Kirjoittaja Aihe: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?  (Luettu 30473 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa hanzu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • --My world is the world caller Vafil. Book 2014--
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?
« Vastaus #100 : Joulukuu 08, 2011, 08:16:29 »
Luultavasti Luna. Sillä hän on yhtä kaistapää kuin minäkin. Olisimme varmaan hyvät ystävykset. :)

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #101 : Joulukuu 13, 2011, 20:45:39 »
Kaksi parasta kaveria tuli ihan suoraan mieleen. Ensinnäkin : Ginny, koska hän ei pelkää sanoa omia mielipiteitään, ja hän on hyyyvin temperamenttinen ja ei yleensä itke. Eli siis melko samanlainen kuin minä. Koulu menee ihan suit sait sukkelaan ja aikaa jää vähän muullekkin. Lisäksi taidamme kummatkin rakastaa punaisia hiuksia<33 :) En kyllä omista :c... 
Toinen hyvä ystävä olisi varmaankin Luna, ihan sen takia, että hän on outo, ystävällinen, omissa maailmoissa vaeltava kuten nyt vaikka minä :) Uskon tai en usko.. Uskottelen uskovani omituisiin juttuihin. Tai uskon, mutta tiedän että se ei ole totta :) Selitykset sikseen. Omaan vilkkaan mielikuvituksen :)  Ja en sitten ole mikään sukupuolirasisti, vaan nuo nyt vaan olivat tyttöjä :)

Muttamutta, muista tytöistä Lavender ja Patilit vaikuttavat ärsyttäviltä kikattajilta, samoin kuin Romilda Vane (:D), Cho nyyhkyttäjältä, Marie ilmiselvästi kavaltajalta (kielijä)... Katie voisi olla ihan kiva ainakin energiansa ja rauhallisuutensa (?) vuoksi.. Angelina ehkä komentelee turhan paljon ainakin kapteenina, muuten ihan kiva kai ja Hermione olisi ihan hyvä kaveri, mutta ottaa koulun ehkä turhan vakavasti :) (EHKÄ :DDD)

Pojista tietenkin Ron, koska hän on niin letkeä ja rento kaveri ja vitsiä lentää koko ajan. Toki hänkin osaa välillä olla hieman typerä ja niin... Hän on vaan niin sympaattinen. Neville on myös aika ihana, koska hän on koko aika vähän pöllämystynyt ja taka-alalla, mutta sisimmästään kuitenkin todella rohkea :)  Harry nyt tietenkin :> Syitä ei lienee tarvitse edes kertoa...

Ystävystyisin aika äkkiä myös varmaan Hagridin ja Dobbyn kanssa :) Hagrid on vähän hajamielinen ja suojeleva ja lempeä ja
ihana ja kaikkea... Dobby taas on niin vallattoman suloinen kaikissa sukissaan <3 Ja niin huolehtivainen.. Että semmoisia.

Toki myös Weasleyn kaksoset :) Väriä elämään!

-annipsi-

Poissa miwaaa

• Vuotislainen
« Vastaus #102 : Joulukuu 18, 2011, 19:13:32 »
Jos realistisia ollaan niin huolisikohan rohkelikot luihuista kaveriksi ? :D No mutta, siinä tapauksessa jos rohkelikot huolii mut, olisin varmaan todella hyvä ystävä Fredin, Georgen ja Lee Jordanin kanssa :) Tykkään itsekin tehä kepposia, naurattaa muita ja pitää hauskaa. Hyvässä ystävässä yksi tärkeimpiä ominaisuuksia on huumorintaju ja en osais tulla toimeen sellaisen kanssa, joka ei ole hauska. Voin jo nähdä sen, miten riehuttais Fredin, Georgen ja Leen kanssa ympäri Tylypahkaa välittämättä säännöistä :D Myös Ron on sellainen, jonka kanssa voisin tulla myös hyvin toimeen.

Tottakai itse ihana Draco kuuluisi ystäviini. Malfoy oikeastaan voisi olla jopa seurustelukumppanini, eehhehe ;) Kuin myös muut luihuiset olisivat kaveriporukkaani, Crabbe, Goyle, Marcus Flint, Blaise Zabini jne. Voisin ehkä olla jonkin sortin ystävä Pansyn kanssa, mut se vois olla ehkä vähän liian rasittavaa seuraa aikanaan, vaikka itsekin olen joskus samanlainen :D

Tajusin myös, kun Neville joutuu aina pilkan kohteeksi, tunnen väkisinkin sääliä ja halua puolustaa sitä :D Samalla voisin myös siis ystävystyä Nevillen kanssa, koska se on jotenkin niin symppis :) Mun on tosi hankala löytää tytöistä ketään, kenen kanssa voisin ystävystyä. Oon saanut naispuolisista hahmoista jotenkin tylsän kuvan eikä sieltä erotu ketään sellaista, jonka kanssa haluisin olla ystävä. Kaikki mun lempparihahmotkin on miespuolisia :D Pansyn kanssa tosiaan tulisin varmaan eniten toimeen. Nyt kun miettii niin Tonks voisi olla mulle hyvä ystävä :D Näinköhän olisi tosin ''liian'' vanha, mut ainakin toimeen tulisin :)
I'm not asleep, I'm up for the fight, into the magic.
bellafruits -> miwaaa

Poissa Evannaque

• Vuotislainen
« Vastaus #103 : Joulukuu 20, 2011, 22:58:01 »
Hermione tottakai. Ollaan yhtä viisaita! 8) Öööniinehkä.

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #104 : Tammikuu 22, 2012, 00:06:02 »
Minun paras ystävä olisi Hermione Granger, koska hän ja minä pidämme kirjoista  ja meillä on joitakin samoja luonteen piirteitä.
Hermione on sellainen luotettava henkilö, jolle voisin kertoa kaikista asioista ja häneltä oppisin paljon hyödyllistä.

Lisäksi toinen paras ystäväni olisi Luna Lovekiva, koska meissä molemissa on jotain outoa.
Olisi varmaan hauskaa hänen seurassa tutkia kaikkea omituista.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Pipipää

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #105 : Maaliskuu 03, 2012, 19:30:29 »
Kukaan ei olisi minun ystäväni. Päinvastoin kaikki kiusaisivat minua, opettajatkin. Sillä sellaista elämäni on ollut aina. Kaikki ovat aina kiusanneet minua eikä kukaan halua olla ystäväni koskaan.
kaukomieli -> Pipipää

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #106 : Maaliskuu 06, 2012, 11:23:12 »
Hyvä kysymys. Luulen, että parhain ystäväni olisi joku Weasleyn perheestä : D
Luultavasti Fred ja George, koska he vaikuttavat tosi rennoilta ja mukavilta ja tykkään
itekkin tehä tosi paljon kepposia. (;
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Tulisalamanteri

• Vuotislainen
  • "He-Who-Must-Not-Be-Named"
« Vastaus #107 : Syyskuu 19, 2013, 15:08:30 »
Varmaankin Luna, koska ihailen hänen kykyä erottua joukosta välittämättä muiden kiusaamisista. Jos pääsisin tylypahkaan menisin heti juttelemaan hänen kanssaan.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #108 : Syyskuu 26, 2013, 20:31:27 »
Luna ehdottomasti ja ehkä Hermione. Ginny myös tietenkin ja ehkä Cho..?
Luna vaan on niiiin ihana. Hermione on samanlainen kuin minä, että meillä tulis varmaan paljon juttua. Ginny ihana sellanen no - sellanen. Cholle en keksi oikein perusteluja.
Heetkonen - en kai ollut just miettimässä Lavenderia??

Poissa hansupp

• Vuotislainen
« Vastaus #109 : Lokakuu 02, 2013, 19:14:17 »
Itse ystävystyisin varmaan parhaiten Hermionen kanssa, koska rakastan lukemista ja aherran aika paljon koulunkin eteen. Myös Luna on aina kuullostanut ihanan avarakatseiselta ja ennakoluulottomalta henkilöltä. Haluaisin kyllä ystävystyä myös poikien kanssa, kuten Ronin ja Weasleyn kaksosten kanssa, koska huumori ja keppostelu käyvät aina ajanvietteestä.

Poissa Niila

• kauhukakara
  • Vuotislainen
« Vastaus #110 : Lokakuu 06, 2013, 16:19:30 »
Minun parhaita ystäviäni olisivat varmaan Fred, George ja Charlie Weasley sekä Hermione Granger. Weasleyt ovat rentoja, huumorintajuisia ja pitävät urheilusta, kuten minäkin. Lisäksi he ovat poikia, ja minä olen aina viihtynyt poikien (ja poikatyttöjen, kuten minä) seurassa. Toisaalta rakastan lukemista ja olen hyvä koulussa, kuten Hermione.

Ystäviini kuuluisivat myös Seamus Finnigan, Katie Bell, Alicia Spinnet, Luna Lovegood, Ginny Weasley, ja Angelina Johnson.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2013, 17:01:40 kirjoittanut Niila »

Poissa viuskihuiski

• masentunut korpinkynsi
  • Vuotislainen
« Vastaus #111 : Lokakuu 15, 2013, 19:38:25 »
//muutosten kaunis päivä...

Luultavasti Luna tai Neville.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2013, 23:05:01 kirjoittanut viuskihuiski »
Keep calm and correct everyone!

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #112 : Joulukuu 21, 2013, 19:21:29 »
Olisin luultavimmin Hermionen tai Ginnyn kamu, sillä tykkään opiskelusta ja lukemisesta, ja olen kiltti ja ystävällinen kaikille, mutta osaan kyllä suuttua kuin ampiainen, jos minua tai sukulaisiani tai ystäviäni kohdellaan väärin.
Luultavimmin olisin kiltti ja hieman ujo rohkelikkotyttö, jota ystävät puolustaisivat vaikka tällipajuja ja jättiläishämähäkkejä vastaan.

Luihuisia en toden näköisesti kärsisi nähdä vilaukseltakaan..

Mutta varmaan olisin vähän kaikkien kaveri, ja kaikki pitäisivät minusta.
(Ihan kuin tosielämässäkin. :))
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Chiyo

• U-oppilas
  • Vuotislainen
  • Potterhead? - Always.
« Vastaus #113 : Joulukuu 21, 2013, 20:26:53 »
Hmm... Olisin mahdollisesti Chon, Lunan tai Hermionen kaveri. Tällainen koulutyyppi olen, ja tykkään unelmoida ja lukea. :)
Vanhojen kirjojen tuoksu, joka lumoaa minut ja kutsuu nimeäni... Nuo kirjat odottavat löytäjäänsä, ja minä aion olla se henkilö.

Suklaasammakko -> Chiyo

Poissa Usvatuuli

• Vuotislainen
« Vastaus #114 : Joulukuu 24, 2013, 23:42:16 »
Minun paras ystäväni olisi varmaan Luna, koska olen itsekin hieman outo... Hermionekin kuulostaa lupaavalta, sillä pidän itsekin lukemisesta. Harryn seurassa aika ei taas matelisi, sillä hänen kanssa voisi seikkailla... Vaikea valinta
Lainaus

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
« Vastaus #115 : Joulukuu 30, 2013, 09:27:58 »
Kaipa se nyt olisi Severus nuorena    syrjitty, eli samanlain kuin minä, mutta kiva, itsekin kuulun puuskupuhiin   Luihuiseen... Tytöt Tylypahkassa ovat tunnetusti vähäpinnaisia       (Lunaa ei lasketa)     joten kaipa se sitten olisi Severus.
Täällä ollaan.

Poissa Velho Shakki

• Vuotislainen
  • Pottermore: SunSilver6370
« Vastaus #116 : Tammikuu 01, 2014, 23:34:49 »
Paras ystäväni olisi varmaan Hermione, koska stressaan välillä aina kokeista. Pidän myös opiskelusta, mutta osaan silti myös rentoutua, ja rikkoa välillä sääntöjäkin.

Harry ja Ron olisivat varmaankin myös kavereitani. Varmaan myös Luna, sillä välillä olen omissa maailmoissani.

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
« Vastaus #117 : Tammikuu 06, 2014, 19:37:02 »
Varmaankin Luna. Hän on samanlainen outolintu kuin minä.
Täällä ollaan.

Poissa Aphrodite

• Vuotislainen
  • ~Always~
« Vastaus #118 : Helmikuu 18, 2014, 20:38:18 »
Varmaan Ron, tai Fred & George. :D
Tarpeeks symppiksiä, tytöt tuntuu liian totisilta niuhottajilta mun makuun ...

Tulipa lyhyt vastaus... :P

Poissa Laavalamppu

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #119 : Helmikuu 19, 2014, 21:13:28 »
Ron voisi olla ehkä minullekin sopiva ystävä. Huumorintajua meiltä molemmilta löytyy ja no Ron vaan vaikuttaa sellaiselta tyypiltä. Myös Hermione voisi olla mulle hyväkin ystävä, sillä jotakin samaa kyllä löytyy, mutta ehkä hänen "aina-oikeassa-oleminen" ärsyttäisi niin en ole ihan varma tulisimmeko kuitenkaan toimeen.

Tulipas sekava selitys :D
~ Harryhan se siellä lentelee :)

Poissa Nowaki

• Vuotislainen
  • Pottermore: HollyWild6531
« Vastaus #120 : Maaliskuu 20, 2014, 18:40:14 »
Fred & George aivan ehdottomasti. :3 Huumorintajuisia ja rentoja tyyppejä, jotka eivät vähästä hetkahda. Eikä takuulla tulisi tylsää hetkeä, kun löytää jatkuvasti itsensä mitä jännittävämmistä tilanteista. Kaksoset ovat juuri sopivan hulluja lähtemään mukaan miunkin kummallisten väläytysten mukaan ja sama toimii myös toisinpäin. Seikkailua ei ainakaan puuttuisi!
Kaikenlisäksi veljekset ovat mukavia, heidän seurassaan saisi olla juuri sellainen kuin on.
" I keep falling asleep and having this dream about you, we're in a forest and..."

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #121 : Maaliskuu 20, 2014, 20:58:00 »
Olisin luultavimmin Hermionen tai Ginnyn kamu, sillä tykkään opiskelusta ja lukemisesta, ja olen kiltti ja ystävällinen kaikille, mutta osaan kyllä suuttua kuin ampiainen, jos minua tai sukulaisiani tai ystäviäni kohdellaan väärin.
Luultavimmin olisin kiltti ja hieman ujo rohkelikkotyttö, jota ystävät puolustaisivat vaikka tällipajuja ja jättiläishämähäkkejä vastaan.

Luihuisia en toden näköisesti kärsisi nähdä vilaukseltakaan..

Mutta varmaan olisin vähän kaikkien kaveri, ja kaikki pitäisivät minusta.
(Ihan kuin tosielämässäkin. :))

Ja ehkä olisin myös Nevillen kaveri, samaistun siihen, että Nevilleäkin kiusattiin koulussa. Ja Fredin ja Georgen kanssa tulisin myös ehkä juttuun, sillä olen itsekin joskus varsinainen eemeli tekemään metkuja ja jekkuja, ja tykkään nauraa, ja paljon. :D

Nykyään myös Luna olisi kaveriporukalla jäsen. :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2016, 11:43:24 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
« Vastaus #122 : Maaliskuu 22, 2014, 08:17:50 »
Minulla olisi varmaan monta parasta ystävää. Luultavasti Ron, Fred & George sekä Luna olisivat sellaisia. Ehkä enemmän kuitenkin Ron & Luna, koska ovat nuorempia. Ron ja minä olemme jonkin verran samanlaisia kuten se, että otamme asiat aika rennosti ja eikö Ron tykkääkin syödä aika paljon? Kuin myös. Fred & George ovat hauskoja heppuja, joten... Ja Luna on mielestäni hyvin erikoinen, joten jos olisin kovinkin yksin, saattaisimme törmätä vaikka metsässä. Hän varmasti myös hyväksyisi minut. Hermione ei ainakaan millään käy, sillä hän lukee paljon ja on monia hahmoja ärtyneempi tai jotain. Mutta uskoisin, etttä hänkin olisi ihan jees.
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #123 : Lokakuu 28, 2014, 17:29:48 »
Hermione, koska me ollaan aika samanlaisia: ulkonäkö, kirjariippuvaisuus, välillä sääntöjen nipottaminen, koulun tärkeys...

Myös Ronin, Harryn, Ginnyn, Lunan, Fredin ja Georgen ystävä olisi ihanaa olla, jos minut vain hyväksyttäisiin porukkaan.
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Ninni

• Vuotislainen
« Vastaus #124 : Marraskuu 02, 2014, 14:52:42 »
Hmmmm... Veikkaan että Ron kuuluisi hyviin ystäviin, koska olen itsekkin vähän laiska opiskelia ja tykkään ottaa rennosti, mutta kuitenkin haluan olla luotettava ystävä. Lunan kanssa olisin hyvä kaveri myös, sillä olen ehkä vähän outo mutta samaan aikaan myös omalla tavalla viisas ( tai ainakin niin olen kuullut että olen omalla tavalla viisas :P)
Books! And cleverness! There are more important things – friendship and bravery