Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi animaagihahmosi?  (Luettu 27324 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
Mikä olisi animaagihahmosi?
« : Elokuu 06, 2008, 20:41:31 »
No niin, otsikko kertoo varmasti paljon, mutta:

Jos päättäisit kuluttaa elämästäsi muutamia vuosia opiskelemalla animaagiksi, mikä eläin mahtaisi olla sinun animaagihahmosi?

Animaagihan on noita tai velho, joka pelkkää tahdonvoimaa käyttäen kykenee muuttumaan joksikin eläimeksi. Kuten (toivottavasti) kaikki tiedämme, hahmoaan ei voi valita itse, vaan se määräytyy persoonallisuuden perusteella. Animaagiksi harjoittelu on myös kovaa työtä, ja vain harvat ovat onnistuneet animaageiksi tulemaan. Potter-kirjoissa mainittuja animaageja ovat muun muassa Minerva McGarmiwa (hahmonaan kissa), Peter Piskuilan (rotta) sekä Rita Luodiko (koppakuoriainen), joista vain ensimmäisenä mainittu on rekisteröity animaagi. Rekisteröimättömänä animaagina hilluminen on, kuten varmaan muistamme, laitonta.

Omaa animaagihahmoaan saattaa olla vaikea lähteä arvuuttelemaan, koska siitä ei etukäteen tiedä, mutta minusta tuntuu, että se on yksinkertaisesti jonkinlainen heijastus omasta sisimmästä persoonasta. :D Jos minulta kysyttäisiin animaagihahmoani, toivoisin kovasti voivani vastata sen olevan kissa - mutta jos katsotaan luonnettani, todennäköisempi vaihtoehto voisi olla vaikkapa hiiri. Ei kovin paljon esillä, vähän vikisijä, juoksee pakoon isoja ja pelottavia asioita. :D Sellaista.

Joten: mikä eläin sinä olisit animaagina ja kuinka luonteesi kuvastuisi tuossa eläimessä? Olisitko leijona rohkean luonteesi ansiosta vai kenties salakavaluutta kuvastava käärme? Entä mikä olisi hahmosi, jos saisit itse valita sen? Muistakaa perustelut, kiitos, ja areena on teidän. :)

Huhutar siivosi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2009, 00:16:28 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mikä olisi animaagihahmosi?
« Vastaus #1 : Elokuu 07, 2008, 00:57:01 »
Tämä onkin tuumailemisen aiheinen asia. :D

Minulta löytyy varmasti montakin mahdollista eläintä, tosin en osaa sanoa mikä niistä olisi se oikea, josko nyt on mikään. Mangusti olisi yksi vaihtoehdoista, koska eläimestä tulee mieleen utelias luonne, koska tämä eläin nostelee aina päätään ruohikosta ja tarkkailee tilannetta, eli utelias luonne. Kun taas apina, sopisi minulle myös täydellisesti minun hullun ja hassun luonteeni kanssa. Olen aina tekemässä jotakin päätöntä ja olen oikea pelle. :') Mutta taas kotka, kuulostaisi upealta, koska unelmoin lentämisestä ja taivaan halki liitämisestä, olla villi ja vapaa, antaa sielun mennä tuulessa. <3 Kettu taas juonittelevana eläimenä olisi oiva, koska en vain pelaa juonittelupelejä, vaan juonittelen todellisessa elämässäkin, toisten pään menoksi jos totta puhutaan. ^^'' Koska suojeliukseni on pesukarhu ja otin selvää eläimestä totesin että minulla on myös siihen piirre, taitava käsistään. Olen loppujen lopuksi melko taitava käsistäni, varsinkin kun pitää luoda jotakin. Joskus minusta taas tuntuu että olisin ilmetty laiskiainen, eli olen tuhottoman laiska, en vain jaksa tehdä yhtikäs mitään. ^^'' Tässä nyt oli rutkasti animaagihahmoja joita voisin olla, toivoisin myös olevani lohikäärme, saattaisi ehkä sopiakin lievän tulisuuten takia. :'D

~~Ind
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Elokuu 07, 2008, 14:23:39 »
Minä olisin joutsen tai metsäkauris :)

Joutsen ehkä siksi, koska olen vaalea ja se on Suomen kansallislintu, ja olen hyvin isänmaallinen :) (en kuitenkaan rasistinen).  Joutsenet ovat uljaita ja rohkeita, aivan kuten minäkin :)

Metsäkauris ehkä siksi, että hypin pitkiä loikkia, ja pidän juoksemisesta varsinkin metsässä :)
Tykkään olla perheeni kanssa ja he ovat minulle tärkeitä :) Kuten metsäkauriitkin, liikkuvat perheensä kanssa :)

Voisin myös olla tiikeri, se on rauhallinen, mutta saalistaa nopeasti ja on ns. viettelevä :D Grau ;)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2008, 22:16:16 kirjoittanut Ginerva »

diidaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Elokuu 07, 2008, 19:44:09 »
Toivoisin, että animaagihahmoni voisi olla leijona sillä olen horoskoopiltani leijona ja sen takia olen kiinnostunut kyseisistä eläimistä ja pidän niistä tosi paljon :) Tai joku susikin olisi kiva...
    Luultavasti luonteeni olisi kumminkin joku lammas :P Olen niin kiltti, liiankin (en kehu itseäni, oikeasti on ärsyttävää kun ei osaa sanoa ei kenellekkään, missään...) olen vain niin lammasmainen...

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Elokuu 07, 2008, 21:33:46 »
Minä olisin todennäköisesti käärme, ovela ja katala, semmoinen käärmemäinen. Ei kuristajakäärme, vaan myrkkykäärme, sillä jotenkin kuristaminen tuntuu liian lepsulta. ^^' (Minä mitään väkivaltainen...) Sellainen muita isompi, mutta silti nuorehko myrkkykäärme... Juu. :D Tietenkin haluaisin olla susi, mutta uskon ettei minulta oikein löydy sellaista susimaista piirrettä joka erottaisi minut käärmeestä. Pehmeämpi puoleni kuvastuisi siilinä. Olen herkkä, mutta kuitenkin osaan puolustautua kun tarve vaatii. Tai piikkisika, nehän ovat vaarallisten eläinten listoilla piikkiensä ansiosta. Olenkin melko piikikäs ihminen, heh. Ja piikkisiat on sillä lailla kuolettavan söpöjä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Siis osaavat olla ihan hirveän söpöjä ja herttaisen näköisiä, mutta sisin tuumaa muuta. Pottereita lukiessani, ja animaageja miettiessäni uskaltautuisin miettimään hevostakin. Falabellaa, jolla on poikkeuksellisen tulinen luonne (Niin pieni, mutta niin tulinen, huh huh) taikka mustangia, jotka näyttävät jo päällepäin villiltä ja vapaalta, valmiina taistelemaan vaikka henki menisi. Myös kaikkia sarvijaakkoja olen ajatellut, muunmuuassa peuraa taikka kaurista. Itseltäni ei tosin löydy samaa sulokkuutta kuin kauriissa tai peurassa, mutta muuten molemmat ovat kuin minä, muutamaa seikkaa lukuunottamatta, joihin kuuluu esimerkiksi pakoon juokseminen, joka ei kuulu tapoihini ollenkaan. Haluan taistella, hoitaa homman pois alta ennen kuin joku muu tulee pelastamaan minut.

Eli näitä on monia, mutta päätyisin ratkaisuun käärmeen ja mustangin välille. ;)
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Elokuu 07, 2008, 22:07:35 »
Itse luulen, että animaagihahmoni olisi sama kun mitä olen sanonut suojeliushahmokseni eli kani. Kanin omistajana samaistun kaneihin harva se päivä. Olen jonkinverran seurallinen, mutta yleensä viihdyn hyvin yksinkin, mikä täsmää kaneihin aikas hyvin. Mielialani vaihtelee, innostuessani saatan saada lieviä hepulikohtauksia, pahalla tuulella olen immuuni kaikelle ja äyskin helposti, mutta milloinkaan en pysy hiljaa, ja tahdon olla aina mukana... kaninomistajat, kuulostaako tutulta? Natsaa ainakin minun tuntemiini kaneihin.

Toinen vaihtoehto olisi ehdottomasti hevonen. Tunnen hevosetkin hyvin, joten luulen, että olisin ilkikurinen vaaleeanrautias torinhevonen, jolla on lennokas rokkiharja :D Tuskimpa olisin kovin vauhdikas, mutta ilkikurinen ainakin B)
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Ylénja

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Elokuu 29, 2008, 23:22:01 »
Varmaankin sama minkä olen sanonut suojeliuksekseni; kissa. Viihdyn parhaiten yksin tai pienessä porukassa tuttujen ihmisten seurassa. En yleensä ole toiminnan keskipisteenä vaan tarkkailen mieluiten sivummalta. Useimmiten olen tyynen rauhallinen, mutta jos kärsivällisyytäni koetellaan, saatan näyttää kynteni. :D

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #7 : Elokuu 29, 2008, 23:26:50 »
Hmm...

Vaihtoehtoja on muutama...
Se voisi olla susi, koska olen sellainen (stereotypia)susi; rakastan kuutamoa, täysikuulla on pakottava tarve päästä ulos enkä saa unta ja olen vähän sellainen vaeltelija. En ehkä sellainen susivaeltelija, vaan omassa maailmassa ja mielessä vaelteleva... Lisäksi sudet ovat aina tehneet minuun suuren vaikutuksen.

(Meri)kotka olisi toinen mahdollisuus, sillä ihannoin suuresti ilmaa, vapautta ja omaa elämää. Jotenkin kotka kuvastaa minulle noita kaikkia. Kotkat tekevät minuun myös vaikutuksen.

Käärme on se kaikkein todennäköisin. Ensinnäkin, olen vähän sellainen käärme, kun kiemurtelen pois kaikista ahdistavista tilanteista kuin käärme, rakastan käärmeitä ja olen vähän kierokin. Jotenkin en tätä osaa selittää niinkuin kahta ensimmäistä, mutta tämä on se, mikä on ehkäpä todennäköisin.

Satuhahmoissa olisin feeniks tai hevoskotka.
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • jouluinen-eskapisti-merirosvo-vampyyri-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #8 : Elokuu 29, 2008, 23:33:17 »
Hmm.. no HALUAISIN olla Susi, koska ne ovat ihania ja itsenäisiä eläimiä. Joitain susimaisiapiirteitä minusta taitaa löytyäkin, tosin en ehkä ole ihan niin laumaeläinihminen, kuin sudet ovat, vaan viihdyn täysin hyvin yksiksenikin.
Kissat taas ovat aika itsenäisiä ja myös itsepäisiä, joten se voisi myös olla yksi vaihtoehto... Tai joku tiikeri tai leijona, joku joka puolustaa kyllä itseään, ja on itsepäinen ja ehkä vähän temperamenttinenkin. :D Tai sitten joku lintu. Vapaa ja itsenäinen eläin sekin ;) Pah.. liikaa vaihtoehtoja, miten tässä voi mitään sanoa? o_O

Luultavasti se kissa on kaikista kuvaavin minulle, ja se heijastaisi parhaiten sisintäni. Juuh, sanotaan se kissa sitten. :) *miau*

-Z
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #9 : Elokuu 30, 2008, 19:26:42 »
//uudistus\\

Ehkäpä olisin jellona tai jokin muu tällainen vähän isompi, mutta ketterä.
Jellona sen takia, että jello on miun horoskooppimerkki. Luv It :)
Se on iso, ketterä, ja laiska.

Ehkä kuitenkin marsu. Koska söisin itsen itseni puhkikseen:D jos tahtoisin niin voisin kuolla syömiseen - kuolisin onnellisen x)
Ja marsut saavat välilllä pieniä spurtteja, ja ne löytävät "todella viisaita" piiloja. Pää nurmikkoon - mii piilossa. Jos min syön, ni minua ei kannata liikauttaa. :D Vaikka eihän se helppoa olisikaan. Tykkään olla toisten kanssa, mutta saman sukupuolen edustajien kanssa saattaa tulla vähän kinaa... :D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2009, 12:59:04 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Liekon Lilja

• Pieni kummajainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #10 : Syyskuu 01, 2008, 18:53:41 »
Vaikea kysymys, mutta jos jotain pitäisi veikata niin... KISSA! Olen hieman eristöytyvä, osaan olla yksin ja usein haluan olla hieman erillä muista, katselen vain taustalta. Mutta sitten välillä tulee taas seuran kaipuu - kuten meidän kissallakin. En sihahda heti, mutta osaan tarvittaessa pitää puoleni. Lisäksi sekin, että useat sanovat kissaa melko ilmeettömäksi eläimeksi - sen tunteitä ei näy samalla tavalla kuin koiran, vaan yleensä ne erottaa vasta sitten, kun tuntee hyvin kyseisen kissan - sama pätee minuun. Jotka minua eivät tunne, voivat saada minusta täysin vääränlaisen kuvan... Olen kaiketi se kissa (leopardi olisi myös oikein mukava :D).

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #11 : Syyskuu 02, 2008, 12:44:09 »
Koska minulla ei ollut harmainta aavistusta minkälainen animaagi olisin, joten päätin tehdä testin ja tulokset sanovat että olisin saukko. "You're a social animal, revelling in play and friendship." Periaatteessa kuvaa minua hyvin, sillä olen todellakin sosiaalinen, tulen hyvin juttuun kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Olen rohkea sellaisissa tilanteissa jossa pitää olla tekemässä muiden ihmisten kanssa, mutta en esimerkiksi pidä mistään hurjista jutuista, suorastaan olen hieman arka. Olen rehellinen ja auttavainen, lisäksi (hieman) kunnianhimoinen :) On minussa tietysti huonojakin puolia(kenessäpä ei), mutta aavistelin että tulisin olemaan jokin pienehkö eläin. Jokin pieni, leikkisä ja seurallinen koirakin olisin voinut olla tai lintu, esimerkiksi undulaatti, sillä pidän seurasta ja myönnän olevani lapsenmieleinen :)
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)

Kuuhukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Syyskuu 04, 2008, 12:30:29 »
Susi olisi ehdoton suosikkini, totta kai, mutta mikä minussa saisi minut muuttumaan sellaiseksi?
No. Oman laumani kanssa osaan tehdä hyvinkin saumatonta yhteistyötä ja olen hyvin kiintynyt omaan laumaani. Viihdyn myös yksin. Vaellan usein luonnossa, etenkin metsissä, ja liha on perusravintoni (en siis ole verenhimoinen, kuten eivät sudetkaan).

Kissa olisin varmaan perusteilla että: Pidän siitä että minua 'palvotaan' ja 'palvellaan'. Olen jokseenkin semmoista laiskahkoa ja ylhäistä kissa-tyyppiä, joka makaa tyynyllä ja tepastelee talossa kuin omistaja konsanaan, muttei välttämättä viihdy kovin kaukana kotoa..

Koira olisi kuitenkin varmasti osuvin. Olen uskollinen, jollain tapaa miellyttämisen haluinen (etenkin sille ihmiselle josta välitän suunnattomasti), rakastan rapsutuksia (selän rapsiminen on ihanaa ^^), kiinnyn vahvasti läheisimpiin ihmisiini, tekisin liki mitä vain rakkaimman ihmiseni puolesta, elän tiiviisti pientä lauma elämää ja pidän jollain asteella rutiininomaisesta elämisestä.
(Toivottavasti käsititte edes suunnilleen :D)

Mutta joo, tulipas taas pitkään jaariteltua :p

Ruhtinatar

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Syyskuu 07, 2008, 20:28:06 »
Minulla on ainakin 1000 000 erilaista luonteenpiirrettä mutta luulen että olisin lohikäärme voimakas, nopea, älykäs, äkkipikainen, villi ja taiteilijamaisen tulinen luonne. Ah, päivän lohikäärme olla jos saisin, tuo magian kuningas, tulivuorten valtias. Ilmoja tulipyörteellä koristaisin tule, lennä kanssani, uuteen valtakuntaani. Hiukan runoutta elämään. (=

Sirusho

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Syyskuu 07, 2008, 23:05:55 »
Olisin luultavasti joko kissa tai lintu.

Kissa olisin siksi, että saisi kerrankin olla diivamainen, tarkkanäköinen ja ovelan söpö saalistaja. Kissana voisi painaa pitkin maita ja mantuja sekä puita vapaana ulkona.

Lintu olisin myös vapauksellisista syistä. Voisin halutessani lentää pois jos tilanne vaatisi.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #15 : Syyskuu 14, 2008, 15:27:03 »
Sen puolesta, mikä minua eniten kiehtoo ja mikä haluaisin olla, animaagini olisi reippaasti kotka. Uljaita, vapaita lintuja, saavat lentää minne haluavat. Ah, se olisi elämäntyyli minun makuuni.

Toisaalta taas voisin olla lepakko. Jokin verta imevä laji tottakai! Olen tällainen yöeläjä, joka nauttii pimeydestä, ja samalla kun olen erakko, viihdyn myös "laumassa". Hieman inhottu ja pelätty, sehän sopisi myös kuin naula arkkuun. Lepakkonakin saisin lentää mieleni mukaan, ja pienen kokoni puolesta pääsisin viettämään erakkoelämääni mihinkä tahansa koloon.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #16 : Syyskuu 15, 2008, 23:43:55 »
Voisin kenties olla korppi.
Korpista on kaikenlaisia uskomuksia, niin myös minustakin. Korppi osaa matkia kuulemiaan ääniä, minä puolestani osaan hyvin mukautua erilaisiin rooleihin, joten luen sen yhteneväisyydekseni.
Korppi on sellainen yksinäisenä ja etäisenä metsien asukkaana pidetty lintu - minä olen pohjimmiltani melko epäihmisrakas, mutta tarvittaessa tulen toimeen lähes kaikkien kanssa, kuten korppikin osaa mukautua olosuhteisiin.
Korppi on musta, ja minun perusvärini pukeutumisessa on musta. Tykkään mustasta. Tykkään myös korpin tavoin metsän rauhasta.
Korppi on myös erittäin älykäs, niin myös minäkin, vaikka itse sanonkin. Osaan olla laskelmoiva ja ovela.
Tunnen suurta mielenkiintoa ja vetovoimaa nimenomaan korppeihin, joten kenties sillä on jotain merkitystä sen suhteen, mikä animaagihahmoni olisi. Kaikkien yhtäläisyyksiemme lisäksi.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #17 : Syyskuu 16, 2008, 14:04:33 »
No olisi mahtavaa olla Feenikslintu tai Lohikäärme.

Molemmat ylväitä ja mahtavia eläimiä ja se kuvastaa jokseenkin minua. Nautin yksinäisyydestä, mutta pidän toiminnasta. Lentäminen olisi jotain niin mahtavaa. Rakastaisin sitä. Saisin vain lennellä korkealla yläilmoissa ilman huolenhäivää (paitsi nähdyksi tuleminen) ja mennä kauas pois. Tuli kiehtoo minua ja sehän liittyy näihin molempiin vaihtoehtoihin. Lohikäärmeenä sylkisin tulta ja feeniksinä syntyisin siinä uudestaan. Feenikshän on ikuisen elämän synboli. Todella kiehtova ajatus siis.
Kolmas hyvä (ja tavallisempi) vaihtoehto olisi kai yksinäinen Susi. Se olisi hienoa;)Sudet tosin ovat laumaeläimiä, mutta laumassa olisin tietenkin se johtaja.
Lentämisen saralla voisin olla myös Kotka. Hieno ja ylväs lintu sekin kuten feenikskin. Iso ja mahtava (sekä yksinäinen) saalistaja.
Niin minua^^

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Hebb

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Tammikuu 20, 2009, 18:21:11 »
Mun animaagihahmo olis joko

1. Rapu
Sen takia että oon vaan niin rapumainen. Elelen ihan rauhassa mutta jos joku yrittää saada mut haaviinsa napsasen siltä sormet poikki...=D Kerran purin yhtä tyyppiä 'vahingossa' sormeen.

2.Sammakko
Olen sammakkomainen, tyhmännäkönen, täysin turha otus (en pilkkaa sammakoita=D) ja tykkään uida vaikken osaakkaan kunnolla.

3.Siili
Olen tulinen luonne mutta avuton pelkuri. Jos joku astuu lähelle niin keräydyn piikkieni sisään koko loppupäiväksi.

Noi kuvastaa mun toista luonnetta (joka tarkottaa että mulla on kaks luonnetta) ja ne onki ihan oikein. Mut ku mä katon peiliin mä nään siellä sen mikä mä oikeasti sydämmeni sopukoissa tiedän olevani.

4. Lumileopardi
Kun kattoo peilin kautta silmiinsä näkee sen eläimen kasvoillaan joka on syvällä sisimmässään. Mun peili näyttää että mun sydämessä asustaa Lumileopardi. Ne on muutenkin ihania eläimiä<333

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #19 : Helmikuu 02, 2009, 18:13:05 »
Jos itse saisi sen päättää niin olisin ehkä koira, koska rakastan niitä ja minulla on oma pikku karvapallero...
Mutta luonteesta....

Uskon, että olisin hamsteri, koska nehän ovat erakkoja. Kai siitä ymmärtää, mitä tarkoitan..
Voisin olla myös kissa, suoraan sanottuna olen niin kissamainen, hyppelehdin ja loikin paikasta toiseen,
mutta osaan käyttäytyä myös siististi.
Joku eläin vielä, mikä pitää luonnosta (Noh, kaikkihan, mutta..) ja tykkää kuljeskella ympäriinsä.

Tuli mieleen myös kameleontti (noinko se kirjotettiin??:DD) tai laiskiainen, koska kukaan ei ikinä huomaa mua,
(siis ei niinku, et oisin yksin (vaikka sitäkin)) vaan yllätän kaikki hirveen helposti, liikun hiljaa ym. ja sit se laiskiainen,
koska oon suoraan sanottuna laiska.
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #20 : Helmikuu 02, 2009, 19:57:01 »
Jaa, että mikäkö olisin animaagihahmossani? Kuinka mielelläni sanoisin, että leijona, koska olen niin tykästynyt tuohon eläinten kuninkaaseen. Onhan minulla leijonamaisia piireteitä: tykkään nukkua auringossa, karjahtelen peloittaakseni (en kuitenkaan halua ruveta tappelemaan ihan kättelyssä), olen valmis työskentelemään lauman eteen. Ja leijona on aurinkomerkkini sekä voimaeläimeni.

Mutta toisaalta usein huomaan ajattelevani ja sanovankin,että pääsisipä kärpäsenä katoon kunntelemaan ja katselemaan joitain ihmisiä. Niin no, tuo kärpäsjuttu on vähän kuin Rita Luodiko, joten ei ehkä sittenkään. Ja kyllähän kärpänen on leijonaa alttiimpi vaaroille.

Olisi sitten vielä karhu. Voisin nukkua marraskuusta helmikuuhun. Herätä joulunaikaan syömään ja kääntämään kylkeä. Karhuhan on vahva pohjoisen eläin.
Voisikohan sitä opetella muuttumaan kahdeksi eläimeksi? Eli itse muuttuisin tarpeen mukaan leijonaksi tai kärpäseksi.

Poissa kose

• Ehto jota ilman ei
  • Vuotislainen
  • ava by. puolipro
« Vastaus #21 : Maaliskuu 13, 2009, 16:58:45 »
Olisin luultavasti... marsu! Marsut piilottavat sairautensa, koska luonnossa marsut hylkäävät sairaat yksilöt. Marsuthan ovat myös kovin syöppöjä ja minä, jos kuka, syön paljon. :')
Haluaisin kuitenin olla susi. Sudet ovat kauniita eläimiä ja joskus pienempänä toivoin aina, että näkisin joskus luonnossa suden. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2010, 14:17:41 kirjoittanut kose »

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
« Vastaus #22 : Maaliskuu 21, 2009, 16:26:41 »
Koira, siitä ei ole mitään epäilystä. :)
Sellainen iso vaikka tanskandoggi, sillä en ole paras miellyttämään kaikkia ihmisiä, ja saan aika paljon vahinkoa vain olemalla paikalla. ;) Kuitenkin lupsakka ja lepposa ja... No sellainen ei ulkoa, mutta luonteeltaan kaunis.
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #23 : Huhtikuu 08, 2009, 16:14:03 »
Luulen, että olisin kissa. Olen luonteeltani joiltain osin hyvin kissamainen. Viihdyn yksinäni, mutta kaipaan myös seuraa. Osaan olla hyvin tempperamenttinen kuten kissat ja puolustaudun tarpeen vaatiessa. Mieluummin kuitenkin luikin pois paikalta kuin alan tappelemaan. Eli kuten kissatkin pinkaisen vaaraa karkuun puuhun, mutta tiukan paikan tullen otan kynnet esille ja koira saattaakin saada köniinsä. Puuhun pakeneminen tosin vain omalla kohdallani vertauskuvallisesti. kynsiä saatan oikeasti käyttää puolustautumiseen;). Ja puusta tuli mieleen--> pienenä kiipeilin paljon ja viihdyin puissa, enkä ole ikinä pelännyt korkeita paikkoja. Eli juuri kuten kissatkin (pitävät korkeista paikoista). Kissat myös nukkuvat usein pienissä pesämäisissä paikoissa pienessä kippurassa. Näin myös minä teen toisinaan "pesän" sänkyyni ja nukun sikiöasennossa. Sillä tavalla nukkuessa on turvallinen olo (juuri kuten kissoillakin). Kissat on hyvin ylpeitä olentoja ja myös minulla on ylpeyteni. Olen oman tieni kulkija enkä alistu muodin orjaksi. Yksikään kissa ei taatusti käyttäisi muotivaatteita vain koska se on muotia.

Toisaalta haluaisin olla susi. Sudet on aina kiehtoneet minua. Olisi upeaa juoksennella villinä ja vapaana metsissä, mutta luonteeltani olen kuitenkin enemmän kissa ja rakastan kissoja.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Codename

• Maagi Codee
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Linnunradan huispaavat certemursut ;)
« Vastaus #24 : Huhtikuu 08, 2009, 20:37:19 »
Hmm...

Minulla olisi parikin vaihtoehtoa, jotka voisi olla minun animaagihahmoja. Ensimmäinen niistä olisi papukaija. Miksi papukaija, no, ehkä siksi, että muistutan vähän papukaijaa :D Kotona varsinkin puhun välillä paljon ja puhevarastooni kuuluu sellaisia usein toistuvia sanoja, kuten "miksi" "kuka" "milloin" "mitä" "häh", jotka voivat ajaa ihmisiä vähän ärtyneiksi, kun niitä tulee aika paljon toisteltua. Myös lentäminen voisi olla minulle sopivaa, joten papukaija sopisi siihenkin kohtaan. Väriltäni minun papukaija-animaagihahmoni olisi tietenkin suurimmalta osalta musta, mutta siinä olisi sellaisia pieniä väriraitoja, kuten sinistä ja punaista yms.

No, toinen vaihtoehto olisi sitten varmaan koira, perinteinen ja mukava eläin. Olisin varmaan border collien tyyppinen, älykäs ja sellainen mukava koira (ja ehkä siksi myös border collien tyyppinen, koska ehdottomasti haluaisin olla sellainen ja meillä on perheessä ollut jo todella kauan eri border collieita.) Olisin siis sellainen aika kiltti, mutta tarvittaessa ehkä temperamenttinen koira ja väriltäni sellainen mustavalkoinen, kuten border colliet yleensä :))

Noh, olisi niitä ehkä sitten muitakin vaihtoehtoja, mutta ei enempää nyt tule mieleen.

Toivo on pylväs, joka pitää maailmaa pystyssä. | Kurkista sisään ;D | "Vaikka kaikki saa unohtua, kiitos siitä, kun liiankin kauan jaksoit mua. Huolit hulluuttas puolikkaan, enempää en oo osannut koskaan antaakaan." |