Kirjoittaja Aihe: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?  (Luettu 25388 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?
« Vastaus #125 : Marraskuu 03, 2014, 16:37:23 »
No, varmaan ainakin Kelmien (jos he ottaisivat minut mukaan, taitaa olla aika tiivis joukkio) ja Draco Malfoyn kanssa, sekä Fredin ja Georgen. Kaikki he ovat omalla tavallaan kiinnostavia hahmoja. Kelmit, Fred ja George ovat keppostelevia ja hauskoja. Draco taas on vaan niin ihana hahmo... <3
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2016, 15:25:31 kirjoittanut Chilisuklaa »
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Baggir

• Vuotislainen
  • Pitääkö aina olla niin vakava?
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #126 : Marraskuu 11, 2014, 12:47:16 »
Haluaisin tutustua Dracoon. Ihailen etenkin Dracon näyttelijää hyvin innokkaasti.
Dreams will come true.

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #127 : Kesäkuu 24, 2015, 13:50:27 »
Hmmmm...

Muistutan jonkin verran Hermionea; suuri kiinnostus opiskeluun ja kirjoihin. Mutta toisin kuin Hermione, ihailen Lunaa yli kaiken. Siksipä paras kaverini olisikin luultavammin seesteinen ja ihana Luna kuin välillä turhauttava Hermione, jonka saattaisin valita ehkä parikseni jossakin ryhmätyössä, kun yleensä parini olemation motivaatio ärsyttää :D
  Lunan lisäksi viettäisin varmaan aikaani Wesleyn kaksosten kanssa; molemmat rentoja tyyppejä, saattaisin jopa olla Georgeen hieman ihastunutkin sillä en ymmärrä miksi ainakin omasta mielestäni Frediä nostetaan aina esille ja pidetään hauskempana jne. Uskon Georgen kaipaavan pientä irtautumista veljestään välillä, ettei olisi niin riippuvainen hänestä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2015, 21:01:16 kirjoittanut Demeter »
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa Juomamestari

• Tietäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #128 : Kesäkuu 24, 2015, 18:57:58 »
Severus Kalkaros ehdottomasti! Hän on niin mukava. Voisin auttaa häntä kun häntä kiusataan ja pitää seuraa hänelle kun hän on yksin. Voitaisiin jutella taikajuomista, kirouksista ja siitä miten kostettaisiin kelmeille.

Voisin ystävystyä myös Percyn kanssa koska noudatan pääasiassa sääntöjä ja hän voisi auttaa minua koulussa. Itsekin olisin varmaan valjojaoppilas.

Tytöistä parhaat ystäväni olisivat Hermione ja Luna. Samaistun Hermioneen hänen näsäviisastelunsa ja tietomääraänsä takia. Luna taas on vähän outo, niin kuin minäkin.
Observing as the owl, the dreadful one.

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #129 : Kesäkuu 25, 2015, 11:45:50 »
Jos kysytään kenen/keiden ystävä haluaisin olla, vastaus olisi ehdottomasti kelmit!!! Toisena tulisi varmaan Weasleyn perhe.

Mutta jos kysytään keiden ystävä olisin, vastaus olisi varmaan ainakin Hermione ja ehkä myös Lily (Evans). Kummatkin hahmot, varsinkin Hermy, ovat tosi samankaltaisia kuin minä ja näin ollen esim. puhuttavaa löytyisi paljon.

Haluaisin olla ihan hirveästi kelmien kaveri, mutta suuri osa kelmien jutuista on tosi insidejuttuja ja vaaditaan aika paljon, että pääsee porukkaan mukaan, joten minua ei varmaan otettaisi kelmijuttuihin mukaan...nyyhnyyh
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
« Vastaus #130 : Heinäkuu 01, 2015, 16:55:29 »
  Voisin kuviella Tylypahkassa olevani enemmän poikien kanssa, sillä siellä porukka vaikuttaa enemmän ulospäinsuuntautuneilta kuin täällä.

Ron kuuluisi varmasti kaveriporukkaani, sillä hän on ihana ja hauska, nauraisin katketakseni hänen jutuilleen. Hän on, kuten edellä joku mainitsikin, erittäin hyvä ystävä ja rohkea tiukan paikan tullen, ja myös hyvin lojaali.

Harry taas voisi olla mielenkiintoinen, sillä hänen elämässään jopa tapahtuu jotakin. Harrylle voisi jopa ehdottaa hiiiskelyä yöllä linnassa.

Ginny vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä, hänen seurassaan voisi olla hauskaa, ja aina kaipaa jotakin ystävää, kenen kanssa voi jutella syvällisiä, sekä tyttöjen hömppäjuttuja.

Fred ja George tietysti, vaikka ovatkin vanhempia kuin minä... Ihania ihmisiä, niin hauskoja, aina keksimässä kaikenlaisia kepposia <3
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa Marauders

• Poterhead
  • Vuotislainen
  • Harry Potter forever
  • Pottermore: Marauders
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #131 : Heinäkuu 10, 2015, 12:45:56 »
Minusta kysymys oli hyvä: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi? Perusteluni on se, että pidän paljon ihmisistä jotka ovat erillaisia, kuin minä joten Potter hahmoista varmastikkin otan henkilöitä jotka ovat erillaisia kuin minä.

Harry James Potter Hieman samallainen, kuin minä itse. Tulisin hänen kanssa aika paljon toimeen vaikken itse kovinkaan ole rohkea paitsi vaan tosipaikan edessä. Uskoisin, että minä ja Harry olisimme yhtä ärsyttäviä ja hieman itseppäisiä hemmoja :D Samoin luonteeni on aika ristiriitainen, kuten Potterilla. Uskoisin kuitenkin, että kun tutustuisin paljonkin Harryyn nii meiltä voisi löytyä paljon enemmänkin yhteistä, muuten kuin ulkonäöllisesti tai luonteellisesti vaikkapa esimerkiksi jokin herkku taikka paikka.

Remus John Lupin Hän on sitten varmastikkin minun vastakohta.. Tai yksi niistä henkilöistä jotka eivät ole hirveästi minun laisiani. Ehkä Remus nuorena voisi olla paras ystäväni, mutta silloin, kun hän on opettaja taikka Feeniksin killassa niin suhteemme varmaankin pysyisi hyvinä ystävinä. Itse olen oikeasti aika pelkuri, koska pelkään monesti menettäväni ystäväni yms. Kuten varmaan monikin tietää Remus on myös hieman pelkuri. Minusta Lupin on siksi aika säälittävä, koska hän on ihmissusi, mutta joitakin se taas haittaa, että hän on erillainen kuin muut, mutta minä niin, kuin monen muunkin tavoin hyväksyisin hänet sellaisena, kuin hän on. Remus on yleensäkin aika rauhallinen, mutta minä taas olen kamalan rasavilli joka ilmestyy aina paikalle.

Frd Weasley ja George Weasley Heidän kanssa voisin toimertuakkin parhaiten, koska he ovat sitä mitä minäkin. :D Itseasiassa on ihanaa tehdä joillekkin jekkuja ja kaikkea muuta vastaavaa, kunhan siihen saisi luvan Mutta mitään lupia ei tarvita Se on parasta! Weasleyn veljekset sisimmässään ovat hirveän huolehtivaisia ja mukavia sekä hieman rauhallistakin väkeä. Minä itse vain sekoilisin kokoajan ja tulisin yhtä seommaksi jos saisin viettää hyvää laatuaikaa Fredin ja Georgen kanssa.

Regulus Acturus Musta (Black) Hän tuntuu jotenkin todella mukavalta hyypiöltä vaikkei hänestäkään mitään hirveästi kerrota. Uskoisin, että jos saisin aikaa olla hänen kanssaan voisin löytää hänenkin huonot sekä hyvätpuolet. En sillä, että meistä voisi tulla parhaat ystävät, mutta kaikkeahan voisi toivoa.

Nymfadora 'Dora' Lupin (os. Tonks) Meistäkin voisi tulla jotain. Olen oikeastikkin todella herkkä ja hieman suuttuvainen, kuin hän on. Itse jos saisin viettää hänen kanssaan aikaan olisin ehkäpä hieman kateellinen hänen Metaformaagi taidoille (En osaa kirjottaa sitä se oli joku Metaformaagi kuiteskin.)

Luokittelu: Paras(haat) ystävä(t): Harry James Potter tai Fred ja George Weasleyt (Weasly)
Hyvät ystävät: Remus John Lupin, Nymfadora 'Dora' Lupin (os.Tonks) ja Regulus Acturus Musta (Black)
" Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs
Purveyors of Aids to Magical Mischief Makers
Are proud to present
THE MARAUDER'S MAP"

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #132 : Heinäkuu 10, 2015, 13:52:19 »
Tiedän heti oikeat!

Luna Lovekiva, koska hän on samanlainen haaveilija kuin minä :> Voisimme olla parhaat ystävät siksi, koska Luna on niin suorasukainen, ja puhuu mitä ajattelee, eikä koskaan valehtele :) Lunasta myös pidän omalla höpsöllä tavallaan, ja siitä, ettei koskaan hauku ketään tai sano mitään ilkeää ja nasevaa.

Hermione Granger, koska olen samanlainen kaikkitietävä nipo! :D Ahmin kirjoja, ja saan hyviä numeroita. Hermione tuntuu olevan ainoa, joka ymmärtää kirjojen päälle :'( Ja miten niin käytän liikaa hymiöitä?

Weasleyn kaksoset, koska nautin heidän ihanasta huumoristaan, joka pistää aina hymyilemään :) Lisäksi haluan avustaa heitä luomaan uusia karkkeja, miltä kuulostaisi näppylänugetit? Eihän nugetit ole karamelleja, mutta silti! :D Haluaa auttaa, My Name Is haluaa auttaa Herroja! Ei kun ne on sittenkin näppylä(suklaa)naperot!

Ginny Weasley, koska samaistun häneen niin usein! Ginny palaa ja roihuaa sisältä, ja on siksi niin mielenkiintoinen ja monimutkainen. Suutun siis tosi helposti, esimerkiksi siitä kun aiheeni lyötiin ensimmäistä kertaa lukkoon mutta ei puhuta siitä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2015, 14:01:40 kirjoittanut My Name Is »
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Yue

• Hevoskotkan kouluttaja
  • Vuotislainen
    • Lifestyle-blogi
  • Pottermore: SnitchAuror5719
« Vastaus #133 : Heinäkuu 29, 2015, 08:44:08 »
EhkäpäHermione , koska rakastan kirjoja ja opiskelua. Tai sitten Draco, voisin opettaa hänet ensin tavoille, sitten pölliä Nimbuksen >:D
Ja Fred ja Georgekin olisivat mukavia, ja kyllä minultakin huumoria löytyy :D tai no nykyään George :'(
Eli paljon vaihtoehtoja :)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Volde voi tulla ikkunan taa...

Höm höm...

Poissa Villisilmä hullumieli

• Vuotislainen
  • Let it go
« Vastaus #134 : Lokakuu 05, 2015, 17:09:05 »
 Hermione, voitaisiin istua yhdessä kirjastossa lukemassa ja opiskelemassa tuntikausia. :) En myöskään mielellään riko sääntöjä, jos ei ole ihan pakko.

Sitten Luna voisi olla toinen, koska olen itsekin välillä aika höpsö ja puhun outoja.
Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi
 kunnolla elää.
 Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi kunnolla tuntea.
 Mutta aina voi yrittää.

Poissa karna

• pollomuhku
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #135 : Marraskuu 21, 2015, 18:52:54 »
Mä luulen, että ystävystyisin nopeasti Fredin, Georgen ja Leen kanssa. :) Olen itsekin koulumaailmassa vähän sellainen, että välillä on jäynät mielessä, enkä ole se maailman kiltein ja kuuliaisin oppilas, mutta silti sellainen hyväntahtoinen. En menisi pienempiäni kiusaamaan. Ja kuten tuokin kolmikko, sillä tavoin, että musta kuitenkin oikeasti tykätään, ja osaan yleensä lopettaakin ajoissa. Tai vaan vähän myöhässä.
"The thing about growing up with Fred and George", said Ginny thoughtfully, "is that you sort of start thinking anything's possible if you've got enough nerve."

Poissa Arianna Black

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #136 : Tammikuu 12, 2016, 17:01:53 »
Minä olisin ehkä mieluiten Harryn ja Hermionen kanssa, sillä olen aika paljon sääntöjenrikkoja, eikä mua kiinnosta kaikkien "ilkeiden" mielipiteet. Hermione siksi, että luen paljon kirjoja ja tottelen en tottele sääntöjä.
All I want to do right now is cry and scream and let it all out because it's killing me inside.

Poissa Veelan silmä

• Outous
  • Vuotislainen
  • Hulluin ystävä, joka sinulla on koskaan ollut.
« Vastaus #137 : Tammikuu 18, 2016, 15:47:43 »
Luna sopisi minulle hyvin! Olenmme kummatkin vähän outoja ja erilaisia.
Seuraavana olisi Kalkaros, johon samaistun tällä hetkellä aika paljon. Ainoana erona ehkä se, ettei minun Lilyni ole kuollut...
Koska teen kaiken täysillä ja olen vähän sinisilmäinen, niin olisin varmaan myös Lavender Brownin kaveri.
Ja kun elämään tarvitaan jännitystä, olisin Fredin, Georgen ja Leen kanssa.

Siinä oli minun kaveriporukkani ja tietysti olen aina kavereiden kaverien kaveri ja niin edelleen... XD
Mitä ikinä teetkään elämälläsi, elä se täysillä!

Poissa Theone

• Vuotislainen
« Vastaus #138 : Joulukuu 28, 2016, 21:49:53 »
Luna olisi ehdottomasti paras kaverini! Olemme molemmat ehkä vähän kummallisia ja puhumme omituisia juttuja mutta täydennettäisiin toisiamme täydellisesti:D