Kirjoittaja Aihe: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?  (Luettu 29766 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

jaina

• Ankeuttaja
Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?
« : Elokuu 08, 2008, 21:59:53 »
HAH :'DDDd

Kysymys on siis otsikossa, eli kuka olisi paras ystäväsi, tai parhaat ystäväsi. Muistakaa sitten perustella, ei siis mitään "no potter ku se on niin kiva", vaan mieluummin "Potter, koska hän muistuttaa minua, ja meillä on samanlaisia kiinnostuksen kohteita, kuten kiinnostus rikkoa sääntöjä" jne. Voit myös kertoa, ketkä kuuluisivat kaverijengiisi.

Minun paras ystäväni olisi ehkä Ron, tai siis voisin hyvinkin kuulua hänen parhaimpiin ystäviinsä. Meillä molemmilla on huumorintajua, koulu menee niin kuin menee, olemme rentoja emmekä stressaa turhista. Tiukan paikan tullen olemme molemmat tosi rohkeita ja uskollisia ystäviä. Siksi ehkä sopisimme toisillemme niin ystävinä kuin seurustelukumppaneinakin. Myös Ginny vaikuttaa kivalta, ja Harry olisi mahtava seikkailukaveri!

//Lii siivosi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2009, 03:48:49 kirjoittanut Lii »

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • BANG
Vs: Kuka Potter-hahmoista olisi paras ystäväsi?
« Vastaus #1 : Elokuu 09, 2008, 12:01:18 »
Mielenkiintoista..

Luulenpas, että olisin enemmän poikien seurassa. Tytöt vaikuttavat melko nipottajilta, ja siksi en ehkä heidän kanssaan pyörisi. TAIKKA ! Ginny saattaisi olla osuva vastaus, sillä hänhän hyväksyy ns. kaikki ystävikseen (kuten Lunan), ja Luna saattaisi olla hauskaa ja mielenkiintoista seuraa.
Vastaukseni siis on Ginny ja Luna, koska olen aina ollut vähän syrjitty yksilö, joten 'kuuluisin' tavallaan tuohon porukkaan. (huvittavaa tässä on se että real-life paras ystäväni on porkkanapää:D) Luultavasti olisin enemmän Lunan ystävä (ja kuuluisin kaiketi Korpinkynteen..) koska uskon asioihin joita ei pakosti edes ole.
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Elokuu 09, 2008, 14:52:44 »
Luultavasti hengaisin poikien kanssa, kuten teen myös irl suurimmalti osin.
Kaksosten seurassa viihtyisin ehdottomasti, mutta myös Draco, Crabbe ja Goyle saattaisivat olla tyyppejä, keiden seuraan päätyisin monen mutkan kautta :D

Tytöistä ei kukaan iske hirveästi. Lunan kanssa voisi olla mukavaa, mutta toisaalta hänen "muissa maailmoissa olonsa" olisi ahdistavaa siltä kannalta, jos häneen pitäisi tukeutua. Itsekin olen kyllä vähän pihalla lähes poikkeuksetta, mutta Luna on hieman liikaa.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #3 : Elokuu 09, 2008, 17:08:08 »
Voisin hengailla Lunan kanssa, mutta niin kuin moottorisaha jo sanoikin, hän olisi varmaankin liikaa omissa maailmoissaan elelevä tyyppi. Tai mietitäänpä. Kyllä Lunan kanssa voisi ihan hyvin olla ja olisin varmasti tosi hyvä ystävä hänelle! :D Minä tiedän ainakin sen, että elokuvien Luna on todella poissaoleva, mutta kirjojen ei niinkään. Kirjoissa Luna on vain aika outo (tai minun sanoin: erilainen :D), mutta kyllä Lunaan voisi tukeutua ihan hyvin! Siis, ei hän nyt niin poissaoleva voisi olla, koska kirjoissa hän on suuttunutkin pari kertaa, jne. Minäkin olen joskus sellainen ihan pihalla-tyyppi niin kuin Luna. Minä olisin Lunan kanssa hyvä ystävä. :D

Mutta toisaalta, Hermione on tosi kiva ja mukava ystävä! ^^ Siinä on vain se ongelma, ettei Hermy oikein pidä Lunasta. Joten saattaisi joutua valitsemaan: Hermione vai Luna? Mutta enpä usko. Hermione pitää Ginnystäkin, vaikka Ginny on joskus Lunan kanssa. Hermione on sen verran kiltti, ettei hän tällaista Lunasta tykkäävää tyyppiä vihaa. En vain voisi olla molempien kanssa ehkä samaan aikaan. Mutta muistutan Hermionea ihan ihanan paljon! Olisi niin ihanaa mennä Hermionen kanssa Tylypahkan kirjastoon joka päivä lueskelemaan tietokirjoja, koulukirjoja, kaikkia muitakin kirjoja! Ihania kirjoja <3 Sitten aina kun Hermionea haukuttaisiin kaikkitietäjäksi, sun muuta, minä kyllä puolustaisin häntä niin rohkelikkomaisesti ja sanoisin hänelle: "Sehän on tosi hyvä asia, että tiedät paljon!", koska se on oikeasti tosi hyvä asia, ja minä ihailen Hermionessa sitä, että hän aina tietää kaiken ja arvaa oikein! ^^ Hänen tietävyytensä olisi voinut pelastaa ihanan Siriuksemme (Hermione tiesi, että Harryn uni oli vain Voldemortin temppu!) ja minä aina voivottelen sitä, ettei Harry uskonut Hermionea. Minä tiedän, että nähtävästi minäkin olen Hermionemaisesti (joskus!) ylifiksu tyyppi ja tosi Hermionemainen. Ja minä itken usein (niin kuin Hermy!) ja olen tosi kiltti ja ystävällinen ja herkkä tyyppi. Joo ja tulisin luultavasti mukaan niille Harryn Ronin ja Hermionen seikkailuillekkin... Hirveä selostus minulla, mutta minä ja Hermione oltaisiin parhaat ystävät! ^^

Minulla on nyt juuri kiire, joten tulen myöhemmin selostamaan lisää näistä hyvistä ystävistä. :)

/ muoks: No niin, nyt tulin takaisin selittelemään. :D

Ginny olisi myös aika samanlainen (samanlainen kuin minä siis) ja kiva ystävä. Minä haluaisin ystävystyä Ginnyn kanssa, jos voisin. Hän on hauska hihittelijä, niin kuin minäkin ja hän olisi minulle hyvää seuraa. Ihanan rohkea tyyppi ja arvaamatonkin. Minäkin olin nuorena todella ujo, mutta nykyään voin sanoa itseäni rohkelikoksi.

Jos voisin valita jonkun henkilön kelmien ajalta, se olisi kelmeistä Sirius. Sirius on niin kiva ja huumorintajuinen tyyppi, että <3 Minä en kyllä pidä siitä yhtään, että hän kiusaa Kalkarosta Jamesin mukana, mutta on hän silti kiva. Ja en pane pahakseni vaikka hän onkin poika, sillä minulla on ollut pari ystävää, jotka ovat poikia ja olen ollut yhden pojan kanssa monta vuotta ihan ystäviä. Voisin olla tietty muidenkin kelmien kanssa, mutta en tiedä viitsisinkö... Joten eiköhän se olisi Sirius, se niin kiltti ja ihana animaagikoiramme, se hyvä ystäväni. NIIN JA Siriuksen animaagihahmohan on koira! <333 Ihana! Hän on niin koiramainen... No enpä ihkuta enempää vaan puhun (eikun kirjoitan) ihan suoraan. Sirius olisi hyvä ystävä! Jos se ihmisen paras ystävä-juttu pätee animaagikoiriinkin! Koira on sitäpaitsi minunkin lempieläimeni ja minä saatan muistuttaa jonkin verran joskus Siriusta. Celestialin paras ystävä. <3

Kun nyt olen päättänyt, että voisin olla hyvä ystävä Hermionenkin kanssa, voisin olla myös Harryn ja Ronin. En tiedä kuitenkaan kestäisinkö aina Harrya, vaikka joskus hän on ihan kiva. Enkä tiedä sietäisinkö sitten sitä, että joskus Ron ja Hermione riitelevät (ihana paritus... :'D). Mutta olisihan se tosi kivaa seikkailla Harryn, Ronin ja Hermionen kanssa. Voisin olla myös Lilyn ystävä (kelmien ajalta katsotaan taas...). Lily on ihanan hyväsydäminen ja kiltti ihminen! :) Pitäisin myös pikkuisesta Dobby-kotitontustamme eriparisukkien ja hauskojen vaatteidensa kera. Kotitontut <3 Tahtoo liittyä S.Y.L.K.Y:hyn! No minä ihastuisin heti kaikkiin taikaeläimiin, jos ne näkisin. Tietty tahtoisin Hiinokan lemmikiksi ja voisin halata Koukkujalkaa (puoliksi taikaeläin sekin! ja kaikki eläimet on kivoja...). ^^ Kaikkien kaveriksi tahtoisin. ^^

/ muoks nro 2: ai niin, enpä tiedä olisiko Hermione vähän ahdasmielinen kaveri. :( Yhyy. Ja Fred ja George ovat niin ihanan hupaisia. ^^
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2008, 19:05:01 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Kutale

• live like horses
  • Vuotislainen
    • last.fm
  • Pottermore: WolfEcho8
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Elokuu 09, 2008, 18:43:21 »
Luultavasti Luna, koska hän varmaan hyväksyisi minut sellaisena kuin olen eikä pitäisi outona. Meillä voisi olla yhteisiä puheenaiheita (Ruttusarviset niistaisikit :D), sellaisista asioista olisi kiva puhua mistä muiden kanssa ei voi. Muutenkin yritän aina olla niiden yksinäisten tyyppien seurana. Voisimme yhdessä liittoutua kiusaajia vastaan! Lunan seurassa tuskin tuntisin itseäni kiusaantuneeksi tai oudoksi. Ja häntäkin varmaan saattaisivat kiinnostaa minun asiani.
Hermione olisi myös vähän minun tyyliseni, paitsi että saattaisi hermo mennä kaikenmaailman nipotusta kuunnellessa. Olisihan se kuitenkin kiva, kun kaveri tykkäisi lukea kirjoja niinkuin minä! Hermionen seurassa olisi tosiaan hauska mennä kirjastoon niin ettei hänenkään tarvitsisi aina mennä yksin, kun nuo Ron ja Harry eivät oikein ole lukumiehiä. Toisaalta Hermione saattaisi olla tavallaan vähän liian ahdasmielinen kaverikseni.
imagine none of this is real

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • ♥♣♦♠
« Vastaus #5 : Elokuu 09, 2008, 18:53:47 »
Luna tai Weasleyn kaksoset.
Luna on itse melko outo tapaus, joten en usko että hänellä olisi ongelmia sulattaa minua. Me kumpikin leijailemme omissa maailmoissamme tyytyväisinä. Yhteistä löytyy.
Fred ja George ovat hauksoja ja vaikuttavat kaikkien kavereilta, joten uskoisin että tulisimme toimeen. Lisäksi minulla on hyviä ideoita jekkuihin ja olisin valmis jakamaan sen sortin nerokkuuteni heidän kanssaan.

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Elokuu 09, 2008, 22:16:47 »
Jos ajatellaan ikää, minä en olisi lähellekään samaa aikakautta Harryn & kumpp. kanssa, mutta jos unohdetaan ikä ja ollaan miettimättä aikakausia niin...

Liikkuisin todennäköisesti luihuisten tyttöjengin (johon kuuluvat Pansy ym.) kanssa, mutta myös Draco Malfoy lukeutuisi kaveripiirini ja myös Marcus Flintin (huispaus <3) kanssa saattaisin tulla hyvin juttuun. Tupa kun on sama ja mieluiten sitä hengaa oman tupansa jäsenten kanssa. Rohkelikot varmaan jo tupaani katsoessa vannoisivat vihaavansa minua, mutta kuitenkin voisin lopulta onnistua ystävystymään Fredin, Gerogen ja Leen kanssa ja änkeytymään mukaan Weasleyn welhowitsien kehittelyyn. Heidän kanssaan haluaisin ystävystyä, koska he ovat hauskaa sorttia. Nevilleä tuskin tohtisin kiusata, hänen puoliansa voisin pitää ja näin hän tuntisi outoa kunnioitusta minua kohtaan ja me ystävystyisimme. Hän on niin kiinnostava persoona. Hermionen kanssa voisin ehkä käydä muutaman kerran kirjastossa, mutta siihen se jäisi.

Poissa Thyone

• Tylypahkan oikea ottelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RainWolf2
« Vastaus #7 : Elokuu 10, 2008, 13:32:44 »
Paras ystäväni olisi todennäköisesti Luna Lovekiva. Olemme molemmat melko samanlaisia oman tiemme kulkijoita, jotka eivät välitä muiden mielipiteistä vaan uskaltavat rohkeasti olla oma itsensä vastoinkäymisistä huolimatta. Lunan luonne, hyväsydämisyys ja omaperäisyys vetoavat minuun ja luulen, että tulisin hänen kanssaan hyvin juttuun. Luna olisi sydänystäväni, jonka kanssa vaeltelisimme metsissä ja keskustelisimme kaikesta mielenkiintoisesta. Osaan vain kuvitella miten ihanan polveilevia, mielikiuvituksellisia ja korkealla maanpinnan yläpuolella leijailevia keskusteluja minä ja Luna voisimmekaan saada aikaiseksi!

Hyviä ystäviäni olisivat todennäköisesti myös Weasleyn kaksoset ja Lee Jordan. Meidän huumorintajumme ovat aina olleet jollakin tavalla pelottavan samankaltaisia. He eivät kuitenkaan olisi sellaisia ystäviä, joiden kanssa puhutaan syvällisiä ja vaihdetaan ajatuksia ja salaisuuksia, vaan pikemminkin hyvää seuraa. Heidän kaltaistensa ihmisten kanssa räjäytetään koulu ja lähetetään pikkuveljelle Tylypahkan vessanpönttö. Lisäksi tulisin mahdollisesti oikein hyvin toimeen niin nuoren kuin aikuisenkin Remus Lupinin, kelmeistä minulle aina mielenkiintoisimmalta ja samanhenkisimmältä vaikuttavan hahmon kanssa. Nevillellä ja minulla voisi myös olla omituinen hiljaisen yhteisymmärryksen ja ystävyyden side. Emme ehkä puhuisi paljoa, mutta ymmärtäisimme toisiamme ja hädän hetkellä toiseen voisi aina turvautua.
practice random acts of kindness

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #8 : Elokuu 12, 2008, 03:02:26 »
Yllättävän moni on sanonut Lunan. Minulla itseasiassa on yksi Lunan kaltainen ystävä ja hän on kyllä omalla persoonallisella tavallaan todella kultainen ystävä, mutta hänen outoutensa on välillä vähän liikaa;) Joten en kyllä usko että Lunaa haluaisin ystäväkseni, Luna kun vaikuttaa vielä enemmän tärähtäneeltä kuin ystäväni. Viihdyn kuitenkin noin yleisesti "älykkäässä" seurassa, joten uskon etten kestäisi kovinkaan kauan Lunan "höperyyttä".

On kyllä oikeastaan erittäin vaikea sanoa kenen kanssa haluaisin hengailla, koska lempihahmoni on Harry, niin ehkä hänen kanssaan olisi kiva viettää aikaa. Meillä tuntuu välillä olevan aika samanlainen huumori ja kiinnostus huispaukseen. Harry ei ole niin kovin tarkka sääntöjen kanssa (niinkuin en minäkään) ja hän on lojaali ystävä johon voi luottaa, voi myös luottaa siihen että hän auttaisi tilanteessa kuin tilanteessa. Voi olla että koska molemmat olemme aika temperamenttisia niin välillä tulisi kohdattua aikamoisia sanaharkkoja, mutta uskon että päällisinpuolin olisimme aika laiska ystäväpari.

Ajattelin myös Frediä ja Georgea, ja uskon että heidän kanssaan olisi välillä todella hauskaa. Kepposet on hauskoja, enkä minäkään aikoinani jaksanut koulua aina ottaa niin vakavasti. Olisi kuitenkin ehkä pakko hengailla muiden kanssa välillä jottei elämäni menisi ihan rappiolle, mikä voisi hyvinkin käydä. Fredillä ja Georgella on kuitenkin loistava huumorintaju ja heidän kanssaan olisi varmasti hauskaa, mutta ei kovin syvällistä. Vähän vaikea kuvitella että menisin heille puhumaan sydänsuruistani.

Tylypahkassa ei kyllä ole oikein minun tyylistäni naispuolista ihmistä jonka kanssa viihtyisin. Joten varmaan hengailisin poikien kanssa:)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #9 : Elokuu 12, 2008, 13:27:18 »
Olen aina ollut varma, etttä itse olisin aina Lunan kanssa. Ei minua hänen omalaatuisuutensa tai omissa maailmoissaan oleminen haittaisi . Ihan hyvä vaan kun olisi kaveri joka ei puhuisi paljon, koska voisin puhua hänenkin puolestaan :D Luultavasti Luna olisi vain ilonen kun saisi vihdoin kaverin.  Minua kiinnostaisi kovasti lukea Saivartelijaa, ja ties, jos joskus saisin tehdä siihen jonkun jutunkin. Olisin kiinnostunut Lunan lailla taikaeläimistä.

Toinen jonka kanssa liikuisin olisi varmaan Ron. Hän on ainut pääkolmikosta, josta voisin tykätäkin. Hermione olisi varmaan liika nipottaja, vaikka voisin hänen kanssaan tullakkin toimeen. Harryyn hermostuisin heti, kun hän purkaa ärtymystään toisiin.
Ron on sopivan rento ja sellainen reilu, jonka mielestä Lunakin oli siisti tyyppi.
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

zew

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Elokuu 26, 2008, 00:24:19 »
Weasleyn kaksoset olisivat luultavasti minun parhaimmat ystävät koska omaan samankaltaisen luonteen kuin he ja heidän kanssa ei varmasti olisi koskaan tylsää! Fredin ja Geogen jekuissa olisi varmasti mielenkiintoista olla mukana. Toinen vaihtoehto olisi varmaan Ron koska hän olisi varmasti rehti kaveri eikä hänenkään kanssaan olisi varmasti tylsää.

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #11 : Elokuu 29, 2008, 17:11:51 »
Minulla on vain harvoja ja valittuja ystäviä, ja jollain tavalla he ovat kaikki aika eriskummallisia, enemmän tai vähemmän... ainakaan kukaan "normaali" tai suosittu tuskin kuuluisi listalleni, joten Ginnyt, Chot ja muut vastaavat voi heti kättelyssä karsia... mutta esimerkiksi Luna vaikuttaa oikein sopivalta mahdolliseksi kaverikseni, minä en luultavasti karsastaisi lainkaan hänen outouttaan, päinvastoin. Myös nuori Severus olisi mukava lukea ystäväpiiriinsä (mutta ei muita kuolonsyöjiä!), hän on juuri sellainen syrjitty ja outo, ihanan mielenkiintoinen ja älykäs ihminen. Sitä paitsi tulen huolestuttavan hyvin toimeen syrjäänvetäytyvien ihmisvihaajien kanssa... Ron voisi taas sopia oivallisen huumorintajunsa takia (huumorintajua pitää aina olla!), mutta Weasleyn kaksoset olisivat luultavasti liian rasittavia.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2009, 14:57:13 kirjoittanut Fimca Worthleberr »
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa morvanvarjo

• o_O
  • Vuotislainen
« Vastaus #12 : Elokuu 29, 2008, 17:45:56 »
Ginny voisi olla mukavaa seuraa, sillä olen kirjasta saanut sellaisen kuvan että hän on hyvä ja luotettava ystävä (onhan hän Lunankin kaveri), huumorintajuinen ja iloinen. Voisin myös kuvitella, että Luna olisi ystäväni, en ainakaan pitäisi häntä outona... (olen itsekin aika outo, sitä paitsi haaveilen kaiken aikaa - en tosin tiivijuurista tai rikkokireistä.) Koska taidan kuulua Korpinkynteen, ystävystyisin varmasti helposti Lunan kanssa. Luna ei ainakaan olisi tylsää seuraa, en varmaan koskaan kyllästyisi kuuntelemaan hänen ihmeellisiä selostuksiaan. Weasleyn veljekset olisivat hauskaa seuraa, vaikka en ole samanlainen kuin he, eikä minulla riittäisi rohkeus uhmata sääntöjä jatkuvalla keppostelulla. Joten jos heidän kaveripiiriinsä kuuluisin, jäisin todennäköisesti pois kaikista luvattomuuksista :< Kaksoset olisivat kyllä jekkujen ja huumorinsa ansiosta sellaista porukkaa, jonka kanssa ei tule tylsää. Voisin myös kuvitella, että jompaan kumpaan saattaisin ihastua.
Tosielämässäkin yleensä hyväksyn kaveriporukkaani kenen vain tyypin, joten varmaan haluaisin myös olla Nevillen ystävä. Häntä käy sääliksi, kaikki pitävät häntä typeränä ja hidasjärkisenä ja häntä syrjitään aika paljon... Vaikka oikeastihan Neville on kiltti, sydämellinen ja urhea ihminen. :)
When Remus Lupin rules the world all problems will be solved with chocolate.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #13 : Elokuu 29, 2008, 23:23:46 »
Jaa... Aikas vaikea kysymys. Sanoisin Voldemort, mutta sillä ei ole ystäviä, (tai no, on sillä minut, mutta sitä ei saa kertoa, ettei miehellä mene maine... O_O Joten shys!) joten pakko sanoa, että luultavasti Luna Lovegood olisi paras ystäväni. Tarpeeksi ystävällinen kestääkseen minua,  tarpeeksi seko, että minä kestäisin häntä x) Luna on monella tapaa erikoinen, ja hänellä on paljon omia mielipiteitä, sekä täysin erilainen elämänkatsomus kuin monella muulla. Täydellinen sielunkumppani minunlaiselleni sekopäälle. Tosin, Luna ei ole pahis, vaan täyshyvis, mikä on huonompi juttu sinänsä, mutta silloinhan me vain täydennämme toisiamme loistavasti! Pahis/hyvis, jing/jang ;D

Näin on.

-Z
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Liekon Lilja

• Pieni kummajainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #14 : Syyskuu 01, 2008, 19:11:10 »
Tämähän on kerta kaikkiaan hupaisaa... x) kaikki muut nimeävät parhaaksi ystäväkseen jonkun nuorisoporukasta, mutta minäpä teen poikkeuksen.

Luulen, että tulisin oikein hyvin juttuun Dumbledoren kanssa - sillä olen aika syvällinen, joten voisin hyvin kuvittella itseni rupatteleen tämän miehen kanssa tuntikaudet, kuten oikeastikin jutustelen itseäni paljon vanhempien ihmisten kanssa, jotka ovat myös yllätys yllätys parhaita ystäviäni... aiheistakaan tuskin jäisi pulaa. Lisäksi Dumbledoren "höperyys" ja huumori olisi oivaa tasapainoa omalle vakavuudelleni - minulla on muutenkin aina hauskaa, kun luen hänestä... (lempihahmoni...)

Eräs on sitten McGarmiwa. En tiedä mikä siinä on, mutta minusta tämä nainen on aivan ihastuttava persoona. Tiukka, ankara, oikeudenmukainen, jolla on kuitenkin selvästi erittäin hyvä sisäisen huumorin taju - ja sarkastiaa en osaa olla rakastamatta. Minulla on taipumus tykästyä hahmoihin, joissa on "kaksi puolta", kuten juuri Minervassa tai vaikkapa Anna-sarjan Marillassa: ulkokouri saattaa olla melko kova, mutta sisältä paljastuu kiltti ja kultainen sydän.

Sitten nuorisosta olisi kaiketi Hermione - olisi ainakin luotettava, lojaali ystävä, joka ei pelkää oikaista minua, mikäli alan tekemään jotain ihan päätöntä. Eikä Hermionen suunalta ainakaan kuuluisia ivailua siitä, että olen "hikipinko", kuten joskus muinoin sain kuulla. Hermione on kaiken lisäksi fiksu.

Fred ja George voisivat olla myös oivaa seuraa :D Pitäisin heistä aika lailla, mutta aivan parhaisiin ystäviini eivät he kyllä lukeudu...
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2010, 14:55:24 kirjoittanut Liekon Lilja »

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #15 : Syyskuu 01, 2008, 19:39:51 »
Ensin luettelen ne, jotka kuuluisivat ystäväpiiriini (älkäämme katsoko ikää)
Hermione, Luna, Fred ja George, Ron, McGarmiwa, Dumbledore ja Kalkaros olisivat todennäköisesti ystäviäni. Myös Dracon kanssa tulisin loistavasti juttuun.

Hermione siksi, että hän on luotettavan oloinen, ja hyvin samantyyppinen luonteeltaan kuin minä (okei mulla on monta luonnetta ja yks niistä on samanlainen lukutoukkamaisuus kuin Herppeksellä ♥) Hänen kanssaan on myös näköjään helppo jutella ja tykkään pälättää ja paljon ;D

Luna siksi, että hän on täysin omissa maailmoissaan niinkuin mäkin. Kuten sanoin, mulla on miljoona luonnetta, mutta tämä haaveileva luonne on ehkä kaikkein voimakkain. Luna myös antaa arvoa oikeasti arvokkaille asioille, ja vaikuttaa vallan ihanalta ihmiseltä. Todennäköisesti Luna olisi se paras ystävä, jonka kanssa pyörisin aina.

Fred ja George ei kaipaa selittelyjä - tällaisten ihmisten kanssa viihdyn xD

McGarmiwa olisi ystäväni, jos itse olisin aikuinen. Arvostan suuresti hänentyyppisiään aikuisia, tiukkoja mutta humoristisia, aikuisia, jotka osavaavat ratkaista asioita uskomattoman hienosti, aikuisia, jotka ovat sisältä täysin erilaisia kuin mitä ulos näyttää. Ehkä McGarmiwan salaperäisyys on yksi syy sille, miksi pidän hänestä niin paljon.

Dumbledore ei ehkä olisi ystäväni, hän olisi enemmän, hän olisi se, jolle vuodatan kaiken, eräänlainen "luottohenkilö". Hän olisi minulle yksi arvokkaimmista ihmisistä maailmassa, sillä kuten Gonagall, myös hän on sellainen ihminen, jota arvostan suuresti.

Kalkaros olisi myös ystäväni, taas kerran jos olisin aikuinen. Hän olisi ehdottomasti yksi parhaista ystävistäni, sillä *huoh* yksi näistä luonteistani on sellainen kuin Sev on; kylmä, hyljeksivä, ei-tasapuolinen ja joskus jopa julma, mutta siitä huolimatta tähän *huoh* luonteeseen kuuluu myös se, että jossain syvällä sisällä on se lämmin, sosiaalinen ja ystävällinen (niin ystävällinen kuin tuon luonteinen voi olla) minä. Kalkaros myös pitäisi todennäköisesti minusta, sillä testin mukaan olisin Luihuinen ;)

Draco ei ehkä pitäisi minusta tai sitten pitäisi, mutta jostain syystä pidän aina niistä pojista, jotka näytetään kaikkein epäsuotuisimmassa valossa :D
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

sirrrex

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Syyskuu 02, 2008, 12:53:01 »
Paras ystäväni olisi luultavimmin Luna. Löydän meistä melko paljon samankaltaisuutta, vaikka en yleensä ihan niin paljon pihalla olekkaan kuin Luna. :'') Kuitenkin uskon, että tulisimme loistavasti toimeen. Rakastan Lunan hahmoa jo kirjoissa ja hänen omituisia juttujaan, joten uskon, että kuuntelisin niitä oikein mielenkiinnolla. Lisäks Lunan omaperäisyys ja erikoisuus kiehtoo.

Luulen, että tulisin toimeen myös Ginnyn ja Hermionen kanssa. Samaistun joskus pelottavasti Hermioneen kuten Lunaankin. Arvostan ihmisiä, jotka uhraavat aikaansa opiskeluun, ja Hermionella varmasti olisi hyvä vaikutus. Jep, eiköhän Hermionekin mun läheisiin kavereihin kuuluis.
Samoten Parvatin voisin kuvitella ystäväkseni. Mielenkiintonen tyyppi, innostunut ennustamisesta kuten minäkin. Lisäksi Cho olisi varmaankin kaveripiirissäni.

Poikien kanssa en tule tosielämässä yleensä toimeen [miinus muutama poikkeus], mutta Nevillen kanssa tulisin varmasti toimeen. Luultavasti todella hyvinkin. :'') Ehkä Draco vois lukeutua sellaisiin, joille uskallan mennä juttelemaan, mutta se nyt jäis nähtäväks. Ron vois kans lukeutua kavereihin, ehkä Potterkin. Fred ja George mahdollisesti olis kans kavereita. :'')

Kuitenkin luulen, että Luna olisi se mun paras ystävä siellä.

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #17 : Syyskuu 02, 2008, 13:03:14 »
Tulen aika paljon toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta varmaan paras ystäväni tulisi samasta tuvasta kuin missä itse olen. Jos olisin Rohkelikossa olisi paras ystäväni varmaan Hermione tai Ginny, miksei myös Ron. Harrysta en löydä niin monia yhteisiä piirteitä, mutta eihän se tarkoita ettemme voisi olla ystäviä. Ei sillä niin väliä olisiko paras ystäväni tyttö vai poika, mutta kuvittelen sen vain olevan tyttö, sillä poika ei ole koskaan ollut paras kaverini.

Jos olisin jossain muussa tuvassa kuvittelisin että paras ystäväni olisi ehkä Luna. Vaikka emme ole kovin samanlaisia, en hirveäsi erotu joukosta pukeutumistyylilläni tai muuten vain ulkoisella olemuksellani (paitsi olen monia päätä tai puoli päätä pidempi).

Toivoisin kuitenkin että Hermione tai Ginny ja että ehkä seurustelisin Ronin kanssa ;>
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #18 : Syyskuu 25, 2008, 20:52:07 »
Toivoisin, että Severus: älykäs, sivistynyt, monesta kiinnostunut, olisi varmasti halutessaan kiehtova keskustelija ja arvostaisi myös hiljaisuutta, uskon että antaisi ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja olisi hyvää seuraa ilman suurta draamaa. Mutta koska itse olen yhtä epäsosiaalinen kuin hän, emme varmaankaan tutustuisi ellei jokin sattuma tai Dumbledore tuuppaisi meitä siihen.

Lunan ja ehkä Hermionen tapaiset ihmiset hakeutuvat seuraani, ja koska en ketään suorastaan karkota (ellei minua yritetä muuttaa tai patistaa johonkin), niin ne sitten tulevat jonkinlaisiksi ystäviksi tottumuksen myötä.

Verson ja Huiskin kanssa voisin kuvitella hauskoja kapakkailtoja silloin tällöin, olisivat varmaan rentoa seuraa.
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Syyskuu 26, 2008, 18:35:12 »
Hmm. Voisin sanoa, että voisin viihtyä aika hyvin Hermionen kanssa. Luen itsekin paljon. Lisäksi Hermione tykkää myös eläimistä. Olisi kiva kuulua S.Y.L.K.Y:n! Hermionen kanssa juttua luultavasti kestäisi pitkään, joten viihtyisin Hermionen kanssa luultavasti todella hyvin. Lisäksi hän vaikuttaa erittäin luotettavalta ja empaattiselta ystävältä.
Lunakin voisi olla ihan mukava kaveri, luultavasti minulla naurattaisi kovasti hänen juttunsa. Sinällänsä meillä ei ole oikeastaan erikoisemmin mitään yhteistä, mutta uskoisin pitäväni Lunasta kovastikin. Eri asia on sitten, voisiko Luna pitää minusta, mutta sanotaanhan että vastakohdat täydentävät toisiaan..

"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #20 : Syyskuu 28, 2008, 22:02:31 »
Jahas. Voisin kuulua Luihuisen tuvan johonkin tyttöporukkaan, mutten ehkä olisi yhtä teinimäinen, kuin Pansyn jengiläiset...
Hyppään taas vanhoihin aikoihin ja sanon, että olisin sitä Narcissan ikäluokkaa, ja pyörisin koulussa hänen kanssaan samoissa porukoissa. En osaa kuvitella Narcissaa Pansyn kaltaiseksi tyypiksi, joten hän tuskin sellaisissa porukoissa olisi.
Narcissa kavereineen olisi varmasti sellainen hienostuneempi, ylpeä puhdasverinen, joka ei sorru Pansyn kaltaiseen teineilyyn.
Mutta Narcissan kaveri voisin olla, sillä pidän Narcissasta nyt aikuisena, ja olen niin sekaantunut ficcimaailmaani, että pidän itse luomastani nuoresta Narcissasta niin paljon, että voisin kuvitella varsin hyvin olevani hänen ystävänsä. Kilpailua Luciuksesta olisi voinut olla, mutta kyllä olisin tyytynyt vaikkapa Rosieriin :) (Olen kenties omien ficcieni hurmoissa hieman, mutta kuitenkin näin se menisi.) Ystävyyteni Narcissan kanssa olisi tietenkin jatkunut myös aikuisiässä.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Stina

• Vuotislainen
« Vastaus #21 : Lokakuu 01, 2008, 09:58:52 »
Luulisin, että Ginny tai Hermione. Enemmän ehkä Hermione koska oon aika saman tyyppinen kun koulussakin haukutaan hikeksi ja kaikkitietäjäksi. On mulla myös saman laiset hiukse kuin Hermionella, ruskeat ja kiharat. Hermione vaikuttaa muutenkin mukavalta tyypiltä. Ginny taas sen takia kun se on niin kiva tyyppi ja tykkään siitä.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #22 : Lokakuu 01, 2008, 18:59:18 »
Luna on täällä selvästi pidetty vaihtoehto, mutta itse en usko häneen kallistuvani.

Uskoisin kuuluvani johonkin luihuisjengiin, mutta en mihinkään Pansyn porukoiden tyyppiseen sellaiseen. Tämä on jo teinen kerta kuin yhdyn jossain topicissa Giladraan, mutta hänellä oli tästäkin todella hyvät mielipiteet ja vaihtoehdot luihuisjengille. Nuori Narcissa (ja Bellatrix!) olisi kiinnostavaa tuntea ja ainakin Narcissan kanssa uskoisin pärjääväni hyvin. Minua on aika kiehtonut kouluikäinen Bellatrix, joten haluaisin olla ehkä hänen ystävänsä. Hän on ainakin aito ja lojaali ja tuskin vielä koulussa samanlainen kuin myöhemmin. Voisin pysyä hänen ystävänään aikuisenakin. Kuolonsyöjyys ei haittaa minua. Se jopa kiehtoo.

Jos pitäisi valita jotakin nykyaikaista (äskeisestä pidin enemmän) olisi myös kiinostavaa olla Weasleyn kaksosten kaveri. Ainakaan ei olisi tylsää ja saisin olla heidän mukanaan kehittämässä uusia Weasleyn WelhoWitsien tuotteita. Pilailua ja sääntöjen rikkomista, Mahtavaa;)

Hermione olisi minulle liian näsäviisas ystävä ja Ronista en vain muuten pidä juurikaan. Harry on vain Harry eli se maailman pelastaja sankari, joten ei häntäkään. Neville toheloi liikaa, mutta nuorempi Malfoy olisi myös kiinnostavaa tuntea. Sangen kiinnostava persoona hän ainakin on, vaikkei puhuisikaan paljoa omista asioistaan.
Parvati Patil olisi myös ihan ok tuttavuus ja ystävä tuvastani riippuen. Hän vaikuttaa suhkoht järkevältä ihmiseltä ja voisi olla mukavaalín seuraa.

Ensimmäinen vaihtoehto olisi tosin kaikkein parasX)

-Feen
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #23 : Lokakuu 01, 2008, 21:09:54 »
Olenkin jo kirjoittanut tänne yhden viestin, mutta se on tosi pitkä enkä viitsi muokkailla sitä koko ajan. :)

Lainaus
Luna on täällä selvästi pidetty vaihtoehto, mutta itse en usko häneen kallistuvani.

Pottereissa ainakin Luna on selvästi syrjitty ja omituinen kaikkien mielestä. Oikeassa elämässä näköjään Lunasta pidettäisiin peräti eniten kaikista Potter-hahmoista. Onko tämä sympatiaa vai mitä? :) Osaa ihmiset olla kivoja^^
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #24 : Lokakuu 02, 2008, 19:24:16 »
Haa! Minähän voisin kelpuuttaa ystäväkseni vaikka kenet. Hmm... Sanoisin, että miltei kaikki, mutta tässä on muutama bestisehdokas:

Ginny. Ensimmäiseksi perusteluksi se, että hän tulee juttuun hieman erilaistenkin tyyppien kanssa (kuten Lunan) eikä ole ahdasmielinen. Hän on myöskin sisukas ja vahvatahtoinen, ja niitä piirteitä ihmisiltä tarvitaan, jos aikoo olla kaveri kanssani. Jos kaverini olisi hyvin neutraali ja hiljainen, tulisi itsellenikin sellainen tunne, että alistaisin ihmisparkaa olemuksellani. Olen nimittäin hyvinkin kovapäinen ja kovaääninen ennen kaikkea.

Sitten ehdottomasti haluaisin tuntea Dumbledoren. En ehkä parhaana ystävänä, mutta hänen velhoutensa ja pitkä elämänkokemuksensa vetoavat minuun. Ja hän on erittäin mielenkiintoinen ja persoonallinen henkilö. Viisas ja mukavan oloinen. Keskustelut hänen kanssaan olisivat varmasti kiehtovia.

Ja kaikkihan rakastavat Weasleyn kaksosia. Niin myös minä. He ovat kerrassaan valloittavia ja Dumbledoren lailla neroja. Heillä on ihan uskomaton mielikuvitus eivätkä he jää sanattomiksi missään tilanteessa. Heidän ystävänään eläisin varmasti helposti yli sadan vuoden iän, ellen sitten sattuisi repeämään naurusta. Olisin ehdottomasti myös heidän pilailupuotinsa vakiasiakas, sillä koko kauppa on kuvattu niin ihanaksi paikaksi. Olisi hauskaa kehitellä piloja heidän kanssaan ja tylsää päivää ei heidän seurassaan voisi kuvitellakaan.

Tonks voisi hänkin olla hyvä ystäväni. Mikäli sattuisin tunnistamaan hänet mistään. Ihanan omaperäinen ihminen, jossa on paljon samoja piirteitä kuin minussa. Kuten esim. kömpelyys ja taitamattomuus kotitalousjutuissa. Ja vielä jollain lailla rasavilli tyyppi. En usko, että aikani kävisi hänenkään kanssaan pitkäksi.

Dracon kovan kuoren alle olisi kiinnostavaa päästä ja tutustua häneen. Olen hänenkin kanssaan hieman samankaltainen siinä, että jotkut asiat pidän mieluummin omana tietonani kuin mainostan koko maailmalle. Lisäksi olen aivan varma, että Dracosta löytyy sellainen "pehmopuoli", sillä ei kukaan voi olla niin kiveä kun hän esittää olevansa. Sen minä haluaisin nähdä. Ihan hetkeäkään epäröimättä.

Lunakin vaikuttaa toki mukavalta,  mutta luulen, että meillä olisi sitten hieman hiljaista molempien pohdiskellessa omiaan. Luna voisi olla pikemminkin hyvänpäiväntuttu.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.