Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi animaagihahmosi?  (Luettu 33341 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mikä olisi animaagihahmosi?
« Vastaus #50 : Toukokuu 04, 2010, 21:42:09 »
Oo... toivoisin sen ehkä olevan kissa tai huuhkaja, tai susi, tai kettu, muttaa....

Se olisi varmaan karhu... olen niin uhkarohkea, mutta silti suojeleva... silti olen vaarallinen suuttuessani :D
Muita vaihtoehtoja ovat leijona, myös uhkarohkeuden takia... mutta en oikein tiedä kuinka hyvin leijonba kuvastaa minua...
Myös kivinäätä olisi vaihtoehto... se on hyvä kiipeilemään ja sopeutuva erillaisiin paikkoihin, lisäksi se ui ja on vilkas... mutta arvelisin sen enemmän suojeliuksekseni kuin animaagi-hahmokseni..  suutä en tiedä.
Ehkä se voisi olla susikin... tai jopa kissa...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Lunttu

• ankeuttaja
  • Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #51 : Huhtikuu 24, 2011, 20:25:32 »
Olisin varmaan kettu tai saukko. :D

Kettu, koska olen ovela ja ketterä ja se ketun väri, se oranssinpunainen on kaunis ja minulla on punaiset hiukset :)

Ja saukko... no entiedä :D minussa on jotain saukkomaista ja tykkään olla vedessä.
What doesn`t kill you, makes you stronger.

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #52 : Huhtikuu 25, 2011, 09:41:09 »
Olisin varmaan keskikokoinen karhu, koska täysikasvuinen karhu taitaa olla liian iso animaagieläimeksi. Pinna palaa välillä herkästi, enkä ole ihan sieltä hoikimmasta päästä.
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #53 : Huhtikuu 30, 2011, 20:37:10 »
Melko ehdottomasti metsäjänis. Näytän päältäpäin kiltiltä (=esitän kilttiä), mutta oikeasti miussa on myös se pimeämpi puoli joka pitää täysikuusta ja lampaanlatinaksi luetuista loitsuista. Jänis on nimittäin jossakin (kelttiläisessä?) mytologiassa noituuden symboli. Ja kamalan säikky mie olen ehdottomasti.

HP-fanien testin mukaan pöllö. Se voisi ollakin toinen vaihtoehto, pidän pöllöistä ja ne ovat yöeläimiä, mikä on jotenkin vain niin kiehtovaa. Ja sopisi miulle muutenkin hyvin, ei olisi niitä ainaisia tummia varjoja silmien alla. :'D

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #54 : Toukokuu 02, 2011, 20:22:44 »
Oho, enkös ole ennen tänne kirjoitellut?

Se olisi mitä luultavimmin susi.
Olen väärinymmärretty, ja minusta kiertää korvasta korvaan tiettävästi kaikenlaista paskaa pitkin koulua, enkä ole koskaan kuulunut isoimpiin porukoihin. Sudet Suomessa elävät keskimäärin alle kymmenen eläimen laumoissa, ja ihmisenä pidän kovasti vähän pienemmistä porukoista, jolloin tämä piirre sopisi oikkei hyvin.
Olen ihminen, jolla on erittäin kantava ääni, ja osaan sopeutua tilanteisiin aika pienellä viiveelläkin, riippuen hieman asiasta. Susien ulvonta ja saalistuksen koordinoiminen ja sopeutuminen tilateisiin puhuisivat tässä tilanteessa puolestaan.
Susien tapa tappaa pienemmät petoeläimet reviiriltään [ketut, supikoirat, yms.] vastaisi osittaista nuorempieni alaskatsomistani, jota tapahtuu tosin vain silloin kun ne alkavat hyppiä nenille, ja tätä valitettavasti käy kovin usein. u__u
Lisäksi elinympäristö, jylhät metsät ja vuoristot, rakastan tällaisia maisemia yhtä paljon kuin nummiakin.<3

Jjep, eiköhän se hukka olisi animaagiukseni.
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Toukokuu 03, 2011, 23:24:17 »
Luulen, että jokin kissapeto. Ne kuvastavat minua hyvin, mutta on hankala tietää mikä parhaiten, sillä se on ollut aika paljon milloin mikäkin. Vaihdellut suunnasta toiseen. Suosikkeja mm. tiikeri, ilves (ja puuma ja oselotti).

Ja toisena vaihtoehtona voisi olla taas koiraeläimet - susi ja napakettu varsinkin ovat lähellä itseäni. Suden maine ja luonne sopivat itseeni kuin nenäpäähän, mutta naali taas omistaa useita piirteitäni.

Toisinaan on myös muutama lintu kuvastanut hyvin itseäni; kuten varislinnut (naakka, korppi) ja pöllöistä tornipöllö. Joskus myös näädät ja tavalliset kissat ovat hyvin hyvin lähellä sitä mitä olen.

En todellakaan vielä tiedä, mikä sitten parhaiten kuvastaisi juuri minua.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2011, 23:34:30 kirjoittanut Mortti »

Horatius Kuhnusarvio

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Toukokuu 06, 2011, 15:25:16 »
Olisi kiva olla ihmissusi, koska voisi olla yöpeto sekä Animaagi muodossa. Mutta pääasiassa minä ottaisin kotkan.

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
« Vastaus #57 : Toukokuu 06, 2011, 18:06:58 »
Jokin petolintu vaikkapa kotka tai sitten kissa tai susi.

Susi, koska ne ovat lähellä sydäntä jaja viihdyn laumoissa.

Kissa ihan kissamaisuuden vuoksi.

ja kotka, koska haluan olla pelottavan näköinen :) ja tietysti haluan lentää. Enkä kyllä paljoa tunne sääliä. Jotenkin on se tunne ettei kotkatkaan tunne.

(en jaksanut kirjoittaa sudesta ja kissasta pitkää kun juuri saman kirjoitin eri aiheeseen ja kotka jäi muuten vain lyhkäseksi)

~takkuturkki
elämättömyysaika jähmettynyt

Poissa Anilina

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Toukokuu 06, 2011, 19:50:19 »
Kissa.

Jos pystyisin itse valitsemaan, kävisin koulua yöllä. Rakastan hämärää ja pimeyttä. Kotona ollessani olen aina pimeässä ja max yksi lamppu on päällä. Lisäksi rakastan nukkumista. Jos seuraavana päivänä ei ole mitään menoa, nukun helposti 14-15, joskus jopa 17. Olen  hellyydenkipeä ja tykkään huomiosta. En siedä sotkua tai likaisuutta. Lisäksi olen ketterä liikkeissäni ja nopea juoksemaan ja sitä tietynlaista älykkyyttäkin löytyy. Tarpeen vaatiessa puolustan itseäni kovin ottein, mutta mieluummin pakenen paikalta jos vaikeuksia on tulossa.
lunamoon --> Anilina

Poissa Wanamo

• Keltasilmä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • the wolf blood
  • Pottermore: OakPurple4599
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #59 : Toukokuu 06, 2011, 21:13:40 »
No tietysti, jos itse saisin valita, olisi hahmoni kissa. Mutta luonteen kannalta en tiedä... Hmm... ehkä joku pöllö, olen sellainen rauhallinen (nukun aina kun voin...) ja niin edespäin.. Ja taidan olla myös ihan fiksu aina sillon kun haluan. (Tämä EI ollut mitenkään itserakasta, ihan tosi) :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2011, 15:28:31 kirjoittanut Wanamo »
"Nukkuminen on huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin valveilla oleminen."

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #60 : Toukokuu 08, 2011, 15:38:38 »
Edit, viesti uusiksi, hehe.

Nojoo. En haluaisi olla mikään iso ja mahtava, vaan joku sellainen mikä minua kuvaisikin. Kettu kenties, koska turkin väri, oveluus/viekkaus, suhteellinen nopeus ja muutenkin koen tietynlaista hengenheimolaisuutta arkaa, mutta ovelaa kettua kohtaan. Elämäni aikana olen nähnyt luonnossa muistaakseni 6 kertaa ketun ja jotenkin tulee aina sellanen jännä tunne..? :D Rakastan kettuja ihan yleisesti ♥ Pehmolelut, kuvat ja kaikki :) Suloinen ja samaan aikaan kaunis eläin.

Toinen varteenotettava vaihtoehto olisi jokin aivan tavallinen pikkulintu, kuten sinitiainen, tilhi, hömötiainen tai joku muu yhtä hölmön näköinen. Koska lentäminen on ikuinen haave, rakastan lintuja ja niiden vapautta, linnut ovat suloisia ja ää. :D Haarapääsky on myös sellainen laji, joksi olisi ihana muuttua ♥ Se on mielestäni todella kaunis lintu, sillä on kiva nimi (?) ja jotenkin kiehtoo se ajatus, että pääsky toisi kesän... :D vanhasananlasku/lorutiedättehän.

Olisi niin hienoa olla animaagihahmolta jonkinlainen pöllö, ehkä helmipöllö, varpuspöllö tai jopa tunturipöllö. Olen ehkä jollakin tavoin yöihmisiä tai ainakin rakastan yötä, ja minusta (ihme kyllä) löytyy myös pöllömäinen, rauhaisa puoli.  Helmipöllö olisi kooltaan ihanteellinen pöllölaji (ei liian iso, muttei liian pienikään), sillä on ihanat silmät. Varpuspöllö on taas niin kiva juuri pienen kokonsa ansiosta, pystyisi pujahtamaan pieniinkin paikkoihin. Tykkään myös varpuspöllön väreistä. Tunturipöllö on tosi mahtava laji, mutta niin ylväs, ettei yhtään minämäinen :D

Todennäköisimmät vaihtoehdot ovat siis kettu ja haarapääsky. Kettu luultavasti ;)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2013, 20:42:36 kirjoittanut annips »

Poissa Shamrock

• Dumbledoren miehiä läpikotaisin
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Toukokuu 21, 2011, 17:32:37 »
Tahtoisin olla - ja olisinkin - luultavasti hevonen. Olen aina pitänyt niistä kovasti ja mua on sanottu jotenkin etäisesti hevosmaiseksi, ehkä ulkonäköä lukuunottamatta (: En tykkää tehdä mitään pakotettuna ja hermostun jos joku sanoo minulle: "Nyt sinun täytyy tehdä näin --". En kyllä taatusti ole laumaeläin, liikun mieluiten yksin tai pienessä alle neljän hengen porukassa. Hmm, hevosena olisi kyllä mukavaa laukkailla ja ottaa ilo irti elämästä, sillä usein puran riemuani loikkimalla ja juoksemalla (en toki yleisesti ihmisten ilmoilla, silloin tyydyn vain vingahtelemaan riemukkaasti). Olisin sellainen kauniin punertava ruunikko, en mikään iso tupsujalka vaan sellainen pienehkö ja ryhdikäs, alle 160-senttinen hörökorva, tyyliin tällainen.

Tosin mua pelottaisi aivan suunnattomasti, että muuttuisin sitten ihmisenäkin jotenkin hevosen näköiseksi... eikö Piskuilaninkin kasvoja kuvailtu kirjoissa jotenkin rottamaisiksi ja Siriuksen nauru oli haukahtelevaa? Ei mitenkään innosta ajatus että nauraessani muut kuulisivat hevosen hirnuntaa. Vaikka voivathan ne olla alkuperäisiä ominaisuuksiakin, ei sen puoleen. Mutta mitä jos nenäni muuttuisi turpamaiseksi? Kasvoni venähtäisivät? Ehkä voin lohduttaa itseäni sillä ettei James Potteria ole missään vaiheessa kuvailtu hirven näköiseksi roikkonenäksi.

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Toukokuu 22, 2011, 20:06:49 »
Animaagi muotoni olisi:
1) Hopeakettu
2) Saksanhirvi
3) Valkoinen susi
4) Hedelmä lepakko
Kaikkein mieluisin noista olisi hopeakettu. Sitten ehkä saksanhirvi..

Hevoskotka

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Toukokuu 22, 2011, 20:23:59 »
Noh, toivoisin sen olevan susi, tai ehkä pöllö. Molemmat on sellaisia salaperäisiä, ja pöllöt on samanlaisia erakkoja kuin minä...

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #64 : Kesäkuu 03, 2011, 19:29:10 »
Animaagimuotoni olisivat seuraavat:

1) Kuusipeura- Ne jotka eivät tiedä miten kuusipeura poikkeaa muista sarvekkaista, niin kuusipeuralla on myös täysikasvuisina bambin täplät. Valitsin tämän eläimen koska kuusipeura näyttää heiveröiseltä, mutta on itsepäinen suuttuessaan. Vähän kuin minä.

2) Punailves- Punailveksen väritys on yksinkertaisempi ja punaisempi kuin normaalin ilveksen. Tämä ilves on erittäin kaunis.Ilves on väijyvä peto joka liikkuu öisin. Vähän kuin minä.

3) Pantteri- Niin lumoava eläin mustan turkkinsa ja kepeine askeltensa kanssa. Valitsin tämän koska pantterit liikkuvat ääneti. Ja noh, minusta ei paljoa ääntä lähde kun laahustan varjoissa

Poissa jehu

• posityyhtynen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Karkotaseet
« Vastaus #65 : Kesäkuu 08, 2011, 13:05:21 »
Minä olisin luultavasti koira koska tykkään olla vapaa ja tietyst nukkuu paljon niinku koiratki nukkuu aika paljo

Poissa Tatti

• monikirjoinen ilmestys
  • Vuotislainen
  • Nauru pidentää ikää!
  • Pottermore: RoseKey750
« Vastaus #66 : Kesäkuu 09, 2011, 17:40:21 »
Olisin luultavasti papukaija, koska olen todella puhelias, ainakin kaikki kaverini sanovat niin.
Tietysti voisin olla myös kissa, koska olen joskus vähän laiska ja lekottelen vaan, varsinkin nyt kesällä. :)
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa, "Unohdin, että me jahdataan Voldemortia kirjastoautolla." :)

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #67 : Kesäkuu 17, 2011, 02:26:58 »
Kiva aihe:) Tuotti päänvaivaa miettiä animaagihahmoni^^'

Animaagihahmoni nyt tämän joka täysikuun lisäksi olisivat:

Susi- sudet ovat todella kauniita ja olen pienestä pitäen ihaillut näitä hurmaavia eläimiä:)
Minussa ja susissa on samaa ehkä se että minä kaipaan vapautta. En voi asettua yhteen paikkaan pitkäksi aikaa, minulla on tarve matkustella:) Tai sudethan asuvat reviirillä mutta se reviiri on aikas iso. Ja että sudet ovat laumaeläimiä. Minulla on oma ystävä "laumani" jota ilman olen täysin hukassa. Äiti sanoi että kun olin pieni, leikin aina sutta:) (noloa jälkeenpäin) Todella monella se animaagimuoto olisi susi, ja syystäkin. Ne ovat niin mystisiä ja pelättyjä eläimiä..

Kanadaneskimokoira- kaunis kuin mikä! Kanadaneskimokoira on suurikokoinen, pitkäselkäinen ja vahvarakenteinen pystykorva. [Wikipedia] Kaikki värit sallitaan, mutta harmaa, mustavalkoinen ja kastanjanruskea ovat niistä tavallisimpia. Animaagihahmoni eskimokoira väri olisi varmaan kastanjanruskea, se on miellyttävä väri.
Kanadaneskimokoira on vahvatahtoinen koira, joka tarvitsee itsevarman ja johdonmukaisen omistajan. Se on rohkea, uskollinen ja omistajaansa kiintynyt. Se on laumakoira, mutta se tulee vain harvoin toimeen vieraiden koirien kanssa. Se on vieraita kohtaan varautunut, muttei aggressiivinen. Tutuille ihmisille se on yleensä ystävällinen. Kanadaneskimokoiran tyypillisin ääntelytapa on ulvominen eikä se juurikaan hauku. Se on sitkeä ja kestävä, minkä vuoksi se pärjää hyvin ankarissa ja kylmissä olosuhteissa. Se tarvitsee paljon liikuntaa ja onkin parhaimmillaan työkoirana. Sen luontevin elinympäristö on erämaa tai maaseutu. [Wikipedia]
Noh, tuossa on jotain samaa kuin minussa:D Itseasiassa luonteeni on just eikä melekein samanlainen >:]
Tässä on kuvakin^^ Vallan ihastuttavia koiria.

Pantteri-ilves- Maailman uhanalaisin kissaeläinlaji! Valtavan kaunis ilves. Vahva ja jotenkin niin lumoava. Olen aina pitänyt kissoista, mutta ilveksistä eritoten. Ilvekset ovat hyviä kiipeilijöitä, ja itsessänikin on sitä vikaa. Ne liikkuvat hämärällä, ja rakastan aamuvarhaisella hiippailua metsässä talvella. Hiljaisia hiippailijoita ja petoja. Komea kissaeläin, joita vain harva pääsee näkemään luonnonvaraisena. Pantteri-ilves on euraasianilvestä pienempi mutta voimakkaampi. Pieni mutta vaarallinen :D Pantteri-ilves eli Espanjanilves

-Ihmissusi--
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2011, 21:48:00 kirjoittanut Husky »

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #68 : Kesäkuu 17, 2011, 10:33:53 »
Olisin suomalainen ruskeakarhu. Rauhallinen, metsissä viihtyvä erämaiden valtias. Tarvittaessa voimakas ja omiani puolustaisin kynsin  ja hampain. Ensimmäinen poikaystäväni aikanaan totesi, että sinä nappisilmäinen nallekarhu varastit sydämeni.

Varmaa tää sama olisi suojeliuksenikin myös.

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
« Vastaus #69 : Heinäkuu 21, 2011, 22:30:42 »
Olisin huuhkaja. Kerran keskustelin aiheesta miltä eläimiltä kukin näyttää ja eräs kaverini oli vahvasti sitä mieltä, että jos olisin eläin olisin luultavista huuhkaja. Minulla on kuulema suuret silmät, sekä muhkeat ja pörröiset hiukset. Olen oikeastaan samaa mieltä, mutta enemmänkin luonteen puolesta. Olen mieluummin sivustatarkkailija, kuin keskipiste ja olen myös hyväkuuntelija. Saan kyllä ääneni kuuluviin, jos minulla on asiaa. Olen yleensä melko tarkkaavainen, havainnoin ympäristöä ja tiedän yleensä melko tarkasti mitä ympärillä tapahtuu ja huomaan monia pikku asioita. Minulla on vain turvallisempi olo, jos tiedän mitä ympärillä tapahtuu. Osaan olla yksin, oikeastaan välillä kaipaan omaakin rauhaa. Osaan puollustaa itseäni, mutta en näe mitään syytä lähteä hyppimään toisten silmille ensin. Suhtaudun välillä uusiin tuttavuuksiin varauksella, mutta kun minuun jaksaa tutustua ja näyttää olevansa luottamukseni ja kaiken energiani arvoinen, minusta saa hyvän ystävän. Kuten myös huuhkaja on ollut vainottu ja sillä on ns. huono tausta, niin myös minua on kiusattu lapsuudessani ja nuoruudessani paljon. Huuhkajassa on myös jotain mystistä ja salaperäistä. Pidän myös lentämisestä ja yleensä linnuista.

Poissa Rat-Tail Jim

• Rock n Roll -sekopää
  • Vuotislainen
  • Feuer Frei
    • Feuer Frei
« Vastaus #70 : Heinäkuu 24, 2011, 01:24:57 »
Uskoisin vahvasti, että animaagihahmoni olisi käärme tai leijona. Käärme siksi, että olen hyvä manipuloimaan ihmisiä ja ajoittain todella ilkeä ja ahne. Olen kuitenkin myös ovela. Leijona taas sopisi paremminkin ulosantiin; pörröiset hiukset ja kovaäänisyys ovat niitä piirteitä, joiden takia minua on leijonaksi usein sanottukin. Toisaalta urosleijonat ovat tunnetusti laiskoja ja makoilevat varjossa kun naiset tekevät työn, ja enkös minä ole hyvä delegoimaan työni muille? Mutta kyllä se varmaan se käärme olisi.
Und der Haifisch, der hat tränen, und die laufen vom Gesicht, doch der Haifisch lebt im Wasser - so die Tränen sieht man nicht.

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #71 : Heinäkuu 24, 2011, 19:31:43 »
Toivoisin kovasti, että se olisi kissa. Kuitenkaan minulla ei ole kovin kissamaista luonnetta, (mitä nyt tulee laiskotteluun ja tietynlaiseen ylpeyteen :D) joten vastaan tähän susi.
Sudet ovat laumaeläimiä, kuten minäkin. Perhe ja ystävät ovat "laumani" ja olisin suoraan sanoen hukassa ilman heitä. :) Kuitenkin kaipaan myös vapautta ja olen tavallani hieman erakko: tarvitsen aikaa itselleni, sekä myös rauhaa kaikesta hälinästä.

Toinen vaihtoehto olisi koira, Slovakiancuvac
Lainaan tähän wikipediaa, sillä tämän koiran luonne on juuri kuin minun :D
"Luonteeltaan rotu on lempeä, älykäs ja uskollinen. Vaikka cuvacia pidetään ystävällisenä, useat slovakiancuvacit ovat edelleen epäluuloisia vieraita kohtaan, ja joskus jopa aggressiivisia. Omaan väkeen se suhtautuu suojelevasti ja avoimesti. Cuvac on valpas, rohkea ja vahtimisvaistoinen."
Olen aina hieman epäluuloinen uusia ihmisiä kohtaan, mutta "omaan väkeen" eli ystäviin suhtaudun suojelevasti ja avoimesti. Juuri tällainen minä kyllä olen!

E// Lisäsin linkit :>
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2011, 16:36:55 kirjoittanut aivokas »
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Draak

• Garmiva gargoili
  • Vuotislainen
  • And they fly by..
« Vastaus #72 : Heinäkuu 24, 2011, 20:16:38 »
Voi, olisin norjalainen metsäkissa (jonka turkki on sekaisin).
Pidän hämärästä, olen tavallaan terävä, ylpeä, suht hyvä loikkimaan ja juoksemaan ja tasapainoilemaan, joten.. Miksei?
.. Kuullostaa itserakkaalta, mutta.. öh.. ^^'
Dragonis -> Draak

Poissa Minea

• Kelvollinen leijona
  • Vuotislainen
  • Kolmas niistä Weasleyn kaksosista.
« Vastaus #73 : Heinäkuu 25, 2011, 14:47:22 »
Minulle ensimmäisenä osaksi hiusteni värin myötä tulisi mieleen punakettu, sellaisella oikein hohtavan kauniilla turkilla. Lastensaduissa aina puhuttiin siitä miten kettu oli ovela ja viekas, ja uskon että se on osa myös minun luonnettani; tuollainen vähän leikkimielinen muiden petkuttaminen, ja varsinkin isommille turha uhittelu. Olisin sellainen seikkailijaluonne (niin kuin Kaukametsän pakoilaisten johtaja Kettu), joka tuskin kauaa viihtyisi yhdessä paikassa. Kovin yksinäisenä tuskin viihtyisin kuitenkaan, joten siinä mielessä melko itsenäinen kettu poikkeaisi persoonastani; tarvitsen muita ympärilleni. Ketut ovat kuitenkin mielestäni hyvin kauniita eläimiä ja kadehdin suuresti niiden viekkauttaja fiksuutta.

Toisaalta olisi aivan mahtia olla joku eläin, joka osaisi lentää. Vaikkapa harvinaisen värikäs papukaija, sukuaan sateenkaariluri. Papukaijat ovat hyvin suloisia lintuja, pienikokoisia ja energisiä. Sosiaalisiakin ovat ja niistä saa helposti kaverin itselleen. Eniten tähän valintaan vaikuttaisi kuitenkin tuo lentotaito, sillä olisi varsin hienoa halkoa ilmaa ja haastaa tuuli siipiä levittämällä. Rakastan väriskaalaa linkittämässäni kuvassa, mutta kovin hyvin salaisiin hommiin siinä ei varmaan kannattaisi ryhtyä, eh.

//Muokkasin isot fonttikoot pois. -Zenz
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2011, 14:55:01 kirjoittanut Zenzibar »
Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow.
- TU ES FOLLE ? TU ES UNE SORCIERE OU QUOI?

Poissa iidzupahiz

• Bad(mad)Girl
  • Vuotislainen
« Vastaus #74 : Heinäkuu 25, 2011, 16:36:33 »
Nyt pistit pahan. Luultavasti se olisi

A) Ampiainen, pieni ja pistäväinen
B) Joku isompi kissaeläin kuten Pantteri, koska ärsytettynä olen melko verenhimoinen, syljen ja sähisen, saatan hyökätä päälle...
C) Pöllö, olen yöeläjä ja vaikka itse sanonkin olen *köhköh* melko viisas
D) Hyeena
E) Käärme, puren usein ja olen hiukan liero...
~Iidzu, littledevil >:D