Kirjoittaja Aihe: Paikkasi huispausjoukkueessa?  (Luettu 22117 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

jaina

• Ankeuttaja
Paikkasi huispausjoukkueessa?
« : Heinäkuu 22, 2008, 23:08:44 »
Niin. Tiedättehän; on tupia, ja niillä huispausjoukkueet. Siispä kysynkin: Olisisiko sinun paikkasi jahtaaja tai lyöjä, vai seisoisitko kenties yleisössä katsomassa peliä?

Eli siis kerro hyvin perusteluin paikkasi huispausjoukkueessa (etsijä, lyöjä, pitäjä, jahtaaja tai sitten se ettet olisi joukkueessa). Miksi juuri se? Jos sitä ei olisi niin mikä sitten olisit? Mitä paikkaa haluaisit pelata? (HUOM! tässähän siis kysytään, että mikä sinulle sopisi, ei miksikä haluaisit) Mikä paikka ei ehdottomasti sopisi sinulle? Miksi ei?

Laittakaa lukkoon jos tälläinen on jo, mielestäni ei ollut.

Oma paikkani olisi varmaankin... Hmm, tämä on hieman vaikeaa. Se olisi varmaankin etsijä, sillä näen hyvin pienet asiat, olen nopea ja en pelkää korkeita paikkoja. Ja haluaisinkin pelata etsijänä. Ja jos etsijän paikkaa ei olisi, olisin varmaankin jahtaaja, sehän on sitä kun yrittää heittää kaatoa salkojen lävitse. Ja se olisi varmaankin ihan kivaakin.
Ehdottomasti minulle ei sopisi tuo yleisössä oleminen, sillä rakastan menoa ja meininkiä, ja haluan olla mukana! Lisäksi olisi ihana päästä lentämään! Enkä todellakaan pelkää korkeita paikkoja, mitä korkealla, sen kivempi. Tosin, lentämisessä voisi tulla vilu...

//Huhutar siivosi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2009, 13:43:08 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Paikkasi huispausjoukkueessa?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 23, 2008, 11:13:08 »
http://hpfanit.vuotis.net/puuhaa/huispauspaikka.php
Kuulemma menestyisin hyvin jahtaajana. Totta puhuakseni, en haluaisi lainkaan pelata. Jotenkin luudilla lenteleminen, ja mustien palluroiden väisteleminen ei ole oikein minun touhuani, varsinkin kun pallot yrittävät tuupata sinut luudalta. Pelkäisin koko ajan, että joku ryhmy tuuppaisi minut alas luudaltani, tai muuten vaan mojauttaisi suoraan päin naamaa. Ei oikein houkuta pudota luudalta. :) Etsijä olisikin sitten toiseksi minulle sopiva, olen aika tarkkasilmäinen, ja muutenkin Harryn kannalta kuvattuna etsijän puuhat ovat mielenkiintoisia. Jahtaajana, miksi tuo testikin minua nimitti, töpeksisin kunnolla. Pudottelisin pallon aina kun se minulla on jne. Pitäjänä olisin vielä huonompi, sillä miten voin pitää luudasta kouristuksenomaisesti kiinni, ja samalla ottaa pallo kiinni? Lyöjä olisikin sitten kolmanneksi sopivin, tykkään hutkia mailojen kanssa, aina ei kyllä tiedä osunko kohteeseen, vai vastapelaajan naamaan, mutta ei sillä niin väliä... :D
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 23, 2008, 12:43:04 »
Itse haluaisin pelata jahtaajana, mutta testin mukaan minun kuuluisi pysyä kokonaan poissa kentältä, kenties minä olen liian riehuvaa sorttia :D No, lyöjänä minä en kauaa menestyisi ja etsijän hommaan olen aivan liian hidas joten kai se jahtaaja olisi jos olisi pakko huispata! Minä en kuitenkaan mielelläni edes pelaisi, kun en tykkäisi koko ajan jotain palloja jahdata ja en edes oikein pidä uhreilusta, mutta nojaa :"D
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 23, 2008, 13:08:15 »
Testin mukaan olisin etsijä ja haluaisinkin olla etsijä.

Ainakaa pitäjänä en haluis olla, kun oon huono maalissa kaikis peleissä. :D
Sit lyöjänä ei huvittais olla ees enkä oo kauheen hyvä tähtäämään, jahtaajana ois ihan ok olla, mut etsijä ois viel parempi ku voi vaan iha itekseen, muista välittämättä etsiä sieppiä. Ja omasta mielestäni miulla on aika hyvä näkö, et löytäisinki siepin.

- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #4 : Heinäkuu 23, 2008, 17:13:13 »
Testin olen muutamaan kertaan tehnyt ja sen mukaan olen joko etsijä tai lyöjä. Sinänä ihan hyvä valinta, koska etsijänä olen mielelläni yksikseni ja tarkkasilmäinen kun taas lyöjänä olen melko vahva (tytöksi) ja haluan toimia muiden hyödyksi. :) Mutta katsomoon minua ei saisi sitten millään. :)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa morvanvarjo

• o_O
  • Vuotislainen
« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2008, 17:28:48 »
"Sinun olisi yhteisen hyvän tähden parempi pysytellä huispauskentistä kaukana, ettet saa tuhoa aikaan."

Tämä kertoo erittäin paljon. En kyllä olisi edes halunnutkaan pelata missään... Suurin syy varmaan olisi se, että tuskin pysyisin luudan selässä puolta sekuntia kauempaa vaikka minut sitten sidottaisiin siihen turvaköydellä. Ja jos onnistuisinkin pysyttelemään ilmassa yli puoli sekuntia, saisin varmaan kamalan korkeanpaikankammo-kohtauksen ja putoaisin joka tapauksessa. Ehkä siltikin suostuisin kokeilemaan luudalla lentoa, mutta ilman lenteleviä palloja ja actionia ympärillä.
 Siispä minun paikkani on ehdottomasti katsomo, mistä on kaikkein paras ja turvallisin katsella peliä.
When Remus Lupin rules the world all problems will be solved with chocolate.

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #6 : Heinäkuu 23, 2008, 18:02:14 »
Haluaisin ehdottomasti olla jahtaaja, mutta testin mukaan olisin pitäjä. Uskon kuitenkin että siitä huolimatta olisin jahtaajana parempi, koripalloa pelatessani olin hyvä hyökkääjä jne. Myös olen saanut etsijä-tuloksen, mutta etsijä en haluaisi ikimaailmassa olla, olisi liian tylsää etsiä sieppiä. Luultavasti en saisi sitä kiinni ja myöskään en löytäisi mokomaa mötykkää. Lyöjänä olisin melkoisen huono, sillä en välttämättä edes osuisi ryhmyyn. Lisäksi törkkäisin varmasti oman joukkueen pelaajat pois luudanvarrelta-aika ikävää. Pitäjänä voisin kuitenkin olla, paitsi jos pitää katsoa aurinkoa kohti!!
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Helena T

• Keijukaismuori
  • Vuotislainen
  • Pottermore: AccioQuill137
« Vastaus #7 : Heinäkuu 23, 2008, 18:16:28 »
Testin mukaan olisin etsijä. Ja luulenpa sen paikan sopivan minulle aika hyvin: yksinäistä touhua joukkueen eteen.  Keskittymiskykyni on kohtalaisen hyvä ja erotan pieniä yksityiskohtia. Päätöksenteossakin olen nopea. Silmälasit ovat jonkinmoinen haaste, mutta eivät ne Harrya haitanneet, joten tokkopa niistä olisi minunkaan tapauksessa haittaa. Itseasiassa, jos en olisi etsijä, olisin joku joukkueen taustahenkilöistä tai sitten tuomari. Muut paikat eivät oikein kiinnosta ja sovi "luonteelleni".
Tottakai viihtyisin myös katsomossa nauttimassa ja arvioimassa muiden joukkueiden yhteenottoja.

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #8 : Heinäkuu 23, 2008, 18:31:40 »
Testin mielestä olisin lyöjä, mutta omasta mielestäni en olisi tarpeeksi vahva siihen hommaan. Minulla on tarkat silmät, mutta ruumiinrakenteeltani en etsijäksi sopisi, enkä haluaisikaan :D Jahtaaja olisi kiva paikka, mutta heittokättä minulla ei ole. Pitäjäksi en suostuisi, sillä en ole futiksessa hyvä maalivahti, ja huispauksessa renkaita olisi kolme, joten. Lyöjäksi taitaisin silti sopia, sillä en katsomossakaan halua istua :D
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #9 : Heinäkuu 23, 2008, 19:11:53 »
Minulla on tosi tarkat silmät, niinhän ne kaikki sanoo. En tiedä sopisinko ruumiinrakenteeltani etsijäksi, mutta se olisi ainakin paras vaihtoehto. <3 Sopisin ehkä lyöjäksi, koska mailalla on kivaa huitoa, mutta minä en varmaan kestäisi sitä paikallaan kököttämistä ja huitomista, koska minä tarvitsen vauhtia! En minä pitäjäksi sopisi, koska säikähtäisin varmaan aina niitä palloja, jotka lentävät minua päin. Ja minä tahtoisin pitää luudasta kiinni. Lisäksi renkaita on kolme. Jahtaajasta en tiedä... En minä jaksaisi lentää joidenkin pallojen perään ja heitellä niitä toisille, ja minä varmaan pudottaisin pallot, koska en voisi taaskaan pitää luudasta kunnolla kiinni. Ja putoaisin luultavasti luudalta, jos heittäisin pallon... Enhän minä osaa heittää mitään kauas! Sopisin kyllä parhaiten etsijäksi, koska minulla on tarkat silmät ja siihen tarvitaan vauhtia (lentäisin varmaan liiankin kovaa). Pidän esineiden kiinniottamisesta ja nappaamisesta, joten nätti pieni sieppi olisi ihanaa pyydystää. :D Etsijänä olisi ihanaa, eikä minua saisi millään katsomoon toljottamaan kun muut pelaavat! Haluaisin itsekin mukaan! Olisi kyllä kivempaa lentää muuten vaan luudalla, mutta siepin jahtaaminen olisi kivaa... :D
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Heinäkuu 23, 2008, 21:48:10 »
Olen tehnyt testin muutamaan kertaan, ja tulos on aina ollut sama: etsijä. Mielestäni se sopiikin minulle, yksinäistä touhua ja kuitenkin aika ratkaisevaa, jos saat siepin ei ainakaan sinusta jää joukkueen mahdollinen häviö riippumaan. Keskittymiskykyni on hyvä ja erotan yksityiskohtia, ruumiinrakenteeltani olen pieni, joten sekin sopii loistavasti. Missään nimessä minua ei saisi raahattua jahtaajan pelipaikalle, koska koen heidän osallistuvan liikaa, eikä pitäjään, koska se on liian vastuullinen. Lyöjänä voisin olla päteväkin, vaikken tosin ole ruumiinrakenteeltani mitään sinne päinkään. Millään minua ei katsomoon saisi raahattua katsojan tontille, koska osallistuisin huomattavasti mielummin.

miaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Heinäkuu 23, 2008, 22:18:41 »
Olen tehnyt testin pari kertaa, ja olen ollut aina etsijä... huokaus... Itse haluaisin pelata lyöjänä! Rakastan pallojen hutkimista mailalla (harrastan pesäpalloa). Olisi kiva saada kierrellä ja mätkiä ryhmyjä toisia ihmisiä päin (muahahah). Olen muutenkin hyvä ns. kaateleemaan ihmisiä, joten miksi en pystyisi tiputtelemaan heitä myös luudilta :D. Katsomoon en missään nimessä haluaisi jäädä katselemaan!!!!

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • jouluinen-eskapisti-merirosvo-vampyyri-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #12 : Heinäkuu 23, 2008, 23:21:39 »
Olen tehnyt testin useaan otteeseen ja aina olen saanut eri vastauksen, joten niiden perusteella vastaus on, että voisin pelata mitä paikkaa vain. Olen kuitenkin aika varma, että tempperamenttini olisi omiaan lyöjän osassa. Olisin omassa elementissäni, kun saisin mätkiä ryhmyjä 'vihollisteni' päälle niillä kivoilla mailoilla. Pakko siis vastata Lyöjä . Se olisi minun paikkani pelissä, sillä puolustaa en todellakaan osasisi, hyvä jos edes näkisin sitä sieppiä silloin kun se on paikallaan ja jahtaajan paikka ei sopisi minulle, koska en saisi sitä palloa varmana niistä rei'istä läpi.
Joten, lyöjäpä lyöjä.

-Z
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #13 : Elokuu 02, 2008, 16:48:42 »
Jahtaajan tai pitäjän paikka olisi meikäläistä varten. Testin mukaan olen pitäjä, mutta itseä miellyttäisi enemmän jahtaajan paikan pelaaminen. Olen määrätietoinen, itsepäinen ja hieman aggressiivinen, lentäisin tieni läpi kaikista mahdollisista blockeista 8)

Etsijä en voisi mitenkään päin olla, sillä en koskaan bongaisi sitä sieppiä. Jos sitten sattuisin huomaamaan sen, kadottaisin sillä samalla silmänräpäyksellä.
   Lyöjänäkään en mahtaisi menestyä, sillä minulla on hieman huono sihti.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #14 : Elokuu 03, 2008, 03:41:32 »
Hassua, että vaikka huispauksessa on mielenkiintoisen monta eri pelipaikkaa, jolloin kuvittelisi kaikille löytyvän jonkin mieleisen, en minä varmaan sopisi huispauskentälle ollenkaan. :P Testinkin mukaan minun kannattaisi pysyä kentältä poissa, enkä suoraan sanoen ihmettele yhtään. Korkeintaan voisin mennä sinne katsomoon kuuluttamaan tilannetta. :'D

Mutta mitä paikkaa haluaisin pelata - se olisi varmaankin etsijä, ja siihen omasta mielestäni sopisin parhaiten, jos jokin paikka joukkueessa olisi pakko valita. En ole nopea, mutta olen pieni, ja sehän on tunnetusti etsijöille eduksi. Viihdyn yksikseni ja puuhailen mieluummin jotain omaa kuin teen tiimityötä. Tosin en tiedä, uskaltaisinko tätäkään paikkaa lähteä pelaamaan, kun ilmeisesti ryhmyt sun muut usutetaan mieluiten etsijöiden kimppuun (olikohan se Huispaus kautta aikojen, josta muistan moista lukeneeni). x) Muita paikkoja pelatessani saattaisin kuitenkin olla vielä surkeampi; jahtaajana en ikinä osuisi maaliin, lyöjäksi tuskin olisin riittävän vahva ja pitäjänä lentäisin vain kaatoa pakoon. :'P

Eli katsomoon ensisijaisesti, mutta etsijän homma ei olisi hullumpi. (Tuli vain mieleen, malttaisinko pysyä maan pinnalla, jos joskus tulisi oikea tilaisuus hypätä luudan selkään. :'D)

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #15 : Elokuu 08, 2008, 13:10:28 »
Täällä on tällainen testi (http://hpfanit.vuotis.net/puuhaa/huispauspaikka.php)
jonka mukaan olen pitäjä. Aika outoa sillä en ole mikään liimanäppi olut koskaan.

Mutta luotan testiiin, Jos olisi esim. Rapakon Palloseura olisin pitäjä.
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Ginerva

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Elokuu 08, 2008, 17:02:45 »
Itse haluaisin olla etsijä :)
Minulla on hyvä näkö, ja näkisin siis siepin aika hyvin. Ja rakastan vaativia ja ehkä jopa vaarallisia tehtäviä :D
Ja lisäksi olen hyvä ottamaan koppeja, joten saisin siepin hyvin kiinni ;)

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
« Vastaus #17 : Elokuu 11, 2008, 17:46:22 »
 Minä haluaisin olla jahtaaja, ja HP-fanien testinkin mukaan sinne sopisin. Jahtaajana saisin hurjastella luudan kanssa, mutta toisaalta minun vastuullani ei olisi kerralla koko pelin lopputulos, kuten etsijällä. Yksi epäonnistunut kori ei merkitsisi niin paljon kuin siepin menetys. Jahtaajana saisin heitellä ja kopitella kaatoa, ja olen heittelyssä ja kopittelussa ihan hyvä.
Etsijällä on tietenkin se tietty itsenäisyys, mutta pidän tiimipuuhailusta melkein ihan yhtä paljon. Hyvin onnistuva ryhmätyö on minusta yksi parhaita kokemuksia liikuntatunnilla, joten tiiviiseen kolmen hengen jahtaajaporukkaan olisi kiva kuulua.

"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Ylénja

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Elokuu 25, 2008, 20:14:01 »
Testien mukaan minun ei kannattaisi pelata ollenkaan ja sitä mieltä olen itsekin.

En varmasti pärjäisi pitäjänä. Lajista riippumatta olen huono maalivahti. ;p Lyöjäksi olisi turha edes yrittää, mailan käyttö on niin vaikeaa. Etsijänä en kestäisi paineita, kun 150 pistettä riippuisi minusta. Muuten se olisi kiva paikka pelata. Ei tarvitsisi koko pelin ajan olla kovassa vauhdissa (tulee väsy), ja siepin jahtaaminen voisi olla hauskaa. :) Entäs jahtaajana... Se olisi kiva. Saisi heitellä isoa, punasta palloa ja heitellä maaleja. :) Olisi hauskaa, mutta kauhean hyvä en olisi.
Eli siis jahtaajana varmaan haluaisin pelata, mutta ehkä pysyisin kuitenkin ihan katsomossa. :)

zew

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Elokuu 25, 2008, 23:29:42 »
Haluaisin ehdottomasti olla lyöjä! Minusta olisi vain niin ihanaa mäiskiä ryhmyjä vastapelaajia kohti ja katsoa kun heitä sattuu. En nyt oikeen keksi mitään parempaa perustelua sille. Pitäjä en ainakaan haluaisi olla koska hänellä on aivan liian kovat paineet.

aijju

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Syyskuu 06, 2008, 20:49:57 »
Mä taas haluaisin olla jahtaaja : D Voisi tosiaan syötellä muille, tehdä kaikenlaisia temppuja muiden yli, kun niitä oppisi, ja hurjastella muutenkin : D Ja olen aika hyvä tähtäämisessä (esim. maaliin), niin kai se kaadon heittäminen maaliin onnistuisi : D

Sirusho

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Syyskuu 07, 2008, 23:10:18 »
Itse olisin HP-fanien testin mukaan pitäjä.

Ilman testiä olisin varmaankin sanonut ihan saman vastauksen. Pitäjänä saisi seurata peliä sivusta ja niin pysyisi kokoajan kärryillä mitä tapahtuu. Samalla saisin kehittää tarkkaavaisuuttani estellessä kaatoja päätymästä renkuloista sisään.

Poissa Severina

• Pirunmarja
  • Vuotislainen
« Vastaus #22 : Syyskuu 09, 2008, 15:40:05 »
Testin mukaan olisin jahtaaja ja olen sitä mieltä että testi on oikeassa. Olen pitkälti joukkuepelaaja, minulla on neljänvuoden kokemus joukkuepelistä ja jahtaajana olisi enemmän toimintaa. En voisi kuvitella olevani ainakaan etsijä, sillä vaikka viihdynkin itsekseni aina silloin tällöin niin se siepin nappaaminen aiheuttaisi liikaa paineita tähän pääkoppaan. Yksikin virhe voi olla joukkuelle kohtalokas koko joukkueelle. Jahtaajan virheet eivät ole yhtä paha ^^

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #23 : Syyskuu 09, 2008, 17:46:27 »
Mä tein tuon testin myös (jätin tosin toivepaikan tyhjäksi) ja lopputuloksena oli suositus pysytellä kaukana huispauskentästä yhteisen hyvän nimissä :)

Katsomon puolelle jääminen ei olekaan mitenkään huono idea. Huispaus olisi epäilyttävää jo sikälikin, että mä kärsin jonkinasteisesta korkean paikan kammosta (ja se tuntuu vain pahenevan). Toisaalta, ehkä sitä luudan selässä olisi jotenkin rauhallisempi. Siinä voisi kuitenkin itse kontrolloida liikkeitään ilmassa, eikä vain tipahtaisi kuin kivi. Nojoo, asiaan. Etsijän paikka ei sopisi mulle. Se olisi liian stressaavaa ja lisäksi siepin perässä kiito vaatisi varmaan liikaa, ja mihinkään Vronskin harhautuksiin ei musta todellakaan olisi. Eikä välttämättä edes siepin tähyilyyn. Myös pitäjänä olo olisi liian vaativaa, mä en halua pelata sellaista paikkaa, missä mä olisin yksin vastuussa. Eli jäljellä ovat lyöjät ja jahtaajat. En oikeastaan tiedä, kumpi olisi mulle parempi (tai kummassa mä olisin parempi). Ehkä jahtaajana olo olisi huonompi vaihtoehto, siinä pitäisi olla kaiken aikaa täysillä mukana ja suurin osa pelaajista on kaadon perässä. Ryhmyt on enemmän sivuosassa, joten niiden käsittely olisi sikäli vähemmän stressaavaa ja leikkimielisempää myös, ja siinä ehtisi ehkä vähän yrittää suunnitella, että minne niitä mäiskisi. Lisäksi ryhmyt on tosiaan aika hauskoja. En kyllä ole varma, että löytyisikö multa tarpeeksi lihasvoimaa kunnolliseen ryhmyilyyn.

Katsomo on siis ykkösvaihtoehto, mutta jos olisi pakko pelata, niin lyöjää sitten.
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Guns N' Fuckin' Roses!
« Vastaus #24 : Syyskuu 09, 2008, 17:49:43 »
Testin mukaan olen pitäjä ja se osuu aikalailla oikeaan sillä olen pelannut maalivahtina mm: Fudiksessa joku 6 vuotta ja olen aika kylmähermoinen. Olisin ehkä vähän Ronin tyylinen pitäjä jolla joskus menee ihan loistavasti eikä mikään mene läpi ja joskus taas menee ihan päin persettä. Tosin minulla on harvemmin niitä huonoja päiviä enkä hermoile oikeastaan ikinä.

Toinen vaihtoehto olisi jahtaaja sillä olen pelannut 9 vuotta salibandyä ja 6 vuotta fudista ja olen hyvä työskentelemään tiimissä ja nopea kaiken lisäksi..

Haluaisin olla jonpikumpi noista riippuen tietysti muusta joukkueesta :P

Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Life sucs and then you die.
« Vastaus #25 : Syyskuu 13, 2008, 19:58:17 »
Haluaisin olla lyöjä. Eri asia sitten pääsisinkö, mutta haluaisin ainakin. Olisi kivaa kaarrella siellä suojelemassa omia ja tappamas- eikun siis häiritsemässä vastapelaajia. Tykkään lyödä palloja mailalla (älkääkä nyt ymmärtäkö tätä mitenkään väärin) ja siinähän sitä pääsisi toteuttamaan. Nyt kun sitä ajattelee, niin sehän olisi tosi kivaa. Tosin en tiedä, miten uskaltaisin roikkua ilmassa ja pitää luudasta kiinni yhdellä kädellä: ei siinä vielä mitään, mutta jos päälle yrittää mäjäyttää hyvän lyönnin, niin saattaisin keikahtaa maahan... Eihän sitä tiedä. Toinen vaihtoehto olisi pitäjä, mutta se olisi kauhean noloa jos kaato menisi maaliin...
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #26 : Syyskuu 13, 2008, 21:00:27 »
hp-fanien testin mukaan olen etsijä.niinkuin olen aina halunnut ollakkin. ^^
jos joutuisin olemaan vaikka pitäjä, häipyisin äkkiä koska minusta on inhottavaa että vastapuolen maalintekemiseen vaikuttaa vain yksi ihminen. niinkuin futiksessakin tms. lajissa, maalivahtia syytetään jos hän päästää pallon maaline ja muutenkin pelkään kaikenlaisia kohtitulevia palloja.
jahtaaja olisi myös ihan kiva mutta liian raskas. kun miettii luihuisten luudalta tyrkkimisiä ja sen sellaista niin alkaa vähän epäilyttää se jahtaajan paikka.
mutta etsijä on kiva. olen itse aika pienikokoinen, vikkelyys näin ja näin. olen myös tarkkasilmäinen joten osuva valinta tuo testin tulos..
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Guns N' Fuckin' Roses!
« Vastaus #27 : Syyskuu 14, 2008, 16:14:55 »
hp-fanien testin mukaan olen etsijä.niinkuin olen aina halunnut ollakkin. ^^
jos joutuisin olemaan vaikka pitäjä, häipyisin äkkiä koska minusta on inhottavaa että vastapuolen maalintekemiseen vaikuttaa vain yksi ihminen. niinkuin futiksessakin tms. lajissa, maalivahtia syytetään jos hän päästää pallon maaline ja muutenkin pelkään kaikenlaisia kohtitulevia palloja.

Pakko ihan vain huomauttaa tähän että futiksessa harvemmin syytellään maalivahtia, tätä tapahtuu enemmin 9v tasolla, ellei maali ole ollut todella helppo. Eli harvemmin se on oikeasti maalivahdin vika vaan puollustuksen virheiden, tässä tapauksessa lyöjien, jolloin pitää miettiä että miksi hyökkäjä pääsi edes siihen maalintekotilanteeseen.
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Conva

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Syyskuu 14, 2008, 16:30:17 »
Itse haluaisin olla jahtaaja ja hp-fanien testi on kanssani samaa mieltä. Olen hyvä tiimityöskentelijä, eikä heitotkaan mene ihan metsään(just joo). Pitäjäksi en sopisi ollenkaan sillä pelkään palloa kun sitä heitetään kovaa suoraan päin(hetkinen, enhän minä silloin sovi jahtaajaksikaan!) ja kolmen vanteen vahtiminen samaan aikaan ei luonnistuisi minulta sitten millään.
Etsijänä olisin huono, koska minulla ei ole kovin hyvä näkö. Olisi myös tylsää leijua yksin ilmassa ja yrittää löytää pienen pientä sieppiä. Lisäksi tulisi liikaa paineita minunlaiselleni ujolle ihmiselle.
Lyöjä. Ei ei ei, liian vähän voimaa käsissä. Muutenkin ajatus ryhmyjen perässä lentämisestä tuntuu pahalta. Katsomossa en suostuisi istumaan vaikka mikä olisi. Haluan lentää ja osallistua peliin.

Näin ollen jahtaajana oleminen olisi minulle mitä parhain tehtävä. Saiko kukaan selvää?:)

Norlukani

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Syyskuu 14, 2008, 16:39:48 »
Saiko kukaan selvää?:)
Sai:DD
Minäkin haluaisin mieluiten olla jahtaajana, mutta HP-fani testin mukaan olisin paras lyöjänä, mutta ei! Olen huono pesäpallossakin (osun palloon pesiksessä 0,1 kertaa kahdestakymmenestä)!
Että tällasta:DD

P.S. Sori, Conva.

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #30 : Syyskuu 16, 2008, 14:54:39 »
Testin mukaan olisin hyvä jahtaaja. On se toki totta ja rakastan toimintaa. Pidän tosin myös etsijän paikasta. Siitä saattaa tosin tulla hieman tylsähköä, koska hilluisin vain jossain korkealla ja etsisin sieppiä. Toiminnan osuus on siinä vaan niin pieni!

Jahtaaja kuulostaa hyvältä. Olen koko ajan mukana pelin kulussa ja saan paljon toimintaa osakseni. Saisin tehdä maaleja ja varastaa pallon vasta joukkoeelta. En pelkää korkeita paikkoja. Hauskaa;)

Pitäjänä en viihtyisi. En ollenkaan. Lentelisin vain maalisalkojen edessä ja odottaisin hyökkäystä. Sitten kun se tulee menisinkin väärään suuntaan ja minua syytettäisiin pallon sisään pääsystä;(
Katsomoon en kuulu. Tämä tyttö tahtoo kentälle!
Lyöjäkään ei olisi paha. Pääsisin mäiskimään ryhmyjä sydämmeni kyllyydestä ja antaisin mailan laulaa. Varokaa vain! Olisin kai liian vaarallinen lyöjä...

Jahtaajaksi siis ja kentälle!

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Herrasmies

• Vuotislainen
  • GENTLEMAN
« Vastaus #31 : Syyskuu 27, 2008, 01:19:53 »
Itse sopisin mielestäni parhaiten lyöjäksi. Olen toiminnan ihminen ja lähes kokoajan on jotain puuhaa sillä ryhmyt ovat liikkeessä jatkuvasti, en siis jäisi toimeettomaksi. Lisäksi olen ihan hyvä ryhmätyöskentelyssä ja tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja lyöjällä olisi mielestäni hyvä ominaisuus jos tulee toimeen lyöjäparinsa kanssa, koska sitten he pelaisivat hyvin yhteen ja ymmärtäisivät toisen pelitavan sekä voisivat taktikoida.

Rakastan vauhtia, ja ryhmyjen kanssa uskoisin sitä riittävän. Kaikenlisäksi olen mitä vahingoniloisin ja varmaan hiukan itsekäskin ihminen, olisi varmasti kivaa lyödä ryhmyjä toisia kohti (kuulostanpas kamalalta). En ainakaan minkäännäköistä sääliä tuntisi. Kaikenlisäksi sitä saattaisi tuntea olonsa suht sivupelaajaksi joka vain pitää ryhmyt poissa tieltä, mutta samalla niin tärkeäksi kun suojelee joukkuetovereitaan.

En haluaisi olla katsomossa katselemassa kun toiset saavat pelata ja pitää hauskaa. Pelaamassa saa olla kaikkien huomioimana ja taistella tupapisteiden puolesta. Oikein ärysttäisi jos pitäisi vain katsoa peliä.

En myöskään pitäjänä viihtyisi. Siinä tuntuisi ehkä tulevan liikaa paineita, vähän sama kuin jästipeleissä maalivahtina olo, en ikinä halua maalille, en vain nauti siitä ja tunnen oloni tukalaksi. Kaikenlisäksi siinä joutuu vain suhtkoht paljon leijumaan paikallaan ja suojelemaan vanteita ja seuraamaan peliä, ja pidän enemmän paljosta vauhdista, nauttisin pelipaikasta jossa saisin viilettää niin kovaa kuin pääsee.

Lyöjäksi siis omasta mielestäni sopisin ja siihen hommaan myös haluaisin.

- Herrasmies
Voisinpa unohtaa miltä se kosketus tuntuu,
unohtaa miltä ne huulet maistuu.

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #32 : Marraskuu 25, 2008, 22:18:52 »
Syntinen minä, en ole vielä tänne kirjoittanut O_O Nyt se korjataan heti.
Aloitetaanpa esihistoriallisista ajoista kun Harry oli minun ja kavereiden iso idoli, silloin piti tietenkin olla Rohkelikossa, taikasauvassa feeniksin sulkaa jne. Ja aina se joka sanoi ensimmäisenä (eli minä) sai olla just se mikä haluskin, muut joutu miettimään. Muusta tiedettykkään. Niinpä kun tehtiin HP-testejä tuli kauhea huuto kun ei oltukkaan etsijöitä. Ja no aluksi minä olin aina etsijä koska olin isoin (pienin) ja pelottavin ja hakkasin selkään jos en saanut olla se mikä halusin, tai ehkä tukistin. Oi niitä aikoja kun pojat oli pehmoja :D
Jotenkin se aika kului hiljalleen varsinkin leikkihuispauksessa, yllättäen kaikki alko miettiä laajemmin. Niinpä minä olinkin yllättäen pitäjä kun pojat oli jahtaajia, oiskohan toinen niistä ollu etsijä (pelattiin kolmestaan..) No sillä kokoonpanolla mentiin ja hienoja pelejä saatiin aikaan ja olin suht hyvä "maalivahti"
Ja palatkaamme nykyisyyteen, nyt se on ihan selvä juttu että olisin Pitäjä. HP-testi sitä kirkuu minulle - tai lyöjää, sekin ois ihan kiva, mul on suht hyvä sihti, pesäpalloon en osu :P - ja olen salibandymaalivahti. Jotenkin kun on maalivahtina eikä tarvitse niinkään välittää muista pelaajista - paitsi puolustajista.. Ja vastustajista - on olo aika mukavaa. Jahtaajana olisi todennäköisesti ihan sama juttu, tiedät olevasi viimeinen mahdollisuus ja joukkueen ehkä tärkein pelaaja, jos ei lasketa niitä laiskureita jotka kutsuvat itseään etsijöiksi. Eihän ne tee muuta ku lentelee ympäriinsä ja juonii vastustajaa vastaan miten sen saisi ulos pelistä.

Mutta, toisaalta etsijänä olisi erittäin kivaa. Minulla on todella hyvä näkö ja olen vikkelä, ja luokan pienin tyttö. Paitsi yksi näyttää pienemmältä. Aijoo ja kestän painetta suht hyvin :D Etsijä ei myöskään ole kauhea ryhmäpelaaja, sooloilee siellä yläilmoissa. Mutta pysyn alkuperäisessä, maalilla olen ja Tylypahkassa olisin renkaalla eli lahtaa, erm, jahtaaja.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2008, 15:22:50 kirjoittanut Sieppeli »
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa apupyörä

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Marraskuu 25, 2008, 22:58:55 »
Jos pelaisin olisin varmaankin etsijä, koska olen pieni ja kevyt... Ja hieman rämäpäinen ja uhkarohkea (en tyhmän rohkea). Mutta luulen että istuisin kuitenkin mieluiten katsomossa katselemassa kun muut vaarantavat itsensä. Tai sitten en, siellä tulee talvella kylmä eikä voi itse vaikuttaa tulokseen... Hmmm.. ehkä kuitenkin pelaisin mieluiten itse etsijänä.

Jahtaaja, lyöjä tai pitäjä en voisi missään tapauksessa olla koska omaan aivan mahottoman surkean sihdin, en osu pesäpalloon millään (tietty ryhmyt nyt on isompia mutta silti) enkä saa edes koripalloa kiinni taikka koriin, saati sitten sama luudan päällä keikkuen kovassa vauhdissa, ei ikinä.

Poissa Hebb

• Vuotislainen
« Vastaus #34 : Joulukuu 02, 2008, 15:24:08 »
Mun paikka olis ehdottomasti etsijä. Olen pieni, kevyt, sukkela ja huomaan pienet asiat helposti. Jos etsijän paikkaa ei olis, olisin varmaan pitäjä tai lyöjä, sillä pitäjänä olis hyvä tilaisuus näyttää miten hyvä mä oon jästien futismaalissa...=D ja lyöjänä saa ryhmyyn purettua turhaa energiaa ja suuttumusta.

Chockladcream

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Joulukuu 05, 2008, 19:01:18 »
Jos pääsis pelailemaan huispausta, olisi ihan mahtavaa. Pelaisin ehdottomasti jahtaajana, koska olisi aivan huippua tehdä maaleja. Oon ite hyökkääjä omassa lajissani, joten jahtaajan paikka sopisi paremmin kuin hyvin. Tein tuon hp-fanien "Mikä on huispauspaikkasi?"-testin ja sieltähän se jahtaaja tuli. Siitä itseasiassa tuli idea kirjoittaa koko tälle osastolle.

Tosin olisi aika mahtavaa olla myös lyöjä, voimaa ja kovaa työtä vaativa homma. Saisi lyödä niin kovaa kuin vain jaksaa, ja täysillä päin Luihuisia!

-chock

Bluekki

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Maaliskuu 10, 2009, 22:06:17 »
Tuon etusivun testin mukaan paikkani olisi lyöjä. Eipä yhtään pöllömpi paikka pelata, koska joukkueen voitto ei suoranaisesti riippuisi minusta [vaan kanssa pelurien henki, hmm...]. Jahtaaja tai lyöjä ihan oman pään mukaan päätettynä. Pitäjänä en pärjäisi, koska sellainen "viimeisenä toivona" oleminen ei sovellu mulle. Etsijät taas ovat ihan liian yliarvostettuja ja heiltä vaaditaan niin tavattoman paljon, joten en sovellu siihen rooliin. Lyöjänä kyllä pitäisi keskittyä kahteen palloon kerralla mutta uskoisin kykeneväni siihen. Jahtaajana taas olisi kaksi toveria apuna, joiden kanssa voisi kikkailla ja hioa yhteispeliä huippuun. 

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Maaliskuu 25, 2009, 15:57:28 »
Todennäköisesti olisin lyöjä, koska siinähän tarvitaan tarkkuutta, jotta voi osua ryhmyyn mailalla ja olen aika hyvä
koulussa, kun pelataan pesäpalloa. Missään nimessä en haluaisi olla katsoja, koska minua ärsyttäisi, kun en voi vaikuttaa peliin
ollenkaan, kun muut möhlivät tai pelaavat loistavasti (Toi oli vähän off). Saisin myös lyöjänä tuuletella hermoja, jos vastustaja olisi
tehnyt maalin, löisin pallon päin vastustajia :P (noh, kuka löisi omia pelaajia? :P)

Eniten haluaisin olla jahtaaja, koska tykkään tehdä maaleja ja siinä on koko ajan pelin keskipisteessä. Olisi kiva puikkelehtia vastustajien välistä. Ehdottomasti en haluaisi olla pitäjä, koska pitäjälle kasautuu kaikki paineet, kun vastustajat tulisivat kaadon kanssa kohti. Minä ainakin menisin paniikkiin ja kirkuisin kuin hullu. Hyvällä onnella vastustajan jahtaajalta voisi tärykalvo puhjeta ja pelastuisin ainakin yhdelmä
häpeältä :P Näin se on, jahtaaja mieluiten, todennäköisesti lyöjä. :)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #38 : Maaliskuu 25, 2009, 16:46:50 »
Ja uudestaan.Tällä hetkellä varmaan lyöjä tai pitäjä.Etsijänäkin olisin varmaan sopiva.Olen tälläinen jonka mielialat vaihtelee ei tiedä millainen pvä on.Välillä toiminnasta pitävä ja sitten vaan olisin.Katsomossakin voisin olla huutosakissa,ääntä piisaa.Tai miksei kokeilla selostajana.
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Mespa

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Maaliskuu 29, 2009, 19:45:18 »
No jos nyt oikein tarkkoja ollaan, kokooni nähden olisin erittäin hyvä etsijä, aikas pieni ja silleen, mutta miinuksena siihen tulee että minulla on hiukan huono näkö. Jahtaaja en ikinä voisi olla, koska tähtäykseni on erittäin kehno joten siinä karsiutuu myös pitäjä ja lyöjä... Jahtaajana stressaisin varmaan aika paljon ja ehkä eniten pitäjänä. Katsojana  olisin varmaan kaikkein paras, olen hiukan kilpauluhenkinen ja kisoissa huudan useinkin ääneni käheäksi.
Hei! Hetkinen, tuli vain mieleen ettei silmälasit varmaan haittaa etsijänä olemista yhtään, sillä onhan Harrylläkin rillit, ja jos oikein käsitin niin myös Jamesilla! Diudiu, olinpa tyhmä. Mutta pelistä saisin varmaan liikaa stressiä joten voisin käyttää puhumis ja huutamis/kiljumis lahjojani vaikka selostajana olemiseen. Hahaa, siinäpä hyvä osa, selostaja, miksen keksinyt aikasemmin.

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Life sucs and then you die.
« Vastaus #40 : Huhtikuu 26, 2009, 14:36:34 »
Nyt olen miettinyt tätä juttua uudelleen, ja tuskin olisin sittenkään lyöjä. Pesäpallossakaan en varmaan ikinä osu palloon >.< Sen sijaan etsijä voisi olla ihan kiva. Minulla on melko hyvä näkö ja saan hyvin kiinni esim. jos minulle heitetään jotain (fiksua selitystä taas...). En kylläkään ole ruumiinrakenteeltani mitenkään aerodynaaminen enkä mitenkään mainittavan ketteräkään... Ja pelaamisen paineet voisivat olla hieman liikaa tälle päälle... Joten ehkä sitä pitäisi sittenkin tyytyä katsomopaikkaan :(
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Huhtikuu 26, 2009, 16:37:52 »
Testin mukaan olisin etsijä. Ja se haluaisinkin olla. Olen aika pienikokoinen. Ja tykkäisin varmasti etsiä sieppiä. :D
En olisi ainakaan pitäjä. Olen aika huono saamaan kiinni palloa. En usko että olisin lyöjä, koska en osu pesäpallossakaan kunnolla palloon. Jahtaaja olisi ihan kiva, mutta siinäkin olisi sitten se vika, että olen huono saamaan palloa kiinni ainakin jos olisin luudan päällä.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #42 : Huhtikuu 26, 2009, 16:51:16 »
Jaa-a. Testin mukaan olisin jahtaaja, mutta ehkäpä etsijän paikka sopisi minulle paremmin, ellen sitten ole pelkkä penkkiurheilija. En ole erityisen innostunut urheilusta. Lyöjäksi minusta ei olisi, sillä en osuisi palloon koskaan. Pesäpallokin on tuskaa, ja kun siihen lisätään vielä liikkuminen lentäen... Ei kiitos. En myöskään tykkää olla maalissa, vaikka pitäjää muuten voisin pelatakin. Jahtaajana tykkäisin liikkua ja pelata, mutta minulla on sen verran huono sihti ja heittokäsi, että harjoittelua vaatisi tuokin homma aika tavalla. Siksi siis etsijä, hirmuista vauhtia lentäminen olisi varmasti minun juttuni!

Debra

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Huhtikuu 28, 2009, 15:42:25 »
Haluaisin tietysti pelata huispausta, jos se olisi mahdollista. Ja jos saisin itse valita paikkani, olisin luultavasti jahtaaja tai lyöjä. Ei tarvitsisi olla yksin jonkin tehtävän kanssa (esim. etsijä siepin kanssa). Lyöjänä olo voisi soveltua parhaiten minulle, koska siinä ei tarvitsisi stressata onnistuuko nyt tekemään maalin/torjumaan maalin/saamaan siepin kiinni. Lyöjä on vähän sivummalla pelistä, mikä luullakseni sopisi minulle. Toisaalta tuon testin mukaan olisin jahtaaja...

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Kesäkuu 28, 2009, 14:15:28 »
No testin mukaan paikkani on Etsijä.Ehkä siksi että olen tarkkasilmäinen ja nopea.Osaan tehdä hyvin tiimi että yksin työskentelyä niin ja olen Pienikokoinen (aika)
En luovuta koskaan tai ala huutamaan pienestä ongelmasta.Olen tosissani kentellä mutta siltä se ei vaikuta se on niin kuin tavallaan Salainen aseeni.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #45 : Lokakuu 06, 2009, 15:42:32 »
Olisin kuin luotu lyöjä. Mailalla huitominen, siitä minä pidän :) Ja varsinkin kun pelissä on hirmuiset ryhmyt, joita saisi mätkiä oikein olan takaa. Myös ruumiinrakenteeltanikin olisin ehkä hyvä tähän lyöjän tehtävään: vähän isokokoinen, jolla on myös tarpeeksi habaa lyöntitöihin.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Lokakuu 07, 2009, 08:33:59 »
Hmm... Testin mukaan olisin etsijä, mutta en kyllä ole niin varma.
Olen toki ketterä, pieni ja tarkkasilmäinen mutta kiinniottaminen niin vaikealla pallolla voisikin sitten olla jo ongelma.
Lyöjän rooliin taas tahtoisin, mutta pelkäänpä että siihen hommaan olisin liian pieni ja... sellainen. x)
Itseasiassa itse luulisin sopivani ehkä joko siihen etsijäksi (jossa tulisi muutama ongelma kylläkin) tai sitten pitäjäksi.
Pitäjäksi ehkäpä enemmänkin. Koulussakin minut tungetaan aina jalkapalloon maalivahdiksi johtuen hyvistä torjuntataidoistani. xP
Mutta kyllä minä edelleenkin tahtoisin lyöjäksi... Mailalla hutkiminen on vaan niin minulle :P Eri asia sitten jaksaisinko roikottaa sitä mailaa kokoajan vai ottaisinko sauvan peliin x) Hutkiminen saa minut agressiiviseksi.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #47 : Marraskuu 14, 2009, 18:07:55 »
Testi sijoitti minut etsijäksi. Se on myös tarjonnut minulle pitäjän ja jahtaajan paikkoja. Mutta myös kehoittanut pysymään poissa kentältä. Olisiko sitten tämän logiikan mukaan minulle paras paikka lyöjä? Varmaan, sillä aina ei voi testeihin luottaa. Ja toisaalta, lyöjänä tuntuu olevan ehkä suhteellisen turvallista, ei tarvitse kuin seurata ryhmyjä ja kumautella niitä vastustajia päin. Jahtaajana täytyisi keskittyä kaatoon ja väistellä niitä ryhmyjä, samoin pitäjänä. Etsijänä täytyisi kaapata sieppi ja varoa ryhmyjä ja muita pelaajia. Siksipä samaistutan itseni lyöjäksi parhaiten. Minulla on suhteellisen tarkka näkö (vaikka käytänkin silmälaseja), olen suhtketterä, voimaa on melko paljon ja tarkkaavaisuuttakin. Ja kyllä minusta lyöjä tulisi nopeasti harjoituksissa. Kunhan vain pääsisi pelaamaan huispausta..

//Pieni edit. myös tuomarin paikka olisi kiva. Voisi seurata koko peliä ja vieläpä puuttua siihen. >D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 24, 2009, 21:11:51 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #48 : Marraskuu 15, 2009, 13:42:26 »
Testin mukaan minun kannattaisi pysyä kaukana huispauskentistä. : D
Enkä yhtään yllättynyt tästä tuloksesta, koska luultavasti en sopisi ollenkaan huispauksen pelaajaksi. Olen muutenkin toivoton kaikessa liikuntaan liittyvässä :] Olen tälläinen kömpelö ja hidas. Luultavasti aiheuttaisin vain tuhoa.

Täytyisi luultavasti tyytyä katsomopaikkaan. Selostajaksikaan minusta ei olisi, koska en ole hyvä puhuja...
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2009, 20:16:23 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #49 : Marraskuu 29, 2009, 19:28:01 »
Minä tunkisin ehdottomasti kentälle!! Mitä järkeä huispauksessa on jos ei saa pelata!?

Jaa, minun kuuluisi varmaan olla pitäjä, ja se olisi varmaan se minun juttuni. Ihan mukava pelipaikka, mutta ehkä vielä mieluummin olisin etsijä tai lyöjä... Jästihuispauksessa, tosin, kun sai erilaisia paikkoja kokeilla olin kyllä ehdottomasti paras etsijänä.

Njää... Vaikea sanoa! *miettii, tuumii, pohtii...* Kyllä minä varmaan pitäjä olisin... *huokaus! Olisi mieluummin etsijä.* Pitäisi päästä kokeilemaan, niin tietäisi... ;D
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #50 : Joulukuu 24, 2009, 21:05:46 »
Etsijä tai jahtaaja. Ainakin sellainen, joka tekee joukkueelle pisteitä.

Testin mukaan olin etsijä, ja tokihan se minulle kävisi ja varmaan sopisikin. Olen vikkelä ja tarkkanäköinen, notkeuttakin tiukkoihin tilanteisiin löytyisi. Olen myös melko kärsivällinen, siepin etsimistä siis ajatellen. Sitä paitsi, mei olin joskus vuosii sitten futista pelaamas ja maalivahtina, joten siepin nappaaminenkaan ei varmaan tulisi olemaan mikään ongelma. Ja haluaisin olla ainoa laatuani joukkueessa (eihän futiksessakaan ole kuin yksi maalivahti per joukkue, käsittääkseni), niin kuin pitäjäkin on.
Mutta toki osallistuisin jahtaajanakin. Mei tykkään työskennellä tiimissä ja toteuttaa yhdessä kaikenlaisia ideoita, joten mielikuvituksestani olisi varmaan hyötyä jos saisin suunnitella kuvioita kolmelle jahtaajalle.

Varmaan loppujen lopuksi menisin pelaamaan mitä paikkaa tahansa, mei oon nimittäin vähän sellainen että jos en osaa niin sitten opettelen. Olen kuitenkin aina ollut surkea pesäpallossa, joten ehkä jättäisin ryhmyn ja mailan jonkun toisen haltuun...

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #51 : Joulukuu 31, 2009, 01:10:03 »
Luulen että jäisin suosiolla kentänreunalle, mutta jos joku nyt saisi minut mukaan peliin, niin olisin ehdottomasti toinen lyöjä. Tärkeä rooli etsijänä ja piskuruisen siepin perässä lenteleminen ei todellakaan olisi minun juttuni. En myöskään tunne pystyväni heittelemään kaatoa jahtaajana. Tiputtaisin sen varmasti siinä samassa jos sen jollakin oudolla tavalla käteeni ilmassa saisin. Pitäjäkin on turhan vaativa tehtävä - näin epäurheilulliselle -, eikä minulla todellakaan riittäisi nopeutta vahtia joka ikistä rengasta. Yhden kanssa voisi ehkä vielä toimiakin. ;) Jäljelle jää siis lyöjä, jonka homma on mielestäni aina kuulostanut kaikkein hauskimmalta. Saisi mäiskiä ryhmyjä Rohkelikkoja, Puuskupuheja ja Korpinkynsiä päin. >:) (Ei millään pahalla niille, jotka näistä kyseisistä tuvista pitävät). Vaikken kummoinen Rohkufani olekaan, kuitenkn minusta Fred ja George tulevat aina olemaan lyömättömät lyöjät! 

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RuneLumos12214
« Vastaus #52 : Tammikuu 06, 2010, 20:54:57 »
Lyöjä! Itse haluan olla lyöjä, se on varmaankin ainoa paikka johon todella sopisin, sillä olen isokokoinen (yksi meidän luokan pisimmistä) ja luonnostaan vahvarakenteinen. Minulla on myös korkea kipukynnys, eli kestän ryhmyjem mahdollisia iskuja paremmin.
 Jos en saa olla lyöjä haluasin olla etsijä, mutta kaikki minussa on sitä vastaan, en ole kovin tarkka näköinen ja kevyt.
 Eli lyöjä varmaan sitten olisin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2012, 17:50:14 kirjoittanut mattis »
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa Fwooperi

• mustikkasoturi
  • Vuotislainen
« Vastaus #53 : Helmikuu 10, 2010, 21:41:45 »
Paikkani voisi hyvinkin olla etsijänä taikka lyöjänä etsijänä siksi, että olen tarkkasilmäinen, välillä vähän liiankin... Mutta pitäjäksi sopisin siinä mielessä paremmin, että siinä saisi purkaa kaiken energian ryhmyjen lyöntiin!!! Toisaalta, mielummin pysyisin penkkiurheilijana, ja kannustaisin parhaani mukaan! Luulen, että RRRRRAKASTAISIN lentämistä, mutta rauhallisempaa sellaista :))
"...tosiasiaksi jää, että hän pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros sampoopullon nähdessään."

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #54 : Maaliskuu 21, 2010, 20:22:20 »
Tiedän, että olisin erittäin hyvä pitäjä tai jahtaaja, koska molemmissa paikoissa tarvitaan hyvää hahmotus- ja koordinaatiokykyä ja ketteryyttä luudalla. Lisäksi rakastan pallon heittelyä tai palloilla tehtävien maalien estämistä. Lyöjä ei sopisi minulle, koska se ei olisi kevyttä tai siis rautapallon kumauttelu mailalla on varmaan vähän raskasta ja etsijä taas ei olisi hyvä pelipaikka minulle, koska olisi uskomattoman tylsää vain etsiä pientä kultapalloa massiiviselta kentältä.
Singing In The Rain Shower

Anskuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Maaliskuu 22, 2010, 09:29:03 »
Testin mukaan olen lyöjä.Mutta se ei kyllä sovi mulle!!

Haluaisin olla jahtaaja.Pidän tiimityöskentelystä ja jahtaajana sitä taitoa pitää olla ,että voi heitellä palloa muille!Jahtaajana saisin tehdä maaleja
se olisi ihanaa!!! Rakastan kun onnistun jossain! Jos oisin jahtaaja voisin voittaa omalle joukkueelle! Voisin tehdä 220 pistettä ,että vastustajilla ei olisi mahdollisuutta voittaa!!!

Poissa Räyhähenki

• Jokapaikantuho
  • Vuotislainen
  • Rähähää!
« Vastaus #56 : Toukokuu 06, 2010, 16:12:31 »
Minä olisin varmaan jahtaaja, saisin olla kokoajan liikkeessä ja pelata joukkuepeliä muiden kanssa. Etsijä joutuu tekemään enemmän yksilösuoritusta, joita inhoan.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #57 : Heinäkuu 31, 2010, 17:10:00 »
Itse varmastikkin olisin lyöjä, sillä olen melko hyvä tähtäämään ja olen melko vahvarakenteinen. Kaikissa joukkuepeleissä olen puolustaja tai maalivahti ja lyöjä on vähänkuin puolustaja. Toinen paikka missä voisin olla, olisi pitäjä. Minulla on melkohyvä hahmotuskyky, mitä lyöjä ja pitäjä tarvitsee.

muoks//
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 04, 2011, 15:45:17 kirjoittanut Camillaah »
Hey! You just lost The Game.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #58 : Elokuu 03, 2010, 16:33:36 »
Itse en varmaan ryhmyjen takia haluaisi pelata. Mutta jos olisi pakko, olisin pitäjä. Siinä voi olla hiukan sivussa suurimmasta rytinästä, kun taas etsijänä on liikuttava koko ajan siepin perässä ja näin luultavasti saada ryhmy peräänsä. Lyöjän osuuteen olen liian heikko, ja jahtaajana....noh, joutuisin liiaksi toimintaan ja ryhmyjen saaliiksi. Mielummin toimisin pitäjänä.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
« Vastaus #59 : Marraskuu 29, 2010, 17:08:40 »
Olisin etsijä! Olen kooltani pikkuinen ja tarkkasilmäinen sekä hyvän reaktiokyvyn omaava. Yhteistyö urheilussa ei ole minun heiniäni, viihdyn mieluiten yksin pelatessa.
 Jahtaaja olisin viimeisenä, koska pelkään tennispalloa suurempaa palloa. (Jostain kaukaa alakouluajoilta tuokin tulee). En saisi kaatoa kiinni, koska väistäisin sitä jos se tulisi minua kohti. Pitäjä olisi myös huono paikka minulle koska pelkään palloa ja väistän sitä mielummin kuin potkaisen sen syrjään. Myöskään lyöjä ei ole minun juttuni: pesäpallossa en osu palloon ja ei ole kiva ampua sitä toista pelaajaa kohti, kosk häntä voi sattua :( tai sitten voisin pysyä katsomon puolella, koska voin aiheuttaa vaaratilanteita lentämällä jotakuta päin, sillä en usko olevani kovin hyvä huispauksessa

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #60 : Marraskuu 29, 2010, 18:09:27 »
Jos itse saisin valita, pelaisin todennäköisimmin lyöjänä. Syy tähän taitaa löytyä uhkarohkean olemukseni sisältä, joka melkeimpä janoaa vähän vaarallisempaa tekemistä. Pesäpallossakin osun (melkein) aina palloon, joten siitä olisi varmasti tässäkin lajissa hyötyä. Tuossa pelipaikassa pääsee myös puolustamaan joukkuettaan ja vähän näpäyttämään vastustajia :P Mutta tietenkin voisin pelata myös jahtaajana, sillä olen suhteellisen nopea ja kokemusta on jalkapallonpeluustakin. Se ei vaan innostaisi niin kamalasti se. Jahtaajana pelaaminen siis :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2010, 18:22:56 kirjoittanut worldsayshello »
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #61 : Marraskuu 29, 2010, 18:31:13 »
Testi piti minua etsijänä. Kyllä se minulle varmaan kävisi, olen pienikokoinen, ketterä ja periksiantamaton. Lyöjäksi minusta tuskin olisi, voimaa ei löydy käsistä juuri yhtään ^^.
Silti itse haluaisin jahtaajaksi :). Tykkään pallopeleistä, ja jahtaaja oli ehkä kuitenkin eniten tekemisissä pallon kanssa.
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Cimeroe

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Helmikuu 27, 2011, 22:42:44 »
Olisin varmaan etsijä. Olen kevyt, nopea ja tarkka silmäinen, joten sopisin hyvin etsijäksi. Etsijä myös haluaisin olla. Jos etsijän paikkaa ei olisi, olisin varmaan jahtaaja, koska siinäkin tarvitaan tarkka silmäisyyttä. Lyöjänä varmaan en pärjäisi, koska en ole kovin voimakas ja en kestäisi katsoa sitä, kun johonkin käy kipeää.

Poissa Klaine

• Vuotislainen
« Vastaus #63 : Helmikuu 28, 2011, 15:43:10 »
Taitaisin pysytellä katsomon puolella, sillä mun itsesuojeluvaiston kanssa ei huispausta paljon pelattaisi :D Pelkkä ajatus siitä, että pitäisi ensinnäkin lennellä niin korkealla ja sitten vielä pelata siellä muiden pelaajien ja ryhmyjen seassa... Ah, sitä loukkaantumisen vaaraa. Enkä muutenkaan ole yhtään urheilullinen. Jos nyt kuitenkin uskaltautuisin pelaamaan, haluaisin olla lyöjä (ainakin mulla olisi maila puolustuksena, jos ryhmy tulee kohti...) Olen voitontahtoinen ja ei mulla olisi ongelmia lyödä ryhmyjä vastapuolen pelaajia päin kun haluaisin voittaa ja suojata omaa joukkuettani :D

Tein ton HP-fanien testin ja senkin mukaan mun on paras pysytellä maankamaralla. Niin teen, mutta tahdon kyllä ehdottomasti seurata pelejä ja kannustaa suosikkejani, ja varsinkin käydä jokaisissa huispauksen MM-kisoissa :)

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #64 : Helmikuu 28, 2011, 17:20:07 »
Testin mukaan olen etsijä, mutta olisi selostajanakin kiva hääriä, Lee Jordan vaviskoon... Mutta voisin sopia myös etsijäksi: pelkään silmittömästi isoja palloja ja etsijänhän ei tarvitse kuin väistellä ryhmyjä ja kaatoa ja vain etsiä sieppiä.

Poissa Granttu

• Kiltalainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #65 : Maaliskuu 26, 2011, 14:55:21 »

Ehdottomasti etsijä, sillä olen pienikokoinen ja kevyt. Olen myös ketterä ja siinä ei tarvitsiisi niin paljon fyysisyyttä :)
Try your best, then its time to rest...

Fleur

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Maaliskuu 26, 2011, 15:30:38 »
Mie olisin aika varmasti etsijä: olen todella lyhyt ja hoikka, ketterä liikkeissäni (sain kiinni kananmunan, joka heitettiin minulle kolmentoista metrin päästä) - hehhehhee. Joo, etsijä varmaan :-)

SlytherinGirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #67 : Maaliskuu 26, 2011, 21:40:54 »
Itse olisin ehkä etsijä tai jahtaaja, koska tykkään vaellella kaikenlaisissa paikoissa, paitsi etsijän paikalla olis ehkä hankalaa pitää silmälasit päässä :D Kun olen ollut Harry Potter-fanit sivuilla ja luonut siellä samanaiheisen testin, se kehotti minua pysymään poissa kentältä ja katsella katsomosta.

Poissa Rita Gracie

• Särmikkäät ry
  • Vuotislainen
  • Synnynnäinen seikkailija
« Vastaus #68 : Maaliskuu 30, 2011, 18:24:28 »
Jahtaaja tuli. No joo olen ihan hyvä organisoimaan asioita ja olen myös ketterä ja rakastan heittelyä ja kopittelua. Olen ketterä mutta en usko että olisin etsijä. Pitäjäksi olen liian hidas enkä älyä palloa niin helposti. Lyöjäksi en ole niin vahva eikä tähtäykseni ole hyvä. Siksi sanon jahtaajan.
a world without the rules is mine.

Unique -> Rita Gracie

Poissa Guetta

• Vuotislainen
« Vastaus #69 : Maaliskuu 30, 2011, 18:32:57 »
Luultavasti itseni mielestä ja tämän HP testin mukaan lyöjä. Aika pitkä kun olen ja tarkkuutta löytyy, sekä ainakin hyvä lyömään jos ei muuta :D (mitä nyt ainakin pesiksessä saanut siitä käsityksen) että saattaisihan tämä se olla. Tosin mielummin jättäisin luudat komeroon ja siirtyisin selostajan koppiin (: Selostajana olisi kyllä tosiaan kiva toimia.

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #70 : Maaliskuu 30, 2011, 19:10:19 »
Ihan katsomon puolella pysyttelisin. Vaikka luudalla lentäminen houkutteleekin kovasti, en missään nimessä pystyisi sen kyydissä keskittyä mihinkään muuhun kuin sen päällä pysymiseen.

Olen hidas. En jaksa lyödä. En osaa heittää. Väistän vaistonvaraisesti lähestyvää palloa.

Eli katsomo taitaa tosiaan olla se paras vaihtoehto minulle. Huispaus olisi sinäänsä ihan hauska peli pelata, mutta kun on niin epäurheilullinen kuin mahdollista, niin ei voi mitään. Olen joskus tuon testinkin tehnyt, ja sehän oli muistaakseni ihan samaa mieltä kanssani. Mitä minä siellä kentällä, kun olisin vain muiden tiellä. ;)
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Minea

• Kelvollinen leijona
  • Vuotislainen
  • Kolmas niistä Weasleyn kaksosista.
« Vastaus #71 : Huhtikuu 19, 2011, 04:51:17 »
Tein testin, vaikka tiesin kyllä tuloksen jo ennestään; lyöjä. Olen melko pienikokoinen kyllä, mutta kyllä treenaaminen sen verran on käsiä ja olkapäitä avittanut, että kyllä maila heilahtaisi mukavasti ja ryhmy lentäisi (jos nyt jästimaailmasta otettaisi esimerkki, niin olin aina luokan vahvimpia myös pesiksessä). Jotenkin olen muutenkin sellainen puolustajahyökkääjä; haluan puolustaa ja suojella omaa tiimiä, mutta hyökkäysrintamalla -en siis peruutella ja toivoa että voi kun ne toiset nyt tekisi jotakin. Olen myös tarkkasilmäinen ja refleksini ovat nopeita, joten se olisi varmaan hyödyksi lyöjänä -ja miksei vaikka etsijänäkin. Olisin tosin liian malttamaton etsijäksi, hoh.
Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow.
- TU ES FOLLE ? TU ES UNE SORCIERE OU QUOI?

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #72 : Toukokuu 06, 2011, 17:37:22 »
Testin mukaan olisin etsijä, mutta haluaisin pelata jahtaajana. Lyöjäksi minusta ei olisi, sillä en osuisi mailalla ryhmyihin (Tämä on huomattu liikkatunneilla pesistä pelatessa...). Myöskään pitäjäksi en kelpaisi.
Etsijänä en haluaisi missään tapauksessa olla, sillä lähes koko peli riippuisi minusta... Eli siis olisin mieluiten jahtaaja. Uskon että pärjäisin jotenkuten siinä. Myös pelkkä pelien katselu voisi olla mukavaa :)

//Selostajanakin voisi kyllä olla kivaa ^^
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2011, 14:38:26 kirjoittanut Omppu »
Should I sink or swim or simply disappear?

Horatius Kuhnusarvio

• Ankeuttaja
« Vastaus #73 : Toukokuu 07, 2011, 09:37:20 »
Mä olisin etsijä.

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Toukokuu 07, 2011, 12:33:33 »
Haluaisin ehkä eniten jahtaajaksi. Olen huono maalivahti, joten en usko, että homma pitäjänä toimisi. Olisi ärsyttävää, jos peli olisi minusta kiinni ja tuulessa ja sateessakin pitäisi tihrustaa pientä kultaista sieppiä. Etsijä ei siis ole mun paikkani. Lyöjänä olisi ehkä ihan kivaa, mutta jahtaajan paikka olisi kuitenkin kiinnostavin. Tai sitten olisin vain katsomossa. Selostajana en missään tapauksessa haluaisi toimia. Pitäis puhua lakkaamatta ja selostaa jatkumatta.....

Poissa Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #75 : Toukokuu 07, 2011, 12:47:09 »
Testin mukaan olisin etsijä ja olen itsekin aika lailla samoilla linjoilla. Sopisin etsijäksi aika hyvin: olen pieni, ketterä ja nopea, sekä tarkkasilmäinen, enkä mitenkään kovin mielelläni olisi mukana siinä pelin kaikista aggressiivisimmassa osassa iskemässä ryhmyjä päin vastustajia tai saamassa niistä itse päähäni. Maalivahdiksi eli pitäjäksi en missään tapauksessa sopisi kun en missään muussakaan pelissä ole siinä roolissa hyvä, enkä usko että maalinteko jahtaajana sujuisi sekään mitenkään hulppeasti. Etsijänä minun täytyisi kiinnittää huomiota ainoastaan siepin etsimiseen ja jahtaamiseen, sekä siihen etten vahingossakaan saa ryhmystä.
To be rich is to seek, to relive the memory

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Toukokuu 28, 2011, 15:36:08 »
Minä haluaisin pelata joko pitäjänä tai lyöjänä. Olen aina joukkuepeleissä maalivahti, joten pitäjän tehtävä olisi helppo minulle. Siedän paineita ja pidän siitä että minun eitarvitse liikkua paljoakaan.
Lyöjänä oleminen houkuttaa myös tehtävän helppouden takia. Minulla on hyvä sihti ja olen syntynyt maila kädessäni.
Tosin olen kerran pesäpalloa pelatessani lyönyt palloa niin kovaa että maila hajosi kahtia:D

Poissa Lime

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchWillow21467
« Vastaus #77 : Toukokuu 28, 2011, 20:05:57 »
Testin mukaan olisin  jahtaaja, ja juuri jahtaaja haluaisinkin olla. Sellaista vaihtoehtoa ei olisikaan, etten pelaisi ollenkaan. En osaa olla paikallani, ja mun pitää olla aina kaikessa tekemisessä mukana, joten pelaisin myös huispausta. Lyöjänä olisin täysi läppä, ainakin jos koulun pesis tuntien touhua kattoo. Etsijäksi minulla on liian huono näkö, en varmasti huomaisi siepin vilahdusta. Joten vaihtoehdoiksi jää jahtaaja ja pitäjä. Näitähän voi verrata vaikkapa lätkän/jalkapallon hyökkääjiin ja maalivahtiin, ja olen aina mieluummin kentällä kuin maalilla seisomassa. Näinpä pyydyin jahtaajaan, joka kuulostaa mukavimmalta pelipaikalta.
You don't know anything yet
about the dreams I have.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #78 : Toukokuu 31, 2011, 22:58:18 »
Haluaisin olla... Mietitään. Ehkä pitäjä. Olen erikoistunut torjumaan jalkappalloa, joten ehkä kaadon kiinni otossa on jotain hyötyä sitäkin taidosta.... Kun maalisalkojen yllä pitää leijua melkein paikallaan,niin kyllä hyvästä tasapainostakin on hyötyä. Nopeita refleksejäkin tarvitaan kun otetaan lujaa lentävä kaato kiinni ja kai päättelykyvystä on apua kun päättelee mihin salkoon vastustaja heittää vai aikooko se harhauttaa.

Etsijäksi en halua enkä ole edes ruumiin rakenteeltani etsijä. Jahtaajat taas joutuvat lentämään lujaa ja väistelemään pelaajia ja ryhmyjä. Ei kiinnosta saada jotain pääkallon murtumaa kun ryhmy on sattunut vahingossa osumaan päähän vähän lujemmin. Lyöjäksikään en sovi sitten ollinkaan, olen pitkä ja hoikka. En varmaan edes jaksaisi lyödä ryhmyä mailalla jos se tulisi päin.

Sitten on vielä katsomo paikat. Ehdoton eiiii sanon minä. En kestä istua katsomassa kun muut tekee ja itse vain on siinä tyhjän panttina katsomassa pystymättä vaikuttamaan mihinkään. En kestäisi olla katsomossa vaan juoksisin luutavarastoon, tempaisisin sieltä oman luutani ja ryntäisin auttamaan korpinkynttä niin että me päihitettäisiin luihunen kolmesataa nolla tai jotain sinne päin.

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #79 : Kesäkuu 02, 2011, 22:19:57 »
Voi sisko hyvä, Tuolla menolla ei sinusta Lucy tule lyöjää:D Jos hajotat mailat.
Itse pelaisin jahtaajana. Testin mukaan tietenkin.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #80 : Kesäkuu 03, 2011, 18:58:57 »
Lyöjä. Kuulostaa kaikista hauskimmalta osuudelta ja testinkin mukaan olisin lyöjä :D Mutta etsijä en haluaisi olla, varmaan stressaisin sitä roolia (tai ehkä pitäjän roolia) kaikista eniten, jolloinka pelaaminen ei olisi mukavaa. Lyöjän rooli vain kuulostaa parhaalta vaihtoehdolta, olisi hauskaa mäiskiä ryhmyjä! Jahtaaja en haluaisi olla. Jos verrataan huispausta vaikkapa sählyyn tai jalkapalloon, jahtaaja olisi sama kuin hyökkääjä. Enemmän olen puolustajatyyppiä vähän joka lajissa, joten luultavasti myös huispauksessa.
Cadillac.

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #81 : Elokuu 08, 2011, 15:26:16 »
Etsijä. Sopisin etsijäksi, sillä olen pieni kokoinen, nopea reagoimaan, tarkka silmäinen ja minulla on nopeat refleksit ja kaikkea mitä etsijältä vaaditaan. Lisäksi testissä sanottiin, että sopisin etsijäksi. Tahtoisin itsekin olla etsijä, ei tarvitsisi välittää tai ajtella muita, täytyisi vain keskittyä siihen omaan asiaan, siepin nappaamiseen.
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
« Vastaus #82 : Marraskuu 04, 2011, 12:31:49 »
Mä en yleisesti toimi kauheen hyvin yhteen urheilun kanssa. Onnistun vaan satuttamaan itteni ja muut. Tykkään kyllä kaikenlaisesta tiimipelaamisesta :P Todennäkösesti siis istuisin kuitenkin katsomossa, koska täytyis olla aika epätoivoinen jo, jos mut ois huispausjoukkueeseen valittu. Ihan jo senkin takia, että pelkään korkeita paikkoja.

Kuitenkin, jos jotain paikkaa pitäis pelata niin sitten jahtaajaa. Pitäjää musta ei vois ikinä tulla, koska pelkään palloja ihan liikaa ja yleensä vaan tyydyn juoksemaan alta karkuun, jos sellainen on tulossa mua päin. Lyöjänäkin ois melko hankalaa, koska mun käsivoimat on ihan olemattomat. Etsijän paikka soveltuis mulle ehkä ruumiinrakenteellisesti parhaiten, mutta en tykkää siitä vastuusta. Koska käytännössä se ottelun voittaminen roikkuu etsijän harteilla.
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Ambrosia

• Veikeä Vesihiisi
  • Vuotislainen
  • Moves like dragon
  • Pottermore: BronzeStone190
« Vastaus #83 : Marraskuu 04, 2011, 16:46:09 »
Suurin osa urheilulajeista joissa käytetään palloa, kiekkoa jne. tuottaa meikäläiselle vaikeuksia. Korista olen kuitenkin pelannut, eikä lentopallokaan olisi hullumpaa jos sitä osaisi.

Luulen kyllä, että olisin katsomon puolella kiljumassa täyttä kurkkua kannutustusveisuja. Ehkä pelaisin vapaa-ajalla huvikseni, mutta yleisön edessä.... noup. En yleensäkään oikeen tykkää urheilla kilpailumielessä, mutta kannustamisen kyllä osaan : D. Jos itse pelaisin, niin varmaankin jahtaajana. Etsijäksi en sopisi. En tykkää ajatuksesta, että pelin voittaminen on jossainmäärin meikäläisen harteilla. Pitäjäkään ei kävisi, koska mulle on lähestulkoon luonnonlakien vastaista heittäytyä pallon eteen ettei se vaan mene maaliin. : ') Lyöjä ja jahtaajahan siinä sitten jää jäljelle, mutta koska lyöjän hommat ei oikein tunnu siltä omimmalta jutulta, niin eiköhän se olisi jahtaaja. Jahtaajana sitä on koko ajan ihan siinä pelin ytimessä. Maaleja on kiva tehdä : )
Tähdet ovat paloja historiasta ja sen kauneudesta nykyhetkestä nähtynä.

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #84 : Marraskuu 05, 2011, 23:54:35 »
Testin mukaan olisin lyöjä. Uskoakseni soveltuisinkin siihen aika hyvin. Pidän pesäpallosta ja kaikkein parasta on päästä lyömään. Oikeasti en osaa edes pesiksen sääntöjä :'D On vain kiva lyöjä sitä tyhmää palloa niin kovaa kuin lähtee ja sitten katsoa kun se kimpoaa mailastani jonnekkin kiinaan. Mutta huispauksessa on ne ryhmyt jotka pyrkivät tiputtamaan pelaajat luudiltaan, joten voisi olla kivaa lyödä niitä ryhmyjä päin vastapuolen pelaajia. Se on eriasia osaisinko väistää niitä..

-Ihmissusi-

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #85 : Joulukuu 03, 2011, 19:12:18 »
Testin mukaan olisin jahtaaja, vaikka luultavasti kokisin parhaaksi pysyä kokonaan pois kentältä. En oo ikinä kokenut mitään viehätystä huispausta kohtaan, joten en usko että pelaisin ollenkaan. En pidä huispauksesta, joten pysyttäytyisin katsomossa ja kiljuisin neuvoja vaikka en ikinä itse pystyisi pelaamaan paremmin.
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
« Vastaus #86 : Joulukuu 03, 2011, 21:39:26 »
Testin mukaan olisin pitäjä. En kyllä tiedä soveltuisinko siihen, olen ollut aina surkea torjumaan ja yleensä huono muutenkaan vahtimaan maalia. Lisäksi minulla on kammo kohti lentäviä palloja kohtaan. Lyöjäksi sopisin varmasti huonoiten, olen todella huono esim. pesäpallossa, en osu palloon koskaan kunnolla. Saisin vain ryhmystä päähäni ja loukkaantuisin siinä hommassa. Etsijä olisi muuten mukava rooli, mutta en varmaan ikinä löytäisi saatikka saisi sieppiä lopulta kiinni. Etsijällä on myös paineet saada sieppi juuri omalle juokkueelleen. Jäljelle jää siis jahtaaja, joka voisi soveltua minulle parhaiten näistä. Maalin yrittäminen on aina hauskaa ja eipähän tarvitsisi ainakaan löydä mitään.
Kaikista mieluiten kuitenkin toimisin kannustusjoukkona katsomonpuolelle, huudellen olevinaan hyviä neuvoja, vaikka en itse osaisi kuitenkaan paremmin.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #87 : Maaliskuu 06, 2012, 12:34:40 »
Haluaisin olla etsijä. Olen tarkka ja omistan hyvät refleksit. En todellakaan sopisi lyöjäksi, sillä olen huono lyömään (ainakin pesäpallossa). :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #88 : Huhtikuu 11, 2012, 20:29:27 »
Jos saisin ihan vapaasti valita, olisin katselija. Minulla on nimittäin korkeanpaikankammo, enkä mielelläni lentelisi luudalla 30 metrin korkeudessa väistellen hulluja ryhmyjä ja muita pelaajia. :D Jos kuitenkin on pakko valita... hmm. Mietitään. Pitäjä en ainakaan missään nimessä olisi, sillä ei ole mitään ahdistavampaa katsoa, kun vastajoukkueen pelaajat vyöryvät päin "nyt teen maalin" -ilmeellä, ja siinä sitten pitäisi jotain torjuakin. Lyöjä voisin olla siinä mielessä, että rakastan lyödä palloa niin kovaa kuin mahdollista minne sattuu. Siinä on vain kaksi ongelmaa: pitäisi osua siihen palloon ryhmyyn ja ryhmynkin pitäisi osua jonnekin, toisin sanoen se ei saa lentää mihin tahansa (*köh* kuten yleisöön *köh*). Olen jo tarpeeksi surkea mailalla palloon osumisessa, ja sittenkö siinä pitäisi vielä tähdätä jonnekin? Juu, ei sovi mulle. Sitten on vielä etsijä. Sekin ehkä voisin olla, mutta minulla ei ole kyllä kovin hyvä näkö, eivätkä refleksini ole aivan huippuvireessä. Päädyin siis siihen ratkaisuun, että olisin jahtaaja. Tiimityö on kivaa (vahvin osa-alueeni missä tahansa pelissä) ja lyöjät suojelisivat ryhmyiltä. Jahtaajan osassa on tosin se sama huono puoli, että pitää tähdätä, mutta toisaalta tähtääminen onnistuisi varmasti helpommin heittäen kuin mailalla lyöden.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Tylypahkan pikajuna

• punainen vauhtihurmu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CentaurSkull9709
« Vastaus #89 : Huhtikuu 21, 2012, 21:17:59 »
Tein testin, ja minusta tuli Etsijä. Olen aina luullut olevani enemmänkin Jahtaajan kaltainen. Taasen ystäväni, joka on mielestään Etsijä, sai tuloksekseen Jahtaaja. Mutta sivustaseuraajanakin voisin elää. Paitsi kyllä joskus harmittaisi, kun ei pääsisi otteluihin pelaamaan.
"Always..."

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
« Vastaus #90 : Huhtikuu 26, 2012, 17:39:50 »
Paikkani olisi kuulemma ehdottomasti etsijä testin mukaan. Etsijänä minä kyllä haluaisinkin pelata. Silti minusta tuntuu, että paremmin minulle sopisi pitäjä. Olen nimittäin ollut ala-asteesta lähtien aina pakkina jokaikisessä pelissä jalkapallosta lähtien. Eikä yksikään pallo ole koskaan mennyt maaliin jos olen ollut pakkina. En kuitenkaan halua kerskailla mitenkään, että olisin paras, mutta totuushan se on ettei yksikään pallo ole mennyt maaliin kun olen pelannut. Huom! Maalivahteja ei ole ollut ollenkaan. Ja pakkihan muistuttaa aika paljon pitäjää lukuunottamatta maalivahtia. Eli olisin pitäjä omasta mielestäni ja testin perusteella etsijä. Katsomossa oleminen olisi kaikkein kauheinta. Inhoan nimittäin olla paikallani ja katsella, kun muut saavat pelata maailman hauskinta peliä, jota ei valitettavasti ole olemassa.
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa Vilionkka

• Varjometsästäjä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: NifflerSeer330
« Vastaus #91 : Heinäkuu 02, 2012, 21:55:36 »
Olisin mielestäni sen verran urheilullinen että kuuluisin huispaus joukkueeseen. Paikka olisi lyöjä, säählääminen minulta onnistuu muutenkin ja jahtaajana paineet olisi hieman liian suuret. Niinkuin Siriuksen nään lyöjänivoisinpelata hänen kanssaan yhteen!
-Yhtä kyytiä, läikyttämättä.
 -Ja ylenantamatta.
 -Joten tämä on juomapeli siis?
 -Viimeinen pystyssä voittaa.

Poissa Lorcanmei

• Vuotislainen
« Vastaus #92 : Heinäkuu 03, 2012, 13:31:45 »
Luulen että minun pitäisi pysyä pois kentältä. Pelkään korkeita paikkoja, enkä haluaisi ryhmyä takaraivoon.

Mutta toisaalta olisi kiva olla joukkueessa, jos pääsisin pelkojeni yli. Jos olisin joukkueessa minulle sopisi parhaiten jahtaajan paikka. Jahtaaja ehkä, koska olen hyvä tekemään maaleja jästilajeissakin.
Mutta lyöjä haluaisin olla, koska se voisi olla ihan kivaa ja siinä saisi purettua agressioita :D. Kunhan osaisin tähdätä vastapelaajiin, enkä huitoisi ryhmyjä minne sattuu.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #93 : Heinäkuu 28, 2012, 16:56:00 »
Testin sekä oman itseni mukaan olisin etsijä.

En sano tuota sillätavalla, että tietenkin minä olisin joukkueen "päärooli", vaan minä vain luultavasti olisin. Rakastan korkeita paikkoja, olen melko nopea, tarkkasilmäinenkin silloin kun haluan vaikka muuten olen homssu ja mikä tärkeintä; Olen hyvin pienikokoinen :D

Pitäjänä olisin onneton, mikälisikäli sillä on mitään yhteyttä maalivahtiuden kanssa. It's not getting to work. Jahtaajana myös; olen edelleen pienikokoinen ja pelkään tuollaisia "jahtaustehtäviä". Selitys oli hyvä, mutta eii... Lyöjänä olisin ONNETTOMIN. En osu pesiksessäkään koskaan palloon, ja voimaa ei ole minkäänlaista :D

Etsijä joo.

Poissa Hompsa

• Vuotislainen
  • Järkevä ihminen
« Vastaus #94 : Elokuu 09, 2012, 15:19:46 »
Haluaisin pelata ehdottomasti lyöjänä ja se sopisikin minulle hyvin. En niinkään ole "tarkkuus" heitoissa häävi mutta maila pysyy kädessä.
Yleisesti pelaamassa olisin.
Testin mukaan olisin hyvä pitäjä. Kun tein testin uudestaan, sain tulokseksi lyöjän.
Innokkaana huispaus fanina kyllä kelpaisi mikä paikka vaan, kunhas saa pelata!

Poissa Toby

• Vuotislainen
« Vastaus #95 : Elokuu 10, 2012, 15:47:16 »
Lyöjä, koska se on aina ollut minun lempipaikkani. Fred ja George on aina ollu lempityyppini kirjoissa (ja elokuvissa) ja tykkään enemmän puolustaa kuin hyökätä ja muiden mäiskiminen ryhmyillä voisi olla hupaisaa.

Poissa Unituhka

• Vuotislainen
  • Pottermore: DreamAsh2093
« Vastaus #96 : Tammikuu 11, 2013, 11:08:30 »
Etsijä - Ei, koska näköni ei riittäisi niin pieneen ja vikkelän pallon löytämiseen.
Jahtaaja - Kyllä, koska olen ketterä ja ovela liikkeistäni. Oon hyvä väistämään liikkuvia esineitä ja osaan ennakoida.
Lyöjä - Ehkäpä? Osaan ennakoida ja tähdätä, mutta en oo varmaankaan tarpeeks vahva lyömään ryhmyä tarpeeksi kovaa. Mutta siihenkin voi treenata?
Pitäjä - Mahdollisuuksia on, mutta olisiko kuitenkaan? Isäni on ollut pitäjänä ja osaa valmentaa - ja onkin valmentanu (IRL=jalkapallojoukkueen maalivahti ja valmentaja). Ennakointi on tässäkin lajissa tärkeää, mikä on hyvä taito, mut pelkään kyllä palloa sen verran, että en usko, että musta tähän olisi.
Kata -> Unituhka

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #97 : Tammikuu 15, 2013, 01:32:19 »
En olisi ainakaan pitäjä. Kaikennäköisissä peleissä, missä minun on pitänyt vahtia jotakin maalia, vastustajat ovat saaneet helppoja pisteitä....
En voisi myöskään olla etsijä. Minulla on varmaan maailman huonoin havainnointikyky. Jos joku kaverini huomaan jonkun tutun väkijoukossa ja osoittaa hänet minulle, minulla menee ikuisuus ennen kuin huomaan kyseisen henkilön. Samaten autokoulussa oli hankaluutensa kun havainnoiminen oli niin tärkeä osa ajamista. Välillä on tullut käveltyä punaisiakin päin ihan vain sen takia, että en edes huomannut, että koko risteyksessä on valot....
Ei minusta olisi lyöjäksikään, koska pelkään päin lentäviä isoja nopeita esineitä. Plus, tuskin osaisin lyödä isoa raskasta ryhmyä, kun pesäpallonkaan lyöminen ei oikein onnistu.
Olisin siis jahtaaja! Jee poissulkutekniikka! :D
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #98 : Tammikuu 15, 2013, 21:09:27 »
Minä olisin luultavasti lyöjä... Tyyliini sopisi tuollainen voimaa ja valppautta vaativa rooli paljon paremmin kuin maaleja tekevä jahtaaja tai tarkkasilmäinen etsijä. Eipä olisi minusta pitäjäksikään, sen verran huonosti torjun koululiikunnassakin palloja, että minut pidetään aina kentällä, ja niin pidettiin jalkapallouranikin aikana.
Sitäpaitsi tykkään hakata palloa ja voimaakin löytyy :) enkä turhaan pelkää palloa, hulluja syöksyjä tai korkeita paikkojakaan. Siksi siis lyöjä sopii minulle.
Toisaalta, en ole ryhmätyöihmisiä (näin laimeasti ilmaistuna), joten etsijäkin voisi olla paikkani... Siinä esteeksi nousee vain hitaat refleksit ja epätarkat silmät. Pitäähän kyllä lyöjänkin huomata ryhmyt... Kinkkistä, mutta ryhmyt ovat kuitenkin mustia ja aika helposti näkyviä (?)

Olisin kyllä myös loistava fani! Rakastan teemaväreihin pukeutumista ja oman joukkueen kannustamista. On ihan huippua kantaa kylttiä korkealla ja kannustaa ja huutaa muiden kanssa kilpaa... Yleisössä on yleensä hieno tunnelma, eikä ole samaa painetta kuin pelaajilla.

Jahtaaja en ainakaan olisi, koska aiemmin mainittu ryhmätyökyvyn puute. Enkä osu ikinä maaliin vaikka pääsisinkin yksin kentän läpi. Sieppi taas karkaa silmistä ja sormista, ja kaato suhahtaa iloisesti mämmikourien välistä ohi, taaten luihuisen häviön taistelussa tupapokaalista. Siis lyöjä tai fani ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2013, 21:20:49 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #99 : Maaliskuu 16, 2013, 15:42:53 »
Haluaisin ehdottomasti olla mukana tupani (korpparit!) huispausjoukkueessa. Kaikkein mieluiten haluaisin olla jahtaaja, sillä koen yksinkertaisesti sopivani siihen hommaan kaikkein parhaiten. Etsijä en voisi olla jo pelkästään ruumiinrakenteeni takia; olen pitkä ja hieman kömpelö liikkeissäni. Enkä varmana löytäisi sieppiä sen paremmin kuin neulaakaan heinäsuovasta. Pitäjäksi soveltuisin muuten varsin hyvin, mutta Ronin tavoin paineet olisivat minulle yksinkertaisesti liikaa. Lyöjän hommakaan ei olisi niin paha, mutta olen liian heiveröinen saadakseni ryhmyyn riittävästi lyöntivoimaa. En myöskään välttämättä osuisi ryhmyyn kovin usein, ainakaan mikäli katsoo esiintymisiäni koulun pesäpallopeleissä :D

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #100 : Maaliskuu 16, 2013, 17:47:42 »
Minä kuuluisin luihuisten joukkueeseen lyöjäksi. Ruumiinrakenteeltani olen normaalia kookkaampi ja käsissäni on paljon voimaa. Vaikka olen huono pesäpallossa sun muussa, niin huispauksessa lennetään onneksi luudilla ja ryhmyjen suuntaa on helpompi seurata, kuin pesäpallon. Ja onhan ryhmyt kookkaampakin.
Jahtaajaksi olisin liian hidas, etsijäöksi liian iso ja huononäköinen ja pitäjäksi minulla on liian hitaat refleksit.

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
« Vastaus #101 : Kesäkuu 01, 2014, 16:52:48 »
Haluaisin olla jahtaaja, mutta haluamisiahan ei nyt kysytty. Vaan mikä minulle sopisi? Hmm. Voi olla, että olisin vain katsomossa ihailemassa muita, sillä en mitenkään erityisesti loista urheilussa muutenkaan. Paitsi ehkä koripallossa, koska olen luokkani pisin, ja pituushan on koripallossa tärkeää. Ja eikös jossain kirjassa (VK:ssa?) sanottu huispauksen olevan ikäänkuin koripalloa ilmassa...? En uskoisi olevani kovin hyvä lyöjänä. Ainakaan pesäpallossa en kovin usein osu mailalla palloon. Mutta ryhmyt ovatkin toisaalta aika paljon isompia... En ehkä pärjäisi etsijänäkään. Jotenkin ei vain tunnu houkuttelevalta ajatukselta lennellä pienen poukkoilevan siepin perässä kilpaa jonkun kanssa. Pitäjänäkään en varmasn viihtyisi. Vaikka ne renkaat-tai-miksi-niitä-sanottiinkaan ovat aika pieniä, niitä on kolme... Ei, en uskoisi tuovani joukkueelleni mainetta pitäjänäkään. Sitten voisin vielä miettiä tuota haluamaani jahtaajan pestiä. Se voisi itseasiassa sopiakin minulle. Olen ollut kolmena vuotena koulujenvälisessä käsipalloturnauksessa mukana, ja mielestäni olen ihan hyvin siellä pärjännytkin. Eikös jahtaajan työ ole vähän samankaltaista? Syötellään palloa oman joukkueen jäsenille ja yritetään tehdä maali. Päädyin siis tulokseen, että jos olisin huispausjoukkueessa, minulle voisi parhaiten sopia juurikin tuo jahtaajana olo, mutta mahdollista olisi, että jäisin katsojaksi.
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RiverSilver16420
« Vastaus #102 : Kesäkuu 01, 2014, 17:23:03 »
Testin mukaan minä olisin etsijä ja itsekin olen samaa mieltä.
Hmm... Miksi? Koska olen aika tarkka silmäinen ja minun pitäisi vain keskittyä sieppiin ja varoa ryhmyjä. Myöskin on ihanaa sitten fiilistellä kun saa siepin kiinni. ;)
Lyöjäksi en erityisesti haluaisi, enkä olisi luultavasti hyvä. En ole hirveän hyvä ollut pesäpallossa, vaikka kun osuin niin yleensä tulee aika hyvä veto. Mutta en luultavasti olisi hyvä, koska en osuisi luultavasti yhteenkään ryhmyyn.
En olisi jatsomossa, mutta jos en olisi joukkueessa ihan kivaahan on peliä katsella. Esim. huispauksen maailmanmestaruuden-kisoja olisi ihan kiva katsella.

Juu, etsijä minä olisin. Näköni on hyvä ja kuitenkin minun mielestäni sieppi on helppo havaita, koostaan huolimatta. Vaiikka huipauksesta pidänkin niin tuskin oikeaan joukkueeseen ilmoittautuisin. Tylypahkassa voisin mennä tupani joukkueeseen jos pääsen, mutta muuten en ehkä menisi. Vuotiksen huipaukseen voisin kyllä liittyä, kuulosti ihan kivalta.

Poissa Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #103 : Heinäkuu 10, 2014, 21:22:41 »
En olisi ainakaan pitäjä. Kaikennäköisissä peleissä, missä minun on pitänyt vahtia jotakin maalia, vastustajat ovat saaneet helppoja pisteitä....
En voisi myöskään olla etsijä. Minulla on varmaan maailman huonoin havainnointikyky. Jos joku kaverini huomaan jonkun tutun väkijoukossa ja osoittaa hänet minulle, minulla menee ikuisuus ennen kuin huomaan kyseisen henkilön. Samaten autokoulussa oli hankaluutensa kun havainnoiminen oli niin tärkeä osa ajamista. Välillä on tullut käveltyä punaisiakin päin ihan vain sen takia, että en edes huomannut, että koko risteyksessä on valot....
Ei minusta olisi lyöjäksikään, koska pelkään päin lentäviä isoja nopeita esineitä. Plus, tuskin osaisin lyödä isoa raskasta ryhmyä, kun pesäpallonkaan lyöminen ei oikein onnistu.
Olisin siis jahtaaja! Jee poissulkutekniikka! :D

Kuulostaa tosi tutulta. Itse en uskalla harkitakaan ajokortin saati auton hankkimista, sillä jos havainnointikykyä mitattaisiin kouluarvosanoin, arvosanani olis viitonen. :D
Lisäksi olen semmoinen hätähousu välistä, että minulla pitäis olla puhuva auto, joka huudahtaisi "STOP" aina kun alkaisin nähdä vihreitä marsilaisia ja hosua. Olen myös mestari panikoimaan, joten yhteisen turvallisuuden nimissä voisi sittenkin olla parempi, että pysyisin viiden metrin päässä huispauskentistä. :D

"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".

Poissa Ira

• Vuotislainen
  • the only way is rebellion.
« Vastaus #104 : Heinäkuu 13, 2014, 18:32:36 »
Olisin luultavammin etsijä, sillä olen pienikokoinen, havannointikykyinen sekä yksin viihtyvä. Ainakin uskoisin niin. Muut paikat eivät luultavasti edes sopisi minulle. Lyöjänä väistelisin ryhmyjä kuin löisin niitä, joten ei. Enkä ole yhtään hyvä maalissa, joten ei minusta ole pitäjäksikään. Jahtaaja taas olisi ihan okei, vaikka ei maalienkaan teko ole minun juttuni. Joten etsijä olisi varmaan se paras vaihtoehto mulle.

Poissa Juomamestari

• Tietäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #105 : Heinäkuu 01, 2015, 10:37:31 »
Sopisin parhaiten katsomoon kannustamaan omaa joukkuettani ja pilkkaamaan rohkelikon joukkuetta.  Mutta testin mukaan taas olen saanut kolme eri vaihtoehtoa: Etsijän, jahtaajan ja sinun ei kannata pelata. Etsijäksi sopisin koska olen pieni ja tarkkasilmäinen, mutta liaan hidas. Jahtaajan homma olisi muuten hyvä, mutta en ole hyvä tiimityöskentelijä.
Observing as the owl, the dreadful one.

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
« Vastaus #106 : Heinäkuu 01, 2015, 16:39:44 »
  Jos yltäisin tupajoukkueen tasolle, olisin varmaankin lyöjä.

Etsijä en tosiaankaan olisi, sillä näköni ei ole kovin hyvä enkä ole nopea liikkeissäni.

Pitäjäkään ei oikein sopisi minulle, koska kuten edellä siihen viittasin, refleksini eivät ole kovin hyvät :D

Jahtaajan taas pitää osata olla tietyllä tavalla röyhkeä, mutta minulla ei tosiaankaan olisi pokkaa mennä ottamaan toiselta ihmiseltä kaatoa kädestä, ja muutenkin hiukan pelkään palloja, mutta silti ajattelen lyöjän paikan minulle, sillä ryhmyyn ei tarvitse koskea paljain käsin :D

Kapteenina taas en voisi kuvitella olevani. En osaa suunnitella mitenkään "virallisia" juttuja, korkeintaan kaveriporukassa jotain noloja taktiikoita.
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa Demeter

• suklaasammakko
  • Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
« Vastaus #107 : Heinäkuu 25, 2015, 09:58:42 »
En ole varma sopisinko kentälle ollenkaan. Olen kyllä urheilullinen mutta saattaisin keskittyä enemmän opiskeluun. Jos kuuluisin joukkueeseen, olisin luultavasti jahtaaja, sillä tykkään/osaan pelata joukkuepeliä ja näinollen en ainakaan etsijäksi enkä pitäjäksikään sopisi. Lyöjäksi en olisi tarpeeksi voimakas.
"Älä sääli kuolleita Harry, sääli eläviä, ja varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

- Albus Dumbledore -

Poissa The Dark Lord

• The most excellent Potions master
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkullElm29566
« Vastaus #108 : Heinäkuu 26, 2015, 10:25:01 »
Luulisin, että pitäjä. Toimin maalivahtina muissakin lajeissa ja luulisin, että pitäjänä oleminen tulisi ihan luonnostaan. Etsijäksi minusta ei olisi, enhän edes näkisi sitä pikkuista kultapalloa. Jahtaaja taas... no, onhan maalien tekeminen ihan mukavaa, mutta ei siitä silti saa samanlaista tyydytystä kuin jos onnistut torjunnoillasi auttamaan joukkueen voittoon. Lyöjä voisi olla toinen vaihtoehto, mutta luultavasti kyllästyisin siihen suhteellisen nopeasti, ei vain oikein nappaa lyödä ryhmyjä vastustajien niskaan. Joten tulin siihen tulokseen, että kyllä, pitäjä. Ehkä joukkueen tärkein pelaaja etsijän jälkeen. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.
Viimeisenä vihollisista kukistetaan kuolema

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #109 : Heinäkuu 26, 2015, 11:32:49 »
Testin mukaan en pelaisi ollenkaan ja luulen sen pitävän paikkansa.

No, etsijäksi sopisin, koska näkö on tosi hyvä ja olen tarkka ihminen, mutta en haluaisi etsijäksi tai pitäjäksi. Kumpikin pelaa yksin ja kumpaankin kohdistuu valtava määrä paineita.

Lyöjä taas ei yksinkertaisesti kuulosta omalta jutulta, joten jos pelaisin, olisin melko varmasti jahtaaja. Osaan toimia joukkueessa enkä halua kaiken huomion kiinnittyvän pelkästään omaan peliini.

Mutta...no en oikeastaan pelkää korkeita paikkoja, mutta pelkään tippuvani alas. Tosin velhomaailmassa se ei ole niin kamala asia, koska mahdollisten katkenneiden luiden yms. korjaaminen on noin tuhat kertaa helpompaa.

Mutta koska urheiluselostajan paikka ei kuulosta sopivalta (enkä osaa haukkua tosia yhtä viihdyttävästi kuin monet muut), pysyisin varmaan katsomossa :)
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Loi

• Vihdoin Voldemortin voittanut
  • Sanomaton
  • *
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #110 : Heinäkuu 26, 2015, 23:28:03 »
Testi väitti, että olisin jahtaaja, mutten kyllä olisi, koska se vaatisi liikaa taitoa välttää törmäyksiä ja mä olen ennemminkin hyvä törmäämään. Löydän seinän niin pelatessani kuin joskus ihan kävellessäni. Ainoat vaihtoehdot oikeasti olisivat etsijä tai penkkiurheilija ja kallistun vahvasti penkin puolelle, vaikka tykkään kyllä joukkuepeleistä. Huispauksessa vaan ei löydy roolia, jossa musta olisi mitään hyötyä. Sitä paitsi epäilen liittyväni siihen jengiin, joka virittelee niitä vastustajan pilkkalauluja katsomossa. :D
Toisin sanoen Vuoden Voldemort 2009 - kiitos äänensä antaneille. :)

Tapiirirakkautta

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #111 : Heinäkuu 27, 2015, 19:06:58 »
Huomatkaa, että linkki on nykyään tämä :)

Tuon testin mukaan olisin etsijä, joka todella taitaisi olla paikkani, ja muutenkin. En ole pieni (päin vastoin), mutta nopea(järkinen). Lisäksi koen helpoksi tehdä koppeja, ja minä olen vielä tarkkasilmäinenkin (jotenkin tuntuu kuin kehuisin itseäni). Etsijän paikka on minulle siis kuin luotu. Toiseksi paras vaihtoehto on sivustaseuraaja, sillä en sinänsä tykkää olla huomion keskipiste millään lailla (ihan sama vaikka on joukkue). Kolmanneksi paras taas on lyöjä, olisi kiva tuulettaa tunteitaan paiskaamalla hullu kivipallo vastapuolen etsijän (hähää) naamaan, siitä seuraava olisi jahtaaja, sillä inhoan toden teolla syöttelemistä, sillä se on jotenkin sen tuntuista, että antaisin jonkin sortin kunnian joukkuekaverille, jos hän tekee maalin minun syötöstäni. Aivan vipoviimeinen olisi kumminkin pitäjä, sillä olen aivan kamalan hidas reagoija, enkä muutenkaan pitäisi siitä. Ja muuten, nopeajärkinen ja nopea reagoija ovat kaksi eri asiaa. Heti, kun olen reagoinut (kestää 2-5 sekuntia), osaan toimia oikealla tavalla nopeasti, mikä on nopeajärkisyyttä :)

//muoks: sanon vielä, että sivuille ei ole suoraa linkkiä, mutta ei kai voi olla kovin kamalaa klikata kerran yhtä nappia?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2015, 21:34:21 kirjoittanut My Name Is »
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Paikalla wollie

• Vuotislainen
« Vastaus #112 : Heinäkuu 28, 2015, 16:25:23 »
Hahaa! Oletteko huomanneet tämän? http://yle.fi/ylex/uutiset/ranska_on_tuore_huispauksen_euroopan_mestari_-_nain_lajia_pelataan_ilman_taikavoimia/3-8187723 Nyt jokainen voi pelata huispausta :D

Itse olisin testin mukaan sivustaseuraaja. Se voisi olla hyvä, sillä en kauheasti pidä joukkueurheilusta. Etenkään silloin, jos tarkoituksena on olla hyvä ja menestyä - kuten Tylypahkan huispausjoukkueilla yleensä on. Sellainen huvikseen pelailu tyylillä "kaikki pelaa" on paljon kivempaa ja enemmän minun juttuni.

Jos kuitenkin pelaisin huispausjoukkueessa, olisin mieluiten lyöjä. Olen aina pitänyt pesäpallosta. En ole kauhean vahva, mutta tarkkasilmäinen ja nopea reagoimaan. Etsijä en haluaisi olla, sillä hänellä on liian suuret paineet voiton kannalta.
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #113 : Lokakuu 21, 2015, 13:01:38 »
Olen aika raamikas ja itsekkin vähän kuin ihmisryhmy, joten uskoisin toimivani lyöjänä aika hyvin. Tarkkuutta minulta puuttuu ja nopeuttakin, mutta voimaa on käsivarsissa hakkaamaan ryhmyt pois.

Toinen varteenottava hahmo olisi joukkueen maskotti tai selostaja.

Poissa LovegoodTonks

• Jousiammunnasta haaveileva ratsastaja
  • Vuotislainen
  • Ristiriitainen ja outo kissanomistaja
« Vastaus #114 : Heinäkuu 21, 2016, 18:08:19 »
Tahtoisin olla etsijänä, mutta vihaan olla vastuussa jostain asiasta, ja olisin varmaan etsijänä aika stessaantunu :D Mieluiten varmaan selostaisin.
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?

Poissa Sirkka

• Vuotislainen
  • Sirkka is free.
« Vastaus #115 : Heinäkuu 31, 2016, 10:35:15 »
Olisin ilmeisesti etsijä, pienen koon ja vilkkaiden vuosi. En menestyisi ainakaan pitäjänä tai lyöjänä, sillä en osu palloihin. Pelkästään katsominenkin olisi mukavaa, mutta pelin hurma veisi kyllä voiton.
Vaellan siellä, missä sinä et. Jos joskus satut löytämään minut, älä päästä minua helpolla.