Kirjoittaja Aihe: Paikkasi huispausjoukkueessa?  (Luettu 27656 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Life sucs and then you die.
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Paikkasi huispausjoukkueessa?
« Vastaus #25 : Syyskuu 13, 2008, 19:58:17 »
Haluaisin olla lyöjä. Eri asia sitten pääsisinkö, mutta haluaisin ainakin. Olisi kivaa kaarrella siellä suojelemassa omia ja tappamas- eikun siis häiritsemässä vastapelaajia. Tykkään lyödä palloja mailalla (älkääkä nyt ymmärtäkö tätä mitenkään väärin) ja siinähän sitä pääsisi toteuttamaan. Nyt kun sitä ajattelee, niin sehän olisi tosi kivaa. Tosin en tiedä, miten uskaltaisin roikkua ilmassa ja pitää luudasta kiinni yhdellä kädellä: ei siinä vielä mitään, mutta jos päälle yrittää mäjäyttää hyvän lyönnin, niin saattaisin keikahtaa maahan... Eihän sitä tiedä. Toinen vaihtoehto olisi pitäjä, mutta se olisi kauhean noloa jos kaato menisi maaliin...
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Syyskuu 13, 2008, 21:00:27 »
hp-fanien testin mukaan olen etsijä.niinkuin olen aina halunnut ollakkin. ^^
jos joutuisin olemaan vaikka pitäjä, häipyisin äkkiä koska minusta on inhottavaa että vastapuolen maalintekemiseen vaikuttaa vain yksi ihminen. niinkuin futiksessakin tms. lajissa, maalivahtia syytetään jos hän päästää pallon maaline ja muutenkin pelkään kaikenlaisia kohtitulevia palloja.
jahtaaja olisi myös ihan kiva mutta liian raskas. kun miettii luihuisten luudalta tyrkkimisiä ja sen sellaista niin alkaa vähän epäilyttää se jahtaajan paikka.
mutta etsijä on kiva. olen itse aika pienikokoinen, vikkelyys näin ja näin. olen myös tarkkasilmäinen joten osuva valinta tuo testin tulos..
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Guns N' Fuckin' Roses!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #27 : Syyskuu 14, 2008, 16:14:55 »
hp-fanien testin mukaan olen etsijä.niinkuin olen aina halunnut ollakkin. ^^
jos joutuisin olemaan vaikka pitäjä, häipyisin äkkiä koska minusta on inhottavaa että vastapuolen maalintekemiseen vaikuttaa vain yksi ihminen. niinkuin futiksessakin tms. lajissa, maalivahtia syytetään jos hän päästää pallon maaline ja muutenkin pelkään kaikenlaisia kohtitulevia palloja.

Pakko ihan vain huomauttaa tähän että futiksessa harvemmin syytellään maalivahtia, tätä tapahtuu enemmin 9v tasolla, ellei maali ole ollut todella helppo. Eli harvemmin se on oikeasti maalivahdin vika vaan puollustuksen virheiden, tässä tapauksessa lyöjien, jolloin pitää miettiä että miksi hyökkäjä pääsi edes siihen maalintekotilanteeseen.
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Conva

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Syyskuu 14, 2008, 16:30:17 »
Itse haluaisin olla jahtaaja ja hp-fanien testi on kanssani samaa mieltä. Olen hyvä tiimityöskentelijä, eikä heitotkaan mene ihan metsään(just joo). Pitäjäksi en sopisi ollenkaan sillä pelkään palloa kun sitä heitetään kovaa suoraan päin(hetkinen, enhän minä silloin sovi jahtaajaksikaan!) ja kolmen vanteen vahtiminen samaan aikaan ei luonnistuisi minulta sitten millään.
Etsijänä olisin huono, koska minulla ei ole kovin hyvä näkö. Olisi myös tylsää leijua yksin ilmassa ja yrittää löytää pienen pientä sieppiä. Lisäksi tulisi liikaa paineita minunlaiselleni ujolle ihmiselle.
Lyöjä. Ei ei ei, liian vähän voimaa käsissä. Muutenkin ajatus ryhmyjen perässä lentämisestä tuntuu pahalta. Katsomossa en suostuisi istumaan vaikka mikä olisi. Haluan lentää ja osallistua peliin.

Näin ollen jahtaajana oleminen olisi minulle mitä parhain tehtävä. Saiko kukaan selvää?:)

Norlukani

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Syyskuu 14, 2008, 16:39:48 »
Saiko kukaan selvää?:)
Sai:DD
Minäkin haluaisin mieluiten olla jahtaajana, mutta HP-fani testin mukaan olisin paras lyöjänä, mutta ei! Olen huono pesäpallossakin (osun palloon pesiksessä 0,1 kertaa kahdestakymmenestä)!
Että tällasta:DD

P.S. Sori, Conva.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #30 : Syyskuu 16, 2008, 14:54:39 »
Testin mukaan olisin hyvä jahtaaja. On se toki totta ja rakastan toimintaa. Pidän tosin myös etsijän paikasta. Siitä saattaa tosin tulla hieman tylsähköä, koska hilluisin vain jossain korkealla ja etsisin sieppiä. Toiminnan osuus on siinä vaan niin pieni!

Jahtaaja kuulostaa hyvältä. Olen koko ajan mukana pelin kulussa ja saan paljon toimintaa osakseni. Saisin tehdä maaleja ja varastaa pallon vasta joukkoeelta. En pelkää korkeita paikkoja. Hauskaa;)

Pitäjänä en viihtyisi. En ollenkaan. Lentelisin vain maalisalkojen edessä ja odottaisin hyökkäystä. Sitten kun se tulee menisinkin väärään suuntaan ja minua syytettäisiin pallon sisään pääsystä;(
Katsomoon en kuulu. Tämä tyttö tahtoo kentälle!
Lyöjäkään ei olisi paha. Pääsisin mäiskimään ryhmyjä sydämmeni kyllyydestä ja antaisin mailan laulaa. Varokaa vain! Olisin kai liian vaarallinen lyöjä...

Jahtaajaksi siis ja kentälle!

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Herrasmies

• Vuotislainen
  • GENTLEMAN
« Vastaus #31 : Syyskuu 27, 2008, 01:19:53 »
Itse sopisin mielestäni parhaiten lyöjäksi. Olen toiminnan ihminen ja lähes kokoajan on jotain puuhaa sillä ryhmyt ovat liikkeessä jatkuvasti, en siis jäisi toimeettomaksi. Lisäksi olen ihan hyvä ryhmätyöskentelyssä ja tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja lyöjällä olisi mielestäni hyvä ominaisuus jos tulee toimeen lyöjäparinsa kanssa, koska sitten he pelaisivat hyvin yhteen ja ymmärtäisivät toisen pelitavan sekä voisivat taktikoida.

Rakastan vauhtia, ja ryhmyjen kanssa uskoisin sitä riittävän. Kaikenlisäksi olen mitä vahingoniloisin ja varmaan hiukan itsekäskin ihminen, olisi varmasti kivaa lyödä ryhmyjä toisia kohti (kuulostanpas kamalalta). En ainakaan minkäännäköistä sääliä tuntisi. Kaikenlisäksi sitä saattaisi tuntea olonsa suht sivupelaajaksi joka vain pitää ryhmyt poissa tieltä, mutta samalla niin tärkeäksi kun suojelee joukkuetovereitaan.

En haluaisi olla katsomossa katselemassa kun toiset saavat pelata ja pitää hauskaa. Pelaamassa saa olla kaikkien huomioimana ja taistella tupapisteiden puolesta. Oikein ärysttäisi jos pitäisi vain katsoa peliä.

En myöskään pitäjänä viihtyisi. Siinä tuntuisi ehkä tulevan liikaa paineita, vähän sama kuin jästipeleissä maalivahtina olo, en ikinä halua maalille, en vain nauti siitä ja tunnen oloni tukalaksi. Kaikenlisäksi siinä joutuu vain suhtkoht paljon leijumaan paikallaan ja suojelemaan vanteita ja seuraamaan peliä, ja pidän enemmän paljosta vauhdista, nauttisin pelipaikasta jossa saisin viilettää niin kovaa kuin pääsee.

Lyöjäksi siis omasta mielestäni sopisin ja siihen hommaan myös haluaisin.

- Herrasmies
Voisinpa unohtaa miltä se kosketus tuntuu,
unohtaa miltä ne huulet maistuu.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #32 : Marraskuu 25, 2008, 22:18:52 »
Syntinen minä, en ole vielä tänne kirjoittanut O_O Nyt se korjataan heti.
Aloitetaanpa esihistoriallisista ajoista kun Harry oli minun ja kavereiden iso idoli, silloin piti tietenkin olla Rohkelikossa, taikasauvassa feeniksin sulkaa jne. Ja aina se joka sanoi ensimmäisenä (eli minä) sai olla just se mikä haluskin, muut joutu miettimään. Muusta tiedettykkään. Niinpä kun tehtiin HP-testejä tuli kauhea huuto kun ei oltukkaan etsijöitä. Ja no aluksi minä olin aina etsijä koska olin isoin (pienin) ja pelottavin ja hakkasin selkään jos en saanut olla se mikä halusin, tai ehkä tukistin. Oi niitä aikoja kun pojat oli pehmoja :D
Jotenkin se aika kului hiljalleen varsinkin leikkihuispauksessa, yllättäen kaikki alko miettiä laajemmin. Niinpä minä olinkin yllättäen pitäjä kun pojat oli jahtaajia, oiskohan toinen niistä ollu etsijä (pelattiin kolmestaan..) No sillä kokoonpanolla mentiin ja hienoja pelejä saatiin aikaan ja olin suht hyvä "maalivahti"
Ja palatkaamme nykyisyyteen, nyt se on ihan selvä juttu että olisin Pitäjä. HP-testi sitä kirkuu minulle - tai lyöjää, sekin ois ihan kiva, mul on suht hyvä sihti, pesäpalloon en osu :P - ja olen salibandymaalivahti. Jotenkin kun on maalivahtina eikä tarvitse niinkään välittää muista pelaajista - paitsi puolustajista.. Ja vastustajista - on olo aika mukavaa. Jahtaajana olisi todennäköisesti ihan sama juttu, tiedät olevasi viimeinen mahdollisuus ja joukkueen ehkä tärkein pelaaja, jos ei lasketa niitä laiskureita jotka kutsuvat itseään etsijöiksi. Eihän ne tee muuta ku lentelee ympäriinsä ja juonii vastustajaa vastaan miten sen saisi ulos pelistä.

Mutta, toisaalta etsijänä olisi erittäin kivaa. Minulla on todella hyvä näkö ja olen vikkelä, ja luokan pienin tyttö. Paitsi yksi näyttää pienemmältä. Aijoo ja kestän painetta suht hyvin :D Etsijä ei myöskään ole kauhea ryhmäpelaaja, sooloilee siellä yläilmoissa. Mutta pysyn alkuperäisessä, maalilla olen ja Tylypahkassa olisin renkaalla eli lahtaa, erm, jahtaaja.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2008, 15:22:50 kirjoittanut Sieppeli »
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa apupyörä

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #33 : Marraskuu 25, 2008, 22:58:55 »
Jos pelaisin olisin varmaankin etsijä, koska olen pieni ja kevyt... Ja hieman rämäpäinen ja uhkarohkea (en tyhmän rohkea). Mutta luulen että istuisin kuitenkin mieluiten katsomossa katselemassa kun muut vaarantavat itsensä. Tai sitten en, siellä tulee talvella kylmä eikä voi itse vaikuttaa tulokseen... Hmmm.. ehkä kuitenkin pelaisin mieluiten itse etsijänä.

Jahtaaja, lyöjä tai pitäjä en voisi missään tapauksessa olla koska omaan aivan mahottoman surkean sihdin, en osu pesäpalloon millään (tietty ryhmyt nyt on isompia mutta silti) enkä saa edes koripalloa kiinni taikka koriin, saati sitten sama luudan päällä keikkuen kovassa vauhdissa, ei ikinä.

Poissa Hebb

• Vuotislainen
« Vastaus #34 : Joulukuu 02, 2008, 15:24:08 »
Mun paikka olis ehdottomasti etsijä. Olen pieni, kevyt, sukkela ja huomaan pienet asiat helposti. Jos etsijän paikkaa ei olis, olisin varmaan pitäjä tai lyöjä, sillä pitäjänä olis hyvä tilaisuus näyttää miten hyvä mä oon jästien futismaalissa...=D ja lyöjänä saa ryhmyyn purettua turhaa energiaa ja suuttumusta.

Chockladcream

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Joulukuu 05, 2008, 19:01:18 »
Jos pääsis pelailemaan huispausta, olisi ihan mahtavaa. Pelaisin ehdottomasti jahtaajana, koska olisi aivan huippua tehdä maaleja. Oon ite hyökkääjä omassa lajissani, joten jahtaajan paikka sopisi paremmin kuin hyvin. Tein tuon hp-fanien "Mikä on huispauspaikkasi?"-testin ja sieltähän se jahtaaja tuli. Siitä itseasiassa tuli idea kirjoittaa koko tälle osastolle.

Tosin olisi aika mahtavaa olla myös lyöjä, voimaa ja kovaa työtä vaativa homma. Saisi lyödä niin kovaa kuin vain jaksaa, ja täysillä päin Luihuisia!

-chock

Bluekki

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Maaliskuu 10, 2009, 22:06:17 »
Tuon etusivun testin mukaan paikkani olisi lyöjä. Eipä yhtään pöllömpi paikka pelata, koska joukkueen voitto ei suoranaisesti riippuisi minusta [vaan kanssa pelurien henki, hmm...]. Jahtaaja tai lyöjä ihan oman pään mukaan päätettynä. Pitäjänä en pärjäisi, koska sellainen "viimeisenä toivona" oleminen ei sovellu mulle. Etsijät taas ovat ihan liian yliarvostettuja ja heiltä vaaditaan niin tavattoman paljon, joten en sovellu siihen rooliin. Lyöjänä kyllä pitäisi keskittyä kahteen palloon kerralla mutta uskoisin kykeneväni siihen. Jahtaajana taas olisi kaksi toveria apuna, joiden kanssa voisi kikkailla ja hioa yhteispeliä huippuun. 

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Maaliskuu 25, 2009, 15:57:28 »
Todennäköisesti olisin lyöjä, koska siinähän tarvitaan tarkkuutta, jotta voi osua ryhmyyn mailalla ja olen aika hyvä
koulussa, kun pelataan pesäpalloa. Missään nimessä en haluaisi olla katsoja, koska minua ärsyttäisi, kun en voi vaikuttaa peliin
ollenkaan, kun muut möhlivät tai pelaavat loistavasti (Toi oli vähän off). Saisin myös lyöjänä tuuletella hermoja, jos vastustaja olisi
tehnyt maalin, löisin pallon päin vastustajia :P (noh, kuka löisi omia pelaajia? :P)

Eniten haluaisin olla jahtaaja, koska tykkään tehdä maaleja ja siinä on koko ajan pelin keskipisteessä. Olisi kiva puikkelehtia vastustajien välistä. Ehdottomasti en haluaisi olla pitäjä, koska pitäjälle kasautuu kaikki paineet, kun vastustajat tulisivat kaadon kanssa kohti. Minä ainakin menisin paniikkiin ja kirkuisin kuin hullu. Hyvällä onnella vastustajan jahtaajalta voisi tärykalvo puhjeta ja pelastuisin ainakin yhdelmä
häpeältä :P Näin se on, jahtaaja mieluiten, todennäköisesti lyöjä. :)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #38 : Maaliskuu 25, 2009, 16:46:50 »
Ja uudestaan.Tällä hetkellä varmaan lyöjä tai pitäjä.Etsijänäkin olisin varmaan sopiva.Olen tälläinen jonka mielialat vaihtelee ei tiedä millainen pvä on.Välillä toiminnasta pitävä ja sitten vaan olisin.Katsomossakin voisin olla huutosakissa,ääntä piisaa.Tai miksei kokeilla selostajana.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Mespa

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Maaliskuu 29, 2009, 19:45:18 »
No jos nyt oikein tarkkoja ollaan, kokooni nähden olisin erittäin hyvä etsijä, aikas pieni ja silleen, mutta miinuksena siihen tulee että minulla on hiukan huono näkö. Jahtaaja en ikinä voisi olla, koska tähtäykseni on erittäin kehno joten siinä karsiutuu myös pitäjä ja lyöjä... Jahtaajana stressaisin varmaan aika paljon ja ehkä eniten pitäjänä. Katsojana  olisin varmaan kaikkein paras, olen hiukan kilpauluhenkinen ja kisoissa huudan useinkin ääneni käheäksi.
Hei! Hetkinen, tuli vain mieleen ettei silmälasit varmaan haittaa etsijänä olemista yhtään, sillä onhan Harrylläkin rillit, ja jos oikein käsitin niin myös Jamesilla! Diudiu, olinpa tyhmä. Mutta pelistä saisin varmaan liikaa stressiä joten voisin käyttää puhumis ja huutamis/kiljumis lahjojani vaikka selostajana olemiseen. Hahaa, siinäpä hyvä osa, selostaja, miksen keksinyt aikasemmin.

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Life sucs and then you die.
« Vastaus #40 : Huhtikuu 26, 2009, 14:36:34 »
Nyt olen miettinyt tätä juttua uudelleen, ja tuskin olisin sittenkään lyöjä. Pesäpallossakaan en varmaan ikinä osu palloon >.< Sen sijaan etsijä voisi olla ihan kiva. Minulla on melko hyvä näkö ja saan hyvin kiinni esim. jos minulle heitetään jotain (fiksua selitystä taas...). En kylläkään ole ruumiinrakenteeltani mitenkään aerodynaaminen enkä mitenkään mainittavan ketteräkään... Ja pelaamisen paineet voisivat olla hieman liikaa tälle päälle... Joten ehkä sitä pitäisi sittenkin tyytyä katsomopaikkaan :(
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Huhtikuu 26, 2009, 16:37:52 »
Testin mukaan olisin etsijä. Ja se haluaisinkin olla. Olen aika pienikokoinen. Ja tykkäisin varmasti etsiä sieppiä. :D
En olisi ainakaan pitäjä. Olen aika huono saamaan kiinni palloa. En usko että olisin lyöjä, koska en osu pesäpallossakaan kunnolla palloon. Jahtaaja olisi ihan kiva, mutta siinäkin olisi sitten se vika, että olen huono saamaan palloa kiinni ainakin jos olisin luudan päällä.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #42 : Huhtikuu 26, 2009, 16:51:16 »
Jaa-a. Testin mukaan olisin jahtaaja, mutta ehkäpä etsijän paikka sopisi minulle paremmin, ellen sitten ole pelkkä penkkiurheilija. En ole erityisen innostunut urheilusta. Lyöjäksi minusta ei olisi, sillä en osuisi palloon koskaan. Pesäpallokin on tuskaa, ja kun siihen lisätään vielä liikkuminen lentäen... Ei kiitos. En myöskään tykkää olla maalissa, vaikka pitäjää muuten voisin pelatakin. Jahtaajana tykkäisin liikkua ja pelata, mutta minulla on sen verran huono sihti ja heittokäsi, että harjoittelua vaatisi tuokin homma aika tavalla. Siksi siis etsijä, hirmuista vauhtia lentäminen olisi varmasti minun juttuni!

Debra

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Huhtikuu 28, 2009, 15:42:25 »
Haluaisin tietysti pelata huispausta, jos se olisi mahdollista. Ja jos saisin itse valita paikkani, olisin luultavasti jahtaaja tai lyöjä. Ei tarvitsisi olla yksin jonkin tehtävän kanssa (esim. etsijä siepin kanssa). Lyöjänä olo voisi soveltua parhaiten minulle, koska siinä ei tarvitsisi stressata onnistuuko nyt tekemään maalin/torjumaan maalin/saamaan siepin kiinni. Lyöjä on vähän sivummalla pelistä, mikä luullakseni sopisi minulle. Toisaalta tuon testin mukaan olisin jahtaaja...

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Kesäkuu 28, 2009, 14:15:28 »
No testin mukaan paikkani on Etsijä.Ehkä siksi että olen tarkkasilmäinen ja nopea.Osaan tehdä hyvin tiimi että yksin työskentelyä niin ja olen Pienikokoinen (aika)
En luovuta koskaan tai ala huutamaan pienestä ongelmasta.Olen tosissani kentellä mutta siltä se ei vaikuta se on niin kuin tavallaan Salainen aseeni.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #45 : Lokakuu 06, 2009, 15:42:32 »
Olisin kuin luotu lyöjä. Mailalla huitominen, siitä minä pidän :) Ja varsinkin kun pelissä on hirmuiset ryhmyt, joita saisi mätkiä oikein olan takaa. Myös ruumiinrakenteeltanikin olisin ehkä hyvä tähän lyöjän tehtävään: vähän isokokoinen, jolla on myös tarpeeksi habaa lyöntitöihin.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #46 : Lokakuu 07, 2009, 08:33:59 »
Hmm... Testin mukaan olisin etsijä, mutta en kyllä ole niin varma.
Olen toki ketterä, pieni ja tarkkasilmäinen mutta kiinniottaminen niin vaikealla pallolla voisikin sitten olla jo ongelma.
Lyöjän rooliin taas tahtoisin, mutta pelkäänpä että siihen hommaan olisin liian pieni ja... sellainen. x)
Itseasiassa itse luulisin sopivani ehkä joko siihen etsijäksi (jossa tulisi muutama ongelma kylläkin) tai sitten pitäjäksi.
Pitäjäksi ehkäpä enemmänkin. Koulussakin minut tungetaan aina jalkapalloon maalivahdiksi johtuen hyvistä torjuntataidoistani. xP
Mutta kyllä minä edelleenkin tahtoisin lyöjäksi... Mailalla hutkiminen on vaan niin minulle :P Eri asia sitten jaksaisinko roikottaa sitä mailaa kokoajan vai ottaisinko sauvan peliin x) Hutkiminen saa minut agressiiviseksi.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #47 : Marraskuu 14, 2009, 18:07:55 »
Testi sijoitti minut etsijäksi. Se on myös tarjonnut minulle pitäjän ja jahtaajan paikkoja. Mutta myös kehoittanut pysymään poissa kentältä. Olisiko sitten tämän logiikan mukaan minulle paras paikka lyöjä? Varmaan, sillä aina ei voi testeihin luottaa. Ja toisaalta, lyöjänä tuntuu olevan ehkä suhteellisen turvallista, ei tarvitse kuin seurata ryhmyjä ja kumautella niitä vastustajia päin. Jahtaajana täytyisi keskittyä kaatoon ja väistellä niitä ryhmyjä, samoin pitäjänä. Etsijänä täytyisi kaapata sieppi ja varoa ryhmyjä ja muita pelaajia. Siksipä samaistutan itseni lyöjäksi parhaiten. Minulla on suhteellisen tarkka näkö (vaikka käytänkin silmälaseja), olen suhtketterä, voimaa on melko paljon ja tarkkaavaisuuttakin. Ja kyllä minusta lyöjä tulisi nopeasti harjoituksissa. Kunhan vain pääsisi pelaamaan huispausta..

//Pieni edit. myös tuomarin paikka olisi kiva. Voisi seurata koko peliä ja vieläpä puuttua siihen. >D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 24, 2009, 21:11:51 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #48 : Marraskuu 15, 2009, 13:42:26 »
Testin mukaan minun kannattaisi pysyä kaukana huispauskentistä. : D
Enkä yhtään yllättynyt tästä tuloksesta, koska luultavasti en sopisi ollenkaan huispauksen pelaajaksi. Olen muutenkin toivoton kaikessa liikuntaan liittyvässä :] Olen tälläinen kömpelö ja hidas. Luultavasti aiheuttaisin vain tuhoa.

Täytyisi luultavasti tyytyä katsomopaikkaan. Selostajaksikaan minusta ei olisi, koska en ole hyvä puhuja...
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2009, 20:16:23 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #49 : Marraskuu 29, 2009, 19:28:01 »
Minä tunkisin ehdottomasti kentälle!! Mitä järkeä huispauksessa on jos ei saa pelata!?

Jaa, minun kuuluisi varmaan olla pitäjä, ja se olisi varmaan se minun juttuni. Ihan mukava pelipaikka, mutta ehkä vielä mieluummin olisin etsijä tai lyöjä... Jästihuispauksessa, tosin, kun sai erilaisia paikkoja kokeilla olin kyllä ehdottomasti paras etsijänä.

Njää... Vaikea sanoa! *miettii, tuumii, pohtii...* Kyllä minä varmaan pitäjä olisin... *huokaus! Olisi mieluummin etsijä.* Pitäisi päästä kokeilemaan, niin tietäisi... ;D
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!