Kirjoittaja Aihe: Alkaako Potter kyllästyttää? vol. 2  (Luettu 26492 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa nipsu

• juoksee aarteen perässä.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Alkaako Potter kyllästyttää? vol. 2
« Vastaus #50 : Lokakuu 15, 2009, 16:50:04 »
Nyt oon siinä vaiheessa, että lue neljättä kertaa KV:tä. :) Ja eikä oikein kiinnosta, mutta aloin lukemaan ja päätin: Luen joka ikisen lauseen, koska mulla on semmonen tapa että jos on joku semmonen kohta kirjassa, jossa jankataan samaa asiaa ja ei edetä. (jos nyt ymmärrätte), minua kyllästyttää ja hyppään esim. 5 riviä alaspäin.. niin tein semmosen sopimuksen kirjan kanssa, että luen joka ikisen sanankin. :D
Minä en ikinä pakottaisi itseäni lukemaan mitään, koska siinä se into juuri lopahtaa D: Luen sen mitä jaksan ja hypin välillä pitkien selostuksien yli ja pidän sitä ihan järkevänä, koska kirja vain jää minulla lojumaan lattialle, parin viikon päästä nostan sen siitä ja vien hyllyyn, vieläkin kirjanmerkki siinä tylsässä kohdassa, jota koitin lukea pakolla.
tuo on ihan totta :D:D mutta tällä kertaa päätin vain noin. :) tahtoisin muuten lukea Azkabanin vangin uudelleen , mutta en jaksa käydä kirjastossa :D ku tulee laskua kun en kuitenkaan muista palauttaa. salaisuuksien kammio ja viisasten kivi ois kans ihan kiva lukee:)) pitäsköhä lähtee kattomaan vaikka viisasten kivee ? :D elokuvana. ;))

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #51 : Marraskuu 11, 2009, 18:35:08 »
Minua ei ole ainakaan vielä tämä Potter kyllästyttää. Kirjoja jaksan lukea ja elokuvia katsoa (aina kun ehdin). Lehdistä jaksan lukea ja kerätä kaikki Potteriin liittyvät asiat ja jaksan selata Potter-aiheisia sivustoja läpi. Kyllästymisen merkkejä minussa - ei ole. Potter ei kuitenkaan ole koko elämäni, ja pieni "väliaika" toimii ainakin minulla: näin en kuluta Potter-innostustani puhki, ja jaksan innostua aiheesta aina uudestaan ja uudestaan.

Aihe kuin aihe, siihen voi kyllästyä. Potterkin siis kuuluu tähän kategoriaan, tämä on karu totuus. Kyllästyminen asioihin on kuitenkin niin yksilöllistä, ettei siihen Potterin pojankaan taiat auta.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 16:34:11 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Qwaida

• Vuotislainen
« Vastaus #52 : Marraskuu 24, 2009, 02:12:57 »
Jos nyt aivan rehellisiä ollaan, niin kyllä alkaa. Kirjat on tullut luettua niin tuhat kertaa ja leffat katsottua teattereissa ja dvd:ltä lukemattomat kerrat ja ei oikein ole enää mitä odottaa. Mistään muusta Potter-krääsästä kirjojen ja elokuvien ohella en ole koskaan erityisemmin ollut kiinnostunut ja nyt kun ei ole enää juurikaan mitään mitä odottaa (elokuvat... plääh), niin alkaa innostus mennä. Sitä paitsi muut lukemani kirjat ovat tässä kymmenen vuoden aikana muuttuneet sen verran radikaalisti (aloitin Pottereiden lukemisen 5-vuotiaana, nyt 15...), että jotenkin miellän ne Potteritkin sinne varhaisempaan vaiheeseen. Tietenkin ne saavat vielä ainakin toistaiseksi olla kirjahyllyssä, mutta pitää varmaan sitäkin alkaa miettimään, kun ne vievät käytettävää tilaa niin tavattomasti. Ja nyt olisi vielä remonttikin juuri kohdillaan, niin... No joo.

Kyse ei siis ole siitä, ettenkö haluaisi vielä joskus lukaista sarjan kerran tai pari läpi, kahlata tietoa siitä, mikä Ernie Macmillanin suojelius olisi ja ainakin kertaalleen pitää leffamaratonin. Se ei vain tuota enää samanlaista syttymistä ja intoa kuin nuorempana. En ole enää fani. Olen vain lukija, joka pitää kirjasta. (Mutta Vuotiksesta en luovu! :)) Ehkä annan vielä kirjojen olla hyllyssä toiset kymmenen vuotta, mutta katsotaan sitten. Ne ovat ihan hyviä kirjoja.
Mitä korkeammalle hyppäät, sitä korkeammalta putoat.

Poissa Moonlight

• Opettaja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SunThestral3321
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #53 : Marraskuu 26, 2009, 22:29:30 »
En usko että kyllästyn Pottereihin koskaan kokonaan niin että ne siirtyvät pois kirjahyllystäni. Aina ne ovat olleet kirjojen kunniapaikalla kaikki sievästi vieretysten ja kovan valvonnan alla. ;) On toki hiljaisia kausia jolloin en koske kirjoihin piiitkään aikaan, mutta kuitenkin joskus avaan kirjan ja selailen mielikohtiini. Joskus aloitan kirjan perusteellisen lukemisen, joskus koko sarjan. Olen luonut todella vahvan mielikuvan siitä, että tuleville lapsilleni ja lapsenlapsilleni olen lukemassa Pottreita ja uskon että ne pysyvät yhtä tärkeinä ja mieleenpainuvina kirjoina pitkään ihmiskunnan historiassa kuin monet muut vanhat klassikkokirjat jotka meidän vanhemmiltamme ja isovanhemmiltamme olemme kuulleet. :)
Elokuvat taas.. Ne ovat aivan eri arvossa kuin kirjat ja tässä tapauksessa kirjat ovat parempia kuin elokuvat. Vaikka nekään eivät kunniapaikaltaan ole vielä poistuneet, mutta tiedä sitten tulevaisuuden blu-ray ym. juttuja.

Joka tapauksessa Potter tulee olemaan mielessäni, sydämessäni ja elämässäni aina, kunnes kuolema meidän erottaa. (ja riippuu miten senkin uskoo, ehkei sekään.)
"Kaiken tämän jälkeen?"
"Aina", Kalkaros sanoi.

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #54 : Huhtikuu 11, 2010, 17:57:52 »
Yksinkertainen vastaus:EI

Nyt on tullut taas sellainen "hiljainen kausi" En enää oikein lue ja katso. Mutta kyllä joskus tulee mieleen etttä se voisi olla hiukkasen tylsä. mutta vastaus on silti vieläkin ei.

Poissa Sugar

• sininen välähdys tähtien keskellä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #55 : Huhtikuu 11, 2010, 18:01:15 »
En usko kunnolla "kyllästyväni", koska haluan edelleen tehdä kaikkia teorioita, anagrammeja, ficcejä, pohdintoja yms. vaikka kirjasarja onkin jo loppunut ja suurin osa salaisuuksista jo selvitetty. Mutta esimerkiksi seitsemättä kirjaa en jaksa lukea uudestaan. Aiemmin luin sen ekan kerran suurella mielenkiinnolla, koska en tiennyt, mitä tuleman piti. Nyt en kuitenkaan esimerkiksi jaksaisi alkaa lukea sitä uudestaan (ja nyt muistin että oho mähän alotin sen lukemisen uudestaan tänään aamulla, jassoo) ainakaan niin innoissani, koska tietäisin kuitenkin mitä siinä tapahtuu ja kuka kuolee ja kuka selviää ja kuka menee naimisiin kenenkin kanssa yms. Taisinkin jossain jo sanoa, että en oikeastaan tainnut lukea sitä kirjaa lukemisen takia, vaan sen juonen takia. Halusin tietää vaan, että mitä seuraavaksi tapahtuu - en lukenut kirjaa sen "kirjan" takia.

No osaanko vai osaanko selittää hyvin? Nyt yritän kuitenkin lukea kirjan ihan vaan sen takia, että okei se sattuu olemaan kirja okei, luen sen sitten. No osasinko vai osasinko tämänkin selittää? :d
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on

Poissa Gustaa

• George Washington
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Me Gusta(a).
    • Paper Cuts
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #56 : Huhtikuu 11, 2010, 20:00:31 »
En ole koskaan ollut mikään suuri Potterfani, että en tiedä voiko sanoa että kyllästyttää, olen vaan jättänyt HP:eiden lukemisen ja katsomisen. Oikeastaan lopetin ne heti seiskakirjan luettuani. Tässä pari kuukautta sitten yritin lukea kirjoja uudestaan, mutta ei vain jaksanut. Vaikka joskus ne olivat mielestäni yksi parhaimmista kirjasarjoista, nyt eivät enää edes keskenkertaisia. Nyt kun yritti lukea, niin ajatteli liikaa kaikkea (mitä ei fantasiakirjojen kanssa pahemmin kannata tehdä) ja mieleen tuli vain että "kauheaa sontaa, eihän tätä jaksa lukea". Elokuvat saatan joskus ostaa DVD:lle, jos tulee halpana vastaan, ihan vaan mielenkiinnosta että olisivatko ne yhtään parempia mukaelmia kirjoista kuin Azkabanin vanki, Liekehtivä Pikari ja Feeniksin kilta.

Liigua

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Huhtikuu 18, 2010, 11:50:24 »
En sanoisi, että Potterit alkavat kyllästyttää, mutta kyllä minullakin niitä (pitkiäkin) hiljaisia kausia on. Välillä saattaa mennä puoli vuottakin, etten oikein lue Pottereita enkä katso elokuvia. Sitten taas yhtäkkiä kipinä taas syttyy, ja ahmin kirjat tosi lyhyessä ajassa. En minä jaksaisi vuodesta toiseen koko ajan Pottereita lukea, mutta juuri nuo hiljaisemmat kaudet sitten takaavat sen, että Pottereiden lukeminen on miellyttävää tauon jälkeen.

Ja yhä edelleen, miljoonien lukukertojen jälkeen, löydän joskus kirjoista asioita, joita en ole aiemmin osannut yhdistää oikeisiin paikkoihin tms. Uskon, että se on suuri tekijä siinä, etteivät Potterit jaksa kyllästyttää vieläkään.

hhenna

• Ankeuttaja
« Vastaus #58 : Huhtikuu 18, 2010, 15:44:10 »
Ei ala kyllästyttää, ihme kyllä, koska luen kirjoja lähes joka päivä ja kun toinen loppuu, toinen kirja alkaa. Tässä syy taitaa olla se, että en ahmi kirjoja nopeasti tai lue niitä hutasten, vaan luen rauhassa, hartaasti ja hitaasti :D Sitten kun kaikki seitsemän kirjaa on tullut luettua, on kokeita joihin täytyy lukea enemmän tai muita koulutöitä :D Niiden jälkeen katson joka leffat kaikessa rauhassa ja sitten tulee se pienen pieni tauko ja alotan kirjat uudestaan. Koneella kuitenkin muualla en olekkaan kun pyörimässä Potter sivuilla. :D
Innostus ei ole koskaan sen jälkeen kunnolla hiipunut, kun se sai alkunsa. Päivinä jolloin olen ihan vain kotona, ei minulle todellakaan tylsää tule, sillä juuri niinä päivinä tuppaa minulle tulemaan suurin Potter villitys sisälläni kuin ikinä arkisin ja katson suunnilleen kaikki leffat ja nautiskelen yhden kirjan, jonka lukemista jatkaisin vaikka seuraavaan aamuun, jos loppua siitä ei päivässä synny. :D

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #59 : Huhtikuu 18, 2010, 19:53:27 »
En sanoisi, että Potterit alkavat kyllästyttää, mutta kyllä minullakin niitä (pitkiäkin) hiljaisia kausia on. Välillä saattaa mennä puoli vuottakin, etten oikein lue Pottereita enkä katso elokuvia. Sitten taas yhtäkkiä kipinä taas syttyy, ja ahmin kirjat tosi lyhyessä ajassa. En minä jaksaisi vuodesta toiseen koko ajan Pottereita lukea, mutta juuri nuo hiljaisemmat kaudet sitten takaavat sen, että Pottereiden lukeminen on miellyttävää tauon jälkeen.

Ja yhä edelleen, miljoonien lukukertojen jälkeen, löydän joskus kirjoista asioita, joita en ole aiemmin osannut yhdistää oikeisiin paikkoihin tms. Uskon, että se on suuri tekijä siinä, etteivät Potterit jaksa kyllästyttää vieläkään.

Osasit pukea ajatukseni sanoiksi. (:

Eivät ne Potterit siis varsinaisesti kyllästytä, mutta taukoa on joskus pakko pitää, muuten menee lukemisen ilo. Ja uusia asioita: niitä löytää joka kerralla.
Who knows which is which and who is who

Poissa Rasta

• Ennustaja-akka
  • Vuotislainen
  • Got a smile on my face, but I'm recking the place
« Vastaus #60 : Huhtikuu 18, 2010, 20:18:50 »
Lainaus
n sanoisi, että Potterit alkavat kyllästyttää, mutta kyllä minullakin niitä (pitkiäkin) hiljaisia kausia on. Välillä saattaa mennä puoli vuottakin, etten oikein lue Pottereita enkä katso elokuvia. Sitten taas yhtäkkiä kipinä taas syttyy, ja ahmin kirjat tosi lyhyessä ajassa. En minä jaksaisi vuodesta toiseen koko ajan Pottereita lukea, mutta juuri nuo hiljaisemmat kaudet sitten takaavat sen, että Pottereiden lukeminen on miellyttävää tauon jälkeen.

Nimenomaan! Sama juttu, mutta itse en tauon jälkeen ue pelkästään kirjoja vaan kahlaan monta tuntia nettisivuja ja keskusteluja ja elokuvat katselen erityisen tarkalla silmällä ja tungen nokkaani ihan joka paikkaan missä Potter mainitaan. ^^
Itseäni ehkä huolettaa enemmän se että kun itse fanina aikoo jatkaa hautaan asti, niin muut jotka ovat olleet alusta asti fanittamassa  antavat kiinnostuksensa rauhoittua ja kasvavat kirjoista yli. Sitten  tulee uusi porukka Potter-ihkuttajia jotka olivat ensimmäisten kirjojen ilmestyessä vasta syntymässä. Sitten itse on ainoana vanhuksena näiden nuorten joukossa, joille Potter luultavasti on vain ohi menevä juttu.
Sitten tietenkin että Potterit unohdetaan kokonaan. ;( Se olisi sydäntäsärkevää...

Mutta näiden viestien perusteella näin ei tule käymään. ^^
Myy, miten sinä pääsit sisään?? -Muumipeikko
Ovesta, tollo! -Pikku Myy
Ovesta??! -Muumipeikko

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Huhtikuu 28, 2010, 19:50:41 »
En sanoisi, että Potterit alkavat kyllästyttää, mutta kyllä minullakin niitä (pitkiäkin) hiljaisia kausia on. Välillä saattaa mennä puoli vuottakin, etten oikein lue Pottereita enkä katso elokuvia. Sitten taas yhtäkkiä kipinä taas syttyy, ja ahmin kirjat tosi lyhyessä ajassa.
Samaa mieltä. On noita hiljaisia kausia, mutta minulla ne on lyhyitä. Kipinä syttyy ja on taas aivan intona. Nykyään ei oikein niitä hiljaisia jaksoja ole, kun kirjoittaa tarinaa. Asiani on tuossa kuitenkin kiteyttetynä.

Rosecliff

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Huhtikuu 28, 2010, 21:09:10 »
Minuu Potterit ei voisi ikinä alkaa kyllästyttää. Vaikka olenkin lukenut ne monen monen monen monta kertaa, niin tulen kyllä vielä lukemaan monen monen monen monta kertaa. :D
En oikeastaan pelkääkään, että kyllästyisin, koska olisin varmasti jo kyllästynyt jos se olis mahdollista. Enhän kuitenkaan lue niitä kirjoja ihan jatkuvasti. Ja osasyynä sekin, että Pottereista ja Tolkienin kirjoista parempia tulee tuskin koskaan olemaan, niin mikään ei pääse sivuuttamaankaan Pottereita.
Oon itseasiassa vähän yllättynyt siitä, kuinka hauskoja ja hyviä Potterit edelleen on, vaikka tietääkin jo joka käänteen. Ja tosiaan kun on ihan täysillä juonessa mukana, niin unohtaa kokonaan, että tietää jo, mitä seuraavaksi tapahtuu. Melkein, kun joka lukukerta olisi uusi.

Poissa Emmalina

• Vuotislainen
  • Pottermore: CauldronChaser18511
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #63 : Toukokuu 13, 2010, 10:06:28 »
Eivät ala Potterit kyllästyttää ja hyvä niin. Omistamani kirjat olen useasti jo lukenut läpi ja luen niitä edelleenkin suurella mielenkiinnolla, vaikka tiedänkin, mitä niissä tapahtuu.

Toivon mukaan ne eivät ikinä alakaan kyllästyttää :)

Emil

• Ankeuttaja
« Vastaus #64 : Toukokuu 22, 2010, 17:03:35 »

Oon kattonu kaikki ilmestyneet  dvd;t (paitsi Puoliverisen prinssin, jonka haluun synttärilahjaksi!)
ja voin sanoo et ei kyllästytä, enkä usko että ainakaan
heti alkaa kyllästyttää.. 0_0

Ja kun on niin monta kirjaa ja Puoliverinen Prinssi ja Kuoleman varjeluksetkin kattomatta
niin saa nähdä, miten tässä käy.

Ja kun oon alkanu pitkästä aikaa penkoo kaapista, ne
nyt "ikivanhat" dvdt ja kirjat niin uutuuden viehätys on
myös palaillut..

Enkä oikein  usko, että tosi fani koskaan unohtaa kokonaan
Potterit, ja ei enää koskaan lukisi/kattosi vielä joskus..
Varmasti koittaa päivä, jolloin on joko niin tylsää tai muuten vaan
on pakko  avata kirja tai kattoo se dvd.. x_x`   
(tai molemmat)

tuulimari

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Toukokuu 29, 2010, 13:07:42 »
Joskus minulla on niitä hiljaisia hetkiä, kun en erityisemmin välitä pottereista, mutta muistan ne silti, eivät ne kyllästytä. Sitten alkaa taas into ja porhallan kaikki kirjat ja elokuvat läpi ja teen ties mitä taustatutkimuksia netissä ja väsään kaikkea pottersälää ohjeiden mukaan, teen testejä jne.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #66 : Kesäkuu 05, 2010, 18:17:04 »
Eipä ole Pottereita tullut pitkään aikaan luettua tai katsottua. Mutta sitäkin enemmän on tullut niihin liittyviä asioita pohdittua. Kaikenlaista oheispuuhaa on tullut siis tehtyä, varsinaista sarjaa kun ei ole vain jaksanut lukea/katsoa. Kesällä kuitenkin pidän Potter-maratonit, katson kaikki elokuvat ja luen kaikki kirjat. Nyt todellakin pakotan itseni lukemaan Viisasten kiven ja Salaisuuksien kammion lävitse!

Hiljaista siis sarjan itsensä puolesta on ollut jo pitkän aikaa, mutta oheispuuhan kanssa on into riittänyt ja tulee vastaisuudessakin riittämään. Vuotis on siinä mielessä hyvä keino pitää innostus Pottereissa yllä, tällä tulee pakostakin puuhailtua jotain pientä sen parissa. Potter itsessään ei siis kyllästytä, vaikka hiljaisia jaksoja on. Niiden tuttujen asioiden kertaaminen ei vain innosta aina - olen ensimmäiset kirjat lukenut lähemmäksi sata kertaa lävitse.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa peconen

• Kermakalja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixNight91
« Vastaus #67 : Lokakuu 05, 2010, 19:31:37 »
En ole kyllästynyt Pottereihin. Olen vain nyt hieman rauhallisempi niiden kanssa :) Vähän aikaa sitten luin uudestaan koko sarjan, mutta nyt luen Kuoleman Varjelusta englanniksi pieninä paloina. Kielitaitoni on nyt mitä on... -,-

''Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?''

- Albus Dumbledore

Poissa Tiiau

• Vuotislainen
« Vastaus #68 : Lokakuu 31, 2010, 21:02:39 »
Mieleni tekisi sanoa että ei. Ei se nyt kyllästytä, mutta Potter ei enää ole elämäni Alfa ja Omega, vaan pikemminkin siitä on tullut yksi muiden hyvien joukossa. Mutta kärkisijoilla keikkuu silti. En vain enää ihan hulluna fanita ja elämässäni on muutakin, kuten koulu ja musiikki.

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
« Vastaus #69 : Marraskuu 08, 2010, 18:53:05 »
Pottereiden viehätys on laskenut jo muutaman vuoden ajan hurjaa vauhtia, kuten on tehnyt monet muutkin kirjasarjat. Ne ovat loistavia itsessään, mutta intoa ei riitä enää tarttua ja lukea koko saagaa, elokuvien ilmestyminen ei enää jännitytä kuten ennen. Sarja siinä missä toinenkin. Mutta Potterit ovat antaneet minulle paljon ja toivon vielä joskus kirjoittavani fan fictionia aiheesta ja lukevani kaikki kirjat, mutta muuta en oikeastaan odota. Potter larppaus on ainakin jo taakse jäänyttä elämää.
Julien, you're slow-motion suicide.

Poissa Miss Zora

• Front row, baby
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #70 : Marraskuu 10, 2010, 19:04:59 »
Kun aloin lukemaan Pottereita noin vuonna 2005, niin olin aivan niiden hurmiossa. Nyt kun KV:kin on ollut ilmestyneenä jo kauan aikaa, olen välillä kääntynyt enemmän Twilightin puolelle. Mutta pohjimmiltani olen Potter-fani. Kirjoja jaksaa lukea uudelleen ja uudelleen monta kertaa, enkä mä ainakaan kyllästy niihin pitkään aikaan. Jokin niissä vetää vaan puoleensa. Elokuviin kyllästyy helpommin.

//Affu, henkilökohtaisesti inhoan nykyään Twilightia. Välillä tykkäsin Twilightista, en enää.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2011, 16:01:26 kirjoittanut Miss Zora »
Well I'm not the kind of fool who's gonna sit and sing to you
About stars, girl

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #71 : Marraskuu 11, 2010, 20:59:12 »
Mullakin on ollut tosi pitkiä hiljaisia kausia ja olen usein silloin ajatellut, että kirjat ovat lapsellisia yms. Mutta aina kun on ilmestynyt uusi leffa tai kirja olen sukeltanut takaisn potterien maalimaan hujauksessa ja sitten taas pikku hiljaa alkanut lukeminen ja leffojen kattelu vähentyä. Tällä hetkellä luen noin 100 sivua päivässä (enemmänkin menisi jos vain ehtisin) ja olen ihan koukussa kirjoihin

Poissa Joku

• Vuotislainen
  • Pottermore: MarauderIce16727
« Vastaus #72 : Marraskuu 14, 2010, 02:19:55 »
Potter ei kyllästytä koskaan. :D Itse olen ainakin Potterholisti through and through. Nyt on kulunut aikalailla tasan 9 vuotta siitä kun ensimmäisen kerran Pottereihin koskin. (Herranen aika, ei todellakaan tunnu että siitä olisi niin kauan! Muistan sen vielä kuin eilisen.) Ja todellakin, faniksi luen itseni edelleen. Se oli silloin jotain niin suurta, että se on jäänyt pysyäkseen. En ehkä yhtä aktiivisesti enää fanita kuin joskus, tyyliin lue kirjoja koko ajan uudestaan tai kirjoita fikkejä, mutta silti. Eli minullakin on niitä hiljaisia kausia, joista jotkut ovat täällä jo puhuneet. Ja nehän ovat ihan ymmärrettäviä. Mutta niin kuin esimerkiksi tänään taas tuli suunnattomia fanituskohtauksia. :D Ja nykyään siinä on sekin, että Pottereilla on suunnaton nostalgia-arvo. Sitähän kasvoi niitä lukien! Joten Pottereilla tulee aina olemaan suuri paikka sydämessäni. Eivätkä ne kyllä koskaan voi alkaa kyllästyttää.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #73 : Marraskuu 14, 2010, 12:35:26 »
Ei enää. Silloin kun ficit nousivat elämäni tärkeimmiksi, Potterien "menetyksen" jälkeen, aloin huomata etteivät kirjat enää riittäneetkään. Nykyään ne ovat kuitenkin taas löytäneet tärkeimmän osansa luotani, vaikken enää niitä samalla tavalla pysty lukemaankaan.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #74 : Marraskuu 14, 2010, 12:59:44 »
Kun aloin lukemaan Pottereita noin vuonna 2005, niin olin aivan niiden hurmiossa. Nyt kun KV:kin on ollut ilmestyneenä jo kauan aikaa, olen välillä kääntynyt enemmän Twilightin puolelle. Mutta pohjimmiltani olen Potter-fani. Kirjoja jaksaa lukea uudelleen ja uudelleen monta kertaa, enkä mä ainakaan kyllästy niihin pitkään aikaan.

Komppaan pikkurummuillani Zoraa, Vaikkakin olen Twilightiinkin jo alkanut kyllästyä.
Potteria ei voi sulkea pois, se jää elämään väkisinkin.

Rowlingin kirjoja omistan tällähetkellä 13, ja yli puolet luettu, pitäisi enkuksi jaksaa lukea koko sarja alusta loppuun."Siinäpä pieni projekti ensivuodeksi," Totesi Affu.
Pottereita oli ensin pakko saada ja pakko lukea, mutta kun aloin lukemaan toisiakin kirjoja, ne ikäänkuin jäivät hieman syrjään. Kyllä, ainakin minua ne joho vähän kyllästyttävät. Idea ja toteutus on aivan mahtavia,
mutta pahoittelen.
Nyt pidän tauon
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.