Kirjoittaja Aihe: The Jonas Brothers  (Luettu 1639 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Nacaó

• Ankeuttaja
The Jonas Brothers
« : Heinäkuu 21, 2008, 11:31:33 »
Jonas Brothersin perustivat kolme veljestä, Paul Kevin Jonas, Joseph Adam Jonas ja Nicholas Jerry Jonas. Tuttummin Kevin, Joe ja Nick.
Kevin on veljeksistä vanhin, syntynyt vuonna 1987. Joe on keskimmäinen, syntynyt vuonna 1989. Ja nuorimmainen eli Nick on syntynyt vuonna 1992. Pojilla on vielä yksi nuorempi veli, Frankie, mutta hänellä taitaa olla oma bändinsä. ;)
Jonas Brothers on julkaissut kolme albumia "It's about time" (2006), "Jonas Brothers" (2007) ja "A Little Bit Longer" (2008).

------

Itse löysin tämän bändin eräästä Amerikkalaisesta nuorten lehdestä nimeltä TigerBeat. En sillon tiennyt keitä he olivat, mutta luin sen jutun silti ja ajattelin sitten kuunnella miltä heidän musiikkinsa kuullostaa. Ja siitä se sitten alkoi, tykästyin heihin. :) Minulla on yleensä ollut niin, että pidän jonkun bändin paria kappaletta hyvinä, mutta Jonas Brothers iski kunnolla. :) Toivoisin että he vielä joku päivä tulisivat Suomeen keikalle, ajattelin, että voisin vaikka lähettää heille fanipostia ja kysyä. =)

Elikkäs, onko täällä muita jotka kuuntelevat Jonas Brothersia? n_n

jaina

• Ankeuttaja
Vs: The Jonas Brothers
« Vastaus #1 : Heinäkuu 22, 2008, 21:35:26 »
Aaw<3 I love them!

Heidät löysin kun pikkusiskoni katsoi kerran Disney Channelia, sitä kanavaa. No, menen olohuoneeseen sinne katsomaan sitä myöskin, kun oli niin tylsää. Sitten sieltä tuli Jonas Brothersin "SOS"! Kuuntelin kappaleen ja olin aivan lumoissani. Menin nettiin etsimään lisää tietoa näistä kundeista. IHMEELLISTÄ, Nick on minua vain kaksi vuotta vanhempi!

Melkein hyppäsin kattoon, kun tässä joku viikko sitten katselin taas Disneytä, ja sieltä tuli eräs lempiohjelmani (naurakaa pois vain) Hannah Montana. Sarjaa seuraan Mileyn takia, joka on ehdottomasti erittäin upea laulaja! No, jaksossa esiintyivät JONAS BRO! Oih, se oli jotain niin ihanaa. Nauhotinkin jakson digiboksille ja nyt voin katsoa sitä milloin vain.

Lempikappaleeni heiltä on "When you look me in the eyes", siinä on niin upeat sanatkin.
When you look me in the eyes,
And tell me that you love me.
Everything's alright,
When you're right here by my side.
When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise,
When you look me in the eyes.

Täydellistä.

Nacaó

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Heinäkuu 23, 2008, 20:32:39 »
IHMEELLISTÄ, Nick on minua vain kaksi vuotta vanhempi!

Samoin minua! Olin aivan äimänä kun sain tietää siitä. :D Taidamme siis olla samanikäisiä. ;)

Melkein hyppäsin kattoon, kun tässä joku viikko sitten katselin taas Disneytä, ja sieltä tuli eräs lempiohjelmani (naurakaa pois vain) Hannah Montana.

Et ole ainoa. Minäkin rakastan sitä ohjelmaa. :D Enkä vain Mileyn takia, se vain jotenkin on niin hauska. :D Olen nähnyt jokaisen jakson varmasti sata kertaa ja samoin olen nähnyt sen jakson jossa Jonas Brothersit esiintyvät!

Kirjoitinpa juuri tässä pari päivää sitten pojille fanikirjeen ja ehdotin heille, että voisivat tulla keikkailemaan tänne Suomeen. :) Toivottavasti joku lukisi kirjeen ja harkitsisi asiaa !

Nacaó

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Heinäkuu 25, 2008, 11:47:25 »
Eikös jossain muuten ole adressi, jonka tarkoitus olisi saada Jonasit tänne Suomeenkin heittämään keikkaa?

Minäkin olen allekirjoittanut sen! Googlasin kerran jotain Jonas Brothersista ja siihen se tuli. :)

Tässä osoite haluaville: http://www.adressit.com/jonas-brothers-suomeen

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Elokuu 19, 2008, 21:14:40 »
En yleensä innostu Jonas Brothersien kaltaisista bändeistä mutta tämä on poikkeustapaus.

Joo, sama. Kliseiset poikabändien herkistelykappaleet ("Yhyy itken perääs miksen suo saaaaaaaa?") ovat täyttä potaskaa, mutta Jonas ei niitä soita. Sen sijaan he soittavan hieman erilaista musiikkia ja ne kappaleet ovat tosi kivoja. Tänään näin ensimmäistä kertaa heidän uuden musiikkivideonsa MTV:n jossain ohjelmassa, jossa soitetaan uusia kappaleita. Mikähän sen kappaleen nimi olikaan...? En muista, mutta siinä oli pätkiä siitä uudesta elokuvasta, Camp Rockista, jossa he näyttelevät.

Ylénja

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Syyskuu 05, 2008, 20:49:08 »
Minäkin bongasin Jonasit Disney Channelilta. :) En muista oliko se S.O.S vai mikä, minkä kuulin ensimmäiseksi, mutta muistan että tykkäsin heti. Ja sit vaan heti googlettamaan Jonas Brothers ja mitä kaikkea löysinkään. :D Siitä se sitten alkoi.

En tajua miten Nick on muka syntynyt -92. Kaks vuotta minuakin vanhempi. :D

Ja se Hannah Montanan jakso, missä ne on. Se on vaan niiiiiin hyvä. Parhaita jaksoja. :) Ja nyt kun tulee se uus leffa, Camp Rock, tiiän jo etukäteen että jään siihe koukkuun. Se ei voi olla huono kun siin on Jonas Brothers. Ei voi.

Eiku hei. Se olikii Kids of the Future -biisi minkä kuulin ekaksi. Siis se mikä on tehty siihen johonki lasten leffaa. Joo. Näin sen Disney Channelilt ja olin sillee jee, vähä noi on tosi cute, jne...

Mut joo. Hyvä bändi, hyvät biisit, hyvät ääneet, hyvät pärstät. :) Allekirjoitin adressin (of course.)

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ProphecyHowl3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2008, 19:40:42 »
Joo.. Minäkin. -__-'

Olin kuullu bändistä aikasemminki ku tuntu että kaikki jenkkipikkulikat hypettää kympillä ja näin päin pois, joten aattelin että tuo bändi on varmasti aivan kamala. Olin nähny sen Camp Rockin tunnarin, mikä ikinä se nyt onkaan, ja todennu että se mennee jos se tulee radiosta; ei ainakaa tartte kääntää kanavaa. (Samalla ko näin sen musiikkivideon nii totesin myös että Joe on aika hottis.)

Nyt sitte eilen aamulla satuin laittaan Voicen päälle tylsyydessäni. Hetken kuluttua tulee JB:n S.O.S ja jäin sitte kattomaan ja puolivälisä totesin että jhaaaa, taitaapa käydä PirateBayhin tieni. :'D Latasin ne pari levyä kokeeksi ja nytte sitte ollanki aivan innoissaan. :)

Lemppareita on just tuo S.O.S, Out of This World, Games, Video Girl ja BB Good. En niistä nyyhkybiiseistä jaksa välittää. :D Ja tuo Out of This Worldki on semmonen että son vaan söpö. Voin kuvitella miten kakstoistavuotiaat vetistelee ku ne kuuntelee sitä. "Oiiih! Nick laulaa mulle nii nätisti! Tää on JUST mun biisi! <33333" :')
Forces collide.

Shay

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Syyskuu 30, 2008, 21:46:49 »
Tykkään myös. ^^
Ihan ensin kuulin niitä American Idolissa, kun ne tulivat esiintymään jossain jaksossa, silloin kun niiden biisit ei soinut missään muualla kuin ehkä just Disney Channelilla, ja ajattelin että ovat aika hyviä ja suunnittelin tutustuvani bändiin lähemmin. Se kuitenkin jäi sitten jostain syystä siihen asti kun jossain lehdessä oli pieni juttu niistä ehkä noin kuukauden päästä. Muistin nimen ja päätin sitten kuunnella heidän biisejään ja onneksi. =D
Siitäkin huolimatta, että jäsenet ovat aika nuoria, heillä on tosi hyvää musiikkia ja sanoista varsinkin tykkään tosi paljon. Monet musavideot on myös tosi hyviä, esim. Burnin' Up-  videosta tykkään, varsinkin alusta ja lopusta :D.

Suosikkibiisini ovat ainakin S.O.S (ylläri.. :P), Out Of This World, Hold On, Don't Tell Anyone, Poor Unfortunate Souls ja Sorry. Siis melkein kaikki on kuitenkin hyviä, ihan vain muutama biisi on sellaisia jotka ei oikein iske.

Poissa Sari

• Vuotislainen
  • Ficciholisti
« Vastaus #8 : Lokakuu 08, 2008, 16:35:53 »
Yksi parhaista bändeistä ikinä!
Aloin tykkäämään JB:stä kaksi vuotta sitten, kun eräs amerikkalainen kaverini kertoi minulle heistä. Tykkäsin heistä heti, kun kuulin ensimmäisen kappaleen. En nyt muista olikohan se Mandy vai Year 3000.

Muista, että silloin kukaan suomalainen ei ollut sellaisesta bändistä kuullutkaan :D
Mutta nyt, melkeinpä jokainen heidät täällä Suomessakin tietää. Toivon kuitenkin, ettei bändistä tule Suomessa(kin) sellainen teini ihqutus bändi (tosin siitä on kyllä sellainen uhkaavasti tulossa...) :/

//muoks.
On kyllä mennyt jotenkin maku tästäkin bändistä, kauhee teini-ihkutuksen kohde nykyään :/  Ja sinne jäi uusi levy kaupan hyllylle, ei oikein kolahtanut...
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2009, 20:33:37 kirjoittanut Sari »
I think you said what do you think to make me think you do, but really you don't.

Poissa Jeneelaf

• Sateenvarjon alla
  • Vuotislainen
« Vastaus #9 : Lokakuu 13, 2008, 18:37:16 »
Löysin Jonas Brotherssin Musictv:ltä (mtv). Jos tiedätte siellä pyörii TRL niminen ohjelma johon porukka saa äänestää netissä lempibiisejään.Olin juuri vaihtamassa kanavaa kun he alkoivat soittamaan when you look me in the eyes:sia. En ekalla kerralla oikeastaan edes huomannut biisiä olin niin videon lumoissa (minkäs sille mahtaa :P ) Myöhemmin latailin muutamia heidän biisejään. Pidin niitä tosi hyvinä, mutta kuuntelin niitä aika harvoin. Jonkin aikaa sitten sain taas ajatuksen etsiä youtubesta heidän muita biisejään, kun näin mainoksen A little bit longer:ista. Ja jäin koukkuun..

Ostin heidän uusimman levynsä viime viikolla (ostin samalla myös Miley Cyruksen levyn) molemmat levyt ovat hyviä (mutta JB on aika lailla parempi !)   Ärsyttää vähän kun porukka on kuullut vain sos:sin ja korkeintaan burning upin ja väittää fanittavansa Jonas Brotherssia. Uhrasin JoBrosseille huoneessani valinneen julisteettomuuden :), mutta no jaa. Minkäs sille mahtaa, toivottavasti tulevat ensi kesän mailman kiertuella Suomeen.

Parasta Jonas Brotherssissa on varmasti (upean musiikin lisäksi) että he kirjoittavat biisejään itse. Tästä viestistä saattoi tulla hieman rasittava, mutta koittakaa ymmärtää.
Ärsytti muuten aika paljon kun Camp Rock tuli Disney Chanelilta, mutta tietenkään meillä ei näy Disney Chanel. Varsinkin kun Joe on siinä niin ihana(:P) Parhaita JB:n biisejä ovat mielestäni pushing me away, goodnight and goodbye, can´t have you ja australia. Tykkään kyllä kaikista, mutta noi on ne mihin aina kelaa levyn kumminkin. Ainoo biisi mikä ei mielestäni toimi on year 3000 se on vähän rasittava renkutus.

Jakson jossa Jonas Brotherssit vierailevat Hannah Montanassa (me and mr. jonas and mr. jonas and mr. jonas) voi katsoa Youtubesta.Katsoin itse sen sieltä. Jakso oli ihana ja hauska. Sieltä kävin kattomassa Camp Rockinkin. Ihana elokuva, paljon parempi kun high school musical ja Kevin on ihan älyttömän hauska ja Joe söpö.

Ja nyt kun kaikki jo nukkuvat,
Jeneelaf

19.10.-08 korjailin viestiä vähän ja parantelin oikeinkirjoitusta (isoja alkukirjaimia ja pisteitä lähinnä) sisältökin muuttui hieman... ~Jeneelaf
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2008, 16:14:35 kirjoittanut Jeneelaf »
she fears if she cries That first tear The tears will not stop Raining down.
stand in the rain Stand your ground Stand up when it's all crashing down You stand through the pain You won't drown And one day what's lost can be found You stand in the rain...Hymy Kirja

Poissa Shirlene

• Surusilmä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #10 : Toukokuu 28, 2009, 23:06:08 »
Löysin tämän bändin pari kuukautta sitten. Tai no, olin ollut tietoinen bändistä aiemminkin muttei mikään biisi ikinä ollut vielä osunut korvaan, enkä muutenkaan kiinnittänyt bändiin mitään sen suurempaa huomiota. Kiinnostuin bändistä vasta sitten, kun luin jostain haastattelusta, että he kantavat niitä siveyssormuksia+uskovat Jumalaan. Minusta se on hienoa, varsinkin kun uskon itse samoin. Ja melko harvoin (min ainakin) törmään näin suuriin julkkiksiin jotka tuovat uskonsa noin esille. Minusta on myös söpöä että he tuovat sen, etteivät aio harrastaa seksiä ennen avioliittoa, sormuksillaan esille. Puhukoot jotkun vaikka mitä siitä etä se on vain joku mainostemppu, minä ainakin uskon siihen. Jonasit on jotenkin niin herkemmän ja tavallaan jotenkin inhimillisemmän tuntuisia kuin monet muut isot tähdet.

No niin, sitten kun olin lukenut sen haastattelun, menin Youtubeen ja kuuntelin ekana Burnin' up-biisin. Se oli/on kiva ja tarttuva ja muutenkin mahtava biisi, mutta vasta sitten kun kuuntelin Sorry-biisin, olin niiiin koukussa. Kuuntelin sitten yksitellen kaikki biisit läpi ja löytyi vain pari inhokkia. Tosin monet biisit ei heti auenneet mulle, muta parin kuuntelin jälkeen rakastuin sitten niihinkin.
Ehdottomat suosikkini Jonaseilta on Sorry, Inseparable, Pushin' me away ja When you look me in the eyes. Nämä on ne kaikkein suurimmat suosikit joita kuuntelen lähes päivittäin :) Harvat inhokkini on nuo ekalta albumilta olleet coverit, kuten Year 3000 ja se koulu-biisi (lukuun ottamatta Poor Unfortunate souls, se on huikee). Ja myös Video girl ja One man show ei oikein miellytä erityisemmin eikä niitä tule usein kuunneltuakaan.

Nickin lauluääni on muuten ihanan persoonallinen, tykkään siitä ihanasta vivahteesta joka siinä aina joskus korostuu laulaessa. Joen ääni ei ehkä ole aivan niin erikoinen, mutta se on mukaansa tempaiseva ja vahva.

Uutta levyä odotellessa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2009, 09:43:33 kirjoittanut Shirlene »
"Being sad with the right people is better than being happy with the wrong ones."

Poissa Hattrick

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #11 : Kesäkuu 30, 2009, 18:20:17 »
Jonas Brothers on juuri näitä teinityttöjen bändejä. Jokaisella sukupolvella on omansa, ja niille sitten naureskellaan tai hävetään aikuisena :D Aivan kuten Backstreet boys!

En oikein jaksa uskoa, että Jonasit pysyvät "in" muutamaa vuotta kauempaa. Heillä on nyt se kultainen aika takoa rahaa ja pojat (ja etenkin Disney lol) tekevät työtä käskettyä. 3d konsertti, ARE YOU FUCKING KIDDING ME?!

Teinit ovat yleensä juuri näitä voicen top-10 listan kuuntelijoita, ja sinne pääsee vain tekemällä tarttuvaa poppia. Juuri sellaista musiikkia, joka ekalla- ja tokalla kerralla kuulostaa tosi hyvältä. Tallennat sen mp3:eesi, mutta valitettavasti parin kuuntelukerran jälkeen biisi alkaa tuntua jo puulta. Sitten alat skippaamaan sitä, kunnes lopulta poistat kokonaan sen laitteeltasi. Näin mulle on käyny pariin otteeseen, kunnes tajusin, että ne biisit jotka jaksaa pysyä sielä mp3:ssa on ne, jotka ei ekalla kerralla ihan heti iskenykkään! Toki on näitäkin biisejä, jotka ekalla kerralla iskevät ja lujaa ja kolmen vuoden päästä iskee vielä lujempaa.

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #12 : Lokakuu 03, 2009, 20:05:12 »
Tänään tuli se Hannah Montana, jossa oli Jonas Brothers. Tallensimme sen digiboxille (niin kuin kaikki muutkin Hannah Montanat :D) ja nyt olen katsonut sen jo ainakin 5 kertaa. :D Aiemmin en edes tiennyt paljon mitään siitä bändistä, olin vain huomannut niiden S.O.S. laulun karaokesivuilla ja heti huomannut että se kuulosti kivalta, mutta en etsinyt muuta tietoa bändistä. Nyt tänään kun katsoin Hannah Montana jakson, huomasin että se Nick on aika söpö. :D Ja heti sen jälkeen etsin tietoa siitä bändistä. Ja nyt kuuntelin sen S.O.S. :n monta kertaa, sekä myös yhden kerran Lovebug laulun, ja tykkäsin todella paljon molemmista, enemmän kuitenkin tuosta S.O.S. laulusta. Ja nyt haluasin ostaa niiden levyn.
Onko kellään "Lines, Vines and Trying Times" levyä? Ja onko se niin hyvä että kannattaa ostaa?

//Okei, kiitos Flamerie! Seuraavaksi kun menen kauppaan niin ostan sen. :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2009, 22:33:45 kirjoittanut Nuno »

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Lokakuu 05, 2009, 22:19:55 »
ON! Ja kannattaa, suosittelen! On vähä aikuisempi ehkä mitä aikasemmat levyt, ja se pitää kuunnella pari kertaa että kaikki biisit aukiaa, mutta oikeesti se on tosi helmi. Suosittelen lämpimästi, Nick kuulostaa jo ihan mieheltä. <3 Esimerkiks voit käydä vaikka Youtubesta kuuntelemassa niitä biisejä, henkilökohtasia lemppareita on World War 3 ja Hey Baby. Fly With Me on kans aivan ihana.

Tulipa tässä mieleen, onko kukaan kattonu sitä niitten sarjaa (Jonas) mikä näkkyy jenkeissä DisneyChannelilta? Itte oon kattonu sitä Youtubesta, ja voin sanoa että saa nauraa veet silimissä. (Siis tietenki jos ossaa englantia sen verran hyvin että ymmärtää ilman tekstejä, ei taida löytyä tekstityksillä mistään.)
Forces collide.

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #14 : Lokakuu 07, 2009, 15:51:45 »
Tänään vanhemmat kävivät ostamassa sen uusimman levyn. Ja se on minusta todella hyvä, haluasin vielä ne Jonas brotherssin ensimmäiset levyt. :D Parhaimmat laulut ovat World war 3, paranoid, hey baby, dont charge me for the crime.

//Nyt ne laulut vissiin tulee koneelle. Onneksi, luulin jo etten voi kuunnella niitä koneella. :D

// Taas muokataan. :D Tietääkö kukaan mistä saisi nuo aikaisemmat levyt, kun kaupassakaan ei enää taida olla niitä? Onko mitään turvallista nettisivua, josta voi tilata? Haluaisin ne levyt, kun ei jaksa koko ajan youtubestakaan kuunnella. :(
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 16, 2009, 12:21:22 kirjoittanut Nuno »

Poissa Flamerie

• Emotionaalinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Syyskuu 15, 2010, 13:34:40 »
Nuno, CDON.COM:issa ainaki oli vielä kesällä kaikki levyt, ja aika halavalla lähti. Sieltä löyty kans se Nickin soololevy, Nick Jonas and the Administration. :) Ainaki mitä itte on sieltä tilannu ni on tullu ajallaan ja oikiat tavarat, joillaki kavereilla sen sijaan on ollu vähä väliä jottai häikkää. :P Anttilan Top Tenissä oli kans nuo pari aikasempaa levyä!
Forces collide.

Poissa Kupsuu

• Vuotislainen
« Vastaus #16 : Syyskuu 18, 2010, 19:54:32 »
En tiiä mikä miuhun on mennyt, mutta oon popittanut JBn biisejä nyt kesän puolesta välistä lähtien ja siis olen jo täysikäine jaja joskus pari vuotta sitten olin sitä mieltä et kaikki jonasbrothersit/hannamontanat/yms on ihan roskaaa.. :DD nyt naurattaa vähäsen kun tosiaan ipodissa on soinu aika tiuhaan nää JBn kipaleet. :DD ja varsinkin Nick Jonas&Administrationin biisit iskee niiin täpööö et huhuhu. :D 
Tosiaan oon jopa miettinyt, että kun oon tässä loppu vuodesta menossa Britteihin, että jos osuu reissu samalle aikaan kun poikie keikka siellä ni vois jopa mennä tsekkaa livemeno. :D
FOREVER YOURS.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Lokakuu 04, 2010, 01:25:00 »
Pari biisiä olen kuunnellut - pakko sanoa etteivätkö olisi hyviä! Totaalisesti on seottu kun joku kyseisen artistin biiseistä kuultu. Harmittaa vain se sekoaminen.
Mieltä on vaikea laittaa järjestykseen sekoamisen jälkeen. ''I'm not crazy, I'm not crazy... I'm crazy!''

Nyt tullut vähän taukoa noista biiseistä, mutta ensi vuoden keväällä alkaa taas sekoaminen. Pelottaa.

- Betaé.

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #18 : Lokakuu 06, 2012, 22:56:14 »
Tää on kyllä jo pari vuotta vanha ketju, onkohan bändillä enään muita faneja jäljellä kuin minä?: D Kun eivät ole yhdessä tehneet musaa vähään aikaan.
Mutta siis yksi ehdottomista lemppareistani! Nyt sentään olen kasvanut, kun joskus yläasteella oli ihan hullu pikkufanityttö :DDD Muistan miten seiskalla ajattelin meneväni Nickin kanssa naimisiin. Taisin olla aina vuorotellen ihastunut kuhunkin poijista. Huoneeni oli tapetoitu julisteilla, joista varmaan vähintään 50% oli JoBro:n : D Tilasin pari paitaa ja hupparin USAsta, tosin paidat olivatkin sitten lastenkokoa eivätkä mahtuneetkaan :D Ystävilläni meni hermot kun en muusta puhunut kun Jonas Brothersista tai Potterista. Eli kyllä, kunnon teinifanitusta se oli silloin.
Mua harmittaa niin suunnattomasti ettei sitä ihan ihka ensimmäistä levyä, It's About Time, ole julkaistu Suomessa! Kaikki muut mulla on paitsi tuo...
"You're never fully dressed
Without a smile!"