Kirjoittaja Aihe: Kuka PVS-opettaja olisit?  (Luettu 14303 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Kuka PVS-opettaja olisit?
« Vastaus #50 : Elokuu 30, 2012, 10:54:16 »
Itse olisin Lupin. Eikä sitä olisi edes vaikea valita. Se on varma valinta siis.

Niinkuin joku tuolla jo mainitsikin Orave on paha (tai en usko että se on sinänsään paha... "astui vaan väärän olennon eteen" Voldemortin.) Uskon että Orave on hyvä velho, mutta kun Voldemort tuli hänen tielleen hän alkoi havittelemaan kunniaa Voldemortin kautta.. Ehkäpä Voldemort pakotti hänet sijais ruumiikseen (vai miten Voldemort nyt sitten astuikaan Oraven kehoon)

Vauhkomieli Oli jotenkin pelottava (tosin lopussahan kävikin ilmi, että häntä esitti Junior Kyyry) Joten on vaikea sanoa millainen oikea Vaukomieli olisi opettajana.

Pimento taas tuntui suosivan sellaisia jotka olivat hänen kerhossaan ja piinasi Harryä erityisesti.

Lochart oli liian ylimielinen ja ei loppujen lopuksi osannut mitään. Hän vain otti muitten velhojen ja noitien uroteot omalle kontolleen ja leveili "uroteoistaan"

Severus joka oli jossain vaiheessa tuuraamassa PVS: opettajaa. Suosi enemmän omaa tupaansa. Tosin en tiedä olisiko toisin jos Harryn ja Severuksen välit olisivat olleet paremmat.

Lupin taas on/oli tasapuolinen kaikille. Vaikka kyseessä olisikin hänen inhokkitupansa hän kohteli kaikkia tasa-arvoisina. Siispä minä olisin Lupin. Koska en haluaisi suosia jotain tiettyä tupaa/ oppilasta.

Lupin opetti myös milestäni käytännön asioita paremmin kuin muut.
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #51 : Elokuu 30, 2012, 12:41:13 »
Olisin - kuten epäilinkin - sen testin (joka oli topicin alussa linkitetty) mukaan Lupin ^^
The best way to spend time is to have an adventure.

Poissa kuutamosusi

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #52 : Elokuu 31, 2012, 21:57:11 »
Ai kuka PVS-ope olisin??

No Remus tietenkin!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥<3<3<33<3<3<3333333

Remus on sellainen ihana. Se on söpö, ja se on semmonen rauhallinen, ihana♥
ihanaihanaihanaihanaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<33333

Vähän kun mä :33
Ja muutenkin, no se on vaa niin ihana. ♥♥

Ja Orave, se on paha, ja semmone än-än-änkyttäjä.
Pimento on semmone inhottava ku*ipää :OOO
Vauhkomielestä en oikeen pidä (siis vale) kun se on semmone aika oksettava :PP
Ja Severus... no se on semmone rasvaletti ruikuli :DDD Ja ku se tykkää vaa luihusist ://  :DDD

Joo, no tietysti Remus! Remus...Remus... Varma valintani on Remus Lupin ♥♥♥

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
« Vastaus #53 : Joulukuu 15, 2012, 19:45:29 »
Testin mukaan olisin Vauhkomieli. Mutta ehkä mielummin Lupin. Jompikumpi. Ne on hyviä ihmisiä.
Kaikki on mahdollista.

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #54 : Joulukuu 15, 2012, 20:14:13 »
Testi sanoo että Vauhkomieli täällä :) Eipä siinä, hyvä tyyppi ja osaa asiansa. Ja ainakin kaverini voivat kertoa, että sitä huulluuttakin minusta löytyy... Ja alituinen valppaus! Tykkään Vauhkomielen luonteesta. Ja hahmo on tosi hyvä, ehdottomasti yksi Liekehtivän Pikarin parhaimmista hahmoista. Ja kyllä muuttaisin ainakin kiusaajia hilleriksi tai sit en...
Mutta voisin olla myös Lupin. Asiantunteva opettaja, reilu kaikkia kohtaan ja suklaa auttaa aina :)

Muihinkin löytyy yhtäläisyyksiä: Pinkki on ihana väri <3 Enkä ole aikeissa jättää Tylypahkaa. Täällä olen ja täällä pysyn.
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #55 : Joulukuu 16, 2012, 01:13:00 »
Snape
Snape
Severus Snape.

Olen hiukan tämmöinen ruikuli, joka hoitaa hommansa mutta josta ihmiset saavat helposti vääränlaisen kuvan. Olen epäsosiaalisuuteen taipuvainen ja välillä tuntuu siltä, ettei kukaan kuuntele tai ymmärrä.
Tuo oli vähän turhan kärjistettyä, mutta eipä se nyt haittaa. Luihuiset ovat tietysti ylivertaisia, mutta en sanoisi, että suosin heitä. Enhän suosi? (kymmenen pistettä pois rohkelikolta, Potter ei pitänyt tarpeeksi hyvin puoliaan. Luihuiselle kaksikymmentä pistettä erinomaisesta käytöksestä, Potter ansaitsikin turpaansa.)

Lupiniakin minussa voisi olla... Suklaan avulla läpi elämän, ja osan olla lempeä ja ystävällinen niin halutessani.

Orave on säälittävä, minä en ikinä alentaisi itseäni toisen henkilön "koiraksi". Ja Pimento... Hyi mikä ämmä :c Jos inhoan jotakin, sanon sen kyllä ääneen enkä mielistele ja puukota sitten selkään, se on ala-arvoista.

Lockhart on symppis mutta ärsyttävä ja ylpeä sellainen... Juuri, en ikinä ottaisi kunniaa jonkun toisen teoista >< Kyllä kunnianhimoisena luihuisena tiedän, miten säälittävää on, jos ei itse saa aikaan mitään ja sitten pitää varastaa muilta sitä kunnioitusta...

Ja vauhkomieli :) Pidän hahmosta kovasti, ja minussa voisi olla hiukan tuota vainoharhaisuutta ja hillerihommatkin tuntuvat omalta ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 09:07:06 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #56 : Tammikuu 20, 2013, 00:40:46 »
Lupininhan tuosta testistä sain ja sitä olin myös itse ajatellut.
Sellainen opettaja, joka pitää kaikkia tasavertaisena ja auttaa niitä, jotka tarvitsevat apua. Kärsivällinen ja ei ehkä mikään suurin kurinpitäjä, mutta jos opettaa hyvin ja kiinnostavasti niin oppilaat käyttäytyvät ihan hyvin.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #57 : Lokakuu 28, 2014, 17:45:10 »
Omasta mielestäni olisi Remus Lupin, haluasin olla Remus Lupin ja testin mukaan olisin yllätys yllätys Remus Lupin.
Siksi, että Lupin oli järkevä ja ystävällinen opettaja, joka ei suosinut ketään. Oppitunnit vaikuttivat myös kiinnostavilta ja fiksuilta.
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #58 : Toukokuu 10, 2015, 18:17:25 »
Olisin luultavasti Remus Lupin. ä

En ole hirveän ilkeä niinkuin tuo meidän oma rakastamamme Severus Kalkaros. Olen enemmän lempeämpää tyyppiä. Muistutan muutenkin enemmän Lupinia. Ja Lupin on yksi lempihahmoistani Pottereissa ja tykkäsin hänen tavastaan opetaa.

Sama mulla, olen leppoisampaa tyyppiä
kuin pidetty ja puhuttu Severus Kalkaros.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Juomamestari

• Tietäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #59 : Kesäkuu 14, 2015, 10:48:53 »
Varmaan Severus koska hän on lempihahmoni Pottereissa. Myös Remus Lupin ja Vauhkomieli ovat hyviä vaikkakin Kalkaros on parempi. Kalkaros on sopivan ankara ja lisäksi hyvin älykäs ja ammattitaitoinen. Lupin taas on sellainen mukava ja myös älykäs. Vauhkomieli on vähän sellainen sopivan synkkä.
Observing as the owl, the dreadful one.

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #60 : Kesäkuu 24, 2015, 13:33:36 »
Ei tarvinnut pitkäänkään miettiä, yksi ehdottomasti lempihahmoistani kun kuitenkin löytyy PVS-listalta. Eli tietenkin Lupin.
(Lähes) aina rauhallinen ja järkevä, muttei mikään tylsä Kuutamo olisi siis valintani ♥
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Huhtikuu 09, 2016, 11:35:57 »
Yritin tehdä testin totuudenmukaisesti, ja sain Vauhkomielen. Ennen halusin aina olla hyvä (mutta en ollut) ja vastasin testiin tahallaan niin että siitä tuli Lupin. Mutta nyt tein sen kunnolla, ja olen oikeastaan aika varma että se on aina ollut se. Olen vainoharhainen ja valpas ja saan jotain katkeroitunutta mielihyvää kun kuvittelen pomputtavani jotain ääliötä hillerinä pitkin koulua. Pystyisin myös kuvittelemaan ammatikseni aurorin, osaan piiloutua hyvin, olen vikkelä ja kykenen tekemään johtopäätöksiä (ja taas onnistuin offata koko topan).
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.