suurkuluttaja
  • Vuotislainen
  • titi tyy...
« Vastaus #37 : Huhtikuu 27, 2009, 19:30:25 »
Parhaita ystäviäni olisi ehdottamasti nuoret kelmit! Itse olen aika lailla samanlainen kuin he. Niitten kanssa ei vois kyllä puhua kaikesta, koske he ovat... no, poikia.

Myös ehkä Ron voisi olla paras ystäväni. Se on samanlainen kuin minä, just sellanen vähän outo :)
No Ginnyn ja Harryn kanssa voisin kai ystävystyä, mutta Hermionen kanssa en välttämättä tulisi toimeen , koska se on sellanen "koulu on maailman tärkein asia"- tyyppi, tai jotain sinneppäin :D

"puli, ja sillä sipuli"

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #38 : Toukokuu 04, 2009, 11:31:07 »
Ehkä Remus? En ole ihan varma, mutta uskoisin tulevani loistavasti toimeen kyseisen hepun kanssa :) Juteltaisiin mukavia teekupposen ääressä :D Sirius ja James voisi olla kanssa ihan kivaa seuraa, vaikka saisikin olla koko ajan vähän varuillaan, ettei ne tee jotain jäynää ;) Tytöistä ehkä Tonks tai Lily... Molemmat ihanan tempperamenttisia ^^ Tai Dumbledore! Sellainen herttainen höppänä :D Vaikka luulen kyllä, että jos tosiaan pääsisin herraa tapaamaan, niin ujostelisin niin kovasti, etten tietäisi mitä sanoa :) Bellatrixiin haluaisin myös ehdottomasti tutustua, ellei se olisi ihan niin murhanhimoinen... Kun se vaan on sellainen... Hurmaavan hullu :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2009, 11:03:54 kirjoittanut Örhikkipörhikki »
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #39 : Toukokuu 04, 2009, 12:29:35 »
Mulle tuli heti jotenkin mieleen Ginny. :) Ja Hermione. Muistutan aika lailla Hermionea ja nämä kakshan on kavereita muutenkin. Tykkään niistä molemmista tosi paljon, olis tosi mukavaa olla niitten ystävä. :) Saatais jutella kaikista tyttöjen jutuista ja nauraa Ronille ja kaikkee...

Mut sitte on tietty Tonks, Lily ja Luna. Tonksin kans sais olla oikeen riehakkaasti, kun taas Lilyn kanssa olis vain kiva olla ja jutella. Ja jotenkin kuvittelen, että Lily kuuluisi vähän samaan kastiin Hermionen ja Ginnyn kanssa. (Olis muuten varmaan tosi hauskaa shoppailla Lilyn, Ginnyn ja Hermionen kanssa! :D) Lunan kanssa vois heittäytyä oikein oudoksi ja hölöttää ihan omiaan, ja silti Luna kiinnostuis niistä. :D Nää kolme on niin erilaisia, että aivan niin kuin mullakin olis sitten niitten seuras kolme eri persoonaa. :D

Mutta tärkeimmällä sijalla ovat Ginny ja Hermione. Ehkä siksikin, että niihin on tutustunut näistä viidestä kaikkein eniten. :) Olisin niin onnellinen, jos minulla olisi edes yksi näistä ystävänä, silloin kyllä olisi niin ihanaa, enkä usko, että kateus tulisi mitenkään esteeksi, vaikken osaakaan taikoa ja muut osaisivat. :)
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #40 : Toukokuu 05, 2009, 15:20:32 »
Hermione ehdottomasti! Tykkään lukea paljon kirjoja (myös tietokirjoja eikä pelkästään hyviä tarinoita) niin kuin Hermione. Ja Hermione vaikuttaa muutenkin ihanalta. Sekä itse muistutan aika paljon Hermionea.

Toisena on ehkä... Ginny. Hän vaikuttaa kivalta. Ja on kaikille ystävällinen.

Sitten on Fred ja George. He ovat todella hauskoja. Nauran aina sille kun he puhuvat niin että toinen sanoo muutaman sanan ja toinen jatkaa. :D Tykkään huumorintajuisista ihmisistä todella paljon.

On niiitä muitakin ihmisia, joiden kaveri olisin, mutta en nyt jaksa listata muita, joita ovat ehkä: Harry, Luna, Ron...  Mutta Hermione olisi minun paras ystävä, muut jotka mainitsin olisivat ehkä kavereita.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Toukokuu 05, 2009, 15:55:19 »
Neville olisi ellei hän olisi niin tyhmä. En voi sietää tyhmiä ihmisiä enkä haluaisi joutua osalliseksi hänen tyhmyydestään, mutta muuten hänen luonteensa olisi tarpeilleni soveltuva. Hermione voisi olla ellei hän olisi sietämätön kaiken tietäjä päällepäsmäri ja muutenkin aivan sietämätön.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2010, 19:59:02 kirjoittanut Mortti »

Minyaww

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Elokuu 02, 2009, 22:24:40 »
Voisin olla hyvää pataa Nevillen kanssa, hän ei ole tähti tai koulun suosituin. Hän on luotettava ja rehti. En kyllä tiedä, mitä seuraisi, jos kaksi kömpelöä laitetaan yhteen... Neville itse asiassa hieman muistuttaa erästä yläasteaikaista ystävääni. Neville ei ole mikään välkkypää, mutta hyväsydäminen!

Se ainakin on varmaa, että Hermionen kanssa en tulisi toimeen. Olisin aivan liian kateelinen hänelle, jos hän pärjäisi minua paremmin. Olisimme luultavasti liian samanlaisia, kilpailisimme keskenämme. Ainakin minä yrittäisin saada häntä paremmat koenumerot.

Apua, tulee mieleen vain sellaisia joiden kaveri en haluaisi olla! Joten lopullinen vastaukseni on Neville.

Lilyan

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Elokuu 31, 2009, 17:28:53 »
No tekisin niin että kokoaisin kaikki ystäväni yhteen.Ja sittenhän siinä olisi aika hyvä pakkaus.Ottaisin mukaan Ginnyn,Harryn,Lunan,Hermionen,Deanin,Seamuksen,Ronin,Georgen ja Fredin ja Nevillen.Ginnyn ottaisin koska hän on hellä ja hyväsydämminen,Harryn koska hän on hieno ja urhoollinen ihminen,Lunan koska hän on jotenkin erilainen,Hermione olisi muuten bestikseni kun me molemmat ollaan tällaisia  lukutoukkia,Deanin koska hän on jotenkin kiva,Seamuksen samasta syystä kuin Deanin,Ronin koska hän olisi hauskaa seuraa,Kaksoset koska he ovat tommoisia hupiveikkoja,tiedäthän?,ja Nevillen koska hän on urhea ja reipas.
Mutta paras ystäväni olisi Hermione koska olemme niin samanlaisia.

Poissa Tobin

• aka Tinna
  • Vuotislainen
  • leeroy
« Vastaus #44 : Syyskuu 27, 2009, 20:55:34 »
Paras ystäväni olisi ehkä Neville. Neville, kuten minäkin, on kömpelö luudanvarrella eikä se-luokan-paras-oppilas. Pystyn kuvittelemaan miten pähkäisilimme muodonmuutosten läksyjä yhdessä rohkelikkotornissa takkatulen äärellä, hah. :D

Luultavasti ystäväpiiriini kuuluisi myös ainakin Hermione ja kutakuinkin Ginny. Hermione jaksaisi aina auttaa läksyjen kanssa, sekä tälle voisi huoletta kertoa tyttöjen juttuja. Hermionen kautta tutustuisin Ginnyyn - tosin en usko, että niin suositulla rohkelikolla kuin Ginnyllä, olisi aikaa minulle samalla tavalla kuin esimerkiksi Nevillellä.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #45 : Lokakuu 08, 2009, 17:28:01 »
Ystävystyisin varmasti aika monen hahmon kanssa, sillä tulen juttuun vaikka minkälaisen henkilön kanssa. Yhtä paras kaveri -ehdokasta en osaisi sanoa, vaan listassani on useampi henkilö, joista voisi tulla sydänystäviäni.

Hermione saisi paikkani yhtenä parhaista kavereistani. Keskustelua varmasti riittäisi välillämme varmasti möys koulukirjojen ulkopuolella.

Ja jos ei nyt keskitytä vain Tylypahkalaisiin, niin suureksi ystäväkseni nousisi myös Molly. Hän on aivan ihastuttava persoona, ja hänen kanssaan elämässä olisi sisältöä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Joulukuu 12, 2009, 15:47:53 »
Pidän todella monista Potter-hahmoista omalla tavallaan ja haluaisin ystävystyä vaikka kuinka monen kanssa, mutta jos ajatellaan heitä, joiden kanssa se "henkinen olemus" saattaisi sopia yhteen, niin ystävikseni löytyisivät luultavasti Luna ja Severus. Miksikö?

Lunan kanssa varmaankin ystävystyisin, sillä olemme samankaltaisia persoonia. Olemme molemmat olleet syrjittyjä, vaikkei meissä kummassakaan ole suoraan sanottuna mitään vikaa. Olemme vain... omalaatuisia? Itsessäni tunnistan sellaisia piirteitä kuin tuo hieman omissa maailmoissa oleilu, sillä elämä ei ole kohdellut minua hyvin ja sen vuoksi tietenkin haaveilen paremmasta. Olen rauhallinen ja melko hiljainen, tosin jos on hyvää juttuseuraa niin saatan puhella vaikka kuinka kauan. Eroan hänestä kyllä sillä lailla, että en usko kaikkea mitä minulle sanotaan. (Tai ei Lunakaan aivan kaikkea usko, mutta...) Hyviä ystäviä meistä varmasti tulisi. ^^ Ja Lunakin luultavasti huolisi minut ystäväkseen, eiväthän esimerkiksi Ron ja Hermionekaan aluksi olleet hänelle erityisen kilttejä, mutta ystävikseen hän heidät laski.

Sitten Severus. Koulukiusattu, kuten minäkin, joten tiedän miltä se tuntuu. Itsekään en ole koskaan osannut puolustautua, ja olen moneen tuskaisaan tilanteeseen joutunut. Nykyään sitä ei esiinny enää niin pahana, mutta haavat siitä on jäänyt, syvät haavat. Sillä lailla olemme samanlaisia ja samantapaisen kohtalon kokeneita. Usein kirjoja lukiessani tai elokuvia katsossani säälin Severusta, sillä tiedän miltä hänestä tuntuu. Nykyään olen oppinut pitämään Severuksesta, sillä jotenkin minua koskettaa hänen traaginen kohtalonsa, ja kun kunnolla ajattelen niin hänhän on sisimmässään hyväsydäminen. Hän on vain kokenut kovia ja rakentanut henkisen suojamuurin ympärilleen, jottei häntä satuteta enempää. Minä tosin en ihan noin pitkälle ole "suojautumisessani" mennyt, mutta voisin kyllä mielestäni ystävystyä hänen kanssaan, jos hän olisi hengissä.

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2010, 00:22:41 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Gououbuck

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #47 : Joulukuu 18, 2009, 08:36:18 »
tahtoisin olla Nevillen ystävä, hän on samanlainen kuin minä. Meillä olisi hauskaa ja voisimme luottaa toisiimme. Se olisi ihanaa.
Myös tulisin toimeen Lunan kanssa, yksinkertaisesti en tiedä kumman maailmankuva on sekalaisempi. Siitä tulisi mielenkiintoista.
Just let me Love you...and I learn to Love you right

Tinasormus -> Gououbuck

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #48 : Tammikuu 02, 2010, 05:23:38 »
Paras ystäväni olisi ehdottomasti Ron. Ollaan niin samanlaisia ja araknofoobikoita. :) Tosin välillä voisi tulla ongelmia, kun molemmat olisivat niin, no, Roneja. ;) Kyräiltäisiin vaan jossain nurkassa, että "Niin, sitä ollaan taas tuollakin niin täydellisiä kuuluisuuksia että huh huh. Ja kato nyt totakin kun yrittää niin olla kova jätkä. Ja tuolla menee toi hikipinko. Mur mur, miksei kukaan ymmärrä meitä!?". Että sellainen ystävyyssuhde. :) Monien muidenkin kanssa tulisin kyllä varmaan juttuun. Kuten Fredin ja Georgen. Tietenkin jos olisin ollut Tylypahkassa joskus aikaisemmin, olisin varmasti tullut juttuun kelmien kanssa! :D Samaten Tonksilla ja minulla voisi olla jokseenkin samanlainen ajatusmaailma. Luihuisista löytäisin varmasti kavereita, mutta harmillisesti heitä ei ole koskaan kirjoissa mainittu. (Ellei sitten Narcissa tai Bellatrix. Nykyään olen kuitenkin Bellalle liian katkera Siriuksen murhasta, joten ystävyyssuhdetta on jossain määrin vähän vaikea kuvitella).
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2010, 05:31:09 kirjoittanut Ayleth »

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Tammikuu 02, 2010, 13:52:17 »
Luna olisi aivan varmasti yksi parhaimmista kavereistani. Olemme molemmat vähän omalaatuisia ja hupsuja. Oudon huumorintajuni ansiosta pitäisin Lunaa varmaan ihan järkevänä ihmisenä, ja kuuntelisin hänen juttujaan mielenkiinnolla. Hermionen tavoin Luna ei turhia hermoile, eikä varsinkaan pingota joka asiasta. Sitä en kestä, joten Hermione ei todellakaan kuuluisi kaveripiiriini.

Patilin kaksosetkin saattaisivat sopia kavereikseni. Niin tietysti sillä ehdolla, että he huolisivat minut kolmanneksi pyöräksi. ;) Kummatkin vähän juoruilevat ja ovat useimmiten iloisia. Tietääkseni he ottavat koulun kuitenkin vakavasti, vaikkeivät myöskään ole mitään hirvetä hikareita.