Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi animaagihahmosi?  (Luettu 25171 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
Mikä olisi animaagihahmosi?
« : Elokuu 06, 2008, 20:41:31 »
No niin, otsikko kertoo varmasti paljon, mutta:

Jos päättäisit kuluttaa elämästäsi muutamia vuosia opiskelemalla animaagiksi, mikä eläin mahtaisi olla sinun animaagihahmosi?

Animaagihan on noita tai velho, joka pelkkää tahdonvoimaa käyttäen kykenee muuttumaan joksikin eläimeksi. Kuten (toivottavasti) kaikki tiedämme, hahmoaan ei voi valita itse, vaan se määräytyy persoonallisuuden perusteella. Animaagiksi harjoittelu on myös kovaa työtä, ja vain harvat ovat onnistuneet animaageiksi tulemaan. Potter-kirjoissa mainittuja animaageja ovat muun muassa Minerva McGarmiwa (hahmonaan kissa), Peter Piskuilan (rotta) sekä Rita Luodiko (koppakuoriainen), joista vain ensimmäisenä mainittu on rekisteröity animaagi. Rekisteröimättömänä animaagina hilluminen on, kuten varmaan muistamme, laitonta.

Omaa animaagihahmoaan saattaa olla vaikea lähteä arvuuttelemaan, koska siitä ei etukäteen tiedä, mutta minusta tuntuu, että se on yksinkertaisesti jonkinlainen heijastus omasta sisimmästä persoonasta. :D Jos minulta kysyttäisiin animaagihahmoani, toivoisin kovasti voivani vastata sen olevan kissa - mutta jos katsotaan luonnettani, todennäköisempi vaihtoehto voisi olla vaikkapa hiiri. Ei kovin paljon esillä, vähän vikisijä, juoksee pakoon isoja ja pelottavia asioita. :D Sellaista.

Joten: mikä eläin sinä olisit animaagina ja kuinka luonteesi kuvastuisi tuossa eläimessä? Olisitko leijona rohkean luonteesi ansiosta vai kenties salakavaluutta kuvastava käärme? Entä mikä olisi hahmosi, jos saisit itse valita sen? Muistakaa perustelut, kiitos, ja areena on teidän. :)

Huhutar siivosi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2009, 00:16:28 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mikä olisi animaagihahmosi?
« Vastaus #1 : Elokuu 07, 2008, 00:57:01 »
Tämä onkin tuumailemisen aiheinen asia. :D

Minulta löytyy varmasti montakin mahdollista eläintä, tosin en osaa sanoa mikä niistä olisi se oikea, josko nyt on mikään. Mangusti olisi yksi vaihtoehdoista, koska eläimestä tulee mieleen utelias luonne, koska tämä eläin nostelee aina päätään ruohikosta ja tarkkailee tilannetta, eli utelias luonne. Kun taas apina, sopisi minulle myös täydellisesti minun hullun ja hassun luonteeni kanssa. Olen aina tekemässä jotakin päätöntä ja olen oikea pelle. :') Mutta taas kotka, kuulostaisi upealta, koska unelmoin lentämisestä ja taivaan halki liitämisestä, olla villi ja vapaa, antaa sielun mennä tuulessa. <3 Kettu taas juonittelevana eläimenä olisi oiva, koska en vain pelaa juonittelupelejä, vaan juonittelen todellisessa elämässäkin, toisten pään menoksi jos totta puhutaan. ^^'' Koska suojeliukseni on pesukarhu ja otin selvää eläimestä totesin että minulla on myös siihen piirre, taitava käsistään. Olen loppujen lopuksi melko taitava käsistäni, varsinkin kun pitää luoda jotakin. Joskus minusta taas tuntuu että olisin ilmetty laiskiainen, eli olen tuhottoman laiska, en vain jaksa tehdä yhtikäs mitään. ^^'' Tässä nyt oli rutkasti animaagihahmoja joita voisin olla, toivoisin myös olevani lohikäärme, saattaisi ehkä sopiakin lievän tulisuuten takia. :'D

~~Ind
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Elokuu 07, 2008, 14:23:39 »
Minä olisin joutsen tai metsäkauris :)

Joutsen ehkä siksi, koska olen vaalea ja se on Suomen kansallislintu, ja olen hyvin isänmaallinen :) (en kuitenkaan rasistinen).  Joutsenet ovat uljaita ja rohkeita, aivan kuten minäkin :)

Metsäkauris ehkä siksi, että hypin pitkiä loikkia, ja pidän juoksemisesta varsinkin metsässä :)
Tykkään olla perheeni kanssa ja he ovat minulle tärkeitä :) Kuten metsäkauriitkin, liikkuvat perheensä kanssa :)

Voisin myös olla tiikeri, se on rauhallinen, mutta saalistaa nopeasti ja on ns. viettelevä :D Grau ;)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2008, 22:16:16 kirjoittanut Ginerva »

diidaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Elokuu 07, 2008, 19:44:09 »
Toivoisin, että animaagihahmoni voisi olla leijona sillä olen horoskoopiltani leijona ja sen takia olen kiinnostunut kyseisistä eläimistä ja pidän niistä tosi paljon :) Tai joku susikin olisi kiva...
    Luultavasti luonteeni olisi kumminkin joku lammas :P Olen niin kiltti, liiankin (en kehu itseäni, oikeasti on ärsyttävää kun ei osaa sanoa ei kenellekkään, missään...) olen vain niin lammasmainen...

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Elokuu 07, 2008, 21:33:46 »
Minä olisin todennäköisesti käärme, ovela ja katala, semmoinen käärmemäinen. Ei kuristajakäärme, vaan myrkkykäärme, sillä jotenkin kuristaminen tuntuu liian lepsulta. ^^' (Minä mitään väkivaltainen...) Sellainen muita isompi, mutta silti nuorehko myrkkykäärme... Juu. :D Tietenkin haluaisin olla susi, mutta uskon ettei minulta oikein löydy sellaista susimaista piirrettä joka erottaisi minut käärmeestä. Pehmeämpi puoleni kuvastuisi siilinä. Olen herkkä, mutta kuitenkin osaan puolustautua kun tarve vaatii. Tai piikkisika, nehän ovat vaarallisten eläinten listoilla piikkiensä ansiosta. Olenkin melko piikikäs ihminen, heh. Ja piikkisiat on sillä lailla kuolettavan söpöjä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Siis osaavat olla ihan hirveän söpöjä ja herttaisen näköisiä, mutta sisin tuumaa muuta. Pottereita lukiessani, ja animaageja miettiessäni uskaltautuisin miettimään hevostakin. Falabellaa, jolla on poikkeuksellisen tulinen luonne (Niin pieni, mutta niin tulinen, huh huh) taikka mustangia, jotka näyttävät jo päällepäin villiltä ja vapaalta, valmiina taistelemaan vaikka henki menisi. Myös kaikkia sarvijaakkoja olen ajatellut, muunmuuassa peuraa taikka kaurista. Itseltäni ei tosin löydy samaa sulokkuutta kuin kauriissa tai peurassa, mutta muuten molemmat ovat kuin minä, muutamaa seikkaa lukuunottamatta, joihin kuuluu esimerkiksi pakoon juokseminen, joka ei kuulu tapoihini ollenkaan. Haluan taistella, hoitaa homman pois alta ennen kuin joku muu tulee pelastamaan minut.

Eli näitä on monia, mutta päätyisin ratkaisuun käärmeen ja mustangin välille. ;)
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Elokuu 07, 2008, 22:07:35 »
Itse luulen, että animaagihahmoni olisi sama kun mitä olen sanonut suojeliushahmokseni eli kani. Kanin omistajana samaistun kaneihin harva se päivä. Olen jonkinverran seurallinen, mutta yleensä viihdyn hyvin yksinkin, mikä täsmää kaneihin aikas hyvin. Mielialani vaihtelee, innostuessani saatan saada lieviä hepulikohtauksia, pahalla tuulella olen immuuni kaikelle ja äyskin helposti, mutta milloinkaan en pysy hiljaa, ja tahdon olla aina mukana... kaninomistajat, kuulostaako tutulta? Natsaa ainakin minun tuntemiini kaneihin.

Toinen vaihtoehto olisi ehdottomasti hevonen. Tunnen hevosetkin hyvin, joten luulen, että olisin ilkikurinen vaaleeanrautias torinhevonen, jolla on lennokas rokkiharja :D Tuskimpa olisin kovin vauhdikas, mutta ilkikurinen ainakin B)
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Ylénja

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Elokuu 29, 2008, 23:22:01 »
Varmaankin sama minkä olen sanonut suojeliuksekseni; kissa. Viihdyn parhaiten yksin tai pienessä porukassa tuttujen ihmisten seurassa. En yleensä ole toiminnan keskipisteenä vaan tarkkailen mieluiten sivummalta. Useimmiten olen tyynen rauhallinen, mutta jos kärsivällisyytäni koetellaan, saatan näyttää kynteni. :D

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #7 : Elokuu 29, 2008, 23:26:50 »
Hmm...

Vaihtoehtoja on muutama...
Se voisi olla susi, koska olen sellainen (stereotypia)susi; rakastan kuutamoa, täysikuulla on pakottava tarve päästä ulos enkä saa unta ja olen vähän sellainen vaeltelija. En ehkä sellainen susivaeltelija, vaan omassa maailmassa ja mielessä vaelteleva... Lisäksi sudet ovat aina tehneet minuun suuren vaikutuksen.

(Meri)kotka olisi toinen mahdollisuus, sillä ihannoin suuresti ilmaa, vapautta ja omaa elämää. Jotenkin kotka kuvastaa minulle noita kaikkia. Kotkat tekevät minuun myös vaikutuksen.

Käärme on se kaikkein todennäköisin. Ensinnäkin, olen vähän sellainen käärme, kun kiemurtelen pois kaikista ahdistavista tilanteista kuin käärme, rakastan käärmeitä ja olen vähän kierokin. Jotenkin en tätä osaa selittää niinkuin kahta ensimmäistä, mutta tämä on se, mikä on ehkäpä todennäköisin.

Satuhahmoissa olisin feeniks tai hevoskotka.
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • jouluinen-eskapisti-merirosvo-vampyyri-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #8 : Elokuu 29, 2008, 23:33:17 »
Hmm.. no HALUAISIN olla Susi, koska ne ovat ihania ja itsenäisiä eläimiä. Joitain susimaisiapiirteitä minusta taitaa löytyäkin, tosin en ehkä ole ihan niin laumaeläinihminen, kuin sudet ovat, vaan viihdyn täysin hyvin yksiksenikin.
Kissat taas ovat aika itsenäisiä ja myös itsepäisiä, joten se voisi myös olla yksi vaihtoehto... Tai joku tiikeri tai leijona, joku joka puolustaa kyllä itseään, ja on itsepäinen ja ehkä vähän temperamenttinenkin. :D Tai sitten joku lintu. Vapaa ja itsenäinen eläin sekin ;) Pah.. liikaa vaihtoehtoja, miten tässä voi mitään sanoa? o_O

Luultavasti se kissa on kaikista kuvaavin minulle, ja se heijastaisi parhaiten sisintäni. Juuh, sanotaan se kissa sitten. :) *miau*

-Z
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #9 : Elokuu 30, 2008, 19:26:42 »
//uudistus\\

Ehkäpä olisin jellona tai jokin muu tällainen vähän isompi, mutta ketterä.
Jellona sen takia, että jello on miun horoskooppimerkki. Luv It :)
Se on iso, ketterä, ja laiska.

Ehkä kuitenkin marsu. Koska söisin itsen itseni puhkikseen:D jos tahtoisin niin voisin kuolla syömiseen - kuolisin onnellisen x)
Ja marsut saavat välilllä pieniä spurtteja, ja ne löytävät "todella viisaita" piiloja. Pää nurmikkoon - mii piilossa. Jos min syön, ni minua ei kannata liikauttaa. :D Vaikka eihän se helppoa olisikaan. Tykkään olla toisten kanssa, mutta saman sukupuolen edustajien kanssa saattaa tulla vähän kinaa... :D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2009, 12:59:04 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Liekon Lilja

• Pieni kummajainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #10 : Syyskuu 01, 2008, 18:53:41 »
Vaikea kysymys, mutta jos jotain pitäisi veikata niin... KISSA! Olen hieman eristöytyvä, osaan olla yksin ja usein haluan olla hieman erillä muista, katselen vain taustalta. Mutta sitten välillä tulee taas seuran kaipuu - kuten meidän kissallakin. En sihahda heti, mutta osaan tarvittaessa pitää puoleni. Lisäksi sekin, että useat sanovat kissaa melko ilmeettömäksi eläimeksi - sen tunteitä ei näy samalla tavalla kuin koiran, vaan yleensä ne erottaa vasta sitten, kun tuntee hyvin kyseisen kissan - sama pätee minuun. Jotka minua eivät tunne, voivat saada minusta täysin vääränlaisen kuvan... Olen kaiketi se kissa (leopardi olisi myös oikein mukava :D).

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #11 : Syyskuu 02, 2008, 12:44:09 »
Koska minulla ei ollut harmainta aavistusta minkälainen animaagi olisin, joten päätin tehdä testin ja tulokset sanovat että olisin saukko. "You're a social animal, revelling in play and friendship." Periaatteessa kuvaa minua hyvin, sillä olen todellakin sosiaalinen, tulen hyvin juttuun kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Olen rohkea sellaisissa tilanteissa jossa pitää olla tekemässä muiden ihmisten kanssa, mutta en esimerkiksi pidä mistään hurjista jutuista, suorastaan olen hieman arka. Olen rehellinen ja auttavainen, lisäksi (hieman) kunnianhimoinen :) On minussa tietysti huonojakin puolia(kenessäpä ei), mutta aavistelin että tulisin olemaan jokin pienehkö eläin. Jokin pieni, leikkisä ja seurallinen koirakin olisin voinut olla tai lintu, esimerkiksi undulaatti, sillä pidän seurasta ja myönnän olevani lapsenmieleinen :)
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)

Kuuhukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Syyskuu 04, 2008, 12:30:29 »
Susi olisi ehdoton suosikkini, totta kai, mutta mikä minussa saisi minut muuttumaan sellaiseksi?
No. Oman laumani kanssa osaan tehdä hyvinkin saumatonta yhteistyötä ja olen hyvin kiintynyt omaan laumaani. Viihdyn myös yksin. Vaellan usein luonnossa, etenkin metsissä, ja liha on perusravintoni (en siis ole verenhimoinen, kuten eivät sudetkaan).

Kissa olisin varmaan perusteilla että: Pidän siitä että minua 'palvotaan' ja 'palvellaan'. Olen jokseenkin semmoista laiskahkoa ja ylhäistä kissa-tyyppiä, joka makaa tyynyllä ja tepastelee talossa kuin omistaja konsanaan, muttei välttämättä viihdy kovin kaukana kotoa..

Koira olisi kuitenkin varmasti osuvin. Olen uskollinen, jollain tapaa miellyttämisen haluinen (etenkin sille ihmiselle josta välitän suunnattomasti), rakastan rapsutuksia (selän rapsiminen on ihanaa ^^), kiinnyn vahvasti läheisimpiin ihmisiini, tekisin liki mitä vain rakkaimman ihmiseni puolesta, elän tiiviisti pientä lauma elämää ja pidän jollain asteella rutiininomaisesta elämisestä.
(Toivottavasti käsititte edes suunnilleen :D)

Mutta joo, tulipas taas pitkään jaariteltua :p

Ruhtinatar

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Syyskuu 07, 2008, 20:28:06 »
Minulla on ainakin 1000 000 erilaista luonteenpiirrettä mutta luulen että olisin lohikäärme voimakas, nopea, älykäs, äkkipikainen, villi ja taiteilijamaisen tulinen luonne. Ah, päivän lohikäärme olla jos saisin, tuo magian kuningas, tulivuorten valtias. Ilmoja tulipyörteellä koristaisin tule, lennä kanssani, uuteen valtakuntaani. Hiukan runoutta elämään. (=

Sirusho

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Syyskuu 07, 2008, 23:05:55 »
Olisin luultavasti joko kissa tai lintu.

Kissa olisin siksi, että saisi kerrankin olla diivamainen, tarkkanäköinen ja ovelan söpö saalistaja. Kissana voisi painaa pitkin maita ja mantuja sekä puita vapaana ulkona.

Lintu olisin myös vapauksellisista syistä. Voisin halutessani lentää pois jos tilanne vaatisi.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #15 : Syyskuu 14, 2008, 15:27:03 »
Sen puolesta, mikä minua eniten kiehtoo ja mikä haluaisin olla, animaagini olisi reippaasti kotka. Uljaita, vapaita lintuja, saavat lentää minne haluavat. Ah, se olisi elämäntyyli minun makuuni.

Toisaalta taas voisin olla lepakko. Jokin verta imevä laji tottakai! Olen tällainen yöeläjä, joka nauttii pimeydestä, ja samalla kun olen erakko, viihdyn myös "laumassa". Hieman inhottu ja pelätty, sehän sopisi myös kuin naula arkkuun. Lepakkonakin saisin lentää mieleni mukaan, ja pienen kokoni puolesta pääsisin viettämään erakkoelämääni mihinkä tahansa koloon.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #16 : Syyskuu 15, 2008, 23:43:55 »
Voisin kenties olla korppi.
Korpista on kaikenlaisia uskomuksia, niin myös minustakin. Korppi osaa matkia kuulemiaan ääniä, minä puolestani osaan hyvin mukautua erilaisiin rooleihin, joten luen sen yhteneväisyydekseni.
Korppi on sellainen yksinäisenä ja etäisenä metsien asukkaana pidetty lintu - minä olen pohjimmiltani melko epäihmisrakas, mutta tarvittaessa tulen toimeen lähes kaikkien kanssa, kuten korppikin osaa mukautua olosuhteisiin.
Korppi on musta, ja minun perusvärini pukeutumisessa on musta. Tykkään mustasta. Tykkään myös korpin tavoin metsän rauhasta.
Korppi on myös erittäin älykäs, niin myös minäkin, vaikka itse sanonkin. Osaan olla laskelmoiva ja ovela.
Tunnen suurta mielenkiintoa ja vetovoimaa nimenomaan korppeihin, joten kenties sillä on jotain merkitystä sen suhteen, mikä animaagihahmoni olisi. Kaikkien yhtäläisyyksiemme lisäksi.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #17 : Syyskuu 16, 2008, 14:04:33 »
No olisi mahtavaa olla Feenikslintu tai Lohikäärme.

Molemmat ylväitä ja mahtavia eläimiä ja se kuvastaa jokseenkin minua. Nautin yksinäisyydestä, mutta pidän toiminnasta. Lentäminen olisi jotain niin mahtavaa. Rakastaisin sitä. Saisin vain lennellä korkealla yläilmoissa ilman huolenhäivää (paitsi nähdyksi tuleminen) ja mennä kauas pois. Tuli kiehtoo minua ja sehän liittyy näihin molempiin vaihtoehtoihin. Lohikäärmeenä sylkisin tulta ja feeniksinä syntyisin siinä uudestaan. Feenikshän on ikuisen elämän synboli. Todella kiehtova ajatus siis.
Kolmas hyvä (ja tavallisempi) vaihtoehto olisi kai yksinäinen Susi. Se olisi hienoa;)Sudet tosin ovat laumaeläimiä, mutta laumassa olisin tietenkin se johtaja.
Lentämisen saralla voisin olla myös Kotka. Hieno ja ylväs lintu sekin kuten feenikskin. Iso ja mahtava (sekä yksinäinen) saalistaja.
Niin minua^^

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Hebb

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Tammikuu 20, 2009, 18:21:11 »
Mun animaagihahmo olis joko

1. Rapu
Sen takia että oon vaan niin rapumainen. Elelen ihan rauhassa mutta jos joku yrittää saada mut haaviinsa napsasen siltä sormet poikki...=D Kerran purin yhtä tyyppiä 'vahingossa' sormeen.

2.Sammakko
Olen sammakkomainen, tyhmännäkönen, täysin turha otus (en pilkkaa sammakoita=D) ja tykkään uida vaikken osaakkaan kunnolla.

3.Siili
Olen tulinen luonne mutta avuton pelkuri. Jos joku astuu lähelle niin keräydyn piikkieni sisään koko loppupäiväksi.

Noi kuvastaa mun toista luonnetta (joka tarkottaa että mulla on kaks luonnetta) ja ne onki ihan oikein. Mut ku mä katon peiliin mä nään siellä sen mikä mä oikeasti sydämmeni sopukoissa tiedän olevani.

4. Lumileopardi
Kun kattoo peilin kautta silmiinsä näkee sen eläimen kasvoillaan joka on syvällä sisimmässään. Mun peili näyttää että mun sydämessä asustaa Lumileopardi. Ne on muutenkin ihania eläimiä<333

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #19 : Helmikuu 02, 2009, 18:13:05 »
Jos itse saisi sen päättää niin olisin ehkä koira, koska rakastan niitä ja minulla on oma pikku karvapallero...
Mutta luonteesta....

Uskon, että olisin hamsteri, koska nehän ovat erakkoja. Kai siitä ymmärtää, mitä tarkoitan..
Voisin olla myös kissa, suoraan sanottuna olen niin kissamainen, hyppelehdin ja loikin paikasta toiseen,
mutta osaan käyttäytyä myös siististi.
Joku eläin vielä, mikä pitää luonnosta (Noh, kaikkihan, mutta..) ja tykkää kuljeskella ympäriinsä.

Tuli mieleen myös kameleontti (noinko se kirjotettiin??:DD) tai laiskiainen, koska kukaan ei ikinä huomaa mua,
(siis ei niinku, et oisin yksin (vaikka sitäkin)) vaan yllätän kaikki hirveen helposti, liikun hiljaa ym. ja sit se laiskiainen,
koska oon suoraan sanottuna laiska.
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
« Vastaus #20 : Helmikuu 02, 2009, 19:57:01 »
Jaa, että mikäkö olisin animaagihahmossani? Kuinka mielelläni sanoisin, että leijona, koska olen niin tykästynyt tuohon eläinten kuninkaaseen. Onhan minulla leijonamaisia piireteitä: tykkään nukkua auringossa, karjahtelen peloittaakseni (en kuitenkaan halua ruveta tappelemaan ihan kättelyssä), olen valmis työskentelemään lauman eteen. Ja leijona on aurinkomerkkini sekä voimaeläimeni.

Mutta toisaalta usein huomaan ajattelevani ja sanovankin,että pääsisipä kärpäsenä katoon kunntelemaan ja katselemaan joitain ihmisiä. Niin no, tuo kärpäsjuttu on vähän kuin Rita Luodiko, joten ei ehkä sittenkään. Ja kyllähän kärpänen on leijonaa alttiimpi vaaroille.

Olisi sitten vielä karhu. Voisin nukkua marraskuusta helmikuuhun. Herätä joulunaikaan syömään ja kääntämään kylkeä. Karhuhan on vahva pohjoisen eläin.
Voisikohan sitä opetella muuttumaan kahdeksi eläimeksi? Eli itse muuttuisin tarpeen mukaan leijonaksi tai kärpäseksi.

Poissa kose

• Ehto jota ilman ei
  • Vuotislainen
  • ava by. puolipro
« Vastaus #21 : Maaliskuu 13, 2009, 16:58:45 »
Olisin luultavasti... marsu! Marsut piilottavat sairautensa, koska luonnossa marsut hylkäävät sairaat yksilöt. Marsuthan ovat myös kovin syöppöjä ja minä, jos kuka, syön paljon. :')
Haluaisin kuitenin olla susi. Sudet ovat kauniita eläimiä ja joskus pienempänä toivoin aina, että näkisin joskus luonnossa suden. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2010, 14:17:41 kirjoittanut kose »

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
« Vastaus #22 : Maaliskuu 21, 2009, 16:26:41 »
Koira, siitä ei ole mitään epäilystä. :)
Sellainen iso vaikka tanskandoggi, sillä en ole paras miellyttämään kaikkia ihmisiä, ja saan aika paljon vahinkoa vain olemalla paikalla. ;) Kuitenkin lupsakka ja lepposa ja... No sellainen ei ulkoa, mutta luonteeltaan kaunis.
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #23 : Huhtikuu 08, 2009, 16:14:03 »
Luulen, että olisin kissa. Olen luonteeltani joiltain osin hyvin kissamainen. Viihdyn yksinäni, mutta kaipaan myös seuraa. Osaan olla hyvin tempperamenttinen kuten kissat ja puolustaudun tarpeen vaatiessa. Mieluummin kuitenkin luikin pois paikalta kuin alan tappelemaan. Eli kuten kissatkin pinkaisen vaaraa karkuun puuhun, mutta tiukan paikan tullen otan kynnet esille ja koira saattaakin saada köniinsä. Puuhun pakeneminen tosin vain omalla kohdallani vertauskuvallisesti. kynsiä saatan oikeasti käyttää puolustautumiseen;). Ja puusta tuli mieleen--> pienenä kiipeilin paljon ja viihdyin puissa, enkä ole ikinä pelännyt korkeita paikkoja. Eli juuri kuten kissatkin (pitävät korkeista paikoista). Kissat myös nukkuvat usein pienissä pesämäisissä paikoissa pienessä kippurassa. Näin myös minä teen toisinaan "pesän" sänkyyni ja nukun sikiöasennossa. Sillä tavalla nukkuessa on turvallinen olo (juuri kuten kissoillakin). Kissat on hyvin ylpeitä olentoja ja myös minulla on ylpeyteni. Olen oman tieni kulkija enkä alistu muodin orjaksi. Yksikään kissa ei taatusti käyttäisi muotivaatteita vain koska se on muotia.

Toisaalta haluaisin olla susi. Sudet on aina kiehtoneet minua. Olisi upeaa juoksennella villinä ja vapaana metsissä, mutta luonteeltani olen kuitenkin enemmän kissa ja rakastan kissoja.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Codename

• Maagi Codee
  • Vuotislainen
  • Linnunradan huispaavat certemursut ;)
« Vastaus #24 : Huhtikuu 08, 2009, 20:37:19 »
Hmm...

Minulla olisi parikin vaihtoehtoa, jotka voisi olla minun animaagihahmoja. Ensimmäinen niistä olisi papukaija. Miksi papukaija, no, ehkä siksi, että muistutan vähän papukaijaa :D Kotona varsinkin puhun välillä paljon ja puhevarastooni kuuluu sellaisia usein toistuvia sanoja, kuten "miksi" "kuka" "milloin" "mitä" "häh", jotka voivat ajaa ihmisiä vähän ärtyneiksi, kun niitä tulee aika paljon toisteltua. Myös lentäminen voisi olla minulle sopivaa, joten papukaija sopisi siihenkin kohtaan. Väriltäni minun papukaija-animaagihahmoni olisi tietenkin suurimmalta osalta musta, mutta siinä olisi sellaisia pieniä väriraitoja, kuten sinistä ja punaista yms.

No, toinen vaihtoehto olisi sitten varmaan koira, perinteinen ja mukava eläin. Olisin varmaan border collien tyyppinen, älykäs ja sellainen mukava koira (ja ehkä siksi myös border collien tyyppinen, koska ehdottomasti haluaisin olla sellainen ja meillä on perheessä ollut jo todella kauan eri border collieita.) Olisin siis sellainen aika kiltti, mutta tarvittaessa ehkä temperamenttinen koira ja väriltäni sellainen mustavalkoinen, kuten border colliet yleensä :))

Noh, olisi niitä ehkä sitten muitakin vaihtoehtoja, mutta ei enempää nyt tule mieleen.

Toivo on pylväs, joka pitää maailmaa pystyssä. | Kurkista sisään ;D | "Vaikka kaikki saa unohtua, kiitos siitä, kun liiankin kauan jaksoit mua. Huolit hulluuttas puolikkaan, enempää en oo osannut koskaan antaakaan." |

Poissa Spider

• omistaa liikaa jalkoja.
  • Vuotislainen
  • Dumdidum.
« Vastaus #25 : Huhtikuu 11, 2009, 00:15:38 »
Hmm, itse olisin varmaan Hamsteri, nukun lähes joka aamu pommiin, ja olen enemmän iltavirkku. Olen myös aika utelias, ja välillä pelokas. Laiskiainenkin kyllä kuvaa minua aina välillä...

Toisaalta voisin olla myös Chihuahua, menen aina isottelemaan tyypeille, joille ei kannattaisi, ja sitten olenkin taas kerran pahassa pulassa... (Koska mä oikein opin??!!) Ja kun minä suutun, haukun jokaisen tyypin maan rakoon, jokaisen parhaita ystäviäni myöten. Onneksi he tietävät, etten aina tarkoita kaikkea mitä raivospäissäni menen sanomaan. Ja kyllä mä sen verran nöyrryn, että pyydän anteeksi, jos oikeasti satun jotakuta loukkaamaan raivonpuuskani aikana.

Kissakin olisi toisaalta mahdollinen, tykkään kulkea omia polkujani, mutta joskus kaipaan seuraakin.

Tai sitten olisin Muuli, ainakin itsepäisyyteni puolesta. Minä en todellakaan anna helposti periksi. (toinen syy ongelmiini...)

Tai sitten Munkkiaratti. (joka siis on papukaija) niissä yhdistyvät oikeastaan kaikki muut edellä mainitut piirteet kuin uneliaisuus ja ne ovat aika himputin seurallisia. (himputti... tyhmä sana! xD) Ja lisäksi ne ovat puheliaita ja kovaäänisiä. Ja harvinaisen röyhkeitä otuksia. Kokemusta on...

Tai sitten olisin Kyyhkynen.  Tykkään kuljeskella vapaana, ja olen pasifisti (rauhankyyhky, huomatkaa). Ja olen pikkuisen hömelökin, aina välillä. Eli toisin sanoen pulu... xD

Leopardi tai joku samanlainen kissapetokin voisi kyllä hyvinkin sopia minuun. Nukkuvat päivisin, ovat niin sulavia (mitenniin en ole sulava? Ainahan mä! Ja sulava muuten on harvinaisen tyhmä sana...) ja ärsytettynä aika... vaarallisia. (saatan joissain tapauksissa unohtaa pasifistisen perusluontoni. Ei sillä, että kuljeskelisin hakkaamassa tyyppejä tai mitään, mutta kerran kyllä hermostuin ja heitin luokallamme olevaa poikaa tyhjällä huulirasvapurkilla suoraan silmien väliin... tyypin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen...  Ei, ei erityisemmin ilahtunut, ja olin taas pulassa) Ja saatan joskus olla kyllä aika äkkipikainen. Ja kuten aiemmin jo mainitsin, viihdyn välillä aivan mainiosti yksinkin, ja suurin osa kissapedoista elää yksin tai pienissä perheryhmissä, poikkeuksena vain leijona.

Voisin kyllä olla joku "ylväs" eläin, kuten kotka, minulla on oikeastaan aika loistava itsetunto, ja kuljen pää pystyssä välittämättä muiden mielipiteistä, ainakin suurimmaksi osaksi. (Ja sitten joku jolle olen mennyt aukomaan päätäni tulee ja palauttaa mut maan pinnalle... pitäis päästä siitä tavasta pikkuhiljaa eroon...)

Jos nyt saisin päättää, olisin joku elegantti eläin kuten peura tai jaguaari. Tai tiikeri. Voisi toisaalta olla ihan kiva kokeilla elämää jonain älykkäämpänä jyrsijänä, kuten rottana, deguna tai chinchillana.

Mytologisista olennoista voisin olla ehkä aarnikotka tai sitten lohikäärme.
"I always knew I was a star, and now the rest of the world seems to agree with me."
~Freddie Mercury

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #26 : Huhtikuu 11, 2009, 14:17:43 »
Haluaisin tietysti olla joku komea ja ylväs eläin kuten kotka, mutta oikeasti olen kaukana sellaisesta, joten minulle ehkä sopisi paremmin esimerkiksi kissa. Olen enimmäkseen omien polkujeni kulkija ja aikamoinen eristäytyjä, mutta toisinaan kaipaan kuitenkin seuraa ja hellittelyä.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #27 : Huhtikuu 12, 2009, 10:53:49 »
Minun animaagihahmoni voisi tosiaan olla kotka. :D Olen tarkka ja minulla on erittäin hyvä näkö, monesti on jopa sanottu että minulla on kotkan silmät. Kyllä, uskon että myös animaagihahmoni olisi lintu. :D Olen muiden mielipitestä vähät välittävä, mutta en aina luota itseeni kuitenkaan. Enkä tiedä olisinko ihan niin ylväs kuin kotka, joten voisin hyvinkin olla vaikka haukka.

Voisin olla myös jokin yöllä liikkuva, syrjäänvetäytyvä eläin. Ehkä kissa, sillä kaipaan myös seuraa. En kuitenkaan ole kovin siisti tai ylväs, eikä minulla ole pitkiä kynsiä. Enkä ole mikään maailman ovelinkaan ihminen, että... :D Se voisi olla myös pesukarhu, tai jokin sen tapainen. Tykkään ainakin etsiä ruokaa joka paikasta, vaikka roskiksista sitten. :'D Näätäkin olisi tosi hyvä, vaikkakin minusta taas tuntuu, että mietin vain näitä lempieläimiäni. :D Mikään hamsteri en ainakaan olisi, sillä en tahdo olla pieni ja huomaamaton. :(

Koirakin kävisi. Osaan joskus olla hyvinkin koiramainen, ystävällinen ja innostua joka asiasta. Olen todella sosiaalinen, mutta joskus olen myös todella syrjäänvetäytyvä. Siksi uskon, että yksi hyvä vaihtoehto olisi susi; koiramainen laumassaelelijä, mutta hieman syrjäänvetäytyvämpi.

Eli luultavasti haukka tai susi. Tai jokin muu lintu kuin haukka. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2009, 10:56:50 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #28 : Toukokuu 15, 2009, 08:31:36 »
Luonteeni perusteella ehkä susi olisi se minun animaagihahmoni. Olisin sellainen yksinäinen susi. Viihdyn seurassa, tosin aina välillä se yksinäisyyskin kelpaa (lue: aika usein). Jaksan myös hyvin kulkea pitkiä matkoja, enkä uuvu niissä kunhan vain vauhti pysyy tasaisena. Tarpeen tullen olen aika pelottavakin, suutun melko helposti loppujen lopuksi. Toisaalta ehkä luonnettani kuvailisi parhaiten kaikesta huolimatta haukka taikka pöllö. Viihdyn parhaiten korkeintaan yhden kaverin kanssa, olen paljon yksikseni ja valvon melko tarkkaan reviiriäni, eli huonettani.

Mutta sitten mikä minä haluaisin olla. Saukko olisi näppärä, pystyisi menemään niin veden alla kuin maan päälläkin, olisi tarpeeksi pieni ettei huomattaisi niin helposti ja saukot nyt muutenkin tuntuvat melko huolettomilta eläimiltä. Vähän sellainen minäkin olen.
*virnistys*
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • + The Song of Life +
« Vastaus #29 : Toukokuu 17, 2009, 20:27:06 »
Susi. Ehdottomasti susi. ^^

Se on aina jotenkin ollut sydäntä lähellä, en edes itse tiedä mistä syystä. Joskus lapsena leikin monesti ajatuksella että mitä jos olisinkin susi, millaista se olisi, mitä tekisin ja missä eläisin. Eräänlaiseksi toteemieläimeksi se on vuosien saatossa muodostunut. Susi myös kuvastaa luonnettani siinä määrin, että on laumaeläin mutta tulee toimeen yksinkin, näyttää hyvinkin söpöltä ja on rakastava emo ja puoliso, mutta osaa olla hyvin raadollinen perhettään ja itseään puolustaessaan.

Ei oikein muita mahdollisuuksia tule edes mieleen. Korppi olisi ehkä seuraava lähinnä, mutta se ei ehkä kävisi kun pelkään korkeita paikkoja.
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Poissa Katherine C

• animaagi
  • Vuotislainen
  • Katherine Casandra
« Vastaus #30 : Kesäkuu 04, 2009, 16:08:41 »
Varmaankin Leopardi, tosin yleisimmin savannilla tavattava eläin ei varmaankaan sulautuisi joukkoon kovin hyvin, joten ehkäpä kettu olisi käytännöllisempi vaihtoehto. Jokin veikeä, viekas, nopea ja hauskannäköinen eläin kuitenkin :) vesieläin en missään nimessä haluaisi olla ja lentäminenkin kuulostaa aika korkea liitoiselta. Oiii, olisin muuten sittenkin varmaan liito-orava!
After all this time? - Always.

Tähtiin Kirjoitettu

Poissa Lilla Myy

• ei oikein ihminenkään
  • Vuotislainen
    • Nescit vox missa reverti
  • Pottermore: SnitchCharm26124
« Vastaus #31 : Kesäkuu 22, 2009, 18:24:16 »
Mun animaagihahmo?? Hmm... Siihen on muutama erilainen vaihtoehto... Toisaalta minun animaagihahmoni olisi varmaan siili, koska olen pieni ja huomaamaton ja yritän aina pysyä pois ihmisten huomiosta. Olen myös usein aika säikky, mutta tarpeen niin vaatiessa minulla on myös omat keinoni "puolustautua hyökkäjiä" vastaan.

Sitten taas toisaalta voisin ehkä olla pöllö. Pöllö siksi, että, vaikka itse sanonkin, niin olen (ainakin silloin tällöin) aika viisas ja lentäminen voisi olla todella mukavaa. :) Pöllö sopisi animaagihahmokseni myös siksi, että olen todella paljon yksikseni, vaikka viihdyn myös isomassakin porukassa.
There's absolutely no way you could make me break
No way to wipe the smile off my face

Lowepo

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Elokuu 12, 2009, 15:22:00 »
Jos olisin animaagi, haluaisin olla kani, koska se on lempieläimeni, pieni ja kuulee hyvin (joka mulla on päinvastainen).
Mutta vaikeampi on keksiä, mikä eläin se sitten kuvaistais minua? Lilla Myy sanoi tuosta siilestä, se ehkä voisin olla :D Joutsenkin tai Hevonen ehkä, sillä olen uskollinen ystävilleni, enkä haluaisi päästää välejämme tulehtumaan. Olen myös aika rehti (;

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
« Vastaus #33 : Elokuu 12, 2009, 22:04:10 »
Haukka, varmaan olisi kiva... Kun ei oma näkö ole siitä parhaasta päästä niin haukankatse toisi mukavasti vaihtelua. Delfiinikin kävisi, saisi pulikoida mielinsä määrin. Ja hyppiä voltteja veden pinnalla.
 Kettu olisi varmaan kätevin jos pitäisi esim. pakoilla tai vakoila jotakuta. Hiippailla yön varjossa... Ne kirput ja täit turkissa eivät niinkään houkuttaisi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2010, 16:01:39 kirjoittanut Töyhtöhyyppä »
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Poissa narri

• Ajassa harhaileva
  • Vuotislainen
  • Terveisiä Pangaialta
« Vastaus #34 : Elokuu 15, 2009, 12:22:45 »
Yritin oikein rehellisesti pohdiskella mikä olisi todennäköinen animaagihahmoni, kun sellaiseksi varmasti ryhtyisin jos taidot vain antaisivat myöten ja jos homma muutenkin vain olisi mahdollista. Kirjojen perusteella voisi päätellä että luonteen lisäksi myös ulkonäkö kielii henkilön eläimellisestä puolesta, ainakin jossain määrin, joten siksipä ominaisuuksiani luodatessani päädyin lopulta varikseen.

Itse päättäessäni valitsisin myös linnun, mutta en välttämättä varista, ehkäpä lapintiiran tai nuolihaukan. Lapintiiran siksi että pidän kalastamisesta, vedestä ja pohjoisesta valoisine kesäöineen, mutta haluan myös matkustaa ja nähdä maailmaa; lapintiirahan vetäisee maailman pisimmän muuttomatkan. Voisin siis hyvinkin olla tiira, mutta taidan näyttää enemmän varikselta. Nuolihaukka tahtoisin olla taitavan lentokyvyn vuoksi ja kyllähän sekin matkaa pieniä reissuja. Olen kuitenkin talvenkestävää ja nokkelaa lajia joten varis minusta varmaan tulisi. Tonkisin uteliaisuudesta roskiksiakin.

Olisihan se kyllä hienoa tuntea kissamaisen notkea vartalo ja kyetä puuman loikkaan... Niin, näitähän löytyy.
Hämmentää.

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #35 : Syyskuu 15, 2009, 21:54:36 »
Kärpänen olisi siisti :D Voisi helposti salakuunnella ihmisiä, ja olla kärpäsenä katossa..:D Tosin joku voisi hiukan kädellä läiskäistä, ja se olisikin sitten menoa..
Tahdonvoimaa!

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #36 : Syyskuu 15, 2009, 22:28:02 »
Hmm. Ehkäpä koira. Jos ajattelee ulkonäköä, olisin staffordshiren bullterrieri. Minä ja meidän staffimme olemme tavallaan hyvinkin samannäköisiä, ja staffit ovat yleensä iloisia ja seurallisia ja kaikkea. Eli luonnekin sopii.
Enkä nyt puhu mistään rotumääritelmistä, vaan ihan kokemuksesta. Jos ei koira, niin en kyllä keksi muuta.
Minä olisin staffi!

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Syyskuu 16, 2009, 12:21:41 »
Minä olisin ehdottomasti koala! Olen nimittäin aivan täydellinen koala. Olen söpö (xD), pieni, laiska, hidas ja rakastan nukkumista feat. syöminen. Viihdyn hyvin yksinkin, enkä tarvitse paljoakaan virikettä, jotta olisin tyytyväinen. Viihdyn lämpimässä ja olen aikas pehmeä. Ruokatottumukseni ovat oikeasti kylläkin paljon, paljon monipuolisemmat kuin koalalla (pelkkiä eukalyptuksen lehtiä). Koalat ovat keikenlisäksi aivan ihania eläimiä, aivan kuten minä. Viihdyn korkeissa paikoissa ja pystyn nukkumaan lähes missä tahansa.

Mira

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Syyskuu 21, 2009, 19:15:20 »
Olisin ehkä koira, koska innostun aina uusista asioista (joskus liikaakin ;)) ja olen harvoin väsynyt ja surullinen. Meillä on myös kaksi koiraa, joten pidän niistä tosi paljon! Rodultani olisin ehkä kultainen noutaja, koska pidän vedestä ja lapsista :)

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
« Vastaus #39 : Syyskuu 25, 2009, 18:27:05 »
Saattaisin olla...

...apina, koska oma luonteeni heijastuu siitä aika selvästi. Olen kuitenkin varsin avoin, positiivinen ja riehakas henkilö. Sitä paitsi apinat ovat suloisia. Todennäköisesti hahmo olisi suurinpiirtein kapusiiniapinan näköinen.

...gerbiili, koska pidän läheisyydestä, ja tahtoisin piiloutua julmalta maailmalta. Lisäksi olen kooltani pieni kokoinen ja melko huomaamaton. Ja mitää muutakaan gerbiilien omistajlta voisikaan vaatia :D

...lumikko, koska olen vikkelä ja ujo, ja pysyn mieluummin poissa tieltä ja kuten aiemmin mainittu, olen melko pienikokoinen.

Mutta jos pitäisi valita vain hienouden perusteella, haluaisin olla lumileopardi, vaikkei se ehkä tänne Suomeen oikein sopisikaan.
Se on basiliski, se.

Poissa Tobin

• aka Tinna
  • Vuotislainen
  • leeroy
« Vastaus #40 : Syyskuu 27, 2009, 20:35:14 »
Uskoisin, että olisin poni. Ponithan ovat jekkuilevia, pieniä ja pyöreitä - aivan kuten minäkin! Musta pieni poni, jolla olisi paksut jouhet ja karvat, ehkäpä. ;)

Jos sattuisi niin kurjasti, etten olisikaan poni, olisin luultavasti kettu. Punertava (kuten hiukseni), pörröinen ja ujo kettu.

Poissa Elva

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Lokakuu 03, 2009, 11:45:14 »
Kuten aika moni muukin, minä olisin myös kissa. Eläimenä pidän kissasta; se on itsenäinen, rohkea ja kaunis. Kissat kulkevat yöllä, ja ne näkevät pimeässä. Kissat ovat myös notkeita, ne saavat kiivetä ja putoavat aina jaloilleen. Ylipäätään kissat tunuvat selvityvän lähes kaikesta itse, ja niin minäkin haluaisin. Pidän yöstä, ja olisi ihanaa voida nähdä pimeässä, sekä kiipeillä puissa ja saalistaa. Lisäksi olisi hienoa tietää pystyvänsä puolustautumaan, terävät kynnet ja hampaathan kissalla on omasta takaa. Muutenkin kissoissa on yleisesti yhteneviä piirteitä minun kanssani, ja vaikka minulla ei ole koskaan ollut omaa kissaa, ne ovat silti ehkäpä lempieläimiäni. joten kissa minä olisin.

Corneille

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Lokakuu 03, 2009, 22:56:11 »
Varis. Tai laama...

Ne vain ovat semmoisia sielunveljiä minulle. ;)
Varis ehkä mieluummin, koska ne ovat lintuja ja osaavat, yllätys yllätys, lentää.
Laama voisi olla lempeän luonteeni takia. Olen hieman lammasmainen, mutten lammas ainakaan olisi, koska ne ovat... Noh lampaita.
Jos saisin valita olisin varis. :P

Edit

Kirjojen perusteella voisi päätellä että luonteen lisäksi myös ulkonäkö kielii henkilön eläimellisestä puolesta, ainakin jossain määrin, joten siksipä ominaisuuksiani luodatessani päädyin lopulta varikseen.

Meillä on näköjään sama. Miksi juuri varis? Et muuten pakosti huomaa tätä viestiä, niin täytynee keksiä muu keino...

Edit Muokkaan vielä vähän, koska tajusin että selitykset jäi vähän lyhyiksi. Siis, olisin varis, koska vaikka pelkäänkin korkeita paikkoja luultavasti pitäisin lentämisestä. Lauluni muistuttaa aika paljon variksen raakkumista ja ne ovat jotenkin samantapaisia kuin minä, koska ne ovat niin yksinkertaisen värisiä ja ei kovin pidettyjä. :P
Ja sitten laama, noh sen selitin että olen luonteeltani lempeä. Mutta sitten niitähän käytetään kantojuhtina, niin silloin niiden täytyisi olla varmaan aika sitkeitä. Ja omasta mielestäni olen aika sitkeä. Sitkeä, tyhmän kuuloinen sana...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2009, 19:11:11 kirjoittanut Corneille »

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #43 : Lokakuu 07, 2009, 08:59:52 »
Hmm...

Uskoisin ehkäpä eniten animaagihahmoni olevan Viljakäärme.
Ei-aivan-niin-jumbojätti kuristajakäärme x) Mikä parempaa.
Minä, pienikokoinenhan kun olenkin. Kuristajakäärme siksi, että jos minä olisin murhaaja tai vastaava, niin kyllä minä oikeastaan mieluummin kuristaisin. Silloin voisi itse säätää uhrinsa kuoleman hetkeä, ja miten uhrinsa tappaisi, leikitelläkö vähän ruoallaan vai tappaako nopeasti ja kivuttomasti kivuliaasti. x)
Ei, eikä niin että myrkky sisään, ja jäädään katsomaan kun tyyppi kuolee. Ei niin hauskaa. :I
Ja muutenkin kun olen sellainen kieroutunut pahis >x)
Nyt tietysti kaikki luulevat minua murhaajaksi tai vastaavaa xP

Hahmokseni voisi sopia myös susi, sillä ensinnäkin rakastan kuuta, varsinkin täysikuuta.
Saisitte kuunnella ulvomistani joka ainoa täysikuu... >:D
Ja kaamea yöeläjähän minä olen tietysti.

Kolmantena voisin myös olla kissa. Kissa on myös sellainen yöeläjä (no, ainakin minun tuntemani kissat :D), ja näkee hyvin pimeässä. Niin, Minä näen pimeässä ihmeen hyvin. :P Ja omaan terävät kynnet. ^^ Ja olen vielä hyvä kiipeilijäkin.
Itseasiassa uskoisinkin että olen joko se viljakäärme tai kissa. Saanen lisätä, musta tai punainen kissa x) harmaat ovat niin tylsiä...
Lainaus
...lumikko, koska olen vikkelä ja ujo, ja pysyn mieluummin poissa tieltä ja kuten aiemmin mainittu, olen melko pienikokoinen.
Hejj, tämä luki että lumiukko O.O

// Älkääs nyt, kirjoittakaa vaan tänne! :D Lokakuu 07, 2009, 08:41:52
kirjoittanut Beatrix <--- Tuo teksti on niin stressaava tuolla uusin viesti - kohdassa

~Beatrix
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2009, 16:58:42 kirjoittanut Beatrix »

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
« Vastaus #44 : Lokakuu 24, 2009, 09:53:53 »
Tiikeri
Nukun päiväunia, olen jokseenkin ylväs luonne, Olen lojaali,kiltti ja hellä luonteinen varsinkin pikku veljeäni kohtaan ^^.
mutta olen myös itsenäinen ja vahva persoona
dataa kotona ja koulussa

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #45 : Lokakuu 25, 2009, 12:47:39 »
Näätä, epäilemättä. Näädät ovat fiksuja ja ovelia olentoja samaan aikaan. Myös vikkeliä ja salaperäisiä liikkeeltään.

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #46 : Lokakuu 25, 2009, 19:21:24 »
Animaagihahmoni olisi EHDOTTOMASTI puhpallura,koska ne on niin söpöjä,tai kappa,koska sehän on muistaakseni vedessä elävä hevonen?ja mä tykkään vedestä ja hepoista:)
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

convers

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Lokakuu 29, 2009, 18:46:42 »
No mun persoona ja luonne jakautuu vähän kahteen.Se olisi joko susi tai kani.Mä en osaa sielittää miks musta vaan on aina tuntunu ihmeellisen tutulta nää eläimet...haukka saattais kuvata mua myös aika hyvin.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #48 : Marraskuu 05, 2009, 15:00:37 »
Animaagihahmoni olisi mitä luutavimmin kissa. Olen yleensä rauhallinen liikkeissäni, kuten kissatkin joskus, mutta ärsyynnyn aika helposti myös. Tykkään olla yksin, olen aikamoinen sähisijä ja olen joskus toisinaan pelottavakin, kun suutun. Olen myös suht. nopea. Minusta nämä kaikki edellä sanotut kohdat sopivat kissoihin ja niiden luonteeseen aika hyvin. Lisäksi pidän kissoista paljon, harmi että ne aiheuttavat minulle allergiareaktioita. :(
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #49 : Marraskuu 05, 2009, 15:34:32 »
No minulle ainakin sopisi jokin Käärme, sillä olen aika sähäkkä luonteeltani ja suhtellisen nopealikkeinen.
Osin siksi, koska rakastan käärmeitä ja siksi, että pelkään niitä, mutta en aina...:D

How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #50 : Toukokuu 04, 2010, 21:42:09 »
Oo... toivoisin sen ehkä olevan kissa tai huuhkaja, tai susi, tai kettu, muttaa....

Se olisi varmaan karhu... olen niin uhkarohkea, mutta silti suojeleva... silti olen vaarallinen suuttuessani :D
Muita vaihtoehtoja ovat leijona, myös uhkarohkeuden takia... mutta en oikein tiedä kuinka hyvin leijonba kuvastaa minua...
Myös kivinäätä olisi vaihtoehto... se on hyvä kiipeilemään ja sopeutuva erillaisiin paikkoihin, lisäksi se ui ja on vilkas... mutta arvelisin sen enemmän suojeliuksekseni kuin animaagi-hahmokseni..  suutä en tiedä.
Ehkä se voisi olla susikin... tai jopa kissa...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Lunttu

• ankeuttaja
  • Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #51 : Huhtikuu 24, 2011, 20:25:32 »
Olisin varmaan kettu tai saukko. :D

Kettu, koska olen ovela ja ketterä ja se ketun väri, se oranssinpunainen on kaunis ja minulla on punaiset hiukset :)

Ja saukko... no entiedä :D minussa on jotain saukkomaista ja tykkään olla vedessä.
What doesn`t kill you, makes you stronger.

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #52 : Huhtikuu 25, 2011, 09:41:09 »
Olisin varmaan keskikokoinen karhu, koska täysikasvuinen karhu taitaa olla liian iso animaagieläimeksi. Pinna palaa välillä herkästi, enkä ole ihan sieltä hoikimmasta päästä.
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #53 : Huhtikuu 30, 2011, 20:37:10 »
Melko ehdottomasti metsäjänis. Näytän päältäpäin kiltiltä (=esitän kilttiä), mutta oikeasti miussa on myös se pimeämpi puoli joka pitää täysikuusta ja lampaanlatinaksi luetuista loitsuista. Jänis on nimittäin jossakin (kelttiläisessä?) mytologiassa noituuden symboli. Ja kamalan säikky mie olen ehdottomasti.

HP-fanien testin mukaan pöllö. Se voisi ollakin toinen vaihtoehto, pidän pöllöistä ja ne ovat yöeläimiä, mikä on jotenkin vain niin kiehtovaa. Ja sopisi miulle muutenkin hyvin, ei olisi niitä ainaisia tummia varjoja silmien alla. :'D

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #54 : Toukokuu 02, 2011, 20:22:44 »
Oho, enkös ole ennen tänne kirjoitellut?

Se olisi mitä luultavimmin susi.
Olen väärinymmärretty, ja minusta kiertää korvasta korvaan tiettävästi kaikenlaista paskaa pitkin koulua, enkä ole koskaan kuulunut isoimpiin porukoihin. Sudet Suomessa elävät keskimäärin alle kymmenen eläimen laumoissa, ja ihmisenä pidän kovasti vähän pienemmistä porukoista, jolloin tämä piirre sopisi oikkei hyvin.
Olen ihminen, jolla on erittäin kantava ääni, ja osaan sopeutua tilanteisiin aika pienellä viiveelläkin, riippuen hieman asiasta. Susien ulvonta ja saalistuksen koordinoiminen ja sopeutuminen tilateisiin puhuisivat tässä tilanteessa puolestaan.
Susien tapa tappaa pienemmät petoeläimet reviiriltään [ketut, supikoirat, yms.] vastaisi osittaista nuorempieni alaskatsomistani, jota tapahtuu tosin vain silloin kun ne alkavat hyppiä nenille, ja tätä valitettavasti käy kovin usein. u__u
Lisäksi elinympäristö, jylhät metsät ja vuoristot, rakastan tällaisia maisemia yhtä paljon kuin nummiakin.<3

Jjep, eiköhän se hukka olisi animaagiukseni.
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Toukokuu 03, 2011, 23:24:17 »
Luulen, että jokin kissapeto. Ne kuvastavat minua hyvin, mutta on hankala tietää mikä parhaiten, sillä se on ollut aika paljon milloin mikäkin. Vaihdellut suunnasta toiseen. Suosikkeja mm. tiikeri, ilves (ja puuma ja oselotti).

Ja toisena vaihtoehtona voisi olla taas koiraeläimet - susi ja napakettu varsinkin ovat lähellä itseäni. Suden maine ja luonne sopivat itseeni kuin nenäpäähän, mutta naali taas omistaa useita piirteitäni.

Toisinaan on myös muutama lintu kuvastanut hyvin itseäni; kuten varislinnut (naakka, korppi) ja pöllöistä tornipöllö. Joskus myös näädät ja tavalliset kissat ovat hyvin hyvin lähellä sitä mitä olen.

En todellakaan vielä tiedä, mikä sitten parhaiten kuvastaisi juuri minua.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2011, 23:34:30 kirjoittanut Mortti »

Horatius Kuhnusarvio

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Toukokuu 06, 2011, 15:25:16 »
Olisi kiva olla ihmissusi, koska voisi olla yöpeto sekä Animaagi muodossa. Mutta pääasiassa minä ottaisin kotkan.

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
« Vastaus #57 : Toukokuu 06, 2011, 18:06:58 »
Jokin petolintu vaikkapa kotka tai sitten kissa tai susi.

Susi, koska ne ovat lähellä sydäntä jaja viihdyn laumoissa.

Kissa ihan kissamaisuuden vuoksi.

ja kotka, koska haluan olla pelottavan näköinen :) ja tietysti haluan lentää. Enkä kyllä paljoa tunne sääliä. Jotenkin on se tunne ettei kotkatkaan tunne.

(en jaksanut kirjoittaa sudesta ja kissasta pitkää kun juuri saman kirjoitin eri aiheeseen ja kotka jäi muuten vain lyhkäseksi)

~takkuturkki
elämättömyysaika jähmettynyt

Poissa Anilina

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Toukokuu 06, 2011, 19:50:19 »
Kissa.

Jos pystyisin itse valitsemaan, kävisin koulua yöllä. Rakastan hämärää ja pimeyttä. Kotona ollessani olen aina pimeässä ja max yksi lamppu on päällä. Lisäksi rakastan nukkumista. Jos seuraavana päivänä ei ole mitään menoa, nukun helposti 14-15, joskus jopa 17. Olen  hellyydenkipeä ja tykkään huomiosta. En siedä sotkua tai likaisuutta. Lisäksi olen ketterä liikkeissäni ja nopea juoksemaan ja sitä tietynlaista älykkyyttäkin löytyy. Tarpeen vaatiessa puolustan itseäni kovin ottein, mutta mieluummin pakenen paikalta jos vaikeuksia on tulossa.
lunamoon --> Anilina

Poissa Wanamo

• Keltasilmä
  • Vuotislainen
  • the wolf blood
  • Pottermore: OakPurple4599
« Vastaus #59 : Toukokuu 06, 2011, 21:13:40 »
No tietysti, jos itse saisin valita, olisi hahmoni kissa. Mutta luonteen kannalta en tiedä... Hmm... ehkä joku pöllö, olen sellainen rauhallinen (nukun aina kun voin...) ja niin edespäin.. Ja taidan olla myös ihan fiksu aina sillon kun haluan. (Tämä EI ollut mitenkään itserakasta, ihan tosi) :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2011, 15:28:31 kirjoittanut Wanamo »
"Nukkuminen on huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin valveilla oleminen."

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #60 : Toukokuu 08, 2011, 15:38:38 »
Edit, viesti uusiksi, hehe.

Nojoo. En haluaisi olla mikään iso ja mahtava, vaan joku sellainen mikä minua kuvaisikin. Kettu kenties, koska turkin väri, oveluus/viekkaus, suhteellinen nopeus ja muutenkin koen tietynlaista hengenheimolaisuutta arkaa, mutta ovelaa kettua kohtaan. Elämäni aikana olen nähnyt luonnossa muistaakseni 6 kertaa ketun ja jotenkin tulee aina sellanen jännä tunne..? :D Rakastan kettuja ihan yleisesti ♥ Pehmolelut, kuvat ja kaikki :) Suloinen ja samaan aikaan kaunis eläin.

Toinen varteenotettava vaihtoehto olisi jokin aivan tavallinen pikkulintu, kuten sinitiainen, tilhi, hömötiainen tai joku muu yhtä hölmön näköinen. Koska lentäminen on ikuinen haave, rakastan lintuja ja niiden vapautta, linnut ovat suloisia ja ää. :D Haarapääsky on myös sellainen laji, joksi olisi ihana muuttua ♥ Se on mielestäni todella kaunis lintu, sillä on kiva nimi (?) ja jotenkin kiehtoo se ajatus, että pääsky toisi kesän... :D vanhasananlasku/lorutiedättehän.

Olisi niin hienoa olla animaagihahmolta jonkinlainen pöllö, ehkä helmipöllö, varpuspöllö tai jopa tunturipöllö. Olen ehkä jollakin tavoin yöihmisiä tai ainakin rakastan yötä, ja minusta (ihme kyllä) löytyy myös pöllömäinen, rauhaisa puoli.  Helmipöllö olisi kooltaan ihanteellinen pöllölaji (ei liian iso, muttei liian pienikään), sillä on ihanat silmät. Varpuspöllö on taas niin kiva juuri pienen kokonsa ansiosta, pystyisi pujahtamaan pieniinkin paikkoihin. Tykkään myös varpuspöllön väreistä. Tunturipöllö on tosi mahtava laji, mutta niin ylväs, ettei yhtään minämäinen :D

Todennäköisimmät vaihtoehdot ovat siis kettu ja haarapääsky. Kettu luultavasti ;)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2013, 20:42:36 kirjoittanut annips »

Poissa Shamrock

• Dumbledoren miehiä läpikotaisin
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Toukokuu 21, 2011, 17:32:37 »
Tahtoisin olla - ja olisinkin - luultavasti hevonen. Olen aina pitänyt niistä kovasti ja mua on sanottu jotenkin etäisesti hevosmaiseksi, ehkä ulkonäköä lukuunottamatta (: En tykkää tehdä mitään pakotettuna ja hermostun jos joku sanoo minulle: "Nyt sinun täytyy tehdä näin --". En kyllä taatusti ole laumaeläin, liikun mieluiten yksin tai pienessä alle neljän hengen porukassa. Hmm, hevosena olisi kyllä mukavaa laukkailla ja ottaa ilo irti elämästä, sillä usein puran riemuani loikkimalla ja juoksemalla (en toki yleisesti ihmisten ilmoilla, silloin tyydyn vain vingahtelemaan riemukkaasti). Olisin sellainen kauniin punertava ruunikko, en mikään iso tupsujalka vaan sellainen pienehkö ja ryhdikäs, alle 160-senttinen hörökorva, tyyliin tällainen.

Tosin mua pelottaisi aivan suunnattomasti, että muuttuisin sitten ihmisenäkin jotenkin hevosen näköiseksi... eikö Piskuilaninkin kasvoja kuvailtu kirjoissa jotenkin rottamaisiksi ja Siriuksen nauru oli haukahtelevaa? Ei mitenkään innosta ajatus että nauraessani muut kuulisivat hevosen hirnuntaa. Vaikka voivathan ne olla alkuperäisiä ominaisuuksiakin, ei sen puoleen. Mutta mitä jos nenäni muuttuisi turpamaiseksi? Kasvoni venähtäisivät? Ehkä voin lohduttaa itseäni sillä ettei James Potteria ole missään vaiheessa kuvailtu hirven näköiseksi roikkonenäksi.

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Toukokuu 22, 2011, 20:06:49 »
Animaagi muotoni olisi:
1) Hopeakettu
2) Saksanhirvi
3) Valkoinen susi
4) Hedelmä lepakko
Kaikkein mieluisin noista olisi hopeakettu. Sitten ehkä saksanhirvi..

Hevoskotka

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Toukokuu 22, 2011, 20:23:59 »
Noh, toivoisin sen olevan susi, tai ehkä pöllö. Molemmat on sellaisia salaperäisiä, ja pöllöt on samanlaisia erakkoja kuin minä...

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #64 : Kesäkuu 03, 2011, 19:29:10 »
Animaagimuotoni olisivat seuraavat:

1) Kuusipeura- Ne jotka eivät tiedä miten kuusipeura poikkeaa muista sarvekkaista, niin kuusipeuralla on myös täysikasvuisina bambin täplät. Valitsin tämän eläimen koska kuusipeura näyttää heiveröiseltä, mutta on itsepäinen suuttuessaan. Vähän kuin minä.

2) Punailves- Punailveksen väritys on yksinkertaisempi ja punaisempi kuin normaalin ilveksen. Tämä ilves on erittäin kaunis.Ilves on väijyvä peto joka liikkuu öisin. Vähän kuin minä.

3) Pantteri- Niin lumoava eläin mustan turkkinsa ja kepeine askeltensa kanssa. Valitsin tämän koska pantterit liikkuvat ääneti. Ja noh, minusta ei paljoa ääntä lähde kun laahustan varjoissa

Poissa jehu

• posityyhtynen
  • Vuotislainen
  • Karkotaseet
« Vastaus #65 : Kesäkuu 08, 2011, 13:05:21 »
Minä olisin luultavasti koira koska tykkään olla vapaa ja tietyst nukkuu paljon niinku koiratki nukkuu aika paljo

Poissa Tatti

• monikirjoinen ilmestys
  • Vuotislainen
  • Nauru pidentää ikää!
  • Pottermore: RoseKey750
« Vastaus #66 : Kesäkuu 09, 2011, 17:40:21 »
Olisin luultavasti papukaija, koska olen todella puhelias, ainakin kaikki kaverini sanovat niin.
Tietysti voisin olla myös kissa, koska olen joskus vähän laiska ja lekottelen vaan, varsinkin nyt kesällä. :)
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa, "Unohdin, että me jahdataan Voldemortia kirjastoautolla." :)

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #67 : Kesäkuu 17, 2011, 02:26:58 »
Kiva aihe:) Tuotti päänvaivaa miettiä animaagihahmoni^^'

Animaagihahmoni nyt tämän joka täysikuun lisäksi olisivat:

Susi- sudet ovat todella kauniita ja olen pienestä pitäen ihaillut näitä hurmaavia eläimiä:)
Minussa ja susissa on samaa ehkä se että minä kaipaan vapautta. En voi asettua yhteen paikkaan pitkäksi aikaa, minulla on tarve matkustella:) Tai sudethan asuvat reviirillä mutta se reviiri on aikas iso. Ja että sudet ovat laumaeläimiä. Minulla on oma ystävä "laumani" jota ilman olen täysin hukassa. Äiti sanoi että kun olin pieni, leikin aina sutta:) (noloa jälkeenpäin) Todella monella se animaagimuoto olisi susi, ja syystäkin. Ne ovat niin mystisiä ja pelättyjä eläimiä..

Kanadaneskimokoira- kaunis kuin mikä! Kanadaneskimokoira on suurikokoinen, pitkäselkäinen ja vahvarakenteinen pystykorva. [Wikipedia] Kaikki värit sallitaan, mutta harmaa, mustavalkoinen ja kastanjanruskea ovat niistä tavallisimpia. Animaagihahmoni eskimokoira väri olisi varmaan kastanjanruskea, se on miellyttävä väri.
Kanadaneskimokoira on vahvatahtoinen koira, joka tarvitsee itsevarman ja johdonmukaisen omistajan. Se on rohkea, uskollinen ja omistajaansa kiintynyt. Se on laumakoira, mutta se tulee vain harvoin toimeen vieraiden koirien kanssa. Se on vieraita kohtaan varautunut, muttei aggressiivinen. Tutuille ihmisille se on yleensä ystävällinen. Kanadaneskimokoiran tyypillisin ääntelytapa on ulvominen eikä se juurikaan hauku. Se on sitkeä ja kestävä, minkä vuoksi se pärjää hyvin ankarissa ja kylmissä olosuhteissa. Se tarvitsee paljon liikuntaa ja onkin parhaimmillaan työkoirana. Sen luontevin elinympäristö on erämaa tai maaseutu. [Wikipedia]
Noh, tuossa on jotain samaa kuin minussa:D Itseasiassa luonteeni on just eikä melekein samanlainen >:]
Tässä on kuvakin^^ Vallan ihastuttavia koiria.

Pantteri-ilves- Maailman uhanalaisin kissaeläinlaji! Valtavan kaunis ilves. Vahva ja jotenkin niin lumoava. Olen aina pitänyt kissoista, mutta ilveksistä eritoten. Ilvekset ovat hyviä kiipeilijöitä, ja itsessänikin on sitä vikaa. Ne liikkuvat hämärällä, ja rakastan aamuvarhaisella hiippailua metsässä talvella. Hiljaisia hiippailijoita ja petoja. Komea kissaeläin, joita vain harva pääsee näkemään luonnonvaraisena. Pantteri-ilves on euraasianilvestä pienempi mutta voimakkaampi. Pieni mutta vaarallinen :D Pantteri-ilves eli Espanjanilves

-Ihmissusi--
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2011, 21:48:00 kirjoittanut Husky »

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #68 : Kesäkuu 17, 2011, 10:33:53 »
Olisin suomalainen ruskeakarhu. Rauhallinen, metsissä viihtyvä erämaiden valtias. Tarvittaessa voimakas ja omiani puolustaisin kynsin  ja hampain. Ensimmäinen poikaystäväni aikanaan totesi, että sinä nappisilmäinen nallekarhu varastit sydämeni.

Varmaa tää sama olisi suojeliuksenikin myös.

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
« Vastaus #69 : Heinäkuu 21, 2011, 22:30:42 »
Olisin huuhkaja. Kerran keskustelin aiheesta miltä eläimiltä kukin näyttää ja eräs kaverini oli vahvasti sitä mieltä, että jos olisin eläin olisin luultavista huuhkaja. Minulla on kuulema suuret silmät, sekä muhkeat ja pörröiset hiukset. Olen oikeastaan samaa mieltä, mutta enemmänkin luonteen puolesta. Olen mieluummin sivustatarkkailija, kuin keskipiste ja olen myös hyväkuuntelija. Saan kyllä ääneni kuuluviin, jos minulla on asiaa. Olen yleensä melko tarkkaavainen, havainnoin ympäristöä ja tiedän yleensä melko tarkasti mitä ympärillä tapahtuu ja huomaan monia pikku asioita. Minulla on vain turvallisempi olo, jos tiedän mitä ympärillä tapahtuu. Osaan olla yksin, oikeastaan välillä kaipaan omaakin rauhaa. Osaan puollustaa itseäni, mutta en näe mitään syytä lähteä hyppimään toisten silmille ensin. Suhtaudun välillä uusiin tuttavuuksiin varauksella, mutta kun minuun jaksaa tutustua ja näyttää olevansa luottamukseni ja kaiken energiani arvoinen, minusta saa hyvän ystävän. Kuten myös huuhkaja on ollut vainottu ja sillä on ns. huono tausta, niin myös minua on kiusattu lapsuudessani ja nuoruudessani paljon. Huuhkajassa on myös jotain mystistä ja salaperäistä. Pidän myös lentämisestä ja yleensä linnuista.

Poissa Rat-Tail Jim

• Rock n Roll -sekopää
  • Vuotislainen
  • Feuer Frei
    • Feuer Frei
« Vastaus #70 : Heinäkuu 24, 2011, 01:24:57 »
Uskoisin vahvasti, että animaagihahmoni olisi käärme tai leijona. Käärme siksi, että olen hyvä manipuloimaan ihmisiä ja ajoittain todella ilkeä ja ahne. Olen kuitenkin myös ovela. Leijona taas sopisi paremminkin ulosantiin; pörröiset hiukset ja kovaäänisyys ovat niitä piirteitä, joiden takia minua on leijonaksi usein sanottukin. Toisaalta urosleijonat ovat tunnetusti laiskoja ja makoilevat varjossa kun naiset tekevät työn, ja enkös minä ole hyvä delegoimaan työni muille? Mutta kyllä se varmaan se käärme olisi.
Und der Haifisch, der hat tränen, und die laufen vom Gesicht, doch der Haifisch lebt im Wasser - so die Tränen sieht man nicht.

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #71 : Heinäkuu 24, 2011, 19:31:43 »
Toivoisin kovasti, että se olisi kissa. Kuitenkaan minulla ei ole kovin kissamaista luonnetta, (mitä nyt tulee laiskotteluun ja tietynlaiseen ylpeyteen :D) joten vastaan tähän susi.
Sudet ovat laumaeläimiä, kuten minäkin. Perhe ja ystävät ovat "laumani" ja olisin suoraan sanoen hukassa ilman heitä. :) Kuitenkin kaipaan myös vapautta ja olen tavallani hieman erakko: tarvitsen aikaa itselleni, sekä myös rauhaa kaikesta hälinästä.

Toinen vaihtoehto olisi koira, Slovakiancuvac
Lainaan tähän wikipediaa, sillä tämän koiran luonne on juuri kuin minun :D
"Luonteeltaan rotu on lempeä, älykäs ja uskollinen. Vaikka cuvacia pidetään ystävällisenä, useat slovakiancuvacit ovat edelleen epäluuloisia vieraita kohtaan, ja joskus jopa aggressiivisia. Omaan väkeen se suhtautuu suojelevasti ja avoimesti. Cuvac on valpas, rohkea ja vahtimisvaistoinen."
Olen aina hieman epäluuloinen uusia ihmisiä kohtaan, mutta "omaan väkeen" eli ystäviin suhtaudun suojelevasti ja avoimesti. Juuri tällainen minä kyllä olen!

E// Lisäsin linkit :>
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2011, 16:36:55 kirjoittanut aivokas »
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Draak

• Garmiva gargoili
  • Vuotislainen
  • And they fly by..
« Vastaus #72 : Heinäkuu 24, 2011, 20:16:38 »
Voi, olisin norjalainen metsäkissa (jonka turkki on sekaisin).
Pidän hämärästä, olen tavallaan terävä, ylpeä, suht hyvä loikkimaan ja juoksemaan ja tasapainoilemaan, joten.. Miksei?
.. Kuullostaa itserakkaalta, mutta.. öh.. ^^'
Dragonis -> Draak

Poissa Minea

• Kelvollinen leijona
  • Vuotislainen
  • Kolmas niistä Weasleyn kaksosista.
« Vastaus #73 : Heinäkuu 25, 2011, 14:47:22 »
Minulle ensimmäisenä osaksi hiusteni värin myötä tulisi mieleen punakettu, sellaisella oikein hohtavan kauniilla turkilla. Lastensaduissa aina puhuttiin siitä miten kettu oli ovela ja viekas, ja uskon että se on osa myös minun luonnettani; tuollainen vähän leikkimielinen muiden petkuttaminen, ja varsinkin isommille turha uhittelu. Olisin sellainen seikkailijaluonne (niin kuin Kaukametsän pakoilaisten johtaja Kettu), joka tuskin kauaa viihtyisi yhdessä paikassa. Kovin yksinäisenä tuskin viihtyisin kuitenkaan, joten siinä mielessä melko itsenäinen kettu poikkeaisi persoonastani; tarvitsen muita ympärilleni. Ketut ovat kuitenkin mielestäni hyvin kauniita eläimiä ja kadehdin suuresti niiden viekkauttaja fiksuutta.

Toisaalta olisi aivan mahtia olla joku eläin, joka osaisi lentää. Vaikkapa harvinaisen värikäs papukaija, sukuaan sateenkaariluri. Papukaijat ovat hyvin suloisia lintuja, pienikokoisia ja energisiä. Sosiaalisiakin ovat ja niistä saa helposti kaverin itselleen. Eniten tähän valintaan vaikuttaisi kuitenkin tuo lentotaito, sillä olisi varsin hienoa halkoa ilmaa ja haastaa tuuli siipiä levittämällä. Rakastan väriskaalaa linkittämässäni kuvassa, mutta kovin hyvin salaisiin hommiin siinä ei varmaan kannattaisi ryhtyä, eh.

//Muokkasin isot fonttikoot pois. -Zenz
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2011, 14:55:01 kirjoittanut Zenzibar »
Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow.
- TU ES FOLLE ? TU ES UNE SORCIERE OU QUOI?

Poissa iidzupahiz

• Bad(mad)Girl
  • Vuotislainen
« Vastaus #74 : Heinäkuu 25, 2011, 16:36:33 »
Nyt pistit pahan. Luultavasti se olisi

A) Ampiainen, pieni ja pistäväinen
B) Joku isompi kissaeläin kuten Pantteri, koska ärsytettynä olen melko verenhimoinen, syljen ja sähisen, saatan hyökätä päälle...
C) Pöllö, olen yöeläjä ja vaikka itse sanonkin olen *köhköh* melko viisas
D) Hyeena
E) Käärme, puren usein ja olen hiukan liero...
~Iidzu, littledevil >:D

Poissa Wingardium

• Anturajalan kirjeenvaihtaja
  • Vuotislainen
    • DeviantArt
  • Pottermore: MoonShield19540
« Vastaus #75 : Heinäkuu 26, 2011, 17:30:25 »
Pidän kovasti pöllöistä, eikä se ole perua pelkästään Pottereista, mutta niilläkin on tietysti suuri vaikutus ;> Olisi siistiä lentää ja tehdä kaikkea, mitä pöllöt ikinä tekevätkään... Eli haluaisin pystyä muuttumaan pöllöksi ; >
★ When you wish upon a star your dreams come true ★

Poissa Venom

• Fredin sureva tyttöystävä
  • Vuotislainen
  • Yes, i am blonde, and i am proud about it! :D
« Vastaus #76 : Heinäkuu 26, 2011, 23:46:28 »
Olisin ehdottomasti susi tai joku sen kaltainen koira tai joku. Pienenäkin leikin aina ihmissutta mun kavereiden kanssa ja ulvottiin jollain kallioilla aina täydenkuun aikaan... :D
U know u love me, XO XO, Gossip Girl :D

Poissa psyca

• solmio rosmo
  • Vuotislainen
« Vastaus #77 : Heinäkuu 27, 2011, 00:44:27 »
Kaikkien 'mikä eläin olisitkaan' -testien mukaan olen jokin suuri kissaeläin (mikä itsessään jo viehättää minua suunnattoman paljon). Enimmäkseen on tullut leopardia tai lumileopardia, joista mieluiten olisin lumileopardi animaagihahmossani.

Perusteita sille, miksi olisin lumileopardi: olen aika pieni ja lumileopardit ovat pienimpiä suuria kissaeläimiä. Viihdyn paljon yksikseni, kuten lumileoparditkin, jotka tosin parittelevat vain kerran vuodessa, mutta idea on suurin piirtein sama, sillä silloin ne alkavat viestiä 'ei saa lähestyä' -viestin sijaan 'saa lähstyä'.

Lumileopardit ovat sitkeitä, salaperäisiä, vaikeastitavoitettavia, itsenäisiä, tarkkoja omasta elinalueestaan ja sitoutumattomia. Ne ovat myös ominaisuuksia, jotka listaisin kuvaamaan itseäni.

Tietystihän voin aivan yhtä hyvin olla vaikka pahkasika (no ei siinä mitään pahaa ole, Bumba on suloinen) tai tarantella, mutta en koe kyseisiä eläimiä henkilökohtaisesti kuvaamaan itseäni. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
aka san-san

Poissa Seljasauva

• Utelias
  • Vuotislainen
« Vastaus #78 : Heinäkuu 27, 2011, 01:00:24 »
Minä olisin varmaan kärpänen tai muu lentävä otus, koska tykkään stalkata :)
Olisi kiva kun voisi lentää taivaalla ja salakuunnella vaikka katossa :D

Poissa Semmé

• Sievä Sivetti
  • Vuotislainen
  • Bumtity Bumtity Bum! My life for you!
« Vastaus #79 : Heinäkuu 29, 2011, 21:46:58 »
Olen hetken ollut sitä mieltä, että ainakin haluaisin olla genetti animaagihahmoltani(kuten suojeliuksenikin voisi olla). Nuo puolikissat ovat niin kiehtovia otuksia. Ei kissoja, eikä näätiä, vain jotain siltä väliltä, kuten minäkin.
Rakastan puissa kiipeilyä, vaikka siinä hieman kehno olenkin, joten genettinä voisin toteuttaa sitä taidokkaammin :D
Ja olen pitkään toivonut, että isompana pääsisin yötyöhön, sillä tunen oloni paljon mukavammaksi öisin kuin päivisin. Ja sivettikissathan ovat yöeläimiä (:
”Teidän lakinne ja oikeutenne, ha, ha, ha, ha.  Niitähän minun pitikin ampua.”
-Homsantuu

Poissa Cännibl

• Tuulen Varjo
  • Vuotislainen
  • Why are you wearing that stupid man suit?
« Vastaus #80 : Elokuu 03, 2011, 21:49:07 »
Animaagimuotoni?

Ei epäilystäkään, se olisi Hopealeijona eli näin tuttavammin Puuma (Patagoniassa elävä, harmaa puuma). Nuo jäntevät ja lihaksikkaat kissapedot ovat loistavia loikkijoita (ja minä luokkani paras pituushyppääjä ^^) Ja myös minä sopeudun hyvin sekä kylmään että kuumaan, kuten hopealeijonat. Rakastan vuoria! En ole itse oikeaan oikeaasn vuoristoon päässyt seikkailemaan, mutta kovasti metsän kallioilla ja parilla suomen vuorellakin tultu kiipeiltyä ^^ Saatan välillä olla myös hieman erakko, tosin tämä ei ole todellakaan kovinkaa vahva piirre minussa.

Toinen mikä voisi olla animaagimuotoni, olisi Kai ken (japanilainen koirarotu). Kait ovat hyvin uskollisia isännälleen ja lapsirakkaita, kuten minä. Minäkin olen samallailla hieman varautunut uusia tuttavuuksia kohtaa, mutta kuitenkin pyrin olemaan avoin ja ystävällinen. Tosin minulla on tapana kiintyä suurempaan porukkaan, kun kait taasen kiintyvät vain yhteen ihmiseen. Ja toisaalta, en ole kauhean rohkea :/

No nuo nyt ensimmäsinä mieleeni juolahtivat, vaikka kumpikaan ei nyt täysin luonnettani kuvaa..

¤ Cännibl ¤
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2011, 22:08:43 kirjoittanut Cännibl »
If do not prise a life, do not deserve a life!
- John Kramer

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #81 : Elokuu 05, 2011, 13:28:33 »
Tätä kyselyä etsinkin. :D

Olisin varmaankin itse arktinen susi tai sitten valkoinen länsiylämaan terrieri. Olisi ihanaa saada olla koiraeläin, ulvoa kohti kuuta, juoksennella neljällä jalalla, tai siis tassulla. Kaikki siinä olisi ihanaa!

Susi olisin varmanakin siksi, koska ne ovat niin kauniita ja älykkäitä. Lisäksi nopeus ja tarkat aistit olisivat myös kiva omistaa. Saisi olla eläin, ajatella ja tehdä asiat kuin eläin, saisi juoksennella laumansa kanssa minne mieli tekee, saalistaa kuin susi. Varmaankin siinä kiehtoo eniten suden nopeus, aistit ja ulkonäkö!

Terrierinä taas olisi ihanaa, sillä tämä kyseinen terrieri on luonteeltaan kuin minä. Pieni, mutta pippurinen! (Katsokaapas nimimerkkiäni) Tämä pieni valkoinen länsiylämaan terrieri on nopeas ja vaikka on kokonsa puolesta pieni, se hyökkäisi tarvittaessa vaikka viisi kertaa isomman otuksen kimppuun. Siksi varmaankin samastun tähän terrieriin, sillä pidän aina omat puoleni!
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa kuukupööpötin

• Vuotislainen
  • Mutta enhän se minä ollut...
« Vastaus #82 : Elokuu 05, 2011, 16:15:27 »
Itse voisin ehkä olla kissa. Ensinnäkin haluaisin olla sellainen, ja toiseksi olen aika nopea ja hypin mielestäni aika korkeita ja pitkiä loikkia. Olen aika uhkarohkea, kuten kerran hyppäsin 6 megtristä lumeen (mutta kaikkeahan pitää kokeilla!) mutta olen aika utelias ja äkkipikainen myös. Mutta noihin kaikkiin asioihinhan kissa sopii: juoksee nopeasti, hyppii pitkälle ja korkealle, on rohkea, utelias ja äkkipikainen. Joten ehkä kissa. Tai leijona. Mielemmin kumminkin kissa. Tai ehkä leijona. No kissa sitten.

~Pööpötin jyrää~
~Pööpötin jyrää~

Gäätä

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Elokuu 27, 2011, 23:04:32 »
Saattaisin olla joku sironmallinen naaraspeura tai kauris, tai jopa villihevonen.
Ne on rauhallisia ja vähän kömpelöitä mutta kuitenkin nopeita juoksemaan jne, joten kuvaisi mua hyvin :)

Saukko tai majava olis kanssa mahdollisia, ei sillä että olisin hyvä uimaan mutta olen hyväntuulinen ja leikkisä(yleensä).
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2011, 23:07:50 kirjoittanut Gäätä »

Poissa Dewie

• Vuotislainen
  • Pottermore: HazelNight86
« Vastaus #84 : Elokuu 28, 2011, 09:17:34 »
Myös mulla on eläintesteissä tullut vastaukseksi kissaeläin. Haluisin olla jotain muuta kuin peruskotikissa, mutta en mikään suuri kissaeläin. En tiedä mikä tää kissaeläin on suomeksi, mutta haluaisin olla pallas cat. Näin noita pari vuotta sitten Ruotsissa Eskilstunan eläintarhassa ja mä ehkä menetin sydämen niille. Ne oli vähän isompia kuin kotikissa, jämäköitä rakenteeltaan, pörröisiä ja niiden perusilme oli aika jörö xd

http://en.wikipedia.org/wiki/Pallas's_Cat
Olen esihistoriallinen käärme joka ulvoo ja murisee! -Pikku Myy-

Poissa Tuazophia

• Tinwen
  • Vuotislainen
« Vastaus #85 : Elokuu 28, 2011, 10:56:03 »
En tiedä mikä tää kissaeläin on suomeksi, mutta haluaisin olla pallas cat.

Suomenkielinen Wikipedia kertoo, että pallas cat on arokissa.
*

Itse uskoisin ja toivoisin olevani joku lintu. En mikään iso, huomattava ja mahtava, mutten mikään pieni varpunenkaan. Luultavasti joku keskikokoinen pöllö tai haukka. Tai jos en petolintu, niin esimerkiksi hanhi tai joku sorsalintu. Ehkä korppikin voisi tulla kysymykseen. Tykkään lentämisen ajatuksesta (unissa lentäminen on ihan huippua). Lisäksi nämä linnut ovat tarpeeksi rennon oloisia, suorastaan huolettomia, kuvaamaan minua. :)

Poissa Greenback

• Kalamies Reino
  • Vuotislainen
« Vastaus #86 : Syyskuu 01, 2011, 19:25:45 »
Saksis eli sefu eli saksanpaimenkoira, ne on vaan niin nättejä. Tai kissa, koska se on aika huomaamaton ja käytännöllinen.
Tänäänkin tuli viisi kiloa.

Poissa Sneaw

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Syyskuu 08, 2011, 15:18:01 »
Olisin valtava koira, todennäköisesti Irlanninsusikoira. Koira on ulkonältään massiivinen, ylväs ja ehkä hieman pelottavakin, mutta kuitenkin lempeä ja rauhallinen, kuten minä. Koira on myös erittäin uskollinen ja omistushaluinen, joka muistuttaa minua. Puollustan omaani vahvasti.
Есть человек, есть проблема. Нет человека, нет проблемы.

Poissa The Memory Ball

• Vuotislainen
« Vastaus #88 : Syyskuu 08, 2011, 20:50:33 »
Luulisin et joko kettu, susi tai kotka.
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa. "Unohdin, että jahdataan Voldemortia kirjastoautolla."                                                                                 - Ron, Kuoleman varjelukset

Poissa Guépard

• hämykeijun lyhty
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksStar9049
« Vastaus #89 : Lokakuu 01, 2011, 17:36:40 »
Haluaisin kovasti että se olisi lepakko tai pöllö. Se sopiikin ihan hyvin. Olen yötä rakastava ja haluaisin tosi kovasti osata lentää. Lepakko sopisi kuitenkin paremmin. Jään lyhyeksi ja eräällä tavalla olen aina ollutkin pieni. Ja vaikka olenkin omasta mielestäni ihan järkevä, en latele ympäriinsä viisauksia, enkä tiedä kovinkaan paljon. Muutenkin pöllöt tuntuvat niin vanhoilta... Ja ne on ainakin noidille ja velhoille lemmikkejä tai sellaisia -minusta ei lemmikkiä saa. Eli pöllö jätetään pois. Lepakko voisin ihan hyvin olla. Toimivat itsekseen usein mutta silti myös paljon laumassa. Minäkin pidän oman pääni, mutta rakastan ystäviäni. Voisin olla myös kauris tai peura. Hirvi on liian iso ja ylväs minulle. Jotkut sanovat että loikin kuin peura. Sarvet ovat myös hyviä kuvaamaan minua. En varsinaisesti hyökkäile, mutta osaan pitää itseni vahvana ja lujana, ja työntää epämiellyttävyydet pois. Osaan tietenkin myös tapella. Kauris olen myös horoskoopiltani ja olen syntynyt Sveitsissä, Alppien maassa. Siellähän niitä kauriita on eikö? Rakastan vuoria muutenkin.
If you never try, you'll never know.

Poissa streakflank

• Vuotislainen
« Vastaus #90 : Lokakuu 04, 2011, 12:07:21 »
Tietenkin se olisi jokin kissaeläin. Olen pienestä asti mieltynyt kovin kissaeläimiin.
Olen aina pitänyt itseäni tiikerinä. Loikoilen mielelläni kuumina päivinä ja huolehdin lähimmäisistäni.
Ja huonot puoleni kuten juonittelu ja aristokraattinen ylpeys tukee ajatusta, että olisin tiikeri.
Hiiviskelen ja hyökkään arvaamattomasti. Silmänikin kuulema hunajanruskeana välähtävät kuin kissalla.
Mutta sitten minua kutsutaan Leijonanharjaksi, koska hiukseni ovat punaruskean tuuheat ja kalustavat pitkinä. (Voisin joskus harkita kampaajaa) Ja miten tuttuni ovat keskustelleet minun lojaalisuudesta ja suojelevasta luonteestani, että olen kuin leijona joka hyökkää ystävien eteen puolustamaan. Se on totta monien yöllisten selkkauksien vuoksi ja muutenkin en epäröi lähteä vastarintaan. Mutta huonot puoleni eivät kuitenkaan tue sitä ajatusta, että olisin leijona. Joten ehkäpä olen leijona ystäville - tiikeri vihollisille.
Streakflank left the paw post

Poissa iseeyou

• Huispaajien atleetti
  • Vuotislainen
  • Mää nään sut
  • Pottermore: QueenPotion7180
« Vastaus #91 : Lokakuu 05, 2011, 09:40:12 »
No varmaankin olisin jonkin moinen susi. Olen aika helposti ärsyyntyvä ja välillä ihan rauhallinen :)
Always, untill the end...

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #92 : Lokakuu 06, 2011, 23:11:13 »
Kehittelin yhtä larppia varten hahmoa itselleni ja päädyin laittamaan tämän suojeliukseksi kotkan. Saattaa vielä muuttua, mutta tarkoituksena olisi ollut saada sellainen ylväs ja komea eläin.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa varjopoika

• the world's only consulting detective
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin94
« Vastaus #93 : Lokakuu 07, 2011, 17:39:10 »
Tätä olen pohtinut jo kauan, ja viimein päädyin tulokseen panda. Se tavallinen mustavalkoinen panda (aka isopanda), siis. Tähän päädyin sen takia, että bambu on itseasiassa aika hyvää - tosin vain paistettuna tai mitä sille ikinä tehdäänkään. En kyllä ole koskaan raakaa bambua maistanut joten en voi sanoa onko se pahaa vai hyvää.
Lisäksi viihdyn paremmin yksin kuin isossa porukassa ja lempiväriyhdistelmäni on mustavalkoinen. :'D
You're a human after all.

Poissa sestiva

• Vuotislainen
« Vastaus #94 : Lokakuu 30, 2011, 01:48:34 »
Hyvin vaikea kysymys... mutta varmaankin pystyisin muuttumaan joksikin siivelliseksi eläimeksi. Ehkä joksikin pikkulinnuksi, tai sitten esimerkiksi haukaksi tai pöllöksi. Lentämisen ja vapauden tunteen vuoksi tietenkin. Olisi upeaa liidellä taivaan halki. Mutta ehkä se kuitenkin olisi jokin lintu, joka on liikkeellä päivisinkin, eli ei ehkä pöllö... koska pidän nukkumisesta ja haluan aina käyttää päiväni hyvin. :d Olisin ehkä töyhtökotka (hiukseni ovat aina huonosti, joten tuli mieleen..). :D Tai sitten ritarihaukka, koska sen höyhenpeitteen väritys on upea..
"Harry Potter will always be a part of me."

Poissa Lyneth

• Vuotislainen
« Vastaus #95 : Marraskuu 02, 2011, 08:16:54 »
Ensin ajattelin jotain lentävää otusta. Mutta sitten taas ajattelin, että se ei käy. Mietin sitten maaeläimiä jonkin aikaa, ja päädyin majavaan. Miksi, sitä tiedä en. Ajattelin vain sitä, että tykkään rakennella kaikkea, ja osaan uida (omasta mielestäni) ihan hyvin. Ja sitten tykkään muutenkin majavista.

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #96 : Joulukuu 01, 2011, 15:57:56 »
Animaagihahmoni saattaisi olla papukaija ym. lintu, koska puhun paljon, ja olen melko värikäs persoona. Toisaalta se voisi olla myös kissa, sillä olen mukavuudenhaluinen omantienkulkija, enkä juurikaan välitä mitä muut minusta sanovat. Lähimpänä luennettani on varmaan ehkä tiikeri, sillä en ole laumasielu, mutta viihdyn kuitenkin tarvittaessa muiden joukossa, ja jos minut suututtaa, huudan kuin mikäkin ^^ Ja koska tiikerit ovat kissaeläimiä, ovat ne myös mukavuudenhaluisia, ja koska itse pidän uimisesta, mikäs sen täydellisempi otus? Hivenen huomiota herättävä ehkä, mutta ei se mitään.
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa osmojee

• Vuotislainen
  • I LOVE POTTERS
    • piquant que limé
« Vastaus #97 : Joulukuu 04, 2011, 17:28:44 »
Olisin varmaan kissa, tai en tiedä. Olen aina pitänyt kissoista ja olen jotenkin sen tyylinen. Voi olla myöskin että olisin orava, koska olen vikkelä enkä kauaa paikallani :)
Things arranged always, one way or another <3

Poissa hanzu

• Vuotislainen
  • --My world is the world caller Vafil. Book 2014--
« Vastaus #98 : Joulukuu 08, 2011, 08:19:49 »
Uskoakseni hevonen. Sillä olen ollut varmaan liikaa niiden kanssa, kun vieraatkin hevoset kunnioittavat minua lauman jäsenenä. ^^
 Tai jokin kissa, koska olen hyvin laiska ja rakastan nukukmista. :)

Poissa Killer Computer

• valkoinen suo-susi
  • Vuotislainen
  • ei sutta karvoihin katsominen
« Vastaus #99 : Joulukuu 25, 2011, 22:24:09 »
Animaagina olisin varmaankin susi, rakastan susia, ne ovat jotenkin vain niin ihania. Minä olen myöskin lauma-eläin :D Ja sudet elävät laumoissa, jaa-a, ei kauhean hyvät perustelut, mutta näillä mennään.
GLaDOS is watching you 'O-O'
Lukutoukka -> Killer Computer

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
« Vastaus #100 : Joulukuu 25, 2011, 23:48:04 »
Se olisi varmaan koira sellainen pieni koira, koska olen kiintynyt muutamiin pienirotuisiin koiriin ja ne ovat olleet sydäntä lähellä. Koira on aina ollut lempi eläimeni ja niiden kanssa on hauskaa viettää aikaa ja ne ovat niin seurallisia.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Narja

• siivet paidan alla
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowMist27677
« Vastaus #101 : Joulukuu 26, 2011, 01:10:47 »
Hmm.. Luulisin (ainakin toivoisin) että animaagihahmoni olisi koira tai susi. Koirat on ollut pienestä pitäen lähellä sydäntä, mitä isompi sen parempi. Toisaalta susi on hyvin paljon kuin koira, mutta rakastan sen villiä  vapautta, itsenäisyyttä laumassa. Mahtava olento :)
Toisaalta jokin suloinen orava tai lumikko tms, näyttää harmittomalta mutta tarvittaessa puree kovaa. Helposti epäluuloinen vierasta kohtaan, söpön leikkisä muiden samankaltaisten kanssa.. Jälleen sitä itsenäisyyttä mutta kuitenkin laumaelämää.

-Narja
Raise your glass for me

Poissa Lee

• Pitäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #102 : Tammikuu 02, 2012, 15:54:46 »
En tiedä, basiliski tai käärme ois kiehtova, mutta sellasena ois vaikeeta liikkua. Veikkaan että olisin ilves tai minkki. Minkki vois olla lähimpänä, sellane mustaruskea.

Poissa salmuri

• Vuotislainen
  • Korpinkynsi joka lajiteltiin Rohkelikkoon.
  • Pottermore: PatronusStrike149
« Vastaus #103 : Tammikuu 07, 2012, 16:18:52 »
Luulen olvani notkea ja nopea kissa, tai pieni minkki.

En ole hullu, todellisuuteni on vain vähän erinlainen.

Poissa Animaaki

• Vuotislainen
  • Pottermore: StarRiver9930
« Vastaus #104 : Tammikuu 13, 2012, 19:19:42 »
Haluaisin olla saukko. Tykkään hirveesti uimisesta ja vedestä. Tykkään myös paljon kala ruuista.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2012, 14:17:58 kirjoittanut Animaaki »
Sitä kutsutaan mielikuvitukseksi, ei humpuukiksi.

Poissa Tylypahkan luuta

• Varmasti oudoin
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PurpleSnitch12495
« Vastaus #105 : Tammikuu 21, 2012, 14:08:48 »
Jos saisin itse päättää ni haluisin olla joku iso lintu (ei kuitenkaan joutsen tai mikään muu vesilintu) vaikka kotka, koska haluisin lentää. Jos katotaan luonnetta niin varmaan kettu. Kettu varmaan siks, koska oon viekas ja kunnianhimonen.

Poissa Tuhkametsä

• Sokerisulkakynä
  • Vuotislainen
  • Joskus sitä vaan tahtois vajota maan alle...
« Vastaus #106 : Heinäkuu 31, 2012, 22:20:21 »
Hmmmm... Olisin joku myrkkykäärme, tappavan myrkyllinen, mutta myrkky tappaa hitaasti. Olen luonteeltani puhtaasti läpimätä, vanhempani eivät tiedä minusta juuri mitään, (Eivät, että olen juuri nyt netissä jne.)vaikka asumme samassa talossa. Ja olen aina pitänyt käärmeitä jotenkin kovin itsenäisinä.

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #107 : Elokuu 16, 2012, 19:45:22 »
Animaagihahmoni olisi varmaan Susi. Olen melko pieni, ja luonteeltani arka, mutta tiukassa tilanteessa käytän kylmää järkeä.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa HONE

• Hermione
  • Vuotislainen
  • Virheistä oppii... Tai sitten ei....
« Vastaus #108 : Elokuu 19, 2012, 05:58:59 »
Jos olisin, jokin eläin olisin mieluiten kaunis, nopea, hoikka gepardi! Gepardi on lempieläimeni.  Leijonan sanotaan olevan majesteettinen, leopardin hurja ja viisas, mutta tyylikäs ja siro, kuvaa parhaiten Gepardia. Mutta jos kerran animaagi hahmoa ei voi itse päättää, sehän ei välttämättä olisi tämä, jos siis olisin noita ja pystyisin opettelemaan animaagiksi. Hmm... Mikäköhän se mahdollisesti olisi?  En ole niin älykäs ihminen, että osaisin ajatella mikä muu se voisi olla, kuin se minkä haluaisin sen olevan. En saa kuollaksenikaan päähäni mikä olisin oikeasti jos voisin muuttua eläimeksi. Mikä se olisi sellainen herkkätunteinen eläin? Olen nimittäin luonteeltani tiedonjanoinen,  ja helposti alan täristä, tai itkeä, jos joku ( Riippuu kuka, ja mistä asiasta) alkaa huutaa, tai käyttäytyy aggressiivisesti. Mihinköhän eläimeen nuo piirteet soveltaisi? Sopisikohan moniinkin eläimiin, vai olisi joku/jotkin tietty/tietyt eläin/eläimet, joihin sopisin todella hyvin...? En vaan tiedä.... Aivot lyövät tyhjää...   Anteeksi, etten pysty tämän tasokkaampaa viestiä kirjoittamaan.
Jos uskot uskomattomaan,uskomaton uskoo sinuun

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #109 : Marraskuu 04, 2012, 23:35:49 »
Haluaisin olla käärme, mutta aika epätodennäköistä se olisi... Vaikka olen kyllä aika kiero välillä >:) vain hyvät mielessä kumminkin. Loppujen lopuksi käärmeet ovat lempeitä ja itsenäisiä, hyökkäävät silloin nun niitä ärsytetään tai häiritään (=minä). Ylpeitäkin ovat, mutta sitä minä en taas ole... Tai ketä huijaan? Matonen olen.

Tiikeri on voimakas ja määrätietoinen vaanija, ja habaa ja oveluutta löytyy täältäkin :D

Susi on yksinäinenn vaeltaja, tai sellainen siitä tulee mieleen... Vähän kuin minä? Onpas vaikeaa :)

Saattaisimpa olla myös jokin romanttinen eläin, kuten joutsen tai kyyhkynen, sillä ne vaikuttavat olevan samalla tavalla sotaa ja vihaa vastaan kuin minäkin, rauhan ja yhteisymmärryksen edustajia...

Enpäs tiedä :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 15, 2012, 17:52:46 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
« Vastaus #110 : Joulukuu 15, 2012, 17:08:17 »
Ihana aihe. Voi olla, että joku alempana mainituista. Kuitenkaan en ole kaikkea eläinten piirteistä, vaikka ne siinä mainitsenkin.

Kauris. Hauras, nopea. Ylväs.

Pöllö. Salaperäinen, herkkä. Lempeä. Lämminsieluinen. Lentävä.

Yksisarvinen. Kaunis. Ylpeä. Sädehtivä. Ylväs.

Perhonen. Kevyt. Rakastettava. Värikäs.
Kaikki on mahdollista.

Poissa llaauukkaa

• Kakan-jonka-jääköön-tulematta pahin kätyri ja parhain apuri
  • Vuotislainen
  • Kuoleman Herran lapsi on Syntynyt.
« Vastaus #111 : Joulukuu 16, 2012, 11:19:46 »
Se olisi ehkä Riikinkukko, joka tykkää paistatella huomion keskipisteenä tai Tiikeri, mikä on ovela mutta silti todella huolehtivainen pennuistaan.

Olisi kyllä todella outoa jos riikinkukko töpöttelisi keskellä juna-asemaa niin kuin sirius...Muutta:D
R.A.M

Poissa Impendimenda

• Haltijaprinsessa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletNewt17286
« Vastaus #112 : Joulukuu 17, 2012, 17:20:21 »
Minä olisin varmaankin jokin vapaa lintu, varmaankin pääsky. Olen aina ollut oman tieni kulkija, aina halunnut olla vapaa tekemään mitä haluaa. Olisi mahtavaa osata lentää... Pieni. Vapaa. Viaton. Vikkelä.

Minusta läytyy kyllä se kiero ja kylmäsydämminenkin puoli, joten yksi vaihtoehto voisi olla käärme. Ovela ja ketterä, pääsee paikkoihin, mihin monet muut eivät pääse. Suutun vain silloin, kun mina ärsytetään, ja isken takaisin myrkkyhampaiden kera.

Ken tietää, mikä hahmo minä olisin, jos ylipäätän jaksaisin keskittyä opettelemaan animaagiksi, koska minussa on niin monia erilaisia piirteitä, että minulle on vaikea löytää yksittäistä eläintä.
Londonholic.

Poissa Simppelisipuli

• Vuotislainen
  • Pottermore: NifflerMagic31300
« Vastaus #113 : Tammikuu 06, 2013, 21:01:43 »
apina olis ihan kiva, mutta en tiedä kuvaako luonnetta :-----D

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #114 : Tammikuu 15, 2013, 21:20:23 »
Ekaksi tekee mieli sanoa kissa, joka on lempieläimeni, mutta en uskoisi, että kissa olisi animaagihahmoni.
Osaisin kuvitella olevani jokin pikkulintu, esimerkiksi sinitiainen. Ei mikään pitkänmatkan lentäjä, mutta lentäjä kuitenkin. Ja pieni ja halutessaan huomaamaton, mutta halutessaan helposti huomattavissa kauniiden väriensä ansiosta.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Basiliski

• Vuotislainen
« Vastaus #115 : Helmikuu 25, 2013, 12:30:41 »
En oikein osaisi sanoa, mikä olisinkaan, vaikka onhan sitä moneen kertaan tultu mietittyä, mutta joku tuntu tulee että haluaisin olla joku, joka on vapaa, mutta en lintu, joku joka saa elää täysillä, varmaan sitten siitä tulisi koira, siihen saatan nyt päätyä hyvinkin, olen itse riehakas ja tykkään juosta paikasta toiseen, kai se sitten se koira olisi ;3

Poissa Vista

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosWatch3801
« Vastaus #116 : Maaliskuu 05, 2013, 15:56:10 »
Haluaisin olla kissa, koska se on jo pienestä pitäen ollut lempieläimeni ja koen kissojen olevan lähellä minua. Kun näin järjen kanssa ajatellaan olisin luultavasti kettu, joka on arka ja viekas.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2013, 16:26:42 kirjoittanut Vista »

Poissa Taco

• Hevoskotka
  • Vuotislainen
« Vastaus #117 : Maaliskuu 28, 2013, 11:15:56 »
En oikein osaa sanoa. Luulisin, että kissa, sillä olen pitänyt niistä jo kauan, ja omistan kaksi sellaista. Olen kyllä myös surkea uimaan, ja jotkut kissat osaavat uida.. Olen myös järjettömän laiska ja arka. Koira sopisi sen perusteella, että kaipaan melko usein seuraa. Luulen, että olisin koira.

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #118 : Huhtikuu 01, 2013, 18:37:34 »
Tahtoisin olla kauris, vaikkapa metsäkauris, sillä sen "luonne" ja ulkonäkökin on ainakin hiukan minunlaiseni; kesäisin se on väritykseltään punaruskea:hiusteni väri värjäyksen takia, talvisin harmaanruskea:hiukseni oikeasti, liikkuu hankalasti lumessa, viihtyy metsillä, niityillä, pelloilla, ja on taitava uimari. Ainakin nuo täsmäävät. Ja koska metsäkaurista esiintyy lähes koko Euroopassa, voisi animaagina liikkua huoletta, paitsi sitten metsästysaikana..
Mutta siis, animaagihahmoni olisi metsäkauris.:)

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #119 : Toukokuu 02, 2013, 19:42:20 »
Jos voisin opiskella animaagiksi, hahmoni tulisi olemaan ehkä lohikäärme. Rakastan lohikäärmeitä älyttömästi niiden yleisen kuvatun ulkomuodon ja ominaisuuksien vuoksi. Ne ovat oikeastaan lempi taruolentojani. Mutta eiväthän ne HP:ssa ole pelkkää tarua vaan totta, koska niitä on olemassa taikamaailmassa. Kaipa lohikäärmekin siis on eläin ja näin ollen voisi olla animaagihahmo, vai?
Mutta eihän animaagihahmoaan voi valita. Eikös se määräydy luonteen ja muun olemuksen mukaan? Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut. On kamalan vaikeaa selittää, miksi minä voisin olla animaagina juuri lohikäärme. Erilaisissa tarinoissa niitä kuvataan aina joltakin osin eri tavalla. Ne voivat olla kamalia hirviöitä, jotka hajottavat keskiaikaisia kyliä ja surmaavat tuhansia ihmisiä. Toisaalta ne taas voivat olla vain väärin ymmärrettyjä ja oikeastaan ihan mukaviakin olentoja, kuten Näin koulutat lohikäärmeesi -elokuvassa. Tolkien on kuvannut Smaugin lisäksi kultaa rakastavaksi (sivumennen sanoen minusta yksi Hobitti-elokuvien pahimmista virheistä on se, ettei Smaug ole niissä lohikäärme vaan traakki). Yleisesti lohikäärmeet ovat varmaankin aika itsenäisiä ja omassa rauhassaan viihtyviä. Minulla on sellainen mielikuva, että ne myös käyvät kimppuun useammin vain silloin, jos niitä häiritään ja ärsytetään. Juuri sellainen minäkin olen. Jos minua ärsytetään, eikä puhuminen (minun paljon kirjoitustaitoa huonommilla puheenlahjoillani) auta tilanteessa mitään, saatan vaikkapa viskata jonkin esineen ärsyttäjää kohti tai potkaista häntä suuttuessani, mikäli hän ei jätä minua rauhaan. Saatan ajatella raa'asti ja olla julman suorasanainen sellaisissa asioissa, joita inhoan ja halveksun jostakin syystä. En pystyisi täysin järjissäni tappamaan edes sellaista eläintä, joka on tehnyt tuhoja tai aiheuttanut onnettomuuksia jossakin ihmisten alueilla, mutta sen sijaan mm. kosmetiikan saralla tehtyjen eläinkokeiden harrastajia minun tekisi kovasti mieli rangaista jotenkin. Sellainen on ehdottoman väärin. Miksi eläinten pitäisi kärsiä, jotta ihmiset saisivat olla kauniita? Onko kauneus muka oikeasti tappamisen ja kiduttamisen arvoista? Siinä, missä eläimet toimivat vaistojensa ja eloonjäämisviettinsä varaisesti, ihminen toimii niin sanotusti älykkäämmin ja tiedostaa tekojensa seuraukset paremmin kuin eläin. Eikö sitä viisautta kannattaisi siis käyttää jotenkin tuossakin asiassa?
Nyt sivusin tavalliseen tapaani aihetta. Mutta siis... Olen aika hiljainen ja kaipaan harvoin juttuseuraa oikeassa elämässä. Enemmänkin vain kuuntelen muiden sanomisia ja saatan (suurempien ihmisjoukkojen keskellä hyvin harvoin) sanoa jonkinlaisen oman mielipiteeni. Lohikäärmeiden paksunahkaisuuden voisi myös soveltaa olemukseeni. Yleensä, jos minua satutetaan henkisesti ja minulle jää siitä jonkinlainen paha tunne, pidän tunteen sisälläni, enkä näytä sitä ulospäin, ellei minulle sitten tule siitä niin pahaa oloa, etten yksinkertaisesti pysty olemaan asiasta hiljaa. Oikeastaan suuremmissa joukoissa, tai kun useampi ihminen huomioi minua esimerkiksi jonkin kouluesitelmän aikaan, olen usein aika ilmeetön ihminen. Osaan sanoa ihmisille, mitä ajattelen ja osaan myös puolustaa itseäni, jos joku yrittää kiusata tai ryppyillä. Huumorintajuni on keskiluokkaa; en ymmärrä aivan kaikkea huumoria enkä keksi itse usein mitään kovinkaan hauskoja juttuja, mutta osaan nauraa niille asioille, joiden hauskuuden ymmärrän, eivätkä ne ole tarkoitettu pahalla ketään kohtaan. Minusta on mukavampaa olla kaikenlaisten ihmisten seurassa ja kaikenkokoisissa joukoissa, ellei minun ole pakko puhua kamalasti. Nautin myös vapaudesta useiden asioiden suhteen.
Ja tätä sepustustahan voisi jatkaa vaikka millä mitalla, mutta en tiedä, kiinnostaako millään muotoa perinpohjaisempi selonteko luonteestani oikeastaan ketään, kun olen kuitenkin vain teille kaikille joku tuntematon ihminen nimimerkin takana. :DD
Sitten vielä sellainen asia tuli mieleeni, että animaagihahmoni voisi olla myös kissa. Voisin olla vaikka joku suurikokoinen ja kenties jopa rotukissa, kuten vaikka maine coon. Olisinpa sitten millainen kissa tahansa, niin en ainakaan mikään pieni taikka pyöreä, koska olen ihmisenäkin suhteellisen pitkä ja aika laiha. Kissat sopisivat minuun sillä tavalla hyvin, että ne ovat aika itsenäisiä ja niillä on omaa tahtoa. Toisinaan ne kuitenkin kaipaavat jonkun seuraa, kuten minäkin. Seuran ei tarvitse olla pitkäaikasta, kunhan en joudu olemaan montaa päivää ihan yksin. En ole mikään "laumasielu" enkä halua olla liiaksi vastuussa kenestäkään toisesta ihmisestä. Olen muutenkin olemukseltani aika kissamainen. Saatan esimerkiksi sähähtää ollessani vihainen...

//Muokkaus: Kirjoitin koko viestin uudestaan, koska tuo entinen pätkäni näytti niin surkealta, enkä selittänyt siinä kunnolla ajatuksiani animaagihahmoni suhteen. Tämäkin viesti taisi mennä hieman sivuraiteille, ja siitä tulikin jonkinlainen luonnekuvaus enemmän kuin perustelu. Mutta toivottavasti siinä on ajatusteni mukaan sellaisia asioita, joita voisi yhdistää lohikäärmeiden ja kissojen olemuksiin. ^^'
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2014, 21:28:14 kirjoittanut Soul Spirit »
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RiverSilver16420
« Vastaus #120 : Toukokuu 08, 2013, 22:09:32 »
Jaa... Oon miettiny tota mut en oo ihan varma.
Mun olis kyl susi tai pöllö. Niinkun pöllö on kiva eläin ja osaa lentää mut susi kuvastaa mua jotenkin ja se on kuitenkin koiran (mun lempieläimen) alkumuoto.
Niin et semmosta...

Poissa Mökkihöperö

• ajatuseulan aivoitus
  • Vuotislainen
« Vastaus #121 : Kesäkuu 29, 2013, 17:52:48 »
Hmmmm... Minä olisin varmaan Poni Joku kestävä (viittaan tässä juoksukuntooni, kilpailen   oman ikäsissäni kestävyysmatkoilla Suomen huipulla)periksiantamaton (aikooko joku luovuttaa, häh?) mutta joskus hieman laiska ja unelias (...) Ponit ovat myös fiksuja ja laumaeläimiä, eikä sovi unohtaa niiden elämäniloa!
Juu poni mie oisin, varmaan joku vuoristopolle.
Oljo -> Mökkihöperö

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
« Vastaus #122 : Heinäkuu 20, 2013, 13:18:03 »
Kissa. Ehdottomasti.
Olen itsenäinen, ovela, sekä hiljainen kulkija, joka päättää suunan, jota tassuttelee eteenpäin. Jos niitä rapsuttaa oikeasta kohtaa, niin saattaa olla hyvinkin lojaaleja. Te kyllä tiedätte, millaisia kissat ovat.

Poissa Tulisalamanteri

• Vuotislainen
  • "He-Who-Must-Not-Be-Named"
« Vastaus #123 : Syyskuu 19, 2013, 15:03:04 »
Animaagihahmoni olisi varmaankin koira. Pidän koirista todella paljon, ennenkaikkea pienistä. (P.S. Koirafani 4ever)

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
« Vastaus #124 : Kesäkuu 02, 2014, 18:52:48 »
Tämäpä onkin mielenkiintoinen kysymys.
Jotenkin vaikeaa miettiä mikä eläin sopii omiin luonteenpiirteisiin parhaiten...
Olen ujo ja hiljainen vieraiden seurassa, mutta tuttujen kanssa puheliaampi. Varsinkin perheen kanssa olen usein todella puhelias ja iloinen. Viihdyn yksin lukemassa kirjaa tai muuta vastaavaa jos tiedän, että perhe on silti lähellä, mutta vietän paljon aikaa ihan kunnolla perheen kanssa, ja se on minulle tärkeä. Saatan välillä olla aika laiska, tai en vain viitsi tehdä jotain vaikka osaisin ja voisin. En ole kovin nopea juoksemaan, mutta en kovin hidaskaan. Pitkillä juoksumatkoilla hiljennän välillä hölkkään tai kävelyyn, mutta saan pian taas uutta puhtia juoksemiseen. Urheilussa pidän etenkin joukkuelajeista. Riitelen hyvin harvoin, enkä muista ikinä aloittaneeni riitaa itse.Siinä jotain luonteenpiirteitä ja faktoja musta. Mikäköhän eläin tohon nyt sopis...?Suojeliuksekseni mietin muutama päivä sitten suden. Voisikohan se sopia animaagihahmoksenikin...? Yksi vaihtoehto olisi kissa. Se sopii luonteenpiirteistäni lähes
kaikkiin. Tosin se saattaa olla itsenäisempi kuin minä. Vaikka onhan seurallisiakin kissoja olemassa... Entäpäs sitten vaikka kettu? En oikein tiedä niistä juuri mitään. Liikkuvatko ne yksin vai laumassa? Tuo olisi tärkeä kysymys. Entä pöllö tai jokin muu siivekäs? Vaikeaa, vaikeaa. En oikein lintujenkaan elintavoista tiedä. Ei ehkä pöllö kuitenkaan, nehän liikkuvat öisin ja minä olen enemmän
päiväihminen. Joku koira voisi kyllä olla hyvä. Se on lempieläimeni, ja niitähän on niin paljon erilaisia että eiköhän minunkin luonteenpiirteisiini sopiva koira löydy. Ehkä joku spanieli? Tai en minä tiedä, tuskin rodulla on nyt ihan hirveästi väliä :-)
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
« Vastaus #125 : Kesäkuu 17, 2014, 23:49:36 »
Tämä onkin aika vaikea kysymys, sillä omaa luonnetta on aika vaikea määritää, ja keksiä siihen vielä joku eläin. Kuitenkin veikkaan, että animaagihahmoni olisi laiskiainen. Luonteeni vain jotenkin kävisi yhteen laiskiaisen luonteen kanssa, sillä kummatkin pitävät kiipeilystä ja roikkumisesta. Myös laiskuus kuuluu tietysti samanlaisiin piirteisiin, heh. :D Olen ajatellut, että myös siili voisi olla hahmoni. Siili käpertyy välillä omiin oloihinsa, ja vaeltaa yksinään.
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa Werewolf

• kuolonsyöjän kasvonaamio
  • Vuotislainen
  • 100% Death Eater
« Vastaus #126 : Kesäkuu 18, 2014, 19:47:47 »
Susi - Susi olisi mahdollinen vaihtoehto. Viihdyn laumassani, toimin hyvin ryhmässä ja muutenkin olen aika susimainen. Ehkä jopa liian susimainen, sillä yleensä syön vain lihaa. Siis lähes pelkkää lihaa. Pelkkää lihaa. Kasviksia syön tosi harvoin. Vaeltelen mielelläni luonnossa ja riistaeläimet lukeutuvat lempiruokiini (poro, hirvi yms.). Joskus myös viihdyn omassa rauhassani, mutta silloinkin kaipaan seuraa. En paljoa, ihan vähän vain. Envulvo kuuta, sillä pelkään sitä joten se tekee poikkeuksen minun ja suden välillä.
Kissa - Kissa olisi mahdollinen muös. Olen notkea, ketterä ja putoan ains jaloilleni. Monellakin tapaa. Jos sanon jotain väärin, en välitä siitä eivätkä muutkaan silloin välitä siitä. Jos tipun jostain, olen tähän mennessä aina tippunut jaloilleni.

Tämä nyt ei varsinaisesti kuulu aiheeseen, mutta saattaisin olla myös ihmissusi, en tiedä, mistä moinen johtuu. Olen aika susimainen tyyppi (tarkista vaikka ylempää) ja pelkään kuuta, oli se kuu millainen tahansa. Garmiwaa, eikö? :P

Jos saisin itse päättää, mikä animaagihahmoni olisi, se olisi susi. Se olisi minulle helpoin ja muutenkin luonnollinen vaihtoehto.

Missään nimessä en haluaisi olla kissa, rotta tai mikään muu jyrsijä tai kani. Jotenkin ajatus tuollaisista eläimistä nostaa niskavillat pystyyn. Kissa ei niinkään, mutta olen allerginen kissoille joten huono vaihtoehto. Vaikka kissat ovat kyllä suloisia pikku otuksia :)

Poissa Tuuliusva

• Vuotislainen
« Vastaus #127 : Syyskuu 22, 2014, 08:04:48 »
Ehkä se olisi hevonen. Kun delfiini ois vähän epäjärkevä. Hevonen on villi ja vapaa kuin minä!

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #128 : Syyskuu 27, 2014, 16:53:56 »
Animaagihahmoni olisi varmaankin koira.  (P.S. Koirafani 4ever)
Minäkin tunnustaudun koirafaniksi, kingcharlesinspanielin tahtoisin. <3
Joten animaagihahmoni olisi koira, varmaan juurikin kincharlesinspanielin
näköinen pikkukoira.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Puhpallero

• Vuotislainen
  • Turhaan sä minua stalkkaat.
« Vastaus #129 : Tammikuu 14, 2015, 19:17:36 »
Nyt pistit kyllä pahan.:D Viihdyn aika paljon yksikseni, ja olen enemmän yöihminen. (Päivällä koulun jälkeen nukutaan ja ollaan koneella ym. ns horroksessa. :P Illalla sitten kahdeksan aikoihin lenkille koiran kanssa, rotta vapaaksi, syömistä ym. Nukkumaan käydään joskus 2-4 aamuyöllä.x)) Olen aika väkivaltainen, (Khyllä.:D Totta se on.x)) ja en vietä kauheasti aikaani perheen kanssa. Olen terävä-älyinen ja hyvä koulussa vaikken luekkaan, ja läksyjä vaivaudun harvoin tekemään. Olen erittäin itsepäinen ja siitä kai johtunee se että vain harvat kestävät minua.:D Siis en helpolla luovu ideastani jos olen jotain päättänyt. Olen myös aika ovela ja juonikas, ja suunnittelen hyvin kaikkea. Olen äitini mielestä ihan liian synkkis, kun pukeudun aina mustaan ja en puhu mitään. Ja jos puhunkin niin on turha odottaa mitään söpöilyä. Silti läheisimmille ystävilleni olen lojaali, erittäin luotettava, uskollinen, rehellinen ja aito. Lempieläimiäni ovat mm. rotat, käärmeet, hevoset ja koirat. Vastustan kaikkea eläinrääkkäystä täysillä ja omat rottani ovat pelastettuja, ja entisessä "kodissaan" olivat lähellä joutua käärmeenruuaksi. Ööh, en kyllä yhtään tiedä.:D

Muoks: Minäkin tunnustaudun koirafaniksi, omistan länsilaikan ja suunnittelen hankkivani vielä joskus huskyn.♥
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2015, 19:20:39 kirjoittanut Puhpallero »
Draco dormiens nunquam titillandus.

Poissa Taikaraita

• Revontulisilmä
  • Vuotislainen
  • Pari feeniksinsulkaa juhannuskokkoon.
« Vastaus #130 : Tammikuu 21, 2015, 15:47:07 »
Minä olisin kaikista mieluiten animaagi pottermaailmassa, muodonmuuttajat on aina olleet sydäntä lähellä ja muutenkin ajatus joksikin eläimeksi muuttumisesta on aivan ihana. Olen monen monituista kertaa miettinyt omaa voimaeläintäni, joka kuvastaisi hyvin minua, ja tällä hetkellä olen todennut, että ehkä koira ja poni ovat kaikista lähimpänä minua.

Jos olisin koira-animaagi, olisin varmaankin shiba. En ole kuitenkaan koiramaisesti kauhean energinen vaan olen päinvastoin aikas laiska ihminen, joten ehkä olisin labbiskin. Viihdyn niin laumassa kuin yksin, olen suhteellisen positiivinen ja iloinen, mutta omistan myös huonoja kausia. Lapsista en kyllä oikein pidä joten mikään perhekoira tuskin kuitenkaan olisin, vaan nimenomaan yhden ihmisen koira. Olisi aika hauskaa ajatella itseäni labbisanimaagina jossain Tylypahkassa syömässä. :D Tunnetustihan niillä on valtava ruokahalu, ja olen itsekin perso ruoalle ja makealle... köh.

Poni olisin sillä tavalla, että olen itsepäinen, mutta kuitenkin ihan kiltti. Tykkään syömisestä ja liikkumisesta silloin kun se itselleni sopii, viihdyn taasen laumassa mutta edelleen myös ajoittain yksin. Olen ihan nopea juoksemaan ja olen aika varma kiipeilijä maastossa, mutta tietysti jäisin mieluummin jonnekin puun alle mussuttamaan ruokaa. Varmaan walesinponi olisin, brittiläinen vanha ponirotu kun kyseessä.

Haluisin olla mielelläni kissa, kuten Garmiwa, tai sitten susi, koska susi on uljas olento ja sillä on kaunis merkitys. Koirana olisin vielä suhteellisen normaali periaatteessa, mutta ponianimaagia saatettaisiin katsoa ehkä vähän hassusti. No, osaisin ainakin jutella hevosten, kuten yksisarvisten, kanssa!

Poissa Away

• Maailman yksinvaltias
  • Vuotislainen
  • Polvistukaa, kuolevaiset!
« Vastaus #131 : Helmikuu 16, 2015, 20:22:19 »
Olisin varmaan kilpikonna. Semmoinen rauhallinen joka vetäytyy omiin oloihinsa. Ei löydy vauhtia, ei, mutta aivot on tallessa. Ja kilpikonnat on pitkäikäisiä.
Kneel before me

Poissa Hitomi Yukiko

• Sekunttiviisari
  • Vuotislainen
  • Pottermore: BloodDream30343
« Vastaus #132 : Helmikuu 16, 2015, 21:13:59 »
Luulen, että olisin feeniks.

Minulle on monta kertaa sanottu, että olen sitkeä. Mitenköhän se edes liittyi tähän? Mutta jaa..
Olen sellainen ihminen, joka nousee kuin feenikslintu tuhkasta, tapahtui mitä tahansa. En ole ikinä jäänyt lojumaan masentuneena nurkkaan vaan lähtenut pystypäin tulevaan. Niin hiljainen ja syrjään vetäytyvä kuin olenkin, en halua, en pysty luovuttamaan. Elämä on mua varten ja siitä pidän kiinni. Ja Paolo Coelhoa lainaten, älä kehuskele sillä, ettet ole koskaan kaatunut, vaan sillä, että olet aina npussut ylös. Tämä ohjenuoran ja viisauden nojalla eletään täysiä!
Mutta muutenkin olen ilmetty feeniks (en tosin omasta mielestäni vaan muiden) Kaverini suusta:
Milja (mun vammanen nimi xD) on ihanan pirteä ja sympaattinen ihminen :3 se saattaa olla masentuneen ja alakuloisen oloinen aina välillä, mut päivä parin paussin jälkeen meno on taas yhtä reipasta. Nimestä kuitenkin kuuluu välillä pientä marmatusta.. :D

Mut mä siis tosissani marisen mun nimestä :D Milja on karsee nimi. Joillekin se sopii, mut mä en omasta mielestäni ole Milja-tyyppiä, nimi on liian suomalainen jos sen niin voi ilmaista. Milka olisi khyl kiva nimi :)

Paintin with my watercolors, watching my life.

Poissa Tylsimys

• Vuotislainen
« Vastaus #133 : Huhtikuu 14, 2015, 14:50:51 »
Ehkä joku pieni huomaamaton eläin/ötökkä, silloin ei huomais. Mutta kyllä joku isompi ois parempi, en yhtään tiedä... Mutta varmaan joku koira, kun ite rakastan niitä, eihän sitä oikein sen perusteella voi määrittää, mutta kuitenkin.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #134 : Toukokuu 07, 2015, 21:44:39 »
Kyllä on vaikeaa, yksi vaihtoehto on lohikäärme. Olen tulinen, suutun helposti (enkä ole siitä TODELLAKAAN ylpeä), mutta jos luottamukseni ansaitaan minusta saa korvaamattoman ystävän. Vaikka toisaalta, en ole kovinkaan rohkea, ja lohikäärmeet tunnetaan siitä. Toinen vaihtoehto olisi koira. Kuten jo sanoin, olen uskollinen ystävä. Toinen on se, että tietyt koirat saattavat olla koulutuksen alussa melko tottelemattomia ja purevat. Jään nyt sinne rajamaille.
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Juomamestari

• Tietäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #135 : Elokuu 02, 2015, 11:06:42 »
Haluaisin olla käärme tai lisko, mutta olisin varmaan:

1. No joo, voisin olla kalkkarokäärme. Olen muuten rauhallinen, mutta ärsytettynä suorastaan myrkylllinen. Olen kiero, vaikka käytänkin tätä ominaisuutta hyvään.

2. Voisin olla myös viekas saalistaja eli kettu, ilves tai lumileopardi.

3. Joku lintu kuten pöllö, haukka tai korppi. Tiedän paljon ja olen joskus täysin pessimistinen, mutta joskus taas iloinen optimisti. Sopisin hyvin Athenen tai Odinin olkapäälle levittämään tietoa. Haukka taas siksi koska olen välillä aika tarkkaavainen.

4. Majava, koska olen aika älykäs vaikka itse sanonkin.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2015, 19:55:18 kirjoittanut Juomamestari »
Observing as the owl, the dreadful one.

Poissa LovegoodTonks

• Jousiammunnasta haaveileva ratsastaja
  • Vuotislainen
  • Ristiriitainen ja outo kissanomistaja
« Vastaus #136 : Heinäkuu 21, 2016, 15:57:17 »
Hmm. Ekana tuli mieleen kameleontti. Sehän on vähän hidas mutta se pysyy sulautumaan ympäristöönsä. Olisi myös ihanaa olla Feenikslintu. Voisi lentää ja kuoleman kielissä voisin muuttua feenikslinnuksi ka siten syntyisin uudestaan. Olisin toisaalta taas vauva, mutta varsinin se, että saisin kyyneleillä parannetua vaikka haavoja niin se olis kyl kivaa. Kissana olis ihanaa hiipiä paikasta toiseen ja pystyis taitavasti kiipeilemään kaikkialla. Yksi ihana olis kolibri. Nopea, pystyy lentämään. Näitä on monia, mutta tuossa kivoimmat.
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?