Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi animaagihahmosi?  (Luettu 25107 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Mikä olisi animaagihahmosi?
« Vastaus #125 : Kesäkuu 17, 2014, 23:49:36 »
Tämä onkin aika vaikea kysymys, sillä omaa luonnetta on aika vaikea määritää, ja keksiä siihen vielä joku eläin. Kuitenkin veikkaan, että animaagihahmoni olisi laiskiainen. Luonteeni vain jotenkin kävisi yhteen laiskiaisen luonteen kanssa, sillä kummatkin pitävät kiipeilystä ja roikkumisesta. Myös laiskuus kuuluu tietysti samanlaisiin piirteisiin, heh. :D Olen ajatellut, että myös siili voisi olla hahmoni. Siili käpertyy välillä omiin oloihinsa, ja vaeltaa yksinään.
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa Werewolf

• kuolonsyöjän kasvonaamio
  • Vuotislainen
  • 100% Death Eater
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #126 : Kesäkuu 18, 2014, 19:47:47 »
Susi - Susi olisi mahdollinen vaihtoehto. Viihdyn laumassani, toimin hyvin ryhmässä ja muutenkin olen aika susimainen. Ehkä jopa liian susimainen, sillä yleensä syön vain lihaa. Siis lähes pelkkää lihaa. Pelkkää lihaa. Kasviksia syön tosi harvoin. Vaeltelen mielelläni luonnossa ja riistaeläimet lukeutuvat lempiruokiini (poro, hirvi yms.). Joskus myös viihdyn omassa rauhassani, mutta silloinkin kaipaan seuraa. En paljoa, ihan vähän vain. Envulvo kuuta, sillä pelkään sitä joten se tekee poikkeuksen minun ja suden välillä.
Kissa - Kissa olisi mahdollinen muös. Olen notkea, ketterä ja putoan ains jaloilleni. Monellakin tapaa. Jos sanon jotain väärin, en välitä siitä eivätkä muutkaan silloin välitä siitä. Jos tipun jostain, olen tähän mennessä aina tippunut jaloilleni.

Tämä nyt ei varsinaisesti kuulu aiheeseen, mutta saattaisin olla myös ihmissusi, en tiedä, mistä moinen johtuu. Olen aika susimainen tyyppi (tarkista vaikka ylempää) ja pelkään kuuta, oli se kuu millainen tahansa. Garmiwaa, eikö? :P

Jos saisin itse päättää, mikä animaagihahmoni olisi, se olisi susi. Se olisi minulle helpoin ja muutenkin luonnollinen vaihtoehto.

Missään nimessä en haluaisi olla kissa, rotta tai mikään muu jyrsijä tai kani. Jotenkin ajatus tuollaisista eläimistä nostaa niskavillat pystyyn. Kissa ei niinkään, mutta olen allerginen kissoille joten huono vaihtoehto. Vaikka kissat ovat kyllä suloisia pikku otuksia :)

Poissa Tuuliusva

• Vuotislainen
« Vastaus #127 : Syyskuu 22, 2014, 08:04:48 »
Ehkä se olisi hevonen. Kun delfiini ois vähän epäjärkevä. Hevonen on villi ja vapaa kuin minä!

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #128 : Syyskuu 27, 2014, 16:53:56 »
Animaagihahmoni olisi varmaankin koira.  (P.S. Koirafani 4ever)
Minäkin tunnustaudun koirafaniksi, kingcharlesinspanielin tahtoisin. <3
Joten animaagihahmoni olisi koira, varmaan juurikin kincharlesinspanielin
näköinen pikkukoira.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Puhpallero

• Vuotislainen
  • Turhaan sä minua stalkkaat.
« Vastaus #129 : Tammikuu 14, 2015, 19:17:36 »
Nyt pistit kyllä pahan.:D Viihdyn aika paljon yksikseni, ja olen enemmän yöihminen. (Päivällä koulun jälkeen nukutaan ja ollaan koneella ym. ns horroksessa. :P Illalla sitten kahdeksan aikoihin lenkille koiran kanssa, rotta vapaaksi, syömistä ym. Nukkumaan käydään joskus 2-4 aamuyöllä.x)) Olen aika väkivaltainen, (Khyllä.:D Totta se on.x)) ja en vietä kauheasti aikaani perheen kanssa. Olen terävä-älyinen ja hyvä koulussa vaikken luekkaan, ja läksyjä vaivaudun harvoin tekemään. Olen erittäin itsepäinen ja siitä kai johtunee se että vain harvat kestävät minua.:D Siis en helpolla luovu ideastani jos olen jotain päättänyt. Olen myös aika ovela ja juonikas, ja suunnittelen hyvin kaikkea. Olen äitini mielestä ihan liian synkkis, kun pukeudun aina mustaan ja en puhu mitään. Ja jos puhunkin niin on turha odottaa mitään söpöilyä. Silti läheisimmille ystävilleni olen lojaali, erittäin luotettava, uskollinen, rehellinen ja aito. Lempieläimiäni ovat mm. rotat, käärmeet, hevoset ja koirat. Vastustan kaikkea eläinrääkkäystä täysillä ja omat rottani ovat pelastettuja, ja entisessä "kodissaan" olivat lähellä joutua käärmeenruuaksi. Ööh, en kyllä yhtään tiedä.:D

Muoks: Minäkin tunnustaudun koirafaniksi, omistan länsilaikan ja suunnittelen hankkivani vielä joskus huskyn.♥
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2015, 19:20:39 kirjoittanut Puhpallero »
Draco dormiens nunquam titillandus.

Poissa Taikaraita

• Revontulisilmä
  • Vuotislainen
  • Pari feeniksinsulkaa juhannuskokkoon.
« Vastaus #130 : Tammikuu 21, 2015, 15:47:07 »
Minä olisin kaikista mieluiten animaagi pottermaailmassa, muodonmuuttajat on aina olleet sydäntä lähellä ja muutenkin ajatus joksikin eläimeksi muuttumisesta on aivan ihana. Olen monen monituista kertaa miettinyt omaa voimaeläintäni, joka kuvastaisi hyvin minua, ja tällä hetkellä olen todennut, että ehkä koira ja poni ovat kaikista lähimpänä minua.

Jos olisin koira-animaagi, olisin varmaankin shiba. En ole kuitenkaan koiramaisesti kauhean energinen vaan olen päinvastoin aikas laiska ihminen, joten ehkä olisin labbiskin. Viihdyn niin laumassa kuin yksin, olen suhteellisen positiivinen ja iloinen, mutta omistan myös huonoja kausia. Lapsista en kyllä oikein pidä joten mikään perhekoira tuskin kuitenkaan olisin, vaan nimenomaan yhden ihmisen koira. Olisi aika hauskaa ajatella itseäni labbisanimaagina jossain Tylypahkassa syömässä. :D Tunnetustihan niillä on valtava ruokahalu, ja olen itsekin perso ruoalle ja makealle... köh.

Poni olisin sillä tavalla, että olen itsepäinen, mutta kuitenkin ihan kiltti. Tykkään syömisestä ja liikkumisesta silloin kun se itselleni sopii, viihdyn taasen laumassa mutta edelleen myös ajoittain yksin. Olen ihan nopea juoksemaan ja olen aika varma kiipeilijä maastossa, mutta tietysti jäisin mieluummin jonnekin puun alle mussuttamaan ruokaa. Varmaan walesinponi olisin, brittiläinen vanha ponirotu kun kyseessä.

Haluisin olla mielelläni kissa, kuten Garmiwa, tai sitten susi, koska susi on uljas olento ja sillä on kaunis merkitys. Koirana olisin vielä suhteellisen normaali periaatteessa, mutta ponianimaagia saatettaisiin katsoa ehkä vähän hassusti. No, osaisin ainakin jutella hevosten, kuten yksisarvisten, kanssa!

Poissa Away

• Maailman yksinvaltias
  • Vuotislainen
  • Polvistukaa, kuolevaiset!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #131 : Helmikuu 16, 2015, 20:22:19 »
Olisin varmaan kilpikonna. Semmoinen rauhallinen joka vetäytyy omiin oloihinsa. Ei löydy vauhtia, ei, mutta aivot on tallessa. Ja kilpikonnat on pitkäikäisiä.
Kneel before me

Poissa Hitomi Yukiko

• Sekunttiviisari
  • Vuotislainen
  • Pottermore: BloodDream30343
« Vastaus #132 : Helmikuu 16, 2015, 21:13:59 »
Luulen, että olisin feeniks.

Minulle on monta kertaa sanottu, että olen sitkeä. Mitenköhän se edes liittyi tähän? Mutta jaa..
Olen sellainen ihminen, joka nousee kuin feenikslintu tuhkasta, tapahtui mitä tahansa. En ole ikinä jäänyt lojumaan masentuneena nurkkaan vaan lähtenut pystypäin tulevaan. Niin hiljainen ja syrjään vetäytyvä kuin olenkin, en halua, en pysty luovuttamaan. Elämä on mua varten ja siitä pidän kiinni. Ja Paolo Coelhoa lainaten, älä kehuskele sillä, ettet ole koskaan kaatunut, vaan sillä, että olet aina npussut ylös. Tämä ohjenuoran ja viisauden nojalla eletään täysiä!
Mutta muutenkin olen ilmetty feeniks (en tosin omasta mielestäni vaan muiden) Kaverini suusta:
Milja (mun vammanen nimi xD) on ihanan pirteä ja sympaattinen ihminen :3 se saattaa olla masentuneen ja alakuloisen oloinen aina välillä, mut päivä parin paussin jälkeen meno on taas yhtä reipasta. Nimestä kuitenkin kuuluu välillä pientä marmatusta.. :D

Mut mä siis tosissani marisen mun nimestä :D Milja on karsee nimi. Joillekin se sopii, mut mä en omasta mielestäni ole Milja-tyyppiä, nimi on liian suomalainen jos sen niin voi ilmaista. Milka olisi khyl kiva nimi :)

Paintin with my watercolors, watching my life.

Poissa Tylsimys

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #133 : Huhtikuu 14, 2015, 14:50:51 »
Ehkä joku pieni huomaamaton eläin/ötökkä, silloin ei huomais. Mutta kyllä joku isompi ois parempi, en yhtään tiedä... Mutta varmaan joku koira, kun ite rakastan niitä, eihän sitä oikein sen perusteella voi määrittää, mutta kuitenkin.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #134 : Toukokuu 07, 2015, 21:44:39 »
Kyllä on vaikeaa, yksi vaihtoehto on lohikäärme. Olen tulinen, suutun helposti (enkä ole siitä TODELLAKAAN ylpeä), mutta jos luottamukseni ansaitaan minusta saa korvaamattoman ystävän. Vaikka toisaalta, en ole kovinkaan rohkea, ja lohikäärmeet tunnetaan siitä. Toinen vaihtoehto olisi koira. Kuten jo sanoin, olen uskollinen ystävä. Toinen on se, että tietyt koirat saattavat olla koulutuksen alussa melko tottelemattomia ja purevat. Jään nyt sinne rajamaille.
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Juomamestari

• Tietäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #135 : Elokuu 02, 2015, 11:06:42 »
Haluaisin olla käärme tai lisko, mutta olisin varmaan:

1. No joo, voisin olla kalkkarokäärme. Olen muuten rauhallinen, mutta ärsytettynä suorastaan myrkylllinen. Olen kiero, vaikka käytänkin tätä ominaisuutta hyvään.

2. Voisin olla myös viekas saalistaja eli kettu, ilves tai lumileopardi.

3. Joku lintu kuten pöllö, haukka tai korppi. Tiedän paljon ja olen joskus täysin pessimistinen, mutta joskus taas iloinen optimisti. Sopisin hyvin Athenen tai Odinin olkapäälle levittämään tietoa. Haukka taas siksi koska olen välillä aika tarkkaavainen.

4. Majava, koska olen aika älykäs vaikka itse sanonkin.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2015, 19:55:18 kirjoittanut Juomamestari »
Observing as the owl, the dreadful one.

Poissa LovegoodTonks

• Jousiammunnasta haaveileva ratsastaja
  • Vuotislainen
  • Ristiriitainen ja outo kissanomistaja
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #136 : Heinäkuu 21, 2016, 15:57:17 »
Hmm. Ekana tuli mieleen kameleontti. Sehän on vähän hidas mutta se pysyy sulautumaan ympäristöönsä. Olisi myös ihanaa olla Feenikslintu. Voisi lentää ja kuoleman kielissä voisin muuttua feenikslinnuksi ka siten syntyisin uudestaan. Olisin toisaalta taas vauva, mutta varsinin se, että saisin kyyneleillä parannetua vaikka haavoja niin se olis kyl kivaa. Kissana olis ihanaa hiipiä paikasta toiseen ja pystyis taitavasti kiipeilemään kaikkialla. Yksi ihana olis kolibri. Nopea, pystyy lentämään. Näitä on monia, mutta tuossa kivoimmat.
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?