Kirjoittaja Aihe: Paikkasi huispausjoukkueessa?  (Luettu 22058 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Dallas

• Ankeuttaja
Vs: Paikkasi huispausjoukkueessa?
« Vastaus #50 : Joulukuu 24, 2009, 21:05:46 »
Etsijä tai jahtaaja. Ainakin sellainen, joka tekee joukkueelle pisteitä.

Testin mukaan olin etsijä, ja tokihan se minulle kävisi ja varmaan sopisikin. Olen vikkelä ja tarkkanäköinen, notkeuttakin tiukkoihin tilanteisiin löytyisi. Olen myös melko kärsivällinen, siepin etsimistä siis ajatellen. Sitä paitsi, mei olin joskus vuosii sitten futista pelaamas ja maalivahtina, joten siepin nappaaminenkaan ei varmaan tulisi olemaan mikään ongelma. Ja haluaisin olla ainoa laatuani joukkueessa (eihän futiksessakaan ole kuin yksi maalivahti per joukkue, käsittääkseni), niin kuin pitäjäkin on.
Mutta toki osallistuisin jahtaajanakin. Mei tykkään työskennellä tiimissä ja toteuttaa yhdessä kaikenlaisia ideoita, joten mielikuvituksestani olisi varmaan hyötyä jos saisin suunnitella kuvioita kolmelle jahtaajalle.

Varmaan loppujen lopuksi menisin pelaamaan mitä paikkaa tahansa, mei oon nimittäin vähän sellainen että jos en osaa niin sitten opettelen. Olen kuitenkin aina ollut surkea pesäpallossa, joten ehkä jättäisin ryhmyn ja mailan jonkun toisen haltuun...

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Joulukuu 31, 2009, 01:10:03 »
Luulen että jäisin suosiolla kentänreunalle, mutta jos joku nyt saisi minut mukaan peliin, niin olisin ehdottomasti toinen lyöjä. Tärkeä rooli etsijänä ja piskuruisen siepin perässä lenteleminen ei todellakaan olisi minun juttuni. En myöskään tunne pystyväni heittelemään kaatoa jahtaajana. Tiputtaisin sen varmasti siinä samassa jos sen jollakin oudolla tavalla käteeni ilmassa saisin. Pitäjäkin on turhan vaativa tehtävä - näin epäurheilulliselle -, eikä minulla todellakaan riittäisi nopeutta vahtia joka ikistä rengasta. Yhden kanssa voisi ehkä vielä toimiakin. ;) Jäljelle jää siis lyöjä, jonka homma on mielestäni aina kuulostanut kaikkein hauskimmalta. Saisi mäiskiä ryhmyjä Rohkelikkoja, Puuskupuheja ja Korpinkynsiä päin. >:) (Ei millään pahalla niille, jotka näistä kyseisistä tuvista pitävät). Vaikken kummoinen Rohkufani olekaan, kuitenkn minusta Fred ja George tulevat aina olemaan lyömättömät lyöjät! 

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RuneLumos12214
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #52 : Tammikuu 06, 2010, 20:54:57 »
Lyöjä! Itse haluan olla lyöjä, se on varmaankin ainoa paikka johon todella sopisin, sillä olen isokokoinen (yksi meidän luokan pisimmistä) ja luonnostaan vahvarakenteinen. Minulla on myös korkea kipukynnys, eli kestän ryhmyjem mahdollisia iskuja paremmin.
 Jos en saa olla lyöjä haluasin olla etsijä, mutta kaikki minussa on sitä vastaan, en ole kovin tarkka näköinen ja kevyt.
 Eli lyöjä varmaan sitten olisin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2012, 17:50:14 kirjoittanut mattis »
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa Fwooperi

• mustikkasoturi
  • Vuotislainen
« Vastaus #53 : Helmikuu 10, 2010, 21:41:45 »
Paikkani voisi hyvinkin olla etsijänä taikka lyöjänä etsijänä siksi, että olen tarkkasilmäinen, välillä vähän liiankin... Mutta pitäjäksi sopisin siinä mielessä paremmin, että siinä saisi purkaa kaiken energian ryhmyjen lyöntiin!!! Toisaalta, mielummin pysyisin penkkiurheilijana, ja kannustaisin parhaani mukaan! Luulen, että RRRRRAKASTAISIN lentämistä, mutta rauhallisempaa sellaista :))
"...tosiasiaksi jää, että hän pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros sampoopullon nähdessään."

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #54 : Maaliskuu 21, 2010, 20:22:20 »
Tiedän, että olisin erittäin hyvä pitäjä tai jahtaaja, koska molemmissa paikoissa tarvitaan hyvää hahmotus- ja koordinaatiokykyä ja ketteryyttä luudalla. Lisäksi rakastan pallon heittelyä tai palloilla tehtävien maalien estämistä. Lyöjä ei sopisi minulle, koska se ei olisi kevyttä tai siis rautapallon kumauttelu mailalla on varmaan vähän raskasta ja etsijä taas ei olisi hyvä pelipaikka minulle, koska olisi uskomattoman tylsää vain etsiä pientä kultapalloa massiiviselta kentältä.
Singing In The Rain Shower

Anskuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Maaliskuu 22, 2010, 09:29:03 »
Testin mukaan olen lyöjä.Mutta se ei kyllä sovi mulle!!

Haluaisin olla jahtaaja.Pidän tiimityöskentelystä ja jahtaajana sitä taitoa pitää olla ,että voi heitellä palloa muille!Jahtaajana saisin tehdä maaleja
se olisi ihanaa!!! Rakastan kun onnistun jossain! Jos oisin jahtaaja voisin voittaa omalle joukkueelle! Voisin tehdä 220 pistettä ,että vastustajilla ei olisi mahdollisuutta voittaa!!!

Poissa Räyhähenki

• Jokapaikantuho
  • Vuotislainen
  • Rähähää!
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #56 : Toukokuu 06, 2010, 16:12:31 »
Minä olisin varmaan jahtaaja, saisin olla kokoajan liikkeessä ja pelata joukkuepeliä muiden kanssa. Etsijä joutuu tekemään enemmän yksilösuoritusta, joita inhoan.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #57 : Heinäkuu 31, 2010, 17:10:00 »
Itse varmastikkin olisin lyöjä, sillä olen melko hyvä tähtäämään ja olen melko vahvarakenteinen. Kaikissa joukkuepeleissä olen puolustaja tai maalivahti ja lyöjä on vähänkuin puolustaja. Toinen paikka missä voisin olla, olisi pitäjä. Minulla on melkohyvä hahmotuskyky, mitä lyöjä ja pitäjä tarvitsee.

muoks//
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 04, 2011, 15:45:17 kirjoittanut Camillaah »
Hey! You just lost The Game.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #58 : Elokuu 03, 2010, 16:33:36 »
Itse en varmaan ryhmyjen takia haluaisi pelata. Mutta jos olisi pakko, olisin pitäjä. Siinä voi olla hiukan sivussa suurimmasta rytinästä, kun taas etsijänä on liikuttava koko ajan siepin perässä ja näin luultavasti saada ryhmy peräänsä. Lyöjän osuuteen olen liian heikko, ja jahtaajana....noh, joutuisin liiaksi toimintaan ja ryhmyjen saaliiksi. Mielummin toimisin pitäjänä.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #59 : Marraskuu 29, 2010, 17:08:40 »
Olisin etsijä! Olen kooltani pikkuinen ja tarkkasilmäinen sekä hyvän reaktiokyvyn omaava. Yhteistyö urheilussa ei ole minun heiniäni, viihdyn mieluiten yksin pelatessa.
 Jahtaaja olisin viimeisenä, koska pelkään tennispalloa suurempaa palloa. (Jostain kaukaa alakouluajoilta tuokin tulee). En saisi kaatoa kiinni, koska väistäisin sitä jos se tulisi minua kohti. Pitäjä olisi myös huono paikka minulle koska pelkään palloa ja väistän sitä mielummin kuin potkaisen sen syrjään. Myöskään lyöjä ei ole minun juttuni: pesäpallossa en osu palloon ja ei ole kiva ampua sitä toista pelaajaa kohti, kosk häntä voi sattua :( tai sitten voisin pysyä katsomon puolella, koska voin aiheuttaa vaaratilanteita lentämällä jotakuta päin, sillä en usko olevani kovin hyvä huispauksessa

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #60 : Marraskuu 29, 2010, 18:09:27 »
Jos itse saisin valita, pelaisin todennäköisimmin lyöjänä. Syy tähän taitaa löytyä uhkarohkean olemukseni sisältä, joka melkeimpä janoaa vähän vaarallisempaa tekemistä. Pesäpallossakin osun (melkein) aina palloon, joten siitä olisi varmasti tässäkin lajissa hyötyä. Tuossa pelipaikassa pääsee myös puolustamaan joukkuettaan ja vähän näpäyttämään vastustajia :P Mutta tietenkin voisin pelata myös jahtaajana, sillä olen suhteellisen nopea ja kokemusta on jalkapallonpeluustakin. Se ei vaan innostaisi niin kamalasti se. Jahtaajana pelaaminen siis :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2010, 18:22:56 kirjoittanut worldsayshello »
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #61 : Marraskuu 29, 2010, 18:31:13 »
Testi piti minua etsijänä. Kyllä se minulle varmaan kävisi, olen pienikokoinen, ketterä ja periksiantamaton. Lyöjäksi minusta tuskin olisi, voimaa ei löydy käsistä juuri yhtään ^^.
Silti itse haluaisin jahtaajaksi :). Tykkään pallopeleistä, ja jahtaaja oli ehkä kuitenkin eniten tekemisissä pallon kanssa.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Cimeroe

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Helmikuu 27, 2011, 22:42:44 »
Olisin varmaan etsijä. Olen kevyt, nopea ja tarkka silmäinen, joten sopisin hyvin etsijäksi. Etsijä myös haluaisin olla. Jos etsijän paikkaa ei olisi, olisin varmaan jahtaaja, koska siinäkin tarvitaan tarkka silmäisyyttä. Lyöjänä varmaan en pärjäisi, koska en ole kovin voimakas ja en kestäisi katsoa sitä, kun johonkin käy kipeää.

Poissa Klaine

• Vuotislainen
« Vastaus #63 : Helmikuu 28, 2011, 15:43:10 »
Taitaisin pysytellä katsomon puolella, sillä mun itsesuojeluvaiston kanssa ei huispausta paljon pelattaisi :D Pelkkä ajatus siitä, että pitäisi ensinnäkin lennellä niin korkealla ja sitten vielä pelata siellä muiden pelaajien ja ryhmyjen seassa... Ah, sitä loukkaantumisen vaaraa. Enkä muutenkaan ole yhtään urheilullinen. Jos nyt kuitenkin uskaltautuisin pelaamaan, haluaisin olla lyöjä (ainakin mulla olisi maila puolustuksena, jos ryhmy tulee kohti...) Olen voitontahtoinen ja ei mulla olisi ongelmia lyödä ryhmyjä vastapuolen pelaajia päin kun haluaisin voittaa ja suojata omaa joukkuettani :D

Tein ton HP-fanien testin ja senkin mukaan mun on paras pysytellä maankamaralla. Niin teen, mutta tahdon kyllä ehdottomasti seurata pelejä ja kannustaa suosikkejani, ja varsinkin käydä jokaisissa huispauksen MM-kisoissa :)

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #64 : Helmikuu 28, 2011, 17:20:07 »
Testin mukaan olen etsijä, mutta olisi selostajanakin kiva hääriä, Lee Jordan vaviskoon... Mutta voisin sopia myös etsijäksi: pelkään silmittömästi isoja palloja ja etsijänhän ei tarvitse kuin väistellä ryhmyjä ja kaatoa ja vain etsiä sieppiä.

Poissa Granttu

• Kiltalainen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #65 : Maaliskuu 26, 2011, 14:55:21 »

Ehdottomasti etsijä, sillä olen pienikokoinen ja kevyt. Olen myös ketterä ja siinä ei tarvitsiisi niin paljon fyysisyyttä :)
Try your best, then its time to rest...

Fleur

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Maaliskuu 26, 2011, 15:30:38 »
Mie olisin aika varmasti etsijä: olen todella lyhyt ja hoikka, ketterä liikkeissäni (sain kiinni kananmunan, joka heitettiin minulle kolmentoista metrin päästä) - hehhehhee. Joo, etsijä varmaan :-)

SlytherinGirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #67 : Maaliskuu 26, 2011, 21:40:54 »
Itse olisin ehkä etsijä tai jahtaaja, koska tykkään vaellella kaikenlaisissa paikoissa, paitsi etsijän paikalla olis ehkä hankalaa pitää silmälasit päässä :D Kun olen ollut Harry Potter-fanit sivuilla ja luonut siellä samanaiheisen testin, se kehotti minua pysymään poissa kentältä ja katsella katsomosta.

Poissa Rita Gracie

• Särmikkäät ry
  • Vuotislainen
  • Synnynnäinen seikkailija
« Vastaus #68 : Maaliskuu 30, 2011, 18:24:28 »
Jahtaaja tuli. No joo olen ihan hyvä organisoimaan asioita ja olen myös ketterä ja rakastan heittelyä ja kopittelua. Olen ketterä mutta en usko että olisin etsijä. Pitäjäksi olen liian hidas enkä älyä palloa niin helposti. Lyöjäksi en ole niin vahva eikä tähtäykseni ole hyvä. Siksi sanon jahtaajan.
a world without the rules is mine.

Unique -> Rita Gracie

Poissa Guetta

• Vuotislainen
« Vastaus #69 : Maaliskuu 30, 2011, 18:32:57 »
Luultavasti itseni mielestä ja tämän HP testin mukaan lyöjä. Aika pitkä kun olen ja tarkkuutta löytyy, sekä ainakin hyvä lyömään jos ei muuta :D (mitä nyt ainakin pesiksessä saanut siitä käsityksen) että saattaisihan tämä se olla. Tosin mielummin jättäisin luudat komeroon ja siirtyisin selostajan koppiin (: Selostajana olisi kyllä tosiaan kiva toimia.

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #70 : Maaliskuu 30, 2011, 19:10:19 »
Ihan katsomon puolella pysyttelisin. Vaikka luudalla lentäminen houkutteleekin kovasti, en missään nimessä pystyisi sen kyydissä keskittyä mihinkään muuhun kuin sen päällä pysymiseen.

Olen hidas. En jaksa lyödä. En osaa heittää. Väistän vaistonvaraisesti lähestyvää palloa.

Eli katsomo taitaa tosiaan olla se paras vaihtoehto minulle. Huispaus olisi sinäänsä ihan hauska peli pelata, mutta kun on niin epäurheilullinen kuin mahdollista, niin ei voi mitään. Olen joskus tuon testinkin tehnyt, ja sehän oli muistaakseni ihan samaa mieltä kanssani. Mitä minä siellä kentällä, kun olisin vain muiden tiellä. ;)
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Minea

• Kelvollinen leijona
  • Vuotislainen
  • Kolmas niistä Weasleyn kaksosista.
« Vastaus #71 : Huhtikuu 19, 2011, 04:51:17 »
Tein testin, vaikka tiesin kyllä tuloksen jo ennestään; lyöjä. Olen melko pienikokoinen kyllä, mutta kyllä treenaaminen sen verran on käsiä ja olkapäitä avittanut, että kyllä maila heilahtaisi mukavasti ja ryhmy lentäisi (jos nyt jästimaailmasta otettaisi esimerkki, niin olin aina luokan vahvimpia myös pesiksessä). Jotenkin olen muutenkin sellainen puolustajahyökkääjä; haluan puolustaa ja suojella omaa tiimiä, mutta hyökkäysrintamalla -en siis peruutella ja toivoa että voi kun ne toiset nyt tekisi jotakin. Olen myös tarkkasilmäinen ja refleksini ovat nopeita, joten se olisi varmaan hyödyksi lyöjänä -ja miksei vaikka etsijänäkin. Olisin tosin liian malttamaton etsijäksi, hoh.
Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow.
- TU ES FOLLE ? TU ES UNE SORCIERE OU QUOI?

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #72 : Toukokuu 06, 2011, 17:37:22 »
Testin mukaan olisin etsijä, mutta haluaisin pelata jahtaajana. Lyöjäksi minusta ei olisi, sillä en osuisi mailalla ryhmyihin (Tämä on huomattu liikkatunneilla pesistä pelatessa...). Myöskään pitäjäksi en kelpaisi.
Etsijänä en haluaisi missään tapauksessa olla, sillä lähes koko peli riippuisi minusta... Eli siis olisin mieluiten jahtaaja. Uskon että pärjäisin jotenkuten siinä. Myös pelkkä pelien katselu voisi olla mukavaa :)

//Selostajanakin voisi kyllä olla kivaa ^^
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2011, 14:38:26 kirjoittanut Omppu »
Should I sink or swim or simply disappear?

Horatius Kuhnusarvio

• Ankeuttaja
« Vastaus #73 : Toukokuu 07, 2011, 09:37:20 »
Mä olisin etsijä.

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Toukokuu 07, 2011, 12:33:33 »
Haluaisin ehkä eniten jahtaajaksi. Olen huono maalivahti, joten en usko, että homma pitäjänä toimisi. Olisi ärsyttävää, jos peli olisi minusta kiinni ja tuulessa ja sateessakin pitäisi tihrustaa pientä kultaista sieppiä. Etsijä ei siis ole mun paikkani. Lyöjänä olisi ehkä ihan kivaa, mutta jahtaajan paikka olisi kuitenkin kiinnostavin. Tai sitten olisin vain katsomossa. Selostajana en missään tapauksessa haluaisi toimia. Pitäis puhua lakkaamatta ja selostaa jatkumatta.....