Kirjoittaja Aihe: Kuka PVS-opettaja olisit?  (Luettu 17970 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Kuka PVS-opettaja olisit?
« Vastaus #25 : Lokakuu 30, 2009, 15:59:17 »
Testin mukaan olen Lupin, joka on heistä tietenkin selvästi paras opettajana, mutta taitaa minussa kyllä vähän Kalkarostakin olla mukana. Ja Oraveakin ehkä ihan vähän : D
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Akromantella

• Sanahelinää
  • Aave
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #26 : Marraskuu 08, 2009, 10:53:57 »
Luulen että muistutan eniten Lupinia, koska Lupin on ainoa "asiallinen".
Ei Villisilmä; näen enemmänkin kaikissa jotain hyvää kuin jotain pahaa. Ei Orave, ei Pimento, ei Kalkaros (en ole yhtä ovela, en läheskään), enkä uskoisi olevani Lockhartkaan.
Vaikka testin mukaan olen kyllä Lockhart. :) Mutta minusta tuntuu etten ole niin itserakas. Ja olen (mielestäni) suht. rehellinen, ainakin itselleni.
Mutta ovi on lukittu ja avain syvälle haudattu.

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #27 : Maaliskuu 21, 2010, 19:54:36 »
Olisin varmaankin Lupinin, Vauhkomielen ja Lockhartin risteytys:) Lupinista löydän helposti muutaman oman luonteenpiirteeni: olen reilu, kannustava ja tasapuolinen muita kohtaan ja olen saanut kiitosta erittäin kiinnostavista esitelmistä koulussa (ja Lupinin tunnithan olivat kiinnostavia). Lockhartia en muistuta ollenkaan jos miettii hänen pelkuruuttaan, toisilta kunnian varastamista ja muuta tuollaista, mutta sinänsä muistutan Lockhartia, koska pidän omista kuvistani :), jonkinlaisesta hohdokkuudesta elämässä yms. Vauhkomieli taas muistuttaa minua siinä, että pidän toiminnasta (esim. jos eläisin HP-maailmassa, osallistuisin varmasti Feeniksin Killan toimintaan, vakoojatehtäviin, sotaan (rauhan vuoksi) yms.)
Singing In The Rain Shower

Anskuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Maaliskuu 22, 2010, 09:33:09 »
Olisin Lupin!!!

Miksi???

Tässä syyt:
~ Minussa ja Lupinissa on jotain samaa
~ Pidän Lupinin opetustyylistä
~ Lupin ymmärtää lapsia
~ Lupin kannustaa kaikkia
~ Lupin ymmärtää
~ Lupin on ihana PVS-opettaja

Haluan siis olla LUPIN!!!!!!

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #29 : Maaliskuu 26, 2010, 00:02:39 »
Ennen sain testin tulokseksi Pimento, mutta tänään tuli Kalkaros. Uskon tuloksen olevan lähimpänä totuutta.

Kalkaros on yksi viisaimmista ja taitavimmista opettajista. Hänellä on myös intohimoa ja oli ylivoimaisesti PVS-opettajista taidokkain. Pimento ei opettanut paljon mitään (mutta jaan hänen käsityksensä teorian tärkeydestä... silloin kun se tulee jästiaineisiin), Lupin oli ihan hyvä, mutta ei opettanut muista kuin taikaotuksista jotka eivät periaatteessa kunnolla oikein kuuluneet aiheeseen, Orave oli luultavasti tarpeeksi hyvä opettaja, Lockhart turhake ja Barty Jr. mainio opettaja.

Barty Jr. esitti kuitenkin räyhäävää ja remuavaa Vauhkomieltä josta syystä en pitänyt hänestä niin paljon. Kalkaros omistaa myös kyvyn hiljentää melskaavat oppilaat ja herättää näissä pelkoa tai kunnioitusta. Hän on myös täydellisen perehtynyt opettamaansa aineeseen (hän on liemimestari) ja vaikuttaa yhdeltä kyvykkäimmistä opettajista.

On siis viisas valinta sanoa, että olisin eniten hänen kaltaisensa opettaja.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2010, 18:53:52 kirjoittanut Mortti »

Poissa Narnia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #30 : Toukokuu 03, 2010, 19:07:09 »
Ihan olotilan ja tunteen pohjalta Orave,koska minäkin pelkään tällä hetkellä monia asioita,mutta muuten kyllä Lupin,koska se on paras PVS-opettaja mielestäni syystä että hän on reilu,oikeidenmukainen,hauska ja hyvä opettaja.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #31 : Elokuu 06, 2010, 10:15:21 »
Tuon testin olen monesti tehnyt, ja aina on Lupin tullut.  Se natsaa aika täydellisesti, tosin mulla on samankaltaisuuksia Vauhkomieleenkin (Muuttaisin mielelläni Dracon hilleriksi, ja päässäni olen aika vainoharhainen, kuvittelen kaikenlaista). Kaikista mieluiten tosin olisin varmaan Vauhkomieli, saisi vauhkoilla niin paljon kun haluaa ja se taikasilmä ~
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #32 : Syyskuu 09, 2010, 15:59:04 »
Hmm... Vaikkaan että tätä vastausta on aika paljon, mutta olisin ehdottomasti Remus (Lupin). Hän on tarpeeksi rento (en osaisi opettaa tiukasti) ja oikaudenmukainen. Haluaisin että oppilaat pitävät minusta ja että siasin heidät oppimaan...

En ole orave koska en jää tossun alle.
En myöskään ole Lockhart koska en ole maine sorttia.
Vauhkomieli.. edhä jotain minua.. tempperamentissä siis...
Pimento=vastakohtani
Severus... ehkä kolmas vaihtoehto jos pitäisi lattaa järjestykseen... en kuitenkaan ole niin... Severus...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #33 : Syyskuu 10, 2010, 18:31:39 »
Olisin testin mukaan Remus lupin. Olen enimmäkseen kiltti kaikille (paitsi pojille). Kaverini on taas sitä mieltä, että olen Snivellus, kun pesen hiuksiani vain kerran viikossa. Ehkä minussa onkin jotain Ruikulia (kuten se että pahin pelkoni on nöyryytetyksi tuleminen...), mutta olen silti Lupin.

-Tassu
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2011, 18:34:03 kirjoittanut tassutöppönen »
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Toukokuu 22, 2011, 20:24:15 »
Olen aivan selvästi kalkarosXD
Seve on synkkä ja sarkastinen henkilö. Eli aika paljon samanlainen kuin minä. Paitsi mä sekoon jos saan pikkasenkin kahvia.. Opettajat on kieltäny multa kahvinXD

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Kesäkuu 02, 2011, 22:28:33 »
Kalkaros. Aivan selvästi. Seve on synkkä, viisas ja pelottava. Hän tietää mitä opettaa ja miten.
Koska hän on ollut tekemisissä pimeyden voimissa, hän tietää tasan tarkkaan mistä puhuu. Olen ulkonäöltäni ja luonteeltani samanlainen kuin severus.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #36 : Kesäkuu 02, 2011, 22:40:16 »
Testin mukaan Lupin, ja olenhan minä vähän sellainen kiltimmän ja avuliaan puoleinen henkilö. Löytyy minusta myös Vauhkomielen vainoharhaisuutta, jos kuulisitte ajatukseni....:P ("TÄÄ ON HITLERIN SYYTÄ! Se vainoaa mua!")
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #37 : Kesäkuu 03, 2011, 16:45:02 »

Kyllä varmaan haluaisin olla professori Lupin. Hänessä ei ole muuta huonoa, kuin se pieni varjopuoli että hän on ihmissusi. Kyllä varmaan sen ongelman kanssa ihan hyvin selviäisi loppujen lopuksi

Hänen opettamisensa ainakin on parasta mitä Tylypahkassa on pimeydenvoimilta suojautumissa ollut. Hän auttoi niitä jotka sitä tarvitsivat ja piti tunnit mielenkiintoisina kaikille.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #38 : Kesäkuu 03, 2011, 18:47:31 »
Remus Lupin.
Yksi lempihenkilöistäni, oikeastaan olen jo pitkään miettinyt kumpi on lempihenkilöni, Lupin vaiko Sirius. Mutta nyt itse asiaan. Lupinin kanssa on jotenkin kaikista helpoin samaistua. Lupin on kiltti ja ymmärtäväinen. Ja olen aina ajatellut että Lupin on mukava ja hauska tyyppi, joka olisi hienoa tuntea, jos tämä nyt oikeasti olisi olemassa. Testinkin tein kerran ja vastaukseksi tuli Lupin. Yksinkertaisesti vain pidän Lupinista, enkä osaa sovittaa itseäni keneksikään muuksi. En ole mahtaileva kuten Gilderoy Lockhart, en synkkä kuten Severus Kalkaros, enkä toki haluaisi Voldun naamaa takaraivooni kuten Oravella oli, enkä uskoakseni ole niin raivostuttava kuin Pimento oli.

Yksi jää vielä jäljelle, herra nimeltä Vauhkomieli. Oikea Vauhkomieli on todellakin hauska henkilö, mutta missään vaiheessa ei ole Alastor itse opettanut. En siis voi sanoa miten Alastor oppituntejaan pitäisi, tuskin tismalleen samalla tavalla kuin Barty Kyyry Junior. Joten en siis osaa tähän sanoa mitään. Minussa ja Vauhkomielessä on jotain samaa, mutten silti voi sanoa miten Vauhkomieli opettaisi. Joten tähän en oikeastaan osaa kommentoida.
Cadillac.

Poissa Chokola

• inkivesiliskoinvaasio
  • Vuotislainen
« Vastaus #39 : Kesäkuu 17, 2011, 11:24:49 »
Olisin luultavasti Remus Lupin. ä

En ole hirveän ilkeä niinkuin tuo meidän oma rakastamamme Severus Kalkaros. Olen enemmän lempeämpää tyyppiä. Muistutan muutenkin enemmän Lupinia. Ja Lupin on yksi lempihahmoistani Pottereissa ja tykkäsin hänen tavastaan opettaa. Mun mielestä muutenkin Lupin oli ainoa, joka oikeasti opetti jotain hyödyllistä.
xoxo, gossip girl

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 18, 2011, 22:24:00 »

Minä taisin eniten samaistua Lupiniin.

Lupin on mukava, kannustava ja hyväsydämminen velho. Lupin kuuluu lempihenkilöihini.
Minussa on paljon samoja piirteitä kuin Remuksessa. Olen ystävällinen ja en suosisi ketään erityisesti. Kaikki oppilaat ovat silmissäni tasa-arvoisia ja haluaisin opettajana opettaa kaikkia parhaani mukaan. Pidin myös siitä että Lupin on ihmissusi. Sillä itse olisin ihmissusi jos saisin valita. En tiedä miksi mutta tämä on salainen haaveeni:D

Lockhart on mielestäni surkein opettaja. Hän on itsekäs valehtelija josta ei yksinkertaisesti ole mihinkään. Lipevä huijari. Vihaan häntä sydämmeni pohjasta><

Oravessa ja minussa ei ole tippaakaan samoja piirteitä. En änkytä. Sönköttää saatan jos innostun puhumaan:D En ole pelokas enkä mielelläni jäisi tossun alle. Enkä kyllä pitäisi turbaania vaikka kirveellä pakotettaisiin. Olen luonteeltani riehakas, hauska, aina menossa kaikkialle ja olen useinmiten itsevarma:) Toisin kuin Orave.

Pimento. Vihaan tätä naista. Hän on inhottavan värikäs ja muka ystävällinen nainen joka saa niskakarvat pystyyn. Ja hän vihaa ihmisusia:( Kamala akka! Inhottaa ajatuskin><

Vauhkomieli. En väitä olevani selväjärkinen, mutta en ehkä ihan niin hullu kuin Alastor. Hän on tosin aurori ja tämä työkokemus on hyväksi opettajan virassa. Vauhkomieli on jollain tavalla pelottava mutta silti turvallinen henkilö. En löydä itsestäni samoja luonteenpiirteitä.

Kaikkien rakastama Kalkaros sitten viimeisenä:D En ole luonteeltani juurikaan samanlainen kuin hän. Tosin pukeudun mielelläni mustaan. Itseasiassa pukeudun lähes aina mustaan:) Luonteeni ei vastaa hänen luonnettaan. Paitsi silloin kun olen pahalla päällä.
Olen yleisesti ottaen iloinen velho mutta samalla olen hieman epävarma, surullinen ja pettynyt elämääni ja tekemiini valintoihin. Salaan nämä tunteet usein rällästämällä miten haluan tai en näytä tunteitani ja kieltäydyn ärhäkästi niistä puhumisen. Jos minulle on tehty väärin, tekijä saa usein tuntea sen nahoissaan.
Että ehkä pieniä samankaltaisuuksia Severuksen kanssa on, mutta hiuksen hienoja.

Poissa Acone

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Elokuu 15, 2011, 10:40:34 »
Itse olisin ehdottomasti Remus Lupin. Pidän hänen tavastaan opettaa ja löydän hänestä samoja luonteenpiirteitä kuin itsestäni. Minun on ainakin helppo samaistua häneen, ystävällinen, kohtelia ja viisas. Remus on myös lempihahmoni, joten valitsen hänet. Testin mukaankin olin Remus Lupin. Onneksi...

Pimento en haluaisi olla missään nimessä. Niin ärsyttävä luonne ja kaikki muukin on hänessä ärsyttävää. Pimento on jotenkin yököttävä hahmo, inhoan häntä. Ja vielä kun hän kiduttaa oppilaita ja luulee olevansa kaikkien keskipisteenä. Ärsyttävä kerta kaikkiaan...
Oletteko koskaan ajatelleet, kuinka vanha Voldemort oikeastaan on, Voldemort syntyi nimittäin 31. joulukuuta 1926...

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #42 : Maaliskuu 01, 2012, 14:35:49 »
Olisin Lupin. Kuten Lupinkin olen rauhallinen ja tykkään lukemisesta. Pidän hänestä ja hänen tavasta opettaa muutenkin. Hän on kiltti, reilu ja sellaista. Ja suklaa auttaa kaikkeen. *ulvoo kuuta* Toinen syy siihen että olisin Lupin on se, että en voisi olla kukaan muukaan.

En voisi olla Voldemortin puolelle menevä pelkuri kuten Orave. Lockhart aiheuttaa inhoreaktion jo pelkästään olemassa olollaan. Suhtautuminen kuuluisuuteen on enemmän Harry tyyliä kuin Lockhart. En ikinä haluaisi olla kuuluisa. Enkä varsinkaan voisi varastaa muiden kunniaa päästäkseni kuuluisaksi. En myöskään voisi olla kuolonsyöjä tai vaikka ajateltaisiin LP:n PVS:n opettajan olleen Vauhkomieli niin ei. En ole lainkaan niin vauhko kuin Alastor. Pimento taas on julma, sadistinen ja aina omaa etuaan ajava akka. Enkä voisi pukeutua niin pinkkiin. Ja se ei tykkää lapsista ja musta lapset on ihan kivoja. Kalkarosmainen en myöskään koe olevani. En tykkää syrjiä jotain tiettyä ryhmää, kuten Severus tekee. Enkä edelleenkään voisi olla kuolonsyöjä, joten Carrow on myös pois suljettu vaihtoehto.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #43 : Maaliskuu 06, 2012, 11:55:08 »
En todellakaan olisi Orave, en ole koskaan tykännyt siitä. Kun näin ekaa kertaa viisasten kiven, teki mieli todellakin rikkoa televisioruutu kun vihasin Oravea (siinä lopussa ainakin) :D

Mut luulen et voisin olla ehkä Lupin. Se vaikuttaa tosi mukavalta ja ystävälliselta :)
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #44 : Maaliskuu 24, 2012, 18:05:30 »
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Itse olisin testin perusteella, ja ilman testiä Villisilmä Vauhkomieli.
Hieman erilainen, ei ehkä niin tervejärkinen, hiemankin uhoa minua kohtaan niin muutut hilleriksi.
Samastun häneen melko hyvin. ''Oletko kuolonsyöjä?'' on melko normaali kysymys minulta.

Lockhartissa ja minussa ei ole mitään muuta yhteistä, kuin se, että minä pidän olla huomion keskipiste. En ole kuitenkaan koko ajan katsomassa itseäni peilistä ja jakamassa nimikirjoituksia. Lockhart on itsekäs pelkuri, joka ei osannut opettaa sitten pätkääkään.

Pimento hyr... Kylmät väreet menevät selkää pitkin. Me kaksi olemme niin erilaisia, kuin olla ja saattaa. Minä en pukeudu pinkkiin ja näytä sammakolta (toivottavasti), en kimitä tai kiduta oppilaita siten, että heidän pitää kirjoittaa ''en saa valehdella.''

Oravesta ja minusta ette tule löytämään mitään yhteistä. En änkytä, enkä missään tapauksessa ottaisi Voldemortia takaraivooni ja piilottaisi tätä turbaanin alle.

Lupin on hyvä, rauhallinen ja kärsivällinen opettaja, ehkä hieman liian kärsivällinen. Itse olen aina miettinyt, että minusta ei tulisi opettajaa, koska kärsivällisyyteni loppuisi samantien.

Severus olisi Vauhkomielen jälkeen tuleva vaihtoehto, mutta en kylläkään suosisi muita oppilaita samalla lailla, kuin Severus.
Hey! You just lost The Game.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #45 : Huhtikuu 11, 2012, 13:46:10 »
Olisin luonteeltani jonkinlainen Kalkaroksen ja Lupinin yhdistelmä. En ehkä olisi ihan niin epäreilu kaikkia kohtaan kuin Kalkaros, mutta ainakin tunnilla mölisijöille olisin hyvin ilkeä (sillä inhoan itse hirveästi takarivin häiriköitä...). Hoitaisin kunnialla sen, että häiriköille langetetaan sopivan tiukka rangaistus, joka ei kuitenkaan olisi niin inhottava kuin Pimennolla. Olisin kuitenkin ystävällinen ja lauhkea opettaja silloin, jos/kun luokkani keskittyisi, joten siinä mielessä olisin Lupin. Olen myös melko kärsivällinen tiettyyn pisteeseen asti. Rangaistukseni saattaisivat muistuttaa Vauhkomielen rangaistuksia, joten voisin myös olla Vauhkomieli. :D Sopivasti sekouttakin löytyy... *köh*

Eli jonkinlainen Lupin-Kalkaros-Vauhkomieli -opettaja olisin.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Cadillac

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Heinäkuu 17, 2012, 12:11:34 »
Olisin Lupin, koska hän on reilu ja ymmärtäväinen, kaikin puolin hyvä ope. Pimento on liian tyhmä, Orave nössö, Lockhart paljon minua hyvännäköisempi, Vauhkomieli-Barty-Kyyry-Junior huono ope, Kalkaros on niin mahtava, että en voisi olla hän. Eli Lupin. Rowling on luonut yhden "normaalin" PVS-opettajan! 
Shit. What? Rollers. No. Yeah. Shit.

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #47 : Elokuu 20, 2012, 20:03:15 »
HP fanien testi kerto että olen Lupin.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

willisilmä

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Elokuu 23, 2012, 16:28:33 »
Minä olisin ehdottomasti Villisilmä, koska olen aina tykännyt hänestä.

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #49 : Elokuu 26, 2012, 20:30:00 »
Olisin varmaan jonkinnäköinen Lupinn ja Snapen yhdistelmä, maustettuna ripauksella Vauhkomielen hulluutta. Todennäköisesti olisin suhteellisen reilu ja toiminnallinen opettaja, Lupinin tapaan, keskittyisin siis enemmän käytännönharjoituksiin pelkän teorian sijaan. Snapea minussa olisi siinä, etten voi sietää meluajia, ja saattaisin vähän törkeästikin käskeä takapenkin -ja miksei etupenkkienkin- säheltäjiä tukkimaan suunsa. Haluaisin, että minulla olisi sama taito pitää luokka kurissa tunnilla suurinpiirteen pelkällä katseella - joskaan tällaista taitoa minulla ei ole..

Vauhkomielikin jollain tavalla viehättää, tosin ei tiedä tarkkaan, millainen aito Villisilmä olisi ollut. Huijari oli ainakin melko hyvä kontrolloimaan luokkaansa, ja pitämään mielenkiinnon yllä. Ja luovaa hulluutta on aina hyvä olla.. Lisäksi Vauhkomielen rangaistustapa Dracoa kohtaan oli aika ihana, mutta ehkä kuitenkin omaan makuuni vähäsen törkeä ^^

Pimmento en tahtoisi ikimaailmassa olla, julma akka (ja en voi sietää pinkkiä väriä).. Jos unohdetaan ilkeys, en tahtoisi olla niitä opettajia, jotka pistävät luokkansa vain lukemaan teoriaa sivu toisensa perään, ja koska itse pidän juuri toiminnantäyteisistä tunneista, en koe olevani Pimmento millään tavalla.
Oraven tunneista ei kai kerrottu mitään ihmeempää, mutta en haluaisi hänkään olla, pelkäsi vissiin vähän kaikkea (ja sitten on tietysti koko Voldemort takaraivossani-juttu), mutta minulla on hänestä vähän sellainen tavis-opettajan kuva, joka ei mitään ihmeempää tee: tylsää.
Lockhart.. Mistä aloittaisi? En voi sietää hepun itsekeskeisyyttä, enkä tosiaankaan haluaisi olla hänen kaltaisensa opettaja, epäpätevä ja huijari..
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."