Kirjoittaja Aihe: Kuka PVS-opettaja olisit?  (Luettu 15634 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

melardy

• Ankeuttaja
Kuka PVS-opettaja olisit?
« : Heinäkuu 31, 2008, 09:36:59 »
Eikai tällaista aihetta ole jo? En ainakaan huomannut
Rupesin miettimään että olisinko Lupin vaiko Vauhkomieli? Lochard, Orave tai Pimento en tahtoisi olla, sillä Orave on paha, hän en tahtoisi olla, Pimento on inhottava, mutta ei varsinaisesti paha, enkä sitten Lochard, sillä hän oli "leveilijä". Eli olisiko Lupin vai Vauhkomieli?.. Olisin varmaan Lupin, hän on jotenkin hmm.. kiva, en oikein osaa selittää sitä. :) Vauhkomielikin on silti kiva.

//Huhutar siivosi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2009, 19:54:38 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Ketä PVS-opettaja olisit?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 31, 2008, 19:39:17 »
Tästä on puhuttu paljon mutta annan teille testin jonka lopputulos minulla on Villisilmä Vauhkomieli testi on seuraava
http://hpfanit.vuotis.net/testit/dadatesti.php

En haluaisi olla Lockhart koska hän on nuiva ja kiero huiaava p*ska(anteeksi kirosanani) Lupin olisi kiva....♥

//gamma korjasi linkin taas toimimaan. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 04, 2011, 12:34:34 kirjoittanut gamma »
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #2 : Elokuu 12, 2008, 18:20:18 »
Tein testin, joka heitti tulokseksi Vauhkomieli. Senpä olisin itsekin nimennyt, ilman testiäkin. Olen Vauhkomieli aivan kaikilla tavoin. Kaikki hillereiksi ja lentelemään ylösalas vaan.
   Olen itseasiassa aika varma että minulla on Vauhkomielen kanssa jokin henkinen yhteys. Ehkä Rowling sai häneen inspiraation minusta? Menee vainoharhaiseksi? Vauhkomielimäistä? Niinpä :D

Kalkarokseenkin voin tietyllä tapaa samaistua. Läimisin kaikkia (etenkin Ronia) takaraivoon, kun eivät suut pysyisi supussa. Itseäni ei kuitenkaan paina vuosien takainen kaltoinkohdelluksi tuleminen, jota yritän peitellä kylmyydellä ja koppavuudella, mutta muuten kyllä, miksi ei...
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
Vs: Kuka PVS-opettaja olisit?
« Vastaus #3 : Elokuu 12, 2008, 21:07:36 »
Testin mukaan olisin Remus Lupin, joka tahdoinkin olla. Hän on rento ja ystävällinen, ei suosi ketään erikoisemmin ja on muutenkin asiantunteva. Hänen tuntinsa olivat kaikkien mielestä mukavia, joita hän piti omalaatuisella tavallaan. Tietenkin tämä ihmisusi homma vaikeuttaa hieman tätä, sillä en haluaisi olla ihmissusi. Mutta Remus Lupin olisin silti ehdottomasti.

Orave jää helposti tossun alle, arka ja änkyttävä.
Lochart on ylimielinen ja lopulta hänestä tulee täys kahjo.
Vauhkomieli taas oli vain vuoden (vale-Vauhkomieli siis) ja hän kiihkoilee liikaa säännöistä yms, tietty aurorikokemus on plussaa.
Pimento on hirveä ämmä.
Kalkaros suosii liikaa omaa tupaansa eikä anna miellyttävää kuvaa oppilaille.
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Elokuu 12, 2008, 21:13:10 »
Minä olisin testin mukaan Vauhkomieli, ja muistutankin tätä opettajaa aika paljon. :D En ole kylläkään niin vainoharhainen, mutta minäpän en maannut jossain arkussa päivät pitkät ilman pääsyä pois. Osaan kyllä vauhkoilla kun Vauhkomieli, ja pidän pimeydeltä suojautumisen tarvikkeista aivan hirveästi. Ja kaikesta suojataikuuksista ynnä muuta. Myös Lupin muistuttaa minua jonkin verran, mutta niin myös Pimentokin. Olen joskus hirveä akka, joka laittaa nuoremmat tekemään kaikkea inhottavaa, kiusaa ja on muutenkin pirullinen. Hahhah. :B
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Severina

• Pirunmarja
  • Vuotislainen
« Vastaus #5 : Elokuu 12, 2008, 22:02:58 »
Hmm... vaikea sanoa kuka haluaisin olla. Kaikissa opettajissa on niitä huonoja ja hyviä puolia. Noh, en menisi vannomaan Oravesta tai Lockhartista, siinä kaksi tyyppiä kuka en haluaisi olla missään nimessä. Lupin olisi periaatteessa varteenotettava vaihtoehto, mutta tämä ihmissudeksi muuttuminen, hem hem. Sen lisäksi, niin ihailtavaa kun se onkin, Lupin on porukan hyväsydämisin ja luonteeltaan mukavin tyyppi, mutta siinä se juuri piileekin! Jos minun ja Lupinin luonnetta vertailee niin on khyllä seonnut, mistä sitten mennäänkin Vauhkomieleen! Olen kyllä aika hullu ja sekopäinen tyyppi välillä, ehkä vainoharhainenkin, mutta Vauhkomieli menee jo vähän yli. Olisihan se makeaa nähdä seinien ja miksei oman päänkin lävitse, mutta kuitenkin sitten poikkeaa minusta niin julmetusti kaikessa muussa. Esimerkiksi, olen kaikkea muuta kuin 'valpas'. Saatan juosta autotien läpi kiinnittämättä autoilijoihin mitään huomiota tai sitten rymistelen portaita alas tuijotellessani jonnekin katton tai taivaalle. Mulle sattuu paljon tapaturmia, ei mitään vakavia mut sattuu kuitenkin.

Sitten jäljellä on vielä kaksi professoria Pimento ja Kalkaros, jotka sain tulokseksi tehdessäni tuon testin. Tein testin kahteen kertaan koska en osannut valita kuutos kohdassa kumpi on osuvampi vaihtoehto. Laittaisinko oppilaan luuttuamaan verilammikot vaiko pistäisin oppilaan kirjoittelemaan muutaman rivin ;D Pahaksi onnekseni joudun tunnustamaan että nuo kaksi olisin sanonut muutenkin. Pimennossa on jotain samaa kuin minussa (valitettavasti), Dolores pitää kissoista ja pinkistä, hän inhoaa lapsia! Itse en inhoa niikään, tai inhoan! (Olen inhonnut muutaman kuukauden takaisen Pori reissun jälkeen! Ei ollut muita vapaita paikkoja junassa niin jouduin sinne missä on se kakaroiden leikkimesta. Se oli yhtä kidutusta!) Sellaisia kauhukakaroita jotka eivät osaa käyttäytyä, riehuvat ja häiritsevät muita. Eikö piiskaa vaan kaikille että saadaan ne jotenkin ruotuun! Lisäkseni yskäisyäni verrataan usein tähän Pimennon legendaariseen "hem hemiin". ^^
Ruikuli puolestaan... on ehkä se ketä muistutan eniten. En ulkonäöllisesti mitenkään! Hem hem, minä pesen hiukseni useammin kuin kerran kuussa (tämä ei sitten ollut mitään vihjailua Sevelle :D). Mutta sitten, musta on suosikkivärini ja yleensä käytän mustia vaatteita. Killuttimet sitten yleensä ovat pinkkejä. Mutta elämän kokemukset ovat ne mitkä yhdistävät Ruikulin ja minut. Kuten Kalkaroskin, olen myös minä ollut koulukiusattu. Minunkin kohdalla kyse oli henkisestä kiusaamisesta. Erona oli se, että minun kiusamainen kesti vain muutaman vuoden. En kiinnittänyt asiaan mitään huomiota ja vähitellen heiltä rupesi katoamaan into. (Viimenen naula arkkuun oli se kun kumautin sen mua piinaavan tyttöjengin 'johtajaa' nenuun :DD). Minulla on myös aika paljon vaikeuksia olla ystävällinen ihmisille jotka muistuttavat minua mitenkään koko asiasta, vähän kun Kalkaroksen suhtautuminen Harryyn, mutta minä en kuitenkaan suosi ketään, enhän?
Mä oon siis jotain Vauhkomieli-Pimeto-Kalkaros miksausta, pääpiirteittään jotain Pimennon ja Seven väliltä.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #6 : Elokuu 15, 2008, 13:25:03 »
Testin mukaan olen Lupin. Ja niin taidan kyllä olla omasta mielestänikin. Luonteeltani olen kaikissa lähimpänä Lupinia ja minulla on samoja periaatteita kuin hänellä. Mutta jos vertaillaan muihin opettajiin.. Oravesta ja itsestäni en löydä mitään samankaltaisuutta, päinvastoin olen suurelta osalta Oraven peilikuva, en ole ollenkaan pelokas, toisin kuin hän. Ja minä mitään turbaania päässä kantelesi. :'P Lockhart taas.. Kamalan itserakas huijari! Saatan kyllä olla hieman itserakas, mutta en ole mitään verrattuna Lockhartiin, enkä kyllä moinen huijari ole. Vauhkomieli, sekopää. No olen minäkin, mutten kuitenkaan samalla "valppaalla" tavalla kuin Vauhkis, olen huvittava sekopää, ja nämä kaksi eivät tietenkään ole samankaltaisuuksia. En edes itse ole valpas, annan elämän viedä ja mikä tapahtuu niin tapahtuu. :'D Pimento, tästä neitimäisestä harakasta taas en haluaisi edes puhua, minua raivostuttaa jo se neitimäinen-täti käyttäytyminen. Eli ei missään nimessä mitään samanlaisuutta! Kalkaros vielä, minussa on joitakin piirteitä myös häneen, muttei kuitenkaan tarpeeksi ollakseni häen roolissaan, en suosi tiettyä ryhmää, ainakaan yhtä silminpistävästi.
Eli olen kuin Lupin. ^^
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #7 : Elokuu 17, 2008, 16:21:35 »
Jos testiä uskotaan, niin aito Kalkaros. Toisaalta tuossa testissä voi valita kuka on, sillä kysymykset ovat paljastavia, mutta muutenkin olen omasta mielestäni Kalkaros (tai ehkä Lupin, en välttämättä pystyisi oikeasti olemaan Kalkaroksen tyyppinen, vaikka haluaisin... Mutta Kalkaros oli kunnioitettava mies, ainakin seiska kirjassa. ;( muista en tiedä mitä heistä ajattelisin. Mieluiten kyllä olisin kaikkien noiden opettajien sekoitus. Sellainenhan minä yleensäkin olen. Löydän itsestäni palan kaikkia kuutta (sillä jätin nyt Amycus Carrown laskuista, eihän häntä testissäkään ollut).
~Barella
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2008, 16:41:39 kirjoittanut Barella »
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #8 : Elokuu 18, 2008, 15:46:53 »
Minä tein testin joskus kieli poskessa, ja minusta pörähti Gilderoy.

Sitten tein testin uudestaan, ja minusta tuli Remukka.

Jos nyt itse saisin päättää, olisin ehkäpä Gilderoy. Remuksena en voisi olla vain sen takia, että hän on ollut lempihahmoni aina ja iankaikkisesti, ja tuntuisi jotenkin hassulta astua hänen saappaisiinsa. Vauhkomielenäkään ei olisi kovin kamalaa, sillä hän on mielenkiintoisen omalaatuinen henkilö. Gilderoy on pinnallinen paskapää, ja vaikka sellaista joskus esitänkin, en Merlinin kalsareitten kautta vannoen oikeasti ole sellainen, enkä haluaisikaan. Remuksessa on tietynlaista kiltteyttä ja uhrautuvaisuutta, jota minussakin on mutta olen itsevarmempi ja riehakkaampi tyyppi.

No, sanotaankos vaikka näin, että jos Gilderoy ja Remus Lupin tekisivät lapsia ja lapsesta tulisi PVS-opettaja, niin minä taitaisin sitten olla sellainen.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Ylénja

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Elokuu 26, 2008, 17:07:27 »
Olisin varmaan Lupin tai Vauhkomieli. Lupin on leppoisa ja rauhallinen ja osaa asiansa. Hän on kiltti kaikille, eikä suosi ketään. Vauhkomieli on taas persoonallinen ja osaa hänkin asiansa, vaikka ottaakin pimeyden voimat vähän liiankin vakavasti. Taikasilmän haluaisin niin vois vakoilla oppilaita. No joo, en tiedä. Lupin tai Vauhkomieli.  (Testin mukaan Vauhkomieli...)

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • jouluinen-eskapisti-merirosvo-vampyyri-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
« Vastaus #10 : Elokuu 29, 2008, 23:29:11 »
Tein tuon testin (tai olen tehnyt sen kyllä jo aika monesti, mutta tein sen taas uusiksi) ja tänään minusta tuli Kalkaros. Se vähän vaihtelee, riippuen mielialastani, ja siitä kuinka tosissani vastaan. (Vaikea vastata tosissaan, kun kysymykset ovat niin ilmiselviä ja öh... tyhmiä -ei mitenkään pahala kylläkään, mutta 'oikeaa' vastausta on vaikea löytää :'D)

Luultavasti olisinkin Kalkaros. Katkera ja mustiinpukeutuva pahis. (Hiukset kyllä pesisin, enkä paljastuisi lopussa hyvikseksi.) Tai sitten olisin Orave, hän sentään oli Volden puolella ;) Tai sitten Pimento. Rääkkäisin oppilaat henkihieveriin, ihan vain huvin vuoksi. ;D

Joo noo.... vastaan Kalkaros :D

-Z
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #11 : Syyskuu 16, 2008, 14:27:28 »
Olisin luultavasti Lupin.
Hän on kiinnostava persoona (kukaan ei voi väittää, etteivät ihmissudet olisi kiinnostavia!) ja hän oli ehdottomasti paras opettaja. Vauhkomielikään ei olisi paha. Siis oikea, taas kerran. Hänellä on kaikennäkevä silmänsä joka on siis todella upea, mahtavan ja vähän höperönkin aurorin maine ja hyvä koulutus. Kiinostava hänkin olisi.

Jotenkin olen aina lämmennyt Lupinille vain kaikkein eniten. (Testin mukaan (aiemman) olen Lupin, mutta pidän hänestä muutenkin eniten). Kelmi ja se porukan viisas. Hänessä on sitä tiettyä jotain jokaa vetää minua puoleensa kuin magneettia. Hän oli ehdottomasti paras opettaja ja hän oli ymmärtäväinen oppilaitaan kohta sekä kohteli heitä tasa-arvoisesti. Pinenä haittapuolena on täysikuu. Jos vain saisin sitä upeaa lientä (jonka nimeä en muista) joka täysikuu ja olisin se kesy susi, niin siinä ei olisi mitään pahaa. Toki maine kärsisi ja minuun ei luotettaisi, mutta olihan Lupin feeniksin killassakin. Saisin hävetä itseäni, mutta kestäisin sen. Ei, ehkä en häpeäisikään. Olisin vain erilainen. Nyt ja aina.

-Lohikäärmelady

//Muoks.
Ei! minähän aivan unohdin Kalkaroksen! Kalkaros ennen Vauhkomieltä! Saisin olla se haaveilemani kaksoisagentti ja toimia Dumbledorella vaikkakin niiden kaikkien epäilyksien alla, mutta silti! Aivan mahtavaa! Saisin olla Luihuisen tuvanjohtajakin;) Houkuttelevaa enkä taida enää olla varma kumpi olisi parempi, Kalkaros vai Lupin. Tein aiemman testin ajat sitten ja olin Lupin, mutta myöhemmin olinkin Kalkaros...
//
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2008, 14:30:52 kirjoittanut Lohikäärmelady »
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #12 : Syyskuu 16, 2008, 19:44:53 »
Niin noh, minun mielestäni rasvaiset hiukset sopivat Kalkarokselle! Itselleni en haluaisi moisia, mutta miltä Severuksemme näyttäisikään ilman ihanan niljaista kuontaloaan? Jos olisin Severus, ilman muuta tahtoisin pitää liimalettini! Toisaalta jos olisin Severus oikeasti, minulla saattaisi olla hieman vähemmän suopeampi suhtautuminen tukkaani.

No jaa, parhaiten viihdyn tälläisenä pörrönä! Haluaisin siis olla PVS-opettaja omana itsenäni... Tykkään itsestäni niin paljon! (<- epätoivoinen yritys, suistaa tämä viesti vähemmän offiksi)
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Orione

• Jasper's wife
  • Vuotislainen
  • Bite me, Jasper
« Vastaus #13 : Syyskuu 17, 2008, 12:24:17 »
Öh, minä ainakin olisin Lupin, sillä silloin minulla olisi salasuhde Siriuksen kanssa taisiis.. : DD muutenkin, (melkein) kaikki oppilaat pitävät Lupinista ja tämän tunneist. toisaalta en ehkä haluaisi muuttua joka täysikuun aikaan ihmissudeksi, mutta ehkä sen voisi Siriuksen takia kestää. Jos olisi Lupin muistaisi hyvin kaikki Jamesit ja siriukset nuorena ymym. ja saisi kuolata Siriusta... mmm... NIin ja tietysti pääsisin kiltaan ja saisin komean pojan :PP Lupin on ystävällinen ja kohtelee kaikia hyvin, ja vaikkei häntä suden takia arvostetakaan (paitsi killassa), voisi ainakin olla ylpeä omasta käytöksestään. Lupin siis ja ehdottomasti!
I trust doctor Carlisle Cullen

Poissa Eara

• kuoli nukkuessaan
  • Vuotislainen
« Vastaus #14 : Syyskuu 17, 2008, 20:14:39 »
  Luulen, että olisin mieluiten Kalkaros. Onhan hän inhottava ja suosii luihuisia, mutta loppujen lopuksi hän on Potterin PVS-opettajista ehdottomasti mielenkiintoisin. Tein kuitenkin testin ja sen mukaan olen Lupin. Mietin asiaa hetken ja tulin siihen tulokseen, että  kärsivällisyyteni ei toden näköisesti riittäisi Lupinina olemiseen, kiroaisin oppilaat jos he kävisivät hermoilleni.
  Joten olisin luultavasti Vauhkomieli. Ei siinä mitään, hän on kuitenkin korkeasti koulutettu aurori ja sitä paitsi älykäs. Ja alituinen valppaus on tärkeää.
Unelmat ovat ikuisia

I felt like I was trapped in one of those terrifying nightmares, the one where you have to run, run till your lungs burst but you can't make your body move fast enough...
-New Moon

Poissa Blueberry

• Vuotislainen
« Vastaus #15 : Syyskuu 27, 2008, 20:13:32 »
Tuon testin mukaan olisin Kalkaros, mikä todellakin haluaisin olla! Hän on jotenkin ihanan ilkeä... En kyllä suosisi Luihuisia niin paljon... Jos en olisi Kalkaros, olisin varmaan Lupin. Siitä ihmissusimaisuudesta kyllä tykkää, inhottava jokakuukautinen ongelma :(

Pimento tai Orave en suostuisi olemaan ikinä, inhottavia molemmat... Ei Vauhkomielikään olisi paha, muuttaisin nimittäin varmaan kiukkuisena jokaisen vastaantulijan hilleriksi. Tai en kyllä hilleriksi, ne on söpöjä. Vaikka niljaiseksi etanaksi :DD
"Tottakai tämä tapahtuu sinun päässäsi, Harry, mutta minkä kumman takia se silloin olisi epätodellista?"

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #16 : Lokakuu 13, 2008, 00:35:52 »
Testin mukaan olisin Lupin, pituuteni huomioon ottaen varmastikin Pimento ja on minussa kyllä hieman Vauhkomieltäkin.

Mieluiten kuitenkin olisin juuri Lupin. Hän on rauhallinen, turvallinen, luotettava, ammattitaitoinen, kokenut, juuri sellainen henkilö, jollainen opettajan kuuluisikin olla. Minä yleensä olen rauhallinen, mutta kun menetän hermoni niin vauhkoilua on aivan varmasti tiedossa. Kyllä muuttelisin sujuvasti epämiellyttäviä ihmisiä säälittäviksi eläimiksi, jos vain suinkin siihen kykenisin.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #17 : Maaliskuu 05, 2009, 21:00:00 »
Sanoisin Remus Lupin.

Yksinkertainen selitys. :) Olen aina pitänyt hänestä paljon, johtuen hänen opetustavastaan. Hän osaa auttaa ja on huomaavainen. Häneen on helppo samaistua, joten tulee tuossa testissäkin pakostikin valittua hänenlaisiaan vastauksia joukosta. Koen itse löytäväni hänen ominaisuuksiaan itsestäni. (kohtelias, erikoinen, avulias) Lupin on ymmärtäväinen. Lupin on viisas. Hän on vain niin täydellinen malliesimerkki opettajasta - ja hyvästä opettajasta - (omasta mielestäni). ^^

Saatan sisältää hieman Vauhkomieltä, johtuen siitä, että pidin myös hänestä paljon. Hän on niin erikoinen persoonana, että hänestä en voi olla pitämättä.

Olisin siis Remus Lupin, koska koen löytäväni itsestäni samantapaisia piirteitä kuin hänestä ja koska häneen on helppo samaistua, koska pidän hänestä eniten. (:

~kirja
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

Tobias

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Maaliskuu 07, 2009, 17:36:50 »
Vauhkomieli tai Lupin.

Vauhkomieli oli hyvä aurori ja sen takia olisi hyvä PVS opettaja, joten sen puoleen. Ymh... jos joku ei oo vaikka lukenu
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Lupin olisi nyt kun tarkemmin ajattelee parempi vaihtoehto. Hän opetti käytäntöä, muttei ollut hullu. Oppilaat piti hänestä, enkä haluaisi olla mikään vihattu opettaja.

Lockhart en missään nimessä haluaisi olla, koska se oli just se "leveilijä".

Orave oli muutenki outo.

Pimento miä vihaan sydämeni pohjasta. Jooh, eiköhän toi selitä miksi en haluaisi olla hän.

Kalkaros. Eh.. en ikinä oikeen samastunu siihen, enkä pitäny muutenkaa.

Ja seiskan opee en ees laske mukaan täsän.

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #19 : Maaliskuu 07, 2009, 18:38:05 »
Mietin juuri että Vauhkomieli vai Lupin ja päädyin Lupiniin.Hän neuvoo Harrya,on hänen tukenaan kun Sirius kuolee.Kuoleehan myös molemmat myöhemmin.Lyhyesti pidän hänestä.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #20 : Maaliskuu 25, 2009, 15:45:46 »
Kalkaros.

En tiedä miksi, hän on siis julma. Mutta ehkä sen takii, koska Kalkaros piti niin paljon pimeyden voimilta suojautumisesta
ja oli aina halunnu opettaa sitä ja jos minä saisin valita, mitä ainetta opettaisin, niin se olisi PVS.
Ehkä myös se vaikutti siihen, millainen sisustus luokkahuoneessa on. Kalkaroksen tavoin tekisin tunnelmasta hivenen pelottavan
ja ehkä laittaisin niitä kuvia seinälle hirveistä asioista (kidutuskirous, ankeuttajan suudelma jne.) :P Häijy kun olen.
Mieluummin kyllä olisin Remus tai Villisilmä, koska he ovat kiltimpiä, mutta Kalkaros se olisi.

En tehnyt edes testiä, en jaksanut ja parempi etten tiedä, ettei tule pettymys jos olisin vaikka Lockhart. Kyllä minä nauraisin,
enkä itkisi, jos olisin Lockhart, mutta kaiken varalta :D
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #21 : Toukokuu 15, 2009, 08:41:43 »
Tein sen PVS -opettaja testin, ja sen mukaan olen Vauhkomieli. Hmm.. Kyllä, mutta en usko että olisin ihan niin pelottava opettaja kuitenkaan. Eniten olisin varmaankin Lupin, vaikken ihmissusi olekaan, enkä painottaisi opettamista välttämättä pelkkiin taikaolentoihin. Mutta sellainen ystävällinen ja turvallinen opettaja olisin kuitenkin. Tarpeen tullen tiukka, kuten Kalkaros, mutten missään tapauksessa samalla tavalla kaikkea pelkäävä Orave taikka leuhka Lockhart.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #22 : Toukokuu 15, 2009, 18:44:12 »
Testin mukaan olisin Kalkaros, mikä oli aika yllättävä tulos, sillä en usko olevani luonteeltani yhtä synkeä :D Mutta Kalkaros on kiehtova tyyppi, yksi lempihahmoistani Pottereissa. Ehdottomasti mielenkiintoisin PVS-opettajista, hän on niin ilkeä mutta samaan aikaan surullinen ja varmasti todella onneton hahmo, ja välillä hän vaikuttaa jopa hieman elämäänsä pettyneeltä. Vähän angstinen tyyppi, mutta jotenkin sympaattinen. Ja opettajana hänen hyvä puolensa on ehdottomasti se, että hän tietää paljon pimeyden voimista, ja on ilmeisesti älykäskin.

Kalkaroksen ihanuudesta huolimatta olisin mieluummin Lupin, sillä hän taitaa olla melko ihanteellinen opettaja: asiantunteva, oikeudenmukainen, ystävällinen muttei liian lepsu, yms. Mukavuudestaan huolimatta hän ei kuitenkaan ole tyypillinen symppis, onhan hän ihmissusi ja Kalkaroksen tapaan hieman melankolinen hahmo.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #23 : Toukokuu 15, 2009, 20:25:41 »
Sen testin mukaan olen Lupin. Ja se on minusta parhain PVS opettaja. Auttaa kaikkia ja on ystävällinen sekä turvallinen. Ja sellainen minäkin olisin jos olisin opettaja.
Vauhkomielikin olisi hyvä vaihtoehto. Siis oikea Vauhkomieli, eikä vale-Vauhkomieli. Mutta minä olen kyllä Lupin. :)

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #24 : Lokakuu 29, 2009, 19:33:05 »
Kaikista PVS:n opettajista en voi nimetä yhtä ja ainutta, jota muistutan. Olisin varmasti jonkinsortin Lupinin ja Kalkaroksen sekoitus. Lupinin osuuden opettajana minusta kattaisi se, että oppilas olisi aina etusijalla, eikä heillä olisi paremmuusjärjestystä. Kaikki saisivat yrittää, ja jos tekee virheen niin tekee virheen. Kalkaroksen osuuden kattaisi tietty sarkastisuuteni.

Voi niitä oppilaita, jotka joutuisivat opetukseeni! Saisivat kyllä kestää kaikenlaista :D
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #25 : Lokakuu 30, 2009, 15:59:17 »
Testin mukaan olen Lupin, joka on heistä tietenkin selvästi paras opettajana, mutta taitaa minussa kyllä vähän Kalkarostakin olla mukana. Ja Oraveakin ehkä ihan vähän : D
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Akromantella

• Sanahelinää
  • Aave
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #26 : Marraskuu 08, 2009, 10:53:57 »
Luulen että muistutan eniten Lupinia, koska Lupin on ainoa "asiallinen".
Ei Villisilmä; näen enemmänkin kaikissa jotain hyvää kuin jotain pahaa. Ei Orave, ei Pimento, ei Kalkaros (en ole yhtä ovela, en läheskään), enkä uskoisi olevani Lockhartkaan.
Vaikka testin mukaan olen kyllä Lockhart. :) Mutta minusta tuntuu etten ole niin itserakas. Ja olen (mielestäni) suht. rehellinen, ainakin itselleni.
Mutta ovi on lukittu ja avain syvälle haudattu.

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #27 : Maaliskuu 21, 2010, 19:54:36 »
Olisin varmaankin Lupinin, Vauhkomielen ja Lockhartin risteytys:) Lupinista löydän helposti muutaman oman luonteenpiirteeni: olen reilu, kannustava ja tasapuolinen muita kohtaan ja olen saanut kiitosta erittäin kiinnostavista esitelmistä koulussa (ja Lupinin tunnithan olivat kiinnostavia). Lockhartia en muistuta ollenkaan jos miettii hänen pelkuruuttaan, toisilta kunnian varastamista ja muuta tuollaista, mutta sinänsä muistutan Lockhartia, koska pidän omista kuvistani :), jonkinlaisesta hohdokkuudesta elämässä yms. Vauhkomieli taas muistuttaa minua siinä, että pidän toiminnasta (esim. jos eläisin HP-maailmassa, osallistuisin varmasti Feeniksin Killan toimintaan, vakoojatehtäviin, sotaan (rauhan vuoksi) yms.)
Singing In The Rain Shower

Anskuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Maaliskuu 22, 2010, 09:33:09 »
Olisin Lupin!!!

Miksi???

Tässä syyt:
~ Minussa ja Lupinissa on jotain samaa
~ Pidän Lupinin opetustyylistä
~ Lupin ymmärtää lapsia
~ Lupin kannustaa kaikkia
~ Lupin ymmärtää
~ Lupin on ihana PVS-opettaja

Haluan siis olla LUPIN!!!!!!

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #29 : Maaliskuu 26, 2010, 00:02:39 »
Ennen sain testin tulokseksi Pimento, mutta tänään tuli Kalkaros. Uskon tuloksen olevan lähimpänä totuutta.

Kalkaros on yksi viisaimmista ja taitavimmista opettajista. Hänellä on myös intohimoa ja oli ylivoimaisesti PVS-opettajista taidokkain. Pimento ei opettanut paljon mitään (mutta jaan hänen käsityksensä teorian tärkeydestä... silloin kun se tulee jästiaineisiin), Lupin oli ihan hyvä, mutta ei opettanut muista kuin taikaotuksista jotka eivät periaatteessa kunnolla oikein kuuluneet aiheeseen, Orave oli luultavasti tarpeeksi hyvä opettaja, Lockhart turhake ja Barty Jr. mainio opettaja.

Barty Jr. esitti kuitenkin räyhäävää ja remuavaa Vauhkomieltä josta syystä en pitänyt hänestä niin paljon. Kalkaros omistaa myös kyvyn hiljentää melskaavat oppilaat ja herättää näissä pelkoa tai kunnioitusta. Hän on myös täydellisen perehtynyt opettamaansa aineeseen (hän on liemimestari) ja vaikuttaa yhdeltä kyvykkäimmistä opettajista.

On siis viisas valinta sanoa, että olisin eniten hänen kaltaisensa opettaja.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2010, 18:53:52 kirjoittanut Mortti »

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #30 : Toukokuu 03, 2010, 19:07:09 »
Ihan olotilan ja tunteen pohjalta Orave,koska minäkin pelkään tällä hetkellä monia asioita,mutta muuten kyllä Lupin,koska se on paras PVS-opettaja mielestäni syystä että hän on reilu,oikeidenmukainen,hauska ja hyvä opettaja.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #31 : Elokuu 06, 2010, 10:15:21 »
Tuon testin olen monesti tehnyt, ja aina on Lupin tullut.  Se natsaa aika täydellisesti, tosin mulla on samankaltaisuuksia Vauhkomieleenkin (Muuttaisin mielelläni Dracon hilleriksi, ja päässäni olen aika vainoharhainen, kuvittelen kaikenlaista). Kaikista mieluiten tosin olisin varmaan Vauhkomieli, saisi vauhkoilla niin paljon kun haluaa ja se taikasilmä ~
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #32 : Syyskuu 09, 2010, 15:59:04 »
Hmm... Vaikkaan että tätä vastausta on aika paljon, mutta olisin ehdottomasti Remus (Lupin). Hän on tarpeeksi rento (en osaisi opettaa tiukasti) ja oikaudenmukainen. Haluaisin että oppilaat pitävät minusta ja että siasin heidät oppimaan...

En ole orave koska en jää tossun alle.
En myöskään ole Lockhart koska en ole maine sorttia.
Vauhkomieli.. edhä jotain minua.. tempperamentissä siis...
Pimento=vastakohtani
Severus... ehkä kolmas vaihtoehto jos pitäisi lattaa järjestykseen... en kuitenkaan ole niin... Severus...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #33 : Syyskuu 10, 2010, 18:31:39 »
Olisin testin mukaan Remus lupin. Olen enimmäkseen kiltti kaikille (paitsi pojille). Kaverini on taas sitä mieltä, että olen Snivellus, kun pesen hiuksiani vain kerran viikossa. Ehkä minussa onkin jotain Ruikulia (kuten se että pahin pelkoni on nöyryytetyksi tuleminen...), mutta olen silti Lupin.

-Tassu
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2011, 18:34:03 kirjoittanut tassutöppönen »
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Toukokuu 22, 2011, 20:24:15 »
Olen aivan selvästi kalkarosXD
Seve on synkkä ja sarkastinen henkilö. Eli aika paljon samanlainen kuin minä. Paitsi mä sekoon jos saan pikkasenkin kahvia.. Opettajat on kieltäny multa kahvinXD

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Kesäkuu 02, 2011, 22:28:33 »
Kalkaros. Aivan selvästi. Seve on synkkä, viisas ja pelottava. Hän tietää mitä opettaa ja miten.
Koska hän on ollut tekemisissä pimeyden voimissa, hän tietää tasan tarkkaan mistä puhuu. Olen ulkonäöltäni ja luonteeltani samanlainen kuin severus.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #36 : Kesäkuu 02, 2011, 22:40:16 »
Testin mukaan Lupin, ja olenhan minä vähän sellainen kiltimmän ja avuliaan puoleinen henkilö. Löytyy minusta myös Vauhkomielen vainoharhaisuutta, jos kuulisitte ajatukseni....:P ("TÄÄ ON HITLERIN SYYTÄ! Se vainoaa mua!")
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #37 : Kesäkuu 03, 2011, 16:45:02 »

Kyllä varmaan haluaisin olla professori Lupin. Hänessä ei ole muuta huonoa, kuin se pieni varjopuoli että hän on ihmissusi. Kyllä varmaan sen ongelman kanssa ihan hyvin selviäisi loppujen lopuksi

Hänen opettamisensa ainakin on parasta mitä Tylypahkassa on pimeydenvoimilta suojautumissa ollut. Hän auttoi niitä jotka sitä tarvitsivat ja piti tunnit mielenkiintoisina kaikille.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #38 : Kesäkuu 03, 2011, 18:47:31 »
Remus Lupin.
Yksi lempihenkilöistäni, oikeastaan olen jo pitkään miettinyt kumpi on lempihenkilöni, Lupin vaiko Sirius. Mutta nyt itse asiaan. Lupinin kanssa on jotenkin kaikista helpoin samaistua. Lupin on kiltti ja ymmärtäväinen. Ja olen aina ajatellut että Lupin on mukava ja hauska tyyppi, joka olisi hienoa tuntea, jos tämä nyt oikeasti olisi olemassa. Testinkin tein kerran ja vastaukseksi tuli Lupin. Yksinkertaisesti vain pidän Lupinista, enkä osaa sovittaa itseäni keneksikään muuksi. En ole mahtaileva kuten Gilderoy Lockhart, en synkkä kuten Severus Kalkaros, enkä toki haluaisi Voldun naamaa takaraivooni kuten Oravella oli, enkä uskoakseni ole niin raivostuttava kuin Pimento oli.

Yksi jää vielä jäljelle, herra nimeltä Vauhkomieli. Oikea Vauhkomieli on todellakin hauska henkilö, mutta missään vaiheessa ei ole Alastor itse opettanut. En siis voi sanoa miten Alastor oppituntejaan pitäisi, tuskin tismalleen samalla tavalla kuin Barty Kyyry Junior. Joten en siis osaa tähän sanoa mitään. Minussa ja Vauhkomielessä on jotain samaa, mutten silti voi sanoa miten Vauhkomieli opettaisi. Joten tähän en oikeastaan osaa kommentoida.
Cadillac.

Poissa Chokola

• inkivesiliskoinvaasio
  • Vuotislainen
« Vastaus #39 : Kesäkuu 17, 2011, 11:24:49 »
Olisin luultavasti Remus Lupin. ä

En ole hirveän ilkeä niinkuin tuo meidän oma rakastamamme Severus Kalkaros. Olen enemmän lempeämpää tyyppiä. Muistutan muutenkin enemmän Lupinia. Ja Lupin on yksi lempihahmoistani Pottereissa ja tykkäsin hänen tavastaan opettaa. Mun mielestä muutenkin Lupin oli ainoa, joka oikeasti opetti jotain hyödyllistä.
xoxo, gossip girl

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 18, 2011, 22:24:00 »

Minä taisin eniten samaistua Lupiniin.

Lupin on mukava, kannustava ja hyväsydämminen velho. Lupin kuuluu lempihenkilöihini.
Minussa on paljon samoja piirteitä kuin Remuksessa. Olen ystävällinen ja en suosisi ketään erityisesti. Kaikki oppilaat ovat silmissäni tasa-arvoisia ja haluaisin opettajana opettaa kaikkia parhaani mukaan. Pidin myös siitä että Lupin on ihmissusi. Sillä itse olisin ihmissusi jos saisin valita. En tiedä miksi mutta tämä on salainen haaveeni:D

Lockhart on mielestäni surkein opettaja. Hän on itsekäs valehtelija josta ei yksinkertaisesti ole mihinkään. Lipevä huijari. Vihaan häntä sydämmeni pohjasta><

Oravessa ja minussa ei ole tippaakaan samoja piirteitä. En änkytä. Sönköttää saatan jos innostun puhumaan:D En ole pelokas enkä mielelläni jäisi tossun alle. Enkä kyllä pitäisi turbaania vaikka kirveellä pakotettaisiin. Olen luonteeltani riehakas, hauska, aina menossa kaikkialle ja olen useinmiten itsevarma:) Toisin kuin Orave.

Pimento. Vihaan tätä naista. Hän on inhottavan värikäs ja muka ystävällinen nainen joka saa niskakarvat pystyyn. Ja hän vihaa ihmisusia:( Kamala akka! Inhottaa ajatuskin><

Vauhkomieli. En väitä olevani selväjärkinen, mutta en ehkä ihan niin hullu kuin Alastor. Hän on tosin aurori ja tämä työkokemus on hyväksi opettajan virassa. Vauhkomieli on jollain tavalla pelottava mutta silti turvallinen henkilö. En löydä itsestäni samoja luonteenpiirteitä.

Kaikkien rakastama Kalkaros sitten viimeisenä:D En ole luonteeltani juurikaan samanlainen kuin hän. Tosin pukeudun mielelläni mustaan. Itseasiassa pukeudun lähes aina mustaan:) Luonteeni ei vastaa hänen luonnettaan. Paitsi silloin kun olen pahalla päällä.
Olen yleisesti ottaen iloinen velho mutta samalla olen hieman epävarma, surullinen ja pettynyt elämääni ja tekemiini valintoihin. Salaan nämä tunteet usein rällästämällä miten haluan tai en näytä tunteitani ja kieltäydyn ärhäkästi niistä puhumisen. Jos minulle on tehty väärin, tekijä saa usein tuntea sen nahoissaan.
Että ehkä pieniä samankaltaisuuksia Severuksen kanssa on, mutta hiuksen hienoja.

Poissa Acone

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Elokuu 15, 2011, 10:40:34 »
Itse olisin ehdottomasti Remus Lupin. Pidän hänen tavastaan opettaa ja löydän hänestä samoja luonteenpiirteitä kuin itsestäni. Minun on ainakin helppo samaistua häneen, ystävällinen, kohtelia ja viisas. Remus on myös lempihahmoni, joten valitsen hänet. Testin mukaankin olin Remus Lupin. Onneksi...

Pimento en haluaisi olla missään nimessä. Niin ärsyttävä luonne ja kaikki muukin on hänessä ärsyttävää. Pimento on jotenkin yököttävä hahmo, inhoan häntä. Ja vielä kun hän kiduttaa oppilaita ja luulee olevansa kaikkien keskipisteenä. Ärsyttävä kerta kaikkiaan...
Oletteko koskaan ajatelleet, kuinka vanha Voldemort oikeastaan on, Voldemort syntyi nimittäin 31. joulukuuta 1926...

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #42 : Maaliskuu 01, 2012, 14:35:49 »
Olisin Lupin. Kuten Lupinkin olen rauhallinen ja tykkään lukemisesta. Pidän hänestä ja hänen tavasta opettaa muutenkin. Hän on kiltti, reilu ja sellaista. Ja suklaa auttaa kaikkeen. *ulvoo kuuta* Toinen syy siihen että olisin Lupin on se, että en voisi olla kukaan muukaan.

En voisi olla Voldemortin puolelle menevä pelkuri kuten Orave. Lockhart aiheuttaa inhoreaktion jo pelkästään olemassa olollaan. Suhtautuminen kuuluisuuteen on enemmän Harry tyyliä kuin Lockhart. En ikinä haluaisi olla kuuluisa. Enkä varsinkaan voisi varastaa muiden kunniaa päästäkseni kuuluisaksi. En myöskään voisi olla kuolonsyöjä tai vaikka ajateltaisiin LP:n PVS:n opettajan olleen Vauhkomieli niin ei. En ole lainkaan niin vauhko kuin Alastor. Pimento taas on julma, sadistinen ja aina omaa etuaan ajava akka. Enkä voisi pukeutua niin pinkkiin. Ja se ei tykkää lapsista ja musta lapset on ihan kivoja. Kalkarosmainen en myöskään koe olevani. En tykkää syrjiä jotain tiettyä ryhmää, kuten Severus tekee. Enkä edelleenkään voisi olla kuolonsyöjä, joten Carrow on myös pois suljettu vaihtoehto.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #43 : Maaliskuu 06, 2012, 11:55:08 »
En todellakaan olisi Orave, en ole koskaan tykännyt siitä. Kun näin ekaa kertaa viisasten kiven, teki mieli todellakin rikkoa televisioruutu kun vihasin Oravea (siinä lopussa ainakin) :D

Mut luulen et voisin olla ehkä Lupin. Se vaikuttaa tosi mukavalta ja ystävälliselta :)
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #44 : Maaliskuu 24, 2012, 18:05:30 »
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Itse olisin testin perusteella, ja ilman testiä Villisilmä Vauhkomieli.
Hieman erilainen, ei ehkä niin tervejärkinen, hiemankin uhoa minua kohtaan niin muutut hilleriksi.
Samastun häneen melko hyvin. ''Oletko kuolonsyöjä?'' on melko normaali kysymys minulta.

Lockhartissa ja minussa ei ole mitään muuta yhteistä, kuin se, että minä pidän olla huomion keskipiste. En ole kuitenkaan koko ajan katsomassa itseäni peilistä ja jakamassa nimikirjoituksia. Lockhart on itsekäs pelkuri, joka ei osannut opettaa sitten pätkääkään.

Pimento hyr... Kylmät väreet menevät selkää pitkin. Me kaksi olemme niin erilaisia, kuin olla ja saattaa. Minä en pukeudu pinkkiin ja näytä sammakolta (toivottavasti), en kimitä tai kiduta oppilaita siten, että heidän pitää kirjoittaa ''en saa valehdella.''

Oravesta ja minusta ette tule löytämään mitään yhteistä. En änkytä, enkä missään tapauksessa ottaisi Voldemortia takaraivooni ja piilottaisi tätä turbaanin alle.

Lupin on hyvä, rauhallinen ja kärsivällinen opettaja, ehkä hieman liian kärsivällinen. Itse olen aina miettinyt, että minusta ei tulisi opettajaa, koska kärsivällisyyteni loppuisi samantien.

Severus olisi Vauhkomielen jälkeen tuleva vaihtoehto, mutta en kylläkään suosisi muita oppilaita samalla lailla, kuin Severus.
Hey! You just lost The Game.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #45 : Huhtikuu 11, 2012, 13:46:10 »
Olisin luonteeltani jonkinlainen Kalkaroksen ja Lupinin yhdistelmä. En ehkä olisi ihan niin epäreilu kaikkia kohtaan kuin Kalkaros, mutta ainakin tunnilla mölisijöille olisin hyvin ilkeä (sillä inhoan itse hirveästi takarivin häiriköitä...). Hoitaisin kunnialla sen, että häiriköille langetetaan sopivan tiukka rangaistus, joka ei kuitenkaan olisi niin inhottava kuin Pimennolla. Olisin kuitenkin ystävällinen ja lauhkea opettaja silloin, jos/kun luokkani keskittyisi, joten siinä mielessä olisin Lupin. Olen myös melko kärsivällinen tiettyyn pisteeseen asti. Rangaistukseni saattaisivat muistuttaa Vauhkomielen rangaistuksia, joten voisin myös olla Vauhkomieli. :D Sopivasti sekouttakin löytyy... *köh*

Eli jonkinlainen Lupin-Kalkaros-Vauhkomieli -opettaja olisin.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Cadillac

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Heinäkuu 17, 2012, 12:11:34 »
Olisin Lupin, koska hän on reilu ja ymmärtäväinen, kaikin puolin hyvä ope. Pimento on liian tyhmä, Orave nössö, Lockhart paljon minua hyvännäköisempi, Vauhkomieli-Barty-Kyyry-Junior huono ope, Kalkaros on niin mahtava, että en voisi olla hän. Eli Lupin. Rowling on luonut yhden "normaalin" PVS-opettajan! 
Shit. What? Rollers. No. Yeah. Shit.

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #47 : Elokuu 20, 2012, 20:03:15 »
HP fanien testi kerto että olen Lupin.
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

willisilmä

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Elokuu 23, 2012, 16:28:33 »
Minä olisin ehdottomasti Villisilmä, koska olen aina tykännyt hänestä.

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #49 : Elokuu 26, 2012, 20:30:00 »
Olisin varmaan jonkinnäköinen Lupinn ja Snapen yhdistelmä, maustettuna ripauksella Vauhkomielen hulluutta. Todennäköisesti olisin suhteellisen reilu ja toiminnallinen opettaja, Lupinin tapaan, keskittyisin siis enemmän käytännönharjoituksiin pelkän teorian sijaan. Snapea minussa olisi siinä, etten voi sietää meluajia, ja saattaisin vähän törkeästikin käskeä takapenkin -ja miksei etupenkkienkin- säheltäjiä tukkimaan suunsa. Haluaisin, että minulla olisi sama taito pitää luokka kurissa tunnilla suurinpiirteen pelkällä katseella - joskaan tällaista taitoa minulla ei ole..

Vauhkomielikin jollain tavalla viehättää, tosin ei tiedä tarkkaan, millainen aito Villisilmä olisi ollut. Huijari oli ainakin melko hyvä kontrolloimaan luokkaansa, ja pitämään mielenkiinnon yllä. Ja luovaa hulluutta on aina hyvä olla.. Lisäksi Vauhkomielen rangaistustapa Dracoa kohtaan oli aika ihana, mutta ehkä kuitenkin omaan makuuni vähäsen törkeä ^^

Pimmento en tahtoisi ikimaailmassa olla, julma akka (ja en voi sietää pinkkiä väriä).. Jos unohdetaan ilkeys, en tahtoisi olla niitä opettajia, jotka pistävät luokkansa vain lukemaan teoriaa sivu toisensa perään, ja koska itse pidän juuri toiminnantäyteisistä tunneista, en koe olevani Pimmento millään tavalla.
Oraven tunneista ei kai kerrottu mitään ihmeempää, mutta en haluaisi hänkään olla, pelkäsi vissiin vähän kaikkea (ja sitten on tietysti koko Voldemort takaraivossani-juttu), mutta minulla on hänestä vähän sellainen tavis-opettajan kuva, joka ei mitään ihmeempää tee: tylsää.
Lockhart.. Mistä aloittaisi? En voi sietää hepun itsekeskeisyyttä, enkä tosiaankaan haluaisi olla hänen kaltaisensa opettaja, epäpätevä ja huijari..
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #50 : Elokuu 30, 2012, 10:54:16 »
Itse olisin Lupin. Eikä sitä olisi edes vaikea valita. Se on varma valinta siis.

Niinkuin joku tuolla jo mainitsikin Orave on paha (tai en usko että se on sinänsään paha... "astui vaan väärän olennon eteen" Voldemortin.) Uskon että Orave on hyvä velho, mutta kun Voldemort tuli hänen tielleen hän alkoi havittelemaan kunniaa Voldemortin kautta.. Ehkäpä Voldemort pakotti hänet sijais ruumiikseen (vai miten Voldemort nyt sitten astuikaan Oraven kehoon)

Vauhkomieli Oli jotenkin pelottava (tosin lopussahan kävikin ilmi, että häntä esitti Junior Kyyry) Joten on vaikea sanoa millainen oikea Vaukomieli olisi opettajana.

Pimento taas tuntui suosivan sellaisia jotka olivat hänen kerhossaan ja piinasi Harryä erityisesti.

Lochart oli liian ylimielinen ja ei loppujen lopuksi osannut mitään. Hän vain otti muitten velhojen ja noitien uroteot omalle kontolleen ja leveili "uroteoistaan"

Severus joka oli jossain vaiheessa tuuraamassa PVS: opettajaa. Suosi enemmän omaa tupaansa. Tosin en tiedä olisiko toisin jos Harryn ja Severuksen välit olisivat olleet paremmat.

Lupin taas on/oli tasapuolinen kaikille. Vaikka kyseessä olisikin hänen inhokkitupansa hän kohteli kaikkia tasa-arvoisina. Siispä minä olisin Lupin. Koska en haluaisi suosia jotain tiettyä tupaa/ oppilasta.

Lupin opetti myös milestäni käytännön asioita paremmin kuin muut.
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #51 : Elokuu 30, 2012, 12:41:13 »
Olisin - kuten epäilinkin - sen testin (joka oli topicin alussa linkitetty) mukaan Lupin ^^
The best way to spend time is to have an adventure.

Poissa kuutamosusi

• Vuotislainen
« Vastaus #52 : Elokuu 31, 2012, 21:57:11 »
Ai kuka PVS-ope olisin??

No Remus tietenkin!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥<3<3<33<3<3<3333333

Remus on sellainen ihana. Se on söpö, ja se on semmonen rauhallinen, ihana♥
ihanaihanaihanaihanaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<33333

Vähän kun mä :33
Ja muutenkin, no se on vaa niin ihana. ♥♥

Ja Orave, se on paha, ja semmone än-än-änkyttäjä.
Pimento on semmone inhottava ku*ipää :OOO
Vauhkomielestä en oikeen pidä (siis vale) kun se on semmone aika oksettava :PP
Ja Severus... no se on semmone rasvaletti ruikuli :DDD Ja ku se tykkää vaa luihusist ://  :DDD

Joo, no tietysti Remus! Remus...Remus... Varma valintani on Remus Lupin ♥♥♥

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
« Vastaus #53 : Joulukuu 15, 2012, 19:45:29 »
Testin mukaan olisin Vauhkomieli. Mutta ehkä mielummin Lupin. Jompikumpi. Ne on hyviä ihmisiä.
Kaikki on mahdollista.

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #54 : Joulukuu 15, 2012, 20:14:13 »
Testi sanoo että Vauhkomieli täällä :) Eipä siinä, hyvä tyyppi ja osaa asiansa. Ja ainakin kaverini voivat kertoa, että sitä huulluuttakin minusta löytyy... Ja alituinen valppaus! Tykkään Vauhkomielen luonteesta. Ja hahmo on tosi hyvä, ehdottomasti yksi Liekehtivän Pikarin parhaimmista hahmoista. Ja kyllä muuttaisin ainakin kiusaajia hilleriksi tai sit en...
Mutta voisin olla myös Lupin. Asiantunteva opettaja, reilu kaikkia kohtaan ja suklaa auttaa aina :)

Muihinkin löytyy yhtäläisyyksiä: Pinkki on ihana väri <3 Enkä ole aikeissa jättää Tylypahkaa. Täällä olen ja täällä pysyn.
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #55 : Joulukuu 16, 2012, 01:13:00 »
Snape
Snape
Severus Snape.

Olen hiukan tämmöinen ruikuli, joka hoitaa hommansa mutta josta ihmiset saavat helposti vääränlaisen kuvan. Olen epäsosiaalisuuteen taipuvainen ja välillä tuntuu siltä, ettei kukaan kuuntele tai ymmärrä.
Tuo oli vähän turhan kärjistettyä, mutta eipä se nyt haittaa. Luihuiset ovat tietysti ylivertaisia, mutta en sanoisi, että suosin heitä. Enhän suosi? (kymmenen pistettä pois rohkelikolta, Potter ei pitänyt tarpeeksi hyvin puoliaan. Luihuiselle kaksikymmentä pistettä erinomaisesta käytöksestä, Potter ansaitsikin turpaansa.)

Lupiniakin minussa voisi olla... Suklaan avulla läpi elämän, ja osan olla lempeä ja ystävällinen niin halutessani.

Orave on säälittävä, minä en ikinä alentaisi itseäni toisen henkilön "koiraksi". Ja Pimento... Hyi mikä ämmä :c Jos inhoan jotakin, sanon sen kyllä ääneen enkä mielistele ja puukota sitten selkään, se on ala-arvoista.

Lockhart on symppis mutta ärsyttävä ja ylpeä sellainen... Juuri, en ikinä ottaisi kunniaa jonkun toisen teoista >< Kyllä kunnianhimoisena luihuisena tiedän, miten säälittävää on, jos ei itse saa aikaan mitään ja sitten pitää varastaa muilta sitä kunnioitusta...

Ja vauhkomieli :) Pidän hahmosta kovasti, ja minussa voisi olla hiukan tuota vainoharhaisuutta ja hillerihommatkin tuntuvat omalta ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 09:07:06 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #56 : Tammikuu 20, 2013, 00:40:46 »
Lupininhan tuosta testistä sain ja sitä olin myös itse ajatellut.
Sellainen opettaja, joka pitää kaikkia tasavertaisena ja auttaa niitä, jotka tarvitsevat apua. Kärsivällinen ja ei ehkä mikään suurin kurinpitäjä, mutta jos opettaa hyvin ja kiinnostavasti niin oppilaat käyttäytyvät ihan hyvin.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #57 : Lokakuu 28, 2014, 17:45:10 »
Omasta mielestäni olisi Remus Lupin, haluasin olla Remus Lupin ja testin mukaan olisin yllätys yllätys Remus Lupin.
Siksi, että Lupin oli järkevä ja ystävällinen opettaja, joka ei suosinut ketään. Oppitunnit vaikuttivat myös kiinnostavilta ja fiksuilta.
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #58 : Toukokuu 10, 2015, 18:17:25 »
Olisin luultavasti Remus Lupin. ä

En ole hirveän ilkeä niinkuin tuo meidän oma rakastamamme Severus Kalkaros. Olen enemmän lempeämpää tyyppiä. Muistutan muutenkin enemmän Lupinia. Ja Lupin on yksi lempihahmoistani Pottereissa ja tykkäsin hänen tavastaan opetaa.

Sama mulla, olen leppoisampaa tyyppiä
kuin pidetty ja puhuttu Severus Kalkaros.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Juomamestari

• Warden of the East
  • Vuotislainen
« Vastaus #59 : Kesäkuu 14, 2015, 10:48:53 »
Varmaan Severus koska hän on lempihahmoni Pottereissa. Myös Remus Lupin ja Vauhkomieli ovat hyviä vaikkakin Kalkaros on parempi. Kalkaros on sopivan ankara ja lisäksi hyvin älykäs ja ammattitaitoinen. Lupin taas on sellainen mukava ja myös älykäs. Vauhkomieli on vähän sellainen sopivan synkkä.
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge."

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #60 : Kesäkuu 24, 2015, 13:33:36 »
Ei tarvinnut pitkäänkään miettiä, yksi ehdottomasti lempihahmoistani kun kuitenkin löytyy PVS-listalta. Eli tietenkin Lupin.
(Lähes) aina rauhallinen ja järkevä, muttei mikään tylsä Kuutamo olisi siis valintani ♥
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Huhtikuu 09, 2016, 11:35:57 »
Yritin tehdä testin totuudenmukaisesti, ja sain Vauhkomielen. Ennen halusin aina olla hyvä (mutta en ollut) ja vastasin testiin tahallaan niin että siitä tuli Lupin. Mutta nyt tein sen kunnolla, ja olen oikeastaan aika varma että se on aina ollut se. Olen vainoharhainen ja valpas ja saan jotain katkeroitunutta mielihyvää kun kuvittelen pomputtavani jotain ääliötä hillerinä pitkin koulua. Pystyisin myös kuvittelemaan ammatikseni aurorin, osaan piiloutua hyvin, olen vikkelä ja kykenen tekemään johtopäätöksiä (ja taas onnistuin offata koko topan).
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.