Kirjoittaja Aihe: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?  (Luettu 41575 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?
« Vastaus #75 : Marraskuu 27, 2010, 15:53:38 »
Näitä kipeitä toivomuksia minulla on riittämiin.... Kaksi tärkeintä, tällä kertaa.
Veikkaukseni alkavat siitä, että päälläni olisi Tylypahkan kouluasu, rohkelikon värein. Pitkät, kastanjan ruskeat hiukset, ja takanani näkyisi huispauskenttä. Minulla olisi luuta kädessä, olisin juuri menossa huispausharjoituksiin. Ystäväni näkyisivät taustalla, katsomassa harjoituksia. Ilma olisi kirkas...
Toinen. Olisin kahvilla/teellä/yms. erittäin päljon ihailemani henkilön luona.
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Epolia

• puhpallurankesyttäjä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #76 : Joulukuu 28, 2010, 22:44:58 »
Itse näkisin luultavasti itseni molempien mummojeni kanssa. En ole toista heistä koskaan tavannut ja toinen kuoli kun olin pieni enkä muista häntä. Aina kun heistä puhutaan on vaikea olla mukana puheissa koska en tunne mummojani.

Toisaalta voisin nähdä myös itseni oman entisen hevoseni kanssa. Olen auttamattomasti hevoshullu ja oma hevoseni kuoli vuosi sitten vanhuuteen. Sitä minun on kova ikävä. <3
"It matters not what someone is born, but what they grow to be" - J.K. Rowling

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #77 : Joulukuu 29, 2010, 00:12:02 »
Näkisin varmaan itseni pappani seurassa, koska hän oli tärkein ihminen elämässäni mutta kuoli 9 vuotta sitten. Olisi niin ihana nähdä hänet hymyilemässä ja terveenä eikä siinä heikkona ihmisenä, jonka sairaus kaatoi. Kaipaan häntä aika paljon. Hän oli tukipilaarini ja paras kaverini.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa trixie

• pallomereen piiloutunut
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ChaserDraconish148
« Vastaus #78 : Joulukuu 29, 2010, 00:21:32 »
hmm... Näkisin varmaankin itseni lisäksi peilissä ystäväni ja läheiseni, jotka ovat nukkuneet liian nuorena pois. Heillä ei olisi mitään ongelmia ja he olisivat terveitä ja sellaisia joina minä opin heidät tuntemaan<3 en tiedä mitä muuta näkisin. Olen onnellinen elämässäni näinkin. Ystäviäni on vain ikävä.
"kun taivaalle ilmaantuu kaksi neptunusta, se on varma merkki siitä, että syntyy rillipäinen kääpiö, Harry..."

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #79 : Joulukuu 29, 2010, 00:28:11 »
Minä näkisin itseni jossain taikamaailmassa (Keskimaassa tai Tylypahkassa, tai jossain muualla). Olisin hyvä ihminen, johon kaikki voivat luotta, ja jonka ympärille ihmiset voivat kokoontua apua hakemaan. Minulla olisi tiettyjä taikavoimia, ja näkisin hyvin (hyvästit piilareille). Vierelläni olisivat hyvät ystäväni ja perheeni ja koirani, ja myös heillä olisi tiettyjä kykyjä ja hekin auttaisivat muita ihmisiä mielellään ja olisivat ennakkoluulottomia.
Minulla ei olisi puhevikaa (miten sen voi nähdä?) ja olisin terve :)

Tiivistettynä lähimmäiseni ja minä ihanassa mielikuvitusmaailmassa hyvinä ja onnellisina ihmisinä, joilla on paljon ystävä :)

//Muoks. Kaikki olisi hyvää, puhdasta, tervettä, onnellista, ennakkoluulotonta, hauskaa ja raikasta! Tarkoitan koko maailma ja kaikki täällä elävät! Ja jottei tulisi tylsää, lisätään kunnolla jännitystä ja seikkailuja joukkoon, ja ripaus kauhua. Millään kielillä ei tunnettaisi sanoja 'sota', 'murha', 'tuska' jne. Niin, tiedän. Olen aina ollut hyyyvin vaatimaton ^^.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2011, 23:52:51 kirjoittanut Yamaneko »
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa miwaaa

• Vuotislainen
« Vastaus #80 : Tammikuu 10, 2011, 22:19:57 »
Mulla on kolme vaihtoehtoa mitä luultavasti näkisin. Suurin toiveeni on tietenkin päästä Tylypahkaan opiskelemaan :) Olisin siis velho. Ylläni on musta kaapu ja tupani on Luihuinen (tai Rohkelikko, en oikeen osaa päättää :D). Seisoisin keskellä seikkailua, johon liittyy paljon vaaratilanteita ja sääntöjen rikkomista :) Tämä johtuu siitä, että elämäni on aika tylsää ja väritöntä, eikä siihen ole oikeastaan koskaan kuulunut mitään jännää. Oon kyllä yrittänyt luoda itseäni varten seikkailuja, mutta minkäs sille mahtaa, kun ympärillä ei yksinkertaisesti tapahdu mitään (ja frendit on liian nössöjä lähteäkseen mukaan mun yllytyksiin). Oon muutenkin hyvin seikkailunhaluinen ihminen. Anyway, olen siis kokemassa elämäni hurjinta ja mielenkiintoisinta seikkailua. Ehkä vakoilen jotakuta saadakseni tietoja tai mua jahdataan. Mukanani on uusia velhoystäviä, jotka eivät pelkää. Olen löytänyt myös ihanan poikaystävän, mut tämä ei ole mikään tavallinen tallaaja vaan sellainen salaperäinen pahispoika ;) Voi olla, että näen peilistä itseni vain yksinkertaisesti jossain Tylypahkan tunnilla tai oleskeluhuoneessa, koska itse kyseiseen kouluun pääsy on mulle jo suuri seikkailu :)

Toinen vaihtoehto on, että näen itseni laulajana. Ei rahan eikä maineen takia vaan siksi, koska musiikki on aina ollut lähellä sydäntäni. Esiinnyn täysillä suurelle yleisölle ja mulla on hauskaa. Tanssahtelen hieman musan tahtiin ja ylläni on jotain toodella rajua :) Yleisö laulaa mukana ja voin tuntea sen, että olen onnistunut luomaan täydellisen show'n :)

Kolmas vaihtoehto on, että näen biologiset vanhempani. En ole koskaan nähnyt niitä. Tämä ei ole kummemmin mua koskettanut, mut ois ihana nähdä ne oikeat vanhemmat, joita en koskaan saanut.

//Muoks. Voi olla myös mahis, että näkisin itseni sellaisena kuin olen, mut vaan maailma ympärillä muuttunut. Kaikki hyväksyisivät erilaiset ihmiset ja muutkin uskaltaisivat olla oma itsensä. Maailmassa ei ole väkivaltaa eikä rasismia, kaikki olisivat tasa-arvoisia eli voisin sanoa, että näkisin maailmanrauhan. Toisaalta, mitä maailma olisi ilman vikojansa ? Kaikki olisivat onnellisia, ketään ei kohdella kaltoin ja kukaan ei ole enää ikinä surullinen...kuulostaahan se hetken hienolta, mut maailmahan olisi sitten kieltämättä aika tylsä paikka :). Ei minkäänlaisia haasteita. Kaikki on niin onnellisia, se on jotenkin ällöttävää, sori vaan :) Ite kyllä hyväksyn erilaiset ihmiset ja kannatan tasa-arvoa, en ole rasistinen jne, mut jos kaikki ihmiset olisivat sellaisia, meno menisi kyllä aika laimeaksi. Luulen vain, että saattaisin nähdä maailmanrauhan Iseeviot-peilistä, koska itteäni välillä inhottaa, kun aina pitäisi mennä massan mukaan ja erilaisii ei hyväksytä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2011, 22:29:07 kirjoittanut miwaaa »
I'm not asleep, I'm up for the fight, into the magic.
bellafruits -> miwaaa

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #81 : Tammikuu 11, 2011, 17:14:07 »
Olen vakaasti päättänyt, että en katso Isevioot-peiliin ikinä. Tai ainakin pyrin siihen. Eli siis minulla on sellainen tunne, että se saattaa aiheuttaa mielenterveydellisiä ongelmia ja haaveisiinsa jumimista.

Aihehan tosin koski sitä, että mitä näkisi jos peiliin katsoisi... Noh, ehkäpä olisin siinä kirjapölyn ja tajuttoman paksun tutkintojani ilmaisevan nivaskan kanssa. En tiedä, miksi olen viime vuosina alkanut haaveilla akateemisesta urasta, mutta minusta olisi hienoa päästä kaikkiin opiskelupaikkoihin, mihin haluan. En ole varma, kuuluisiko Tylypahkan päättötodistus tutkintoihini.

Vastaavasti voisin nähdä jonkinlaisen ihanneomakuvani, mikä on nivoutunut kaikista ihanteistani. Se voisi olla mielenkiintoista, sillä ihanteeni ja arvostamani asiat menevät usein ristiin keskenään. En ajattele aina kovin loogisesti.

Kolmas ja viimeinen oletettava vaihtoehto olisi jonkinlainen haluamani elämänkumppaniin liittyvien ihanteiden ynnäys yhteen henkilöön. Tämä olisi varmaan aika älytön, koska ei kukaan voi täysin toimia kuten toivon, näyttää täysin haluamaltani, olla kiinnostunut mielestäni hienoista asioista jne. Sitä paitsi tämä elämänkumppanin ihanne voisi näyttää melko paljon itseltäni. Vähemmästäkin sekoaa.

Poissa Yuu

• Vuotislainen
« Vastaus #82 : Tammikuu 19, 2011, 22:10:13 »
Todennäköisesti näkisin itseni vanhempana (n.16-vuotiaana), kauniinpana, tyylikkäästi pukeutuneena, kaverijoukon keskellä, ja vierelläni olisi myös eräs minulle erittäin spesiaali ihminen.
Hymyilisin, ja olisin onnellinen, en yksinäinen. Siskoni, muut ihmiset, kaikki hyväksyisivät minut minuna, eräs ihana tyyppi pitäisi minusta.
Todennäköisesti minulla olisi vielä myös käsissäni kirja, itse kirjoittamani.

Poissa Meriadoc

• Vuotislainen
  • Pottermore: SickleFlame23606
« Vastaus #83 : Maaliskuu 11, 2011, 18:25:53 »
Tämä on vaikea. Ehkä näkisin hääyöni, koska se on tällä hetkellä suuri haaveeni. Tai sitten ensi kesän, jolloin pääsen elämään tavallista arkea rakkaani kanssa. Myöskin erittäin tärkeä haave. Ihan kahdestaan oman kullan kanssa, se on kuulkaas mukavaa. Ehkä peilissä oltaisiin me kaksi istumassa aamupalalla auringonpaisteisena aamuna, kummallakin oma osa sanomalehdestä edessään. Omassa yhteisessä kodissa tietenkin.
Tai ehkä näkisin itseni Taivaassa läheisteni kanssa.
Mikä se kuva ikinä olisikaan, siihen liittyisi kihlattuni jollain lailla.

Sabin kanssa olen samaa mieltä, että jos peili tuotaisiin eteeni ja annettaisiin mahdollisuus katsoa, en katsoisi. On parempi, jos omat haaveet eivät konkretisoidu liikaa, koska muuten oikealle, epätäydelliselle elämälle ei jää tilaa. Ja voisi olla melkoinen järkytys, jos suurin haaveeni olisikin jotain ihan muuta kuin nyt kuvittelen.
Ronald Weasley
Fun, spontaneous, and loyal wins your heart. Completely lacking in pretention, you seek the guy that others might overlook but who will be totally dedicated to you alone...and will make you laugh along the way.

Poissa Malicia

• holy fool
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Maaliskuu 29, 2011, 11:09:07 »
Todennäköisesti näkisin itseni laulajana tai psykologina, tai molempina. Minulla olisi myös riittävä toimeentulo ja ehkä lapsia. Ja tietysti mies, heh. Saattaisin myös nähdä veljeni terveenä. Olisihan se mielenkiintoista tietää, minkä peili nostaisi ns. tärkeimmäksi toiveekseni. Yksi kurkistus kuitenkin riittäisi, sen jälkeen voisi keskittyä saavuttamaan toiveensa, mikäli mahdollista.
Watch your heart when we're together
Boys like you love me forever

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #85 : Huhtikuu 27, 2011, 16:34:38 »
No, olen taas jo kerran vastannut, mutta sittä ovat toiveeni vähän muuttuneet joten...

Näkisin varmaan itseni ehkä 30 vuotiaana. Olisin varmaan opettaja tai toimittaja. Minulla olisi kaksi sievää ja tervettä lasta ja olisin mahdollisesti raskaana. Ja miestä ei saa tietenkään unohtaa. Joku semmoinen luotettavan ja mukavan näköinen mies...
Lisäksi ympärilläni olisi vahva kaveripiiri, johon myös vanhat ystäväni kuluisivat, sillä pelkään, että lukioon mennessämme ystäväpiirimme hajoaa...
Kaikki olisivat onnellisis ja perheitä ja happy happy...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

essya

• Ankeuttaja
« Vastaus #86 : Huhtikuu 27, 2011, 20:48:21 »
Tällä hetkellä kun alkaa miettimään niin todennäköisesti näkisin itseni lähemmäs 30 -veenä, seisomassa (toivottavasti) nykyisen seurustelukumppanini kanssa, sylissä pieni vauva ja ympärillä hieno kodikas maisema. Iso talo, iso tontti, onnelliset ilmeet päällä.

Tämä on yksi mikä sieltä voisi näkyä, on niitä varmaan pari muutakin asiaa mitä sieltä voisi pompata. (:

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #87 : Huhtikuu 29, 2011, 15:17:00 »
Näkisin varmaan itseni laukkaamassa hevosen selässä ihanassa metsässä/niityllä, tai ampumassa omatekemälläni jousipyssyllä (ei siis missään nimessä eläimiä metsästämässä).

Jos saisin katsoa peiliin, en varmaan voisi vastustaa kiusausta katsoa sitä. Toki olisi järkyttävää nähdä, että suurin toive olisikin kaverini päihittäminen koenumeroissa (ärsyttävä myöntää että se voisi olla erittäin todenäköistä), tai muu sellainen.

-Tassu
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa sarvipyrstö

• Viikatemiehen serkku
  • Vuotislainen
  • Harvat käsittävät käärmeiden kauneutta <3
« Vastaus #88 : Toukokuu 03, 2011, 18:10:14 »
ihana aihe! hmm... varmaan näkisin itseni velhoystävieni seurassa shoppailemassa viistokujalla, muutaman päivän kuluttua lähdössä viettämään neljättä vuotta tylypahkassa. ja minulla olisi kaunis tornipöllö olalla, puhdas, musta kaapu päällä ja velhonhattu päässä. niin ja tietysti tukevasti taskussa kiiltävä vaahterasauvani ja iiiso pussillinen sirppejä, sulmuja ja kaljuunoita valmiina tuhlattavaksi :D
Mitä turhia syömään, nälkä tulee joka tapauksessa.

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Toukokuu 22, 2011, 20:27:45 »
Näkisin peilissä luultavasti itseni luihuisen koulupuku päälläni ja tulisalama kainalossaniXD ja tietenkin seven näköinen kissaniXD

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #90 : Toukokuu 23, 2011, 16:18:22 »
Olen vakaasti päättänyt, että en katso Isevioot-peiliin ikinä. Tai ainakin pyrin siihen. Eli siis minulla on sellainen tunne, että se saattaa aiheuttaa mielenterveydellisiä ongelmia ja haaveisiinsa jumimista.

Olen miettinyt ja tullut samaan tulokseen. Jumitan haaveissani ihan liikaa ilman mitään peilejäkin.

Kuitenkin minulla on yksi haave ylitse muiden ja olen varma, että se näkyisi myös Iseeviot-peilistä. Näkisin itseni vihdoinkin onnellisena sen ihmisen kanssa, jonka kainalossa kaikista mieluiten haluaisin olla. Todennäköisesti olisimme siinä peilikuvassa jo vanhoja ja harmaita, mutta se ei haittaisi, sillä meillä olisi pitkä yhteinen historia takana. Sellainen johon liittyisi lapset ja lastenlapset ja yhteiset matkat ja ihana omakotitalo jostain rauhallisesta paikasta.

Tämä jos joku paljastaa sen, etten nykyään muuta teekään kuin unelmoin. Ja tämän unelmoinnin voisin jo lopettaa. Itse pilasin mahdollisuuteni olemalla sokea ja tajuamalla omat tunteeni vasta liian myöhään. Kaiken huipuksi torjuin sen vielä niin tökerösti, että tulen katumaan sitä lopun elämääni, vaikka sattuisinkin kohtaamaan jonkun muun jota rakastaisin. Olen rukoillut jo iät ja ajat, että voisin palata lokakuun 14. päivään ja muuttaa sen päivän sanomisiani.  
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Shamrock

• Dumbledoren miehiä läpikotaisin
  • Vuotislainen
« Vastaus #91 : Toukokuu 25, 2011, 21:56:09 »
Näkisin itseni joko animaagina hevoshahmossani. Voi, se olisi ihanaa laukkailla metsässä ja aiheuttaa hämmennystä ihmisten keskuudessa! Voisi loikkia ja kiljahdella riemusta ilman että saisi outoja katseita muilta ihmisiltä.
Tai sitten suuren rakkauteni kanssa - joka olisi tietysti hyvätapainen, huolehtivainen ja rakastava ja näyttäisi Jake Abelin identtiseltä kaksoisveljeltä. Olen toivoton romantikko ja haaveilen ikuisesta rakkaudesta (;

Poissa Jutta

• Laamamurmeli penkinlämmittäjä
  • Vuotislainen
  • Only I can live forever.
  • Pottermore: QuillThestral164
« Vastaus #92 : Toukokuu 26, 2011, 16:13:48 »
Niin surullistakin kuin se on minulle itsellenikin todeta, näkisin itseni Tylypahkassa. Olen haaveillut siitä n. 5v saakka: unissani näin itseni aina neljäsluokkalaisena Tylypahkassa, sauva kädessä harjoittelemassa loitsuja, sekä huispausta. Aws, unelma syvältä sydämmestä. Sen mä varmana näkisin, hihi. (Aww, itken..)
"En halua olla täällä. En kuulu tänne.
On aikani lähteä. Tule mukaani, kylmä ystäväni.
Rakasta minua, niin rakastan sinua. Auta minua, niin autan sinua. Lähdetään pois, kauas pois. Me emme kuulu tänne."

Poissa Haidi

• Huispauskapteeni
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Kesäkuu 18, 2011, 15:52:46 »
Näkisin itseni yhdessä miehen kanssa jota rakastan ja meidät terveinä ja onnellisina asumassa kauniissa talossa. Talon edessä komeilisi Alfa Romeo (jota olen aina kuolannut mutta joka on liian kallis kukkarolleni) tai joku muu upea auto.  Lisäksi olisin unelma-ammatissani eli juontajana jossaki talk-show:ssa tai radiossa. Aika yksinkertainen unelma mutta se olisi parasta mitä voisin saada.
Elämä on, tässä ja nyt.

Poissa Wanamo

• Keltasilmä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • the wolf blood
  • Pottermore: OakPurple4599
« Vastaus #94 : Kesäkuu 18, 2011, 17:18:28 »
Toisin kuin esimerkiksi Mysteeri, Sab ja Meriadoc, minä en varmastikaan pystyisi vastustamaan kiusausta katsoa peiliin jos se tuotaisiin eteeni. Tietysti pelkään, että en sen jälkeen ajattelisi mitään muuta kuin tätä suurinta haavettani, ja laiminlöisin koko elämäni kertaheitolla. Peiliin katsomisen kiusausta vahvistaa myös se että en oikeastaan tiedä, mikä suurin haaveeni on. Minun suurin toiveeni ei todennäköisesti koske materiaa, vaikka se onkin ehkä niin sanotusti alemmilla sijoilla "toivelistassani" (joo, tämä ei liittynyt jouluun). Saattaisin (kuten joku muukin aikaisemmin kirjoitti) nähdä perheeni kokonaisena, sellaisena kuin se alunperin oli. Äitini ja isäni erosivat kun olin kaksivuotias ja nään isääni nykyisin harvoin. Äitini löysi myöhemmin uuden miesystävän ja elämämme muuttui täysin. Miesystävä on ihan mukava, mutta hänen mukanaan meille muuttivat tämän kaksi tytärtä jotka ovat 16 ja 17 vuotiaat, ja jotka molemmat vihaavat minua ja äitiäni. Haaveissani siis isäni asuisi vielä meillä ja olisi enemmän läsnä elämässäni, eikä äidin miesystävää ja tämän tyttäriä olisi.

Saattaisin myös toivoa, että löytäisin parhaan ystävän, oikeasti sellaisen jolle voi uskoa jokaisen salaisuutensa ja jonka kanssa olisin joka hetki.
"Nukkuminen on huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin valveilla oleminen."

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #95 : Kesäkuu 18, 2011, 22:45:12 »
Jos katsoisin Iseeviot-peiliin, näkisin aivan varmasti sielunkumppanini ja itseni onnellisesti yhdessä. Peilistä näkyisi luultavasti myös yhteinen lapsemme, pari kissaa sekä minun ja mieheni perheet ja ystävät, kaikki yhdessä. Valitettavasti jälkimmäinen asia ei voi koskaan tapahtua, mutta sitä edeltävät asiat taitaa olla suunnitelmissa, jos selviämme tämän kesän (ja vuoden) yli.

Haluaisin nähdä siellä myös itseni ihmisenä, johon kaikki voivat luottaa ja jolta pyydetään apua. Tiedän, että ainakin jollain tasolla olen kuvailemani persoona, mutta en tiedä.... vaikea selittää. :D Aina välillä toivon myös hiljaa itsekseni, että minulla olisi paras ystävä, joka olisi.... no, kaikista selvintä on varmaan, jos sanon, että tällainen paras ystävä olisi kuin kaikissa leffoissa ja kirjoissa, jonka kanssa jaetaan kaikki asiat, jolle voi soittaa keskellä yötä jne., kyllä te tiedätte mitä tarkoitan. En sano tätä sillä, ettenkö arvoistaisi nykyisiä ystäviäni (he ovat mahtavia <3), vaan siksi, etten ole koskaan kokenut tällaista. Johtuen luultavasti siitä syystä, etten taida oikein olla sellainen persoona, joka jakaa kaikki ajatukset ja asiat muiden kanssa, eivätkä ystävänikään ole sellaisia. Loppujen lopuksi luulen, etten haluaisi tätä oikeasti tapahtuvan, mutta voisihan sitä aina kokeilla, kuinka erilaista elämäni silloin olisi.
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Haaveilija

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordQueen26352
« Vastaus #96 : Kesäkuu 19, 2011, 19:54:56 »
Hmm.. Saattaisi olla, että näkisin itseni koulukaapu päällä ja taikasauva kädessä. Kenties tulisalama toisessa kädessä. Pienestä pitäen olen kuitenkin toivonut isoveljeä. Tosin sitä en ole koskaan saanut. Olen kuvitellut monesti millaista olisi jos minulla olisi isoveli. Joten siis isoveli saattaisi seistä selkäni takana käsi hartiallani.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #97 : Kesäkuu 19, 2011, 20:09:47 »
Onnellisena; haaveeni erilaisesta maailmasta ja ajasta olisivat totta, olisin lahjakas, vanha ja viisas, vieressäni seisoisi uskottu daimonini ihka elävänä. Syyn löytäneenä.

Poissa Casparius

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #98 : Kesäkuu 20, 2011, 01:41:59 »
Hmmm...vaikeeta.
Mut näkisin aineskii itteni ;D, ja sit siin ois muita läheisii ihmisii keist välitän ja oisin tietty velho ja oisin kuuluisa ja olisin tylypahkassa, ja opettajana tai rehtorina :D

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #99 : Kesäkuu 20, 2011, 17:27:20 »
Tosi kiva aihe:)

En ole ihan varma mitä toivon täydestä sydämmestäni.
Mitä luultavemmin, näkisin itseni ihmissutena.

Se on ollut suurin haaveeni ikuisuuden:D
Se olisi vain jotenkin niin mahtavaa. Olisin erilainen ihminen. Minulla olisi suuri salaisuus jota kukaan ei tiedä. Ystäväni ihmettelisivät miksi ennen täysikuuta käyttäydyn oudosti. Tai miksi olen aina ruhjeilla.
Se toisi sellaista draamaa tavalliseen ja tylsään elämääni. Voisin elää erityisenä ja pakoillen ihmisiä ja eristäytyneenä jonnekkin metsään. Useimman ihmisen korvissa se ei kuulosta mitenkään mukavalta haaveelta mutta se on minun haaveeni.

Tai sitten näkisin peilissä itseni ihmissusivampyyrinä. :D oikeasti, olisi mahtavaa elää ikuisuuden.:)
Minkähänlainen sotku siitäkin tulisi^^' Verenhimoinen ihmissusi hörppii ihmiset kuiviksi ja ulvoo kerrostalon katolla? :D Hahaa, hauska ajatus.
Mutta kun sitä miettii, se kuulostaisi omissa korvissani ihanalta. Voisi elää ikuisuuden nauttien elämästä ja tehdä lähes mitä haluaa. Olen aina ollut hulluna ihmissusiin ja vampyyreihin. Mielenkiintoisia olentoja.
Harmi kun kaikki on kuitenkin vain pelkkää taikauskoa. :(

Ihmissusivampyyri. Se kuulostaa hyvältä päässäni mutta kun sen sanoo ääneen :D
HahaaX)