Kirjoittaja Aihe: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?  (Luettu 32016 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Mitä näkisit Iseeviot-peilissä?
« Vastaus #50 : Tammikuu 29, 2009, 18:19:11 »
Aika henkilökohtainen kysymys, mutta uskon että näkisin peilissä mummoni vielä terveenä, hän sai aivohalvauksen
viisi vuotta sitten, mutta on vielä hengissä. Parempi olisi kuolleena.

Voisin myös nähdä itseni joidenkin kavereiden kanssa nauramassa ja leikkimässä, (ei nyt ihan leikkimässä... ;)) koska olen
aika yksinäinen koulussa ja koulun jälkeen ja haluisin oikeita ystäviä...
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

yesterday

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Tammikuu 31, 2009, 10:57:01 »
Tämä on todella vaikea kysymys. Ihan heti ei tule mieleen mitään sellaista, tai siis kun olen suht hyvä koulussa, minulla on ihana perhe, todella paljon ihania ystäviä, matkustamme paljon, asun juuri siellä missä kaikkein eniten haluaisin asua ja saan yleensä lopulta mitä haluan (en nyt tarkoita että olisin hemmoteltu kakara joka pyytää jotain ja saa sen).

Suurin unelmani olisi olla menestynyt kirjailija ja asua Brittejen nummilla isossa Austen-tyylisessä kartanossa. Ehkä näkisinkin sen? Mutta sitten täällä on sanottu noita tylypahkahaaveita ja tajusin, mitä todella eniten kaipaan elämääni. Seikkailuja. Taikaa. Toisen maailman, minne voi paeta harmaasta jästimaailmasta. Siitä olen unelmoinut koko ikäni ja yrittänyt väkisin nähdä edes pienen merkin siitä, että on olemassa taikaa, ettei kaikkea voi vain tieteellisesti todistaa.
Näkisin siin iseeviot-peilissä itseni noitana, ympärilläni 'taikamaailman', tai siis sellaisen varmaankin, mikä Pottereiden maailma on. Ehkä olisin Tylypahkassa vielä.

Se on todellinen toiveeni, se, mitä eniten kaipaan elämääni.

Jennaanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Helmikuu 01, 2009, 18:33:39 »
En ees oikeestaan tiiä mitä kaikista eniten toivon. :D
Nyt mitä tulee mieleen nii näkisin itseni Viistokujalla ostamassa taikasauvaa, kaapuja, koulukirjoja ja kaikkea mitä ylipäätänsä velhokouluun
tarvitsee, ja ostosten jälkeen lähtisin junalla kohti Tylypahkaan :p Tai sitten näkisin itseni ihan vaan Lontoossa ostamassa kaikkea Potter kamaa. Sellaista kun niin kovasti haluan :'D (Haluisin Lontooseen muutenkin kun vaa ostaa Potter juttuja 8`D)

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
« Vastaus #53 : Toukokuu 14, 2009, 11:33:28 »
Näkisin itseni kauniina vähän latinolaisen näköisenä hevarina ja minun kädestäni piräisi vähän Ronin näköinen poika. Olisin tietty rohelikon tuvassa ja omistaisn persialaisen kissan :3.
Omistaisin varmaankin viimein sen ihanan mopon <3
dataa kotona ja koulussa

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #54 : Toukokuu 15, 2009, 06:38:29 »
Heh, mikä vastaus minulla onkaan ollut :D

Ensi ajatuksella on vaikea löytää toivetta. Unelmoida voi aina, mutta mitä nähdä? Realistisesti ajateltuna näkisin itseni terveenä, onnellisena, perheeni ympäröimänä, kirjailijana.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2010, 00:10:57 kirjoittanut Mortti »

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #55 : Toukokuu 15, 2009, 08:18:07 »
Hmm.. En oikein tiedä. Tätä pitää miettiä.

Luultavasti näkisin itseni kiertelemässä Uudessa-Seelannissa LOTR -elokuvien kuvauspaikkoja, tai sitten olisin siellä kiertämässä siellä linnassa jota käytetään Tylypahkana elokuvissa. Tai olisin Viistokujalla ostamassa pöllöä itselleni. Muahaa, paljon asioita, mutta luultavammin ehkä kuitenkin näkisin itseni ihastukseni kanssa jollain kadulla kävelemässä käsi kädessä.
*virnistys*
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2010, 13:23:09 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa tinttib

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #56 : Heinäkuu 11, 2009, 21:33:04 »
*niisk* Tätä on vaikea kirjoittaa, mutta... näkisin Iseeviot-peilissä edesmenneen isäni. Isäni kuoli kun olin 5-vuotias. Minulla oli juuri syntymäpäivä, täytin 5-vuotta. Vanhempani olivat eronneet. Isäni oli kuitenkin kutsuttu juhliini. Hän oli myöhässä ja oli jo aika puhaltaa kynttilät. Koska isäni ei ehtinyt tulla kun puhalsin kynttilöitä, toivoin että isäni tulisi samantien ja, että vanhempani palaisivat yhteen. Hetki kynttilän puhallusten jälkeen, kuitenkin puhelin soi. Äitini vastasi ja...alkoi itkeä. Äitini pyysi minut luokseen ja kuiskasi että "isi ei pääse tulemaan, isi on lähtenyt taivaaseen." hetki meni ennen kuin tajusin mitä taivaaseen lähteminen tarkoitti, se tarkoitti sitä että mä en enää ikinä näkisi isääni.. ja samalla mä menetin osan sydäntäni. mul on ihan hirvee ikävä sua iskä, oon joutunu kasvaan ilman sua eikä se oo ollu helppoo.. mut joku päivä mä viel tuun sinne sun luo, halaan sua ja kerron sulle kuinka paljon mä oikeesti sua rakastan!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2011, 18:36:22 kirjoittanut tinttib »
Which would be worse - to live as a monster? Or to die as a good man?

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Heinäkuu 18, 2009, 13:58:10 »
Minä näkisin peilissä itseni henkisesti vahvana ihmisenä. Olisin arvostettu, kunnioitettu ja pidetty ja ennen kaikkea, aivan-samalla-tasolla-kuin-muutkin. Tähän liittyy aika paljon henkilökohtaisia asioita. Minut nimittäin poljetaan aina isompien jalkoihin ja olen aina huonompi kuin muut. Niinpä peiliin katsoessani näkisin tytön, jota ihan oikeasti kunnioitetaan. Nimittäin minulle on suuri saavutus kävellä koulussa pitkää käytävää, jonka laidat ovat täynnä oppilaita, sillä pelkään naureskelevaa tuijotusta yli kaiken. Tulisin ikionnelliseksi jos kerran elämässäni joku kääntäisi päätään suuntaani ja sanoisi jotain ystävällistä, eikä vain "Sä oot tyhmä", "Sä et osaa", "Älä puhu, ku et tajuu". Peilin minä osaisi sanoa vastaan törkeisiin letkautuksiin.

Poissa Vegaani

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Heinäkuu 31, 2009, 18:00:04 »
Minulla on aivan ihana kissa, joka on ollut meillä n. 5 vuotta. Se on minulle äärimmäisen tärkeä, jonka toivoisin elävän todella vanhaksi. Lisäksi eläinten oikeudet on munulle todella tärkeä asia. Haluaisin, että ei olisi eläintenrääkkäystä, lihan syöntiä, eläintentarhoja tai muita eläintenalistus-ja kärsymisjuttuja. Eli luultavasti näkisin itseni 50:nä sylissäni 39v. Elmeri. Vieressäni olisisi iso eläintenoikeusjulistus, joka kieltää lihansyönnin, eläinrääkkäyksen, eläintentarhat, maitotuotteet ja kaiken eläintenalistamisen ja eläinten kärsimysjutut.

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #59 : Elokuu 08, 2009, 01:31:28 »
Minun täytyy hieman korjata omaa vastaustani... Näkisin toki edelleen vieressäni äidin, isäpuolen, isoveljen ja mummin terveempinä kuin koskaan ovat olleet. Näkisin itseni Tylypahkassa parhaan ystäväni kanssa, hän tosin olisi Korpinkynnessä ja minä Luihuisessa. Olisin pohjattoman onnellinen, viimeinkin täysin onnellinen, kaikki paha olisi ajettu minun elämästäni pois. Olisin viimeinkin tasavertainen, minulla menisi koulussa ja kavereiden kanssa hyvin. En enää koko ajan istuisi vain huoneessani kirjoittaen, vaan olisin välillä myös ystävieni kanssa. Olallani olisi koululaukku, jonka sisällä olisi minun kirjoittamani romaani ja vieressäni olisi vielä kaksi muuta ystävääni. Pitkähiuksinen poika olisi kietonut kätensä ympärilleni ja seisoisi takanani, kun taas pulskemman ja parhaan ystäväni kädet olisivat harteillani.

Pitkälettinen olisi Luihuisessa kanssani, kun taas pulskempi olisi Puuskupuhissa. Nauraisimme katketaksemme, ja me kolme katsoisimme kun paras ystäväni hörppää ED-pullostaan vähän ja alkaa kikottamaan ihan hulluna. 8) Ja sitten näkymä vaihtuisi, olisi kesäloma, ja istuisin Dean Winchesterin Impalan takapenkillä. Jahtaisin veljesten kanssa pahaa. Tai jos onnellisuuden tavoittaminen olisi mahdotonta, näkisin varmastikin itseni mustassa puuarkussa, ja kantajieni päällä olisivat My Chemical Romance-tyyliset paraatipuvut. Gerard laulaisi This Is How I Disappearia ja kulkisi edellä, kun sukulaiseni kantaisivat arkkuani. Kukaan ei itkisi, he vain näyttelisivät surullisia.Tietysti äiti, paras ystäväni ja mummi itkisivät, muttei kukaan muu. Kukaan muu ei välittäisi.

- Hitachi.

minäjayltiöangstisetjalapsellisettoiveet

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #60 : Elokuu 13, 2009, 00:06:04 »
//

Joo, no siis mie näkisin itteni keskellä seikkailua. Varmaan juoksemassa karkuun jotain mafiaa miekka kädessä tai jtn. Mie en nähkääs toivo näkeväni kuolleita sukulaisia, koska luojan kiitos kukaan niin läheinen ei ole vielä kuollut. Ainoa mitä oikeasti ja syvästi haluan on tehdä jotain jännittävää, mitä ei varmasti ikinä tapahdu kellekkään muulle, mutta ei mitään tälläistä nykyaikaista, jotain kidnappauksia tai jotain vaan enemmän sellaista fantasiatyylistä tai no joo... Tätä on todella vaikea ja ihan turha yrittääkkään selittää. Pääasiahan olisi, että pääsisin tästä tylsästä elämästä pois, eikä ikinä tarvitsisi palata takaisin (Niin, paitsi että varmaan anoisin jossain tilanteessa päästä takaisin normaaliin elämään)

No, nytkun tulin muokkaamaan tästä järkevämmän tästä tuli aika lyhyt ;_; Voi nakki.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2009, 22:28:40 kirjoittanut Sieppeli »
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Celestial

• killing loneliness
  • Vuotislainen
  • love is right now
« Vastaus #61 : Elokuu 13, 2009, 00:39:29 »
Mietitäänpä uudelleen. Edellinen viestini on kirjoitettu yli vuosi sitten eikä vastaa lainkaan sitä, mitä nykyään haluaisin. Tämä on todiste siitä, että unelmat ovat vain unelmia ja saattavat muuttua ajan mittaan, mutta nykyisten toiveitteni en usko muuttuvan - ne nimittäin liittyvät ainakin osittain tulevaisuuteen. Ja iseeviot-peilin kuuluisi näyttää syvin toiveesi, josta luultavasti pidät kiinni siihen saakka, että olet tavoittanut sen, jos se on tavoitettavissa.

Näkisin itseni nuorena kirjakauppiaana ja runoilijana, ympärilläni suuri joukko sukulaisia, ystäviä ja muita läheisiä, jotka pysyisivät luonani kuolemaan saakka. Jotkut olisivat minulle tärkeämpiä ihmisiä kuin toiset, mutta kukaan ei jättäisi eikä unohtaisi minua. Olen aina toivonut, että minulla olisi paras ystävä, jolle minä olisin paras ystävä, joten näkisin myös sen. Ja minulla ja parilla kaverilla olisi oma bändi. Näillä ihmisillä, ja kaikilla muillakin olisi kaikki hyvin, ja rahojeni ansiosta pääsisin aina käymään kauempana asuvien ystävieni luona. Aika sosiaalisuuspainotteista, eikös vain? :D

On myös toinen asia, jonka saattaisin nähdä hyvinkin mahdollisesti. Näkisin elämäni juuri sellaisena, kuin olen sen halunnut olevan. Sen voisi ajatella toisellakin tavalla; nähdä itsensä vanhana, muistelemassa elämäänsä, joka on mennyt juuri niin kuin halusikin, mutta se on varmaan sanottukin jo. :)

Tai ehkä näkisin paremman maailman, jossa ei olisi sairauksia, surua eikä väkivaltaa, yms. Kaikki olisivat onnellisia, eivätkä kuitenkaan toistensa kopioita (jos kaikki ovat erilaisia, erimielisyyksiä tulee), joka on tietenkin mahdotonta. :( Jos vain voisin jotenkin vaikuttaa maailmaan, sitäkin minä toivon.

Sitä syvintä toivetta onkin yllättävän vaikea miettiä. :( Kaiken tämän pohdinnan jälkeen en tiedä, mikä se on. Ehkä se on yksinkertaisesti se, että pääsisin näkemään syvimmän toiveeni iseeviot-peilistä. :D

//Unohdin kenties yhden suurimmista toiveistani. :D Olisihan Tylypahkaan ihana mennä muuten vain, mutta vieläkin enemmän haluaisin olla itse Hermione Granger. Ihailen tätä hahmoa suuresti ja olen ottanut hänet roolimallikseni. Luonteeni ja ajatukseni eivät sentään muuttuisi paljoa, kun ne ovat jo aika lailla Hermionemaiset. :D Olisi Hermionen elämässä huonojakin puolia, mutta niinhän niitä on jokaisen elämässä, ja Hermionena olemisessa olisi joitakin hyviä puolia, joita ei voittaisi mikään. Älkääkä naurako minulle.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2009, 01:13:22 kirjoittanut Celestial »
Friendship doesn't see through the eyes,
it sees through the heart.

CandyReil

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Elokuu 13, 2009, 03:01:28 »
Omat haaveeni ovat melko tavallisia ja, ikävä myöntää, mutta hyvin pinnallisia ja materialistisia. Iseeviot-peilissä olisin varmastikkin rakastettu, rikas ja hyvin kaunis. Vierelläni olisi ihminen, joka rakastaisi minua yli kaiken ja tuntisin samoin häntä kohtaan. Minulla olisi työ, jossa viihtyisin ja josta saisin sellasita palkkaa, että voisin käytännössä tehdä mitä haluaisin. Lähteä milloin haluaisin, mihin haluaisin. Eikä jokaista ostosta tarvitsisi laskimen kanssa harkita. Kaiken kaikkiaan olisin elämässäni onnistunut, onnellinen ja pidetty. Siinäpä se. Tuli äkkiseltään mieleeni Ronin Iseeviot-kuvajainen.

Poissa Kanttarelli

• Vuotislainen
« Vastaus #63 : Elokuu 13, 2009, 11:50:00 »
Tällä hetkellä en osaa toivoa mitään muuta kuin opiskelupaikkaa lääkiksessä (=lääketieteellinen tiedekunta). Eli näkisin itseni peilissä lääkisopiskelijana. Hain tänä vuonna jo sinne, mutta epäonnistuin (valintakoe meni todella huonosti), toivottavasti ensi vuonna onnistun. Hyvää tässä toiveessa on se, että se on hyvinkin realistinen, se saattaa hyvinkin toteutua :)

Muokkaus: Noni nyt toiveeni on toteutunut, aloitan syksyllä lääkisopinnot :)
En ole vielä keksinyt uutta toivetta, mutta ei sillä tällä hetkellä ole väliä, onnea teidän muidenkin toiveille, osa saattaa toteutuakkin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2011, 16:58:36 kirjoittanut Kanttarelli »
Zombies ate my brain :D

Poissa Töyhtöhyyppä

• Vuotislainen
  • Kuuhulluus iski
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #64 : Elokuu 13, 2009, 14:15:32 »
Näkisin THS/Narnia/Potter (fantasia) -maailman joka olisi kuitenkin sinällään meidän maailmamme. Siellä vain ei olisi sotia, epätasa-arvoa, eläinkokeita/turkistarhoja/eläinrääkkäystä yleensä, köyhyyttä, nälkää, päihdeaineita, ilmastonmuutosta, varkaita, sairauksia... No, eli lyhyesti; ei mitään pahaa. Mutta siellä olisi velhoja/noitia/taikaolentoja/haltioita tms. Satumaailma, joka kutoisi kaikki maailman kauniit sadut yhteen.
 Siellä olisi myös kaikki minulle rakkaat ihmiset, ja kaikki ihmiset eläisivät sopusoinnussa itsensä ja luonnon kanssa. Kaikki olisi kaunista ja hyvää ja kuoleminen tässä maailmassa olisi rauhallista ja helppoa.
 Ai niin juu, eikä olisi sähköä, eikä minulle harmaita hiuksia aiheuttavia sähkölaitteita. Taikuutta olisi jokaisessa, ei surkkeja eikä jästejä.
  (hieman outo viesti, mutta luulisin että juuri tuollaista siellä peilissä näkisin)
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua."

Rainbow

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Elokuu 13, 2009, 20:44:32 »
Paha sanoa. Mulla on todella paljon haaveita ja unelmia, suurimmasta osasti tiedän, etteivät ne koskaan toteudu.

Yksi ajatus tulee kyllä heti. Näkisin itseni jonkun hippiauton (tiedätte ne kukkakuvioiset minibussit?)katolla kauniissa, itseni tyylisissä vaatteissa. Auton kuskin paikalla istuisi Kurt Cobain (joo oikeasti :---D)ja porukassa olisi kaikki mulle tärkeät ihmiset, ja tietysti joitakuita, joita en vielä ole tavannut. Lisäksi jotenkin tietäisin kiertäneeni tuolla porukalla maailmanympäri. Sounds fantastic.

Joku oikeasti realistinen, olisi kai lottovoitto. Raha tuo onnea, u know?

Joo en jaksa nyt ajatella syvällisesti.

Poissa Gououbuck

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #66 : Lokakuu 04, 2009, 22:16:25 »
Tiedän, että näkisin (omituinen kun olen) omia enkeleitäni sekä isoäitini jota en ikinä saanut tuntea. Sydämen syvimmät toiveet... alkaisin hitto pillitää varmasti siinä peilin edessä :o
Just let me Love you...and I learn to Love you right

Tinasormus -> Gououbuck

Poissa Oljolover

• kuuroille korville puhuva
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Lokakuu 05, 2009, 08:57:37 »
No.
Varmaan näkisin itseni parhaan ystäväni kanssa, eikä peilissä olisi mitään tai ketään muuta. Se johtuu siitä, että eräs puolikaverini "varasti"
parhaan ystäväni minulta. Olen päässyt jo pahimman suruvaiheen yli, mutta nyt se on merkitty sisälleni syvällä katkeruuden tunteella...

No jos minulla olisi ystäväni, toivoisin että olisin Hollywood-näyttelijä :D
Ei sen rahan takia, vaan sen, että voisin tehdä sitä mitä haluan... mutta tarkemmin ajateltuna alkuviehätyksen jälkeen se näyttelijäntyö voisi tehdä minut onnettomaksi, pitkät työajat, ei riittäisi aikaa perheelle... Olen kuitenkin sellainen ihminen, joka unelmoi omasta satuprinssistään :)
Ehkä sekin kuuluu niihin mahdollisiin asioihin, mitä voisin nähdä, mutta voi se olla jokin muukin asia, eihän ihminen välttämättä tiedä aina juuri sitä kaikista hartainta toivettaan, mutta jos toiveilleen voi tehdä jotain, kannattaa tehdä sen vuoksi kaiken, mitä voi, vaikkei se olisikaan se kaikista hartain.
Chill out, baby

Poissa Panthera

• Maailman Gangsteri.
  • Vuotislainen
  • Miksi kananmunaa??
« Vastaus #68 : Lokakuu 28, 2009, 16:12:31 »
Näkisin ehkä siskon olemassa minulle kiltti ja hyvä sisko. Tai sitten ehkä mielummin se mitä tuossa jo luki että olisin noita ja olisin tylypahkankoulussa. Tai sitten että FRED ja GEORGE ovat perhettäni.
I'm flying, i'm Dying, But i love still.

Poissa Ryminä

• Kuutamomussukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #69 : Lokakuu 28, 2009, 16:15:03 »
Näkisin aivan varmasti itseni, mieheni ja sylissäni pienen vauvan tai toisena vaihtoehtona vauva on korvattu suurella masulla, jossa se vauva vielä on:)
Tämä on siis jo pitkään ollut suurin haaveeni, ja on päivittäin mielessä koska olemme mieheni kanssa lapsettomia ja juuri käymme ekassa koeputkihedelmöityksessä.

convers

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Lokakuu 29, 2009, 19:21:25 »
Varmaan isäni,joka kuoli alkoholiongelmiin.Äiti ja isä eros muutenki ku olin neljä...

Pessi

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Marraskuu 04, 2009, 21:13:59 »
Epäilisin näkeväni itseni tasapainoisena ja onnellisena ihmisenä ilman näitä ihania ongelmiani. (Masennus, huono itsetunto ja siitä johtuva "alemmuuskompleksi".) Mukana olisi kaiketi myös se perinteinen, pieni omistusasunto ja aviomies. Olen kaiketi hirvittävän vanhanaikainen fantasioidessani ja unelmoidessani lähinnä avioliitosta ja vakaasta urasta, mutta can't help. Miehen ulkonäöstä on paha mennä mitään sanomaan. Minun miesihanteeni tuntuu käsittävän ainoastaan suojelevan luonteen - ja tietysti samat mielenkiinnon kohteet tietyissä asioissa, joita koen kaipaavani parisuhteessa. (En viitsi alkaa erittelemään, sillä tiedän etteivät kaikki sellaisia asioita hyväksy/ymmärrä.)

Ja tiedä sitä, ehkä kuvajaisessa olisi vielä lapsi tai pari. Tällä hetkellä inhoan lapsia yli kaiken, mutta kyllä niistä on silti tullut haaveiltua. Olisi niin ihanaa kuulua pieneen ja kokonaiseen perheeseen, joka pysyisi kasassa ongelmista huolimatta. (Sillä oma perheeni on tällä hetkellä aivan pirstaleina, ja tunnen välillä etten oikein kuuluisi mihinkään. Tästä syystä varmasti nämä "haluan perheen, johon kuulua" -ajatukset ovat niin voimakkaita.)

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #72 : Toukokuu 04, 2010, 21:32:36 »
Oooo.. tosiaan hankalaa... asiat joita ajattelee eivät välttämättä ole oikeasti itselleen maailmantärkeimpiä....

Voisin seistä vanhan kartanon pihalla ikäänkuin vanhassa ajassa. Päälläni olis vanhoja vaatteita ja hymyilisin kahdelle leikkivälle lapselle tmv. Mutta toisaalta en haluaisi elää vanhaan aikaan kun naisia sorrettiin... kaikkea ei voi saada :D
Tai sitten taas vanhaan aikaan suutelisin miestä jota oikeasti rakastan ja joka rakastaa minua... mutta tämä kävisi kyllä tässäkin ajassa :D
Mutta jotain vanhaan aikaan liittyvää se varmaan olisi, tai sitten jotain yhteen tyttöön ja poikaan, mutten kyllä tiedä mitä...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #73 : Kesäkuu 07, 2010, 22:03:40 »
Oman perheen ja ystävät. Sis. vanhemmat, vaimo, lapset, sisarukset, sisarenlapset, isovanhemmat, lähimmät muut sukulaiset. Ehkäpä myös hyvät paperit yliopistosta/amk (lääkis/ensihoitaja) ja hyväpalkkainen työpaikka. Toki hyvä ruumiillinen kuntokin olisi jees.

Ja tietysti tuo Tylypahkan kirje. :----D
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Pääsykoe-, treeni- ja ruokablogi.

Sallukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #74 : Elokuu 03, 2010, 13:57:42 »
Tätä pitää kyllä tosissaan miettiä! Ensimmäisenä tuli mieleen, että näkisin koko sukuni, mutta itseasiassa, en toivo sitä niin paljon kuin erästä tiettyä asiaa, nimittäin sitä, että kädessäni olisi Tylypahkaan kutsukirje. Uskon siis, että näkisin peilissä itseni nuorena noitana, joka on päässyt Tylypahkaan. Se olisi kenties suurin toiveeni.
Tietenkin mulla tulee mieleen monta muutakin haavetta, kuten että saan hyvän työn aikuisena, omistan ikioman koiran ( kun nyt lapsena sitä en saa. Äitini on allerginen ) ja että joskus vielä tekisin kirjan, joka julkaistaisiin.