Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi animaagihahmosi?  (Luettu 27387 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Wingardium

• Anturajalan kirjeenvaihtaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • DeviantArt
  • Pottermore: MoonShield19540
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Mikä olisi animaagihahmosi?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 26, 2011, 17:30:25 »
Pidän kovasti pöllöistä, eikä se ole perua pelkästään Pottereista, mutta niilläkin on tietysti suuri vaikutus ;> Olisi siistiä lentää ja tehdä kaikkea, mitä pöllöt ikinä tekevätkään... Eli haluaisin pystyä muuttumaan pöllöksi ; >
★ When you wish upon a star your dreams come true ★

Poissa Venom

• Fredin sureva tyttöystävä
  • Vuotislainen
  • Yes, i am blonde, and i am proud about it! :D
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #76 : Heinäkuu 26, 2011, 23:46:28 »
Olisin ehdottomasti susi tai joku sen kaltainen koira tai joku. Pienenäkin leikin aina ihmissutta mun kavereiden kanssa ja ulvottiin jollain kallioilla aina täydenkuun aikaan... :D
U know u love me, XO XO, Gossip Girl :D

Poissa psyca

• solmio rosmo
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #77 : Heinäkuu 27, 2011, 00:44:27 »
Kaikkien 'mikä eläin olisitkaan' -testien mukaan olen jokin suuri kissaeläin (mikä itsessään jo viehättää minua suunnattoman paljon). Enimmäkseen on tullut leopardia tai lumileopardia, joista mieluiten olisin lumileopardi animaagihahmossani.

Perusteita sille, miksi olisin lumileopardi: olen aika pieni ja lumileopardit ovat pienimpiä suuria kissaeläimiä. Viihdyn paljon yksikseni, kuten lumileoparditkin, jotka tosin parittelevat vain kerran vuodessa, mutta idea on suurin piirtein sama, sillä silloin ne alkavat viestiä 'ei saa lähestyä' -viestin sijaan 'saa lähstyä'.

Lumileopardit ovat sitkeitä, salaperäisiä, vaikeastitavoitettavia, itsenäisiä, tarkkoja omasta elinalueestaan ja sitoutumattomia. Ne ovat myös ominaisuuksia, jotka listaisin kuvaamaan itseäni.

Tietystihän voin aivan yhtä hyvin olla vaikka pahkasika (no ei siinä mitään pahaa ole, Bumba on suloinen) tai tarantella, mutta en koe kyseisiä eläimiä henkilökohtaisesti kuvaamaan itseäni. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
aka san-san

Poissa Seljasauva

• Utelias
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #78 : Heinäkuu 27, 2011, 01:00:24 »
Minä olisin varmaan kärpänen tai muu lentävä otus, koska tykkään stalkata :)
Olisi kiva kun voisi lentää taivaalla ja salakuunnella vaikka katossa :D

Poissa Semmé

• Sievä Sivetti
  • Vuotislainen
  • Bumtity Bumtity Bum! My life for you!
« Vastaus #79 : Heinäkuu 29, 2011, 21:46:58 »
Olen hetken ollut sitä mieltä, että ainakin haluaisin olla genetti animaagihahmoltani(kuten suojeliuksenikin voisi olla). Nuo puolikissat ovat niin kiehtovia otuksia. Ei kissoja, eikä näätiä, vain jotain siltä väliltä, kuten minäkin.
Rakastan puissa kiipeilyä, vaikka siinä hieman kehno olenkin, joten genettinä voisin toteuttaa sitä taidokkaammin :D
Ja olen pitkään toivonut, että isompana pääsisin yötyöhön, sillä tunen oloni paljon mukavammaksi öisin kuin päivisin. Ja sivettikissathan ovat yöeläimiä (:
”Teidän lakinne ja oikeutenne, ha, ha, ha, ha.  Niitähän minun pitikin ampua.”
-Homsantuu

Poissa Cännibl

• Tuulen Varjo
  • Vuotislainen
  • Why are you wearing that stupid man suit?
« Vastaus #80 : Elokuu 03, 2011, 21:49:07 »
Animaagimuotoni?

Ei epäilystäkään, se olisi Hopealeijona eli näin tuttavammin Puuma (Patagoniassa elävä, harmaa puuma). Nuo jäntevät ja lihaksikkaat kissapedot ovat loistavia loikkijoita (ja minä luokkani paras pituushyppääjä ^^) Ja myös minä sopeudun hyvin sekä kylmään että kuumaan, kuten hopealeijonat. Rakastan vuoria! En ole itse oikeaan oikeaasn vuoristoon päässyt seikkailemaan, mutta kovasti metsän kallioilla ja parilla suomen vuorellakin tultu kiipeiltyä ^^ Saatan välillä olla myös hieman erakko, tosin tämä ei ole todellakaan kovinkaa vahva piirre minussa.

Toinen mikä voisi olla animaagimuotoni, olisi Kai ken (japanilainen koirarotu). Kait ovat hyvin uskollisia isännälleen ja lapsirakkaita, kuten minä. Minäkin olen samallailla hieman varautunut uusia tuttavuuksia kohtaa, mutta kuitenkin pyrin olemaan avoin ja ystävällinen. Tosin minulla on tapana kiintyä suurempaan porukkaan, kun kait taasen kiintyvät vain yhteen ihmiseen. Ja toisaalta, en ole kauhean rohkea :/

No nuo nyt ensimmäsinä mieleeni juolahtivat, vaikka kumpikaan ei nyt täysin luonnettani kuvaa..

¤ Cännibl ¤
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2011, 22:08:43 kirjoittanut Cännibl »
If do not prise a life, do not deserve a life!
- John Kramer

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #81 : Elokuu 05, 2011, 13:28:33 »
Tätä kyselyä etsinkin. :D

Olisin varmaankin itse arktinen susi tai sitten valkoinen länsiylämaan terrieri. Olisi ihanaa saada olla koiraeläin, ulvoa kohti kuuta, juoksennella neljällä jalalla, tai siis tassulla. Kaikki siinä olisi ihanaa!

Susi olisin varmanakin siksi, koska ne ovat niin kauniita ja älykkäitä. Lisäksi nopeus ja tarkat aistit olisivat myös kiva omistaa. Saisi olla eläin, ajatella ja tehdä asiat kuin eläin, saisi juoksennella laumansa kanssa minne mieli tekee, saalistaa kuin susi. Varmaankin siinä kiehtoo eniten suden nopeus, aistit ja ulkonäkö!

Terrierinä taas olisi ihanaa, sillä tämä kyseinen terrieri on luonteeltaan kuin minä. Pieni, mutta pippurinen! (Katsokaapas nimimerkkiäni) Tämä pieni valkoinen länsiylämaan terrieri on nopeas ja vaikka on kokonsa puolesta pieni, se hyökkäisi tarvittaessa vaikka viisi kertaa isomman otuksen kimppuun. Siksi varmaankin samastun tähän terrieriin, sillä pidän aina omat puoleni!
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa kuukupööpötin

• Vuotislainen
  • Mutta enhän se minä ollut...
« Vastaus #82 : Elokuu 05, 2011, 16:15:27 »
Itse voisin ehkä olla kissa. Ensinnäkin haluaisin olla sellainen, ja toiseksi olen aika nopea ja hypin mielestäni aika korkeita ja pitkiä loikkia. Olen aika uhkarohkea, kuten kerran hyppäsin 6 megtristä lumeen (mutta kaikkeahan pitää kokeilla!) mutta olen aika utelias ja äkkipikainen myös. Mutta noihin kaikkiin asioihinhan kissa sopii: juoksee nopeasti, hyppii pitkälle ja korkealle, on rohkea, utelias ja äkkipikainen. Joten ehkä kissa. Tai leijona. Mielemmin kumminkin kissa. Tai ehkä leijona. No kissa sitten.

~Pööpötin jyrää~
~Pööpötin jyrää~

Gäätä

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Elokuu 27, 2011, 23:04:32 »
Saattaisin olla joku sironmallinen naaraspeura tai kauris, tai jopa villihevonen.
Ne on rauhallisia ja vähän kömpelöitä mutta kuitenkin nopeita juoksemaan jne, joten kuvaisi mua hyvin :)

Saukko tai majava olis kanssa mahdollisia, ei sillä että olisin hyvä uimaan mutta olen hyväntuulinen ja leikkisä(yleensä).
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2011, 23:07:50 kirjoittanut Gäätä »

Poissa Dewie

• Vuotislainen
  • Pottermore: HazelNight86
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #84 : Elokuu 28, 2011, 09:17:34 »
Myös mulla on eläintesteissä tullut vastaukseksi kissaeläin. Haluisin olla jotain muuta kuin peruskotikissa, mutta en mikään suuri kissaeläin. En tiedä mikä tää kissaeläin on suomeksi, mutta haluaisin olla pallas cat. Näin noita pari vuotta sitten Ruotsissa Eskilstunan eläintarhassa ja mä ehkä menetin sydämen niille. Ne oli vähän isompia kuin kotikissa, jämäköitä rakenteeltaan, pörröisiä ja niiden perusilme oli aika jörö xd

http://en.wikipedia.org/wiki/Pallas's_Cat
Olen esihistoriallinen käärme joka ulvoo ja murisee! -Pikku Myy-

Poissa Tuazophia

• Tinwen
  • Vuotislainen
« Vastaus #85 : Elokuu 28, 2011, 10:56:03 »
En tiedä mikä tää kissaeläin on suomeksi, mutta haluaisin olla pallas cat.

Suomenkielinen Wikipedia kertoo, että pallas cat on arokissa.
*

Itse uskoisin ja toivoisin olevani joku lintu. En mikään iso, huomattava ja mahtava, mutten mikään pieni varpunenkaan. Luultavasti joku keskikokoinen pöllö tai haukka. Tai jos en petolintu, niin esimerkiksi hanhi tai joku sorsalintu. Ehkä korppikin voisi tulla kysymykseen. Tykkään lentämisen ajatuksesta (unissa lentäminen on ihan huippua). Lisäksi nämä linnut ovat tarpeeksi rennon oloisia, suorastaan huolettomia, kuvaamaan minua. :)

Poissa Greenback

• Kalamies Reino
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #86 : Syyskuu 01, 2011, 19:25:45 »
Saksis eli sefu eli saksanpaimenkoira, ne on vaan niin nättejä. Tai kissa, koska se on aika huomaamaton ja käytännöllinen.
Tänäänkin tuli viisi kiloa.

Poissa Sneaw

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #87 : Syyskuu 08, 2011, 15:18:01 »
Olisin valtava koira, todennäköisesti Irlanninsusikoira. Koira on ulkonältään massiivinen, ylväs ja ehkä hieman pelottavakin, mutta kuitenkin lempeä ja rauhallinen, kuten minä. Koira on myös erittäin uskollinen ja omistushaluinen, joka muistuttaa minua. Puollustan omaani vahvasti.
Есть человек, есть проблема. Нет человека, нет проблемы.

Poissa The Memory Ball

• Vuotislainen
« Vastaus #88 : Syyskuu 08, 2011, 20:50:33 »
Luulisin et joko kettu, susi tai kotka.
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa. "Unohdin, että jahdataan Voldemortia kirjastoautolla."                                                                                 - Ron, Kuoleman varjelukset

Poissa Guépard

• hämykeijun lyhty
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksStar9049
« Vastaus #89 : Lokakuu 01, 2011, 17:36:40 »
Haluaisin kovasti että se olisi lepakko tai pöllö. Se sopiikin ihan hyvin. Olen yötä rakastava ja haluaisin tosi kovasti osata lentää. Lepakko sopisi kuitenkin paremmin. Jään lyhyeksi ja eräällä tavalla olen aina ollutkin pieni. Ja vaikka olenkin omasta mielestäni ihan järkevä, en latele ympäriinsä viisauksia, enkä tiedä kovinkaan paljon. Muutenkin pöllöt tuntuvat niin vanhoilta... Ja ne on ainakin noidille ja velhoille lemmikkejä tai sellaisia -minusta ei lemmikkiä saa. Eli pöllö jätetään pois. Lepakko voisin ihan hyvin olla. Toimivat itsekseen usein mutta silti myös paljon laumassa. Minäkin pidän oman pääni, mutta rakastan ystäviäni. Voisin olla myös kauris tai peura. Hirvi on liian iso ja ylväs minulle. Jotkut sanovat että loikin kuin peura. Sarvet ovat myös hyviä kuvaamaan minua. En varsinaisesti hyökkäile, mutta osaan pitää itseni vahvana ja lujana, ja työntää epämiellyttävyydet pois. Osaan tietenkin myös tapella. Kauris olen myös horoskoopiltani ja olen syntynyt Sveitsissä, Alppien maassa. Siellähän niitä kauriita on eikö? Rakastan vuoria muutenkin.
If you never try, you'll never know.

Poissa streakflank

• Vuotislainen
« Vastaus #90 : Lokakuu 04, 2011, 12:07:21 »
Tietenkin se olisi jokin kissaeläin. Olen pienestä asti mieltynyt kovin kissaeläimiin.
Olen aina pitänyt itseäni tiikerinä. Loikoilen mielelläni kuumina päivinä ja huolehdin lähimmäisistäni.
Ja huonot puoleni kuten juonittelu ja aristokraattinen ylpeys tukee ajatusta, että olisin tiikeri.
Hiiviskelen ja hyökkään arvaamattomasti. Silmänikin kuulema hunajanruskeana välähtävät kuin kissalla.
Mutta sitten minua kutsutaan Leijonanharjaksi, koska hiukseni ovat punaruskean tuuheat ja kalustavat pitkinä. (Voisin joskus harkita kampaajaa) Ja miten tuttuni ovat keskustelleet minun lojaalisuudesta ja suojelevasta luonteestani, että olen kuin leijona joka hyökkää ystävien eteen puolustamaan. Se on totta monien yöllisten selkkauksien vuoksi ja muutenkin en epäröi lähteä vastarintaan. Mutta huonot puoleni eivät kuitenkaan tue sitä ajatusta, että olisin leijona. Joten ehkäpä olen leijona ystäville - tiikeri vihollisille.
Streakflank left the paw post

Poissa iseeyou

• Huispaajien atleetti
  • Vuotislainen
  • Mää nään sut
  • Pottermore: QueenPotion7180
« Vastaus #91 : Lokakuu 05, 2011, 09:40:12 »
No varmaankin olisin jonkin moinen susi. Olen aika helposti ärsyyntyvä ja välillä ihan rauhallinen :)
Always, untill the end...

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #92 : Lokakuu 06, 2011, 23:11:13 »
Kehittelin yhtä larppia varten hahmoa itselleni ja päädyin laittamaan tämän suojeliukseksi kotkan. Saattaa vielä muuttua, mutta tarkoituksena olisi ollut saada sellainen ylväs ja komea eläin.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa varjopoika

• the world's only consulting detective
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin94
« Vastaus #93 : Lokakuu 07, 2011, 17:39:10 »
Tätä olen pohtinut jo kauan, ja viimein päädyin tulokseen panda. Se tavallinen mustavalkoinen panda (aka isopanda), siis. Tähän päädyin sen takia, että bambu on itseasiassa aika hyvää - tosin vain paistettuna tai mitä sille ikinä tehdäänkään. En kyllä ole koskaan raakaa bambua maistanut joten en voi sanoa onko se pahaa vai hyvää.
Lisäksi viihdyn paremmin yksin kuin isossa porukassa ja lempiväriyhdistelmäni on mustavalkoinen. :'D
You're a human after all.

Poissa sestiva

• Vuotislainen
« Vastaus #94 : Lokakuu 30, 2011, 01:48:34 »
Hyvin vaikea kysymys... mutta varmaankin pystyisin muuttumaan joksikin siivelliseksi eläimeksi. Ehkä joksikin pikkulinnuksi, tai sitten esimerkiksi haukaksi tai pöllöksi. Lentämisen ja vapauden tunteen vuoksi tietenkin. Olisi upeaa liidellä taivaan halki. Mutta ehkä se kuitenkin olisi jokin lintu, joka on liikkeellä päivisinkin, eli ei ehkä pöllö... koska pidän nukkumisesta ja haluan aina käyttää päiväni hyvin. :d Olisin ehkä töyhtökotka (hiukseni ovat aina huonosti, joten tuli mieleen..). :D Tai sitten ritarihaukka, koska sen höyhenpeitteen väritys on upea..
"Harry Potter will always be a part of me."

Poissa Lyneth

• Vuotislainen
« Vastaus #95 : Marraskuu 02, 2011, 08:16:54 »
Ensin ajattelin jotain lentävää otusta. Mutta sitten taas ajattelin, että se ei käy. Mietin sitten maaeläimiä jonkin aikaa, ja päädyin majavaan. Miksi, sitä tiedä en. Ajattelin vain sitä, että tykkään rakennella kaikkea, ja osaan uida (omasta mielestäni) ihan hyvin. Ja sitten tykkään muutenkin majavista.

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #96 : Joulukuu 01, 2011, 15:57:56 »
Animaagihahmoni saattaisi olla papukaija ym. lintu, koska puhun paljon, ja olen melko värikäs persoona. Toisaalta se voisi olla myös kissa, sillä olen mukavuudenhaluinen omantienkulkija, enkä juurikaan välitä mitä muut minusta sanovat. Lähimpänä luennettani on varmaan ehkä tiikeri, sillä en ole laumasielu, mutta viihdyn kuitenkin tarvittaessa muiden joukossa, ja jos minut suututtaa, huudan kuin mikäkin ^^ Ja koska tiikerit ovat kissaeläimiä, ovat ne myös mukavuudenhaluisia, ja koska itse pidän uimisesta, mikäs sen täydellisempi otus? Hivenen huomiota herättävä ehkä, mutta ei se mitään.
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa osmojee

• Vuotislainen
  • I LOVE POTTERS
    • piquant que limé
« Vastaus #97 : Joulukuu 04, 2011, 17:28:44 »
Olisin varmaan kissa, tai en tiedä. Olen aina pitänyt kissoista ja olen jotenkin sen tyylinen. Voi olla myöskin että olisin orava, koska olen vikkelä enkä kauaa paikallani :)
Things arranged always, one way or another <3

Poissa hanzu

• Vuotislainen
  • --My world is the world caller Vafil. Book 2014--
« Vastaus #98 : Joulukuu 08, 2011, 08:19:49 »
Uskoakseni hevonen. Sillä olen ollut varmaan liikaa niiden kanssa, kun vieraatkin hevoset kunnioittavat minua lauman jäsenenä. ^^
 Tai jokin kissa, koska olen hyvin laiska ja rakastan nukukmista. :)

Poissa Killer Computer

• valkoinen suo-susi
  • Vuotislainen
  • ei sutta karvoihin katsominen
« Vastaus #99 : Joulukuu 25, 2011, 22:24:09 »
Animaagina olisin varmaankin susi, rakastan susia, ne ovat jotenkin vain niin ihania. Minä olen myöskin lauma-eläin :D Ja sudet elävät laumoissa, jaa-a, ei kauhean hyvät perustelut, mutta näillä mennään.
GLaDOS is watching you 'O-O'
Lukutoukka -> Killer Computer